أخر الاخبار

نور عيني من الفصل السادس حتي العاشر كامله علي مدونة النجم المتوهج للروايات والوصفات



 نور عيني

من الفصل السادس حتي العاشر

سامااااااااااسيمووووو حبيبيييييي

سليم بصراخ........ نوووووووووووووووووووووور وراح شدها ليه  ووقفها ورا ضهره ولف لشاب  وضر'بعه بوكس فِ وشه 

نور بخضه وجريت عليه بخوف.....  ساااامسووومتيي 

سليم بغيره واتعصب اكتر من الاول ونزل ضر*ب في الشاب 

نور بدموع.... حرام عليك سيبه يمااااما ويااعمو حد يلحقه.. وكل ما تتكلم سليم يزيد في الضر*ب 

_حرام عليكِ اسكوتي كل لما بتتكلمي بيزيد انا خلاص اتعجنت 

سليم بعصبيه....... انت مين يالا يابن ******

نور بعصبيه..... سليم سييييبه حراااام عليك بقااا.. سامي انت كويس يا حبيبي 

سليم بشر وهو بيكمل ضر*ب ..... حبيبك 

سامي بمرح..... ابوس ايدك اهدى واللهِ مافي حاجه دي بنت خالتي 

سليم بغيره..... ولو حتى بنت خالتك متقربش منها قاطعته نور بعصبيه..... سيبني سيبني اما اروح اشوفه وشه كله د*م حرااام عليك 

سامي بحب اخوى.... نوري متخافيش ا

سليم بعصبيه...... يعني انت مابتحرمش يبني انا لو جتلك محدش هيعرف يحوشني عنك اتكتم احسنلك

سامي بضحك..... يعم اهدى واسمع للاخر... نوري دي اختي يعم اختي فِ الرضاعه اهدى بقااا..  اه الحقيني يانور بسرعه 

نور بدموع ولهفه.... حاضر حاضر اجيب تلج  لا لا الاسعافات الاوليه 

سامي بمرح.... اي دا استني الحقني بسرعه بطبق المحشي الي هناك داهو 

نور بضحك..... هههه واللهِ انت في اي ولا اي يا اخي واللهِ وحشتني ياسامي 

سليم شدها لحضنه وبيضغط على خصرها جامد وقرب من ودنها بهمس..... مش هحاسبك على كلامك هنا لينا اوضه تلمنا ﯾ نوري 

سامي.... ينور الحقيني وقفتني زي الصنم لي كدا د'ميي بيصفى 

سليم قلع جاكيته وتنى اكمامه بخبث.......  هلحقك انا 

سامي بخوف...... هو انا قولت حاجه غلط لسمح الله وبعدين قولتلك دي اختييي اختييي يعم اي 

ساره بضحك..... معلش يا حبيبي نور لسعت مخه خالص تعالى يحبيبي وانا اعقملك الجرح 

اشرف مسك ايدها بغيره........ حبيبيي وتعقميلوا  ! 

ساره بضحك..... دا قد ابني يا اشرف 

اشرف بغيره..... ولو برضو 

سامي بصرااااخ..... ياااجدعااان مش وقته د*مييي بيتصفى و هتبقى انت وابنك 

اشرف بعنااد وغيره.... انا قولك لا يعني لا 

نور بتذمر ودلال فطري...... يا سليم بالله عليك سيبني اشوفه واعقمله الجر'ح ابيييه بلييز والله هعملك اي حاجه انت عاوزها بس سيبني اشوفه 

سليم بمكر..... اي حاجه اي حاجه 

نور بسرعه.... اي حاجه والله 

سليم بخبث.... امم روحي بس من بعيييد فااهمه

نور بفرحه.... حاضر  واخدت الاسعافات الاوليه وراحت تعقم لسامي جروحه.... بتوجعك 

سامي حب يغيظ سليم اكتر..... اااه براحه ينوري 

نور بخوف..... معلش اسفه واللهِ 

سليم بعصبيه شديده...... مااااتنشف اي الدلع داا وبعدين اسمهاا نوور ماشي نور احسنلك يعني بدا ما اجي اكمل عليك

سامي بمرح.......  انا بقول روحي لجوزك يانور انا خلاص بقيت كويس 

سليم بخبث وهو بيشد نور ليه..... طب كويس يالا تصبحوا على خير يجماعه 

ساره بخبث وهي بتشد نور ليها..... عايزه نور شويه 

سليم بغيظ..... بعدين بكره بقا 

ساره بضحك..... يبني هقولها حاجه الاول واخدت نور بسرعه قبل مايعترض 


نور بخجل...... اي بس بس 

ساره بضحك.... بس اي يهبله دا جوزك... وبعدين بطلي كسوف كده الحيربوزه الي اسمها زيزي هتاخده منك والراجل منهم عايزه الواحده الجر*يئه 

نور بغيره...... زيزي دي مالهاش حد يسأل عنها ولا يلمها بقا اي دا دي لازقه 

ساره بحنان...... ما انا بقولك اهو  .. ادلعي عليه وحسسيه انك مهتمه بيه وبعدين بطلي كسوف والبسي كدا لبس من الي جيباهولك مينفعش اللبس الي بتلبسيه دا في عروسه جديده تلبس ميكي ماوس وتوم وجيري.. فهماني يروحي

نور بخجل شديد..... بس اللبس الي فوق قليل الادب يا ماما 

ساره بضحك..... ههههه معلش ولو مش عاجبك اوي كده البسي نص نص هههه 

قاطعهم خبط على الباب وبعدين الباب اتفتح ودخل سليم وباين عليه الضيق..... ها خلصتوا ولا لسا كتير 

ساره بضحك....... مش قادر على بعدها اوي كده... ههه ايوا ياخويا خلصنا 

سليم بمكر....... طب حلو يالا نور 

نور بكسوف وخدودها احمرت...... لسا بدري لسا... قاطعها وهو بيشدها برا.....  تصبحوا على خيييير ياجماعه بقلني بسمله بدوي


في الجناح 

سليم بمكر وهو بيقف قدامها وشها قدام وشه.......  امم انتي قولتي تحت هتعملي اي حاجه انا هقولهالك صح 

نور بتذمر طفولي...... هااا ايوا 

سليم بخبث وهو بيرفعها ليه...... اممم جاهزه 

نور بكسوف..... ممكن تبعد شويه 

سليم بضحكه رجوليه وسيمه...... ههههه ابعد هههه ضحكتيني واللهِ قال ابعد قااال مافيش الكلام دا النهارده 

قرب منها وطبع ُقبله على خدها الايمن

نور بخضه...... ااا انت انت بتعمل اي انت انت قليل الادب 

سليم اتجاهلها وطبع قُبله على خدها المقابل 

نور بكسوف وبتحاول تزقه مش عارفه..... يا ابيه 

سليم بهيام.... يعيون ابيه.. وروح ابيه..  وعقل ابيه 

_اابعد بس ماينفعش كدا ابعد 

سليم مال على كتفها قبله برقه همس بنعومه..... عايزك يانور 

نور بكسوف وصدمه..... ايه ااابعد بس 

سليم بحنان وهو بيلثم عنقها بحب..... نور

نور غمضت عيونها وهمست بضعف..... سليم عيب كدا 

سليم اشتالها وحطها على السرير بحب ولسا هيقرب الباب خبط جامد 

غمض عيونه بغييظ وهو بيلعن الي على الباب وقال بصوت جمهووري وعصبيه .... مييييييييييييييييين  وراح فتح  

الخدامه بخبث وماسكه الفون .....سليم بيه زيزي هانم على الفون وبتقول ان الشركه و*لعت وفي حر*يقه فيها 

سليم بصدمه..... ايييييه واخد قميصه وجري على برااا بسرعه 

الخدامه واقفه بتأمله بهيام قاطعتها نور بخوف..... هو في اي ايه الي حصل 

الخدامه بخبث......  زيزي هانم اتصلت بيه وهو راح لها 

نور بحزن ودموعها نزلت.....  ايه لا انت بتكذبي صح طب وليه بيجري كدا 

الخدامه بخبث.... وانا هكذب ليه بصي لو عايزه تعرفي هو رايح ليه روحيه الشركه بسرعه وهتعرفي كل حاجه

نور سمعت كلامها وغيرت هدومها وجريت على تحت شافتها ساره وندهت عليه...... نووور نووور راحه فين 

نور بسرعه وهي بتخرج.... راحه لسليم ومشيت بسرعه 

نور اخدت اوبر بسرعه وراحت الشركه لقيتها فاضيه خالص... حست بخوف وطلعت لمكتب سليم لقيته فاضي لسا هتمشي سمعت صوت بتلف لقت زيزي وسليم قريبنين من بعض اوي وبيقبلُوا بعض دموعها نزلت وصرخت...... سلييييييييم


 💙💙💙💙💙

الفصل السابع

سلييييييم 

سليم بصدمه.......  ن نوري انتِ فاهمه غلط 

نور فجأه حست ان رجلها مش شيلاها وغمضت عيونها واتسلمت للدومة السودا ااي بتسحبها 

سليم بفزع وهو بيبعد زيزي عنه ....... نووووووور

زيزي بخبث....... تلاقيها بتمثل 

سليم بصلها نظره ارعبتها وبصوت جمهوري........ زيييييييزيييييييييييييي  براااا 

زيزي خافت و اخدت شنطتها وجريت على برا 

سليم جري علي نور بخوف اشتلها ونيمها على الكنبه واخد البرفيوم بتاعه وقرب من وشها  .. ثواني وفتحت عيونها بارهاق.... ااه انا فين..ااه راسي 

سليم بلهف... نور... نوري انتِ كويسه 

نور افتكرت وقعدت تعيط ...... ابعد عنييي ﯾ سليم بقووولك ابعد عنيييي.. 

سليم بعصبيه وهو بيبثبتها..... اهدي واسمعيييني 

نور بتتحرك بهستريا وبتعيط..... ابعد عنيييي سيييبنيي متلمينييش انت خااين ابعد عنييي

سليم بحزن وهو بياخدها في حضنه فِ محاوله لتهدئتها..... نوري اهدي عشان خاطري... واسمعييني واللهِ انتِ فاهمه غلط.. 

نور بخجل شديد وعصبيه...... واللهِ فاهمه غلط!!!  .. سليم انت انت كنتوا 

سليم بحركه سريعه قعدها على رجله ودفن وشه في عنقها..... اهدي خدي نفسك الاول واسمعييني

نور بكسوف وهي بتبعده عنها...... ابعد ابعد عنييي بقوولك ﯾ سليم ابعد متلمسنييش 

سليم وهو بيشدد من احتضانها بتملك وعصبيه...... نوووووور اسمعييينيي ومتقاااطعنيييش 

نور بخوف من عصبيته وصوته العالي سكتت في حضنه ولسا مستمره فِ العياط وشهقاتها الطفوليه بتزييد 

سليم بحنان..... نوري.... اهدي يروحي اهدي... واللهِ انا مقربتش منها 

نور بغضب ..... واللهِ اومال الي شوفته دا ايه هاا متكذبشي عليا 

سليم ضحك... ما اي ما كذبشي!!!  هههه 

نور بتذمر..... ايه الي بيضحك... هو دا وقت ضحك اصلا 

سليم بحنان وهو بيمسد على شعرها وبيلمه...... ماعتيش تفردي شعرك تاني فاهمه شعرك.. مايتفردش عشان بيخليكي جميله اوي وانتي مش ناقصه 

نور بكسوف..... شكرا ووبعدين غير الموضوع غيره

سليم بضحك..... بتغيري عليا ﯾ نوري... فاااهمه...وفجأه برق بعصبيه....... انتييي جيتي ازاي وكمااان جاااايه لوحدك

نور ببراءه..... جايه بِ اووبر  

سليم ضغط على خصرها بغيره وتملك.......  من غير اذنييي 

نور ببكاء...... اااه اييدك اااه انت بتوجعني ﯾ سليم ابعد... و دموعها نزلت.... انا اسفه خلاص واللهِ بس الخدامه اول ما قالتلي انك روحت لزيزي  كذبتها وقولتلها لا انتي كذابه سليم مش رايح لها قالتلي لو عايزه اتأكد اروحلك الشركه وكمان طريقه جريك ولهفتك دي دايقتني اوي واول ما عرفت انك رايحلها  لبست وجيت بسرعه بس ماما والله شافتني وقولتلها بقلم بسمله بدوي

سليم بغضب جحيمي وربط الاحداث ببعض و عرف انها خطه من زيزي..... ااااه يبنت ال******* هي قالتلي ان الشركه فيها حر'يقه عشان كدا روحت وبعدين جيت لقيت مافيش حاجه لسا همشي لقيت زيزي بتنده عليا و كانت عايزاني اشوف البنود الجديده وبعدين لقيتها قربت مني وفجأه لقيتك دخلتي 

نور بفرحه وبراءه...... طب احلف بالله... يعني انت مش بتحبها ولاقربت منها 

سليم بحب وهو بياخدها في حضنه..... والله العظيم هو دا الي حصل وبعدين انا عمري ما احبها ولا هحبها عشان في قلبي واحده بس  

نور بحزن..... مين دي 

سليم وهو بيطبع قُبله على خدها..... انتي 

نور بفرحه وكسوف..... ها 

طبع قُبله على خدها الاخر اكثر جر*ئه....... ها اي بقولك بحبك 

نور بخجل شديد..... ش ش شكرا

 سليم بضحك...... شكرا... بس كدا.

نور بكسوف...... مش عارفه اقول اي يا ابيه بس بس 

سليم وهو بيشدد من احتضانه..... عملتي فيا اي ينوري من اول نظره وانتي في بالي ليل نهار مش عارفه اشتغل ولا اعمل اي حاجه عاوز اشوفك علطول قدام عيني ومعايا سحرتيني بجمالك وبراءتك وطيبتك ينوري 

نور خبت وشها فِ كتفه بكسوف وساكته

سليم بحنان وهو بيبص على الفون لاقى ساره مش مبطله رن.... قومي يالا معايا عشان ماما مش مبطله رن تلاقيها خايفه من ساعه ما مشيتي

نور بخجل...... انا اسفه اوي انا بس كنت مضايقه اوي اول ما شوفت لهفتك وانت بتخرج بسرعه كدا وكمان البنت دي قالتلي انك رايحلها 

سليم بمشاكسه...... بتغيري عليا ينوري

نور بكسوف ..... سليم بقا وبعدين قالت بغيره وطفوله..... زيزي دي شريره اوي... هي ليه بتعمل كدا... هي عايزه تاخدك مني بس بعينها 

سليم بفرحه وهو بخبث....... بتغيري عليا.... بس شكلها كدا هتاخدني منك 

نور بشهقه...... اييييه 

سليم ببراءه مزيفه...... اي بقولك شكلها كدا هتاخدني منك.. انتي مش عارفه دي بتتمنالي الرضا ارضى وبتهتم بيا ومش بتتكسف كل شويه وبتحبني اوي وبعدين شوفي لبسها 

نور بحزن طفولي...... بس لبسها قليل الادب اوي وانا بتكسف البس كدا قدام الناس 

سليم بغيره...... لا ما هو مش هيبقى قدام الناس هيبقى قدامي انا وبس...  

نور بتهرب..... ها... بعدين بعدين يالا عشان ماما زمانها قلقانه عليا 

سليم بضحك..... هربي هعديها بمزاجي المرادي قدامي يالا بس خدي بالك هتتعاقبي وغمز 

نور بتذمر طفولي......  قليل الادب ما بيصدق يمسك في حاجه 

سليم بمشاكسه...... بتقولي حاجه ينوري 

تسريع الاحداث وصلوا الفيلا 

ساره بخوف جريت عليها...... كدا ينور تخضينا عليكِ كدا 

نور بخجل..... انا اسفه يماما حقك عليا

ساره بحنان...... خلاص يحبيبتي اهم حاجه انكم بخير 

سليم بضحك...... يماما واللهِ انا الي ابنك مش هي هههه 

ساره بخبث....... بقينا بنضحك اهو الله يرحم اما كنت بتدخل وعفاريت الدنيا بتتنطت قدام عينك ومتعصب على الاخر 

سليم بحب وهو بيشد نور لحضنه....... حد يبقى معاه الملاك ده ويتعصب برضو 

ساره بضحك وحنان.... ربنا يخليكو لبعض يولاد ويسعدكم يارب وتفرحوا قلبي بنونو صغير كدا  

سليم بخبث...... قريب اوي يماما متخافيش و مش واحد بس 

نور جريت على فوق بكسوف تحت ضحكاتهم.. 


نووور ينوووور انتِ فين 

سليم بخوف .... يانووووووور انتي فين 

بقا بيدور زي المجنون عليها مش لقاها... والافكار بتضرب عقله يترى راحت فين... يكون حصل حاجه... حد من اعداءه شافها وخدها نقطه ضغف... ياترى زيزي عملت حاجه فيها.

ثواني وسمع صوت ضحكات بيبص لقا نور وسامي بيجروا ورا بعض وبيلعبوا بالميا وكمان نور لبسها كان قصير وبعدين سامي شايلها على ضهره وبيجري بيها 

نزل جري ورياكشن وشه مش مبشر بالخير......... نوووووووووور 

نور بخضه من شكله وصوته العالي و نزلت من على ضهر سامي  بخوف..... سليم.. ف فِ اي 

سليم بعصبيه وهو بيشدها ليه جامد.... وبيوجه كلامه لساامي بعصبيه وغيره....... انا مش محذرك ياالا اكتر من مره تبعد عنها 

سامي بمرح........بالله.. نور تبقى اختييي ايه يعم في اي الحب ولع في الدره وبعدين كده البت تتفش منك ومن غيرتك الاوفر دي و كده انا هجوزها يزن صاحبي الي هيمو'ت ويتجوزها 

سليم بغيره وهو بيلكمه في وشه....... ساااااااامي الحااااجاااات دي ماااافيييهااااااش هزاااااار فااااااهم.. هزار بايخ وتافه

سامي باحراج..... في اي انا بهزر 

نور بغضب طفولي وهي بتقف بينهم...... سليييم في اي هو بيهزر 

سليم بنبره مخيفه وعيونه اسودت وعروق رقبته بانت....... ثانيه واحده هغمض عييني لو فتحتها ولقيتك لسا واقفه صدقيني ينور هتشووفي وش مني هيكر'هك اليوم الي شووفتيييني فييييه غووووري على فوق

نور دموعها نزلت من صوته العالي وطريقته كلامه معاهت قدامهم وجريت على فوق 

سامي بعصبيه..... في اي لكل دا ياسليم يعني.. وبعدين براااحه عليها شويه في اي... انا الي مسكتني اني عارف انك بتحبها بس صدقني لو دموعها نزلت تاني بسببك ها.. قاطعه سليموهو بيقبض على رقبته بشر........ هتعمل اي يعني ولا حاااجه... نور ملكي فاااهم  وبعدين مراااتي وانا حر فيهاااا وزقه وطلع لفوق 

ساره بحزن من تصرفات ابنها...... معلش ياسامي حقك عليا يابني وبعدين دا بيغير مني عليها يابني... حالته بقت صعبه هههه 

سامي ابتسم ابتسامه لم تصل الي عينه وطلع اوضته 

عند سليم فوق 

نووووووور 

نور بخوف..... ن ن نعم 

سليم بغيره وهو بيضغط على دراعها جامد........ انا مش محذرك اكتر من مره متقربيش من سااامي داا 

نور بدموع...... سليم دا اخويا افهم بقا

سليم غيرته عمته ومسكها من دراعتها الاتنين وثبتها قدام وشه........ حتى لو اخووويا فاااهمه... نووور دااا اخر تحذيير وبعدين اي انتي لبسااااه دااااا 

نور بوجع...... اااه ياسليم ايدي... وبعدين اي دا دريس 

سليم بسخريه..... دريس.... نووووووور ماعدش يتلبس تاني فاااهمه... انطقيييي

 ردت بدموع.. ف فاهمه 

سليم بحنان وهو بياخدها في حضنه وبيطبع قُبله على دراعها...... وجعتك 

نور ببكاء طفولي....... خالص انت ايدك صعبه اوي

سليم بحب..... اسف ينور انشالله تتقطع قبل ما قاطعه بلهفه...... لا متقولش على نفسك كدا... عايزه انام بقا

سليم بغيظ..... الوقتي عايزه تنامي ماانتي كُنتي تحت بتتنطتي 

نور ببراءه...... ايوا بس اما بعيط علطول بعيدها بنام... البكا بينيمني

سليم بحنان...... اسف انك عيطي بسببي يانوري واخدها في حضنه وناموا 


بليل خالص باب الجناح اتفتح وفي حد دخل ولف جهت نور ورش حاجه في الهوا ولسا بيمد ايده يشتالها 

سليم فتح عينه بسرعه وتفتح النوور ووو

الفصل التامن


سلييييييم 

سليم بصدمه.......  ن نوري انتِ فاهمه غلط 

نور فجأه حست ان رجلها مش شيلاها وغمضت عيونها واتسلمت للدومة السودا ااي بتسحبها 

سليم بفزع وهو بيبعد زيزي عنه ....... نووووووور

زيزي بخبث....... تلاقيها بتمثل 

سليم بصلها نظره ارعبتها وبصوت جمهوري........ زيييييييزيييييييييييييي  براااا 

زيزي خافت و اخدت شنطتها وجريت على برا 

سليم جري علي نور بخوف اشتلها ونيمها على الكنبه واخد البرفيوم بتاعه وقرب من وشها  .. ثواني وفتحت عيونها بارهاق.... ااه انا فين..ااه راسي 

سليم بلهف... نور... نوري انتِ كويسه 

نور افتكرت وقعدت تعيط ...... ابعد عنييي ﯾ سليم بقووولك ابعد عنيييي.. 

سليم بعصبيه وهو بيبثبتها..... اهدي واسمعيييني 

نور بتتحرك بهستريا وبتعيط..... ابعد عنيييي سيييبنيي متلمينييش انت خااين ابعد عنييي

سليم بحزن وهو بياخدها في حضنه فِ محاوله لتهدئتها..... نوري اهدي عشان خاطري... واسمعييني واللهِ انتِ فاهمه غلط.. 

نور بخجل شديد وعصبيه...... واللهِ فاهمه غلط!!!  .. سليم انت انت كنتوا 

سليم بحركه سريعه قعدها على رجله ودفن وشه في عنقها..... اهدي خدي نفسك الاول واسمعييني

نور بكسوف وهي بتبعده عنها...... ابعد ابعد عنييي بقوولك ﯾ سليم ابعد متلمسنييش 

سليم وهو بيشدد من احتضانها بتملك وعصبيه...... نوووووور اسمعييينيي ومتقاااطعنيييش 

نور بخوف من عصبيته وصوته العالي سكتت في حضنه ولسا مستمره فِ العياط وشهقاتها الطفوليه بتزييد 

سليم بحنان..... نوري.... اهدي يروحي اهدي... واللهِ انا مقربتش منها 

نور بغضب ..... واللهِ اومال الي شوفته دا ايه هاا متكذبشي عليا 

سليم ضحك... ما اي ما كذبشي!!!  هههه 

نور بتذمر..... ايه الي بيضحك... هو دا وقت ضحك اصلا 

سليم بحنان وهو بيمسد على شعرها وبيلمه...... ماعتيش تفردي شعرك تاني فاهمه شعرك.. مايتفردش عشان بيخليكي جميله اوي وانتي مش ناقصه 

نور بكسوف..... شكرا ووبعدين غير الموضوع غيره

سليم بضحك..... بتغيري عليا ﯾ نوري... فاااهمه...وفجأه برق بعصبيه....... انتييي جيتي ازاي وكمااان جاااايه لوحدك

نور ببراءه..... جايه بِ اووبر  

سليم ضغط على خصرها بغيره وتملك.......  من غير اذنييي 

نور ببكاء...... اااه اييدك اااه انت بتوجعني ﯾ سليم ابعد... و دموعها نزلت.... انا اسفه خلاص واللهِ بس الخدامه اول ما قالتلي انك روحت لزيزي  كذبتها وقولتلها لا انتي كذابه سليم مش رايح لها قالتلي لو عايزه اتأكد اروحلك الشركه وكمان طريقه جريك ولهفتك دي دايقتني اوي واول ما عرفت انك رايحلها  لبست وجيت بسرعه بس ماما والله شافتني وقولتلها بقلم بسمله بدوي

سليم بغضب جحيمي وربط الاحداث ببعض و عرف انها خطه من زيزي..... ااااه يبنت ال******* هي قالتلي ان الشركه فيها حر'يقه عشان كدا روحت وبعدين جيت لقيت مافيش حاجه لسا همشي لقيت زيزي بتنده عليا و كانت عايزاني اشوف البنود الجديده وبعدين لقيتها قربت مني وفجأه لقيتك دخلتي 

نور بفرحه وبراءه...... طب احلف بالله... يعني انت مش بتحبها ولاقربت منها 

سليم بحب وهو بياخدها في حضنه..... والله العظيم هو دا الي حصل وبعدين انا عمري ما احبها ولا هحبها عشان في قلبي واحده بس  

نور بحزن..... مين دي 

سليم وهو بيطبع قُبله على خدها..... انتي 

نور بفرحه وكسوف..... ها 

طبع قُبله على خدها الاخر اكثر جر*ئه....... ها اي بقولك بحبك 

نور بخجل شديد..... ش ش شكرا

 سليم بضحك...... شكرا... بس كدا.

نور بكسوف...... مش عارفه اقول اي يا ابيه بس بس 

سليم وهو بيشدد من احتضانه..... عملتي فيا اي ينوري من اول نظره وانتي في بالي ليل نهار مش عارفه اشتغل ولا اعمل اي حاجه عاوز اشوفك علطول قدام عيني ومعايا سحرتيني بجمالك وبراءتك وطيبتك ينوري 

نور خبت وشها فِ كتفه بكسوف وساكته

سليم بحنان وهو بيبص على الفون لاقى ساره مش مبطله رن.... قومي يالا معايا عشان ماما مش مبطله رن تلاقيها خايفه من ساعه ما مشيتي

نور بخجل...... انا اسفه اوي انا بس كنت مضايقه اوي اول ما شوفت لهفتك وانت بتخرج بسرعه كدا وكمان البنت دي قالتلي انك رايحلها 

سليم بمشاكسه...... بتغيري عليا ينوري

نور بكسوف ..... سليم بقا وبعدين قالت بغيره وطفوله..... زيزي دي شريره اوي... هي ليه بتعمل كدا... هي عايزه تاخدك مني بس بعينها 

سليم بفرحه وهو بخبث....... بتغيري عليا.... بس شكلها كدا هتاخدني منك 

نور بشهقه...... اييييه 

سليم ببراءه مزيفه...... اي بقولك شكلها كدا هتاخدني منك.. انتي مش عارفه دي بتتمنالي الرضا ارضى وبتهتم بيا ومش بتتكسف كل شويه وبتحبني اوي وبعدين شوفي لبسها 

نور بحزن طفولي...... بس لبسها قليل الادب اوي وانا بتكسف البس كدا قدام الناس 

سليم بغيره...... لا ما هو مش هيبقى قدام الناس هيبقى قدامي انا وبس...  

نور بتهرب..... ها... بعدين بعدين يالا عشان ماما زمانها قلقانه عليا 

سليم بضحك..... هربي هعديها بمزاجي المرادي قدامي يالا بس خدي بالك هتتعاقبي وغمز 

نور بتذمر طفولي......  قليل الادب ما بيصدق يمسك في حاجه 

سليم بمشاكسه...... بتقولي حاجه ينوري 

تسريع الاحداث وصلوا الفيلا 

ساره بخوف جريت عليها...... كدا ينور تخضينا عليكِ كدا 

نور بخجل..... انا اسفه يماما حقك عليا

ساره بحنان...... خلاص يحبيبتي اهم حاجه انكم بخير 

سليم بضحك...... يماما واللهِ انا الي ابنك مش هي هههه 

ساره بخبث....... بقينا بنضحك اهو الله يرحم اما كنت بتدخل وعفاريت الدنيا بتتنطت قدام عينك ومتعصب على الاخر 

سليم بحب وهو بيشد نور لحضنه....... حد يبقى معاه الملاك ده ويتعصب برضو 

ساره بضحك وحنان.... ربنا يخليكو لبعض يولاد ويسعدكم يارب وتفرحوا قلبي بنونو صغير كدا  

سليم بخبث...... قريب اوي يماما متخافيش و مش واحد بس 

نور جريت على فوق بكسوف تحت ضحكاتهم.. 


نووور ينوووور انتِ فين 

سليم بخوف .... يانووووووور انتي فين 

بقا بيدور زي المجنون عليها مش لقاها... والافكار بتضرب عقله يترى راحت فين... يكون حصل حاجه... حد من اعداءه شافها وخدها نقطه ضغف... ياترى زيزي عملت حاجه فيها.

ثواني وسمع صوت ضحكات بيبص لقا نور وسامي بيجروا ورا بعض وبيلعبوا بالميا وكمان نور لبسها كان قصير وبعدين سامي شايلها على ضهره وبيجري بيها 

نزل جري ورياكشن وشه مش مبشر بالخير......... نوووووووووور 

نور بخضه من شكله وصوته العالي و نزلت من على ضهر سامي  بخوف..... سليم.. ف فِ اي 

سليم بعصبيه وهو بيشدها ليه جامد.... وبيوجه كلامه لساامي بعصبيه وغيره....... انا مش محذرك ياالا اكتر من مره تبعد عنها 

سامي بمرح........بالله.. نور تبقى اختييي ايه يعم في اي الحب ولع في الدره وبعدين كده البت تتفش منك ومن غيرتك الاوفر دي و كده انا هجوزها يزن صاحبي الي هيمو'ت ويتجوزها 

سليم بغيره وهو بيلكمه في وشه....... ساااااااامي الحااااجاااات دي ماااافيييهااااااش هزاااااار فااااااهم.. هزار بايخ وتافه

سامي باحراج..... في اي انا بهزر 

نور بغضب طفولي وهي بتقف بينهم...... سليييم في اي هو بيهزر 

سليم بنبره مخيفه وعيونه اسودت وعروق رقبته بانت....... ثانيه واحده هغمض عييني لو فتحتها ولقيتك لسا واقفه صدقيني ينور هتشووفي وش مني هيكر'هك اليوم الي شووفتيييني فييييه غووووري على فوق

نور دموعها نزلت من صوته العالي وطريقته كلامه معاهت قدامهم وجريت على فوق 

سامي بعصبيه..... في اي لكل دا ياسليم يعني.. وبعدين براااحه عليها شويه في اي... انا الي مسكتني اني عارف انك بتحبها بس صدقني لو دموعها نزلت تاني بسببك ها.. قاطعه سليموهو بيقبض على رقبته بشر........ هتعمل اي يعني ولا حاااجه... نور ملكي فاااهم  وبعدين مراااتي وانا حر فيهاااا وزقه وطلع لفوق 

ساره بحزن من تصرفات ابنها...... معلش ياسامي حقك عليا يابني وبعدين دا بيغير مني عليها يابني... حالته بقت صعبه هههه 

سامي ابتسم ابتسامه لم تصل الي عينه وطلع اوضته 

عند سليم فوق 

نووووووور 

نور بخوف..... ن ن نعم 

سليم بغيره وهو بيضغط على دراعها جامد........ انا مش محذرك اكتر من مره متقربيش من سااامي داا 

نور بدموع...... سليم دا اخويا افهم بقا

سليم غيرته عمته ومسكها من دراعتها الاتنين وثبتها قدام وشه........ حتى لو اخووويا فاااهمه... نووور دااا اخر تحذيير وبعدين اي انتي لبسااااه دااااا 

نور بوجع...... اااه ياسليم ايدي... وبعدين اي دا دريس 

سليم بسخريه..... دريس.... نووووووور ماعدش يتلبس تاني فاااهمه... انطقيييي

 ردت بدموع.. ف فاهمه 

سليم بحنان وهو بياخدها في حضنه وبيطبع قُبله على دراعها...... وجعتك 

نور ببكاء طفولي....... خالص انت ايدك صعبه اوي

سليم بحب..... اسف ينور انشالله تتقطع قبل ما قاطعه بلهفه...... لا متقولش على نفسك كدا... عايزه انام بقا

سليم بغيظ..... الوقتي عايزه تنامي ماانتي كُنتي تحت بتتنطتي 

نور ببراءه...... ايوا بس اما بعيط علطول بعيدها بنام... البكا بينيمني

سليم بحنان...... اسف انك عيطي بسببي يانوري واخدها في حضنه وناموا 


بليل خالص باب الجناح اتفتح وفي حد دخل ولف جهت نور ورش حاجه في الهوا ولسا بيمد ايده يشتالها 

سليم فتح عينه بسرعه وتفتح النوور ووو

8

بليل خالص  الجناح اتفتح وفي حد دخل ولف جهت نور ورش حاجه في الهوا ولسا بيمد ايده يشتالها 

سليم فتح عينه بسرعه وفتح النور وقال بصوت كل تهديد وشر...... مييييييين..... ازااااي جتلك الجرأه يبن ********** فجأه سكت بصدمه لقاها مامته ساره 

ساره بتوتر.... احم س سليم قومت ليه كدا.. مالك ﯾ حبيبي انت كويس 

سليم باستغراب...... ماما...  في حاجه يا حبيبتي

ساره بتوتر.... كُنت كُنت بشوفك بطمن عليكوا 

سليم بعدم اقتناع...... تمام ياحبيبتي...

ساره: تصبح على خير يا حبيبي وخرجت بسرعه وهي بتتنفس بسرعه وخايفه وبتبص لقت سامي واقف اتخضت وشدت ايده بسرعه لتحت بعيد عن جناح سليم 

ساره بارتياح..... الحمدلله عدت على خير..وبعدين قالت بعصبيه لسامي..... انت اتجننت يا سامي ايه الي كُنت هتعمله ده 

سامي ببرود.... كُنت هعمل اي يعني كُنت هاخد اختي هو مايستاهلهاش حضرتك 

ساره بعصبيه...... انت مفروض تحمد ربنا اني شوفتك ولحقتك على اخر لحظه عارف لو سليم كان  شافك كان...  سكتت بخوف

سامي بهدوء...... يعني انت عاجبك الي بيحصل دا حضرتك.. مش شايفه ان غيرته اووفر وكمان بيتعصب من اتفه حاجه  

ساره بهدوء وحكمه..... الحب بيعمل اكتر من كدا يا سامي.. وبعدين بقا عايز تاخد نور منه يا سامي...  نور يساامي افهم نووور مراااته خلاص يعني انت ملكش الحق تتكلم ولا تدخل... وبعدين دي نور هي العوض ليه من ربنا يا سامي... انت مش عارف هو عانى ازاي.. حياته حرفيا كانت كلها شغل.. كان بارد.. يائس من الحياه... مفكرهم كلهم بتوع فلوس وبيجروا على متعته‍'م... انا حرفيا قلبي كان محروق عليه.. عارف يعني اي اشوف ابني كدا.. واول ما شوفت نور حبيبتها والله واعتبرتها بنتي وقولت هي دي الي هتغيره وهتخرج الطفل الي جواه.. وانت بسهوله كدا عايز تاخدها... انا. متأكده مليون في الميه انه مش بيحبها بس دا بيعشقها عارف سامي لو حاسه بس ان سليم ممكن يأ'ذيها بس لو واحد في الميه انا هساعدك وهبعدها عنه!.. بقلمي بسمله بدوي. 


سامي بخجل.......  انا اسف اوي....  انا بس متعصب من الي حصل في الجنينه العصر انا

ساره بحنان..... انت اخ يا سامي...  واكيد هتبقى قلقان عليها وخايف... وانا عذراك ياسيدي... الحمدلله اني لحقتك ولا زمانك الوقتي 

قاطعه بمرح....... كان زمانه عمل مني كفته هههه

ساره بضحك..... ههههه يالا ياحبيبي روح نام تصبح على خير 

سامي:  وانت من اهم الخير ودخل نام

في الصباح 

نور صحيت بدري وبتبص لقيت سليم لسا نايم 

نور بلا وعي قرب منها ومشت ايدها على دقنه  وبتمسد على  شعره بحنان...... وانت نايم شكلك زي الملاك اوي وجميل... نزلت ايدها تلمس رموشه باعجاب.... رموشه حلو اوي ونزلك صابعها على انفه.... انف حاد اوي هههه وبعدين نزلت صابعه على شفايفه.. و سكتت بكسوف ولسا هتشيل ايدها سليم فتح بوءه وعضتها.

نور بخضه.... عااا ﯾ ماما 

سليم بضحك وهو بيعتاليها وبيبص في عيونها بعشق.......  كُنتي بتعملي فيا اي..قرب وشه من وشها وبيلمسه بنعمومه.

نور غمضت عيونها بضعف وكسوف..... ها

سليم بعشق وهو بيدفن وشه بعنقها وبيلثمه بحنان........ ها اي كُنتي بتعملي اي فيا.... معقول كُنتِ بتتحرشي بيا 

نور فتحت عيونها بسرعه على جملته........ ايه لا لا والله والله لا مش كنت بعمل حاجه والله

سليم بضحك شديد على براءتها...... هههه خلاص  مصدقك والله انا اصلا كنت صاحي ومن قبلك كمان 

نور بصتله بكسوف وصدمه.... كنت كنت صاحي... ط طب ليه مش عرفتني او قولت انك صاحي

سليم بخبث....... عشان تتحرشي بيا براحتك 

نور خبت وشها في صدره بكسوف..... سليم بس بقا... سليم 

سليم بهيام وهو مركز مع حركت شفايفها..... عيون سليم... وقلبه... وعقله... روحه و

نور بكسوف ...... بس بقا...  كنت كنت عايزه اقولك على حاجه..

سليم بحنان وهو بيشدد على احتضانها.... اي يروحي

نور بهدوء...... الجامعه بتاعتي هتبدأ من بكرا و 

سليم بعصبيه..... جامعة اي لا انسي 

نور بصدمه ودموعها نزلت..... يعني اي مش فاهمه!!!! 

سليم وهو بيحاول بيتحكم في عصبيته....... يعني مفيش جامعه ينوري 

نور  بتبعد عنه وبتحاول تزقه وتخرج من حضنه...... لا... انا جده قاايلك من قبل ما نتجوز اصلا اني هكمل تعليمي... حراام عليك انت ليه بتعمل فيا كدا ليييه... ليييه بتحرمي من كل حاجه بحبها... لييييه... بس مستحيل ياااسليم اتخلى عن حلميي فاااهم مستحييل وهكمل تعليمي وهشتغل كمان.... هه عشان اشرفك ومبقاش حتت خدامه الي اتجوزها سليم بيه الجبراوي وتستعر مني 

سليم غمض عيونه وبيحاول يضبط اعصابه...  ثانيه وفتحها على صوت عياطها  

سليم بحنان وهو بيحاول يحضنها.... نوري 

نور  بتقاومه وبتحاول تبعد عنه ومستمره في العياط... 

سليم بحب وهو بيشدها لحضنه وبيطبع قُبلات حانيه على شعرها......  خلاص يستي.... موافق 

نور مسحت دموعها بفرحه وقالت بلهفه..... بجد يا سولي 

سليم بغيظ..... دلوقتي سولي 

نور بدلال فطري......انت احلى سولي فِ العالم والدنيا كلها 

سليم بابتسامه وفي باله.... انتي بريئه اوي ينوري... قبل شويه كنت زعلانه والوقتي عشان حاجه بسيطه زي دي فرحتي... جننتيني يانوري خلاص انت بقيتي عامله زي الادما'ن بالنسبالي فاق على صوتها..... سولي روحت فين يالا عشان ننزل 

سليم بحزن مزيف.... لا ينوري انا زعلان منك 

نور بلهفه... لي بس انا عملت اي 

سليم بخبث.....انت لسا بتفكري في كلامي السخيف الى قولته انا اعتذرتلك  وقولت انه مش من قلبي وقولته عشان حاجه في دماغي  بس انتي لسا بتفكري وكل ما يحصل مشكله صغيره تقوليها وتفكيريني بيها 

نور بحزن طفولي......انا اسفه... بس حقيقي مش بايدي كلامك جرحني اوي و 

سليم بعشق...... نور دا خلاص في الماضي وانا اعتذرتلك! 

نور شددت من احتضانه ليها..... سليم  انا انا بحبك اوي 

سليم بسعاده..... اي قولتي اي 

نور وهي بتنظر في عينه بحب.... بحبك ياسولي 

سليم بفرحه شالها ولف بيها........ بحبك يااانوووروي 


اليوم عدا بسلامه وسعاده بين الطرفين 

تاني يوم نور صحيت لقيت سليم واقف بيعدل الجرفته قدام المرايا واول ماشافها..... صباح الجمال على عيونك يروحي 

نور بخجل.... صباح النور يحبيبي واضافت بحماس..... انا فرحانه اوي اوي ﯾ سولي ومتحمسه اوي 

سليم بحنان...... يارب علطول فرحانه ومعايا ياحبيبي قومي يالا خدي شاور عشان اوصلك الجامعه قبل ما اروح الشركه. 

نور بسعاده.... فووريره ياسولي  و طبعت قُبله رقيقه على خده وجريت  تجهز نفسها 

سليم بغيره  وحنان..... نووري اياكي تلبسي حاجه مفتوحه ولا لافته فااهمه والا والله هغير رأيي

نور بلهفه..... لا اوعى.. حاضر.


بعد شويه خرجت بدريس طويل محترم عكس لون بشرتها ناصعه البياض وكانت جميلة اوي وعملت شعرها ديل حصان ونزلت خصلات ناعمه على وشها اعتطها منظر جذاب  و طفولي برئ  وشوز زرقا وشنطه زرقا ولبست نضاره شيك وخرجت ومعملتش ميكب اكتفت بروج هادي لون الشفايف ومسكرا وكحل ابرز زرقت عينيها الساحره

 سليم اول ما شافها تنح وبقى بيتأملها بهيام وحب شديد......  اي الجمال دا... وبعدين اعمل فيكي اي حرام عليكى 

نور بتذمر طفولي......  بس بقا يسليم وبعدين ما انا سمعت كلامك اهو ولبست طويل وواسع وكمان بكم اهو ومقفول وكمان مش الوان ملفته دا اسود

سليم بضحك على تذمرها اللطيف المحبب لقلبه...... يقلب سليم انتي اي حاجه بتلبسيها بتبقي جميله جدا بيها 

نور بحب وكسوف.... مرسي ﯾ سليم انت الي عيونك حلوه.. يالا بقا عشان هنتأخر... 

هز راسه بايجاب  ومسك ايدها ونزلوا 

ساره بسعاده وهي شيفاهم فرحانين وفي سرها بتدعيلهم بالسعادة الابديه..

_صباح النور 

اشرف بمشاكسه...... اي يسليم الي سمعته ده... انا اول معرفت مصدقتش... بقا سليم الجبراوي يغيب من الشركه يوم بحاله... ده انت عندك الشغل نمر ون يعني حاجه مقدسه عندك.... هههه خلاص شكلي هتعود على الصدمات دي... هههه نور لسعت مخك خلاص هههه... مش قادر اقولك شعوري انا فرحان اوي كل دا بسببك يانور يابنتي ومد ايده يطبطب عليها بحنيه... سليم شدها لحضنه بغيره......  يالا الفطار

اشرف بضحك.... هههه الواد اتجنن بيغير عليها مني... هههه نور جننته خلاص 

تسريع الاحداث فطروا وودعوهم

قدام الجامعه نور لسا هتنزل .. سليم شدها وباسها من خدها بحب..... هتوحشيني  الكام ساعه. دول ينوري ربنا يصبرني  

نور بضحك طفولي..... ههههه يصبرك اي هو انا ههاجر دول 5ساعات بس 

سليم بحب وهو بيقبل باطن ايدها.......  جننتيني ﯾ نوري 

نور بخجل.... سليم مش وقته وكمان السواق عيب كدا ولسا هتمشي مسك ايدها وقال بتحذير..... ملكش. دعوه بحد ينور واي حاجه تحصل ترني عليا وانا هخلي كام بودي جارد معاكِ 

نور بطاعه..... حاضر باي هتوحشني انت كمان 

لسا هتدخل الجامعه ثواني وجت عربيه واخدتها وجريت بسرعه 

البودي جارد شافها وجري على عربيه سليم 

سليم بيه بيييه الحق 

سليم بعصبيه...... في اي انطق 

في عربيه جت حالآ بعد ما الهانم نزلت من عربيتك يدوبك بتعدي الشارع وجت العربيه اخدتها وجريت 

سليم بغضب جحيمي...... ايييييييييه

في الجهه الاخرى

نور صحيت لقيت نفسها مربوطه في كرسي ثواني والباب اتفتح 

نور بدوخه..... انا فيين وانتوا ميييين انتوووو عايزين مني اي وفجأه سكتت بصدمه زيزي... عمار بيه 

عمار بخبث.... نورتي ياحياتي 

زيزي بمكر.....  اهي عندك اهي اعملي الي انت عاوزه بقا.. بس والله عجبتني يا عمار وعرفت تنفذ خطتنا طلعت ذكي 

عمار بغررو..... انا مش اي حد برضوا انا عمار الحداد يازيزي يالا بقا اتقلي على الله عشان ورانا شغل كتير... ووجهه كلامه لنور..... اخيرا استنيتك كتير ينور  .. بقا اي الجمال دا كله هيبقى بتاعي... كل يوم بتحلوي اكتر من الاول 

زيزي بخبث..... طب سلام بقا 

نور بعياط وصريخ....لا استنيي خوووديييني معااااكي لااااا متسبييينيييش بالله عليكي.... انت انت بتقرب ليه كدااااا حراااام عليك  لااااا انت انت هتعمل اي 

عمار بخبث وهو بيزرر ازارر قميصه...... هخلييكي ليا بتاااعتي ينور ولسا هيقرب منها و فجأه


سوري على التأخير.. بارت طويل جدا اهو تعويض 🥺💙

الفصل التاسع

سليم كس*ر الفون في الارض بعصبيه...... نوووووووووور 

وريني الفوووون دااااا واخد تلفونها يشوف اخر رقم مكلمها لقاه رقم عمااار  ....... رقم عماااااار الحدااااااااد بيعمل عنك دي يااااا*****

نوركان جسمها بيترعش ودموعها مغرقه وشها وكانت بتاخد نفسها بصعوبه وقعدت على الارض... س سليم 

سليم  بخوف من رعشه جسمها  ونزل بركبته وقعد قدامها  وقال بجمود وسند جبهته على جبهتها وقال بجمود  ..ليه 

نور بتبكي بس وفجأه سكتت وبتحاول تاخد نفسها بصعوبه 

سليم بخوف وهو بيمسك ايدها بلهفه لقاها بارده اوي......  مالك  .... البخاااخه فين  ... اهي اهي وخدها فِ حضنه بحنان واعطيهالها... نوري 

نور بصتله والدموع مغرقه وشها وبتحاول تدخل فِ حضنه اكتر...... مره واحد سليم بعدها عنها وبصلها بصه غريبه مختلطه عتاب على جمود على برود.... نور 

نور بطفوله وعياط اكتر...... نور!!  .. انت علطول بتقولي يانوري معتش بتحبني خلاص 

سليم مسك وشها بحب ولهفه مسح دموعها وقبِل باطن ايدها بعمق..... نوري 

نور فجأه حضنته جامد وقعدت تعيط.... سليم 

سليم وهو بيمسد على شعرها بحنان...... اهدي يروحي اهدي يقلب سليم... يالا احكيلي ياروحي... انا مش مصدق المكالمه واللهِ ولا عمرِ اصدق حاجه زي دي عنك ينوري لو العالم كله قالي هكذبهم ينوري... يالا يحبيبي احكيلي يالا رقم عمار بيعمل ايه معاكِ وليه كذبتي عليا!  ..  يالا احكي..  اتكلمي ينوري يالا واللهِ هصدقك 

نور بدموع..... حاضر هحكيلي ولسا هتتكلم لقت شعاع نور احمر بتبص لقيته جاي من ناحيه الباب الجرار بتبص لقت واحد واقف ومعاه رشا'ش  افتكرت تهديد عمار ليها وسكتت بخوف 

سليم بحنان..... نوري سامعك يالا 

نور بتبص على الراجل بخوف وبتبكي... 

سليم بيبص ناحية المكان الي بتبص فيه.. ملقاش حاجه 

نوووووووووووووووور 

نور بفزع.......  فِ اي فِ اي سليم انت كويس 

سليم بعصبيه.......  في اي ماااالك كدااااا مش معااايا في اي بتفكري في اي ولا بتبصي علي اي  .... وبعدين بقووووولك سااامعك احكيييي 

نور لسا راحه تحضنه زقها 

نور بصتله بصدمه..... س سليم 

سليم بجمود.......  ابعدي عني ينور  .. 

نور بدموع وشهقاتها بتزداد...... سسليم.... انت انت.... مصدق المكالمه 

سليم بصلها ببرود وعطاها ضهره وقال بجمود .....  نوور لاخر مره اتكلمي... داافعي عن نفسك قولي اي حاجه.. ماتسكوووتيش سكوووتك بيقت*لني 

نور بدموع وهي بتخبي وشها بين ايديها ونزلت على الارض بركبتها.... ماااينفعش كل الي هقووولهولك ان انا مينفعشش اقووول 

سليم رفعها من على الارض وهو بيهزها بجنوون..... ليييه ماينفعش ليييييه اتكلميي قولي 

نور حطت وشها في الارض وقعدت تعيط اكتر وكل ما تحاول تدخل جوه حضنه يزقها 

نور بضعف وخوف..... سليم انا محتجاالك اوي انا خايفه ماتسبنيش لوحدي 

سليم بجمود......  انتي الي وصلتيني لِ كده ياا نور ومن النهارده هتشووفي سليم واحد تاني خالص غير الي انتي تعرفييه

نور بصتله بعتاب وجريت على الاوضه التانيه تهرب من نظراته ليها 

اخدت شاور 

نور بغضب طفولي..... اووف بقا اعمل اي اعمل اي هخرج ازاي الوقتي اوووف... زمانه خرج.. اكيد خرج اخدت البرنص بس نظامه كان قصير شهقت بكسوف..... انا هخرج كدا ازاي... طب لو طلع كان برا... فتحت الباب بهدوء مفيش صوت وسليم مش موجود... اتنفست براحه وفِ نفسها.... هوووف الحمدلله مش برا خرجت وبتفتح الدولاب ولسا هتاخد هدومها... شافت انعكاسه في المرايا من صدمتها وقفت تنحت 

سليم واقف بيتأملها بحب ونظرات اعجاب شديده.. فاقت عليه وهو بيقرب منها بخطوات واثقه وبيبص في عيونها بتركيز جامد 

نور لسا هتجري فجأه حست بنفسها متشاله من دراع سليم الي لفه على خصرها بحيث ضهرها لازق فِ صدره سند راسه على كتفها ودفن راسه في عنقها 

سليم ببرود وايده واخده كامل حريتها على جسمها...... ينفع كدا 

نور بكسوف..... س سليم 

سليم وهو بيقبل عنقها بقُبلات ناعمه وبخبره....... قلب سليم 

نور بخجل........ ااا ابعد... هو هو انت مش زعلان مني

سليم وهو بيلفها ليه ومركز عيونها على شفايفها......  انتِ قاصده بقا

نور ببراءه..... قاصده اي 

نزل لمستواها وهمس فِ ودنها بخبث........ قاصده تغريني 

نور بصدمه وخدودها احمرت اوي....... ايه لا لا والله انا حتى قبل ما اتفتح الباب بصيت اشوف في حد موجود ولا لا 

سليم قرب منها بحيث بقَ شبه ملتصق بقا...... انا حد ﯾ نوري 

نور بتوهان...... هاا

سليم مد ايده ومسك وشها بنعومه...... انا حد... انا اي

نور بكسوف...... اا انت انت جوزي 

سليم بخبث...... واي كمان 

ووو  

وايي....  وبدون مقدمات طبع قُبله سريعه على شفيفها..... نوري 

نور سكتت بضغف وكسوف

سليم بحنان..... نوري ﯾ قلبي احكيلي  يروحي يالا.. وانا مصدقك واللهِ العظيم من قبل ما اسمعك.. نوري مستحيل تعمل كدا لو العالم كله قال كدا وانتي قولتي محصلش مصدقك انتي بس يالا ﯾحبيبتي احكيلي يالا رقم عمار الحداد بيعمل عندك اي 

نور بدموع  ...... هو هو الي وسكتت وقعدت تعيط اكتر

سليم بنفاذ صبر وبيمسد على شعرها بحنان...... كملي ﯾ نوري 

نور مسكت ايده ومشيت بيها لِعند السرير وبعدين وقفت عليه بحيث بقيت فِ طوله 

سليم بضحك..... وده ايه انشاء الله 

نور بحزن طفولي...... عشان ابقَ فِ طولك اصلك طويل اوي اوي  ... سولي.... ممكن تحضُني زي الاول 

سليم بخبث وهو بيضيق عينيه وايده بتلعب فِ دقنه .... امممم حضن بس !! 

نورخبت وشها بكسوف فِ حضنه وهو بيشدد من احتضانها ليه كانها هتهرب 

بعد فتره 

نور بحب..... سولي المغرب هيفوتني كدا حاسب بقا 

سليم بصلها نفس النظره الغريبه الي مش عارفه تفهمها..... مش هتتكلمي برضو 

نور بخوف..... مش هينفع صدقني.. قاطعها وهو بيرفع ايده قدام وشها بمعنى اسكُتي.... وقام وقف في البلكونه وبقى يدخن 

نور بلهفه...... سليييييم اي دااااا سيجااااره بتشرب قاطعها ببرود......امشي ينور...وملكيييش دعوه  ... غوووري من وشي 


فِ الجهه الاخرى عند زيزي 

زيزي بفرحه ومكر....... مُهاااااب انت فييين

مهاب بغيظ...... انا اهو ياختي 

زيزي بغرور...... اي رأيك فِ النيولك بتاعي الجديد يهبل صح.. متأكده ان سليم اول ماهيشوفني هيتجنن وهيعجبه استايلي الجديد

مهاب بسخريه........ اومااال... خليييكي بسيطه رقيقه كدا بلاش الفشخره الي انتي فيها دي وبطلي غرووور بقَ قاطعته زيزي بعصبيه...... بص انااا على اخري منك ومش عايزه مزاجي يتعكر بسببك.... وماالك مدايق اوي لي كدا كل دا عشان قولتلك مينفعش تيجي معايا هناك 

مهاب اكتفى بنظره غيظ واتجاهلها ولسا هيمشي... قاطعته صوتها وهي بتقول..... استنى بس اسمع... مينفعش تيجي معايا كفايا اخر مرا نظراتك وكلامك ليها بيعصبوا سليم وبيبقى على اخره منك وانا مش عايزه الي حصل المره الي فاتت يحصل المرادي و كمان انا مش عايزة خطتي بفشل 

مهاب سابها ومشي بغيظ.

زيزي باستفزاز......... ااهاااااا بس برضو ماقولتليش رأيك في استااايلي الجدديد اووووف بااارد..... 

بقلمي بسمله بدوي

عند نور 

قاعده على السرير بتعيط...... انا لازم اقول لِ سليم مهما يحصل... بس انا خايفه لعمار يعمله حاجه يااارب قاطعها خبط على الباب... ادخل 

الخدامه:  نور هانم سليم بيه بيقولك انزلي

نور هزت راسها بهدوء وفجأه جتلها فكره.... استني بقوولك ممكن تبعتيلي سامي 

الخدامه باستغراب...... هو حضرتك متعرفيش انه مشا 

نور بصدمه..... نعم مشا مشااا ازاي ونزلت جري....... مااااما ساااره عموووو ونزلت جري على السلالم وفجأه سكتت من الي شايفاه..... هو هو هو في  اي 

سليم بغييره....... انتي ازااااي تنزلي كدا اتفضلي اطلعي غيري الار'ف الي انتي لبساااه دا

نور بصوت عالي .... سامي فييين.... انت عملتله حاجه تاني خلته يمشي..... دااا حتى مشاااااا من غير مايودعني وبعدييين هي ازااااااي قاااعده على رجلك كدااااا

زيزي باستفزاز وخبث........ شووور يحبيبي اقعد على رجله ماهو خلاص هبقى مراته 

نور بصدمه...... ايييييييييه!!!


التفاعل بقا مش هوصيكوا 🙂♥

الفصل العاشر


زيزي باستفزاز وخبث.... شور ﯾ حبيبي اقعد على رجله ماهو خلاص هبقى مراته

نور بصدمه.....  اييييييييه!!! 

زيزي بحب مزيف... اي ينونو مش هتقوليلي الف مبروك ولا اي 

نور جريت على سليم بلهفه..... اااا ء الي بتقوله صح!!  

سليم حب يغيظها وراح ماسك ايد زيزي...... ايوا صح

نور بدموع..... طب طب وانا 

سليم.... انتي اي... انتي ولا حاااجه ينووور فاااهمه ولا حاجه

نور بعصبيه وهو بتمسكه من هدومه....... لا انااا كُل حااااجه... انا مراااتك فاااهم مراااتك 

سليم ببرود.... خلصتي يالا اطلعي على فوق واياكي اشووفك نااازله بالار'ف الِ انتي لبساااه داا تاني اخلصي 

نور بتحدي ولأول مرا...... لا ﯾ سليم مش انت معتبرني ولا حاجه يبقَ ملكش دعوه بيا و

قاطعها وهو بيجرها وراه لفوق بعصبيه ولون عينه اغمقت اكتر من الاول وعروق ايده ورقبته برزت 

نور بخوف بس قالت ببرود..... ايديي لو سمحت ايديييي انت كد بتوجعتني 

سليم بسخريه..... وجعتك!!  اهو سيبتها... طب ودااا مااااهو بيوجعني انا كمان وبيشاور على قلبه".... سكووتك مااالوش اي معنى غير انك مش لاقيه مبرر او بمعنى اصح حجه!!  تقوليها عاارفه ينووور سكووتي عليكي مش ضعف واللهِ ما ضعف بس عشان دا وبيخبط جامد على قلبه ولو انتي مستقويه بييه اناااا ممكن عادي ادووووس على عقلي وساااعتها يكفييكي الش'ر انا ممكن اخليييكي تكر'هي اليوم الي شوفتيني فيه...  

نور بسخريه وغيره ..... خلصت يا سليم باشا ولا لسا عندك كلام  ،  من الحق قبل ما انسا مبروك انت وزيزي بس قبل ما تكتب عليها تكون مطلقني انا قاطعها بعصبيه.......  برضوووو انتي مااابتحرمييش..  مليووون مرااا قووولتلك ماااتجبيش سيررررة طلاااااق على لساااانك 

نور بدموع...... بجد انا مش فهاك ياسليم انت عايز اي...  مش فاااهمه وبعدين اوووعا تكون فاااكرني هقبل بأنك تتجوز عليا ﯾ سليم.... انا خلاص معتش قادره استحمل اكتر من كدا عاااارف انا بعمل كل داا ليه عشاااانك يسلييم عشااانك...عاااارف مين الي كان خااااطفني عماااار الحداد هددني بيك وهددني انه انه انه سكتت بقهر.... انه ممكن يغتصب*ني ويحرق قلبك عليا وبكدا هتخسر شغلك وسمعتك وكمان انه ممكن يفبرك كام صووره ليا انا وهو دااا غير انه متأكد انك هتصدق وانك معتبرني بس خدااامه ومستعر مني!!  

سليم بصدمه..... كل دااا حصل ومااحكتليش ينور 

نووور بصراااخ...... عاااااايزني اقوووولك ازااااااااااي... عاااايزين اعرض حيااااتك للخطر بسببي.... افهم هو مهددني بييييك 

سليم غمض عيونه بنفاذ صبر ومره واحده مسكها من دراعتها....... انتي ازااااي كد.... ازاااااي فِ واااحده ببراءه دي... نوووري تفتكري كدااا بكل الحراسه والبوودي جااردات دول  ممكن حد بس يهوب ناحييتي.. سيبك من كل دا انااا  مش هعرف احمي نفسي 

نور بخوف وهي بتحضنه...... انا خايفه عليك اوي.... كل دااا من خوفي عليك 

سليم فتح دراعاته ليها...... تعالي يانوري 

نوري بحزن طفولي...... لا مش جايه انا زعلانه اوي.. اوي كمان 

سليم بضحكه خفيفه وخبث..... تعالي اخلصي ولا انزل لزيزي 

جريت عليه بغيره وحضنته جامد..... واللهِ.. دا انت بارد

سليم بحب وهو بيرفع وشها و بيطبع قُبلات ناعمه عليه...... الِ عملتيه غلط ينوور 

نور بصدمه..... غلط! ... لا صح

سليم بحزم..... غلط ينووور قوولت... مفروض كُنتي قولتيلي من ساعتها!!  .. وطبيعي كان بيبتزك بالمكالمات صح...  انتي ساازجه ينووور 

نور بعيط جامد.......  اسفه... بس بس خوفت لقووولك لينفذ تهديده  .. انا مقدرش اعيش من غيرك ياسليم 

سليم بتوهان ونسى كل حاجه..... بتحبيني يانور 

نور خدودها احمرت ولسا هتقوله اه... افتكرت الي عمله وانه كان عايز يتجوز سوزي.... لاااااء 

سليم رفع حاجبه باستنكار.... لا واللهِ 

نوور بغيره وهو بيضربه بلُطف على كتفه..... روحي لزيزي خليها تنفعك  

سليم بضحك وخبث..... ههههه غيرانه

نور بحزن طفولي...... روحلها يالا مش كُنت عايز تتجوزها 

سليم بحب وهو بيرقب منها وهي بترجع بضهرها ..... بتحبيني يانور... 

غمضت عيونها واخدت نفس عميق ولسا هتتكلم و فجأه افتكرت سوزي...ضيقت عينيها زي الاطفال وكتفت ايدها قدام صدرها..... بُص انزلها... زمانها مستنياك

سليم بخبث وهو بيقعد جنبها..... هي مين 

نور بطفوله..... لا واللهِ سِت بارده بتاعتك 

سليم بمكر..... اصدقك زوزو 

نور برقت بعنيها ولسا راحه تقوم من جنبه....... زوزو!!!!   بدلعها كمان لا واللهِ عال اوي يا سليم باشا

سليم بضحك..... اقعدي ﯾ هبله..... هههه اقعدي 

نور بصت الناحيه التانيه وهو استغل الفرصه وحط راسه على كتفها 

نور بخجل بتحاول تبعد راسه.... ابعد م مينفعش كد 

سليم بخبث اكبر..... تصدقي صح!!!  وراح سند راسه على صدرها وحاوط خصرها بدراعته 

نور بكسوف...... اابعد ﯾ سليم كدا.....  اي دا بينادو عليا 

سليم بضيق وصوت عااالي للخدامه ......... قوليلهم مش هينزلوا 

نور يضيق.... ليييه يا سليم عايزه انزل وعشان ماما ساره وعايزه اكلم جدو كمان 

سليم بمكر...... امممم تصدقي صح كدا زيزي هتزعل مني و قاطعته نور بغيره وهي بترجع بضهرها لورا تاني..... لا لا خلاص انت شكلك مرهق اوي ومتحاج ترتاح 

سليم بخبث...... اممم طب وجدو... وماما 

نور بغيره وحب وهي بتغلغل صوابعها في شعره بنعومه.... مش مهم...  بعدين بعدين 

سليم بيحاول يكتم ضحكت بالعافيه وفي نفسه..... قال زيزي قال... بس واللهِ واخيرا جه من وراها بفايده! 

سليم بحب وهو بيقبل باطن ايدها...... ايديكي كأنها فيها سحر... الصداع في ثانيه بيروح وبتوديني عالمي تاني كأنها منوم 

نور بدون وعي حنت راسها قليلاً وطبعت قُبله على جبينه والدموع بتلمع فِ عينيها..... خايفه اوي ﯾ سليم 

سليم بحنان..... من اي ﯾ قلب سليم و بعدين طول ما انا معاكي متخافيش 

بقلمي بسمله بدوي

نور بحب.... اوعدني انك عمرك ما هتسيبني يا سليم 

سليم بحنان وهو يضمها اكتر.... اوعدك ينوووو وفجأه سِكت وريأكشن وشه اتغير كأنه بيتألم 

نور بفزع.... مالك في ايي بتبص لقيت كتفه من وراااا غرقان د'م ..... سلييييييييييييييييييم 

سليم بيغمض عيونه وبيبتسم بوجع...... اهدي متخافيش 

نور بصراخ....... سلييييييييييييييييييم لااااااا ما تغمضش، عيوووونك لاااااااااااا

تسريع الاحداث... كلهم طلعوا على الصوت واسعفوه بسرعه 

نووور بانهيار ودموعها مغرقه وشها..... انا السبب انا السبب 

ساره بحنان وهي بتاخدها في حضنها...... اهدي ياحبيبتي ماتقوليش  كده  انتي ملكيش دعوه 

نور لسا هتتكلم فجأه برقت ووقفت ورا ساره بخوف كانها بتتحامى فيها وبتبص على عمار بخوف

عمار بخبث........ طمنووني يا جماعه اخبار سليم باشا اي... انا اول ما عرفت سيبت كل شغلي وجيت اطمن عليه ثواني وسمعوا باب الاوضه الي فيها سليم بيتفتح وخرج الدكتور... كلهم جريوا عليهم  .... ها طمنا يا دكتور

الدكتور بهدوء.....  اطمنوا ياجماعه الحمدلله خير الط.لقه مش في مكان خطير لقدر الله..  لا الحمدلله كانت في كتفه 

عمار بخبث استغل انشغال الجميع مع  الدكتور وطلع قلم ورماه على الارض ونزل جابه وبص عليهم لقاهم مش واخدين بالهم منه قرب من نور بحركه سريعه وقال بخبث وتهديد..... ورب الكون يانور لو ما فتحتي فونك ورديتي عليا  مش هيكفيني اني اقت"لهوولك بايديا مش بس برصا*صه

نور بدموع...... انت الي عملت كدا صح 

عمار بعد عنها بسرعه اما لقا الدكتور مشا وقال بمكر..... طب الحمدلله انه بخير... انا كده اطمنت عليه استأذن انا بقا ورايا شغل كتير اوي

اشرف بهدوء وابتسم له ابتسامه لم تصل الي عيناه..... كتر خيرك يابني... ربنا يعينك 

عمار ابتسم بمجامله وبص لنور وبعدين بص على فونها الي في ايدها بمعنى... افتحي فونك ومشا

بعد فتره نور فتحت فونها بخوف من تهديده 

الو 

عمار بخبث....... كنت متأكد انك هتفتحي فونك ينوري بقولك اي انا قدام المستشفى اهو انزليلي. اشوفك وحشتيني 

نور بصدمه.... نعم انت مجنون... انا مستحيل اسمع كلامك 

عمار قفل السكه في وشها 

نور راحت قعدت على الكرسي الي قدام سرير سليم وقالت بدموع..... سليم فتح عينك بقا بالله عليك انا خايفه من غيرك حاسه كأني تايهه... بس الدكتور قال انك مش هتفوق الا الصبح عشان البنج اوووف طب اعمل اي وانا كمان اصريت اقعد معاك وخليتهم يروحوا يرتاحوا.... انا خايفه اوي سكوت عمار مش مريحني 

_ليه بس يروحي دا انا طيب وبحبك

نور بخضه.... عمار 

عمار بحب...... احلى عمار سمعتها في حياتي.... لقيتك مش راضيه تنزليلي قولت اطلعلك انا 

نور بخوف...... اا انت عايز مني اي حرام سيبني في حالي بقا 

عمار بخبث..... حالك هو حالي يااااااانوووور

نور بغضب.... وطي صوووتك يا بني آدم 

عمار بعصبيه..... اي خايفه على حبيب القلب اوي كدا ليه

نور بعصبيه وهي بتزقه برا اوضه سليم وكان في اوضه جنبها وقفوا فيها 

عمار بخبث..... ايد ا اااانتي مش خااايفه مني واحنا واقفين لوحدنا كدا و قاطعته ببرود.... عايز اي يعماار

عمار بعصبيه.... عااايزك يانور.... بقاااا تروحي تعرفيه كل حاجه يااانور 

نور ليا هتتكلم جه فِ بالها فكره وطلعت فونها  براحه من شنطيتها وخبته فِ جيبها ورا وراحت قعدت على الكرسي وقال بكذب...... انا عملت كدا مش عشان سليم... سليم اصلا مايهمنيش.... انا عمري ماهنسى كلامه ليه وكلامه للناس عني اني مجرد خدامه وانها مستعر مني ياعماار 

عمار بفرحه..... عين العقل يا حبيبتي 

نور وبحركه سريعه ضغطت على التسجيل.... وقالت بدلع..... عمووره

عمار بلهفه..... اي قولتي  اي 

نور بدلع..... عمروه بقووولك 

عمار بنفس اللهفه..... قولي ياقلب عمووره الي انتي عايزاه 

_انا زعلانه منك ياعموره... بقا تمضي سليم على ورق وتاخد توقيعه من عليه وتدخله في مناقصه خسرانه لت وكمان في عمليه غ'سيل اموال وسلا'ح 

عمار بصدمه.... ااا نت انت عرفتي منين 

نور قام وقربت منه وقالت بدلع.... مش مهم المهم..... انه صح 

طب كنت قولي وانا اساعدك اكتر 

عمار بصدمه.... بتتكلمي جد ينور..... عين العقل والله بدأتي تعرفي مصلحتك فين ومصلحتك معايا يانور صدقيني ينور سيبيلي نفسك خالص وانا هعيشك ملكه كل طلباتك اوامر هعيشك عيشه الي بتحلمي بيها 

 نور بكذب... موافقه

عمار بخبث.... بجد ينور انا بحبك اوي 

نور ضغطت على ايدها جامد وقالت بحزن بس دارته بابتسامه... وانا كمان بحبك ياعمار 

_برافو... حلو طبختوها صح بس تصدقوا لايقين على بعض

نور بصدمه.... سليم  انا انا... اسمعني بس

سليم بضحك بسخريه.....اسمع.... هههه ما انا سمعت ويارتني ماسمعت.... هههه سمعت وبما فيه الكفايا كمان ..... نور انتي طاااالق

نور بصدمه وو


تفاااعل كتشيييييير ه‍َ بسطكواااا وانزل اسرع 🙂💙. 

البارت 11

بداية الروايه من هنا 👇👇👇


من هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close