expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='1477310355715762718'>

القائمة الرئيسية

الصفحات

حورية الرعد البارت الثامن والتاسع بقلم شيماء رمضان كامله علي مدونة النجم المتوهج للروايات

 حورية الرعد

البارت الثامن والتاسع

بقلم شيماء رمضان

جريو ع العنايه من الازاز بينعشوه والجهاز بيصفر صدمات كهربا مره واثانيه والثالثه القلب يشتغل والدكتور يخرج 

الكل دكتور طمنا اي الي حصل القلب وقف بس معجزه قدرنا ننعشه تاني شكله متمسك بلحياه عن اذنكم ادعوله 

حوريه دكتور 

نعم 

ممكن ادخله دقيقه بس ارجوك 

لا مستحيل ده خطر عليه 

حوريه مش هعمل حاجه اشوفه بس 

طيب دقيقه واخرجي اتفضلي البسي وعقمي نفسك 

عقمت نفسها ودخلت قعد ع الكرسي قدامه والاسلاك والاجهزه متركبه له 

قوم ياحبيبي قوم عشان ابننا عشان نسميه مع بعض انا حامل يارعد ابننا في بطني ومسكت كف ايده باسته وسندت راسها ع ايده وبتعيط 

حووريه حووريه 

حوريه رعد انت فوقت يارعد 

وجريت نادت الدكتور 

الدكتور الحمدلله دي معجزه سياده النقيب خالف توقعتنا وفاق عشان المدام حمد لله ع السلامه ياحضرت الظابط 

رعد الله يسلمك يادكتور

وخرج الدكتور وحوريه ماسكه ايده وبتعيط وبتبوسها الف حمدلله ع سلامتك يارعد الحمدلله 

رعد الله يسلمك ياحوريتي 

حوريه كده تحضني عليك كنت هموت من غيرك 

رعد بعد الشر عليكي ياقلبي انا قدامك اهو وتمام 

حوريه رعد عايزه اقولك حاجه 

رعد قولي ياحوريتي 

حوريه انا حامل 🙈

رعد بجد 

حوريه اه والله عنده اسبوع وكام يوم كده 😂

رعد عايز يقوم يحضنها 

حوريه قامت وحضنته وهوا نايم هخرج عشان ادخل مامتك هتجنن عليك ومنعين اكتر من واحد يدخل 

رعد متتاخريش عليا 

دخلت امه الف حمدلله ع سلامتك يارعد الحمدلله ياابني انك قومت بسلامه 

رعد الله يسلمك ياامي متخفيش انا بخير خرجت الام ودخل الاب والجد ومن بعدهم ولاد عمه وكل ده رعد عايز حوريه مش كل دول 

حوريه اخيرا دخلت 

حوريه 

حوريه نعم 

رعد تعالي اقولك كلمه سر 

حوريه قول انت تعبان 

رعد بتزمر يووه طيب عايز بوس. ه 

حوريه قامت حوريه وطبعت يوسه ع شفايفه ورعد ماصدق مسكها بعد فتره سابها 

مجهول الوو لازم نخلص منه ده زي القطط بسبع ارواح 

مجهول 2 ياباشا نعمل اي الحرس قدام الغرفه 

مجهول 1يعني اي

مجهول 2نستنا لما يخرج ونتصرف 

مجهول 1لسه هستنا حوريه حامل لازم تبقا ليا انا وبس هخدها منه وهمو. ته 

مر اسبوع ورعد خرج (مزعلتكوش اهو اي خدمه حبه رومانسيه اهو بس الجاي كله درامه) 

الخادمه لولولولولولولي الف حمد الله ع سلامتك يارعد بيه 

رعد الله يسلمك 

منه نورت البيت يارعد 

امه كنت هموت من غيرك يالبني 

رعد بعد الشر، ياامي انا خرجت اهو وبقيت زي الفل 

كل ده وحوريه ماسكه ايد رعد وقاعده جنبه 

منه اي ياحوريه رعد مش هيجري هههههه

حوريه لا مش هسيبه 

رعد باس ايديها انا مش هسيبك ياحورتي  

حوريه مسكت فيه اكتر زي التايهه 

رعد طيب ياجماعه هطلع ارتاح حبه 

وطلعو الاوضه 

حوريه حضنته 

رعد اااه يامجنونه الجرح 

حوريه حبيبي حقك عليا بس وحشتني اوووي 

رعد انتي وحشتيني اكتر ياحوريتي وخدها وراحو ع السرير وخدها في حضنه ونامو عدا اسبوع كنان ورعد اتعافا 

حوريه حوريه 

حوريه نعم يارعد انا هنا اهو 

رعد اطلعي جهزي هدومك 

حوريه هنروح فين 

رعد هنروح شرم نعمل شهر عسل جديد 

حوريه بجد يارعد 

بجد ياقلب رعد يلا 

جهزت نفسها وركبت العربيه وطلعو ع شرم وطول الطريق يهزر معاها ويبوسها في ايديها ولحد مانامت ع كتفه ووصلو شاليه في شرم بتاع رعد 

رعد حوريه قومي ياروحي وصلنا 

حوريه انا نمت كتير ونزلت وانبهرت بجمال المكان اول مره تروح مكان زي ده الله يارعد اي المكان الجميل ده 

رعد المكان بقا جميل بوجودك ياقلب الرعد 

حوريه حضنته حبيبي يارعد 

ودخلو الشاليه وارتاحو وخرجو عشان يتعشو بره في مطعم فخم وموسيقي هاديه وبيرقصو سلو وحوريه فرحانه جدا 

رعد فرحانه 

حوريه فرحانه اوووي 

رعد طيب تعالي نقعد 

قعدو ورعد طلع خاتم الماس 💎روعه ولبسه لحوريه 

حوريه الله يارعد ده جميل اوووي شكله غالي 

رعد مفيش حاجه تغلي عليكي 

رعد باشا ازيك 

رعد هشام باشا اي الصدفه دي 

هشام صدفه جميله مش تعرفنا 

رعد بيتكا ع سنانه دي مراتي ياهشام 

حوريه ده هشام صحبي من ايام الكليه الحربيه لحد مابقينا سوا في الدخليه 

حوريه اهلا بحضرتك 

هشام بيمد ايده لها رعد سلم عليه هوا معلش ياهشام مبتسلمش ع رجاله 

هشام ماشي ياعم حقك تخاف ع الجمال ده كله

رعد فرصه سعيده ياهشام سلام  يلا 

ومشيو وهشام هياكل حوريه بعيونه هشام دايما متفوق ومحظوظ حتي في الجواز اااااه يانااااااااااري 

رعد بغل وتملك في الاوضه بيحضن حوريه وحوريه مش فاهمه 

حوريه رعد مالك حبيبي 

رعد خايف عليكي 

حوريه من اي بس 

رعد من عيون هشام وولاد عمي ومن الكل بغير عليكي حتي من نفسي وخد شفايفها في بوسه لحد ماحس بنفس حوريه خلص وسابها 

مجهول هما في شرم لازم ميرجعوش سالمين فاهم 

البارت خلص تشجيع بقا مزعلتكوش اهو احسن امو. ت رعد والنعمه انتو حرين دمتم سالمين  البارت طويل اهوو

شيماء رمضان


الجزء التاسع 

اسفه ع التاخير والله غصب عني ياترا فكرين الروايه ولا ايه 

رعد وحوريه قضو اجمل اسبوع ورعد وحوريه كانو في قمه السعاده وفي الطريق رعد سايق العربيه وراجعين وحوريه نايمه ع دراع رعد وسايق بايد واحده جت عربيه حضنت عليهم رعد خاف ع حوريه وحوريه بتصوت 

رعد متخافيش ياحبيبتي اهدي 

حوريه حطه ايديها ع وشها وخايفه وبمهارت رعد عرف يقلب العربيه الي كانت بتخبط فيهم وروحو بسلام حوريه في حضن رعد وبتترعش 

رعد اهدي انا جنبك متخفيش جتله رساله ع الموبايل دي قرصت ودن بس عشان تاخد بالك من مراتك بس اوعدك هتكون مراتك جاريه عندي قريب ومش هتشوفها تاني

رعد اه ياولاد ال. ك. لب الو فهد تعال حالا وهات حراسه مش وقت فهم تعال هفهمك سلام 

حوريه مش عايزك تخرجي من البيت نهائي تحت اي ظرف 

حوريه فهمني بس 

رعد بعصبيه مش مستعد اخسرك اعملي الي بقول عليه 

حوريه حاضر 

الداده بتخبط رعد بيه فهد بيه تحت 

رعد هنزله حالا 

حوريه رعد انا خايفه عليك 

رعد باس جبينها متخفيش عليا ونزل 

فهد.  فيه اي يارعد 

رعد. خد اقرا الرساله 

فهد. يابن وهنعمل اي 

اعملي تتبع للرقم واعرف مكانه بظبط مش هستنا يخطفو مراتي 

فهد. حاضر الحراسه بره والفيلا اتامنت 

رعد. كويس يلا بينا نروح الجهاز 

عدا اسبوع والتاني ورعد مشدد الحراسه ومش سايب حرم ابره من غير حراسه 

امير الجماعه. وبعدين مش عارفين نوصل لها لازم تبقا عندي في اقرب وقت 

شخص. ياامير فيه محاوله اخيره بعملها وهتبقا عندك 

الامير. مستني اي نفذ 

عند حوريه بطنها بدئت تبقا بارزه وتظهر وفرحانه وشبه نسيت انها في خطر 

رعد امورتي بتعمل اي 

حوريه بص يارعد بطني بتكبر وهبقا وحشه 

رعد باس بطنها انتي قمر وحلوه وبعدين الي جوه ابن رعد وهيبقا قمر زي ابوه وغمز لها وضحك 

حوريه بايخ لا هتبقا بنت قمر شبهي بقا هه

رعد خلاص ياستي تؤم ولد وبنت اي رئيك 

حوريه اه ياريت  

عدا شهرين وحوريه بقت في الشهر الخامس 

حوريه بدموع شوفت يارعد عامله زي البطيخه ازاي 

رعد احلي بطيخه ياروحي وباسهاانا خارج 

حوريه. رايح فين 

رعد. فيه مهمه لازم اعملها ومش هتاخر 

حوريه. رعد انا خايفه مش مطمنه خليك متخرجش 

رعد ازاي فيه اوامر لازم انفذها متخفيش جوزك رعد الدخليه 

حوريه ربنا يحرسك 

رعد. ويحرسك ياقلبي 

حوريه رعد رجع لها نعم ياقلبي حضنته جامد مش تتاخر عليا 

رعد حاضر  لا اله الا الله 

حوريه بدموع محمد رسول الله 

حوريه قاعده قلبها مش مطمن وخصوصا الفيلا فاضيه عليها بعد مارعد خد لها فيلا بعيد عن بيت العيله وحاطت حراسه عليه الفون رن الو 

الو مدام حوريه زوجت الرائد رعد بيه 

حوريه ايوا انا 

الطرف الاخرللاسف البقاء لله جوز حضرتك اتوفي حصل عليه تعامل والبقاء لله اتوفي 

حوريه بصوت وصريخ لا انت كداب رعد وبتجري ع بره الفيلا الامن بيمنعهاا قالت ابعدو عني وده امر 

ومقدروش يكسرو امرها خافو من غضب رعد وبتجري زي المجنونه عشان تشوف رعد فاجئه منديل ع بؤها من وراها ودخلت في عربيه وراحت عالم تاني 

اسفه بجد ع التاخير بس فعلا غصب عني يارب البارت يعجبكم وبكرا انزل البارت الي بعده في انتظام ان شاء الله

شيماء رمضان

تكملة الرواية من هنا 👇👇👇

من هنا

بداية الروايه من هنا 👇👇👇

من هنا

تعليقات

close