أخر الاخبار

رواية نجمة القاسي الفصل الثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر بقلم شهد هاني عبد الحافظ

 رواية نجمة القاسي الفصل الثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر بقلم شهد هاني عبد الحافظ 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

رواية نجمة القاسي البارت الثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر بقلم شهد هاني عبد الحافظ 


رواية نجمة القاسي الفصل الثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر بقلم شهد هاني عبد الحافظ 


البارت الثاني عشر

ليث:كس*ر الباب دخل هو ملاك.

ملاك بصدمه:فتحت عنيها بتقول نجمه في حضن قاسي ونايمن دا حصل ازاي.

ليث ضحك: علي منظر نجمه وقاسي وبص لي ملاك وقال زي سكر في الفنجان.

ملاك ضحكت:وقالت طب اي.

ليث:هو اي الي اي طبعآ نطلع دلوقتي عشان نسبهم نايمين مع الملايكه.

ملاك:ضحكت بصوت عالي.

ليث:هنا قرب منها حط ايده علي بوقها ايده التانيه حوالين وسطها وقال هُس.

ملاك:عينه جت في عينه وسرحت فيه مع دقات قلبها ذادت.

ليث:بص ليها سرح مع عيونها وقلبه دق جامده.

ملاك:قالت احم طب اي ابعد حاسب تعالي نمشي.

ليث: بعد وضحك وقال كلام مش ماشي مع بعضه هاهاهاهاها.

ملاك:ضربته علي كتفه وطلعت تجري عشان اكسفت.

ليث:ضرب كف علي كف وبص لي قاسي وقال اه يابختك ياعم وطلع من الأوضه نزل تحت عند ملاك.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

ملاك:قعدت حطت أيدها علي قلبها وقالت يخربيتك خليت قلبي يرفرف من كسوف.

ليث:من وراها طب بتنكثفي مني ليه بقا.

ملاك:قامت وقفت خدودها احمرت وقالت هاااا مش انت لا مش انت.

ليث:رفع حجبه وقال اومال مين.

ملاك:بص كده وراك في اي.

ليث:لف قال في اي .

ملاك :جريت وقالت عليك واحد تصبح على خير.

ليث ضحك:وقال انتي من أهل الجنه ياملاكي.

بعد فتره من الوقت عدي ليل بي اكمله.

نجمه:في حضن قاسي.

قاسي:شمه ضربت في عينه فتح عينه حس بتقل عليه بص شاف نجمه.

نجمه:نايمه كانها بقالها سنه مش نامتخ.

قاسي: بص ليها حط ايده علي وشها بحب بيقول بحبك يانجمه.

نجمه:حست بيه سمعت كلمه بحبك قلبها دق بسرعه حولت تسيطر عليه.

قاسي:عمري م هسيبك بس اوعي تخزلني بانجمه انا خايف تعملي فيا زي مهي عملت فيا.

نجمه:حست بحزن عليه وقاقت وعملت نفسها مصدومه قالت اي دا انا بعمل اي معاك.

قاسي :بتعملي اي ياعني مفيش 

نجمه:قامت وقفت قالت طب من هنا ورايح انت جوزي علي الورق بس لحايه م تحن طلقني.

قاسي:مسك أيدها وقال اديني شهرين معاكي انتي هتحبني.

نجمه:لو حبيتك مش هقدر اسمحك 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

البارت الثالث عشر

قاسي:مسك أيدها وقال اديني شهرين معاكي انتي هتحبني.

نجمه:لو حبيتك مش هقدر اسمحك عن اذنك وسبته ودخلت الحمام.

قاسي بغضب:قلع تيشيرت بتاعه قال غبي غبي يا قاسي ودخل الحمام الي في الاوضه التانيه.

 نجمه:خلصت الحمام وقررت هي الي تربي قاسي صح تشوف هتقدر تتخطي الي عمله ولا لا جايه عشان تلبس خبطت أيدها علي دماغها وقالت اوبس نسيت هدومي أخرج ازاي دلوقتي وفتحت جزء من الباب مش شافته قالت الحمدلله.

لبست نجمه:البرنص الي في الحمام وبتفتح الباب وطلعت.

كان طلع قاسي: ماسك الفوطه بينشف شعره اول م بيشوف نجمه بيفتح عيونه بذهول.


نجمه:بتصدم تفتح عيونها علي الاخر بتقول انهار اسوس بتطلع تجري.


لكن ايد قاسي: بتكون سبقها بيمسكها من وسطها.


نجمه بكسوف:وطت راسها الارض وقالت نعم ي قاسي احم انا خلصت الحمام هروح انام عن اذنك جايه تمشي.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

قاسي مسك ايدها:وحصرها بي ايده وقال هاااا فاكره لما تلبسي كدا هتغر*يني بيقول بدون وعي وسرحان فعيونها بيقول عيونك حلو وكلك جميله اوي  وبيقرب منها.


نجمه:قلبها بيدق بسرعه بيكون مفيش مسافه بنها وبين قاسي ووشهم قريب جدا من بعض وانفاسهم بتخبط فوش بعض وهنا نجمه بتغمض عيونها وقاسي بيحط شفا*يفه علي شفا*يفها وبيغمض عيونه وبي*قبلها قاسي وبتستسلم نجمه ليه نهائي وبتسيب قلبها ورحها لي قاسي ودي بتكون اول قبل*ه ليهم كلها مشاعر وبتوصف اللي جواهم بتفضل الق*بلة لدقائق وبيبعد قاسي عن نجمه لما بيحس انها محتاجه تتنفس بيبص قاسي فعيونها نجمه بتهرب منه وتلقائي بتد*فن وشها داخل حصن قاسي بخجل هنا قاسي بيبتسم علي خجلها شايف قدامه بس حب من اول نظره وبتكون نجمه سامعه دقات قلبه اللي زي الطبول قاسي بيرفع ايده بيشيل شعرها الي نازل علي عيونها.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

نجمه: كانت مبسوطه جدا ونسيت كل حاجه وسابت نفسها تستمتع باللحظه دي معاه لانها اتاكدت دلوقتي انها ابتدت تحبه فعلا وعالاقل تعمل معاه ذكريات حلوة تحاول تنسيها الي عمله فيها .


هنا يقطع اللحظه السعيد ملاك:هي بتخبط علي باب الاوضه بتاعتهم بتقول نجمه طمنيني عليكي انتي بخير.


نجمه بسرعه:فاقت وبعدت عن قاسي بخجل جريت علي اوضه البس.


قاسي ضحك:علي جنونها طلع فتح باب الاوضه وقال نعم ياست ملاك عاوزه اي.


ملاك:بصت لي قاسي بغضب من فوق لي تحت وقالت فين اختي ولا بلعتها.


قاسي ضحك:وقالها انتي ليه واخده عني فكره وحشه انا ولله تعبان قصدي غلبان.


ملاك غصب عنها ضحكت:وقالت كلمه الحق بتطلع الاول بس قولي فين نجمه اختي عشان عاوزها.

قاسي:لسه هيكلم

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

طلعت نجمه:وقالت أنا اهو يا ملاك يا حببتي في حاجه ولا اي.


ملاك بحب:لا جيت بس عشان اطمن عليكي عشان كنتي تعبانه اوي اوي امبارح.


نجمه بحب:حضنت اختها وقالت أنا بخير يا حببتي احسن من امبارح.


ملاك بتلقائية:طب امتا بقا هطلقي وهنرجع نعيش في بيتنا.


قاسي بغضب:انا عمري م أطلق نجمه انتي فاهمه نجمه مراتي يا ملاك انتي لو عاوزه ترجعي بيتك ارجعي انتي.


نجمه بغضب: انت بتقول اي يا قاسي ملاك اختي.


ملاك بيصعب عليها نفسها:بتسبهم بتطلع تجري علي برا.


ليث:سايق العربيه مش واخد باله من الي بتجري علي طريق.

ملاك:بتجري هي بتعيط علي طريق مش واخده بالها غير مع كلمه حسبي ياملاك 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

البارت الرابع عشر

ملاك بيصعب عليها نفسها:بتسبهم بتطلع تجري علي برا هي مش شايفه قدامها.


ليث: كان سايق العربيه  رايح علي فلة  قاسي عشان يشوف نجمه يطمن اي الأخبار سرحان في نجمه مش واخد باله من الي بتجري علي طريق.


ملاك:بتجري هي بتعيط علي طريق مش واخده بالها غير لما شافت كشاف العربيه وصوتتت اعااااااااااااااااااا.


ليث:فتح عينه بيحاول يوقف العربيه كان دخل فيها......وملاك وقعت علي الأرض فاقده الوعي.


نجمه بعصبية:ممكن اعرف اي الي عملته في اختي دا انا عاوزه اختي دلوقتي انت فاهم.


قاسي:مسك التيشيرت يسرح شعره وقال سلام انا ماشي رايح شركه انا ممكن اتأخر عشان ورايا شغل كتير عاوزه حاجه. 


نجمه بغضب:ققف عندك مش شايف اني بكلمك ولا انا لوح شفاف.


قاسي:ولا كأنه ماشي طلع المفتاح وقفل باب الاوضه الي نجمه قاعده فيها عشان متفكرش تخرج.


نجمه بعصبية:راحت عند الباب زعقت وقالت افتح الباب يا قاسي الا ولله هموت نفسي انت فاهم افتح الباب.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

قاسي:حط المفتاح في جيبه ونزل لي داده.......قال داده بعد اذنك ابقي جهزي الغدا طلعيه لي نجمه وقال انتي معاكي نسخه مفتاح.


داده:اها يا بني بس انت ليه قافل علي ست هانم.


قاسي:اسمعي كلامي تفتحي الباب تحطي الغدا وتقفلي وراكي عشان انا مش عاوز كلام كتير .


داده: حاضر يا ابني الي تشوفه.


ومشي قاسي:طلع بره الفلا عمل اشاره بي ايده.......لي سواق عشان يفتح العربيه ويسوق ولبسه النضر شمس بتاعته اتجه الي شركه بتاعته.


عند الكبير:قاعد فاتح الشاشه بيتفرج علي الاخبار.


دخل فارس:قال سعة الباشا اخش.


الكبير:قفل شاشه قال اتفضل يافارس هاااا عملت اي.


فارس:الي عرفته أن بنت اسمها نجمه كانت شغاله في مطعم بتصرف علي اختها في يوم واحد جه المطعم اتخانق معاها هي من ساعتها هي اختها ملاك فص ملح واداب.


تكملة الرواية من هنا


بداية الروايه من أولها هنا


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


لعيونكم روايات كامله من هنا 👇👇👇👇👇👇


رواية عشق الحور كامله من هنا















🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close