أخر الاخبار

رواية طفلة الاسد الفصل العاشر والحادي عشر بقلم حنين أحمد

 

رواية طفلة الاسد الفصل العاشر والحادي عشر بقلم حنين أحمد


 رواية طفلة الاسد البارت العاشر والحادي عشر بقلم حنين أحمد


رواية طفلة الاسد الجزء العاشر والحادي عشر بقلم حنين أحمد


رواية طفلة الاسد الحلقة العاشرة بقلم حنين أحمد


البارت العاشر..... لوووووووووولي...... بقلم حنين أحمد 😹🖤🔥

-سلمي بصريخ: اعاااااااا...... وفجأة اسد قام بسرعه

-اسد بخوف: سلمي حبيبتي  انتي كويسه في اي قولي

-سلمي بصريخ: تعالي دلوقتي حالا تعالي هولع في نفسي

-اسد بصدمه: حبيبتي انهاردة الصباحيه هاجي ازاي

-سلمي بصريخ: قولتلك تعالي ي اسد والله هنط من الشباك 

-اسد بخوف: خلاص خلاص جاي..... وقفل

-ملك بفزع: في اي اي الي حصل

-اسد: عايزاني اروحلهاا دلوقتي حالا 

-ملك بضحك: والحلوة هتروح يوم الصباحيه تعمل اي تحضر الفطار للعرسان

-اسد بجمود: هنهزر

-ملك ببتسامه: لا

-اسد بضحك: ومنهزرش لي..... انا هروح الحق سلمي

-ملك بترجي: والنبي خدني معاك 

-اسد: ملك حبيبتي انتي لسه تعبانه

-ملك: لا لا انا حلوة اهو عشان خاطري ي ابيه

-اسد بتوهان وهو بيقرب: يقلب ابيه اعمل فيكي اي بس 

-ملك بضحك: خد بالك ي ابيه ان اختك هتنتحر

-اسد فاق من شرودة: اه صح.... يلا غيري هدوك عشان نروح واوعي الطقم يكون مفتوح واوعي يكون لونه حلو اووعي

-ملك حطت اديهاا في وسطهاا: ودة لي انشاء الله 

-اسد قرب بخبث: الي قولتله هيتعمل ولا.... وكمل بوقاحه تحبي انا اخترلك الطقم وكمان اساعدك عشاان انتي تعبانه 

-ملك بفزع: لا لا خلاص هلبسه لونه وحش خالص خالص

-اسد بضحك: ماشي يملوكتي.... ودخل يلبس

بعد شويهه.......

-اسد:يملك يلا البت زمانها انتحرت

-ملك بضحك:لا لا اهو خلصت

-اسد بنبهار:يخربيتك اي الي انتي لابساه دة

-ملك بخوف:اي ميني دريس واسود كمان

-اسد وهو بيقرب:مهو المشكله انه الاسود حلو اكتر يخربيتك اعمل فيكي اي واوديكي فين

-ملك بكسوف:ابيه اخت حضرتك بتنتحر دلوقتي

-اسد بغضب:يلا بينا ما هعمل اي في حلاوة امك دي

-بعد شويهه.....وصلوا عند سلمي

-طق طق طق

-حسام فتح الباب

-ملك بضحك:اي دة اي دة مين فتحلك دماغك يالهوي مش قادرة

-اسد بضحكه مكتومه:اي الي حصل في اي عملت في اختي اي 

-حسام بغضب:هو انا الي عملت

-اسد:سلمي...ي سلمي انتي فين يحبيبتي

-سلمي بحزن طفولي:احم احم اهلا ي اسد....وجرت علي حضن ملك

-ملك بفزع:في اي يحبيبتي مالك.....انت عملتلها اي يحسام 

-حسام بغضب:قوليلوا عملتلك اي

-اسد بغضب:متقولي يسلمي

-سلمي بحزن:يرضيك ي اسد حسام يفضل يجري وراياا في الشقه طول الليل عشان يمسك ايدي وبعد دة كله اقوم الصبح اشوفه نايم جمبي احييه علياا

-ملك بضحك:لا لا ملهوش حق اما صحيح واطي

-اسد بضحك:انتي مجنونه ي سلمي

-حسام بغضب:قولهاا يعم دي مفكراني اخوهاا في الرضاعهه دي كسرت المزهريه علي دماغيي

-ملك لنفسهاا:احم تيجي تشوف اخوياا قليل الادب دة

-اسد بضحك:ملوكتي خدي سلمي وادخلوا جوة عايز حسام في موضوع

-ملك:ماشي.....يلا يسوسو

-سلمي بحزن طفولي:يلا يحبيبتي....ودخلوا

-حسام بغيظ:اختك بوظت علياا ليليه فرحي وربنا اقتلهالك

-اسد بضحك:مخلاص يبني مالك يعني انت كنت متجوزهاا امبارح بس 

-حسام:طب قولي اعمل اي نستفيد من خبرتك

شاهد أيضًا

-اسد بضحك:اسمع....

"عند سلمي وملك"

-ملك بضحك:انتي مجنونه يسلمي 

-سلمي بخبث:يبت انا كنت بهزر معاه بالمزهريه اما فتحت دماغه خوفت

-ملك بفزع:يخربيتك يعني انتي مش خايفه منه بجد

-سلمي ببتسامه:اخاف من قرة عيني بردو 

-ملك بضحك:يالهوي لو عرف هيكلك اكل كدهه

-سلمي:بس يبت عيب ها قوليلي اي اخبارك مع اسد "وغمزتلهاا"

-ملك بكسوف:بس يبت عيب......يلا بقاا انا هطلع وهقول لابيه اني عقلتك ماشي

-سلمي بضحك:ماشي....وطلعوا

"في الصالون"

-ملك:احم احم بنتناا بقت عاقله وراسيه....صح يسلمي

-سلمي بضحكه خبيثه:ايوة 

-اسد بغمزة:طب احناا هنمشي بقاا يلا يملوكتيي

-ملك ببتسامه:يلا ي ابيهه

-اسد بحب:يقلب ابيه

-حسام وسلمي مع بعض:عندنا اوضهه زيادة علفكرة احم احم

-اسد وملك:احم احم يلا باي....وخرجوا

"في قصر المنشاوي"

-مايا بغيظ:مامي احنا لازم نشوف حل مع ملك دي 

-هبه:مش عارفه يحبيبتي ظي البنت واكله دماغه خالص

-مايا بحقد:دي حتي الموت منفعش معاهااا احنا لازم نكرة فيهاا 

-هبه:انتي مجنونه ي ماياا دة بيعشقهاا

-مايا:انا عندي فكرة

-هبه بتفكير:قولي يخربيتك 

-مايا بغل:بصي يمامي****

-هبه بفزع:انتي مجنونه ي ماياا نهار اسود

-مايا بخبث:يمامي دي خطه جميله ومحدش هيعرف ان احنا الي عملناا كدهه

-هبه:امري لله 

-مايا بحقد:تبقاا توريني هتعمل اي بقا.....استني استني شكلهم جم تحت يلا ننزل

-هبه:يلا...ونزلوا

"في الصالون"

-سليمان:كان في اي مع سلمي ي يولاد

-اسد ببتسامه:لا يجدو ولا حاجه بتدلع بس 

-ملك بهمس:وفتحت دماغ الراجل 

-اسد بضحك:يلا يملوكتي اطلعي غيري هدوك وتعالي عشان تاكليي

-تن تن تن

-ملك ببتسامه وحب:حاضر يقرة عيني....وطلعت

-اسد دخل المكتب:الو 

-المتصل:اسد المنشاوي معايا

-اسد:ايوة مين

-المتصل:انا دكتورة المستشفى ***

-اسد:اه اه انتي الدكتورة اهلا

-الدكتورة:مبروك يباشاا

-اسد بعدم فهم:علي اي 

-الدكتورة:المدام ح......وفجأة........بقلم حنين احمد

(البارت خلص يحلوين🖤🔥اسفهه علي التاخير🙂🖤🔥 استنوة البارت الجاي عشان نار اوووي🔥🖤)


رواية طفلة الاسد الحلقة الحادية عشر

البارت الحادي عشر..... بقلم حنين احمد🖤🔥

-الدكتورة: المدام حامل 

-اسد بصدمه: مدام مين

-الدكتورة بخوف: مدام ملك مش حضرتك طلبت نعملهاا فحص شامل وطلع في النتيجه ان المدام حامل مبروك

-اسد وكاد ان ينهار: انتي بتقولي ايه انتي متاكده...... لو الكلام دة غلط هقتلك 

-الدكتورة بخوف: اكيد لا يباشاا انا بعت لحضرتك النتيجة علي القصر

-اسد بغضب جنوني: تمام.... وقفل وخرج برة

"في الصالون"

-طق طق طق

-اسد بغضب جنوني: خليكي يسعاد انا هفتح... وفتح الباب وهو في صدمهه

-الشخص: انا من معمل التحاليل ودة تحليل الهانم

-اسد بصدمه: تمام.... واخده وهو مصدوم.... وبدا يفتح التحليل وهنا كانت الصدمه......وطلع جري علي اوضه ملك

-ماياا بخبث: اي دة اسد ماله في اي

-سليمان: مش عارف 

"في جناح ملك" 

-اسد ضرب باب الجناح برجله ودخل بكل عصبيه: لي يملك 

-ملك بفزع: اي اي دة في اي

-اسد بغضب جنوني وادهاا التحليل: لي تعملي كدهه 

-ملك وهي بتفتح التحليل: اي عملت اي.... وفجأه سكتت انا انا حامل ازاي انا مش حامل لا

-اسد بغضب ودموع: لي يملك تعملي فياا كدهه انا محبتش حد غيرك انتي وبس انا عملتلك ايه 

-ملك بعياط هستيري: لا لا انا مش حامل صدقني انا مش حامل 

-اسد بغضب جنوني: لي يملك حامل من مين ي ملك انطقي 

-ملك بعياط: لا لا انا مش..... وفجأه اغم عليهاا 

-اسد شالهاا للسرير: ملك فوقي ملك..... سعاد ي سعاد 

-الخادمه بقلق: ايوة يباشاا

-اسد بغضب: اطلبي الدكتورة بسرعه

-الخادمه بخوف: حاضر حاضر 

-مايا وقفتهاا: استني روحي انتي هاتيلهاا مايه وانا هطلب الدكتورة 

-الخادمه: حاضر.... وخرجت

-مايا بخبث وتمثيل: اي دة ملك مالهاا ي ملوكه مالك يالهوي

-اسد بغضب: اطلعي برة يماياا

-مايا بخبث: حاضر.... وخرجت

-اسد بدموع: لي يملك لي انا عملت ايه معاكي عشان تدمريني كدهه انا انا حتي مردتش اقرب منك غير برضاكي لي تعملي فياا كدهه انتي دمرتيني انا مش مصدق نفسي 

-طق طق طق

-اسد مسح دموعه: ادخل

-مامت ملك بقلق: بنتي مالهاا ي اسد بنتي

-الخادمه: الدكتورة وصلت

-اسد بجمود: خليهاا تدخل

-الخادمه: حاضر.... اتفضلي

-الدكتورة بخوف: اتفضلو برة عشان اعرف اكشف عليهاا

-اسد بغضب: اطلعوا برة..... اتفضلي اكشفي عليهااا 

-كلهم: تمام...... وخرجوا 

-بعد شويهه...... خرج اسد من الجناح بغضب جنوني 

-ماياا بخبث:اي دة ماله اسد في اي......تعالوا نطمن علي ملك

-كلهم:يلا.....وطلعوا

"في جناح ملك"

-مايا بخبث:في اي يدكتورة طمنينا

-الدكتورة بخوف وابتسامه:احم المدام حامل مبروك

-مامت ملك بشهقه:حامل ازاي

-مايا بخبث:حامل الف مبروك اسد هيبقاا اب

-هبه:الف مبروك

-سليمان بصدمه:حامل

-الدكتورة بخوف:اه حامل الف مبروك....انا لازم امشي اتاخرت

-سليمان:وصلي الدكتورة ي سعاد

-مايا بخبث:انا هوصلهاا....وخرجوا

-وفجأه كلهم شافوا ملك الي ضامه رجليهاا باديهاا وبتبكي بهستريه

-مامت ملك:حبيبتي انتي حامل ازاي.....اه ي اسد بقاا بتستغل بنتي تحت مسمي انهاا مراتك 

-ملك بعياط:اسد م.....اسظ معملش حاجه يماما

-سليمان:اهدي يبنتي بس

-هبه:اومال حامل من مين

-سليمان بغضب:اخرسي ي هبه 

-ملك بعياط:لا لا انا مش حامل...حامل ازاي اسد فين يمامي

-مامت ملك بعياط:خرج برة البيت 

شاهد أيضًا

-ملك بعياط هستيري من جديد:لا انا مش حامل صدقوني...اسد راح فين هاتي التلفون 

-مامت ملك:خدي يحبيبتي واهدي 

-ملك بعياط فضلت تكلم اسد كتير ولكن لا نتيجه

-مايا دخلت بخبث:ملوكه حبيبتي مالك دنتي هتبقي ام

-ملك بصريخ:اطلعوا كلكم برة سيبوني لوحدي

-مامت ملك بعياط:اهدي بس انتي حامل

-ملك بصريخ اكبر:اطلعوا برة قولتلكم

-سليمان بحزن:يلا بينااا 

-مامت ملك:بس

-سليمان:قولت يلا دلوقتي

-كلهم:تمام....وخرجوا

-ملك بعياط:لا لا انا مش حامل....حامل ازاي بس ياربي ارحمني والنبي....رد ي اسد بقاا

"في مكان تاني" في مكان مهجور

-اسد بدموع:لي يملك.....دة انا عمري ما حبيت ولا هحب غيرك ابداا يارب لي كدهه 

-تن تن تن

-اسد بغضب:الو 

-حسام بقلق:اي ي اسد مالك

-اسد بدموع وصريخ:عملت زيهاا وخانتني 

-حسام بقلق:اهدي بس انت فين

-اسد:في ***

-حسام:تمام نص ساعه واكون عندك

-اسد قفل.....وهو يفتكر والدته لما خانت ابوة:كلكم زي بعض كلهم

-بعد نص ساعه....وصل حسام

-حسام بخوف:اسد مالك في اي مالهاا ملك

-اسد بنهيار:حامل

-حسام:ودة خبر يزعلك انك هتبقاا اب

-اسد بغضب ودموع:مش ابني 

-حسام بفزع:امممم اهدي بس دلوقتي اكيد ملك ما....وسكت

-اسد بغضب:خانتي.....وقام ركب العربيه

-حسام:يبني استنا بس.....ولكن لا فايدة

"في مكان تاني"عند امجد تحديداا

-امجد بغضب:حامل ازاي عملهااا ابن المنشاوي

-الحارس:لا يباشاا مش منه انا سمعته وهو بيقولهاا حامل من مين

-امجد بخبث:كدهه في طرف ثالث في الموضوع....عايزك تراقبهم كويس

-الحارس:حاضر يباشاا....وقفل

-امجد بخبث:حامل....ومش منه....طب كويس

"في قصر المنشاوي"في جناح ملك

-ملك بعياط:رد ي اسد والنبي....وفجأة انفتح االباب ودخل اسد

-اسد بص لملك بقرف ودخل الحمام

-بعد شويهه اسد خرج..

-ملك بعياط:اسد استني اسمعني والله انا مش عارفه حامل ازاي صدقني 

-اسد بغضب ودموع مكتومه:اناي دمرتني.....وخرج

"في الصالون"

-اسد بغضب:سعاد....اطلعي قوللهم كلهم ينزلوا دلوقتي

-الخادمه بخوف:حاضر....وطلعت

"في جناح ملك"قاعدة علي الارض بتعيط

-طق طق طق

-ملك بعياط:ادخل

-الخادمه:اسد باشاا عايزكم تحت

-ملك بعياط:انزلي وانا جايه

-الخادمه:تمام ي هانم....ونزلت

"في الصالون"بعد شويهه.....

-سليمان:اي ي اسد عايزنا لي

-اسد بجمود:عشان اقولكم اني هتجوز

-ملك بعياط وشهقه:تت...تتجوز

-اسد تجاهلها وكمل:مفيش مبروك

-هبه وسليمان:هتتجوز مين

-اسد بغضب محاول الهدوء:هتجوز م.......وفجأة


البارت الثاني عشر من هنا


بداية الروايه من أولها هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close