Header Ads Widget

رواية زوج و4ضراير الحلقه الرابعه بقلم هويدا زغلول

 رواية زوج و4ضراير الحلقه الرابعه بقلم هويدا زغلول

رواية زوج و4ضراير الحلقه الرابعه بقلم هويدا زغلول


هدي 

اي ده هو انتي هنا يا شيماء معلش انا اسفه لو دخلت من غير مخبط كنت فاكره محمود لوحده


شيماء 

هدى معقول انتي هنا والله وحشاني قوي ازيك يا بنتي ايه ما بقتيش تسالي ليه


هدي

غصب عني والله ازيك يا محمود عامل ايه يا حبيبي


محمود

بخير والله يا حبيبتي ربنا يخليكي ليا اقعدي طيب واقفه ليه


هدي 

لا بقى انا ما صدقت شوفت شيماء احنا نروح نقعد في كافيه علشان محتاج اتكلم معاها شويه


محمود 

طب تحبي اجي معاكوا انا كده كده خلصت 

شغلي لو عايزه 


هدي 

لا يا حبيبي خليك تكمل شغلك اصل انا محتاج اتكلم معاها شويه 


شيماء 

خير يا حبيبتي كلامك ده قلقني انتي كويسه


هدي 

اه يا حبيبتي بخير بس محتاجه اتكلم معاكي شويه بس يلا بينا ، وبعدها مشيوا وراحوا 

كافيه وبدأت هدي تعيط 


شيماء 

ايه ده مالك  يا هدى في ايه شكلك عامل ليه كده


هدي 

انا لسه راجعه من عند الدكتور دلوقتي وقالي ان انا ما فيش فرصه ثاني للحمل ومش عارفه اتصرف ازاي محمود بقاله فتره عمال يكلمني في الموضوع ده


شيماء 

طيب ازاي يا بنتي وبعدين في وسائل تانيه كثيره يعني ما تعملي حقن مجهري


هدي 

للاسف انا هشيل الرحم يا شيماء لاني تعبانه والدكتور بيقولي لازم يحصل في اسرع وقت وانا مش عارفه اتصرف ازاي 


شيماء 

هدى مصلحتك اهم انتي لازم تعملي العمليه لو ده هيكون في ضرر عليكي


هدي 

انا شايفه ان هو نفسه يكون اب ومش عايز يخلف من هبه مش عارفه اعمل ايه


شيماء 

لا ثانيه واحده كده معلش هو انتي عايزه جوزك يخلف من الخدامه ازاي يعني


هدي 

هبه مش خدامه يا شيماء هبه تبقى مرات محمود الاولى بس هو مابيحبهاش


شيماء 

انا مش فاهمه حاجه هو انتي وافقت تتجوزي محمود هو انتي عارفه ان هو متجوز واحده ثانيه


هدي 

بحب قوي يا شيماء والله بجد هو كويس ويستاهل كل خير ، المهم انا لازم امشي 

علشان اتاخرت ، وبعدها جت البيت وانا كنت 

قاعده عامله اعيط 


هدي 

في ايه يا هبه هو انتي على طول بتعيطي كده ايه اللي حصلك تاني


هبه 

ابدا ما فيش حاجه تحبي احضرلك الغداء عشان تاكلي ولا ايه


هدي 

لا مش جعانه دلوقتي هو محمود جه ولا لسه


هبه 

اه موجود جوه في اوضه ، وبعدها لقيتها 

قربت ليا وقالت 


هدي 

هبه هو انتي ليه لحد دلوقتي لسه ما خلفتيش


هبه 

علي  فكره انا اخر مره نمت انا ومحمود في اوضه واحده كان قبل جوازك منه ب اسبوع


هدي 

طب يا بنتي هو انتي ايه اللي مخليكي موافقه على الكلام ده


هبه 

هروح فين يعني انا ما بقاش ليا حد خلاص يلا عيشه والسلام 


هدي 

بجد يا هبه انتي طيبه قوي ومش فاهمه انتي 

ليه بيحصل فيكي كده عالعموم أنا داخله 

لمحمود تعملي ليا شاي 


هبه 

حاضر هعملك اللي انتي عايزاه ، وبعدها دخلت 

الاوضه 


محمود 

ايه يا بنتي فينك كل ده عمال اتصل بيكي مش بتردي عليا ليه هو في حاجه حصلت ضايقتك او انتي سمعتي حاجه يعني


هدي 

مش فاهمه كلامك سمعت من مين 


محمود 

ارجوكي يا هدى قولي ليا مالك شكلك متغير قوي وبجد انا مخنوق علشانك


هدي 

انا عايزاك تدخل اوضه هبه ما ينفعش اللي انت بتعمله معاها ده


محمود 

ارجوكي يا هدى ما تفتحيش الحوار ده تاني انا قولتلك ان انا مش بحبها هو انا معايا علشان انت طلبت مني كده وبس 


هدي 

طيب انا عايزاك تكون اب يا محمود وبصراحه كده انا لسه راجعه من عند الدكتور وقالي ان انا لا يمكن اعرف اخلف ثاني لازم اعمل عمليه في اسرع وقت


محمود 

ايه الكلام ده وزي ما تقوليش على الموضوع زي ده لا انا مش عايزه عيال خلاص انتي عندي 

بالدنيا كلها كفايه حبك ليا 


هدي 

حبيبي يا محمود بلاش كلامك ده لانه بيتعبني قوي والله بس انا لازم اعمل العمليه بسرعه


محمود 

طيب احنا لازم نعمل عمليه بسرعه طالما الموضوع خطر بالنسبه ليكي


هدي 

ما انا لسه مكلمه شيماء وباذن الله ممكن اعملها الاسبوع الجاي


محمود 

مش عايزه اقولك يا جدعه ازاي وبتحبك قوي والله 


هدي 

شيماء دي اختي مش صاحبتي يا محمود ربنا يعلم انا كمان بحبها ازاي وزعلت علشان هي اتطلقت وبعدها سكتت ومحمود قالها 


محمود 

ايه يا حبيبتي مالك سكتي ليه ما تكملي كلامي


هدي

ايه رايك يا محمود لما تتجوز شيماء بجد انا هتكون صعبان عليا اوي لو انت مش بقى ليك عيل وانا عارفه ان انت هتموت وتخلف


محمود 

ايه انا اتجوز شيماء ده صحيح طبعا الكلام ده يحصل انتي بتقولي ايه يا بنتي انا اتجوز عليكي لا يمكن يحصل 


وبعدها أنا دخلت ولما سمعت كده الصينيه وقعت من ايدي وقولت 


الحلقه الخامسه من هنا


بداية الروايه من هنا


مجمع الروايات الكامله من هناااا


إللي عاوز يوصله اشعار بتكملة الروايه يعمل إنضمام من هنا

إرسال تعليق

0 تعليقات

close