القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

روايه_جميله_في_قلب_الاسد البارت العشرون بقلمي_شهد_هاني_عبد_الحافظ كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات

 


روايه_جميله_في_قلب_الاسد

البارت العشرون 
بقلمي_شهد_هاني_عبد_الحافظ
كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات 


البارت 20:

جميله:في اوضه العمليات مش حاسه بي اي حاجه.

دكتور: مراقب معدل ضربات القلب هو شغال في العمليه.

رفعت:واقف بره متوتر رايح جاي وبيقول انت فين ي اسد.

أسد: دخل هو بيجري بص علي الازاز وشاف دكاتره الي فوق راس جميله.

رفعت:راح عنده وقال كنت فين ي اسد.

أسد بخوف: مفيش حد طلع طمنك علي جميله.

رفعت:لا لسه من ساعة م مشيت محدش طلع يطمني.

أسد بخوف:نزل سجد علي الارض وفضل يدعي بخوف.

جميله:عدي عليها مشاهد من الي ماجد كان بيعملها فيه والاندرلين الخوف في جسمها بدء يزيد وضربت قلبها سرعاته تزيد.

دكتور بخوف:محدش يزود البنج ممكن قلبه يوقف.

دكتوره:طب هنعمل اي خلاص العمليه خلصت.

دكتور بخوف: انا خايف نخسر المريضه فضل يمسك ايد جميله يدعكه يطمنه أنها مش لوحدها.

جميله:فضلت ضربات قلبها تزيد.

دكتور:سبهم وطلع وقال فين أسد بسرعه.

أسد:قام وقف بخوف قال في اي جميله فاقت.

دكتور:مسك ايده بسرعه وقال الحل معاك انت لو جميله ضربات قلبها زادت قلبها هيوقف.

أسد:نزل الكلام عليه بصدمه ساب ايد دكتور وجري علي سرير جميله وقعد تحت راسها بيقول جميله حببتي اهدي محدش هيقرب منك .

جميله:مفيش اي جديد.

أسد:مسك أيدها فضل يبوسها ويقول اهدي ي جميله قومي عشاني ي جميله عارفه انا عاوز بنت منك اسميها جميله ي جميله.

جميله:....

أسد:حط خده علي خد وشها ودموعه نزلت بيقول جميلهههههه قومي عشان ي جميلههههه انتي لو حصلك حاجه هموت معاكي ي جميله.

جميله:هنا قلبها معدله ظبط هديت.

دكتور:اتنهد بس ارتياح وقال مبروووك العمليه نجحت ي اسد.

أسد:قام وقف من الفرحه وحضن الدكتور وقال احلف.

دكتور:احنا شلنا الورم عشان حميد مفيش داعي تاخد كيماوي.

أسد:طب ليه شلنا شعرها وقال بفرحه ي عني خلاص كدا جميله مش هتتعب التاني.

دكتور:اول حاجه عشان العمليه كانت في منطقه راسها كان لازم نشيلوا وقول ان شاء الله هي بس لازم متابعه.

أسد:نزل علي الارض قدام الكل وسجد ليه ربنا عيط بصوت وقال الحمد لله يارب الحمد لله.

دكتور :عيونه دمعت وقال قوم ي أسد ي ابني عشان ناخد جميله في اوضه العاديه.

أسد:قام مسح دموعه وهو الي جر سرير جميله طالع هو حاسس بي خلاص انتصاررر.

زين:وقف قدام حاره وقال متاكده أن دا بيت بتاعك.

ليالي:اه

زين:طب اتفضلي ي انسه ليالي بعد كدا خلي بالك من نفسك.

ليالي:شكرا لي زوق حضرتك بس نعمل اي رجاله ماتت في الحرب بقا.

زين:مش تجمعي اصابعك مش زي بعضها .

ليالي:بصت لي بتلقائية وقالت انت حاجه خاصه ي شبح انت حاجه كدا موزه.

زين ضحك:وقال انتي جميله اوي باردوا ي ليالي.

ليالي:بصت علي العضلات بتاعته وقالت هما دول نفخ ولا طبيعي انا نفسي يكون عندي زيهم.

زين ضحك:قالها اوعي تكوني ناويه تكوني زي كوتش ياسمين.

ليالي:لا ي عم وحطت أيدها علي بطنه وقالت أنا عاوزه يكون عندي سكس باك زيك كدا.

زين:لما لمست جسمه خس بي احساس غريب اتوتر وحط ايده عليها وقال انتي كدا جميله.

ليالي:اكسفت من الي عملته فتحت باب العربيه وقالت باي.

زين:لسه هيرد عليها.

ظهر واحد من وراه ليالي يشد شعرها بيقول كونتي فين ي وس*خه ونزله مع راجل في العربيه.

ليالي:خافت وقالت اهدي ي معاذ هفهمك بلاش فصايح في شاعر.

زين :كان نزل بي غضب وشد ليالي وراه وقال اركبي في العربيه.

ليالي:جريت بخوف ركبت في العربيه.

معاذ بغضب: انت مين ياض.

زين:بتاع الملامين براسه كان مديله بونيه يتبعععععع


تكملة الرواية من هنا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close