expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

وقعت_في_يد_الشيطان بقلم شهد هاني عبد الحافظ البارت الاول والتاني والتالت والرابع والخامس والسادس والسابع والثامن كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات


وقعت_في_يد_الشيطان
بقلم شهد هاني عبد الحافظ 
البارت الاول والتاني والتالت والرابع والخامس والسادس والسابع والثامن 
كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات 

البارت الاول 

نازله من توكتك فاجأة حست ان في حد وراها لفت بخوف.

كانت سكين*ه دخلت  في ضهرها وقعت علي الارض مش شايفه قدامها.


الرجاله:شلوها بسررررعه ورمهوا في مخزن كبير اوي هي كانت عماله تنز*ف.


دخل بكل هيبته جبر*وت بيلف حواليها بيعدلها بي رجليه اتصدم وقال ميننننن دي ي بهايم .


واحد من رجاله:دخل بخوف وقال في اي ي سعة الباشا هي مش دي البنت.


ادم بغضب:مسك السيجا*رة بتاعته وراح مطافيها في عين راجل وقال المره جايه هخرم عينك التانيه لو مش صح صحت معايا.


الراجل بي صدمه:حط ايده علي عينه فضل يصرخ لحد م ادم قال بغضب غووور من وشي روح اصرخ برا زي الحريم وهات دكتور ياخد أعضاء*ها.


الراجل بخوف:حاضر حاضر وجري بسرعه.


ادم بغضب:لسه هيمشي سمع صوتها ولف ليها.


كانت شوق بتكح جامد:بتقول حد يلحقني انا فين وبصت لي الي واقف بيطلع دخا*ن سجا*ير ولا يبالي بتقول انت مين عاوز مني اي ابو*س ايدك الحق أمي .

ادم نزل علي رجلي :وقال مالها امك انتي كمان دقايق هتروحي لي الي خلقك وشال شعرها من علي عنيها  وقال عجبتني.

شوق:حطت ايدها الجر*ح بتبعد بتقول انت عاوز اي مني.

آدم:في ثانيه كان باسها  يتبععععع


البارت التاني:

شوق:حطت ايدها علي الجر*ح بتبعد بتقول انت عاوز اي مني ابعد عني.

آدم: شدها من شعرها نفسه كان في نفسها عيونوا في عيونها في ثانيه كان با*سها بعن*ف.

شوق بغضب:فضلت تضر*ب علي صدره جامد عماله تحاول تبعد عنه لحايه م دموعها نزلت علي عنيها.

ادم سبها بغضب:ولسه كان هيكلم.

كانت شوق:بتمسح د*م الي علي شفتها ضربته ب القلم قالت انت حيوا*ن انت مين عشان تقرب مني اي الي جابني المكان دا.

ادم بغضب جحيمي:مسك شعر شوق جامد وقال انتي مين عشان تمدي ايدك عليا ومسك راسها خبطها في الحيطه هي اغمي عليها من شده الضربه .

شوق:اغمي عليها هي سايحه في دمه*ا.

الراجل من رجالة:قال ادم باشا دكتور معايا هياخد الأعضا*ء هنا ولا ناخدها بيت التاني.

ادم بشر:بص لي شوق الي شبه شبيه المو*ت وقال لا مش هيحصل كدا انا هكسر*ها الاول خد دكتور في ايدك وامشي.

الشاب: تمام ي باشا.

ادم بغضب:نزل شال شوق بتملك وبعد شعرها علي عنيها وقال للاسف وقعتي تحت ايد الشيطان وخدها وطلع بيها علي الجناح بتاعه قاعده علي سرير وبدء يقل*ع في هدومها وجاب علبه الاسعاف بدء يخيط في جرح الي عند بطنها.

شوق: صرخت من الوجع اعااااااااااااااااااا فتحت عنيها بصدمه لما شافت هدومها المرميه هو فوقيها بيخيط جرح وقالت بصويت انت ازاي تعمل مدا.

آدم بلا مباله: عملت اي ي عني بعمل ليكي جدح المفروض تشكريني شوق لسه هتضربه التاني.

آدم:مسك ايدها جامد وقال بلاش خلينا حلوين مع بعض لاني كدا كدا هاخد الي انا عاوزه.

شوق بغضب:مش هتقدر انت فاهم عمري م هخليك تلمسن*ي.

آدم بغضب:ان اول مره حد يعنده مش شاف قدامه بدء يقطع الباقي من هدومها هي بتصرخ يتبعععععععععع 

البارت التالت

ادم:اغتص*ب شوق بكل قسو*ه وعدم رحمه.

شوق:ضر*هو صر*خه كلها وجع وغمي عليها هي سا*يحه في دمها.

ادم: قام وقف مسك التشيرت ولبسه ولا كأنه عمل حاجه ورن علي دراعه اليمن وقال هاتلي دكتوره ست بسرعه وتبعتها علي جناح بتاعي وانا هنزل استلم شحنه .

مروان: تمام ي باشا.

ادم:مفكرش ي بص حته علي شوق وخد المفاتيح بتاعته ونزل راح يستلم الشحنه بتاعت الهرو*ين ورن علي ياسين وقال انت فين ي زف*ت.

ياسين: بغضب عملت اي في شوق ي ادم رد عليا.

ادم بغضب:انت مالك ثانياً عرفت ازاي وعارف اسمها منين.

ياسين بغضب جحيمي:شوق هتكون خطبتي حب حياتي ي ادم  وعرفت انا قدام الفلا بتاعتك وشايف دكتوره دخله سألت مروان حكالي كل حاجه انت عملت في شوق اي.

آدم بصدمه:شد علي شره وقال طب انت عرفت ازاي انها ممكن تكون خطبتك.

ياسين:عشان خطبتي مختفيه بقالها 8ساعات وانا اهلها بندور عليها لما رحت عندك الفلا طبعت صور ادتها لمروان.

مروان: صدمني وقال البنت دي عند ادم صاحب سعتك وقالي موضوع جه غلط مش دي البنت الي استاذ ادم عاوزها ف فين شوق ي ادم رد عليا انا اطمنت قول م قلي انها عندك.

ادم بصدمه:انوا لو مروان عرف هيخسر صديق عمره وقال أنا اغتص*بت شوق.

عند شوق:بدات تفوق هي حاسه بتعب بتقول ياسين ياسين.

دكتوره:هي بتكشف عليها قالت لا حول ولا قوه الا بالله لازم الي عمل فيكي دا ياخد اعدا*م شيطا*ن.

شوق صر*خت:لما فاقت وسمعت كلام دكتوره فصلت طلتم علي وشها جامد بتقول اغتصب*ني الكل*ب من غير حته م اعرفه ياسين حبيبي فيننننننننن.

دكتوره بحزن:هي عارفه ادم دايما بتقول عليه شيطان لان مش دي اول واحده يعمل فيها كدا يرميها راحت حضنها وقالت اهدي ي حببتي.

شوق:هي بتعيط اهدي اي متخيله هو بيقرب مني كانت احلامي بتد*مر تعرفي حب حياتي كان فاضل يومين نتخطب هعمل اي دلوقتي ولا شرفي قدام نفسي اني بقيت معيوبه ولا امي مريضه قلب ممكن تمو*ت فيها ودا كله معرفش هو مين ولا بينه بينوا عداوه .

دكتوره:دموعها نزلت وقالت دا شيطا*ن ي بنتي حظك اسو*د انك وقعتي معاه.

شوق:بعياط هستري شالت الغطا من عليها جايه تنزل من علي سرير حست بوجع وقالت اهااااا.

دكتوره:حسبي انتي الحوض عندك اكسر وفتره هتتحسني.

شوق:مش مهم المهم امشي من هنا انا لو اقعت ثانيه همو*ت نفسي.

دكتوره:طب اهدي انا اساعدك ي بنتي مسكت ايد جميله وطلعه برا.

ادم:رايحه فين ي دكتوره واخدها معاكي ليه.

دكتوره:همشيها .

ادم بغضب:ي عني بتهربيها قصدك وطلع المسدس وطلع طلقه جت في يتبعععععععععع 


البارت الرابع:

ادم:رايحه فين ي دكتوره واخدها معاكي ليه.

دكتوره:همشيها .

ادم بغضب:ي عني بتهربيها قصدك وطلع المسد*س وطلع طلقه جت في نص دماغ الدكتوره.

شوق بصدمه: ركبها خبطت في بعض من صدمه وعيطت وقالت انت شيطا*ن قلبك دا من غير رحمه.

ادم بي برود:في شيطا*ن عنده رحمه وعشان انا مش عندي رحمه ي رو*ح امك همو*تك واخلص منك عشان بسببك خسر*ت صاحب عمري مع اني مش بخسر مش بزعل علي حد..

شوق بقر*ف:ابعد ايدك عني ي قز*ر انت فكرني هخا*ف منك بعد م خلاص خت اغلا حاجه عندي اهاااا فينك ي ياسين ي حبيبي.

ياسين بحب: دموعه نزله من عيونه وقال شوق.

شوق:لفت ونبض رجع ليها التاني وجريت علي حضن ياسين حضنته جامد وعيطت بي قهر تقول انقذني ي ياسين انت كنت فين ي حبيبي صدقني انا مش عملت حاجه غلط هو الي اغتص*بني.

ياسين:حط أصابعه علي شفايفها وقال مصدقك ي حبيبتي وانا ورحمه امي لا اجيب حقك وانا جاي اخدك دلوقتي.

ادم بغضب: وحس بي الغيره علي شوق مش بي حب التملك وقال بصوت ير*عب ياسين سيب مراتي.

شوق وياسين بصدمه:انت بتقول اي .

آدم بغضب:تعالي جمبي هنا ي شوق.

شوق بخوف:حضنت ياسين جامد وقالت ياسين.

ياسين بغضب:شوق خطبتي حببتي انا انت فاهم وشوق لو هتتحرك ف هي هتتحرك معايا.

ادم بغضب:مسك المسدس ورفعه في وش ياسين وقال هااااا نبدء بي مين ي ترااااااا.

شوق بخوف علي ياسين:جريت بسرعه مسكت أيد ادم وقالت ياسين لالالالالالالا ارجوك مش تاذي.

ادم وطي علي ودنها:وقال بصوت شبه الفع*يع مش هتتحركي من جمبي وكمان هتفضلي معايا وتوفقي انك مراتي الا هق*تل امك هق*تل امك انتي فاهمه.

شوق بصدمه:لا خلاص امي لا ابوس ايدك امي تعبانه مش حمل دا كله.

ياسين بغضب:كان رايح يهجم علي ادم وياخد منه حب حياته كان الجرد اتلم عليه مسكه.

شوق قالت بعياط:امشي ي ياسين انا خلاص هبقا مرات ادم انسا الي بينا وطمن امي عليا دا قدري وقدري الادم.

ادم:اول م سمع اسمه من بوقها بطريقه دي قلبه دب وحط ايده علي وسطها بتملك وقال فهمت ي صاحبي.

ياسين بضعف:دموعه نزلت وقالت بكرا تندم ي ادم دان وتدان لو انهارده انت عملت الغلط بكرا هيترد وبص لي شوق بندم وقال هرجع ي شوق عشان انا واثق انك عمرك م هتحبي غيري.

شوق:عيطت مقدرتش وطلعت تجري علي الاوضه الي كانت قاعده فيها.

ادم:جري وراها علي سلم لحايه م لحقها مسك ايدها ورزعها في الحيطه جامد وقال اي الي قولتيه تحت دا انتي قد الكلام دا ازاي اصلا تحضني حد غيري انتي ملكي انا انتي فاهمه.

شوق بغضب وكره:نزلت بي ايدها علي وشه جامد.

ادم بغضب عيونه اتحولت:شد الحزام من علي وسطه يتبعععععع


البارت الخامس:

ادم بغضب عيونه اتحولت:شد الحز*ام من علي وسطه.

شوق بخوف:انت هتعمل اي ي ادم.

ادم هو مش شايف قدامه:مسك حزامه الجلد بدء يج*لد في شوق بدون رحمه ولا ش*فقه وقال أما ي بنت***ايدك تترفع عليها أنا الشي*طان ذات نفسه انتي فاهمه.

شوق:كانت بتصر*خ من الو*جع مش شده قوه الحزام الهدو*م بتاعتها انقط*عت بتقول حرام عليك انت اي شيطا*ن ارحم منك.

ادم بغضب:من غير م يشوف قدامه كان زق شوق من علي السلم.

شوق:فتحت عيونها بصدمه وقعت علي السلم وبدات تدحرج سلمه ورا سلمه لحد م وقعت علي الارض سا*يحه في د*مها .

ادم:بصدمه من الي عمله المنظر فكره بي امه ومسك راسه جامد فضل يشد في شاعره وقال مضيكي الي عملتيه فيا ي امي دمر*ني دمر*تي ابنك ي امي وفاجأة جت قدامه صوره شوق جري بسرعه علي السلم شال شوق فضل يخبط علي وشه يقول شوق فوقي سمعاني وراح شيلها لما شافها بتنزف ودخلها الجناح بتاعه.

شوق:نايمه علي سرير لا حول بيها ولا قوه جسم*ها معلم هدو*مها مقط*عه.

ادم:بص ليها قلبه لو لي لحظه وجعه علي الي عمله فيها بس هو لما بيغضب مش بيشوف قدامه راح فاتح الدرج مطلع ورق الجواز جايبه من الماؤذون مسك صابع شوق خلها تختم ولا هي عاوزه كدا أصبحت شوق مرات الشيطا*ن.

ادم:رن علي خد من الخدم يطلع ليه.

الخدامه:دخلت وقالت نعم ي باشا .

ادم: اتفضلي غيري هدوم شوق عقبال م انزل اطلب دكتور ورجع التاني وقال طبعا عارفه الي يحصل جوا قصر الادم مش بيطلع برا فاهمه ولا مش فاهمه.

الخدامه:بخوف فاهمه ي ادم باشا.

ادم:لف ضهره ورن علي دكتور الادم وقاله تعالي بسرعه أقل من خمس دقايق تكون عندي حالا..

دكتور:حاضر ي ادم باشا .

عند ياسين:الي ماشي بي العربيه مصدوم من الي حصل أن حب حياته فاجأة خلاص ضاعت من ايده وسبب صديق عمره وصرخ بوجه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه وقال لي حظي كدا دا انا كنت واقف معاك وطلع السلسه الي كان لابسها وعليها اسم شوق وقال للاسف مش عرفت أحافظ عليكي انا السبب وساق العربيه وكان هيرمي نفسه من علي المنحدر فاجأة افتكر وصيه شوق لي امها رجع العربيه التاني وقال ولدت شوق زمانها تعبانه وساق العربيه بسرعه.

الخدامه بحزن:بتقول بهمس ي عني عليكي ي بنتي اي الي وقعك معاه بس.

ادم:دخل وقال خلصتي.

خدامه:قامت بخوف وقالت اه ي ادم باشا تؤمر بحاجه التانيه.

ادم:لا غو*ري انتي لما دكتور يجي طلعي.

دكتور:من ورا ادم باشا احم ادخل.

ادم: ادخل وقال تشوف مدام فيها اي بسرعه من غير لمس بي الايد عشان انا الي هعمل كدا.

دكتور:طب م تكشف انت عليها.

ادم:مسك اعصابه وقال من عيوني بس بعد م تسمع كلامي.

دكتور بخوف:وقال هو اي الي انا هببته دا وقال اسف ساعتك بدء يقول ارفع راسك المدام.

ادم: حط ؤاس شوق في حضنه واول م لمست حضنه قلبه رفرف .

دكتور:بعد اذنك بدء يكشف علي شوق وبص علي العلامات الي باينه.

ادم:هااااااا مالها هتفوق امتا.

دكتور:المدام فقدت الذاكره ي ادم باشا.

ادم بصدمه:ازاي ي عني يتبعععععععععع 


البارت السادس:

ادم:هاااا ي زف*ت انت مدام مالها.

دكتور بغيظ:الخبطه جامده علي دماغها ممكن تفقد الذاكره للاسف.

ادم بصدمه: ازاي فاجأة سمع صوت شوق الي ماسكه دماغها بتقول اهاااااااااا دماغي وجعاني اوي.

ادم:قال شوق انتي كويسه.

شوق:رفعت عنيها ليه وقالت مين حضرتك وانا بعمل اي هنا.

ادم بغضب:خبط ايده جامد علي الحيطه وقال شوف ي دكتور بها*يم مالها دي.

دكتور:قرب من شوق قال ي مدام انتي اسمك اي.

شوق:اسمي شوق.

دكتور:طب مين الي واقف دا وكان قصده علي ادم .

شوق: معرفوش هو مين انا اي الي جايبني هنا انتوا مين.

ادم:انا جوزك ي مدام شوق انتي كدا حاليا فقده الذاكرة.

شوق بصدمه:انا مرات الموز دا.

ادم:اتصدم من أسلوب شوق وقال لي دكتور اتفضل انت.

دكتور:تمام عن اذن حضرتك دي الروشته.

ادم:تمام.

شوق:حاولت تقوم تقف عشان تخش الحمام.

ادم:رايحه فين.

شوق:دخله الحمام وقفت مسكت دماغها بتعب وقالت ممكن تسندني.

ادم:ممكن راح مسكها ايده كانت في وسطه.

شوق:ميلت راسها في حضنه بتعب.

ادم:من قربها ليه حس بي احساس مختلف وضربات قلبه بتزيد.

شوق: حطت ايدها علي صدر ادم وقالت ادم انا راسي وجعاني.

ادم:من قربها ليه بطرقتها المختلفه وقال معلشي ي شوق خشي الحمام غيري هدومك اطلعي هكون جبت دواء ماشي.

شوق:ماشي هو انا كنت بحبك مجوازك علي الحب.

ادم: دخلها الحمام وبص ليه مش عارف يقولها اي وقال اه ي شوق.

شوق:لسه هتكلم.

ادم:قفل الحمام عليه ومشي وسابها طلع ركب العربيه بتاعته.

ياسين:ركب العربيه بتاعته وصل عند بيت شوق وبيقول ققول اي ققولها بنتك معرفتش احافظ عليها واتخ*طفت .

ام شوق:قاعده في الصاله بتقول ي شوق ي بنتي انتي فين عماله تعيط.

ياسين:خبط علي الباب.

ام شوق:جريت وقالت شوق شوق بنتي بتفتح الباب شافت ياسين وقالت شوق فين ياسين ي ابني.

ياسين: حضنها وقال متخافيش ي امي تعالي نخش بس ونكلم.

ام شوق:اتفضل ي ابني تعالي ودخله وقال فين شوق اتاخرت ليه.

ياسين:مسك أيدها ودمعه نزلت منه وقال شوق اتخ*طفت ي امي الخا*طف اجوزها وللاسف صاحب عمري هو الي عمل كدا بس ابوس ايدك مش تقلقي انا هجبها منوا غصب عنوا.

ام شوق:لطمت علي وشها وقالت خ*طف بنتي ليه الي منه لله قوم ودني لي بنتي ابوس ايده يرجعه لي حضني.

ياسين:اهدي ي امي الموضوع مش كدا.

ام شوق:ملياش في انا هروح لازم اروح لي بنتي دلوقتي.

ياسين:تعالي معايا .

عند شوق: دخلت الحمام ولبست هوت شور*ت وكل من فوق وفردت شعرها وطالعه من الحمام ماسكه دماغها .

ادم:داخل بيقول شوق طلعتي واتصدم من الي شافه.

شوق:قالت مالك واقف عندك كدا ليه حط دوا واتفضل عشان عاوز انام.

ادم:مش كان مركز في كلامها كان مراكز مع جمالها وقف عندها كان لسه هيبوسها د

شوق:ضر*بته بي القلم يتبعععععععععع

البارت السابع:

شوق: نزلت بي ايدها ضر*بته بي القلم علي وش ادم وقالت انت ازاي تقرب مني وانا مش فكراك.

ادم بغضب:انتي ازاي تتجرأي ترفعي ايدك عليا.

شوق: عادي ي عني الي يغلط لازم يتحاسب انت بتقرب مني ليه هااااا.

ادم بغضب: اممممم الي يغلط يتحاسب بيرفع ايده عشان يرد القلم.

شوق:مسكت دراعه بي قوه وقالت ايدك لا توحشك ي نجم ولفت دراعه ورا ضهره.

ادم بي استغراب غضب في نفس الوقت:وقال سيبي ايدي ي شوق انتي متعرفيش انا كنت بعمل فيكي اي انا شيطا*ن.

شوق:وطت علي ودنه وقالت لو انت شيطا*ن ف انا ابل*يس..

ادم:وقال سيبي ايدي ي شوق صدقيني انا ممكن امو*تك في غضبي.

شوق: بخوف سابت ايده وقالت الجري نص الجدعنه اجري ي فوزي جريت علي سلم هي بتضحك.

آدم بغضب:قل*ع القميص بتاعه وطلع يجري علي سلم بيقول تعالي ي شوق هنا.

شوق:مسكت الزيت وكبته علي الأرض.

ادم:بيجري راح وقع علي ضهره بك تربك توت .

شوق:وقفت حطت ايدها علي بطنها بتضحك بتقول العجل وقع هاهاهاهاها.

الخدامه:طلعت واتصدمت من منظر ادم باشا وضحكت غصب عنها.

ادم بغضب:جاي يقوم يقول شوووووووووق راح واقع التاني.

شوق:هموت ي بني من الضحك انا مش قادره.

ادم:بغضب هاتي ايدك ي شوق اقسم بالله هموتك عداد موتك علي ايدي بإذن الله.

شوق بخوفب هعمل معاك ديل انا ققومك وانت تسامحني.

ادم: اه ان شاء الله هاتي ايدك ي شوق.

شوق:قربت منه جايه تمسك ايده.

ادم:شدها عليه بخبث وقعت في حضنها قلبها وبقا هو فوقيها.

شوق بصدمه:فتحت عينيها علي اخرها وقالت كنت غلبانه يلا ربنا يرحمني.

ادم:لسه هيكلم جه صوت من وراهم شوق بنتي انتي فين ي شوق.

ياسين بغضب:دخل وشاف الموقف الي بين ادم وشوق واتصدم في شوق وقال بصوت جوهري شوووووووووق.

ادم:قام من علي شوق وقال مين دي عاوز اي ي ياسين.

شوق:قامت من علي الارض وقالت انتوا مينخ.

ام شوق: جريت علي شوق وقالت شوق بنتي.

شوق:انتي مين.

أم شوق:انا امك ي حبيبتي هو عمل فيكي اي وبصت لي ادم وقالت انت عملت اي في بنتي يتبعععععععععع

البارت التامن:

أم شوق:انا امك ي حبيبتي هو عمل فيكي اي وبصت لي ادم وقالت انت عملت اي في بنتي.

شوق:بنتك هو انا بنتك.

ادم:مسك شوق من أيدها وقال تعالي هنا.

شوق بغضب:انت مين عاوز مني اي.

ياسين:انا حبيبك ي شوق ادم خطفك مني.

آدم:مسك شوق من أيدها وقال انتوا عاوزين اي اطلعوا برا بيتي.

شوق بقوه:ضربته بي القلم وجريت حضنت امها وقالت خدني معاكي.

ادم بغضب:راح واخد شوق من ايدها قدام عين امها.

ياسين:الي كان هيجري ورا ادم بس سمع صوت بنت دخله الفلا بتقول ادم انا جيت .

ادم:وقف علي سلم وساب ايد شوق بصي لي صوت

ميار:جريت وقالت أخويا.

ادم:اتغير جري خدها في حضنه جامد وقال جيتي امتا ي ميار.

ميار: لسه جايه قولت اعملها ليك ي ادم وحشتني اوي اوي بصت علي الي واقفين وقالت مين دول ي ادم.

ادم:دي مراتي شوق ي ميار دي ولدتها ودا ياسين.

ميار بصدمه:انت اجوزت من ورايا وراحت عند شوق وحضنتها قالت بس جميله اوي.

شوق:ارتحت ليها وحضنتها وقالت حببتي تسلمي انتي الي جميله.

ادم: راح لي ام شوق وقال ممكن تعيشي معانا هنا لان بنتك باقت مراتي .

ياسين:بغضب ام شوق مش هتقعد معاك لان هاخدها هي وشوق.

ادم بغضب:راح ضر*به ب البو*كس وقال بعصبيه شوق مراتي.

شوق ميار:خافوا.

ميار:قالت بخوف هو اتحول ولا ايه اعوز ب الله من الشيطان رجيم.

شوق:ضحكت غصب عنها وقالت انتي لذيذه بجد.

ميار:تسلمي ي فواز.

ام شوق:خلاص ي ابني سيبه هعيش مع بنتي هنا وامري الله.

ادم:اطلع بره مش عاوزه اشوفك التاني.

ميار:لفت انتباه ياسين وفضلت تبصله وتقول واو دا چان اوي خساره الي بتعمله فيه ادم.

ياسين بخبث:بص ليه ميار فكر في عمل شئ 


تكملة الرواية من هنا


تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close