expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

حورية الرعد بقلم شيماء رمضان الجزء العاشر والحادي عشر والثاني عشر


حورية الرعد

بقلم شيماء رمضان

 الجزء العاشر والحادي عشر والثاني عشر

الجارد.الهانم خرجت ومنعرفش راحت فين 

جارد 2.لازم نعرف رعد بيه لاحسن يموتنا

جارد 1.هتصل ربنا يستر الو رعد بيه الهانم حرجت جري ومدتش لينا فرصه نمنعها وصوتت في وشنا

رعد بتقول اي ياحيو. ان معين بهايم غووووووووور

فهد. مالك بتزعق ليه ورايح فين 

رعد. حوريه خرجت الجارد ميعرفش مكانها 

فهد. استنا جاي معاك 

جريو ولفو بلعربيه مفيش لها اثر

رعد. الو اتبع الرقم ده هبعته بسرعه قبل مايتقفل 

فهد. رعد اهدا ياصاحبي هنلاقيها 

رعد. يارب يارب 

عند حوريه بتفتح عيونها لقت نفسها في غرفه مفهاش غير سرير وبس ومربوطه 

حوريه انا فين يارعد رعد الحقني يارعد الحقوني 

دخل شخص 

حوريه انت انت تخطفني ليه ليه 

عماد. اه انا ياحلوه عماد ابن عم رعد وامير المجموعه دي وكلهم تحت امري 

حوريه طيب ليه رعد عملك اي 

عماد بما انك بقا هتفضلي هنا وتبقي ملكي انا مش هوا هعرفك كل حاجه 

حوريه انت مجنون مجنووون 

عماد. مجنون بيكي انتي هستنا تولدي اكون خلصت من رعد وتبقي ليا 

حوريه انت ليه بتعمل كده ليه 

عماد. عشان بكرهه بكرهه رعد بيه هوا الافضل هوا الامهر هوا الاحسن رعد شاطر رعد البنات تحبه وهوا مش معبرهم رعد صاحب اكبر شركات تصدير في الشرق الاوسط امهر ظابط كل حاجه رعد رعد رعد دخلت الجماعه مخصوص من سنين عشاناعرف اقضي عليه كل ماادبر حاجه تخلصني منه ينفد منها وحتي انتي لما ضربتيني بلقلم وجريت وراكي انا واخواتي كنت هاخد الي عايزه منك او هتجوزك اه اخواتي فكروها هزار بس انا لا جه رعد بيه وخدك انتي كمان ووقعتي في حبه افرق اي عنه انا افرق اييييييه 

حوريه هوا احسن منك وانظف منك ياكل. ب اتفوه 

عماد ضربها قلم اغمي عليها وسابها وخرج خلو عيونكم عليها فاهمين 

شخص. ياامير ده موبايل بتعها نعمل فيه اي 

عماد. لسه سابينه شغال بهااايم رعد ممكن يعرف مكانا بسببه غووورو وقفل الفون 

رعد عمال يلف جاله فون الو عرفتو مكانه اتقفل دلوقتي بس لحقتو تعرفو المكان برافو عليكم سلام 

فهد. عرفو المكان 

رعد اه فهد اتصل بلقوه انا متاكد انها عند الجماعه وهمسكهم كلهم والامير بتعهم اخير هعرفه 

فهد. حاضر يارعد 

جهزو القوه واقتحمو المكان وحصل تعامل بلنار 

حوريه لما اغمي عليها عماد فكها كانت مفكوكه سمعت ضرب الناس فضلت تخبط ع الباب عسكري من القوه فتح ورعد بيتعامل بضرب الناس بيفضي سكه يدهل يدور عليها حوريه مرعوبه وضرب النار في كل مكان حتي  العسكري الي فتحلها مات وهيا مش عارفه توصل لرعد وسط ضرب النار وعماد بيضرب بلنار ع رعد ولابس قناع والمعركه شغاله وسط كل ده ظهرت حوريه ورا رعد فاجئه وخت مكانه طلقه وجت في... 

البارت خلللللص وده هديه مني واعتزار ع اني غبت عليكم 

رمضان كريم عليكم 

شيماء رمضان


حوريه الرعد 

الحادي عشر

حوريه ظهرت فاجئه ورا رعد وخت طلقه مكانه جت في كتفها بس وقعت ع حجر ع دماغها ورعد مختش باله غير لما صرخت من الطلقه ملحقش يمسكها واتخبطت في دماغها مع الطلقه 

رعد. فهد فهد اطلب اسعاف بسرعه مش هستنا اسعاف والتعامل انت والقوه وشال حوريه ع العربيه جرري وراح المستشفي واتصل بامه عرفها وجت مي وامه وابوه وجده وولاد عمه وعماد مجاش طبعا لسه في ضرب نار ورعد بيدعي ربنا ينجيها الدكتور خرج من العمليات

رعد جري عليه خير يادكتور طمني عليها والنبي 

الدكتور اطمن هيا اصابتها في دراعها وشيلنا الرصاصه والجنين بخير الحمدلله بس الخبطه الي في دماغها عملت لها نزيف ووقفناه وتعدي 24ساعه ع خير ونشوف بعد اذنك 

رعد يارب تبقي بخير ياحوريتي يارب 

امه. هتبقا بخير ياابني مش سامع الدكتور قال اي انها بخير اجمد يارعد كده عمري ماشوفتك ضعيف كده ياابني 

رعد. هيا سبب قوتي وضعفي في نفس الوقت روحي ياامي انتي والكل وانا هفضل هنا 

لا ياابني هقعد معاها 

رعد امي اسمعي الكلام لو سمحتي يلا روحو الكل روح وفضل هوا يدعي فونه رن ايوه يافهد  هرب برضو معلش هجيبه وهعرفه والله ماهرحمه لا متجيش روح انت ارتاح هيا كويسه تمام سلام 

عدا 24ساعه ورعد مكانه والممرضه دخلت جري وبعدين خرجت ولقي حركه غريبه والدكاتره دخلو 

رعد فيه اي هيا مالها حصل اي 

الدكتور المريضه فاقت 

جري عليها وحضنها حبيبتي الحمدلله انك بخير الحمدلله 

زقته جامد وسرخت انت مين وازاي تحضني ياقليل الادب 

رعد. نعم دكتور مالها 

الدكتور فقدان ذاكره مؤقت ممكن اي وقت يرجع لها الذاكره 

رعد. ده الي ناقصه انا يادي النيله 

دخل فهد والعيله وهيا متعرفش حد  منهم ولا فاكره حد منهم 

حوريه. انتو مين طيب انا مين 

عماد مستني في البيت ع نار وخايف تكشفه انا لازم اسافر بره فشلت اموتها وهوا لازق جنبها ولا عرفت اعمل حاجه 

عند حوريه انتو مين 

الام. اهدي يابنتي انتي مرات رعد

حوريه. رعد مين ده رعد علي فهد شكله حلو 

رعد كور ايده بغيظ انا ر عد واهدي عشان الي في بطنك 

حوريه. الي في بطني انا في بطني نونو 😭

رعد سبونا شويه ياجماعه  الكل خرج وقعد جنبها بيمسك ايديها شده ايدها 

حوريه كده عيب ع فكره ابعد حبه الله قلت ادب 

عند عماد بيتصل باخوه يطمن حوريه ماتت ولا عايشه ولا ايه فقدت الذاكره يعني مش فاكره حاجه خالص حلو هه لا قصدي ربنا يشفيها سلام حلو اووي اخلص منها بقا براحتي   

عند حوريه. انت قليل الادب ليه 

رعد يضحك عشان جوزك 😹

حوريه مهو مش معني كده تحضني وتمسك ايدي عيب كده 

رعد بيقرب منها وهيا بترجع بخوف 

حوريه. انت هتعمل اي هصوت والم عليك الدنيا والنعمه 

رعد. فاجئه عمل.. 

البارت خلص تشجيع وارفعو البوست عشان تشجعوني اكمل 

شيماء رمضان

حوريه الرعد 

الثاني عشر

رعد. قرب منها وخدها في حضنه وطبع بوسه ع خدها نامي شويه 

حوريه بس اا

رعد. هوش مفيش بس نامي وانا هفضل هنا جنبك 

حوريه. ليه بقا هتخطف بقا ولا ايه 

رعد بطلي لاماضه ماانتي اتنيلتي كنتي مخطوفه 

حوريه بفزع طفولي يانهار ابيض طيب احكيلي 

رعد. تؤتؤ انتي مش عايزه تدي جوزك بوسه احكي ليه 

حوريه مدت بوز احكيلي والنبي 

رعد بوسه الاول واحكيلك من اول ماعرفتك 

حوريه. ادته بوسه في خده يلا بقا احكي 

رعد. مع انها مش هنا البوسه الي عايزها بس ماشي بصي ياستي الي حصل............ بس الوقت الي اخطفوكي فيه معرفش حصل ايه انتي بس الي تعرفي 

حوريه. مهو انا مش فاكره حاجه خالص بس انا ع كلامك بحبك اووي كده 

رعد يعني مفيش حاجه حساها دلوقتي 

حوريه وشها احمر حسه بصراحه حسه اني مبسوطه بقربك كده ولما خرجت تجيب الدكتور خفت اووي 

رعد حضنها طول منا جنبك متخفيش ومش هسمح لحاجه ابدا تاخدك مني تاني ابدا وشدد ع الحضن 

حوريه. انت ياكابتن انت ماصدقت تحضن سيب ياسطا كده عيب قولنا مره 

رعد ياهبله انا جوزك يافصيله 

حوريه طيب اتكل ع الله اخرج بقا 

رعد انا هنا مش خارج نامي مكنا من شويه خوفت لما خرجت لدكتور فين بقا الكلام ده 

حوريه ماليش دعوه اخرج 

رعد حاضر هخرج باي 

وخرج 

حوريه بصت ع الباب بخوف اي ده انا خفت ليه لما خرج يارب يرجع 

رعد فتح الباب انا اخو ياخوافه 

حوريه ضحكه بكسوف قرب منها وخدها في حضنه ونامو 

عماد. انتي الممرضه الي مشرفه ع حاله حرم الرئد رعد 

الممرضه ايوه يافندم 

عماد. حلو خدي 💵 دول 

الممرضه. اي ده كله 

عماد تنفذي المهمه الي هقولك عليها وتاخدي قدهم هتفشلي هتموتي هترفضي هتموتي برضو 

الممرضه بخوف حاضر بس المريضه هتروح بكرا 

عماد. هتروحي معاها ع اساس تخدي بالك منها وتديها الادويه 

الممرضه. طيب عايز مني اي 

عماد هتعملي................... 

حوريه فاقت قبل رعد  وبتتامل فيه وفيه احداث مشوشه في دماغها صحي رعد. صباح الخير ياحوريتي 

حوريه بكسوف صباح النور مش هخرج من هنا بقا 

رعد هتخرجي يلا قومي هجهزك 

حوريه نعم تجهزني ليه انا صغيره 

رعد انتي واخده طلقه في دراعك ودماغك متعوره وحامل 

حوريه. ماليش دعوه انا هجهز نفسي 

رعد جز ع سنانه هنادي الممرضه تجهزك 

حوريه بخوف تشكر ياذووق

رعد تشكر ياذووق هيا فقدت الذاكره ولا اتحولت لبلطجيه صبرني يارب 

ناده الممرضه ودخلت معاها تجهزها ورعد بره مستني فاجئه حوريه صرخت 😳😳

البارت خلص تشجيع يااجمل فانز في الدنيا 

شيماء رمضان

تكملة الرواية من هنا 👇👇👇

من هنا

بداية الروايه من هنا 👇👇👇


من هنا

تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close