القائمة الرئيسية

الصفحات

أسيل و اللورد الحلقة السادسة و العشرون والسابعه والعشرون والثامنه والعشرون والتاسعه والعشرون والثلاثون والخاتمه بقلم الامبراطوريه نور الشمس

 أسيل و اللورد 

الحلقة السادسة و العشرون والسابعه والعشرون والثامنه والعشرون والتاسعه والعشرون والثلاثون والخاتمه بقلم الامبراطوريه نور الشمس 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


مازلنا فى مصر 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في قصر العمري 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


مايسا : اه يا جاسم مش ناوي تفرحنا بيك

جاسم : هو انا يعني لقيت واحدة وقولت لا

ملك : خلاص انا هسال في النادي

مايسا : ايه رايك يا موكا فى بنت مدام شهد 

ملك بابتسامة : اه صح اذاي غابت عني ده 

يوسف : حلوة 

مايسا : قمر 14 جمال و أخلاق و أدب و تعليم و سيدة أعمال جامدة

عامر : سيدة أعمال تقصدي مين

ملك : شهندا النجار


جاسم : لاااااااا كله الا ديه 

عامر بضحك : تصدق هى ديه اللى تنفع معاك 

مايسا : هو انتم عرفنها 

يوسف بضحك : ديه بنت بميت راجل مسكت شركات أبوها ورجعت وقفتها على رجليها بعد مكنا متوقعين انها هتتباع بس جامده

جاسم بغرور : وانا جاسم العمري حوت السوق 

ملك : أيوة يعني نعمل ايه نكلم امها 

جاسم بغرور : لا انا هتصرف 

عامر : عملت ايه فى الصفقة الجديدة 

جاسم : تمام بس حراقة جدا وناس كتير داخله بتقلها واحنا كمان هننزل بكل حاجة 

يوسف : تمام ربنا ييسر الحال 

جاسم بغرور : متقلقش انا هدفع لواحد مبلغ وحنا هنخدها بشياكة


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في احدي المؤسسات الاوروبية 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


الشاب : أخبار الصفقة ايه

السكرتيرة : كله تمام يا فندم 

الشاب : كام شركة مقدمة

السكرتيرة : حوالي 5 شركات فى دبي و كمان فى حوالي 3 شركات فى الشارقة 

الشاب : تمام جهزي كل حاجة علشان نسافر دبي

السكرتيرة : تمام يا فندم 


غادرت السكرتيرة و تركت الشاب يفكر في تنميه الشركة فى الإمارات و دول الخليج العربي 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


عودة لأمريكا 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في قصر السيوفي

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


كان الجميع يجلس على السفرة وكان عثمان يحمل سيف و روان بين احضانة ويلعب معهم


مايا : انا مخنوقة

أسيل بضحك : ومين سمعك يا اختي

ادم : الهوانم تامر واحنا ننفذ 

أسيل : اسدي انت وعدتني نسافر المزرعة

مايا : اه ونبي بقالنا كتير مسفرناش المزرعة

سادن : خلاص ادونا اسبوع نخلص الشغل ونروح

أسيل : اسبوع لا طبعا انت قبل كده قولت ومعملتش حاجة 

سادن : اسبوع ونسافر 

مايا بزعل : لا بقي يبقي مش هنسافر 

أسيل بجدية : لا هنسافر وقبل المعاد كمان 

سادن بستغراب : تقصدي ايه

أسيل بثقة : هتشوف اسدي هتشوف 


سادن بريبة : انا مش متفائل بصراحة


مر الوقت وغادر سادن و ادم و عثمان الى الشركة وقامت اسيل بتغير ملابسها واخذت سيف وشنطة ملابسه ونزلت واخذت مايا وابنتها واحدي الخدم الموثقين وتوجهو الى الشركة 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الشركة

🌟🌟🌟🌟🌟


حمل لوسيفير سيف بين احضانة و أيضا حمل مارك روان بين احضانة 


نزلت البنات بقوة و غرور وتوجهو الى الشركة ودخلو مكتب سادن الذي فؤجي بوجودهم 


توجهت أسيل وجلست مكان سادن وطلبت السكرتيرة 


السكرتيرة : تحت امرك مدام أسيل

أسيل بجدية : عوزة كل الشغل المتأخر واللى المفروض نشتغل في الفترة الجاية 

السكرتيرة : تحت امرك يا فندم 


غادرت السكرتيرة واحضرت الشغل المتأخر واحضرته الى أسيل 


جلست أسيل تعمل بجد و تتناقش مع سادن و ادم و مايا فى جميع الأعمال وبالفعل استطاعت أسيل إنهاء أعمال كثيرة ونبهر سادن و عثمان بعقلها و ذكائها 


أسيل بجدية : كده خلصنا حاجات كتير 

ادم بتعب : اقولك على حاجة انتى طلعتي أسوء من سادن 

سادن : ليه يا واطي يعني انا مش عدل

ادم بتعب : يا راجل انت كل حياتك شغل وما شاء الله طلعت مراتك أفظع منك

أسيل بابتسامة : ههههههه على فكرة ادم لسه مشتغلتش بجد

ادم بصدمة : نعم يا روحي كل ده ومشتغلتيش بجد

أسيل بجدية : طبعا انا كل يوم كنت بصحي الساعة 4 الفجر اصلي ونزل المطعم اشتغل لغاية الساعة 1 او 2 بعد نص الليل بفضل واقفة على رجلي وبين الناس وساعات كتير كنت بقضي طول اليوم فى المطبخ اعمل اكل وبس انا مش ادلعت اللي لما اتجوزت سادن بس 

عثمان بحنان : خلاص كفاية كده شغل يالا يا ولاد نروح علشان متتعبوش 

أسيل : تمام يالا 

سادن بحنان : بصراحة لوسيفير مهتم بسيف جدا 

أسيل بابتسامة : ربنا يخليه ليا من صغري وهو مهتم بيا 

ادم : يالا يا جماعة 


خرجو وجدو لوسيفير ينام و يضع سيف على صدره وينام بهدوء فتوجهت اسيل له وصحته


أسيل بهدوء : لوسي لوسي 

لوسيفير بسرعة : أميرتي

أسيل بسرعة : حاسب سيف

لوسيفير بحنان : متخفيش المهم أميرتي خلصتي الشغل 

سادن : أيوة خلاص يالا هات سيف

لوسيفير برفع حاجب : انت ابوه بالاسم بس انا اللي هربي ابني وابن بنتي

أسيل : طيب براحتكم بقي عيشو مع بعض 


حمل لوسيفير الجاكت وغطي سيف ونزل الى العربية وترك سادن في ذهول و أسيل تضحك عليهم


سادن بجدية : طيب انا عاوز ابن ليا سيف وتصادر وانا عاوز واحد 

أسيل بابتسامة : هههههههه لسه بدري يا سينو يعني سنة او سنتين لما أفكر أجيب بيبي 

سادن بخبث : استريحي شوية علشان جسمك وبعد كده نتكلم ونحدد بس بإذن الله ننزل بتؤام المرة الجاية

أسيل بصدمة : تؤام حرام عليك 

سادن بعشق : يالا جنتي الموظفين مشيو حتي جدو و ادم مشيو وبصراحة الشيطان شاطر و بياكل فى دماغي وانتى ذي العسل كده


جريت أسيل إلى الأسفل وضحكات سادن تطاردها وركبو العربية وتوجهو الي القصر 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


🌟 مر باقي الاسبوع واستطاعت أسيل بمساعدة الكل تخليص العمل المتراكم 


🌟 تجهز الجميع للسفر الى المزرعة لقضاء اسبوع بين الخضرة و الطبيعة الخلابة الساحرة 


🌟 دفع جاسم مبلغ من المال لاحدي الأشخاص حتي ينهي الصفقة 


🌟 عاشت أسيل أجمل اسبوع بين أحضان زوجها وهو يدللها و يعتني بها 


🌟 اما مايا فزداد دلعها على ادم الذي عشقها أكثر فأكثر 


🌟 دفعت شركة العمري مبلغ كبير جدا لدرجة أنهم اخذو قرض من البنك بضمان املاكهم 


🌟 كانت أسيل تسعد الجد عثمان وتغلبه كثيرا فى لعبة الشطرنج 


🌟 مر الاسبوع سريعا وعادو الى القصر لمباشرة أعمالهم من جديد ولكن لم يمنعو أنفسهم من الاستمتاع بحياتهم براحة و سعادة 


🌟 خطب الفريدو ماري واسعدها كثيرا 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


بعد مرور شهر 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


كان الجميع مجتمع في قصر السيوفي بعد أن جهزت أسيل جميع المأكولات و العصائر وكان سادن قد عزم عائلة دادريو و الفريدو و ماري 


جلست يضحكو ويتسامرو ولكن قطع صفو جلستهم صوت رنين هاتف أسيل وكان أحمد وقامت و وقفت بعيد 


أسيل بفرحة : عمو أحمد وحشتني

احمد بحنان : وانتى كمان يا قلبي وحشتيني

اسيل بفرحة : اخبارك ايه و ذي انطي سما وادم و سلمي

احمد بحنان : كلنا كويسين الحمد لله بس عوز اقولك علي موضوع مهم

أسيل : اتفضل يا عمو خير

احمد : بصي يا أسيل شركات جدك ماجد و جاسم والباقي 

أسيل بستغراب : مش فاهمة عمو 

احمد : الجماعة هنا دخلو صفقة كبيرة و طلعت مضروبة وكل حاجة هضيع 

أسيل : يعني

احمد : البهوات اخدو قرضت بضمان الشركات و القصر وكل ممتلكاتهم

أسيل بغضب : هما حمير اذاي كده 

احمد : المصيبة ان كل حاجة هتتباع بميزان علني 

أسيل بغضب : يستحيل يستحيل أضيع كل حاجة 

احمد : هتعملي ايه أسيل 

أسيل : تعرف تجيب كل حاجة عن الموضوع ده وحاول مع البنك تأجيل المزاد 

احمد : تمام جدا هلم كل حاجة وهبعت ليكي كل حاجة على الاميل في حاجة كمان

أسيل : في ايه عمو

احمد : حاتم تعب و دخل المستشفي فى ذبحة صدرية 

أسيل : تمام

احمد : سامحي أسيل 

أسيل : تمام عمو سلام

احمد : سلام يا قلبي 


أغلقت أسيل الهاتف وعادت الى الباقي وجلست بجوار سادن وسكتت فستغرب الجميع 


جورج : أميرتي مالك 

أسيل : لا رد 

ماكس : أميرتي فيكي ايه

أسيل : لا رد

سادن بحنان : جنتي مالك وهزها

أسيل : هااااا 

ماكس : فيكي ايه أميرتي 

الفريدو : عمي احمد قالك ايه طفلتي

أسيل بتنهيدة : عمو أحمد قالي 


حكت أسيل كل شي حكاه احمد لها 


سادن بهدوء : هتعملي ايه 

أسيل : ولا حاجة هستني عمو أحمد هيبعت ليا كل حاجة 

سادن بهدوء : طيب وحاتم بيه مش هتشفيه

أسيل : معرفش حد بالاسم ده 

عثمان : أسيل ده ابوكي مهما كان انا عارف انه غلطان بس لازم تسمحي حرري حزنك و دخلي السعادة لقلبك 

أسيل بابتسامة حزينة : أنسي حزن و كسرة و ذل 22 سنة أنسي دموعي ووحدتي أنسي اشتياقي ليه أنسي انت جدو انا وعدت جدو ماجد الله يرحمه اني مش هرجع مصر تاني اللي يوم موتي 

جورج : طيب هتسعديهم اذاي

أسيل بهدوء : هبعت المبلغ المطلوب لعمو أحمد وهو يتصرف

سادن بهدوء : اللي في الخير يقدمه رب العباد

الفريدو : تقصد ايه يا اسدي

سادن بابتسامة : ولا حاجة جنتي 


مر باقي اليوم و ارسل احمد جميع الأوراق الخاصة بالعائلة 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


🌟 أصبحت عائلة العمري على مشارف الإفلاس 


🌟 سافر البوص الى دبي لمناقشة الصفقة 


🌟 علمت أسيل ان المبلغ يقدر ب 50 مليون دولار 


🌟 علم سادن بتعب حاتم يشدت وفؤجي باتصال من شيري تطلب منه إحضار أسيل له 


🌟 رتب سادن كل شي حتي يسافر الى مصر وسياخذ أسيل معه بالغصب 


🌟 علم ماكس بسفر أسيل و سادن الى مصر فأرسل مجموعة حرس للحماية 


🌟 ارسل الفريدو مجموعة حرس لحماية أسيل في مصر


🌟 علم البوص بما حدث فى مصر والنصب الذي حدث باسم شركته فغادر دبي و توجه إلى مصر 


🌟 أتفق سادن مع احمد و ادم على انتظارهم فى مصر 


🌟 أخبر سادن الجد عثمان بأنه سيذهب إلى مصر وسياخذ أسيل معه دون أخبارها 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الطائرة 

🌟🌟🌟🌟🌟


أسيل : انا عوزة اعرف هنسافر فين

سادن بحنان : هنسافر يومين و نبعد عن الكل 

أسيل : طيب

سادن بحزن مصطنع : يعني مش عوزاه نقضي يومين مع بعض

أسيل بعشق وهي تجلس على قدمة : انا عوزة افضل فى حضنك العمرك كله انا بعشقك اسدي

سادن بعشق : واسدك بيعشق 

أسيل بستغراب : بس ليه الفريدو و ماكس بعتين حرس 

سادن بهدوء : عادي أنسي اشطا 

أسيل بابتسامة : اشطا يا اسدي 

سادن بغيظ : هو الصعلوق ده جي معانا ليه

أسيل بصدمة : سادن سيف لسه بيرضع و كمان صغنن لازم يفضل فى حضني 

سادن بغيظ : انا بس اللي افضل فى حضنك الصعلوق ده ارميه 

أسيل : طيب انا هاخد ابني وانت عيش مع نفسك


قامت أسيل وجاءت لتجلس ولكن أسرع سادن وسحبها وجعلها تجلس بين احضانه واقفل الحزام عليهم 


استقرت الطائرة في المطار ونزل سادن وهو يحمل سيف ويمسك أسيل 


فؤجات أسيل بوجود احمد و ادم فستغربت كيف اتو الى هنا ولكن وقع نظرها على كلمة شلت حركتها 


مطار القاهرة الدولي


اخذت أسيل تنظر إلي اليافته التى تحمل اسم المطار و تنظر لهم وسحبت اديها من سادن 


أسيل : انا فين سادن 

سادن بهدوء : في مصر جنتي

أسيل برعب : عوزة ارجع بيتي سادن 

سادن بحنان : جنتي إحنا هنفضل هنا شوية 

أسيل برعب : لااااااااا انا عوزة ارجع امريكا 

سادن بجدية : مفيش رجوع هنفضل هنا

أسيل : لا لوسيفير جهز الطيارة هنرجع أمريكا 

سادن بهدوء : للاسف الشديد محدش هيسمع كلامك ودلوقتي هنمشي ونروح البيت

أسيل بخوف : اعمل حسابك أي حاجة هتحصل انت اللي هتتحمل النتيجة ابني

سادن : جنتي

أسيل بجدية : ابني 


اخذت أسيل ابنها وغادرت ولم تسلم على احمد و لا ادم 


ادم بضحك : هتشوف أيام عنب 

سادن : اخرس ويالا

ادم : من بعدك يا كبير 


توجه أسطول كبير من السيارات الى البنك 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في البنك

🌟🌟🌟🌟


وصلت أسيل الى البنك ودخلت وخلفها الجميع


مدير البنك : اهلا وسهلا أسيل هانم

اسيل : اهلا بيك يا فندم

مدير البنك : اتفضلي يا فندم

أسيل : عوزة اعرف كل التعاملات 

مدير البنك : أحمد بيه مفهمني كل حاجة وانا جهزت ذي محضرتك امرتي 

اسيل : تمام ممكن لو مخلصين الورق نخلص كل حاجة 

مدير البنك : الاول لازم تشربي حاجة 

اسيل : معلش خليفها مرة تانية حضرتك شايف البيبي 

مدير البنك : تحت امرك 


وانهت اسيل كل شي من تعاملات ماليه وتم تقسيط المبلغ او بمعني اصح جدوله المبلغ وشكرت المدير وغادرت 


وبعد ذلك توجهو الي قصر العمري 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


القصر العمري

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


ودخلو ونزل الحرس بسرعة كبيرة لتأمين أسيل و ابنها و سادن 


نظرت أسيل لسادن نظره لم يفهمها وفضلت تأخذ نفسها بسرعة شديدة 


سادن بخوف : مالك جنتي

أسيل : اسمي أسيل مش جنتة حد وخصوصا انت 

سادن بهدوء : جنتي انا

أسيل بسخرية : اهلا و سهلا بيك فى قصر الجحيم لورد 

سادن بثقة : وعد مني انا اسدك محدش هيعمل حاجة 

أسيل بسخرية عالية : هنشوف اسدي 

احمد بضحكة مكتومة : اتفضلو يا جماعة

أسيل بابتسامة دلع : دايما الداخلة عندك اسدي 

سادن بغيظ : ربنا يستر


دخل الجميع إلى القصر وكان الجميع يقف وبعض الناس وشخص يعرض القصر في المزاد 


اسيل بعظمة و قوة : اوقف المزاد 

مدير المزاد : مين حضرتك 

اسيل بعظمة و قوة : انا أسيل العمري الاميرة الساحرة 


دخل شخص و عتذر من الجميع واعلمهم  بأن القصر عاد ملكيتة إلى عائلة العمري فغادر الجميع 


جلست اسيل بعظمة و قوة ووقار وجلس بجوارها سادن والحرس خلفهم 


امر جاك الحرس بسرعة تأمين القصر 


عامر : ممكن افهم في ايه

أسيل : ولا حاجة عامر بيه 

مايسا : اذاي القصر رجع لينا

اسيل بتوضيح : القصر فعلا رجع لعيلة العمري بس ملكي انا ملك اسيل مليكة جاسم مصطفى العمري 

يوسف : يعني ايه القصر بقي ملك

أسيل : يعني انا سددت المبلغ وكل حاجة بقت ملكي يوسف بيه 

جاسم بغضب : نعم يا روح امك

أسيل ببرود : صحتك يا جسورة لسه عوزينك

جاسم بعصبية : اطلعي برا القصر

أسيل بضحكة رنانة : هههههههههههههه ضحكتني يا جسورة والله برا فين 

وبردح : فوق يا روح امك القصر و الشركات بقوي ملكي يعني انا ممكن ارميكم برا ذي الشحاتين 

عامر بعصبية : جاسم اخرس وانتي أسيل المبلغ اللي دفعتيه هتخديه

أسيل ببرود : تمام جدا بس الضعف 

يوسف بستغراب : الضعف يعني ايه

أسيل : يعني انا دفعت 50 مليون دولار وانتم هتدفعو 100 مليون دولار فهمت

جاسم بغضب : لاااااااااا انتي مجنونة ولا هبلة

أسيل ببرود : لوسيفير

لوسيفير : نعم أميرتي

أسيل : ابعت الخدم يجهزو الجناح اللي طلبته

لوسيفير : تمام 

مايسا : جناح ايه ده

اسيل ببرود : جناح جد ابويا ماجد العمري

مايسا بصراخ  : على جستي لو دخلتي الجناح

سادن ببرود : لا هنخشه 

ملك بسخرية : الاوضة السودة بتاعتك لسه موجودة 

اسيل بابتسامة : خليهالك يا مدام ملك 

لوسيفير  : أميرتي الجناح بيجهز 

اسيل : تمام فى حاجة 

جاك : أميرتي سيف جعان

اسيل بابتسامة حب : تمام عمو هاته


حملته اسيل بحنان واخذت تقبله بحب وعشق ونسيت الجميع ولكن لم يغيب عنها غيظ سادن منه وبعد فترة جاء لوسيفير وأخبرها بان الجناح جاهز وفي استقبالها 


صعدت اسيل وهي تمسك اسد سادن بعد ان حمل لوسيفير سيف بين أحضانة حاولت مايسا إيقاف اسيل ولكن اخرسها عامر 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في جناح ماجد

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


دخلت اسيل الي الجناح واخذت تنظر له بشتياق وفرحة و سعادة 


وقفت اسيل تشرح لسادن كل مكان فى الجناح وبعد شوية دخل لوسيفير واعطاها سيف فأخذته ورضعته وبدلت ملابسه ودخلت الى الحمام واخذت دش بارد وخرجت وجدت سادن يجلس بغيظ وعندما وجدها أمامه بشعرها المبلول فتوجه لها وحملها ووضعها على السرير بعنف


سادن بغيظ : كام مرة اقولك متبوسيش الصعلوق ده

اسيل بدلع : خلاص ابوسك انت

سادن بحب : وانا بعشقك يا جنتي

اسيل بدلع : ابعد يا اسدي

سادن بعشق : ليه يا جنتي 

اسيل بابتسامة : مش هينفع يا روحي كمان انا تعبانة و عوزة انام 

سادن بغيظ : نامي يا ختي 

اسيل بنوم : نيمني فى حضنك اسدي

سادن بحنان : تعالي يا عمري 


اخذها سادن بين أحضانة ونامو فى سبات عميق وكان الحرس يحرس الجناح من الخارج 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


أسيل و اللورد


الحلقة السابعة و العشرون 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في قصر العمري

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في غرفة أسيل

🌟🌟🌟🌟🌟


كانت أسيل تنام بين احضان سادن ولو تشعر بشئ صحي سادن على صوت بكاء سيف فحمله وحاول أن يجعله ينام لم يعرف فصحيت أسيل 


أسيل بنوم : في ايه ليه عيطته 

سادن : لا والله انا صحيت على عياطه 

أسيل : اكيد جعان بقاله كتير مكلش هاته


اخذت أسيل سيف بين أحضانها ورضعته فكان سادن ينام بجوارها أنهت أسيل رضاعة سيف فأسرع سادن وأخذه وخرجه للحرس لإعطائه للوسيفير 


أسيل بنوم : كويس عوزة انام تعالي بقي 

سادن بعشق : وحشتيني يا جنتي 

أسيل : سادن اهمد 

سادن بعشق : وحشتيني بقالي كتير هو انا مش وحشتك 

أسيل بدلع : أنت بتوحشني وانت فى حضني 

سادن بعشق : صباحنا عسل تعالى بقي 


اخذها سادن فى عالم خلق لهم بكل عشق و رومانسية 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الأسفل

🌟🌟🌟🌟🌟


تجمع الكل وتم تجهيز السفرة علي أتم استعداد وعندما جلس الجميع وجدو خدم اخرين يجهزون طعام وأماكن على السفرة 


عامر : في ايه هنا

مايسا : دول خدم المحروسة وده أكلها 

يوسف : هو حاتم هيوصل أمتي

ملك : جاسم راح يجيبه

يوسف : ربنا يستر لو شاف البت ديه هنا

مايسا : الخوف من مريم و مازن 

عامر : هما هيجو امتي

مايسا : زمانهم على وصول

يوسف : اسكتو بقي الواحد دماغة نار من امبارح


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


فى الصالون

🌟🌟🌟🌟🌟


شيري : عمو ممكن النونة العب معها

لوسيفير برفع حاجب : أمشي من هنا

شيري برفع حاجب : مش بقولك هات النونة 

لوسيفير بغضب مصطنع : قولت أمشي

شيري بخوف مصطنع : لحظة يا عمو المرعب اخاف يامي يامي يااااااااااااااامي

وبصياعة : مالك يا عم الشبح هو انت فاكر أنها بالعضلات لا ديه كلها عارفة بعضها وكلها بتاكل بروتينات

لوسيفير بصدمة : عم و شبح انتى متأكده أنك بنت

شيري بصياعة : مالك يا عم انت منزلتش مصر من زمان إحنا الجيل الجديد

لوسيفير : انا كده اطمنت على البشرية والمستقبل 

شيري بصياعة : المهم هات الواد عوزة العب 

لوسيفير : أمشي من هنا علشان موركيش العضلات

شيري : رخم


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


نزل سادن وهو يحتضن خصر أسيل بكل تملك ويهمس فى اذنها ببعض الكلمات وهى تضحك و تموت من الكسوف وكانت ترتدي بدله نسائية باللون الاسود واسفلها بدي ابيض وتركت لشعرها الحرية 


شيري : اذيك

أسيل : الحمد لله

شيري : اقولك ايه أبلة أسيل ولا ايسو ولا اسلي ولا أميرتي ولا جنتي وغمزت لسادن

سادن بدهشة : جنتي

شيري : أيوة مهي جنتي 

سادن بغيظ : بت متقوليش جنتي هي جنتي انا وبس

ماجد : خلاص شيري قوليلها جنتيك 

سادن بغيظ : بس بس ايه هو فرح

شيري بصياعة : عقبال عندك يا اسدي 


تكلمت أسيل بجدية عندما رأت حاتم يدخل يستند على جاسم 


أسيل بجدية : اسمه سادن وبس ده اسدي انا و ملكي انا وابويا انا و حبيبي انا و جوزي انا مفهوم 

شيري بغمزة : اي خدعة يا معلم خلينا الموزة الحلوة ديه تعترف بحبها

أسيل : انا معترفة بحبي ليه من اول لحظة يا انسة ومشيت

شيري بحزن : إحنا ملناش ذنب ليه بتكرهينا احنا اول معرفنا ان لينا اخت وحنا فرحنا 

سادن بابتسامة : معلش هي طيبة و هبلة وهتسامحكم على طول بس معلش اصبرو شوية 

شيري بتنهيدة : ماشي اسدي 

أسيل بصوت عالي : متقوليش اسدي

شيري وهى تجري لها : والله العظيم انتي اخترتي اسم أسد لأنه فعلا ضخم و كبير و انتي صغننه و عسل كده 

أسيل بضحكة مكتومة : بطلي يا بت

ماجد بصراخ : بااااااابي 


طلع يجري و شيري جريت على حاتم وفضلو يحضنو فيه و يقبلوه وكانت أسيل تنظر لهم بحسرة و كسرة فأسرع لها سادن وضمها لحضنة 


سادن بحنان : هششششششش اهدي يا جنتي 

أسيل وهي تحضنة : متخفش اسدي انا كويسة 

حاتم بحب : اذيك يا أسيل

أسيل بجدية : لوسيفير فين سيف

لوسيفير : اتفضلي أميرتي 


حملت أسيل سيف و رتدت النظارة الشمس وغادرت و خلفها سادن وهو يتنهد ولكن فى لحظة كان حاتم بين احضان أسيل


أسيل بخوف : حضرتك كويس

حاتم بابتسامة : كويس يا أميرتي شكرا 

أسيل بسخرية : لا اوعى تفتكر اني خايف عليك 

حاتم بجدية : آمال ساعدتيني ليه

أسيل بسخرية : هو انت لما تلاقي حد عاوز مساعدة مش هتساعد حتى لو كان كافر 

سادن بشدة : اسيل 

أسيل بدلع : اسدي يالا ورانا شغل


غادرت أسيل القصر و خلفها الجميع وتنهد سادن ونظر لحاتم باسف ولكن ابتسم له حاتم 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الخارج

🌟🌟🌟🌟🌟


وقفت اسيل تتنفس بقوة وجميع الحرس بجوارها ولكن فزعت عندما وضع سادن ايده على كتفها ولكن تنفست بسرعة عندما وجدته اسدها 


سادن بحنان : مالك جنتي 

اسيل : مفيش اسدي 

اسيل : عمو مارك

مارك : نعم أميرتي 

اسيل : عوزة سواق يكون شغال هنا من فترة كبيرة

جاك : ليه أميرتي احنا معانا السواقين بتوعنا

أسيل : عارفة عمو بس انا عوزة اسال واحد فين مكان المقابر بتاعت العيلة 

مارك : تمام أميرتي انا هعرف حالا

سادن بحنان : اركبي متقفيش كده

اسيل بدلع : ليه بتغير عليا 

سادن بعشق : بموت فيكي 


اقترب اسيل منه وقبلت شفايفه بكل نعومة وغمزت له 


مارك : عرفت المكان أميرتي 

جاك بغيظ : هي أميرتي انا وبس

لوسيفير بغيظ : أميرتي انا كمان انت لا

مارك بابتسامة : يالا أميرتي يالا لورد


ركب الجميع السيارات وتحرك موكب ضخم من يراه يعتقد أنه موكب رئيس جمهورية وليس أشخاص عاديين 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في المقابر

🌟🌟🌟🌟


وصل السيارات امام المقابر ونزل الجميع للتأمين وأحضر احدي الحرس بوكيهين من الورد واعطاهم لاسيل وعاد إلى مكانه 


دخلت اسيل الي المقابر ووقفت امام قبر امها ووضعت بوكية من الورد وقرأت الفاتحة وتوجهت إلى القبر جدها الذي بجوارها ووضعت بوكية من الورد وقرأت الفاتحة  وجلست أمامهم 


اسيل بدموع : وحشتوني اوي كده كل ده محدش فيكم بيجيلي هو انا مش وحشتكم شوفتم سيف حلو اذاي انا كويسة و سادن مش بيزعلني و بيخاف عليا من الهوا انا اسفة جدو خلفت بوعدي ليك بس والله غصب عني سادن هو إللى ضحك عليا وجبني مصر بالكدب على العموم انا هخلص شغل الشركة بسرعة بسرعة وهرجع ونبي جدو متزعل مني ماشي 


جلس سادن بجوارها و ضمها لحضنة 


سادن : اذيك جدو اذيك يا حماتي أخبركم ايه متحفوش جنتي في قلبي و عنية عمري مهسبها ابدا هفضل احميها لاخر يوم فى حياتي وربنا رزقنا بطفل جميل هعلمه اذاي يكون سند لامه ولاخواته من بعدي 

اسيل بابتسامة حب : ربنا يخليك ليا يا اسدي 

سادن : يالا حبيبتي 


قامت اسيل بمساعدة سادن وعندما التفتت وقع نظرها على يافته تحمل اسمها فخلعت النظارة ونظرت بصدمة وكسرة وتحولت عيونها للون الأزرق الغامق دليل غضبها وفى لحظة صرخت بشدة باسم جاك و لوسيفير الذين اسرعو بالدخول لها 


لوسيفير بخوف : أميرتي في ايه 

جاك بحنان : أميرتي مالك

اسيل بغضب : خلي الرجالة يكسرو اليافته ديه بسرععععععععععة

لوسيفير : امرك أميرتي 


شاول للرجالة بالدخول وأمرهم بتكسير اليافته وبالفعل استجابو له واخذو يبحثو عن اي شي للتكسير وبالفعل وجدو اشياء للحفر واخذو يكسرون اليافته وهى تقف بغضب و تسرع فى التنفس 


ضمها سادن لحضنة بشدة تحت اعتراضها ولكن استكانت وتشبست فى ملابسه فتنهد بهدوء واخذها وخرج خارج المقابر وركبو السيارات وتوجهو الى الشركة 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الشركة 

🌟🌟🌟🌟


وقف أسطول السيارات و نزل الجميع 


نزل سادن وتوجه إلى باب اسيل وامسك اديها ودخلو الشركة بكل جبروت و عظمة وتوجهو إلى المكتب الرئيسي كانت ماتلدا تجلس على مكتب السكرتيرة وتباشر العمل بجد 


وقف الحرس فى الخارج ودخلت اسيل و سادن الى المكتب


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في المكتب

🌟🌟🌟🌟🌟


دخلت اسيل الي المكتب ونظرت للصورة الموضوعة بطول الجدار فنظرت لها بابتسامة و فخر فحضنها سادن من ظهرها 


سادن بحنان : تحبي نغير المكتب

اسيل : لا طبعا المكتب ده مش مجرد كرسي ومكتب لااااا المكتب ده تاريخ وكيان و كرير المكتب ده شاف عمالقة عيلة العمري من أول واحد واخرهم جدو وابويا ماجد العمري 

سادن بحنان : جنتي 

اسيل بابتسامة : اسدي 

سادن بعشق : هو انا قولتلك النهاردة بعشق

اسيل بدلع : توتوتوتوتوتو مقولتش 

سادن بعشق : بعشق يا جنتي 


وضعت اسيل اديها على رقبته وضمه لحضنها 


اسيل بدلع : مش هتقول 

سادن بعشق و سرحان : اقول ايه

اسيل بدلع وهى تتكلم امام شفايفة : بتعشقني

سادن بنهجان : الله يرضي عنك ابعدي انا على اخري 

اسيل بدلع : ولو مبعدش اسدي

سادن بعشق : انتي اللى جبتيه لنفسك مترجعيش تزعلي

اسيل بدلع : توتوتوتوتوتو مش هزعل ابدا اسدي

سادن بعشق : جنتي 


اخذ سادن شفايفها بين شفايفه واخذ يقبلها بنهم و عشق جارف ولم يفصل قبلتهم المجنونة غير خبط على الباب فبعدو عن بعض 


جلس اسيل على المكتب وسمحت للطارق بالدخول 


جاك : أميرتي ديه كل المعلومات  عن الشركة المنظمة للصفقة 

اسيل بجدية : في حاجة غريبة فيها

جاك : الصفقة أساسا المفروض تتعمل فى الخليج مش مصر

اسيل باستغراب : وذاي وصلت المعلومات لمصر 

سادن : اكيد حد لعبها صح وقال إن الصفقة هنا

جاك : صح سيد سادن بس فى حاجة حصلت

اسيل : في ايه تاني

جاك : البوص وصل مصر من يومين ونازل فى فندق ********** 

اسيل بجدية : يبقي اللي عمل اللعبة اتعرف فين مارك

مارك وهو يدخل : انا هنا أميرتي 

اسيل : عملت ايه 

سادن : هو انتى مشغله الرجالة كلها تحت ايدك

اسيل بابتسامة : اسدي لحظة بس

مارك : كذا شركة دخلت الصفقة وكذا شركة دفعت من تحت التربيزة بس الظاهر اللعبة كانت على شركة العمري بالذات 

اسيل بابتسامة شر : يبقي الصفقة ديه تربية لحد منهم بس بصراحة لعيب إللى عملها 

سادن : الابتسامة ديه وراها حاجة 

اسيل بجدية : جاك فين البوص 

جاك : في الفندق

اسيل : جاك جهز الحرس وانت اسدي هتفضل هنا تتابع الشغل ومعاك ماتلدا

سادن: انا هاجي معاكي 

اسيل بابتسامة : متخفش اسدي مراتك قوية انا بردو الأميرة الساحرة و زوجه اللورد 

سادن بحنان : خلي بالك من نفسك و انت مارك مراتي امانة فى رقبتك

مارك : امانتك فى رقبتي لورد


غمزت اسيل لسادن وأرسلت له قبلة فى الهواء وغادرت 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في احدي فنادق مصر 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


دخلت اسيل بكل عظمة وكان الحرس يحاوطونها من كل جانب 


اسرع الحارس المتواجد لمراقبة البوص لجاك وأخبره بوجوده فى المطعم فتوجهو إلى هناك وشاور الحارس لهم عليه 


سحب جاك الكرسي لاسيل فجلس ووضعت قدم فوق الآخر بكل عظمة وخلعت النظارة ورسمت ابتسامة باردة على شفايفها 


{ الحوار بالانجليزي }


البوص : انتم مين

اسيل ببرود: انا أسيل العمري 

البوص : كده فهمت استمعي لي يا انستي شركاتي لا دخل لها بخسارتكم 

اسيل: بجد اممممممم

البوص : انسة اسيل 

اسيل بابتسامة باردة : تصحيح معلومة انا مدام اسيل العمري أو الأميرة الساحرة 

البوص بذهول: تقصدي الأميرة صاحبة الفنادق و المطاعم فى امريكا و زوجه اللورد سادن السيوفي 

اسيل بابتسامة: برافو كده وفرت كتير 

البوص : صدقيني انا مليش ذنب

اسيل بقوة : فى حلين ملهمش تالت الاول  تسريب المعلومات خرج من مكتبك الشخصي وانا وانت عارفين معني ان مشروع يخرج و يتلعب بيه من تحت لتحت يبقي في خاين والتاني انك سربت المعلومات ولعبت علي عيلتي علشان تاخد الفلوس 

البوص بذهول : حضرتك كده بتتهميني 

اسيل: اسمعني ادور باكن انا مش بهدد انا بنفذ على طول معاك اسبوع وتعرف مين لعب من وراك وتسلمهولي يا اما انسي شركاتك و مشريعك واكيد مش هتقدر تقف ادام الشيطان الأعظم و العقرب المميت و الشيطان الاسود و اللورد و الأميرة 

ادور : بس 

اسيل بغضب : لو مكنش حد قريب منك هو اللى لعبها مكنتش جيت مصر وسبت شغلك فى دبي و أوروبا 

ادور : تمام مدام اسيل 

اسيل بشر : اسبوع واحد ادور واوعي تفكر انك ممكن تهرب انا هجيبك من تحت الارض 

ادور : تمام


قامت اسيل و غادرت المكان بنفس العظمة وتركت ادور

يلعن غباء ذلك الشخص لانه اوقعة مع أشخاص لا يرحمو فهو يعلم جيدا من هؤلاء الاشخاص من يلعب معهم ينفي من الدنيا


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


عودة للشركة

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


عادت اسيل والحرس الى الشركه و كان في انتظارها  سادن يباشر الاعمال التي تركتها له اسيل 


دخلت اسيل المكتب وتوجهت إلى سادن و عندما شاهدها ابتسم فجلس اسيل على قدمة ووضعت رأسها على صدره فقبلها بحنان وضمها أكثر له 


سادن: عملتي ايه جنتي 

اسيل : ولا حاجة 

سادن باستغراب : امال رحتي ليه 

اسيل : علشان عوزة اعرف الخبر طلع من عنده اذاي وكمان هو الوحيد اللي ليه مصلحة يدور على الحرامي 

سادن : اذاي بردو

اسيل بابتسامة : بصي يا سيدي ادور هيدور على الحرامي علشان ميخسرش شركاته أصله عرف انا مين و كمان عرف اني مراتك و عيلة دادريو تبقي تبعي

سادن : وهو ممكن يقسم مع الحرامي

أسيل بابتسامة : مش هيقدر اسدي علشان وراه رجلتي

سادن : هتعملي ايه دلوقتي 

اسيل : ورانا شغل كتير ولازم نخلص بسرعة علشان عوزة ارجع بيتي

سادن : انطلقي يا جنتي 


جلست اسيل تناقش سادن فى كل المشروعات المتأخرة وبعد وقت كبير كانت اسيل وضعت مخطط حتى تستطيع المجموعة السير عليها الفترة القادمة 


اسيل بتنهيدة : الحمد لله خلصنا شوط كبير

سادن : كل ده وشوط حرام وانا اللي بقول على نفسي حريف شغل 

اسيل بابتسامة  : معلش يا اسدي بقي فترة وهتعدي 

سادن بحنان: يالا جنتي نروح عاوز انااااااااام

اسيل: يالا حبيبي 


وغادرت الشركة وعادو الى القصر 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في القصر

🌟🌟🌟🌟🌟


كانت مريم تجلس على نار فى انتظار رجوع اسيل من الشركة بعد منع الجميع الذهاب إلى الشركة واخذها أيضا جناح جدها 


دخل سادن وهو يحتضن اسيل ويضحكو و مرو من امام الجميع ولم يعبروهم 


مريم بسخرية : اهلا اهلا بالملعونة نورتي الأوضة السودة 

اسيل : لا رد

مريم بسخرية : اول مرة اشوف ميتة بترجع من الموت لا وكمان لبسه حلو من امتي يا ملعونة 

اسيل : لا رد

مريم بسخرية : شكلك اتخرستي مبروك بقيتي ملعونة و خرسة لا وكمان بكرا ان شاء الله هتطلقي لما يعرف انك نحس


اصبحت اسيل غاضبة بشدة واصبحت عيونها بدرجة اغمق و شاورت للوسيفير بالصعود الى الأعلي  وكان سادن يغلي من الغضب فالتفت لمريم بكل عظمة 


سادن بابتسامة سخرية : معلش بس سؤال مين قلك اني هطلق مراتي ولا هي ملعونة 

وبحدة : انطقي

مريم بصوت عالي : صوتك ميعلاش فى بيتي

اسيل بضحكة رنانة وهي تقف على السلم : بيتك مين الحمار اللي ضحك عليكي وقالك انه بيتك لا يا روح امك ده بيتي انا وبفلوسي انا وانتي و هما مخلياكم شفقة مني يعني بعطف عليكم وبخصوص ملعونة فانا لو كنت ملعونة مكنش يبقي معايا ملايين و تجوز راجل مفيش منه اتنين ولو فاكرة ان سكوتي خوف و ضعف يبقي انتي حمارة انا هنا صاحبة كل حاجة القصر و الشركات و العربيات وكل حاجة حتي همدومك ملكي و سادن مش بس جوزي لا ابو ابني و عشيقي و ابويا وكل حاجة كفاية بقي الغل والحسرة مني زمان و دلوقتي ارحمي نفسك ربنا عاقبك بموت بنتك ومحدش فيكم اتعظ ولا عمركم هتفهمو بس هقول ايه غروركم هيقتلكم اكتر و اكتر ودلوقتي مش عاوزه اسمع صوتك انتى ولا اي حد 

مريم بغضب : انتي مجنونة يا ملعونة اسمعي من دلوقتي تسيبي أوضة جدو و بكرا الصبح مشفش وشك الملعون ده فى القصر

اسيل : وماله يا مريم اسيب القصر والشركة و البلد لو تحبي بس ادفعي الفلوس اللي عليكم

مريم بسخرية : ملكيش فلوس عندنا

اسيل بتذكر : اوبس انا نسيت كده اسدي مش تفكرني اقولهم ان انا اشتريت القصر و الشركات مش دفعت المديونية يعني يا مريومة يا روحي كل الهلومة ديه ملكي انا وبس ودلوقتي استاذنكم اطلع انام فى جناح جدو حبيبي وعلى سريرة وجوزى فى حضني يالا باي اراكم فى الصباح اسدي 

سادن بعشق : جنتي 

اسيل بدلع : يالا اسدي اصلك وحشتني 


صعدو إلى الأعلي و تركو الجميع يغلي من الغضب 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


مر اسبوع ولا جديد فى حياتهم كانت تذهب اسيل إلى الشركة والجميع يغلي من الغضب 


في جناح جاسم 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


كان جاسم و مازن يجلسو يخططون للإيقاع بين اسيل و سادن ولكن لم يوصلو لشي دخلت مريم عليهم وجلست بجوارهم 


جاسم : الملعونة ناصحة مش عارفين نوقعها 

مريم بخبث : بس خلاص بكرا الصبح الملعونة هتطلق من جوزها

مازن : اذاي يا فيلسوفة عصرك 

مريم بشر : ايه اكتر حاجه توجع الست 

مازن : الضرب لو جوزها ضربها

جاسم بابتسامة شر : لا الخيانة بس اذاي

مريم : مجرد سائل يتحط لسادن فى عصير أو قهوة 

مازن : ونجهز واحدة بيور ويعتدي عليها وتبقي فضيحة للمدام 

جاسم : بس مين اللي هنجبها وهترضي تضحي بشرفها 

مريم بلا مبالاة : اي خدامة وسلام ونجبرة أنه يتجوزها وننشر الفضيحة للعالم كله 

جاسم بابتسامة : اختي حبيبتي دماغك متكلفة 

مازن بابتسامة : حياتي يا مريومة 

جاسم : النهاردة كل حاجة هتكون خلصانة 

مريم بضحكة رنانة : وبشياكة وحياتك 


غادر جاسم حتي يستطيع الحصول على ذلك السائل 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


فى فندق 

🌟🌟🌟🌟


وصلت أسيل الى الفندق و معها سادن لمقابلة ادور


ادور : اهلا وسهلا أسيل هانم سادن بيه

اسيل : اهلا ادور بيه 

ادور : انا عوز اعرف هتعملي ايه مع  الحرامي 

سادن : اكيد هنسجنة

اسيل : لا اسدي الشرطة ملهاش مكان بينا احنا هناخد فلوسنا وبس

ادور : وعد اسيل هانم 

اسيل بابتسامة : تقدر تخلي اختك و ابن عمك ينزلو 

ادور بصدمة : انتي عرفتي اذاي

اسيل بابتسامة : مفيش حاجة انا مش عرفها يالا 


نزلت بنت و بجوارها شاب وجلسو بجوار ادور 


اسيل بجدية : اسمعيني كيم مفيش راجل يستاهل كل اللي انتي عملتيه 

كيم : انا اسفة 

اسيل بابتسامة : ولا يهمك حبيبتي المهم انسي جاسم انا مش بقولك كده علشان هو قريبي انا اصلا مش معترفة بيهم 

كيم بدموع : انا كنت عوزة اكسر غرورة 

اسيل بابتسامة حزن : للأسف الشديد هما طول عمرهم مغرورين فانسي كمان خدي مني نصيحة مهمه حبي الشخص اللي يعملك كاميرة متوجه متاخديش الشخص اللي يخليكي تبكي علي طول 

ادور : فعلا ذي مسمعت عنك عدله 

اسيل بجدية : سيد ادور فلوسي ترجعلي تاني 

كيم : حاضر اتفضلي ده شيك بالمبلغ

اسيل بابتسامة : لا يا روحي كاش او بمعني اصح تحويل 

كيم : حاضر 


شاورت اسيل لجاك فاحضر جهاز لاب توب وقامت اسيل بادخال الرمز واعطته لكيم وقامت بتحويل المبلغ بأكمله 


بعد فترة غادرت اسيل وعادو الى الشركة وانهت كل شي وعادت إلى القصر 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في القصر

🌟🌟🌟🌟🌟


صعدت اسيل إلى الجناح وجلس سادن فى الجنينة وبعد شوية أحضرت احدي الخدم الخاص بهم فنجان من القهوة له واخذه وشربه 


شعرت سادن بسخونية شديدة فى جسده وأصبحت الروية مشوشة لفترة وشعر بأشياء غريبة فى جسده فعلم بأنه تحت تأثير احدي المنشطات ولكن كانت العنهم فتوجه إلى الداخل وكانت الخادمة تتوجه إلى غرفتها وتخيل لسادن بانها اسيل فبتسم وجاء ليذهب خلفها ولكن وجد جاك و لوسيفير أمامه 


جاك : انت كويس

سادن بنهجان : ميه ميه

لوسيفير : شكل المنشط اشتغل 

جاك : حضرتك اطلع اسيل فى الجناح فوق

سادن : لا هى راحت من هنا

لوسيفير : لا تعالي بس 


صعد سادن بمساعدة لوسيفير ووصلوه إلى باب الجناح وادخلوه واغلقو الباب خلفة ونظرو لبعض وضحكو 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الداخل

🌟🌟🌟🌟🌟


كانت اسيل تخرج وهى ترتدي احدي ملابس النوم وكانت مغرية فقترب منها سادن وحضنها واخذ يقبلها بلهفة و شدة وهى كانت تتألم ولكن لم يتأثر ولفها واخذ يقبلها بعنف وستمتاع وحملها ووضعها على السرير واخذها فى عالمهم ولكن تلك المرة بشدة وعنف وكانت العلاقة أشبه بالاغتصاب ولكن هدء سادن شوية عندما شاهد دموعها والمها 


سادن بالم : اسف جنتي بس غصب عني

اسيل بابتسامة : وانا ملك اسدي وجسمي ملك 


آخر كلمة همس بيها سادن لها اسف واخذها مرة واثنان و ثلاثة وعشرة  إلى أن ارتخي جسده وأصبح مفعول المنشط اختفي من الجسم فرتمي على السرير واخذها بين أحضانة ونامو 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


كان الشياطين الثلاثة يجلسون فى انتظار صراخ الفتاة أو أي شيء 


جاسم: هو في ايه

مازن: يا ناس ده جسمه جامد وكمان مصارع مش هيتاثر 

مريم: انا حطيت الازرازة كلها

جاسم: ونبي لو كان فيل لازم يتأثر 

مازن: هنشوف بكرا بقي انا هروح انام


غادر مازن و مريم جناح جاسم 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


فى الصباح

🌟🌟🌟🌟🌟


استيقظ سادن وجاء ليتحرك وجد جسمه يالمه بشده فضم اسيل لحضنة ورفع رأسه للسقف وفى لحظة تذكر كل شي فبعد اسيل عنه بهدوء ونظر على جسدها وجده لوحة فنية مليئ بالعلامات الزرقاء والحمراء 


سادن لنفسه : غبي غبي غبي اذاي مقدرتش اسيطر على نفسي واذيت جنتي دلوقتي هتخاف مني ومش هتسمحلي اقرب منها يا رب 


وجد اسيل تتحرك وتنظر له بابتسامة عاشقة 


سادن باسف : اسف جنتي 

اسيل بدلع و غمزة : عاوز جولة تانية اسدي

سادن بذهول : نعم يا ختي جولة تانية 

اسيل بدلع : اه جولة تانية ذي بالليل 

سادن بعشق : انتي تامري جنتي تعالي بقي

اسيل بسرعة : بهزر يا رمضان ايه مش بتهزر رستخ رستخ يا زكي يا رستخ

سادن بضحكة رنانة: وانا بردو بقول انا جسمي كله تعبان وانتى سليمة

اسيل بابتسامة : انا بقي مش حاسة بجسمي 

سادن : انا معرفش اذاي ده حصل 

اسيل بابتسامة شر : انسي اسدي وحياتك لاخد حقي ثالت و متلت 

سادن : ناوية على ايه 

اسيل بدلع : على كل خير اسدي ودلوقتي عوزة اناااام 

سادن بحنان : تعالي يا قلبي 


اخذها سادن بين أحضانة ونامو مرة اخري 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


أسيل و اللورد 


الحلقة الثامنة و العشرون 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في جناح اسيل 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


استيقظ سادن واخذ دش و تؤضا وصلي الظهر وتوجه إلى اسيل وضحك عليها وبتدا يقبلها بحب إلى أن صحيت وبتسمت له


سادن بحنان : صباح العسل جنتي 

اسيل بدلع  : صباح القشطة اسدي

سادن بضحكة : لاااا انتي شكلك رايق على الآخر 

اسيل بدلع : واحلي رواقان والله انت احسن من إزازة سفن اب 

سادن بضحكة  : طيب يالا اصحي وخدي دش علشان ننزل نقعد فى الجنينة الجو روعة و النهاردة اجازة مفيش شغل 

اسيل بدلع : طب هو حبيبي مش المفروض يساعدني ولا ايه 

سادن بحنان : جنتي تامر وانا انفذ 


توجه سادن إلى الحمام وجهزة وعاد ليها وحملها وعاد الى الحمام وساعدها على اخذ دش منعش وبعد انتهائه حملها مرة اخري ووضعها على الكرسي و سرح شعرها بكل نعومة ورفعة الى الأعلي واخذ سلوبته باللون الاسود  و جعلها ترتديها


سادن بابتسامة : كده قلبي جاهز يالا ننزل

اسيل بابتسامة : تمام بس عوزة اعرف اذاي ده حصل

سادن بتنهيدة : حاضر يا جنتي امبارح واحدة من الخدم جابت ليا قهوة وبعد مشربت منها شوية حسيت اني مش طبيعي وبقي اني مصارع عرفت ان فى منشط دخل جسمي واكيد مش هيبقي منشط رياضي و اكيد منشط جنسي والحمد لله ان جاك و لوسيفير وقفوني قبل مروح ورا بنت من الخدم وكنا رحنا كلنا فى داهية 

اسيل بابتسامة شر : وحياتك عندي كل واحد اتسبب فى اذيتك هينول عقابة 

سادن : بس انتي عرفتي اذاي 

اسيل : لوسيفير اتصل وقالي انك واخد منشط جنسي في القهوة ولازم استحمل وانت اسدي و حبيبي و عشيقي مهما عملت هبقي مبسوطة 

سادن بعشق : بعشقك جنتي يالا بقي ننزل الصعلوق وحشني 

اسيل بغيظ : صعلوق في عينك قوم امشي قدامي 


نزل سادن وهو يضحك على جنته و كانت العائلة تجلس على السفرة فجلست اسيل و سادن  مقابل جاسم و مريم و مازن 


رسمت اسيل بابتسامة سخرية على وجهها واخذت تنظر لهم 


شيري بفرحة : ايسو وحشتيني اوي 

اسيل بابتسامة : اذيك يا شوشو

ماجد : ايسو هو ايه اللي فى رقبتك ده

اسيل بابتسامة : بقولكم ايه متروحو تلعبو مع سيف

شيري بفرحة : ونبي بجد يعني هاخد سيف من الدرفة اللي برا 

سادن بضحك : الدرفة والله انتى مجنونة 


غادرت شيري و ماجد الى سيف اما اسيل رسمت ابتسامة باردة على شفايفها 


اسيل بابتسامة : قولي يا اسدي ايه سبب العلامة ديه وغيرها فى جسمي 

سادن بابتسامة : يمكن من ليلة امبارح جنتي 


اسيل بوقاحة : صح عندك حق من ليلة امبارح اصل انت كنت جامد اوي امبارح بس هقول ايه متجوزين بقالنا حوالي ١١ أو ١٢ شهر وبصراحة كنت بتبقي هادي و رومانسي و حنين بس امبارح كنت ذي اسمك اسد فى السرير بس الصراحة الفضل يرجع لجسومة و مريومة و مزونة 

عامر بستغراب : تقصدي ايه اسيل 

اسيل بشهقة : ايه ده هو انتم متعرفوش اللي ولادكم عملوه توتوتوتوتوتو اخس عليكم يا وحشين هي ديه التربية ورجع وقول ان مايسا و ملك هما السبب لو كانو ربوكم صح مكنش وصلتم لكده بصراحة يا عامر بيه ولادكم ال******* حطو منشط جنسي لجوزي وكانو عوزين يغتصب واحدة ومش بس كده لا دول كمان كانو عوزين يصوروه ويفضحونا و يتسببو فى خراب بيتي بس سبحان الله العظيم عرفنا وقدرنا نستفيد بصراحة علشان كده انا متبعة مثل مهم اللي هو 

{ الجزاء من جنس العمل } عارفة ده اكيد عامر بيه علشان كده انا كلها كام يوم وهرجع حياتي من تاني انا بس جيت هنا علشان دين جدي وسمعه عيلة العمري اللي انا منها بس خلاص انا هسبكم تعملو اللي عوزينه براحتكم ومن اللحظة اللى هسيب فيها القصر و مصر هنساكم للمرة التانية و الاخيرة و للأبد 

ويغضب : صدقني يا عامر بيه المرة ديه اللي هيفكر بس مجرد تفكير عقلة المريض يصورله أنه ياذيني ورحمة امي مهرحم حد عمر مايدي اتوسخت بالدم بس المرة ديه هوسخها و بذيادة ومش هرحم حد ولو خت واحد هاخد الباقي وهنهي العيلة كلها 

عامر : تمام اسيل 

اسيل بحده : مدام اسيل عامر بيه

يوسف بجدية : تمام مدام اسيل العمري 

اسيل بثقة : مدام اسيل السيوفي اصل الست لما بتتجوز بتحمل اسم جوزها ولقبه 

سادن بعشق : يالا جنتي نروح نلعب مع سيف و شيري و ماجد 

اسيل بابتسامة عشق : حاضر اسدي يالا 


قامت اسيل وهي تمسك في ايد سادن و مشيت امام الجميع بس انحنت على جاسم وهمست في اذنه ببعض كلمات وتركته وذهبت إلى الحديقة 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الجنينة

🌟🌟🌟🌟🌟


جلست اسيل بجوار الجميع وفضلت تضحك و تلعب مع سيف و أخواتها بفرحة و سعادة


وكان سادن ينظر عليها بعشق و حب واخيرا جنته و صغيرتة قبلت اخواتها فى حياتها 


كان حاتم يجلس بعيد يشاهد ما يحدث وهو سعيد وكان يتمني ان يجلس معهم ويضم ابنته و حفيده إلى حضنه ولكن هو من فعل ذلك الشيء ولابد من حصاد فعلته ولكن يتمني ان يضمها قبل أن يقابل وجه ربه 


جاء لوسيفير و جاك وجلسو بجوارهم 


سادن : اقولكم على حاجة 

الكل : قول

سادن بضحك : انا مش متفائل للتجمع ده 

لوسيفير بغمزة : اخبارك ايه يا وحش

سادن بضحك : موفق يا برنس

جاك بحنان : وانتي أميرتي 

اسيل بابتسامة  : كويسة عمو جاك 

لوسيفير بجدية : هنرجع امتي أميرتي 

اسيل : كام يوم وهنرجع للابد عملت المطلوب

لوسيفير : كله تمام أميرتي 

سادن : جنتي عوزك شوية تعالي


توجهو الى المرجيحة وجلس سادن وجعلها تجلس بين أحضانة  


سادن بحنان : ناوية على ايه اسيل 

اسيل بدلع : على كل خير اسدي 

سادن بعشق : بعشقك جنتي انتي اول واخر ست دخلت قلبي و حياتي وعمري متمني غيرك 

اسيل بعشق : طول عمري وحيدة بس يوم مشفتك وانا حسيت بالأمان طول عمري سلسلتك اماني و دلوقتي اماني وحميتي انا بدعي ربنا يخليك ليا و يجعل يومي قبل يومك 

سادن بلهفة : بعد الشر عليكي جنتي انا كنت اموت 

اسيل : احضني اوي اسدي حسسني بامانك و حنيتك سادن بعشق : وانا كلي ملكك يا جنتي بس ممكن بلاش اللي فى دماغك 

اسيل : انسي اسدي كل واحد لازم يستحمل نتيجة عملته مفهوم 

سادن بعشق : ماشي جنتي بقولك ايه متيجي نطلع فوق اصلك وحشتيني اوي 

اسيل بدلع : بعشق اسدي 


انحنت اسيل حتي تقبله ولكن قامت بعضه فتركها فقامت تجري وهو خلفها 


استخبت اسيل خلف حاتم وهي تضحك على سادن 


سادن بغيظ : تعالي هنا

اسيل بضحك : لا مش هاجي

سادن : ماشي اسيل بس مترجعيش تعيطي 

اسيل بضحك : مش هتعرف تعيطني 😜😜😜

سادن بغيظ : هسحبك من لسانك ده فمرة 

اسيل بضحك : ولا تقدر 

سادن : طيب تعالي بقي 


جريت اسيل ونظر سادن لحاتم و ابتسم له فهز حاتم رأسه بالشكر 


ولكن عادت اسيل لهم وضربت سادن وفى لحظة كانت اسيل بين أحضان حاتم الذي ضمها بحنان و حب لصدره فستكانت اسيل براحة ولكن بعدت بسرعة عنه 


اسيل : اسفة مكنتش اقصد

حاتم بابتسامة : ولا يهمك  حبيبتي المهم انك كويسة 

اسيل بجدية : انا أسيل مش مليكة هى تحت التراب وانا لا هو ده الفرق بينا 

حاتم بحزن : سمحيني اسيل سمحي ابوكي 

اسيل : وانت مسمحتنيش ليه مضمدنيش لحضنك ليه كرهتني فى حياتي ليه مقولتش بنتي ليه انا طول عمرى محرومة من حنانك و حبك متجيش بعد ٢٢ سنة طلب مني السماح وقت السماح فات من سنين وقت متفقت مع ابن اخوك على موتي وقت مرمتني لوحدي ياريتني كنت موت مع امي وترحمت من العذاب ده 


مشيت اسيل وجلس حاتم يبكي بشده على كل لحظة فاتت وهو بعيد عن ابنته الكبيرة 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في جناح اسيل 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


كانت تنام بين أحضان سادن وتلعب بصدره 


سادن بحنان : هو انتى هتعملي ايه فيهم

اسيل : ذي معملو فيك

سادن : يعني ايه اسيل 

اسيل : يعني انا خليت لوسيفير يحط منشط لجاسم وهخلي منه تدخله وهو هيقوم بالباقي 

سادن بغضب : انتى مجنونة انتي هتخليه يغتصب بنت عمه

اسيل : اه هحرق قلب مازن وجاسم ومريم منه دلوعة جاسم واخت مازن وصغيرة مريم هي ديه اللى هتخليهم ينكسرو 

سادن بغضب و صوت عالي : لااااااااا انتي فعلا اتجننتي وك 


قطع كلامه صوت صراخ فحمل التيشرت وخرج يجري وهي لبست الروب وخرجت خلفة واسرعو إلى غرفة جاسم وقتحم سادن الغرفة و قام بضرب جاسم والغريب ان منه أسرعت بالوقوف خلف اسيل تحتمي بيها 


جاء الجميع ووجدو جاسم فاقد للوعي على الارض ومنه ترتعش وملابسها ممزقه و سادن يهدئها فأسرع يوسف واخذها لحضنة 


عامر : في ايه بيحصل هنا وماله جاسم 

مازن بغضب : عملتيها اسيل صح

اسيل بهدوء : تقصد ايه 

ملك بدموع : تقصد ايه مازن 

مريم بعصبية : يقصد أنها خلت جاسم ياخد منشط جنسي وخلت منه تدخله 

ملك بغضب : اه يا حقيرة يا زبالة 

اسيل بصوت عالي : انتم اللي زبالة انا قولتها الجزاء من جنس العمل 


حاولت مايسا ضرب اسيل ولكن في لحظة كان سادن فاصل بينهم ويمسك ايد مايسا بغضب 


سادن بغضب : وعزة و جلالة الله لو كان القلم ده نزل على وش مراتي لكنت قتلتك فى نفس اللحظة 

حاتم بغضب : انتي اتجننتي مايسا بتضربي بنتي

ملك بعصبية : بقت دلوقتي بنتك

حاتم بغضب : ايوة بنتي و هتفضل بنتي لاخر يوم فى عمري

عامر بجدية : ياريت يا سادن تاخد مراتك وابنك ورجلتك وتمشو من هنا 

سادن بغضب : من غير متقول احنا هنمشي هي صح من الاول لما قالتلي البيت ده لعنة وهيتسبب في مشاكل كتير بينا واي حد يفكر ياذي عيلتي والله مهرحمه


امسك سادن يد اسيل وسحبها وراه وعادو الى الجناح ورماها على السرير وتصل على الحرس بأن يجهزو نفسهم لعودتهم لأمريكا وتوجه إلى الدولاب واخذ يجهز ملابسهم ويضعها فى الشنط ورمي ليها هدوم وامرها أن ترتديها ولبس هو الاخر واتصل على الحرس بأن يصعدو لحمل الملابس وبالفعل دخل الحرس وحملو الشنط واخذ يد اسيل ونزلو إلى الأسفل  


شيري بدموع : انتى خلاص ماشية وهتنسينا خالص

ماجد بدموع : ونبي اسيل بلاش تحرمينا منك

سادن بجدية : بيت اختكم مفتوح فى اي وقت تشرفو صح اسيل وضغض على اديها

اسيل : ايوة صح


حضنها ماجد و شيري ونظرت لحاتم برجاء بأن يحميها من سادن ولكن سحبها سادن وغادر القصر وتوجهو إلى المطار


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الطيارة 

🌟🌟🌟🌟🌟


كانت اسيل تجلس وسيف بين أحضانها وتنظر لسادن ولكن لم يهتم بها 


نام سيف فاخذه لوسيفير ووضعه على السرير وشاور ليها برأسه أن تذهب لسادن وبالفعل ذهبت له


اسيل : سادن

سادن ببرود : ارجعي مكانك مش عاوز اسمع صوتك خالص

و بغضب : مفهوم 

اسيل برعب ودموع مهدده بالنزول : ممممممفهوم سادن 


عادت اسيل للكرسي الخاص بيها وضمت نفسها بشده ونظرت من الشباك واخذت تبكي 


مر الوقت ووصلت الطائرة إلى أمريكا وما هي اللي لحظات وكان سادن يركب السيارات ويتوجهو إلى القصر 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في القصر 

🌟🌟🌟🌟🌟


سحبها سادن من ايدها وتوجهو إلى الجناح بسرعة وعندما دخلو رماها بشدة على السرير وفضل رايح جاي وهى ضمت نفسها واخذت تبكي 


سادن ببرود : انا رايح الشركة و هتاخر وعملي حسابك من اللحظة ديه ممنوع تنامى قريبة مني


و غادر الجناح وترك جنته و صغيرتة تبكي بشدة 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


🌟 مر شهر  وكان سادن يخرج بدري ولا يعود اللي متاخر و سافر في رحلة عمل طوال الشهر


🌟 انحرمت اسيل من دفئ سادن وحنانة 


🌟 عادت اسيل للمنوم والمهدء  وكانت تاخذه بكثرة 


🌟 كان عثمان و مايا و الجميع يشاهدون ما يحدث بينهم ولكن لم يعرفو ماذا حدث 


🌟 امر عثمان سادن بالرجوع للقصر وبالفعل عاد وكان فى الليل فصعد إلى جناحه لانه اشتاق لجنتة وعندما دخل وجدها تنام على السرير فى وضع الجنين وكانت قد فقدت الكثير وزنها فتوجه ونام بجوارها و اخذ يلمس على شعرها ولكن لم تستيقظ حاول سادن أكثر من مرة ايفاقتها ولكن لم يعرف فتصل على الدكتور حتي يأتي


سادن بدموع : جنتي ردي عليا مالك اسف جنتي اسف يا بنت قلبي 


الباب خبط ودخل الدكتور و احدي الخدم


كشف الدكتور علي اسيل ووقعت عيونه على احدي شريط برشام فمسكه وهز رأسه ورماه 


سادن بقلق : هي مالها دكتور 

الدكتور : الهانم نايمة بس واخدة منوم قوي حدا بالإضافة لمهدء أقوي علشان كده نايمة وكمان الظاهر من النبض أنها ممكن تكون حامل وطبعا المنوم و المهدء 

غلط على الجنين وكمان أعصابها مرتجفه 

عثمان وهو يدخل : كل ده عرفته من الكشف

الدكتور بابتسامة : صدقني عثمان بيه المنوم و المهدء بينين من نومها العميق و البرشام ده اما حكاية الحمل فنبضها سريع انا بقول ممكن اما أعصابها فده باين جدا حتي شوف


مسك الدكتور ايد اسيل ورفعها على كفه وبالفعل وجدو اديها تهتز 


سادن بحزن : شكرا دكتور

الدكتور : انا اسف سيدي اللورد مش هقدر اكتب ليها على علاج قبل متيجي المستشفي وتأكد من خبر الحمل 


شكر سادن الدكتور وغادر وفي لحظة كان وجه سادن يلتف الى الجهه الآخر فشهقت مايا و اسرع ادم لأبعاد الجد عن سادن 


عثمان بحده : اللي عارفة اني ربيت راجل يعرف يحتوي مراته مش يرميها بقاله شهر مش بيسال عليها انا وافقت على جوازتك منها علشان عارف انك راجل و حنين و بتعشقها بس الظاهر انى غلط لما كبرتك و عملتك راجل وخليت الكل يخاف منك مراتك لما قبلت الجوازه ديه خدتك الاب و الاخ قبل متكون الزوج و العشيق شفت فى عنيها فرحة و سعادة وكل مرة بتشوفك بتضحك لاكن دلوقتي عملت ايه خلتها ترجع تاني للمنوم و المهدء وكنا استريحنا لما بطلته عارف كانت عايشة الشهر ده اذاي لا طبعا سادن بيه مش يهتم بحاجة انت ليه بقيت قاسي كده 

سادن بعصبية : انت متعرفش سبب المشكلة

عثمان بحده : لا عارف ولو كنت فى مكانها كنت هعمل كده و اكتر كمان انت متعرفش حرقة القلب عمله اذاي مراتك يا بيه من يوم مسفرت واختك خدت ابنك علشان مراتك مش لقيه لبن ترضعة حتي الاكل بتاكل بالغظب و الخناق وكمان انت اذاي ترفض تقابلها وكمان تسبها وتمشي يوم مراحتلك الشركة 

سادن بحزن : كنت زعلان منها 

عثمان بهدوء : يابني انا عوزك ذي مكنت طول عمرك حنين مراتك طيبة و حنينة و هبلة وانا قلتلك قبل كده مراتك غير اختك مراتك ملقتش الامان و لا الحنان و طول عمرها سلسلتك امانها ارحمها سادن ربنا يا بني وساق على النساء روح يا ابني خد مراتك فى حضنك وحتويها ورجع امانها و عشقها تاني دفئ قلبها قبل جسمها الست مش مجرد سرير و بس الست اعظم من كده ربنا يهديك يا بني ويصلح حالك 

سادن بحب وهو يقبل ايده : ربنا يخليك ليا يا جدي وتفضل فوق راسنا طول عمرنا 

عثمان بحنان : ربنا يصلح حالك و حال أختك و مراتك يا رب

ادم : هو انت ليه يا جدو على طول نسيني 

عثمان بابتسامة : يالا يا واد من هنا خد الهبلة مراتك ومشو 

مايا بابتسامة : حاضر عثو تصبحو على خير

سادن بحنان : معلش مايا تعبتك الفترة ديه بسيف 

ادم : انت غبي ياض سيف ابني ذي مهو ابنك يالا روح نام وستريح عندك يوم طويل بكرا 

مايا بابتسامة : تصبح على خير سيدو 


غادرت مايا و ادم وابدل سادن ملابسه ونام بجوار جنتة وضمها لحضنة بشدة خوفا من فقدانها 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


أسيل و اللورد 


الحلقة التاسعة و العشرون 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في جناح اسيل 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


صحيت اسيل او بمعني اصح مازالت مفعول المهدء و المنوم مازال فى جسدها وفتحت عيونها وجدت سادن ينظر لها بعشق فبتسم له بعشق


اسيل بنعومة و نوم : اسدي حبيبي وحشتني اوي 

سادن بعشق : وانتي كمان يا جنتي وحشتيني اوي اوي اوي اوي 

اسيل وهي تحضنه بشدة : متبعدش عني تاني اسدي انا بعشقك 

سادن بعشق : انا ملكك جنتي 


ابتدي سادن يقبلها بكل عشق و رومانسية ولكن لم يجد استجابة منها وعندما رفع وشه وجدها تنام بعمق فبتسم لها وضمها ورفعها على صدره وقبلها و نام 


مر الوقت و صحيت اسيل وجدت نفسها تنام بين أحضان سادن فبعدت عنه بهدوء وتركته يكمل نومه واخذت تنظر له وعيونها تبكي على اسدها الذي تركها طوال تلك المدة ولم يسأل عليها فقامت واخذت دش وصلت ونزلت إلى الأسفل وجلست بجوار عثمان الذي بدوره ضمها لحضنة وفضل يمسح على شعرها بحنان 


عثمان بحنان : مالك يا أميرتي

اسيل بهدوء : سادن وحشني اوي 

عثمان بستغراب : سادن فوق يا بنتي و كان نايم جمبك

اسيل بدموع : لا اللى فوق ده مش اسدي انا اسدي حنين و بيعشقني و عارف اني بخاف انام لوحدي وعارف كمان ان حضنة اماني لكن اللي فوق ده شخص قاسي وقوي جرح قلبي وانا مش هسمحه جدو 

سادن بحزن وهو يجلس تحت قدمها : اسف جنتي والله غصب عني مكنتش اقصد 

اسيل بدموع وصراخ : لاااااا مش غصب انت عارف اللي حصل هناك وانا مستعده اقتل اي حد يقرب منك أو من ابني لكن انت عادي محدش بيفرق معاك خفت عليهم و زعلتني و عليت صوتك عليا وسبتني شهر بحاله من غير متعبرني حتي لما رحتلك الشركة سبتني ذي الكلبة هناك لوحدي و مشيت وبعد كل ده جاي دلوقتي وبكل بساطة تقولي اسف بس انا مش اسفة سادن و هوريك مين هي الاميرة الساحرة وعزة وجلالة الله سادن لوريك 

سادن بذهول : جنتي انت عوزة تعقبيني انا اسدك

أسيل ببرود و سخرية : الجزاء من جنس العمل ياااااا سادن 

عثمان بضحكة مكتومة : سادن يالا على الشركة 

سادن بغيظ : لا المفروض الهانم تروح المستشفي الدكتور فى انتظارها 

اسيل ببرود : لا هروح مع انطي سوفي مش عوزة اروح معاك 

سادن : بت قومي البسي الدكتور منتظرنا

اسيل ببرود : تمام سادن 

سادن بحنان : اسدي جنتي انا اسدك

اسيل ببرود : لا سادن فاكر لما كنت تعبانه و ختني اليخت قولتلك لو زعلتني تاني وهزيت صورتك فى نظري 

سادن بذهول : للدرجادي جنتي 

اسيل بسخرية : الحق ميزعلش زوجي العزيز 


صعدت اسيل إلى الأعلي بعد أن استاذنت من الجد وتركت سادن ينظر عليها بحزن 


عثمان بحنان : معلش سادن هي برود من حقها 

سادن بحزن : تمام جدي

عثمان : براحة عليها مفهوم وبلاش تزعلها يالا اطلع شوفها 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الاعلي 

🌟🌟🌟🌟🌟


لبست اسيل بدي ابيض يظهر صدرها و معدتها و جيب لمنتصف الفخد 


اسيل وهي تبلع رقها : ربنا يستر انا خايفة سادن مش هيسكت 

وبشجاعة : لازم ابقي قوية ربنا يستر بقي 


وقفت تعمل مكياج و شعرها مع دخول سادن فلتفت له 


اسيل : انا جاهزة يالا نمشي

سادن : لحظة واحدة هو انتى هتروحي كده ولا لبسه قميص النوم ده ليا ونقضي اليوم مع بعض

اسيل بشهقة : قميص نوم لا طبعا ديه هدومي 

سادن بغضب : بجد بس حلو ال****** ده

اسيل بشهقة : بطل قلة ادب 


اقترب سادن منها وهو يبتسم بخبث وفي لحظة واحدة كان البدي على الارض وهي تقف امامه عارية من الاعلي 


سادن بخبث : كده احلي قدامك حلين الاول تعالي اقولك سر مهم او تلبسي حاجة تانية 


أسرعت اسيل إلى غرفة الملابس ولبست فستان اسود من الأعلي و بيه ورود من الأسفل وجذمة سودة وشنطة سوده 


اسيل : انا جاهزة 

سادن بتقيم : يالا جنتي 


غادرو القصر و توجهو إلى المستشفي بعد أن أخذت سيف معها 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في المستشفي

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


خضعت اسيل لبعض التحاليل الطبية وتوجهت إلى الدكتور الذي كانت متابعة معه فى حملها الاول وبالفعل تم تاكيد خبر حملها للمرة الثانية 


الدكتور : مدام اسيل يوجد تقارب شديد بين أول حمل و الثاني هل تردين استمرار الحمل

اسيل بجدية : اكيد دكتور سوف استمر بالحمل 

سادن : هل يوجد خطر على حياة زوجتي 

الدكتور : فى الوقت الحالي لا ومع المتابعة المستمرة سوف تكون خير

اسيل بجدية : اذا من اللحظة ديه سوف تشرف على حملي واي حاجة تانية هتعدي مفهوم دكتور 

الدكتور بتنهيدة : غريب امركم ايها العرب تعشقون الاطفال بكثرة 

اسيل بابتسامة : لانهم سر سعادتنا و حياتنا ويكونو نسخة مصغرة من ازواجنا الذين نعشقهم كثيرة وايضا عزوة و سند لنا فى المستقبل 

الدكتور بابتسامة : حسنا أيتها الأميرة سوف نستقبل المولود القادم 

سادن بابتسامة : ما نوع المولود

الدكتور بابتسامة : سيد سادن مازلنا فى الشهر الأول للحمل ليس قبل الشهر ٤ او ٥ لمعرفة نوع الجنين ولان هذه بعض الادوية 

اسيل بابتسامة : تمام دكتور 

الدكتور بابتسامة: اشوفك الشهر الجاي 


غادرو وطلبت اسيل الذهاب إلى قصر دادريو فوافق سادن 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في قصر الشيطان 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


وصلت السيارات وفتح الحرس الباب بسرعة عندما علمو بوصول الأميرة الساحرة 


دخلت السيارات خلف بعضهم ونزل الحرس بسرعة ونزلت اسيل و خلفها سادن و كان لوسيفير يحمل سيف و يقبلة بكل حب و حنان 


جورج بفرحة : أميرتي الحلوة 

اسيل بابتسامة : جوجو حبيبي اخبارك ايه 

جورج بابتسامة : كويس يا أميرتي 

اسيل : فين سوفي و كيري و الواطي ابنك

ماكس : الواطي ابنه موجود حضرتك تحت امر الهانم

اسيل بزعل مصطنع : عجبك كده جوجو ابنك الواطي الحيوان مش بيسال عليا بقاله كام يوم 

جورج بعصبية : اذاي يا حيوان متسالش على اختك كل الايام ديه 

ماكس بغيظ : مهي كانت قافلة التليفون وانا ذنبي ايه

اسيل : على اساس متعرفش عنوان بيتي تيجي تسال حتى البقرة التاني مش بيسال

جورج بحنان : كلها شوية والبقرة التانية جاي 

الفريدو بضحك : لو تقصد اني انا البقرة فانا وصلت

اسيل بابتسامة : اذيك يا الفرو

الفريدو : ايسو أميرتي حبيبتي علشان خاطري عاوز اتجوز بقي البت هتخلع 

اسيل : تدفع كام

الفريدو : اطلبي وانا هدفع 

اسيل بابتسامة : في خبر الاول عوزة اقولكم عليه 

سلفا بحنان : قولي يا قلبي 

اسيل: اصل انا يعني انا 

سادن : اسيل حامل 

الكل بخضة : حااااامل 

اسيل بهدوء : ممكن تهدو في ايه انا متجوزة وهو قاعد جمبي فى ايه لكل الخضة ديه

سلفا : بس انتى ابنك مكملش كام شهر اذاي تحملي تاني

اسيل : نصيب سوفي 

جورج : طيب الدكتور قال حاجة 

سادن : الدكتور طمنا وقال لو فى اي مشاكل هيتصرف بلاش قلق

اسيل : انتم عيلتي ايه مش هتفرحو ليا 

الفريدو : مبروك أميرتي 

ماكس : مبروك ايسو 

كريس : عوزين بنت بقي حلوة ذي امها

سلفا : هتعمل الفرح امتي الفرو 

الفريدو : وقت ما الأميرة الساحرة تأمر 

اسيل : تمام من بكرا هنزل انا و البنات مع ماري ونجهز كل حاجة والفرح بعد شهر 

الفريدو بسعادة : هو انا قولتلك بحبك قبل كده 

سادن بغيظ : اتلم علشان تتجوز مش تتجنز 

اسيل : سوفي انا جعانة اوي 

سلفا : حالا حبيبتي الاكل يكون جاهز 

اسيل : تمام اه صحيح جوجو انا هقعد هنا شوية 

جورج بجدية : بيتك يا أميرتي 

كريس بفرحة : يعني هنرجع نتجمع ذي الاول

سادن بهدوء : جنتي عوزك شوية برا 

جورج : روحي حبيبتي ولما الاكل يجهز هبعتلكم 

اسيل : اشطا 


خرجت اسيل خلف سادن إلى الجنينة 


سادن بهدوء : يعني ايه هتفضلي هنا وانا 

اسيل : عوزة اقعد هنا شوية 

سادن : قد ايه الشوية دول

اسيل : يعني اسبوع 

سادن : هنبات النهاردة و هنرجع بكرا ماشي 

اسيل : لا انا عوزة أفضل هنا 

سادن بجدية : بكرا هنرجع بيتنا ودلوقتي يالا ندخل 

اسيل : ماشي سادن 


دخلو إلى الداخل وجلسو مع الجميع ومر الوقت وغادر الفريدو وذهب سادن مع ماكس و جورج إلى المكتب و صعدت اسيل إلى الجناح وجلست على السرير ودخلت سلفا وهي تحمل سيف


سلفا : مالك ايسو

اسيل : مانتي عرفة سوفي عوزة اعذب سادن 

سلفا بخبث : يبقي اتبعي مبدأ شوق ولا تدوق

اسيل بصدمة : هو انتى متأكدة انك أمريكية 

سلفا : اتوكسي لازم تربيه كويس خدي الواد ده دلوقتي وانا هروح اجيب حاجة وهرجع 

اسيل : خدي يا وليه 


خرجت سلفا وتركت اسيل ولم تهتم بكلامها فنظرت اسيل لسيف و طبعت قبلة على شفايفه 


اسيل : ايه رأيك ناخد دش ونسبنا من تيتة الهبلة اشطا اشطا 


توجهو إلى الحمام وحممت سيف واخذت تلعب معه وحملته وخرجت ووضعته على السرير 


اسيل بضحك : شايف حبيبي بقي حلو اذاي بس بهدل مامي 

سلفا : خدي يا بت البسي دول 

اسيل : ايه ده

سلفا : سيبي سيف وخشي خدي دش ولبسيهم 

اسيل بشهقة : يخربيتك يا سلفا انتى لسه بتلبسي من دول

سلفا : امال اسيب جورج يشوف برا البيت

أسيل : بيبي دول يا سلفا عوزاني البس بيبي دول 

سلفا : عادي يالا زمان جوزك طالع غوري بقي وحرقي دمه على الآخر بس اوعي تيجي تحت ايده

اسيل : عيب عليك يا معلمة دانا تربيتك القذرة 

سلفا بضحكة : حبيبتي يا ايسو يالا بقي


دخلت اسيل الي الحمام واخذت دش بارد وخرجت وجدت سادن يجلس يلعب مع سيف فتوجهت إلى المرايا وسرحت شعرها ورفعته بطريقة مغرية وعطرت جسدها و توجهت له


اسيل ببرود : هات سيف علشان ارضعة 

سادن بذهول : انتى لبسه ايه

اسيل : عادي هدوم سلفا جبتهملي 


اخذت اسيل سيف وجلست ترضعة و تلعب معه وكان سادن ينظر له بعشق وكان فى انتظار إنهاء سيف من رضاعته حتى يحصل عليه وبالفعل نام سيف فوضعته على السرير المخصص له ونامت 


سادن بعشق : وحشتيني اوي جنتي 

اسيل : خير سادن في حاجة 

سادن بعشق : وحشتيني جنتي 

اسيل : نام سادن اصلي تعبانة وعوزة انام


نامت اسيل وتركت سادن ينظر لها بذهول ولكن ابتسم بخبث وخلع ملابسه ورتدي بنطلون الترنج فقط الذي أخذه من ماكس ونام بجوارها وحضنها من ظهرها ووضع ايده على بطنها فنتفضت اسيل بخضة


اسيل : في ايه

سادن ببرود : بحضن البيبي أصله خايف

اسيل : ابعد عني سادن 

سادن بنوم : نامي جنتي الواحد تعبان 

اسيل بحزن : يعني انت خايف على النونو بس

سادن بحنان : جنتي انا

أسيل : عوزة انام


نامت اسيل وهي حزينة فضمها سادن إلى حضنه بشدة و قبل خدها بحنان 


استكانت اسيل بين أحضان سادن براحة وامان


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


🌟 مرت الايام ولم يعرف سادن كيفية مصالحة اسيل 


🌟 كانت اسيل تتفنن في لبس ملابس المثيرة حتي تغيظ سادن وتتحرق قلبه


🌟 جهز الفريدو قاعة الفرح للاحتفال بزفافة على ملكة قلبة 


🌟 أعلنت كريس عن حملها للمرة الثانية 


🌟 كانت اسيل تجنن سادن فى كل شي 


🌟 كانت شيري و ماجد يتحدثون مع اسيل ولم يمر يوم واحد من غير كلامهم و ضحكهم مع بعض


🌟 مرت سنة اللي بضعة أيام على جواز سادن و اسيل 


🌟 تعرف ادم على فتاة تعمل معه فى المخابرات وتقدم لخطبتها 


🌟 قرر سادن خطف اسيل و مصالحتها و الاحتفال بعيد زواجهم الاول 


🌟 امر سادن مارك بتجهيز كل شي لمغادرتهم الفرح على الرحلة الخاصة بيهم


🌟 للأسف الشديد منع الدكتور اسيل من الاستمرار في إرضاع الصغير بعد الشهر الرابع لها 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


يوم الفرح

🌟🌟🌟🌟


كانت النساء يجلسون مع ماري و يضحكون ويستمتعون بوقتهم و كانت الاطفال مع ابهاتهم 


مايا بضحك : بس يا بت يا ايسو مجننه سيدو

اسيل بضحكة : علشان يتربي 

سلفا : يا لهوي انتي بقالك شهر على الحال ده

اسيل بدلع : طبعا يا معلمة كل يوم لبس اشكال والوان وفى الاخر يفضل يشتم و يلعن فيكي سوفي لانك السبب 

سلفا بضحكة رنانة : انا جيبة ليكم يا بنات شوية فساتين انما ايه حكاية

اسيل بابتسامة : كده ضمنا الطلاق أو القتل


وصلت رسالة لاسيل من سادن وكانت محتوياتها كالتالي 

{ جنتي و عشيقتي و صغيرتي و دلوعتي وبنت قلبي وحرمي المصون إذا تركت تثيريني فهذا من حقك فانتي ملكي لى وحدي وجسدك ملكي واقسم بعزة وجلالة الله لو كان الفستان مثير وخارج عن حدود الاحترام ساجعل الفرح يتحول إلى عزائك احذري غيرتي و رجولتي جنتي فانا أثق فى الفتاة التي عشقتها منذو صغرها أعشق تلك الفتاة البريئة التي تعشقني و تحبني سوف انتظرك جنتي عشيقك اسدك }


اسيل بضحكة رنانة : اسدي بيهددني لو لبست عريان

مايا بجدية : هو انتى كنتي ناوية تلبسي عريان 

اسيل : مش اوي يعني

كريس : الرب يستر 


انتهت النساء من اللبس و دخل جورج واخذ يد ماري ونزل حتي يسلمها لالفريدو اما باقي الرجال كانو فى الأسفل فى انتظار نزول زوجاتهم 


نزلت كريس وهي ترتدي فستان باللون البيج عاري الصدر ويوجد فتحة لمنتصف الفخد على قدمها الشمال فبتسم ماكس واخذ اديها وتوجهو خلف الفريدو و ماري


اما مايا فكانت ترتدي فستان باللون اللبني عاري الصدر ويوجد فتحة لمنتصف الفخد الأيمن فبتسم ادم على جمال أميرتة وسارو خلف ماكس


اما سلفا فنزل بعظمة و قوة ووقار وكانت ترتدي فستان عاري الصدر ويوجد فتحة لمنتصف الفخد على قدمها الأيسر واخذت سيف من أحضان سادن وسارت بجوار ماكس 


اما أسيل فكانت ترتدي فستان باللون الأزرق الملكي المخملي 


ابتسم سادن بعشق على جمال جنتة وتالقها وكانت بالفعل أميرة ساحرة فتوجه إليهما وامسك اديها و وضع قبلة رومانسية على شفايفها وضمها لحضنة ونزل بيها باقي السلم وهو يحضنها بكل تملك و فخر ومشيو خلف الباقي 


🌟 سلم جورج ماري لالفريدو واوصاه عليها أن يجعلها ملكة فوق راسة و قلبة 


🌟 استمر الفرح وكان سادن يرفض أن تبتعد اسيل عنه


🌟 رقصت اسيل مع سادن الرومانسية عالية ولم يقاوم سادن دلع جنتة فقبلها تحت عدسات الكاميرات 


🌟 مر الوقت واعطي سادن لاسيل كوب من العصير وبمجرد انتهائها منه سقطت مغشي عليها بين أحضان سادن الذي ابتسم بانتصار 


جورج بلهفة : بنتي مالها سادن 

سادن : ابدا عمى اصل انا هخطفها 

ماكس : يحرقك يا سادن 

سلفا بغيظ : عارف يا ضخم لو زعلت بنوتي تاني هعمل فيك ايه 

الفريدو بغيظ : ادعي عليك بايه سادن كده بوظت الفرح 

سادن بسخرية : واصلا البيه قاعد كل ده ليه مستني ياكل مثلا رجالة خايبة سلام بقي


حمل سادن اسيل كالعروس وغادر القاعة و توجه الى الساحة الخلفية وركب الهليكوبتر وغادر الى وجهته و ترك سيف مع مايا و جده و لوسيفير 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في جزيرة العشاق 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


نزل سادن من الهليكوبتر بهدوء وهو مازال يحمل اسيل وتوجه إلى الفيلا و نزل بيها إلى غرفة النوم ووضعه بحنان على السرير وخلع الحذاء والتاج وابدل الفستان بملابس نوم وتركها تكمل نومها وابدل هو الاخر ملابسه وعاد اليها واخذها بين أحضانة وتنهد بسعادة ونام واخيرا جنته و صغيرتة بين أحضانة ونام فى سبات 


مر الوقت واستيقظت اسيل ووجدت نفسها بين أحضان سادن فقامت وجلست على السرير واخذت تنظر للمكان بستغراب وجاءت لتقف ولكن لم تقدر 


اسيل : سادن سادن سادن اصحي 

سادن بنوم : في ايه جنتي نامي يا قلبي 

اسيل بصراخ : سااااااااااااادن 

سادن بخضة : في ايه 

أسيل : احنا فين سادن 

سادن بعشق : صباح العسل و القشطة 

اسيل : احنا فين سادن 

سادن : في الجنة جنتي 

اسيل بغيظ : انت هتجنني يا راجل انت

سادن بابتسامة : بعد الشر عليكي جنتي من الجنان 

اسيل : انا همشي من هنا 

سادن : اتفضلي جنتي بس احنا مش هنعرف نرجع

اسيل : اذاي

سادن : بصي حوليكي جنتي 


نظرت اسيل حوليها وجدت الأسماك تعوم على الحوائط و السقف فندهشت وبعد ذلك ضحكت بشدة 


اسيل بضحك : الحق سادن انا شكلي اتجننت

سادن بعشق: لا يا روحي انتي اصلا مجنونة من زمان 

اسيل بصراخ : سادن احنا فين

سادن : احنا فى جزيرة مش هنرجع منها اللى لما نتصالح اسيل انا اسف انا غلط و مكنش لازم اتصرف كده حقك عليا سامحيني

اسيل بدموع : انت سبتني شهر بحاله من غير متسال عليا وانت عارف اني بخاف ومش بعرف انام بعيد عن حضنك 

سادن بحزن و دموع : اسف جنتي بس خفت على البنت 

اسيل بسرعة : بلاش دموع اسدي انت صح مكنش لازم اعمل كده 

سادن بعشق: سامحيني جنتي 

اسيل بدلع: وحشتيني اسدي 

سادن بعشق : قلب اسدك من جوا تعالي اقولك سر خطير 

اسيل بدلع : قول اسدي 


ذهبو الاثنين فى رحلة مليئة بالرومانسية و العشق و الدلع ولم يرحمها سادن واخذها فى عالمهم الذي خلق لهم أكثر من مرة بكل نعومة و حنان 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


اسيل و اللورد 


الحلقة الثلاثون 

🌟🌟🌟🌟🌟


في جزيرة العشاق 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


كان سادن مازال ينام بعمق ولكن استيقظت اسيل وبتسمت وقبلته وقامت تستكشف المكان الغريب الموجودة بداخلة توجهت إلى الى 


اسيل بتفكير : هو فين الباب انا مش لقياه يمكن الزجاج ده طب لو اتكسر مش السمك و البحر هيدخلو علينا صح 


استمعت اسيل لصوت بسبسه فلفت وجدت شخص يجلس على حرف التسريحة 


اسيل بخضة : انتي مين

الشخصية : انتي مش عرفاني يا غبية

اسيل بغيظ : متقوليش غبية مفهوم و أيوة انتي مين 

الشخصية : انا يا اسيل بكون الكاتبة المعروفة باسم الامبراطورة نور الشمس 

اسيل : هو انتى بقي الكاتبة اللي ممرمطاني و معيطاني من اول حلقة لغاية امبارح يا ظالمة 

انا : بت اتعدلي مانا مفرحاكي و مجوزاكي ومخلياكي تخلفي وحامل تاني اعمل ايه تاني

اسيل : بردو رخمة وكمان انتي جاية هنا ليه

انا : يا واطية انا جاية انقذك من غبائك الزجاج ده وراه محيط يعني لو كسرتية هتروحي انتى و اسدي للموت

اسيل بعصبية : هو اسدي انا وبس 

انا : يا شيخة اتوكسي معجبكيش الفستان إللى كنت مختاره علشان تلبسية في فرح الفريدو ولبست فستان وحش علشان خاطر الضخم ده

أسيل بعظمة : مش مهم يعجبك المهم عجب اسدي 

سادن بعشق: واسدك بيعشقك جنتي 

انا بارف : بلا وكسة ناس فاضية 

سادن: لو مش عاجبك اتفضلي اختفي من هنا واحد و مراتة فى شهر العسل انتي جاية ليه

انا بقوة : ماشي سادن السيوفي بس مترجعش تعيط وتقولي ليه اوعدك لورد سادن هنزل دموعك وده وعد الامبراطورة نور الشمس وسأل عليا أصحاب باقي رواياتي سلام لورد وختفت 

اسيل بخوف : سادن انا خايفة ديه مجنونة وممكن تخربها علينا 

سادن بعشق : محدش هيقدر يعمل حاجة انسي بقي المجنونة ديه 

اسيل بدلع : اسدي عوزة اتفرج على المكان 

سادن بعشق: امرك جنتي تعالي حلو التيشرت بتاعي 

اسيل بانبهار : واااااااااو اسدي البيت تحفة 

سادن بابتسامة : فرحان انه عجبك ده بقاله ٥ سنين بيعملوه ولسه خلصان من فترة وقررت نيجي هنا نقضي شهر العسل الجديد

اسيل بسعادة : يعني ده مكانا لوحدنا

سادن بعشق : ايوة يا جنتي بتاعنا لوحدنا 

اسيل بسعادة : عوزة انزل الماية اسدي

سادن بعشق : تعالي يا قلبي 

اسيل : تعالي نلبس المايوة الاول 

سادن بخبث : كده احسن صدقيني بس الاول اخلعي التيشرت

اسيل بشهقة : لااااااا شكلها راحت منك على الاخر ولو حد شافنا

سادن بضحكة رنانة : حد يشوفنا وحياتك عندي إللى هيشوفنا لقتله ونقعد نأكله يا جنتي 

اسيل : كويس فكرتني بالاكل انا جوعانه اسدي 

سادن بغيظ : هو ده وقته

اسيل بطفولية : جعانة اسدي يالا بقي


حملها سادن وعادو الى المطبخ وجعلها تجلس على الرخامة ووقف يصنع لهم الطعام وبعد انتهائه من تحضير الطعام حمله ووضعة على السفرة وعاد إليها وحملها وجلس ووضعها بين أحضانة 


عاش العشاق احلي أيام حياتهم وسط سعادتهم و فرحتهم و دلعهم واخيرا جاء يوم العودة وجعله سادن من اجمل الايام 


اسيل بدلع : خلينا شوية كمان اسدي 

سادن بعشق : معلش ادم بقاله شهر ماسك الشركة كفاية كده وكمان الصعلوق وحشني والله للاسف 

اسيل بذعل : متقولش على ابني صعلوق انا ابني عسل ابيض مكرر

سادن بحنان : ماشي بس بردو صعلوق

اسيل بذعل : متكلمنيش تاني سادن علشان أنا زعلانة

سادن بعشق : يبقي لازم اصالحك بطريقتي يا موزتي 

اسيل بصراخ : اسدي بس

سادن بعشق : هو بعد اسدي ديه فى كلام تعالي بقي 


حملها سادن وعادو الى الداخل حتي ينعمو بأجمل رومانسية ويخلدو عشقهم 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في أمريكا 

🌟🌟🌟🌟


عاد العشاق إلى منزلهم وستمرت الحياة بين الجميع دون اختلاف ولم يخلو حياتهم من المشاكسات و العصبية و خصوصا هرمونات الحمل كما انضم الفريدو إلى الشباب بعد أن علم بخبر حمل زوجته فأصبح يوجد جبهتين جبه للبنات و جبه للشباب 


اما أسيل فكانت تردد على المطعم وقررت استغلال شقتها فى توسيع المطعم وبالفعل أحضرت مهندس المعماري الذي تعمل معه فى جميع مشاريعها وهو المسؤل عن شركة المعمار الخاصة بيها ونظمو المكان وهذا زود غيرة سادن عليها عندما يجدها تتحدث مع المهندس و كان يتعصب ولكن لم يقدر على الخناق معها فقررت اسيل احضار المهندس إلى القصر حتي تخطط لبناء قرية متكاملة نصفها على الارض و النصف الآخر تحت المياة 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في قصر اللورد

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


صعدت احدي الخدم إلى الجناح حتى تعلم اسيل بوجود المهندس في انتظارها بالأسفل


سادن بغيرة : وده جاي ليه مش مكفيه التليفون فجي لغاية هنا

أسيل : عادي اسدي هو جاي ومعاه التصميم علشان لو فيه اي تعديل يلحق يعمله علشان نبدا فى التنفيذ

سادن بغيرة : انا هنزل معاكي

اسيل : براحتك حبيبي يالا 


نزولو إلى الأسفل وهو يمسك ايدها بتملك 


اسيل بابتسامة : زينوووووووووووو

زينو بابتسامة : قلب زينو وحشتيني يا أميرتي 

اسيل بابتسامة : وانت كمان عمو وحشتني اوي 

زينو : اذيك سادن بيه

سادن بذهول : مين ده 

اسيل باستغراب : ده المهندس زينو يا اسدي 

سادن : لحظة انتي هتتعملي مع شركة A . Z 

اسيل : اكيد طبعا بتعامل معاهم من زمان 

سادن : تعرفي ان الشركة ديه المنافس الاول لشركاتي فى أمريكا 

زينو : وفيها ايه يعني سادن بيه هي بتحب الشركة بتاعتي انت زعلان ليه

سادن : بس مراتي هتعمل المشروع معايا انا

أسيل : اسدي حبيبي اهدي في ايه لكل ده

سادن بصوت عالي : انا قولت مفيش شغل مع الشركة ديه 

عثمان : صوتك عالي ليه سادن في ايه أسيل 

اسيل: والله معرف جدو أول مشاف عمو زينو اتعصب 

زينو : أميرتي هو جوزك ميعرفش 

اسيل : ميعرفش ايه عمو

زينو : انك شريكة فى الشركة بنسبة 85 %

سادن : نعممممممممممممم شريكة

اسيل بخضة : في ايه سادن اهدي يا بابا انا واحدة حامل و أيوة شريكة 

عثمان : اهدي يا واد البت اتخضت 

سادن بغيظ : شريكة اذاي يا قلبي و بقالك قد ايه

زينو : هى اصلا اللي فتحت الشركة من حوالى 8 سنين 

اسيل: وبما اني مش بفهم فى الهندسة عمو جورج هو اللي رشحلي عمو زينو كمان عمو زينو بيكون ابن عم انطي سلفا 

سادن بغيظ : في ايه تاني معرفهوش ومخبياه 

اسيل : اسدي انا مش مخبيه حاجة عليك بس يمكن مجتش مناسبة نحكي فى مجمل اعمالي 

زينو : المهم أميرتي تعالي شوفي التصميم ولو فى اي تعديلات قوليلها 

سادن : مش حلو على فكرة 

عثمان بانبهار : روعة اسيل بجد

ادم وهو يشاهد : حرام عليك سادن ده تحفة فنية اسيل 

مايا : وااااااااااو ده هيبقي جامد طحن 

زينو وهو يحضن اسيل : لازم مش فكرة اميرتي 

اسيل بزعل : وحش اسدي 

سادن بحنان : روعة جنتي 

اسيل بدلع : يعني هتدخل شريك معايا 

سادن بعشق : نبقي نتكلم فوق على هدوء

زينو بفخر : كنت واثق ان أميرتي دماغها جامدة 

اسيل بابتسامة : شكرا عمو زينو 


غادر زينو وجلس الباقي مع بعضهم يتحدثون و يضحكون


عثمان: انتي فالشهر الكام اسيل

اسيل : في الشهر الخامس جدو

ادم : عرفتي نوع البيبي

اسيل : لسه فاضل اسبوع ونعرف اكون فى أول الخامس 

سادن : بس غريبة انتى من امتي شريكة في شركة المعمار 

اسيل : عمو جورج هو اللي كان بيدخلني فى الشركات أصله كان المسؤل عن كل فلوسي وعمو زينو لما فى يوم قعد معايا وبنتكلم حكتلو على شكل المطعم عجبته الفكرة فجاب مهندسين وخلاهم يصممو المطعم وبعد كده كان بيتكلم على مشروع وانا قولتلة افكار فصمم يعمل شركة و النسب بالنص لكن عمو جورج رفض وخلي نسبتي كده 

عثمان : يالا تصبحو على خير يا ولاد

الكل : وحضرتك من اهل الجنه 

مايا : يالا احنا كمان باي يا حلوين وغادرو 

سادن بعشق : وسمو الأميرة محتاجة عزومة علشان نطلع احنا كمان

اسيل بدلع : توتوتوتوتوتو تعالي شيلني اسدي 

سادن بعشق : شكلها ليلة عسل

اسيل بابتسامة : موعدكش اسدي اصلي تعبانة ومش قادرة

سادن بعشق : تعبانة وانا موجود يبقي عيب فى حقي 


حملها سادن بين أحضانة وصعدو إلى الأعلي وساعدها على تغير ملابسها وضمها لحضنة 


اسيل : اسدي احكيلي حدوتة 

سادن بذهول : نعم حدوتة اذاي يعني 

اسيل : خلاص بلاش تحكي انا عوزة اقولك على حاجة 

سادن : احكي يا جنتي انا سمعك 

اسيل: بكرا بإذن الله هطلب من المحامي يحصر كل اموالي و الشركات إللى انا شريكة فيها 

سادن : ليه جنتي 

اسيل : عوزة كل حاجة تبقي تحت ايدك كمان هعملك توكيل عام رسمي بكل املاكي علشان تعرف تدير كل حاجة فى غيابي

سادن بخوف : مالك جنتي انتي تعبانة

اسيل بابتسامة : لا يا روحي انا كويسة بس محدش عارف بكرا مخبي ايه فى حياتنا وعوزاك توعدني انك عمرك مهتقفل المطعم ولا الفندق ولا حتي هتوقف تنفيذ القرية السياحية الجديدة والاهم من كل ده تحافظ على ولادنا وتعرفهم اني بعشقهم واوعي تخلي واحد فيهم مميز عن التاني كلهم نفس الحب و الحنان 

سادن بخوف : فيكي ايه احنا هنفضل مع بعض ونربي عيالنا 

اسيل بابتسامة : اوعدني سادن متخليش حد من عيالي يعيش اللي عشته من صغري ولو خلفت بنت سميها مليكة علشان خاطري 

سادن بجنان : انتى فيكي ايه قومي البسي هنروح المستشفي

اسيل بابتسامة : مستعجل كده ليه هنروح هنروح

سادن بخوف: مالك بس طفلتي

اسيل بعشق : وحشتيني اسدي وحشتني اوي تعالي قرب 


اقترب سادن منها واخذت تقبله واخذها فى بحر مليئ بالعشق و الرومانسية ولكن كان يسعدها فقط وهو يتألم من كلام صغيرتة وبعد فترة نامت اسيل بين أحضانة وهي تبتسم بسعادة 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


🌟 علم الجميع بأن اسيل تحمل بين احشائها تؤام ولكن لم يستطيع الدكتور معرفة نوعه 


🌟 حصرت اسيل جميع ممتلكاتها وعملت تفويض لسادن بالتصرف فى أموالها لحين بلوغ السن القانوني لأبنائها وهذا بعد طلب سادن لذلك


🌟 تعبت اسيل وكانت تاخذ نفسها بصعوبة ولكن لم تبلغ سادن بذلك


🌟 أصبحت اسيل في الشهر السادس 


🌟 تواصلت اسيل من خلال شيري لمعرفة أخباره 


🌟 كان الجميع يشاهد تدهور حاله اسيل وتعبها 


🌟 تعبت اسيل وعندما جاء الدكتور امر بسرعة نقلها المستشفي 


🌟 تم نقل اسيل إلى المستشفي ووضعت فى جناح خاص منعزل 


🌟 حزن الجميع بعد انتقال اسيل إلى المستشفي 


🌟 جلس سادن بجوار اسيل ولم يتركها بمفردها خوفا عليها


🌟 علم حاتم بتعب اسيل فأسرع بالذهاب إلى أمريكا الأطمنان عليها 


🌟 رفض سادن دخول حاتم إلى اسيل 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في المستشفي

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


سادن بخوف : هي ليه لسه تعبانة 

الدكتور : صدقني سيدي اللورد منعرفش يمكن الاجنه ضغطه على القلب ادعي ربنا سيد سادن 


جلس سادن على الكرسي باهمال و كسرة و حسرة على عشق حياتة ونزلت دموعة 


جورج بحزن : ادعلها سادن هتقوم بالسلامة 

سادن بدموع : قلبي وجعني اوي خايف من اللي جاي

حاتم بدموع : عاوز اشوفها سادن 

سادن بغضب : لا قولت لا و لو فضلت مليون سنة واقف هنا مش هتشوفها مفهوم 

شيري بصوت عالي : على فكرة ده ابوها ماشي 

سادن بغضب : لا انا اللي أبوها و امها و أخوها وكل حاجة في حياتها 

ماكس : اهدي سادن وانتي شيري اسكتي 

سلفا بدموع : ادخل انت سادن ليها بلاش تسبها لوحدها 


دخل سادن و جلس بجوارها وضمها لحضنة بشدة خوفا من فقدانها 


اسيل بحنان : مالك اسدي زعلان ليه

سادن بدموع : خايف تسبيني جنتي انا مش عارف هعيش اذاي من غيرك

اسيل بابتسامة : مش هسيبك انا بنت قلبك وعمرك كله كمان انا لو مشيت من الدنيا سيبالك ٣ نسخ مني 

سادن بدموع : انا عوزك انتي 

اسيل بابتسامة: هفضل جمبك متقلقش اخرج انت وبعتلي عمو جورج 

سادن : ليه

اسيل بتعب : يالا اسدي

سادن : حاضر جنتي 


خرج سادن ودخل جورج وحضنها 


جورج : مالك يا أميرتي 

اسيل : عوزاك تسمعني للاخر ومن غير مقاطعة ولادي في امانتك ليوم القيامة ابعدهم عن الشر علمهم القوة و العظمة و الإخلاص عوزاك تعلمهم ذي معلمتني بالظبط هما احفادك ذي جورج الصغير و مارك اوعدني عمو 

جورج بدموع : اوعدك يا بنت عمري

اسيل بابتسامة : اخرج وبعتلي انطي سلفا 

جورج : حاضر يا أميرتي 


خرج جورج وهو يبكي ودخلت سلفا 


سلفا : بنتي 

اسيل : امي ايوه امي الست اللي احتوتني وحبتني وكملت تربيتي خلي بالك من ولادي دول احفادك اوعي فى يوم تزعليهم ولا تفرقي بينهم 

سلفا بدموع : انتى اللي هتربيهم وهتجوزيهم كمان 

اسيل بابتسامة : ربنا عالم بالحال اخرجي وبعتي ماكس و الفرو


خرجت سلفا وهي تبكي وشاورت لماكس و الفريدو بالدخول لها فدخلو 


اسيل بابتسامة: اخواتي و رجلتي ودرعي الحامي هتفضلو في ظهر ولادي ذي مكنتم في ظهري هتبعدو ولادي عن أي خطر هتكونو ليهم الاب و الاخ و الصديق و السند عوزة الخوف يخاف من ولادي يكون ميزان العدل مش عوزة حد يدعي عليهم في يوم من الأيام لو حد فيهم غلط توجهوهم للصح ولو الخطر وقعو فيه تلحقوهم مفهوم 

ماكس : اوعدك يا أميرتي ولادك فى حمايتي لاخر حياتي

الفريدو : اوعدك يا أميرتي ولادك ولادي لاخر عمري

اسيل بابتسامة : سادن تفضلو واقفين جمبه ده اخوكم مفهوم 

ماكس : حاضر 

الفريدو : اوعي تخافي طفلتي ربنا عالم بحالنا وهيقومك بالسلامه لينا كلنا

اسيل بابتسامة : يالا اخرجو وبعتولي لوسيفير و جاك و مارك 

ماكس : حاضر يا أميرتي 


خرجو و دخل الثلاثة 


اسيل بجدية : انتم الثلاثة رجالتي و رجالة سادن و ولادي من بعدي كل واحد فيكم بألف راجل ولادي امانه فى رقبتكم تحموهم من الخطر وتكونو وشهم قبل ظهرهم اوعو تفرقو بين ولادي بلاش تخلي واحد احسن من واحد ولو خلفت بنت تحافظو عليها وعلى شرفها واوعو تخليها تعمل الغلط

لوسيفير بجدية : ولادك امانه فى رقبتي

جاك بجدية : ولادك فى رعايتي أميرتي 

مارك بجدية : ذي ما ابويا حمي عثمان بيه واوعدك ولادك فى حمايتي و رعايتي أميرتي 

اسيل بابتسامة : وانا واثقة فيكم ابعتولي كريس و ماري بعد اذنكم 


خرجو و طلبو من كريس و ماري يدخلو فأسرع لها


اسيل بابتسامة : اخواتي و اصحابي واغلي اخوات على قلبي اوعدوني تخلو بالكم من ولادي انتم أمهاتهم ولادي امانة فى رقبتكم

كريس بدموع : لا ايسو انتى هتفضلي وسطينا 

ماري بدموع : مالك بس ايسو انتي هتبقي كويسة وهنفضل باقي عمرنا مع بعض

اسيل بتعب : ولادي امانة فى رقبتكم ريحوني بقي

كريس بدموع : حاضر اسيل ولادك امانه فى رقبتي 

ماري بدموع : حاضر اسيل ولادك امانه طول عمري 

اسيل : يالا ابعتولي مايا و ادم 


خرجو ودخلو ولم يختلف الكلام كتير ووصيه اسيل لولادها و سادن وخرجو ودخل لوسيفير يحمل سيف وأعطاه لها وخرج


حضنته اسيل وفضلت تقبلة وقامت بخلع السلسلة التى اعطهلها جدها ولبستهاله وباسته وقامت بارضاعة للمرة الأخيرة 


اسيل بابتسامة و حنان و عشق : سيف يا ابن عمري وحياتي كان نفسي اكون معاك لباقي العمر بس الحمد لله انا هوصيك على اخواتك خليك قوي وصلب وتفضل سند لابوك و اخواتك حافظ عليهم و حميهم وخليك راجل يفتخر بيه ابوك اوعي فى يوم تخلع السلسلة حبيبي 


كان سيف ينظر إلى امه يستمع إلى كلامها و نصائحها له كأنه رجل كبير امامها 


فضلت اسيل تحكي معه إلى أن نام وبعد فترة دخل سادن و حمل سيف وأعطاه لوسيفير وعاد إليها


اسيل بعشق : وحشتيني اسدي وحشتني اوي 

سادن بعشق : وانتي اكتر جنتي وحشتيني اوي اوعي تسبيني انا من غيرك اموت انتي حياتي وعمري 

اسيل: بعد الشر عليك اسدي حتى لو موت هيبقي فى ولادنا احميهم وخليك واثق فيهم اوعي سادن تذعلهم ولا تكسرهم خلي كلمتهم مسموعة اوعي تهنهم قدام حد انت ابوهم و خوهم و صاحبهم خليك الكبير اللى يجمع ميفرقش 

سادن بحنان: حاضر جنتي 

أسيل بتردد : ممكن اطلب طلب

سادن بلهفة : انتي تامري جنتي 

اسيل : عوزة اشوف حاتم 

سادن بعصبية : لا مش هتشوفيه وهو اصلا مش برا 

اسيل بهدوء : اسدي حبيبي ممكن تهدي انا عوزة اشوفه علشان خاطري اسدي وحياتي عندك 

سادن بحنان : بلاش عشان متتعبيش جنتي 

اسيل بابتسامة : معلش اسدي شويه بس وبعد كده مش هطلب حاجة منك 

سادن بحنان: امرك جنتي 


خرج سادن ونظر لحاتم بشر 


سادن بغضب : جنتي عوزة تشوفك 

حاتم بفرحة : بجد حاضر هدخلها 

سادن بغضب : لحظة لو فكرت تزعلها صدقني مش هرحمك وهنسي انك راجل كبير مفهوم 

حاتم بابتسامة : مفهوم سادن 


دخل حاتم وعندما شاهد اسيل تنام نفس نومة مليكة بكي بشدة وقترب منها ومسك اديها


اسيل بدموع : اكيد افتكر اليوم ده بس من ٢٣ سنة صح بس للاسف انا مش مليكة انا أسيل الملعونة اللي طول عمرك بتكرهها وبعد سنين كتير دعيت عليها بالكسرة و الحسرة ودعوتك استجابت بس انا مش زعلانه منك انا كل نفسي تعرفني ليه كرهتني اوي كده حتى باقي عيلتك بيكرهوني ليه

حاتم بدموع غزيرة : اسف اسيل سامحيني بنتي سامحي ابوكي انا من عشقي لمليكة كرهت كل حاجة فى الدنيا و الكل كرهني فيكي سامحي ابوكي علشان يوم مموت تكوني مسمحاني 

اسيل بدموع غزيرة : عوزني اسامحك حاضر بس خلي بالك من ولادي خليك جدهم وحسسهم بحبك و حنانك عيشهم كل حاجة اتحرمت منها معاك

حاتم بدموع غزيرة : اوعدك يا بنت قلبي هحبهم وانتى هتقومي بالسلامة وتربي عيالك وتفرحي بيهم 

اسيل بدموع غزيرة : احضني بابا ونبي نفسي احس بحضنك و حنانك ونبي وحيات مليكة عندك

حاتم بدموع غزيرة : تعالي يا قلبي 


حضنها حاتم إلى حضنه وبكي بشدة على كل العمر الذي فات منه وضايعة في غبائة و عنده 


دخل سادن وجد جنتة بين أحضان حاتم فتغاظ بشدة و بعدهم عن بعض فبتسم حاتم لها وقبل رأسها وغادر الغرفة فحضنها سادن بكل تملك و عشق 


مر اسبوع وساءت حالة اسيل بشدة مما أجبر الأطباء على نقلها للعناية المركزة وستعانو بدكتور للقلب حتى يتابع حالتها 


مر باقي الشهر السادس ومع بداية الشهر السابع اسرع الأطباء بإدخال اسيل للولادة وجهزو الحضانة 


سادن برعب : هو في ايه

الدكتور : للأسف الشديد لازم تولد بالليل جالها الم الولادة الاجنة اكتملت

سادن برعب : وهي هتستحمل 

الدكتور باسف : ادعي ليها بإصلاح الحال 


تجمع الجميع ووقفو امام غرفة العمليات في انتظار المجهول وبعد أكثر من ساعتين خرجت الممرضات وهم يحملون الاطفال و يبتسمون للأطفال 


الممرضة : مبارك سيدي اللورد لقد رزقت ب ٣ أطفال 

سادن برعب : زوجتي هل هي بخير 

الممرضة الآخر : الن تحمل أطفالك سيدي 

سادن بحنان و دموع : منورين الدنيا حبايبي 


اخذتهم الممرضة وغادرو إلى الحضانة وخلفهم مجموعة من الحرس 


بعد مرور ساعة خرج الدكتور واخبرهم بوفاة اسيل 


سادن بدموع غزيرة : لاااااااااااااا جنتي يستحيل تسبني جنتي عايشة 

سلفا بصراخ و دموع : بنتييييييييييييي 

ماكس بكسرة : أميرتي الحلوة 

الفريدو بدموع : طفلتي الجميلة 


حزن و بكاء و حسرة و كسرة وسقوط البنات تبكي على شقيقتهم 


اما سادن فسقط على الارض يبكي بالم على فراق جنتة و ابنة قلبة 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


بعد مرور ٢٠ سنة 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في  قصر السيوفي

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


كان يقام في القصر حفلة كبيرة تضم أكبر الشخصيات فى العالم وكان فى استقبالهم سادن 


سادن بغيظ : لسه بدري يا بيه منك ليه

ماكس بمشاكسة : وحشتك سينو 

سادن بغيظ : اخرس يا حيوان

الفريدو بدلع : سينو سيبك من الحيوان ده وركز معايا

سادن : ربنا يخدكم انتم الاتنين

ماكس : في البرنسيسة 

سادن بابتسامة: شوية وهطلع اجبها

ماكس :  فين ولادنا

الفريدو : اكيد هنا مانتا عارف بيعشقو القصر هنا جدا 

سادن بابتسامة : ربنا يخليهم لبعض


نزل من الأعلى اربع بنات ايه من الجمال و الروعة 


ملكية السيوفي 


سلفا دادريو 


روان الجيار 


مارينا الفريدو


مليكة بابتسامة : حبيبي

سادن بحنان : برنسيستي الجميلة 

سلفا بزعل : وانا سينو

سادن بحنان : أميرتي الحلوة 

روان بحزن : وانا سينو

سادن بحنان : عصفورتي العسل

مارينا بدلع : وانا بقي سينو

سادن بحنان : دلوعتي العسل


ضحكت البنات بشدة على كلام سادن و حبهم ليه 


بعد قليل نزل ٥ شباب كانو حديث الجميع 


مالك السيوفي


يوسف السيوفي


جورج دادريو 


مارك الفريدو 


عاصم الجيار


سادن بابتسامة : فرسان العيلة

الشباب بصوت واحد : احلي و اجمل اب في الدنيا

ماكس بتصفيرة : طول عمرك جميلة


توجهت العيون إلى الأعلي لظهور الأميرة الساحرة و زوجه اللورد فى صحبة القيصر سيف السيوفي ونزلو 


توجة سادن إلى السلم ومسك ايد زوجته و جنتة و عشيقة عمره اسيل وحضنها بتملك وقبل شفايفها 


صفر جميع الشباب


شاب : ارحم يا عم الاسد

سادن : اخرس يا حيوان 

اسيل بزعل : سادن بس متزعلش ادهم 

ادهم : حبيبتي يا ايسو 


ادهم السيوفي ١٥ سنة


طفلة جميلة : بابي 

سادن بحنان : قلب بابي وحملها

اسيل بابتسامة : سيلا العسل 


سيلا السيوفي ٨ سنين 


سيف : يالا شباب صورة عائلية ذي كل سنة 


تجمع الجميع وجلس الكبار وتجمع خلفهم وعلى الارض الأبناء وكانت صورة تحرك القلوب السعيدة و ترعب القلوب الخائفة 


انتهت الحفلة على خير وغادر الجميع وصعد جميع الأبناء إلى غرفهم 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الصباح 

🌟🌟🌟🌟🌟


استيقظ سادن ولم يجد اسيل بجواره فاخذ يبحث عنها كالمجنون إلى أن وجدها تفتح باب الحمام فأسرع لها وضمها لحضنة 


اسيل : مالك اسدي 

سادن بتنهيدة : خفت عليكي 

اسيل بابتسامة : انسي اسدي يوم وعدي

سادن : ده أفظع يوم في حياتي حتي يوم موت امي و ابويا و جدي مكنش بالرعب ده

اسيل بابتسامة : الحمد لله عيالك كانو كتمين على نفسي 

سادن بعشق : ربنا يخليكي ليا بسببك ربنا رزقني ب ٤ شباب و بنتين ذي القمر 

اسيل بعشق : ويخليك ليا يا اسدي يالا بقي ننزل الولاد زمنهم صحيو ونزلو 

سادن بعشق : امرك جنتي 


نزلو إلى الاسفل وجلسو يتناولون الطعام وسط جو اسري جميل وتم الاتفاق على الذهاب الى المزرعة لقضاء اسبوع راحة من جميع اشغالهم 


🌟  وهكذا استمرت الحياة بعد وفاة عثمان السيوفي بعد أن سعد باحفاده وشاهد احفاد احفاده 


🌟  توفي جورج دادريو ولم تستطع سلفا الاستمرار بعده وتوفيت بعده بسنة واحدة 


🌟  اما شيري و ماجد استقرو في فرنسا و مازالو على تواصل مع شقيقتهم الكبري 


🌟  لم يجبر الفريدو و ماكس أبنائهم على الدخول للمافيا بالعكس هما من خرجو من المافيا وعاشو حياتهم فى سعادة 


🌟  مازال الكرة و الحقد داخل حيطان قصر العمري وبعدو كل البعد عن اسيل و عائلتها 


🌟  توفي حاتم بعد أن نعم بالوقت الباقي من عمرة بجوار ابنته و احفاده 


🌟  مازال لوسيفير و جاك و مارك رجالهم المخلصين بالإضافة لأبنائهم الذين اعتبرتهم اسيل من ضمن عائلتها وسعدت كثيرا 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


أسيل و اللورد 


    الخاتمة 

🌟🌟🌟🌟


في المزرعة

🌟🌟🌟🌟🌟


على الطريق المؤدي إلى المزرعة نشاهد أسطول من السيارات بإعداد كبيرة كأنه اجتماع لرئساء مافيا أو موكب حرب ولما لا وذلك الموكب يضم أكبر و أعظم عائلات أمريكا وبعد مرور ساعتين و صلو إلى المزرعة و وقفت السيارات امام قصر ضخم ونزل الحرس بسرعة ونفتحت الابواب ونزل الجميع واخيرا دخلت سيارة رياضية ونزل منها سيف و لف وفتح الباب لاميرتة الصغيرة سيلا وحملها بين أحضانة لانها كانت تنام بعمق 


سادن بلهفة : مالها سيلا 

سيف : اششششششش نايمه 


صعد الجميع إلى غرفهم حتي ينامو 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في غرفة ملكية

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


دخلت اسيل وهي تضحك على شكل سادن وهو متعصب من برود سيف و عشقه لتلك الصغيرة 


سادن : افضلي اضحكي كده كتير

اسيل : انا مش عارفه انت مدايق ليه اخ و بيحب اخته زعلان ليه

سادن : علشان كل حاجة هي عوزاها بتطلبهامن الصعلوق ده 

اسيل : متقولش على ابني حبيبي صعلوق و كفاية الغيرة منه بقي 

سادن : ماشي ماشي والله لوريه بس الصبر

اسيل بدلع : اسدي متركز معايا وسيبك من العيال الهبل دول 

سادن بعشق : هو انا قولتلك بعشقك جنتي النهاردة

اسيل بدلع : توتوتوتوتوتو مقولتش اسدي 

سادن بعشق: بعشقك جنتي انتي اول واخر ست دخلت قلبي و حياتي وعمري متمني غيرك جنتي 

اسيل بعشق : ربنا يخليك ليا يا اسدي وتفضل تاج راسي لاخر عمري 


حضنها سادن بعشق و فضل يملس على شعرها إلى أن نامت بهدوء كالأطفال 


سادن بعشق : هتفضلي نقطة ضعفي و قوتي جنتي وباس رأسها و نام 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الصباح 

🌟🌟🌟🌟🌟


استيقظت اسيل وبتسمت وقبلت سادن وتوجهت واخذت دش وتؤضات وخرجت كان سادن قد استيقظ فتوجه إلى الداخل واخذ دش و تؤضا وخرج وجدها لبست الاسدال و فرشت المصلية فوقف امامها وصلي وبعد انتهاء الصلاة جلسو على السجادة حتى يسبحو ولم يخلف سادن وعده لها منذو الليلة الاولي حتي الان فامسك اديها واخذ يسبح مرة و هى مرة وبعد ذلك قبل رأسها ونزلو إلى الأسفل 


توجهت اسيل إلى المطبخ حتى تشرف على الفطار ودخلت خلفها كريس و ماري و مايا


جلس سادن فى الخارج وجلس بجواره ماكس و الفريدو 


ماكس : صباحو 

سادن بابتسامة : هتفضل مجنون طول عمرك 

الفريدو : سبنه ليك العقل يا خويا

ماكس : الشباب لسه مصحيوش

سادن: انت عارف انهم كانو تعبنين اوي الفترة إللى فاتت بين المذكرة و الشغل

الفريدو : عندك حق سادن يعني كلهم لسه بيدرسو بس رجاله بصحيح

ماكس : البنت و الولد في نفس القوة

سادن بابتسامة: مش ولاد اي حد هما 

ادم : بجد انا فخور بيهم جدا ربنا يحميهم

الكل : آمين يا رب 


ابتدا يصحي الشباب واخذو دش وصلو و نزلو توجه الجميع وقبل راس الكبار باحترام و تقدير


اسيل بابتسامة : ربنا يخليكم لينا يا حبايبي

مالك وهو يقبلها : ويخليكي ليا جنتنا

سادن بغيرة : هى جنتي انا وبس يا حيوان واخر مرة تبوسها 

مالك : مالك بس لورد انت بتغير كمان انا ليه فيها اكتر منك على فكرة 

سادن بعصبية : محدش ليه فيها هي ملكي انا وبس ملك اللورد

اسيل بابتسامة : و أحلى و اجمل لورد في الكون كله

مالك بحزن : بس انا بحبها هى امي على فكرة 

سادن بغيظ : ومين قالك أنها امك ديه بنتي انا وامي انا وبس

مالك: تمام بعد اذنكم 


قام مالك وهو يبتسم بخبث لأنه يعلم جيدا ماذا سيحدث فى لحظة سوف يتم قلب الموقف لصالحة من  امه وبالفعل حدث المطلوب 


اسيل بانفعال : ساااااادن ملكش دعوة ولادي وايوة انا بعشقهم و بحبهم و براحتهم 

مالك بحزن ظاهر : خلاص يا امي متزعليش وبلاش تحزني انا متعود على كده هو اصلا مش بيحبني 

اسيل بدموع : لا حبيبي كلنا بنحبك بس انت عارف ابوك بيحب يهزر معاكم 

سادن بسرعة : جنتي بلاش دموع وانت يا حيوان اتعدل 


وقبل أن يتحدث مالك كان على الارض إثر ضربة بالبوكس على وشه من سيف وتوجه إلى امه وقبل رأسها بحنان و حب ومسك اديها وجعلها تجلس على الكرسي وجلس على الارض تحت قدمها 


سيف بحنان وحب : سمو الملكة بلاش دموع علشان بتقتلني واوعي فى يوم تنزل دموعك انتي اغلي واحدة عندنا والحيوان ده بيهزر بلاش توجعي راسك الحلوة ديه في اي كلام ليه 

اسيل بابتسامة وحنان : ربنا يخليك ليا يا قيصري يا حبيبي

سادن بغيظ : سيب مراتي وقوم من مكانك يا صعلوق

سيف بابتسامة باردة : هتفضل متغاظ مني لامتي هفضل حبيبها و قيصرها و بكريها للأبد لورد 

اسيل بابتسامة: يالا حبيبي تعالي نفطر عملالك الاكل إللى بتحبه 

سيف بابتسامة جميلة : امرك مليكتي

روان بضحك : عارف يا أخ سيف لو مكنتش اخويا كنت هطلب منك تكون اخويا

جورج بستغراب : مش المفروض جوزك مش اخوكي

روان بضحك: بس ياض لو كان جوزي كنت الطلقت يوم الفرح 

يوسف بضحك : طب خليها يوم الصباحية 

ماريا بضحك : عارفين احلي حاجه اننا كلنا اخوات بجد

اسيل : اسدي عوزة اركب رعد 

سادن بعشق : أمر جنتي 

مالك بتصفير : الله يسهله يا عم الاسد

ماكس بضحك : اخرس ياض المرة الجاية الاسد بنفسه هيضربك

مالك : انا اصلا باكل مش بتكلم


ضحك الكل و ستمر الافطار في جو ملئ بالسعادة و البهجة وبعد انتهاء الفطار ذهب الجميع إلى مكان الخيول وركب كل شاب فرسته وقترب سيف بفرسته من سيلا ورفعها امامه وفضلو يلعبو فترة كبيرة وبعد ذلك عادو وجلس الشباب مع بعضهم و الكبار مع بعضهم 


مر باقي اليوم على خير وفى المساء جلس الجميع في الصالون 



كانت يتحدثون و يتناقشون وكانت اسيل و كريس و مايا يدخلون وهم يحملون المشروبات المختلفة للجميع 

وفي لحظة كانت تسقط اسيل الصنية من اديها وهى تقف أمام سيف الذي انتفض يطمن على امه الغالية 


سيف بلهفة : امي فيكي ايه جرالك حاجة 

سادن : مالك جنتي 

اسيل بهدوء مرعب للجميع: كنت بتقول ايه تاني سمعني كده

سيف بستغراب : بنتكلم في الشغل يا امي مالك

سادن : اسيل مالك 

اسيل : سيف كمل كلامك

جورج : ديه مجرد شركات معروفة فحنا هندخل شركه معاهم

سادن : اسمها ايه الشركات ديه 

روان : شركات العمري بابي

الكبار فى نفس واحد : لا انتم هتبعدو عن الشركات ديه مفهوم 

سيف : ليه يعني ديه شركات بتخسر و عوزة شريك وحنا بنفكر ندخل

اسيل بغضب : وحنا قولنا لا ملكوش شغل فى مصر

سيف : ليه امي اشمعنا دول 

اسيل بتوتر : كده وخلاص 

سيف : ادهم خد سيلا و طلعو برا روحو الجنينة 

ادهم : بس

سادن : نفذ ادهم

ادهم : حاضر بابا يالا سيلا وغادرو 

سيف : دلوقتي نقدر نتكلم ليه امي 

اسيل : كده هتعارض كلامي 

سيف وهو يمسك ايدها : ولا عشت ولا اكون الولد العاصي ليكي حتى لو هتموتيني بس عاوز اعرف السبب

ماكس : خلصنا سيف اسمع الكلام

سيف : بس المعروف عن العيلة ديه أنها عيلتك امي ولاد اعمامك 

اسيل بتوتر : اااااااااا 

سيف بابتسامة : اهدي ملكتي وقولي عملولك ايه زمان 

اسيل بتنهيدة : دول شياطين ملاعين هيدمرو كل حاجة كلهم اقذر من بعض انا امي كانت تعبانة وهى بتولدني وماتت وخلو حياتي جحيم ولما وقعو فى مشكلة ورحت اساعدهم كانو هينهو جوازي بسادن 

سيف بهدوء : اذاي امي احكي بالتفصيل 

اسيل: حاضر سيف 


حكت اسيل كل شي مرت بيه منذو الولاده حتى اللحظة التى خرجت فيها من القصر مع سادن 


سيف بغضب : وحياتك عندي لدمرهم كلهم

اسيل بغضب : انت هتبعد عنهم مفهوم

سيف بغضب : لا مش هبعد عنهم

اسيل بغضب: ورحمه مليكة سيف لو قربت منهم او اي حد فيكم لهوريه مين هى اسيل السيوفي

سادن : اهدي جنتي وانتم بلاش مشاكل وحنا بعدنا عن العيلة ديه من زمان 

الفريدو : اسمعوني حتي احنا بعدنا عن الخطر و الموت علشان العيلة تكبر وتبقي ايد واحدة 

جورج : تمام امي تمام شركات العمري محرمه علينا وده وعد مني 

اسيل بدموع : وانت يا ابن عمري

سيف بحنان : اسف ملكتي ووعد مني هبعد عنهم

اسيل بابتسامة : هخلي حد من الخدم يجي يشيل الازاز ده 

مايا : خليكي انا هروح ابعت حد


اسيل : كلمتك سيف لازم تبقي قدها حتي لو فيها موتك

سيف : انتى علمتيني أن كلمتي ذي اسمي سيف على رقبتي

سادن بغيظ : خلاص يا صعلوق ابعد عن مراتي 

سيف ببرود : وانت زعلان ليه 

ادهم بصراخ : سيييييييييييييييييييييف ججججججججججججورج الحقوني


خرج الجميع يجري خلف بعضهم على صراخ ادهم وجدوه ينام على الارض و سيلا تجلس عليه و تضربه فأسرع سيف لهم وحملها من فوقة  واخذ يتفحصها 


سيف بخوف : انتى كويسة سيلو 

سيلا بابتسامة : كويسة سيو 

ادهم بغيظ : على فكرة هي كانت بتضربني المفروض تسالني انا 

جورج : وهي كانت بتضربك ليه

ادهم : علشان خت الشكولاتة بتاعتها 

سيف : وانت حيوان ليه بتاخد حاجة منها 

مليكة بعصبية : وفيها ايه يعني و كمان هى إللى غلطانة اذاي تضرب أخوها الكبير ولا هي محمية منك سيف كل حاجة سيلا سيلا سيلا محنا اخواتك بردو 

سيف بصدمة : انتى بتقولي ايه مليكة

مليكة بعصبية : بقول انك مدلعها ورفعها على الكل المفروض تكون كبرت بقي وتقعد فى اوضتها لكن انت مدلعها 

اسيل بصدمة : انتى اتجننتي مليكة بتغيري من اختك الصغيرة 

مليكة بعصبية : كلم بتحبونها وانا لا 

سادن بجنان : انتى فعلا اتجننتي احنا من امتي بنفرق بينكم كلكم واحد بالنسبة لينا

مليكة بعصبية : لا سيف بعد عني واختارها هي 

سيف بذهول: انتي اللي بعتي عني وقولتي كبرتي انا قبل منيجي هنا كنت بعملك كل حاجة فرقت بينكم اذاي 

مليكة : ليه بتهتم بيها وانا لا

سيف بغضب : علشان هي الصغيرة هي اللي لازم كلنا نهتم بيها 

اسيل بدموع : مليكة ديه اختك الصغيرة بلاش نظرة الكره و الغيرة ديه 

مليكة بعصبية : يووووووووووه محدش يقولي اختك الصغيرة 

سادن بغضب : الظاهر اني دلعت 


رفع سادن ايده حتي يضربها ولكن أستمع إلى صراخ الجميع باسم اسيل فسقط قلبة عندما وجدها ساقطه بين أحضان مارك 


اسرع سادن لها وحملها وصعد إلى الأعلي وخلفة الجميع ووضعها على السرير بهدوء ودخلت روان وكشفت عليها وحقنتها بمهدء وتركتها تستريح وخرجت وجدت الكل يقف و على وجه الرعب 


روان بهدوء : اهدي ماما ايسو كويسة بس الضغط وطي والصبح هتبقي كويسة 

سادن بجدية : يالا الكل يروح اوضته 

ادهم بدموع : مامي كويسة صح بابي

سادن بحنان : كويسة حبيبي متخفش عليها مامي قوية يالا روح نام والصبح هتبقي كويسة 


غادر الجميع إلى غرفهم حتي ينامو 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في غرفة سيلا

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


كانت سيلا تبكي وهى تحتضن الدبدوب بخوف من الغرفة



جلست سيلا مرعوبة و تبكي من اقل حركة تحدث وأصبحت تاخذ نفسها بصعوبة شديدة فقامت وهي تحمل الدبدوب وتوجهت إلى غرفة مليكة وخبطت وفتحت مارينا ونصدمت من شكلها 


مارينا بخوف : مالك سيلو

سيلا بدموع : مليكة فففففين 

روان : مالك سيلو 

مليكة بعصبية : عوزة ايه 

سيلا بدموع: انا اسفة ونبي خليني انام جمب سيف انا خايفة بصي نيميني على الارض جمبك انا بخاف لما بنام لوحدي


مارينا بذهول : اهدي حبيبتي وكفاية عياط

سيلا بدموع : ونبي مليكة اروح انام عند سيف 

سلفا بحنان : تعالي نامي معايا 

جورج بحنان : تعالي سيلو نامي معايا وكمان الدبدوب الحلو ده معانا

سيلا بدموع غزيرة : لا عوزة سيف ونبي 

مالك بحنان وحب : تعالي سيلو نامي فى حضني

سيلا بدموع وصراخ : لااااااا ونبي مليكة اروح انام عند سيف ونبي


خرج الكل على صراخ سيلا وأسرع سادن لها يحملها ولكن بعدت عنه 


الفريدو : هي بتعيط ليه

سلفا بدموع : عوزة مليكة تسمح ليها تنام مع سيف 

سادن بحنان: تعالي سيلو نامي فى حضني 

سيلا بدموع: حضنك ملك مامي وانا اماني فى حضن سيو 

مليكة بدموع : اسفة سيلو اسفة حقك عليا خلاص روحي نامي مع سيف واوعدك من اللحظة ديه مش هزعلك خالص تاني 

مالك بحنان : ايه رأيك تنامي معايا وانا هجبلك حلويات كتير

سيلا بدموع : لا سيو بيجيب اكتر 

سيف بحنان وحب : قلب سيو من جوا تعالي طفلتي 


حملها سيف بين أحضانة و حمل يوسف الدبدوب وذهب خلفهم 


وضعها سيف على السرير وجلس بجوارها ووضع يوسف الدبدوب وغادر الغرفة فضمها سيف لحضنة ونامو 


نظر الجميع لمليكة بحزن منها وكيف تعامل شقيقتها الصغيرة بتلك القسوة 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في جناح اسيل 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


عاد سادن ونام بجوار جنتة وضمها لحضنة بشدة وتذكر ما حدث منذو ٢٠ سنة 


فلاش باك

🌟🌟🌟🌟🌟


بعد ولاده اسيل لأطفالها الثلاثة وخضعت لعملية ولكن بعد فترة خرج الدكتور واعلمهم بخبر وفاتها فسقط الجميع يبكي بشده على اميرتهم و شقيقتهم وابنتهم ولكن لم يعرف أحد ماذا يحدث فى الداخل 


في غرفة العمليات 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


كان هناك دكتور يحاول وبكل جهده ارجاعها للحياة مرة اخري


الدكتور : لا مش هتموتي مش كل مرة 

الممرضة : دكتور المريضة ماتت 

الدكتور بصراخ : لن تموت لن تموت اليوم امامها حياة طويلة 

وبدموع : مش هتموتي مفهوم اسيل 


فضل الدكتور يحاول أكثر من مرة بجهاز القلب وبعد مراااااااات كتير استجاب الله دعوات الجميع ودموعهم ونتفضت بشده اسفل ايد الدكتور الذي ضحك وسط دموعه وقبل رأسها وانهي كل شي وخرج يضحك


الدكتور بفرحة : الحمد لله الحمد لله

سادن بدموع : انت بتقول ايه 

الدكتور بفرحة : انت جوزها صح انت جوز اسيل 

سادن بدموع : ايوة جوزها

الدكتور : امسح دموعك ديه ملهاش لزمة 

ماكس بغضب : استني انت سادن انت مجنون صح

الدكتور بابتسامة : مش هرد عليك علشان أنا فرحان برجوع طفلتي 

حاتم : انت مين

الدكتور بارف : قولي بقي سادن هتاخد ولادك ولا هتعمل ذي حماك المحترم

سادن بجنان : انا مش فاهم حاجه انت مين

الدكتور : انا اسمي ياسر دكتور قلب وانا كنت موجود يوم ميلادها والشخص ده رفض يمسكها ورماها اسبوع انت كمان هترمي ولادك

سادن: لا طبعا دول جزء من جنتي ربنا يرحمها

الدكتور بابتسامة: امسح دموعك ديه ياض انا ذي ابوك وروح على الدور اللي فوق وسأل على الرعاية و طمن على مراتك 

الكل بصدمة : اسيل عايشة

ياسر بضحك : ايوة ربنا يديها طوله العمر و الصحة يالا مستني ايه 


جري سادن وخلفة الجميع وتوجهو غرفة العناية المركزة وبالفعل وجدو اسيل تنام على السرير وحولها أجهزة تنفس فنزلت دموعهم بشدة 


سادن بفرحة و دموع : اذاي عايشة 

ياسر : بفضل ربنا مرضيش يحزنا كلنا انا عشت مع اسيل اسبوع وكانت وش الخير عليا وبسببها جيت هنا وعملت عملية ونجحت وكملت باقي حياتي هنا ربنا يخليها لولادها وعليكم

جورج : طب اذاي

ياسر : بعيد عن تفاصيل علمية كتيرة اقدر اقولكم أن الحمل كان ضاغط عالي عضلات الجسم علشان ٣ أطفال وهى جسمها صغير ومن شده الضغط ارتخت ضلع على القلب وتسبب فى كده 

سادن : مش فاهم بصراحة 

ياسر : مش مهم المهم انها معاك مبروك سادن 


غادر ياسر وفضلت اسيل فى غرفة العناية يومين وخرجت لجناح عادي وطمان الجميع عليها 


سادن بحنان : هتسمي ولادنا ايه

اسيل : انت لسه مسمتهمش

سادن بعشق : لسه جنتي 

اسيل : اممممممم مالك و يوسف و مليكة 

سادن بعشق : مبروك يا ام ولادي 


مرت الايام وخرجت اسيل وعاشت عادي 


  باك

🌟🌟


سادن بتنهيدة : ربنا يخليكي ليا يا قلبي اااااااه منك مليكة 


رفع اسيل لحضنه وقبلها ونام 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


في الصباح 

🌟🌟🌟🌟🌟


استيقظت اسيل وجدت سادن يبتسم لها 


اسيل : هنعمل ايه سادن 

سادن بحنان : في ايه جنتي 

اسيل : مليكة بتكره اختها الوحيدة 

سادن بحنان : بلاش تقلقي وتتعبي دماغك الحلوة اشغليها بس بيا انا 

أسيل : بس سادن 

سادن بعشق : وحشتيني جنتي وحشتيني اوي 


ذهبو فى عالم خلق لهم ولم يهتمو بالعمر و الا باي شي فهو حلالها و زوجها 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


  اعتذرت مليكة من امها وابيها ووعدتهم برعاية صغيرتهم دائما 


🌟  أكملت العائلة باقي اجازتهم بسعادة 


🌟  ازداد الخناق بين مالك و سادن على اسيل


🌟  سعدت سيلا بشدة لقرب مليكة منها 


🌟  اهتم يوسف بمجال امه ومشي على خطاها وكانت معه مارينا خطوة بخطوة 


🌟  توجه سيف الى مجال المعمار لشده انبهارة بالفن المعماري لفندق جنة الاسد و قرية قيصر الأميرة 


🌟  اما مليكة فاخذت مجال التجارة واصبح اسمها الملكة وشترك معها عاصم 


🌟  اما مالك فاخذ مجال البترول وتعمق بيه و استطاع الحصول على منجم واصبح ملكه واشتركت معه سلفا 


🌟  اما روان فاخذ مجال الطب وأصبحت من اشهر الأطباء القلب 


🌟  اما جورج دادريو فتبع نفس مجال سيف و اشتغل معه


🌟  اما مارك فاخذ مجال الذهب ومشي على خطي سادن واصبح من اشهر مصممي المجوهرات فى العالم


🌟  اما ادهم فقرر ان يدرس طيران من شدة عشقه للطائرات 


🌟  اما دلوعة العيلة فكانت صدمه للجميع لانها قررت أن تدرس هندسة ميكانية لشدة عشقها للسيارات والغريب ان والدها رفض ولكن وجدت درعها الحامي يقف خلفها 


كبرت العائلة الصغيرة واصبحت كبيرة بالحب و الوفاء و العطاء ولم يبخل اي شاب على الاخر بالمساعدة وما زاد فرحة الاهل هي زواج أبنائهم الكبار من اشخاص محترمة و جديرة بالاحترام وان تحمل شرف الرجال 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


ابناء سادن و اسيل 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


سيف و مالك و يوسف و مليكة و ادهم و سيلا 


ابناء كريس و ماكس 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


جورج و سلفا 


ابناء الفريدو و ماري

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


مارينا و مارك


ابناء مايا و ادم

🌟🌟🌟🌟🌟🌟


روان و عاصم 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


وأخيرا وليس آخرا انتهت قصة الاميرة الساحرة  وبتدت حياة جديدة 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


انتهت روايه اسيل و اللورد على خير ولن يتوقف قلمي عن الكتابة الا بصعود روحي من جسمي 


اتمني ان تكون نالت اعجابكم ورضاكم وشكرا جذيرا لكل متابعيني 


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟


لقراءة الرواية من أولها هنا

تعليقات

التنقل السريع
    close