البارت السابع والتامن والتاسع والعاشر
العنيده_والمغرور_❤️
في اليوم التالي .........
في المنزل الذي استأجره اياد خصيصا له
اياد اخذ يفكر في نفسه قائلا: ياتري حور الاسيوطي تقربلي ؟؟
امال اسم عيليتها الاسيوطي زي ياتري دي ممكن تكون بنت عمي ؟
اخذ اياد يفكر هل هي قريبته ام لا ....
**********************
في منزل حور
حور : ماما يا ماماااااا
الام : نعم يا حبيبتي
حور : انا ماشيه يا امي واحتمال اتأخر شويه هنروح الكافتيريا انا واصحابي
الام : ماشي ياحور متتأخريش
الاب من خلفهم : مع السلامه ياروحي
حور : باي باي ياحجوج 😹♥️
ذهبت حور الي الجامعه لتأخذ لتنظر هنا وهناك هل قد اتى ام لا نعم فهي اعتادت علي النظر اليه كل يوم ولكنها لم تحبه لانها لاتومن بالحب ........
بعد قليل دخل الي باب الجامعه ببدلته الانيقه وعطره الفاخر ليبحث هو ايضا بطرف عيناه عنها فهو ايضا اعتاد علي رويتها حتي رأها واقفه وحدها بفستانها الجميل الوايع وخمارها الذي يذيدها جمالا في مختمره ولكن ملامح وجهها بدون اي مساحيق جميله وجميله جدا وبعد قليل افاق من شروده
ثم ذهب الي المحاضره كالعاده ولم يهتم لها او يمثل هكذا واياد يحاول ان يتعرف علي حور
***********************
بعد انتهاء المحاضرات كلها ذهبت حور الي هذا المكان السري ودخلت عند نفس هذا الرجل وبعدها..
حور : انا جيت يافندم زي مطلبتني
المجهول : حور بصي انا اختارتك لانك مش مشتبه فيكي واحده متدينه واستحاله حد يشك فيكي نهائيا احنا حاولنا كتير اننا نمسك مافيا الشيطان لكن القوات مقدرتش والمدريه اتقلبت من ساعتها
( صدمه مش كده 😹)
نعم يا اخواني ان حور تعمل مع المخابرات المصريه وهذا الرجل هو مدير مكتب المخابرات
حور : يا فندم احنا لسا مبدأناش شغل والصراحه حابه اني ابدأ تدريب
المدير : طبعا ياحور وراكي حاجه دلوقتي
حور : لا يا فندم انا قلت لماما اني هروح الكافتريا وهتأخر شويه
المدير : حلو اوي لحظه ....وخذ ينده علي فتاه تدعي بسمله
المدير : بسملهههه يا بسمله
بسمله دخلت : اوامرك يا فندم
حور رات هذه الفتاه الجميله والتي واضح انها قويه وصارمه ايضا فهي كانت ترتدي بنطال اسود وقميص اسود داخل البطال وكانت تشمر هذه الاكمام لدي القميص بجانب حزام المسدس والطلقات الني ترديه والحذاء الاسود وشعرها الذي مفرود تماما فكانت كالفتاه الصارمه الجميله القويه
المدير : يلا يا بسمله خدي حور هتبدأ تدريب
بسمله : يلا بينا
حور : يالا
بسمله وحور ذهبو الي مكان واسع وشبيه بالمظلم وكان كالساحه الواسعه واخذت حور تنظر الي المكان بدهشه وابتسامه
بسمله : بصي بما اننا لوحدنا فهتقلعي الخمار والدريس وهتلبسي دول
كان عباره عن بنطلون ضيق اسود وتيشرت نصف كم اسود وحذاء اسود ( ايه حكايه الاسود مع بسمله 😹)
حور بكسوف : محدش هيجي
بسمله بنفي : لا محدش هيجي متقلقيش
بدلت حور ملابسها ومن ثم رجعت الي بسمله وبسمله علمتها كيف تمسك السلاح دون رعشه وتتعلم ان تصيب الهدف وايضا مرنتها جيدا
بسمله : بكره نكمل يا جميله
حور : تمام ماشي تسلمياي
بدلت حور ملابسها وذهبت الي منزلها
*********************
في فيلا الجارحي ....
اسر : ايوه يعني هو فين دلوقتي
يوسف : الي عرفتو انو في باريس وابنو نزل مصر من يومين بس مغير اسمو
اسر : شكلهم بيلعبوها علي كبير انا عايز معلومات عن عيله الاسيوطي كلها تكون عندي بكره
يوسف : اشطا يا صاحبي امشي انا
اخذ اسر يفكر في كيفيه الانتقام من هذه العائله
*********************
اخذت حور تذهب الي الجامعه وبعدها الي المخابرات ظلت هكذا لمده ابوعين كامليين لم يتغير من احداث حتي...
المدير : حور الموضوع مبقاش يطمن
حوربعدم فهم : يعني ايه
المدير : يعني بداو يشكو انك بتشتغلي معانا ودا خطر عليكي
حور : وعرفو منين
المدير : مش عارف شكلهم كانو مرقبينك احنا لازم نشيل النظار عنك حور انتي .انتي لازم تتجوزي
حور بصدمه : نعم ؟؟؟؟؟
***********************
البارت خلص
توقعاتكو للبارت الي الجاي #
هل حور هتتجوز #
وياتري اسر هيعمل ايه مع عيله حور #
ايه موقف اياد لما يعرف ان حور بنت عمو #
وياتري فين عيله اسر ومحدش سألني عليها #
وحور هتعمل ايه علي شان تساعد في القبض علي مافيا الشيطان #
كل دا بتفاصيل اكتر هنعرفها البارتات الي جايه
بقلم Nada zidan ♥️
سيبلي_خمس_كومنتات_علي_شان_اكمل♥
#البارت_الثامن
#العنيده_والمغرور_ ❤
المدير : مش عارف شكلهم كانو مراقبينك احنا لازم نشيل الانظار عنك حور انتي .انتي لازم تتجوزي
حور بصدمه : نعم يافندم ؟؟؟؟؟؟
المدير : زي ما سمعتي النظر مش هيتشال من عليكي غير لما يعرفو انك اتجوزتي
حور : استحاله انا لسه في تانيه كليه وبعدين هتجوز مين دا قرار شخصي ومحدش بعد احترامي لحضرتك يدخل في دا
المدير : معاكي حق بس لما الواجب ينده لازم كلنا نلبي حتي لو هنضحي ومين بقي اي حد جواز علي ورق
حور بتفكير : هفكر
المدير : مفيش تفكير لازم القرار
*********************
في مكان اخر في مصر ولم نذهب الي هذا المكان من قبل
الشيطان : بص بقي يا جلال انا لما قولتلك زمان تقتل احمد الجارحي مقصرتش بس شكل حد من عيلتك هيقصر
نعم يا ساده هذا هو زعيم مافيا الشيطان وهو يتحدث مع جلال اخو محمود والد حور ولكنه يتكلم معه علي الهاتف لان جلال مازال في باريس
جلال باستغراب: عيلتي انااا
الشيطان : اه عيلتك مش انت عندك بنت اخوك اسمها حور الاسيوطي ولا انا غلطان
جلال : اه فعلا مشوفتهاش من زماان اوي بس مالها برضو
الشيطان : بقالها كام يوم رجليها عماله تروح وتيجي علي المديريه والموضوع مبقاش يطمن اخلصلي منها انا شاكك فيها
جلال : انت شاكك ممكن متكنش زي مانت مفكر
الشبطان : تمام هنراقبها شويه
جلال : تمام راقبها ولو لقيت حاجه عليها انا الي هخلص منها
*******************
حور وهي ذاهبه تفكر في كلام المدير لها حور انتي لازم تتجوزي
ظلت هذه الجمله تتردد علي اذنيها كثيرا حتي افاقت علي عربه كادت ان تصدم بها وهي عربههه ..
اسر : انتي مش شايفه كنت هدوسك دلوقتي انتي مش مركزه ليه ها افرضي حصلك حاجه
اسر قال هذه الجمل وهو متعصب وخائف من ان يكون قد مس حوريته مكروه نعم حوريته فهو يحبها ولكن للاسف انتقامه يغطي علي حبه
حور وهي مازالت تفكر : انا اسفه مخدتش بالي
اسر : تعالي اوصلك
حور : شكرااا جدااا
اسر : متعانديش واركبي
حور : لو مركبتش هتعمل ايه ؟؟
اسر : محبش اوريكي هعمل ايه علي شان مش هيعجبك وهترجعي تتندمي كتيير اوي
حور بتفكير : هتعمل ايه يعني ؟
اسر بغرور : يعني عنيده وكمان غبيه بس متقلقيش اوي هتعرفي انا هعمل ايه قريب
حور : برضو مش هركب
وتركته وذهبت فهي تخاف منه جدا ولكن عندها يمنعها من ان تبين له هذا
*********************
في فيلا اسر اخذ يكسر كل شي حوله ويقول : ليهههه انا ليه خايف عليها استحاااله انا بكرهاااا انا بكره عيله الاسيوطي وبعدها وقف علي قدميه واخذ يقول : هتشوفو هقتلكو واحد ورا التاني استنووو
وبعدما هدا اسر اخذ يتصل برقم يعرفه جيدا وبعدها :
مجهوله : الوو
عندما سمع اسر هذا الصوت لم يتحمل واخذ يبكي ببطي
مجهوله : الووو سامعنيي ؟
وبعد ثانيه اخذت فتاه من وارء المجهوله وتقول : مين يماما
الام : معرفش الصوت مش واضح
لم يتحمل اسر هذا الوضع واغلق الخط بسرعه واخذ يبكي بكل طاقته ويفرغ غضبه لاول مره بالبكاء فهذه اول مره يبكي فيها اسر الجارحي بعد موت والده ظل يبكي عده ضقائق ثم وقف وقال : مش هضعف لسه هنتقم لابويا وللي كانو السبب في ان اهلي يبعدو عني
جأاء يوسف من وراءه يقول : الانقام مش هيفيد يا صاحبي
اسر : اسيب حق ابويا
يوسف : مقلتلكش سيبو بس علي الاقل خدو من الشخص الصح مش تنتقم من واحده ملهاش اي علاقه
كان يتحدث عن حور
اسر : عيله الاسيوطي كلها ليها علاقه وانتهي الموضوع
***********************
حور وهي ذاهبه الي النزل خرج عليها اثنان ويتفان بصوت عالى فمن الواضح انهما خطيران جدا
الرجلان : ايه يا حوه فاضيه ؟؟
حور بخوف : انتو مين ؟؟؟
الرجلان :.........يتبع
************************
البارت خلص
ياتري حور هتتجوز مين #
وهل اسر هينقم لسه من حور بعد محبها #
الشيطان هيعمل ايه لحور لما يعرف انها من المخابرات#
مين الاتنين الي طلعو علي حور #
ياتري مين هينقدها #
ومين الي اسر كلهم دول #
كل دا هنعرفه في البرتات الي جايه دعمكم وتوقعاتكو ايه للبارت الي جاي ؟
Nada_zidan ♥️
تفاعل_بكومنتات
#البارت_التاسع
#العنيده_والمغرور❤️
#ممكن_كومنتات_علي_شان_بتبسطني
حور بخوف : انتو مين
الرجلان : قدرك الاسود
حور كادت ان تجري وتسرع ولكنها قبل ذهابها لانها تعرف انهم سيمسكونها اخرجت مسدسها والقت علي كل واحد طلقه نعم فهي من نفس ساعه ما بدأت العمل مع المخابرات وهي تحمله دائما ولا تقفرفه عنها فهي عنيده وجريئه ولكن في نفس الوقت امرأه وكأي امرأه تخاف .
( مفاجأه كنتم متوقعين اسر الي هينقذها صح 😹)
الرصاصه الاولي جائت في ذراع احدهم والاخر في قدمه فهي تدربت جيدت علي التنشيل وكيفيه مسك هذا المسدس ذهبت وهي ترتعش لان هذه البدايه فقط ذهبت ركضا لا تعرف اين تذهب هل الي البيت لكي تظهر خوفها هناك ام لاصدقائها الذين سيبدأون بطرح الاسأله وبعد تفكير وهي تركض قررت الذهاب الي مكان هادئ علي البحر في الاسكندريه ( ايوه كلهم في الاسكندريه)
وعندما وصلت امام الشاطي المظلم ولكن كان امواجه عالي صوتها كان المكان جميل وهادئ جداا جلست علي التراب امام البحر واخذت تفكر في نفسها وتقول :
ياه ياحور كنتي عايشه حياه هاديه وبسيطه مع عيلتك الي بتحبك ايه الي وصلك انك تمسكي مسدس وتضربي بيه بدون تردد واحد هو انا بقيت وحشه كده
واخذت تناجي ربها وتقول : يارب مليش غيرك انت الي عالم بحالي انا محتجاك اقف جمبي يارب وبدموع يارببب 😢
*******************
في فيلا الجارحي
اسر : يادادااا
الدادا : نعم يا بني
اسر : جهزي القوضه الي جنبي وشطبيها وخليها كامله علي اكمل وجه
الدادا : حاضر يا بني بس ليه ؟؟
اسر : هتجوز
**********************
بعد وقت طويل ذهبت حور الي منزلها مرهقه ومتعبه من كثره البكاء والتفكير وهل هناك مفر من ما بدأته فهي ضعيفه جدا علي كل هذا
بدر : ازيك يا قلبي
حور بتعب : الحمد لله 🤍
بدر: عندي ليكي مفاجأه
حور : ايه هي ؟؟؟؟
بدر : انا هروح مكتبي بكره وهبقي
ورفح لياقه قميصه بتكبر وقال :
الظابط بدر محمود الاسيوطي
حور بفرحه مبالغه حتي انها كادت ان تنسي ما حصل معها : الله سياه الظابط بدر اخبارك واخذت تحتضن اخيها بفرحه وهو يبادلها ♥️
**********************
في اليوم التالي .........
الاب : حور حبيبتي في عريس متقدملك
حور بغضب : انت بتقول ايه يابابا انا مش موافقه
ثم فكرت خمس ثواني وبدلت رايها
حور : انا موافقه
( ارسيلك علي حل يابنتي 😹)
الاب : هو كيلو خيار شويه موافقه وشويه مش موافقه ؟؟
حور ببرائه : امال اقول ايه يا بابا
الاب : مش لما تشوفيه وكده
حور : تمام يا بابا خلي في رويه شرعيه بكره ايه رأيك
الاب استغرب : حور انتي كويسه يا حبيبتي انا مش هسألك انتي تعرفي ولا لا لاني واثق فيكي
حور : بابا انا ولا اعرفه ولا عمري شفته اصلااا بس هشوفه واحكم هو انا خسرانه حاجه
الاب : تمام يا حبيبتي بكره تكوني جاهزه
حور : حاضر
ذهبت حور وهي حزينه علي حالها بشده هل هذه هي دكتوره حو الاسيوطي وظلت تبكي علي حالها بشده فهي وافقت فقط لاجل كلام رأيسها بالمهمه وليس اكثر
**********************
الاب : الو يا بني
............
الاب : هي وافقت بس قالتلي تشوفك الاول
.................
الاب : طبعا دا شرف ليا كبير جدا
............
الاب : تمام مستنيك بكره
**********************
عند الشيطان
الشيطان : انت شوفت عملت ايه راجلين مقدروش عليها
جلا ل من تلهاتف : اهدي بس ياريس
الشيطان : اهدي ازاي يعني دي شايه مسدس !!!!
جلال : مش يمكن دفاع عن النفس
الشيطان : المسدس مرخص من الحكومه ولما بحثت عن نوع الطلقه لقيت الظباط بس هما الي بيشيلو نوع المسدس دا
جلال : لسه مش متاكد برضو معتقدش انها بتشتغل معاهم انا عارف حور من صغرها بتخاف من المسدس او ممكن متكونش هي
الشيطان : انت بقيت جبان كدا ليه ها لتكون حنتلها ؟
لا انكار فجلال قتل وقتل كثيرين ولكن عائلته لا يقدر ان يمس شعره منهم حتي ان كانت ابنه اخاه
جلال : لا طبعا انت بتقول ايه طب بص نكمل مراقبه ليها ولو طلعت فعلا انا الي هخلص عليها بنفسي
الشيطان : اخر مره يا جلال ودا اعتبره وعد مني
**********************
في اليوم التالي
حور جهزت نفسها وارتدت ما ترتديه في عادتها ولم تزخرف نفسها او ما شابا كهولاء الفتيات
بعد ساعه دخل هذا الشاب الي منزلها ليستقبله ابوها ومن ثم يجلسون بالداخل وعندما هي تدلف لتدخل لكي تقدم العصير تفاجات وقالت : انتتتتتا ؟؟؟؟؟
*******************
البارت خلص
ياتري مين الشاب دا #
وجلال هيعمل ايه #
ولسر قرر يتجوز هيتجوز مين #
الشيطان نيته فيها ايه #
بدر هيدخل في الاجواء وهيشارك وهيبقي ليه دور مهم هو ويوسه واصحاب حور #
😹♥️
Nada_zidan ♥️
#البارت_العاشر
#العنيده_والمغرور❤️
#تفاعل
حور بصدمه : انتاااااا؟؟؟
الاب : ايه يا حور انتي تعرفي
حور بتوتر: اه يابا دا دكتوري في الجامعه
الاب : هو فعلا قالي كدا
اسر : ازيك يا انسه حور
حور في سرها : ايه الاحترام الي ظهر فجأه دااا انا مش مطمنه
الاب : ايه يا حور رحتي فين اسر بيسالك عامله ايه
حور : هاا انا كويسه فضل ونعمه من عند الله
اسر : استأذنك يا عمي ممكن تسبنا خمس دقايق دا لو حضرتك مش ممانع يعني
الاب : اه طبعا ولا يهمك دا حقك استأذن انا
حور من الصدمه بعدما ذهب اباها : انتا ..انتا بتعمل ايه هنااا ؟؟؟
اسر بسخريه : شيفاني بعمل ايه يعني!!
حور : ايه حبتني فجأه كدااا وعاوز تتجوزني
اسر : لا ابدا بس الواضح انك عايزه تتجوزي بسرعه علي شان كدا وافقتي علي اي حد عمرك ماشوفتي معقول فقدتي الامل في الحياه
لا كذب لان اسر كان يظن ان حور لم تقبله فكان وقتها سوف يتزوجها بالرغم عنها ولكن حدث عكس الاحداث الذي كان يخطط لها تماما
( كنتو مفكرين ايه 😹)
عندما علم اسر ان حور تريد رؤيته من اباها فقد احمر وجهه هل كانت سوف تقبل اي رجل غيره ؟؟؟
حور: لا ابدا يا دكتور يا محترم بس حبيت اغير بس
اسر : تتجوزيني ؟
حور كانت تعلم انه قادم من اجل ذلك ولكن لم تتوقع ان يقولها
حور بوجه احمر كثيرا : بص انا مكنتش عايزه اتكلم بس ...
اسر اوقف حديثها : يا اه يا لا
حور : هقول حاجه الاول ؟؟
اسر : اه او لاا
بوجه احمر غاضب
حور بعند: اه يا مغرور
اسر بصريخ : يا عمييي
الاب دخل: نعم يا بني
اسر بهدوء : كتب الكتاب بكرا والفرح بعو
الاب بصدمه : بس يا بني احنا مجهزناش
اسر : متقلقش يا عمي انا مش عايز اي حاجه مش عايز غيرها بس انا فيلتي متشطبه سوبر لوكس وعندي واحده تانيه في القاهره علي حسب متحب العروسه تسكن وبعد الفرح شهر العسل هنقضي في باريس
حور بذهول ما قاله : بكره كتب الكتاب ؟؟؟؟
اسر : اه في مشكله ؟
الاب : لا يابني مفيش مشاكل الف مبروك
وبعدها ذهب هذا المغرور الي منزله مبتسما لان خطته تمت بدون ارهاق فهو يحلف بأن يجعلها تتألم ليلا ونهارا لما فعلته ولكنه لا يعرف مع من يتعامل فهو يظنها فتاه ضعيفه سوف تتعرض للاذيه وتسكت مثل الفتيات اللواتي بالروايات ولكنه مخطي فهو لا يعرف مع من يعبث
*********************
في الصباح عند حور
حور : الو ازيك يا نور اخبارك
نور : تمام يا قمري عامله ايه
حور : تمام لحظه سلمي بتتصل اما ادخلها مكالمه جماعيه
سلمي : ازيكم يا عيااال اخباركم ايه
نور وحور : بخير يا قلبي
سلمي : انا عندي ليكم خبر بمليون جنيه
حور: انا عندي واحد بملياار بأه
سلمي ونور : هو ايه ؟؟؟
حور : انا هتجوز
سلمي باستغراب : بصره اسر كمان هيتجوز
نور : اسر مين ...اوعي يكون قصدك دكتور اسر
سلمي : هو 😹
حور : ايوه مهو هيتجوزني
سلمي ونور : نعم يا ختييييييي؟
حور بضحك : اهدو بس وانا هفهمكو
حكت لهم حور ما حدث
نور : بس انتي ليه عايزه تتجوزي يا حور ؟
حور بتوتر : دا موضوع طويل ابقا احكيلكم عليه لما نتقابل
اهم حاجه اشوفكو انهارده بليل اما نشوف اسر المغرور ايه وضعه
البنات : تمام
واغلقو الهاتف مع بعضهم
*******************
في فيلا الجارحي
اسر : القوضه دي تتجهز واول لما تيجي تبهوها متقبش من قوضتي فاهمييين
الخدم :فاهمين
اسر : اول لما ندخل كلكو اجازه شهر وانتي يادادا بردو
الدادا : ناوي علي ايه يا بني
اسر بابتسامه خبيثه : كل خير
عدت الساعات والدقائق بسرعه لتجد حور نفسها تلبس فستان جميل جدا يليق بها باللون الاسود فهي اختارته بهذا اللون علي احتساب بانه متلائم مع حظها وكان خمارها باللون الاوف وايت الجميل وكانت تضع بعض الميكب الخفيف الذي زادها جمالا فوق جمالها كانت كالحوريه حقاااا
اما اسر فكالعاده ببدلته الرسميه وكان لونها ازرق وكان يرتدس ساعه مما جعلت يداه الرجوليه جميله ووضع من هذا البرفان اىخاص به الذي يجذب من لا يجذب ( خمسه في عنيكو 😹)
بعد التجهيزات وقدوم اصحاب حور عند منزلها
دخل اسر ويوسف معه وكان يوسف جذاب ايضا ولكن لحظه من هذه الفتاه التي بجانب يوسف يالا الصدمه انها بسمله التي كانت تدرب حور وكانت جميله كالعاده ايضااا
عندما رأي اسر حور صدم من جمالها ولكنه لم يظهر ذلك بل نظر لها نظره كره فهو لا يريد اظهار الا الكره لها ولكنه يضحك علي نفسه لانه يحب جمالها ويحب النظر لها ولكن القدر له رأي اخر
ونظرت حور اليه ايضا وبنفس النظره
وقع نظر يوسف علي تلك الجميله الواقفه بجانب حور التي كانت ترتدي فستان باللون الابيض وضيق من الصدر وينزل باتساع من خصرها وكان عليها طرحه باللون الوردي ومع ميكب خفيف ما هذه الجميله وكانت سلمى
يوسف بهمس الي اسر : مين الصاروخ الي جمب المدام بتاعتك
اسر : سلمي صاحبتهم
يوسف : اها شكلنا هنقول مبارك ليا بردوو 😹♥️
اسر : اتلم
بدر خرج من الغرفه لينظر الي اخته التي كالحوريه ويقول : ايه القمر دااا
واخذ يحتضن اخته
يوسف : الحق المدام بتتشقط
اسر نظر بناحيه حور ليجد من شاب وسيم يحتضنها
اسر ذهب بغضب اليهما : احم
حور : بدر اعرفك اسر الي هيتجوزني ان شاء الله
بدر مد يده الي اسر ليضغط اسر علي يد بدر
لينطق بدر : ايه يا جور مش هتقوليليو اني اخوكي ولا ايه ايديا اتهرست 😹
حور : بدر اخويا
ارخي اسر يده عن بدر ليقول : تشرفنا
ليقع نظر بدر علي تلك القويه التي كانت مختلفه عن باقي الفتيات فهي الوحيده التي لم ترتدي فستان بل اكتفت بهذا البنطال الاسود والقميص الابيض وشعرها المفرود ولم تضع نقطه ميكب فهي جميله بدون شي
بدر فسره : مين الحلوه دي ؟؟
ليقع نظر بسمله علي حور وحور كذلك لينصدمو الاثمان : حور
حور : بسمله ؟؟
بسمله : بتعملي ايه هما اوعي تقولي انك العروسه
حور بتوتر : هتفضحينا ايوه انا الذفته
الجميع استغربو
يوسف : انتي تعرفي حور يا بسمله
بسمله بتوتر هي الاخري : هاا اه انا اعرفها اه انا اعرهاااا
يوسف باستغراب : تعرفيها ازاي ؟؟
**********************
البارت خلص#
توقعاتكو للبارت الي جاي#
ايه الي هيحصل في حياه حور الجديده #
Nada_zidan ♥️