القائمة الرئيسية

الصفحات

آخر الأخبار

روايه تزوجت العمده البارت الثالث والعشرون بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه تزوجت العمده البارت الثالث والعشرون بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات


وصلت غزل إسكندرية
غزل….هعمل اي دلوقتي بقي امسكت هاتفها وقامت بالإتصال بوالدها
محمد….الو ي غزل انتي فين
غزل…مش مهم المهم حولي فلوس علي حسابي
محمد….بقولك انتي فين
غزل….مشيت
محمد….مشيتي فين



غزل…مش لازم عاوز تساعدني تمام مش عاوز خلاص
محمد…قولي فينك فارس مش هيسكت
غزل….مشيت انا طلبت منك وانت مردتش عليا ايه مش طايقاه حضرته متجوز عليا وحدة وسخة وعايش معايا بكل برود مدام مش هيطلق يبقي هسيبه
محمد….فارس متجوز عليكي
غزل…..ايوة هتبعت ولا لا
محمد….تمام وانا هخليه يطلقك

 

 

غزل….يبقي كتر خيرك سلام ثم اغلقت
بعد وقت وصل لها مسج ان تم تحويل مبلغ10000
غزل….تمام ثم ذهبت تسأل عن اسعار الشقق
غزل…لو سمحت
الراجل…اتفضلي
غزل…الايجار بكام
الراجل….ألف
غزل….تمام عاوزة شقة
الراجل….اتفضلي
عند فارس
فارس بعصبية….يعني ايييه مش هنا
مهران….اهدي يابني
فارس….اهدي اي هي استغلت الي حصلي وراحت هربت
مهران…تهرب اي بس في وحدة تهرب من جوزها
فارس….ايوة هي كان ف بالها إنها تمشي وتسيبني
مهران….اهدي طيب علشان صحتك وهي اي الي هيخليها تمشي
عفاف…حصل مشاكل بينكم

 

 

فارس….معرفش
مهران….امال عاوزة تطلق ليه ثم قاطعه رنين هاتفه برقم محمد
محمد…الو
مهران….الو
محمد….بنتي سابت أبنك علشان طلع متجوز عليها شوف متجوز عليها مين وخليه يطلق بنتي ياما والله اجي اخرب الدنيا عليكم ثم اغلق الهاتف
مهران….انت متجوز علي مراتك
فارس….مين الي اتصل
مهران….انا بسأل سؤال متجوز عليها ولا لا
فارس….ايوة
مهران….ليييه
فارس….علشان بحبها
مهران….تمام طلق غزل
فارس….لا مش هطلقها
مهران….يعني ايه مش هطلقها
فارس….مش هطلق

 

 

مهران….هطلق غصب عنك ماهو ياما تطلق غزل ياما تسيب الي بتحبها
فارس….اسيبها
مهران بعصبية….انت عاوز ايييه بالظبط
فارس….غزل
مهران….ومدام عاوزها خونتهااا ليه واكيد مع البت الصايعة الي قولتلك سيبها
فارس….ايوة
مهران….لولا انك تعبان كان زماني ربيتك ورميتك بره بيتي
فارس…متجوزها علي سنة الله ورسوله
مهران….تمام كده خلاص هتطلق غزل ووريني مش هتطلقها ازاي
فارس….هرجعها
مهران….حتي لو هي طلبت ترجع انا مش هخليها ترجع
فارس….ليه يعني
مهران…اهو كده بعاند فيك وخلاص يلا بقي ثم خرج من الغرفة
أمسك فارس هاتفه واتصل ب عدي
عدي….الو

 

 

فارس….عاوزك تدور علي غزل تجبهالي من تحت الارض
عدي….غزل! ادور عليها فين
فارس…..في مصر كلهااا
عدي….هي مشيت
فارس….ايوة
عدي….طيب اهدي انت مجتش الشركة ليه
فارس…محمود ابن الك.لب جاب ناس ضربوني امبارح مش قادر اتحرك
عدي….بجد محكتليش يعني
فارس…متزفتش
عدي….طيب اهدي خلاص هدور عليها هنا وهشوفهالك عند امها
فارس….معتقدش هتروح لان احنا عرفنا المكان
عدي….لتكون متفقة مع محمود أنه يضربك علشان تهرب وكده وبكده انت هتقعد يومين علشان تقوم وتدور عليها
فارس….معتقدش ضربته علشان يفتح البوابة
عدي….عادي يمكن بتمثل
فارس….لو ليها ايد والله عقابها هيزيد محدش هيشيلها من تحت ايدي
عدي….عارف ساعات بحس انها حبتك

 

 

فارس….معتقدش
عدي….لييه
فارس….لو كانت حبتني مكنتش سابتني
عدي…غبي لو مكنتش بتحبك كان حوار جوازك من جنات مكنش فرق معاها
فارس….محستش بحبها
عدي….يراجل طب هي طلعت لوحدها يعني
فارس….مع شمس
عدي….يبقي اكيد كانت عارفة إنها هتسيب البيت
فارس…صح اه يبنت ال**** عدي عاوزك تروقها البت دي
عدي…ماشي ابعت رقمها وسبهالي، بقولك ي فارس
فارس….ايه
عدي…ما تطلقها
فارس….لا خلاص خلصت بقي
عدي…يعني ايه
فارس….يعني خلاص بقيت بتاعتي وعاوزها
عدي….يابني مانت مش بتحبها ماتسيبها ف حالها
فارس…. لا انا هوريها ازاي تسيبني و الله لهجيبها تحت ايدي وساعتها هربيها واعلمها ازاي تغفلني
عدي….طيب خلاص وانا هدور عليها واي اخبار هقولك

 

 

فارس….تروح المحطة وتروح المطار ولو لقيتها مرحتش المطار قولي علشان امنع سفرها
عدي…تمام سلام ثم اغلق الهاتف
فارس بهمس….غززززل
عند غزل
غزل….اخيرا لقيت شقة تلمني مفروض اشتغل وعاوزة اشتري أكل اااه
لبست الكوتش ونزلت تشتري أكل بعد وقت رجعت غزل وصعدت ف الأسانسير ثم ركب من خلفها شاب
الشاب…انتي ساكنه ف نفس دوري
غزل….اممم
الشاب….انا زياد وانتي
غزل….انا غزل
زياد…تشرفت بمعرفتك
غزل….شكرا وقف المصعد ودخلت غزل شقتها
غزل….ياتري عمل ايه لما عرف هيعمل ايه يعني تلاقيه راح للو.سخة بتاعته اوووف رايحة انام احسن
عند شمس
شمس….هي غزل كلمتك

 

 

محمد….كلمتني وبعدين قفلت التلفون تاني
شمس….قالتلك ايه
محمد…كانت عاوزة ابعتلها فلوس
شمس…بعتلها
محمد….ايوة كل شهر هبعتلهة
شمس….طب هتطلقها من فارس
محمد…اكيد بكره هروحله واخليه يطلقها دا طلع متجوز عليها
شمس باستعباط….بجد
محمد…ايوة
شمس…طيب هروح انام انا
محمد….طيب
دخلت غزل غرفتها وجدت هاتفها يرن
شمس…الو
عدي…الو
شمس….مين
عدي….انا عدي
شمس…عدي مين
عدي….ابن عم فارس
شمس…امم عاوز اي
عدي…عاوزك

شمس بعصبية…عاوزني ازاي يعني
عدي…عاوز اشوفك نحكي مع بعض
شمس….لا مش هينفع
عدي….ليه
شمس…انا فاهمة عاوزني ليه
عدي….ليه
شمس…علشان عاوز تاخد مني معلومات عن غزل
عدي….اووه طلعتي ذكية يعني
شمس…فكك مني بقي وخلي فارس ينسي غزل
عدي…اممم بس هو حبها
شمس….معتقدش
عدي…ليه
شمس….لو كان حبها مكنش اتجوز عليها وبعدين خلاص هو عاوز الي اسمها جنات واتجوزها يبقي خلاص يطلق غزل وخليه مع حبيبته
عدي…طيب ممكن نتقابل صدقيني هساعدك علشان اطلق غزل من فارس
شمس…اكيد لا
عدي…لا ليه

 

 

شمس…اكيد مش هتيجي معانا علي ابن عمك
عدي…انا مع الحق لان عارف حتي لو هو رجعها هي هتكون كارها العيشة معاه
شمس….فعلا
عدي…ثقي فيا
شمس بتردد…تمام
عدي…هكلمك بكره نتفق هنتقابل فين
شمس….ماشي
عدي…سلام
شمس…سلام ثم اغلقت بعد وقت رن هاتف شمس بأسم غزل
شمس….الو ي غزل
غزل…ازيك ي شمس
شمس…طمنيني عنك
غزل…انا كويسة
شمس…ديما يارب لقيتي شقة
غزل…اه

 

 

شمس…كويسة
غزل….اه حلوة
شمس…طب كويس
غزل….فارس عمل حاجة
شمس…اممم كان باعت عدي علشان يوقعني ف الكلام
غزل…اممم وانتي عملتي ايه
شمس…فهمته ان فاهمة تفكيرهم بس هو قالي انه هيقف معانا وانه هيحاول يطلقك من فارس
غزل….اممم هو عدي كويس وجدع بس معتقدش يقدر يعمل كده
شمس….معرفش هشوفه بكره ولو حسيت ف كلامه الصدق هقولك ونشوف هنعمل ايه
غزل…تمام هقفل انا
شمس…ماشي سلام ثم اغلقت
عند فارس جاء له عدي
فارس….عرفت اي حاجة
عدي….مرتبين مع بعض وعارفين هنفكر ازاي
فارس….ازاي
عدي….اختها قفشت الحوار
فارس….اممم

 

 

عدي….انت رنيت عليها
فارس….ايوة قافلة تلفونها
عدي….اممم اكيد هتشتري خط جديد
فارس…ده اكيد ثم امسك هاتفه وجد رسالة ان رقم غزل متاح
فارس…فتحت
عدي….طب رن عليها
امسك فارس هاتفه وقام بالإتصال بها
ردت غزل ببرود….نعم
فارس….فييينك
غزل…مفكر هقولك ولا ايه
فارس….غزل متزوديش ف عقابك
غزل….هههه خليك كده مش عارف تجبني ازاي
فارس…هجيبك
غزل…مستحيل اعيش معاك تاني
فارس….مش بمزاجك
غزل….لا بمزاجي وهنطلق
فارس….مفيش طلاق معندناش حد يطلق
غزل….لا انت اتفقت معايا علي كده اي الي غير رأيك يعني
فارس….اتعلقت بيكي

 

 

غزل…ا انت كداب
فارس….غزل ارجعي انا اسف علي كل مره جرحتك فيها
غزل….مستحيل ارجع
فارس بعصبية….ياما ترجعي بمزاجك ياما لو وصلتلك انا هخليكي تشوفي العذاب الوان
غزل….اعمل الي تعمله وانا هحاول علي قد ما اقدر مخلكش توصلي
فارس….ليه كل ده يعني
غزل….علشان بارد ومش بتحس
فارس…انتي حبتيني
سكت غزل ونزلت دموعها
فارس….غزل ردي
غزل….لا محبتش حد
فارس…امال ليه مدايقة من جوازي من جنات
غزل…مش مدايقة اعمل الي تعمله
فارس…انا جيت وقولتلك هتجوز قولتي براحتك واعمل الي تعمله
غزل…تمام

 

 

فارس…يعني مش هترجعي
غزل…عيش حياتك ومدورش عليا انت بس اتعودت عليا علشان انا كنت ف حياتك ثم اكملت بدموع وعلشان الفترة الي كنت فاقدة الذاكرة فيها قربنا من بعض
فارس بتوتر…غزل هو انتي كويسة
غزل….ايوة
فارس…بتاكلي كويس
غزل….ايوة مش هزعل عليك اكيد
فارس….مش بتقرفي من اكل او تحسي إنك عاوزة ترجعي
غزل…لا ومتخفش مش حامل ولا حامل منك هسقطه
فارس….غزل متعصبنيش
غزل….اتفلق ثم اغلقت ف وجهه واغلقت الهاتف
فارس بعصبية…اااه لو قدااامي
عدي…انا بقول تطلقها
فارس…قوووولت لا

 

 

عدي….بس انت فضلت عليها جنات بص ي فارس البنت لما جوزها يخونها بتقرف منه بعدين
فارس…انا عاوز غزل اخر فترة قربنا من بعض كانت هادية وحنونة وكويسة وغيورة
عدي…علشان كانت ناسية وكانت مفكرة إنكم زي اي زوجين عاديين وخصوصا الي هببتو انت
فارس…دي مراتي و ده حقي
عدي….كسر حقك ياخي مالك ياض بقيت بجح كده
فارس….يوووه ي عدي
عدي…هي محتاجة وقت تفكر تسيبها براحتها
فارس…مش هطلقها
عدي….طيب وجنات
فارس….بقالي يمكن اسبوع مش بشوفها ومش وحشاني وكمان مش عاوز اشوف وشها لكن غزل بقالها يوم واكتر وانا هتجنن عاوزها قدامي ي عدي
عدي….يبقي حبيتها
فارس….يمكن
عدي….وشكلها هي حبتك علي فكره
فارس….سألتها قالت لا
عدي….طبيعي هتقول لا حتي لو بتموت فيك مش هتريح بالك وتقولك ف وشك ايوة انا بحبك ده اكيد حتي لو بتحبك وكانت هتقولك حوارك مع جنات مش هيخليها تقول
فارس…اكيد ابوها هو الي خباها

 

 

عدي…لا شمس الي متابعة معاها
فارس….البت دي عاوز اشوفها
عدي….ازاي
فارس…مش اتفقت إنك هتشوفها
عدي….ايوة
فارس….خلاص انا بكره هكون خفيت واقدر امشي هروح معاك
عدي…لا هتتهور وتعمل حاجة ف البت
فارس…لا بكل هدوء والله
عدي…طيب إن شاء الله
فارس…تمام
عدي…اسيبك تنام انت بقي
فارس…خليك بات معايا
عدي…اممم معنديش مشكلة
فارس….طيب غير هدومك والبس من هدومي ف الدولاب
عدي….تمام اخذ ملابس فارس ودخل الحمام
عند غزل قاطع تفكيرها دق الباب قامت لتفتحه وجدته زياد
زياد….اسف اني جيت ف وقت زي ده
غزل…حضرتك محتاج حاجة
زياد….احم كنت عاوز ابات هنا
غزل…
يتبع

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close