القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

روايه تزوجت العمده البارت العشرون بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه تزوجت العمده البارت العشرون بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات


غزل بخوف….فارس أهدي
فارس وهو يزيد الضغط علي خصرها….أهدي ايييه هتقولي كان بيقولك اي ولا اتعامل بطريقتي
غزل بدموع…..والله مفيش غير أنه قال مثقش فيك معرفش ليه قال كده
فارس قام بأبعادها…قال ايه تاني
غزل….مقلش غير كده وقال إنه عاوز مصلحتي
فارس….تعالي
غزل بخوف….ليه
فارس….قربي متخفيش
اقتربت غزل منه وقام باحتضانها
غزل بدموع…..إنت مش بتثق فيا
فارس….بثق ي قلبي بس انا اتجننت لما لقيته ف الأوضة
غزل….هو جه من البلكونة أكيد طلع من علي السلم
فارس….انا هعرف اربيه

 

 


غزل….هتعمله ايه
فارس….متحطيش ف بالك
غزل….طيب
فارس….المهم متزعليش مني
غزل….ماشي
فارس….حاسك لسه زعلانة
غزل…..مش زعلانة خلاص
فارس قربها منه وقال…..حاسك عاوزاني اصالحك
غزل بضحك….لا مش عاوزة
فارس….هههه تعالي بس ثم شالها بين يديه وقال…..يلا هصالحك بقي
غزل بكسوف…..يووووه قولتلك مش زعلانة
فارس بضحكته الرجولية….ههههه ولعه ،،،،،،
في الصباح
استيقظ فارس قبل غزل
نظر بجانبه وجدها مازلت نائمة…..اتعلقت بيكي واتعودت علي وجودك ولو خونتيني هيكون فيها موتك ي غزل حتي لو افتكرتي وقررتي تسبيني ده مش هيحصل ثم أمسك هاتفه واتصل ب عدي
عدي….اممم ي نعم
فارس….مالك
عدي….مفيش

 

 

فارس….انت كويس
عدي…..ايوة وانت
فارس…كويس
عدي….خير ولا شر
فارس…..هههه لا للأسف شر
عدي….اممم من نصيب مين بقي
فارس….محمود
عدي…..ماله
فارس….هنلعب معاه شوية
عدي….فل ي فارس
فارس….اسمع ******فهمت
عدي….اه تمام مش هتيجي الشركة
فارس….هاجي
عدي….اوك ثم أمسك هاتفه وقام بتفيذ خطة فارس
عند فارس
فارس….غزل غزل
غزل بنوم…..اممم

 

 

فارس….قومي هحضريلي هدوم علشان رايح الشركة
غزل….حاضر ثم قامت دخلت الحمام وخرجت
فارس….لولا إني عندي شغل كنا خدنا حمام سوا
غزل….وسع طيب علشان احضرلك الهدوم
فارس….ماشي ثم دخل الحمام
احضرت غزل له ملابس علي زوقها
بعد عشر دقائق خرج من الحمام
فارس…حضرتي
غزل….اه اهم
فارس…..تمام كملي نومك
غزل…..خلاص هنزل أقعد تحت
فارس ف سره….مش عاوز الي مخططله تبوظيه
غزل…..روح علي شغلك يلا
فارس….حاضر تيجي معايا
غزل….اممم خليها بكره دلوقتي زمانك اتأخرت وانا لسه هجهز نفسي وحوار
فارس…..ههه ماشي خلي بالك من نفسك ولو حصلت حاجة اتصلي بيا
غزل….حاضر

 

 

اقترب فرس منها وقام بتقبيلها…..سلام ي حبيبتي
غزل…..سلام
ف الأسفل
عفاف…..رايح الشركة
فارس….ايوة ياما عاوزة حاجة
عفاف….لا ي حبيبي عاوزة سلامتك
فارس….الله يسلمك اه صحيح الي اسمه محمود ده ميدخلش الفيلا عاوز يقول حاجة يقولها من بره
عفاف….ماشي في حاجة ياك
فارس….لع سلام
عفاف….مع السلامة
خرج فارس من الفيلا وركب سيارته وجد محمود واقف امام البوابة تحرك فارس بسيارته ووقف بجانبه
انزل فارس شباك السيارة ثم اشعل سيجارة وتحدث…..اتجرئت ودخلت اوضتي وكلمت مراااااتي وطبعا شايفني سكت والموضوع عدي بس لا دا هدوئي قبل ما اكسرك
وضع محمود يده علي شباك السيارة وقال…..متقدرش تعمل حاجة
فارس…..لا أقدر ثم اطفي السيجاة في يده وقال انا هوريك ازاي تقولها متثقش فيا
محمود…..ااااه

 

 

فارس….وجعتك ي صغنن ههه يلا باي هرجعلك متخفش ثم ذهب
محمود…..ماشي ي فارس مااشي والله لحرق دمك
بعد وقت وصل فارس الشركة ودخل مكتب عدي
فارس…جهزت الدنيا
عدي…اه فاضل بس اشارتك
فارس…خليهم يبدأو
عدي….طيب امضي الورق الي قدامك ده
فارس وهو يمضي….ماشي
عدي….انت ليه هتعمل كده ما كنت تعمل انت وخلاص
فارس….لا علشان ابويا والترابيزة متتقلبش عليا وانا مش حكيله حوار خطوبته الي كانت من غزل
عدي..اممم طيب ثم امسك هاتفه وقام بالإتصال ب شخص نفذ ي مسعود
مسعود….حاضر ي باشا
فارس….خليه علي الخط
عدي….خليك معايا علي الخط
مسعود….حاضر ي بيه ثم اقترب من البوابة
محمود….عاوز ايه
مسعود..وانت مالك
محمود….يعني ايه انا مالي

 

 

مسعود اقترب هو رجالته من محمود….يعني وانت مالك ي ر.وح ا.مك ثم اعطاه لكمه
محمود…اه ثم نظر له بغيظ وكادت أن يسدد له لكمة لكن رجالة مسعود احكمت امساكه
محمود….ابعدو اوعو
مسعود….اخرس ثم اكمل ما بدأه
محمود…اه ابعدو ازاح رجاله مسعود واخذ يضرب فيهم
اخرج مسعود مطو.ه وجرحه ف يده
محمود بصريخ…..اااااه
غزل بأستغراب….ايه الصوت ده ثم خرجت إلي الشرفة وجدت مجموعة من الاشخاص تضرب محمود
غزل….يلهوي مين دول ثم نزلت
غزل بصوت عالي….انتو مييين ابعدو عنه
مسعود….متدخليش ف حاجة متخصكيش
غزل…..انتو متخلفين قولت ابعدو عنه وإلا هتصل بالبوليس تيجي تلمكم
اكمل مسعود ضرب
اقترب غزل منهم وابعدتهم
غزل بصريخ…..ابعدووو حرام عليكم

 

 

جاءت عفاف…..ف اااايييه
مسعود….محدش يدخل ياما هيتعور
امسكت غزل عصاه واضربته بها…انت الي هتتعور ي حيوووان
امسك مسعود العصاه وسحبها من يديها من قوة سحبه جرحت يديها
غزل….ااااه
فارس بقلق…..عمل اي الحيوان ده لمسها
عدي….مسعود امشي انت والرجالة ومتلمسوش حد
مسعود….يلا ي رجالة
غزل….شوية كلاب مش رجالة مييين الي بعتكم هااا
ثم اقتربت من محمود وقالت….إنت كويس
محمود بألم….لا
غزل….اي ده انت مجروح
محمود…ااه
عفاف….هخلي عنيات تجيب الاسعافات
غزل….بسرعة
غزل….طب تروح المستشفي
محمود…مش قادر

 

 

مسعود…الو ي بيه انا نفذت
عدي….تمم حقك هيوصلك
فارس…اسأله واقف ولا مشي
عدي…لسه واقف ولا مشيت
مسعود….واقف ف وحدة اهي بتسنده
فارس….البنت الي كانت بتزعق ولا وحدة تانية
مسعود….الي كانت بتزعق
فارس بغيظ….ماشي ي غزل ثم خرج من المكتب وركب سيارته وفي طريقه الي الفيلا
قامت غزل بالاتصال به
غزل….فارس
فارس….ايه ي غزل ف حاجة
غزل….ف بلطجية جات البيت وضربو الحارس
فارس….طيب انا جاي
غزل….هات دكتور
فارس ببرود….اوك ثم اغلق انا الي جرحتو اجبلو دكتور يداوي جروحه لا طبعا
بعد وقت وصل الفيلا نزل من السيارة ودخل الفيلا وجد غزل مقتربة من محمود وممسكه بيده تداوي جروحه وهو ينظر لها بأبتسامة
فارس…غزززل

غزل….فارس كويس جيت بسرعة جبت معاك دكتور
فارس بكذب…. لا مردش عليا
غزل…طب شوف دكتور تاني او نودية المستشفي
فارس….ملكيش دعوة إنتي واطلعي علي الاوضة يلا
غزل…فارس ف ايه
فارس….سمعتي قولت ايه
غزل….طيب ثم تركتهم وصعدت
عفاف…مالك ي ولدي
فارس…مفيش وانت يلا قوم اطلع بره شوف هتعالج نفسك فين
عفاف….وه عيب ي ولدي ميصحش اكده
فارس…محدش يدخل ثم نظر ل محمود وقال سمعت قولت اي ولا لا يلا غور من وشي

 

محمود وهو يحاول ان يقف…ماشي ي فارس
فارس….فارس بيه
محمود بغيظ…وماله ثم وقف وكاد أن يخرج لكن قابل ف وجهه مهران
مهران….مين الي عمل فيك اكده
محمود…شوية ناس بلطجية
مهران…ناس مين دول
محمود بخبث….اسأل ابنك هو الي بعتهم
مهران…. الكلام ده صح
فارس….صح اي لا طبعا
عفاف….انت كداب ابني مكنش هنا بتتبلي عليه ليه
مهران….اطلع خلي ابراهيم يوديك علي مستشفي
عفاف….غزل بتعرف بتقول واخده ياخويا كورس اسعافات أولية بس فارس خلاها تطلع
مهران…خليتها تطلع ليه

 

فارس….مراتي وبغير عليها
مهران…عنيات نادي ل غزل تغيرلو علي الجرح ده
محمود….مالوش لازمة هو مش عميق
مهران…اقعد واخلص
محمود وهو ينظر ل فارس بأبتسامة خفيفة…حاضر يحج
جاءت غزل….حضرتك عاوزني
مهران….غيريلو الجرح ده ونضفيه
نظرت غزل ل فارس وجدت ينظر لها بغيظ
مهران….مستنية اذنه اخلصي انا الي بقولك
غزل…حاضر
فارس…استني شمس تعرف تغير
غزل….ايوة
فارس بصوت عالي….شمسسس
شمس من اعلي الدرج….نعم
فارس….انزلي
شمس نزلت…ايه
فارس…. غيري ل ده جرحه وخلصي
شمس…طيب
مهران…ارتحت ياخويا

 

فارس….ايوة مبحبش مراتي تلمس الاشكال دي ثم اقترب منها وامسك يديها وصعدو غرفتهم
غزل…مالك ي فارس
فارس…لو لقيتك مقربة منو تاني مش هيحصل كويس
غزل….طيب
فارس…غلطاتك زادت اوي الفترة دي فا خلي بالك احسلك
غزل…طيب اهدي انا كنت بساعدو مش اكتر
فارس….لو مات جمبك متقربيش منه
غزل….فيه ايه انا مقربتش انا كنت بعالج جرحه
فارس….لا برضو الي يشوفك يقول خايفة عليه
غزل…مش عارفة انا فعلا خفت كأني اعرفه او قريب مني
فارس بغيظ…..غزززل
غزل…خلاص
فارس….انا رايح الشركة
غزل….امال جيت ليه
فارس…انتي الي اتصلتي علشان كده جيت

 

غزل….طيب
فارس…تفضلي ف الاوضة متخرجيش
غزل….كنت عاوزة اروح مع شمس نزور بابا
فارس….ماشي خلي بالك من نفسك
غزل….حاضر
فارس…حضرلك الخير ثم قاطعه رنين هاتفه برقم غير مسجل ابتعد قليلا عن غزل واجاب
فارس…الوو
جنات…فارس الحقني ي فارس
فارس…..ف ايه مالك
جنات….الحقني انا ف شقتي ثم اغلقت الهاتف
حاول فارس الاتصال بالرقم مرة اخري وجده مغلق
غزل بشك…ف حاجة
فارس…لا ابدا
غزل…طب ممكن تستناني توصلني
فارس…لا مش هينفع همشي دلوقتي علشان اتأخرت وبعدين انتي مش اهو لابسه
غزل….اه

 

فارس…خلاص شوفي شمس وخدو ابراهيم
غزل….تمام ي فارس
ذهبت غزل لتنادي شمس سريعا
غزل….شمس خلصتي
شمس…اه
غزل…يلا بسرعة
شمس…ف ايه
غزل….مفيش ثم نزلو
نزل فارس وركب سيارته
غزل ذهب ل ابراهيم
غزل…عاوزة مفاتيح العربية
ابراهيم… ليه ي هانم تحبي اوصلك ف حتة
غزل بعصبية…ملكش دعوة هااات
ابراهيم…اتفضلي
اخذت غزل المفاتيح وادارت السيارة وخرجت من الفيلا
شمس….غزل ف ايه
غزل…مفيش ي شمس

 

شمس…طب مالك
غزل….مفيش
شمس…مش دي عربية فارس
غزل…اممم
شمس…ماشية وراه ليه
غزل….هقولك بعدين
بعد وقت وصل فارس بيت جنات نزل من السيارة مسرعا وصعد المصعد
نزلت غزل خلفه سريعا
شمس….غززززل
دخلت العمارة وجدته اخذ المصعد وصعد لدور الثالت
خرج فارس من المصعد ودق الجرس فتحت له جنات وهي تبكي
اخذت غزل المصعد وصعدت الدور الثالث
وجدت شقتين
غزل….انهي وحده بقي ياربببي
اقتربت من شقة لكن لم تسمع اي صوت
ثم اقتربت من الشقة المقابلة سمعت
جنات…فارس كويس إنك جييت

 

فارس….مالك ف ايه
جنات….تعبانة اوي ي فارس
فارس….تعبانة مالك
جنات…بطني وجعاني
فارس….عندك مسكن
جنات…اه ف التلاجة
فارس…استني هجبهولك ثم ذهب الي المطبخ
رجع واعطها البرشام
جنات….انت زعلان مني
فارس….اكيد
جنات…ليه
فارس….انا تقوليلي افضحك
جنات….طلعت مني غصب عني ي حبيبي
فارس….لا والله انا كنت عاوز اموتك فيها
جنات…متزعلش ي حبيبي وبعدين إنت مش هتتجوزني ونعمل فرح بقي ويبقي علي سنة الله وسوله
فارس…لا

 

جنات…ليه انا زهقت احنا متجوزين عرفي وانت مش بتقعد معايا كتير
خرجت شهقة من غزل
فارس…ف صوت
جنات…اه تقريبا
قام فارس وفتح الباب وجد غزل تبكي بصمت
فارس بصدمة….غزل
يتبع

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close