القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

روايه تزوجت العمده البارت التاسع عشر بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه تزوجت العمده البارت التاسع عشر بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات



بعد أن رأي فارس جنات كاد أن ينزل من السيارة لكن يد غزل منعته
غزل….متنزلش
فارس….تمام ادار السيارة وذهب
جنات بغيظ….هي مش غارت عند أبوها اي الي رجعها مش قادر علي بعدها ي فارس تمام ثم ادارت سيارتها وذهبت
غزل….هات موبايلك
فارس….ليه
غزل….عاوزاه
فارس…اهو
غزل….افتحه وعرفني الباسورد
فارس….تمم
غزل…تمم خد
فارس….عملتي ايه
غزل….مسحت رقمها وعملتلها بلوك لو عرفت إنكم اتكلمتو تاني مش هقول هعمل ايه

 

فارس….طيب
غزل….لو مدايق قول عادي إنت ممكن تختار لو عاوزها هي قول
فارس….اكيد لا عاوزك إنتي طبعا
غزل….تمام
بعد وقت وصلو الفيلا
فارس….انزلو انتو وانا جاي وراكم
غزل….تمام دخلت غزل البوابة وجدت محمود
محمود بصدمة…غزل
اقتربت غزل منه وقالت….إنت مين
محمود….مين ازاي
غزل….إنت فاهم
محمود…عادي انا الحارس
غزل…لا انت اكتر من حارس
فارس بغيظ…واقفة ليه هنا
غزل….بتعرف علي محمود
فارس….وتتعرفي عليه بتاع إيه اطلعي يلا
غزل….هو الي بعت الصور
فارس…طيب اطلعي ي غزل قولت
غزل…تمام ي فارس ثم دخلت الفيلا
فارس….اممم اعمل فيك إيه دلوقتي

 

محمود…ههه متعملش حاجة انا الي هعمل
فارس….انت عاوز ايه ها
محمود….مش عاوز حاجة
فارس….اممم تمام ابقي خلي بالك من نفسك هاا ثم دخل
عفاف….يعني رجعتي دانا قولت مش هشوف وشك تاني
مهران….عفاف مش عاوز كلام كتير
غزل….ده كلام يطنط معقولة اسيب بيت جوزي حبيبي
ثم دخل فارس
عفاف…. جيت
فارس…..مش عاوزاني اجي ولا ايه ياما
عفاف…لا يولدي كيف يعني
فارس….انا طالع انام
عفاف….نوم الهنا يولدي وشك باين عليه الحزن لو ب أيدي كنت جوزتك زميلتك دي

 

مهران….ايه الي عتقوليه ده انتي جنيتي ف عقلك ولا ايه
غزل….سيبها يعمي انا ممكن اساعدك ي طنط زي مانا اهو لسه بشنطتي أرجع بيتي اعيش مرتاحة محدش يدايقني كل ما يشوفني واطلق من أبنك كده تقدري بقي تجوزيه زميلته الي هتخلي وشه مبسوط دايما
فارس….بتقولي ايه انتي كمان
غزل…..ايه قولت حاجة دايقتك سوري ي حبيبي
فارس بغيظ….عنيات
عنيات….نعم ي بيه
فارس….ناديلي ابراهيم
عنيات….حاضر ثم خرجت ل تناديه
ابراهيم…نعم ي بيه
فارس….طلع الشنط
اخذ إبراهيم الشنط ووضعها في غرفتهم
ابراهيم….خلصت ي بيه
فارس…..بعد كده لما تلاقي المدام او اختها طالعين متسمحش بكده غير لما اكون انا منبه عليك من قبلها انهم هيطلعو ولو كل مرة هتفضلو نايمين يبقي نغيركم
ابراهيم….انا اسف ي بيه بس مرات مهران بيه قالت طالعها

 

فارس….لا كل حاجة تخص مراتي واختها متسمعش غير كلامي انا
ابراهيم….حاضر ي بيه ثم خرج
غزل….ليه ده كله
فارس…ملكيش دعوة
غزل….اممم تمام ثم نظرت ل عفاف وقالت اطلع ي طنط ولا اقعد ف أوضة الضيوف
فارس…..غززززل اطلعي من سكات
غزل….ههه بستأذن من طنط
فارس…. اطلعي واخلصي
غزل…..تمام ثم صعدت
نظر فارس لشمس وقال….وانتي الاوضة بتاعتك نضفت اقعدي فيها
شمس….طيب
ثم نظر ل عفاف وقال….لو الكلام الي اتقال ده اتكرر هنزعل ياما
عفاف…هتزعل مني علشان دي
فارس بعصبيه…..ايووووة دي خلاص بقيت مراتي ياريت نفهم ثم صعد

 

عفاف…..شوف الي عاوزه مصلحته
مهران….لو شوفتك بتقوليلها كلام دايقها تاني هيكون فيها زعلك سامعة تروحي عند بيت ابوكي كام يوم يمكن تعقلي
عفاف….كده يحج
مهران…..ايوة كده ده كلام يتقال قدامها مش انتي الي خلتيني أرجع فارس علشان بقيو بيحبو بعض
عفاف….قولت كده علشان ولدي يرجع بيته ويفضل ف حضني
مهران….انا قولت كلامي ثم تركها وخرج
عفاف….ماشي ي مرات ولدي
في غرفة فارس وغزل
صعد فارس وجد غزل تمشي بعصبية ف الغرفة
فارس….ف ايه
غزل….مفيش
فارس…..امال مالك كده
غزل بعصبيه….قووولت ماليش
فارس بهدوء مصطنع…..تمام نامي يلا
غزل….مش هتخمد ملكش دعوة بيا
فارس….غزل اتلمي
غزل….مش هتلم هي شكلها بتخلص اصلا
فارس….ايه الي بتخلص
غزل….علاقتنا قربنا علي الطلاق خلاص
فارس….ايه الي بتقوليه ده
غزل….ههه كلامي مش مفهوم ولا ايه
فارس….طنشي كلام امي طيب

 

غزل….مبعرفش اطنش
فارس….عدي يومك ي غزل
غزل…..تمام ثم كادت أن تخرج لكن منعتها يده
فارس….رايحة فين
غزل….ملكش دعوة
فارس….غزى انا هادي معاكي متخلنيش اتعصب عليكي
غزل…..اممم طيب رايحة عند شمس
فارس….لا خليكي معايا
غزل….لا مش عاوزة
فارس اقترب منها واحتضنها من ظهرها…..انا عاوز
غزل….فارس ابعد
فارس…..تؤ
غزل….قولت ابعد بقي
فارس….لا هاتي بوسة وابعد
غزل….لا
فارس….اممم طيب نزل رأسه علي رقبتها واعطاها ق”بلة
غزل بتوتر….فارس ابعد
فارس….لا ي قلب فارس
غزل….انا زعلانه منك ابعد
فارس….مقدرش علي زعلك انا هصالحك
غزل….لا مش عاوزة
فارس….تؤ هصالحك ثم ادارها له وحملها علي كتفه
غزل….يخربيتك إنت بتعمل ايه نزلني

 

فارس…..هصالحك ي قلبي
غزل….لااا انا خلاص مش زعلانة
فارس…لا لسه زعلانة تعالي ناخد دش حاسك موسخة
غزل….لا نضيفة
فارس…ههه تعالي بس ثم دخلو الحمام
عند جنات رجعت منزلها وحاولت الإتصال بفارس
جنات…بتعملي بلوك ي فارس خلاص اخترتها هي ماشي طب والله ل اروحلك البيت بقي ويحصل الي يحصل

محمود….زميلة فارس بيه موجودة بره بتقول عاوزاه
مهران….إسمها ايه دي
محمود…..اسمها جنات
مهران….لع متدخلش
جنات من خلفهم….ليه كده يعمي دي اصول برضو
مهران….محمود خدها وطلعها بره
محمود…حاضر ي مهران بيه
جنات….مش همشي من هنا انا عاوزه فارس مش حضرتك
مهران….فارس مش اهنه ويلا بره ومشفش وشك ف البلد
جنات…مش انت الي تمشيني من البلد
مهران بغضب….لع انا الي امشيكي ناسية اني حاكم البلد دي ولا ايه
جنات….طيب بلاش بقي ي حاكم البلد افضح أبنك

 

فارس وهو ينزل من علي الدرج…..اه كملي هتعملي ايه
جنات….هعمل كتير
فارس وقف امامها وقال ببرود….اي الي جابك هنا
جنات….جيت اعرف عملت بلوك ليه
غزل من أعلي الدرج….انا الي عملت بلوك
جنات….وانتي مين علشان تعمليلي بلوك
غزل….مراته ي حبيبتي وأكيد مش هخليه يعرف اشكال زبالة زيك
جنات….انتي اتجننتي
غزل….تؤ ومعلش ممكن تمشي علشان قطعتي النوم بتاعنا يلا ي فارس اطلع كمل نومك ي حبيبي
فارس…حاضر ي حبيبتي
جنات بغيرة….حبيبتك دا ف تطور بقي
غزل….استني بقي لما يجي نونو يقولك ي طنط
جنات بجنون…..مش هستني لما يجي ولو جه هقتله واقتلك
اقترب فارس منها وضربها بالقلم….بتهددينا وإنتي ف بيتنا ي وس*خة

 

جنات بدموع….انت الي و.سخ انا حبيتك وانت معملتش حاجة غير إنك اتخليت عني
فارس….اعتقد إنك عارفة الي فيها
جنات….ميهمنيش حاجة قد ميهمني تكون إنك تكون ليا وجوزي وابو ولادي
فارس….مش هيفيد ب حاجة الكلام ده خلاص
جنات….لا مش خلاص ثم رفعت نظرها ونظرت ل غزل كله بسببك إنتي الي جيتي وخدتيه مني خلتيه يبعد عني كادت أن تصعد ل غزل ولكن يد فارس منعتها
جنات…..أوعي شيل إيدك
فارس….في اي انتي اتجننتي مكنتيش كده مالك
جنات…..بقيت كده بسببك وبسبب إني حبيتك مش هخليها تفوز وتاخدك مني إنت ف الاخر هتكون ليا ي فارس ثم خرجت
نظر فارس ل محمود وقال بغضب….وإنت واقف بتعمل ايه عندك غور اطلع بره
محمود بغيظ….طيب ثم خرج
مهران….وبعدين موضوعها مش هيخلص ولا ايه
فارس….موضوعها خلص ولا مش واضح
عفاف…..عيني عليها صعبت عليا لو بيدي كنت جوزتهالك
غزل….والله كويس ثم دخلت غرفتها
نظر فارس ل امه وقال….أمي انا وغزل علاقتنا بدأت تتحسن مش عاوز مشاكل لو سمحت ممكن ثم صعد لغرفته
عفاف….وانا قولت اي يعني يوه

 

مهران….لو نطقتي بكلام ماسخ تاني والله ليكون فيها زعلك
عفاف…..ل ده علشان ست غزل
مهران…..ايوووة ملكيش دعوة كده هتخربي علي ولدك
عفاف….طيب ثم دخلت المطبخ
دخل فارس الغرفة وجد غزل تمسك بهاتفها وتتصنع إنها لم تنتبه لدخوله
فارس….اوف غزل غزل
غزل بأبتسامة باردة….نعم
فارس….مالك
غزل….انا زي الفل
فارس….والله
غزل…اه والله اي شايف غير كده
فارس….ايوة
غزل ببرود….براحتك شوف الي تشوفه ماليش فيه
فارس….غزل مبحبش البرود ده
غزل ببرود….اوك
فارس بعصبية….غزل متعصبنيش
غزل….طيب

 

ذهب فارس للخزانه واخرج منها ملابسه….ابو برودك ي شيخة ثم دخل الحمام
بعد دخول فارس الحمام احست غزل ب صوت يأتي من الشرفة
غزل بالامبالاه…..تلاقيها قطة
صعد محمود البلكونة….غزل
غزل بصدمة….إنت! انت بتعمل اي هنا
محمود….اسمعيني بس
غزل….اسمع ايه وزفت ايه امشي من مكان ما جيت يلا
محمود….وطي صوتك انا جيت اقولك متثقيش ف فارس اوووي
غزل….وإنت مالك ده جوزي
اقترب محمود منها وامسك يديها وقال….انا عاوز مصلحتك
خرج فارس من الحمام وجد محمود مقترب من غزل وومسك بيديها
فارس بصوت عالي…إنت بتعمل ايه هنا ثم اقترب منه واعطاه لكمة ف وجهه
ازاحه محمود ونزل بسرعة

 

لف فارس لغزل وقال بغضب…..بيعمل اي هنا كنتو بتتكلمو ف ايه
غزل بخوف… ه هو
فارس بعصبية….انطقي بدل ما اخد روحك
غزل….والله م.م معرفش انا فجأة لقيته هنا
فارس….لا والله
غزل…ده الي حصل
اقترب فارس منها ووضع يده علي خصرها وقربها له اكثر ثم همس بجانب اذنها وقال….هتقولي ولا اخليكي تقولي بمعرفتي
يتبع

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close