القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

زوجتي_القاصر البارت التامن التاسع والعاشر والحادي عشر والثاني عشر والاخير كامله علي مدونة النجم المتوهج للروايات

 


زوجتي_القاصر 

البارت التامن التاسع والعاشر والحادي عشر والثاني عشر والاخير

زوجتي القاصر

 البارت8 


دخلت الصف وراحت قعدت وحدها عشان مش عارفة حد 


ليان:سارة بصي البنت هناك 


سارة:هي جديدة هنا باين 


ليان: حرام تعالي نكلمها أكيد مش عارفة حد هنا 


سارة: طيب يالا 


ليان: أهلا يا قمر 


ورد بهدوء: أهلا 


ليان: أنت جديدة هنا 


ورد: آه بصراحة ومش عارفة حد ولا عارفة المكان 


سارة: طيب إسمك إيه 


ورد: أنا إسمي ورد وأنتو


سارة: أنا سارة 


ليان: وأنا ليان وممكن تيجي معانا على فكرة 


ورد: بجد طيب هو أنتو مش حتنزعجوا مني 


سارة: إيه ده  واحنا حننزعج ليه  يالا نلففك بالمدرسة 


ونعرفك على الاماكن قبل ما الدرس يبتدي 


ورد: أوكي يالا 


قعدوا يلفوا مع بعض وبعدها راحوا الدرس وهوما ماشيين 


كان في ولد جاي جري وضرب فورد وقعها


ورد زعقت: إيه ده مش تبص قدامك 


زياد: روحي يا أوزعة بعيد عشان ما تزعليش 


ورد إتغاضت: إنت حيوان واعمى و حيوان 


زياد بعصبية: كده طب تعالي شوفي الحيوان حيعمل إيه 


كان جاي ناحيتها بس الأستاذ جا و طلب منهم يدخلوا الصف


قعدوا جنب بعض 


ليان: إنتي إتجننتي يا ورد 


سارة: الله يحرقك يا ورد أنت مجنونة يا بت 


ورد: هي مدرسة أبوه دي هو مين عشان يقولي أوزعة 


سارة بسخرية: ما هي مدرسة أبوه فعلا 


ورد: أنت فصفي ولا فصفوا 


ليان: لا يا ورد هي فعلا مدرسة أبوه 


ورد: إيه ده فعلا 


ليان: بعيدا عن أنها مدرسة أبوه هو أكبر مننا وأنت ما كانش 


لازم تكلميه كده هو حيحطك فدماغوا  


ورد: بس 


سارة: بس إيه ده زياد يا بنتي مش حيسكت 


ورد: طيب أعمل إيه 


سارة: والله مش عارفة 


الاستاذ: أنتو هناك أسكتوا أو إطلعوا برا 


سارة: آسفين حضرتك 


فالصف


 زياد: البنت قالتلي حيوان 


مازن: كبر دماغك يا زياد 


زياد بعصبية: بس هي


مازن: خلاص أكيد مكانش قصدها 


زياد سكت وقعد 


مؤمن: أهلا 


زياد و مازن: أهلا 


مؤمن: مالك يا زياد قالب وشك ليه 


زياد بغيض: في بنت مش عارف مين إتخبطت فيها وهيا 


زعقتلي 


ضحك مؤمن: عشان كده 


زياد: أنتو عاملين منو موضوع بسيط ليه دي كان ناقص 


تضربني


ضحكوا عليه فقام من معاهم وراح 


ورد: أستاذ ممكن أطلع للحمام 


الاستاذ: إتفضلي 


قامت ورد وطلعت راحت للحمام كان ماشي وشافها وإبتسم 


بشر 


 مسك إيدها بقوة وجرها زياد: أهلا أهلا 


ورد خافت: أنااااا


زياد: مالك القطة اكلت لسانك 


ورد عيطت: سيب إيدي 


مازن:سيبها يا زياد


 سابها وهي عيطت أكثر وجريت بسرعة 


مازن: إيه إلي عملتوا ده يا زياد 


لف عليه: ما كانش قصدي أنا كنت 


مازن: كنت إيه أنا مش قلتلك تسيب البنت فحالها  


دخلت الصف وراحت قعدت 


ليان: في إيه يا ورد مالك 


ورد بتوتر: لا ولا حاجة 


سارة: زياد مش كدة 


هزت راسها بخوف


سارة: مش قلتلك هو حيزعلك 


       أكرم وصل الشركة نزل وطلع لمكتبوا عمل إتصالات 


كثير طول النهار تقريبا 


أكرم: إيه الجديد 


همس: أستاذ حمزة إتفق مع مس جنى على كل حاجة و مس 


جنى قالتلنا نبلغها لما ترجع 


أكرم: أمم تمام رتبيلي إجتماع معاها و قولي لحمزة ييجي 


لمكتبي


همس: حاضر  


قعد أكرم شوية و دخل حمزة 


حمزة: وأخيرا شرفت 


أكرم: آه بقولك هي مس جنى ما غيرتش حاجة مش كدة 


حمزة: آه أنا فرضت عليها شروطنا وهي موافقة 


أكرم: طيب 


حمزة بقرف: أنا البنت دي مش بالعها مش فاهم متحملها إزاي 


بنت ملزقة 


أكرم: والله و أنا كمان بس نعمل إيه 


حمزة:دلوقتي إحنا إستلمنا مشروع جديد همس حتجيبلك 


الورق 


جابتلهم الورق وقعدوا يناقشوا المشروع 


أكرم: تمام كده نبلغهم إننا حنمسك المشروع 


حمزة: تمام و أنا من رأيي ناخذ المشروع 


أكرم:أوك 


سمعوا دق الباب  


أكرم: إتفضل 


دخلت همس: حضرتك مس جنى برى 


أكرم: تمام دخليها 


حمزة بقرف: أنا طالع مش حمل قرف 


أكرم كتم ضحكتوا: طيب لما أحتاجك حقول لهمس 


طلعوا ودخلت جنى كانت لابسة فستان مكشوف 


جنى بدلع: أهلا يا أكرم إزيك


أكرم هو بيحاول يبتسم: كويس إتفضلي يا مس جنى 


قعدت وحطت رجل على رجل 


جنى: جنى بس مش مس جنى 


أكرم: إنتي كنت عاوزة تقابليني ليه 


جنى: عشان عايز أقولك حاجة 


أكرم بإستغراب: في إيه


جنى: أنت كنت مختفي فين 


أكرم: أفندم 


جنى بوقاحة: كنت مختفي فين 


أكرم: مش فاهم وأنت إيه مصلحتك من أنك تعرفي كنت فين


جنى بوقاحة: عشان أنا شخص مش بحب اللف والدوران أنت 


عاجبني  


أكرم: نعم حضرتك بتقولي إيه 


    عند ورد خرجت من المدرسة وإتصلت بالسواق 


ليان: تعالي نوصلك معانا 


ورد: لا أنا إتصلت دلوقتي حييجي ياخذني 


ليان: تمام باي 


وصل السواق 


...: إتفضلي يا مدام 


ورد: شكرا 


ركبت السيارة 


ورد: ممكن نروح الشركة عند أكرم الأول 


...: تمام 


ساق العربية وهي فضلت باصة من الشباك 


....: وصلنا 


ورد: شكرا تقدر تروح أنا حيوصلني أكرم 


نزلت ودخلت الشركة والكل كان بيبصلها 


ورد: ممكن سؤال هو مكتب أكرم فين 


الموضفة: فالطابق إلي فوق آخر مكتب 


ورد: تمام شكرا 


طلعت بالأسانسير وأول ما وصلت راحت المكتب 


ورد: أنا عايزة أدخل لأكرم 


همس:بس هو عندوا حد جوا إستني شوية وحبلغوا 


ورد بعناد: لا حدخل دلوقتي 


وراحت المكتب فتحت الباب 


ورد بصدمة: أكررررم 


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

التتمة البارت9


أكرم:إنتي مجنونة أنتي وحدة مخطوبة عارفة يعني إيه 


جنى بوقاحة: ومالو مخطوبة مخطوبة بس إنت داخل 


مزاجي


أكرم بقرف: أنت إنسانة ماعندهاش ذرة حياء إطلعي برة


وقف جنى بغضب: بس مش حسيبك يا أكرم 


وغفتلوا وقربت باس**تو وهو تنح من الصدمة وفجأة الباب 


إتفتح


ورد بدموع: أكرررم 


دفعها بعيد : ورد ورد 


طلعت من المكتب وجريت 


كان حيلحقها بس جنى مسكتو 


جنى: سيبك إنت تعالى معايا حبسطك 


دفها بقوة ووقعها 


أكرم: إبقي خذي ورقك من عند همس ما يشرفنيش أتعامل 


مع واحدة مقرفة زيك 


 وخرج جري ورد كانت مصدومة وجريت من غير ما تبص 


وراها ركبت الأسانسير وكان حيقفل بس أكرم وقفوا ودخل 


ورد زعقت: جاي ورايا ليه روح كمل إلي كنت بتعملوا 


مسك إيدها 


أكرم: حبيبتي والله أنا كنت طردتها وهي فاجئتني 


بعدت إيدوا عنها وعيطت: هي دي إلي حتتقبل إنها تبقى 


مراتك مش كدة مش وحدة عندها 15 سن


قاطع كلامها و باس**ها سند جبينوا على جبينها 


أكرم:عمري ما حقبل تبقى وحدة مراتي غيرك فاهمة 


زاد صوت بكاها ضمها ليه 


أكرم: أنا آسف يا روحي والله طردتها من الشركة ومش 


حتعامل معاها ثاني


ورد: بجد 


أكرم باس جبينها: آه يا حبيبتي عمري ما حسمح لوحدة ست 


تقرب مني غيرك 


وصل الأسانسير وبعدها عنوا ومسك إيدها 


أكرم: يلا نروح بقى 


ورد: يلا 


طلعوا مع بعض و الشركة كلها كانت بتبصلهم 


ورد بهمس: أكرم دول بيبصولنا كدة ليه 


أكرم: بلاش نهتم بيهم يا روحي  


رفع صوتو: كل واحد على شغلوا


إتفرقوا كلهم 


أكرم: يلا يا روحي 


ورد:يلا 


وراهم كانت جنى وهي حتنفجر 


جنى: وربنا مش حسيبك يا أكرم وحعرف مين دي ومش 


حسيبها 


خرجت وروحت 


فتحلها أكرم باب العربية وركبت ولف ركب 


أكرم: حبيبتي عجبتك المدرسة 


ورد بتوتر: آه حلوة 


أكرم: مالك يا روحي لو مش عجباكي نغيرها هي مدرسة 


واحد صاحبي وعارفها كويسة 


ورد: لا لا هي حلوة وعندي أصحاب هناك 


مسك إيدها وباسها: تمام 


ساق السيارة 


ورد: ماما سميحة وحشتني 


أكرم: أنا كمان والله 


ورد: ممكن سؤال يا أكرم 


أكرم: إتفضلي 


ورد: هو سراج ما كلمكش 


إبتسم: لا يا حبيبتي لو عايزة كلميه 


ورد : آه والنبي 


أكرم مسك خذها: يا خرابي على إلي قلبها طيب 


ورد بوزت: هو زعقلي بس مش قادرة أزعل منو هو أخويا


أكرم: حنروح لعندوا بالليل  بس هو أخوكي إزاي 


ورد: لما خالتوا ماتت الله يرحمها ماما رضعتوا 


أكرم:طيب يا روحي عايزة أجيبلك حاجة قبل ما نروح 


ورد بخجل: عايزة أشتري هدية لسراج عشان نتصالح 


أكرم: إنت تؤمري 


وقف أكرم ونزلوا دخلوا محل رجالي ووقفت تختار 


أكرم: بصي يا روحي إختاري إنتي وأنا حروح أعمل تيليفون 


ضروري وجاي 


وسحب كارت وإدهولها


ورد: تمام يا أكرم بس مش تتأخر 


با**س خذها: طيب 


طلع أكرم وهي قعدت تختار وعجبتها ساعة وأخذتها 


زياد كان بيلف هو والشلة بتاعتوا وشافوا محل دخلوا عليه 


مروان: عايز أشتري هدية لبابا بس مش عارف أختار إيه


زياد: خذلوا بدلة 


مازن: لا إختار حاجة ثانية أحسن 


زياد: تعالى نشوف الساعات 


ورد شافتهم وخافت وتوتر وجات طالعة وهي لسة ما 


حاسبتش


العامل مسك إيدها و زعق: حضرتك رايحة فين إنتي ما 


حاسبتيش إنتي شكل محترم بتسرقي ليه 


وقفت ورد ودمعت عينيها وزياد والشلة كانوا باصينلها بقرف


مازن: مش دي البنت إلي فالمدرسة 


زياد: آه هي 


عيطت أكثر  مد العامل إيدوا ياخذ الساعة لقى بوكس بوشوا 


ونزل فيه أكرم ضرب 


ورد صرخت: أكرم أكرم سيبوا والنبي 


أكرم بعصبية: بقى ده يقولك سرقتي وماسكك وبيبجح 


ورد عيطت: والنبي يا أكرم 


سابوا ولف ليها حضنها: آسف يا روحي 


مسكت فيه بقوة 


زياد بصدمة: يخربيتوا ده فرموا


مروان بسخرية: بس الواد أخذ علقة موت الأستاذ ده 


متوحش 


بعدها ومسح دموعها 


العامل: أنا آسف جدا حضرتك بس هي كانت طالعة وما 


حاسبتش وأنا إفتكرت إنها 


بصلوا أكرم بعصبية: إفتكرت إيه مش يمكن جاية تاخذ رأيي 


العامل: أنا آسف لحضرتك جدا 


ورد: مفيش مشكلة يا أكرم تعالى نشتري من هنا أنا 


عجبتني الساعة


أكرم: بس يا حبيبتي 


ورد: يالا يا أكرم 


حاسب أكرم وطلعوا 


زياد: إيه ده مش ده أكرم شريك بابا 


مروان: آه هو هي أختوا ولا إيه


مازن بإستغراب: أخت مين ده معندوش خوات


زياد: يمكن قريبتو


مازن: يمكن 


مروان: يلا بقى نشتري 


مازن: شوف الساعة إلي إختارتها البنت حلوة أوي 

 

مروان: والله عجبتني أنا كمان 


زياد كشر: مش راضي أعترف بس هي حلوة فعلا 


مروان: طيب حاخذ دي 


راح حاسب وطلعوا 


روحو أكرم وورد البيت 


ورد: طنط سميحة وحشتيني 


حضنتها: وأنت كمان يا روح طنط المدرسة حلوة ولا إيه 


ورد: آه حلوة جدا 


سميحة: طيب يا روحي الحمد لله 


أكرم: يلا يا حبيبتي روحي أوضتك إجهزي وعشان نحروح 


عند سراج


سميحة: أيوة صحيح هو جا هنا يدور عليكم وقالي لما 


يرجعوا قوليلي


أكرم: إحنا رايحين نزوروا 


سميحة: أكرم أنا فكرت فكلامك يا حبيبي أنا بجد ظلمتك 


أوي لما أجبرتك تتجوز ورد وظلمتها هي كمان عشان لسة 


صغيرة وأنا حطيتها فموقف أكبر منها فلو عايز يا حبيبي 


تطلقها إعمل زي ما أنت عايز بس هي حتفضل عايشة معانا 


أكرم إتعصب: لا يا ماما مش مطلقها 


سميحة: بس 


أكرم: ورد مراتي يا ماما ومش حطلقها وده إلي عندي 


سميحة بسعادة: براحتك يا حبيبي 


أكرم: عن إذنك أروح أشوفها لو خلصت 


راح الأوضة ودق الباب 


ورد: إتفضل 


دخل لقاها لابسة فستان سيمبل أوي أبيض لتحت الركبة 


وفاردة شعرها و حاطة ربطة شعر سودا و شوز رياضي أسود


أكرم صفر: إيه القمر ده 


إبتسمت ورد: أنا جهزت نروح بقى 


أكرم مسك إيدها: نروح طبعا 


طلعوا 


أكرم: يلا يا ماما سلام 


سميحة بفرحة: فحفظ الرحمان يا حبايبي 


طلعوا ركبوا العربية وساق أكرم وصلوا لبيت سراج نزل 


وفتحلها الباب


مدلها أكرم إيدوا : يالا يا قمري 


مسكتو ونزلت دقوا الباب جا سراج وفتح وكان شكلوا مبين 


تعبان 


إترمى فحضنها:ورد 


ورد طبطبت عليه: إنت كويس يا حبيبي 


سراج: دلوقتي بس بقيت كويس 


أكرم كان ماسك نفسوا بالعافية 


أكرم: أحممم مش ندخل بقى 


سراج بعد: آه طبعا إتفضلوا 


بعد و عداهم يدخلوا 


سراج: إتفضلوا 


قعدوا وقعد سراج جنبها 


أكرم بهمس: اللهم طولك يا روح 


ورد: بتقول حاجة يا أكرم 


أكرم بغيض: لا بقول ربنا يخليكم لبعض يا حبيبتي 


سراج فهم أنو متغاض وكتم ضحكتوا: أحممم شكرا ليك


 حضنها: إنت وحشتيني أوييي


ورد: وأنت كمان 


سعل أكرم وبصلوا بحقد 


سراج بإستفزاز: مالك يا أكرم أجيبلك مية 


أكرم بهمس: مية يسقوا بيها قبرك يا بعيد 


سراج: بتقول حاجة 


أكرم: بقولك هو المطبخ بعيد عشان أروح أجيب مية


سراج: لا لف على اليمين تلاقيه 


قام وراح المطبخ مسك الكاس وصب مية وشربها 


أكرم بغيض: كان يوم أسود يوم ما وافقت أجيبها عندو 


لف يرجع بس سمعهم بيتكلموا فرجع ورى شوية 


سراج: هو أنتي مبسوطة معاه يا ورد 


ورد: آه يا سراج أنا بحب أكرم أوي ومش حقدر أعيش من 


غيروا  يعني ما تتكلمش عن الطلاق ده ثاني 


سراج: طيب يا حبيبتي بس لو زعلك إفتكري أن أخوكي 


موجود وحيجيب حقك 


ورد: عارفة يا حبيبي 


سراج ضحك: هو مات فالمطبخ ولا إيه 


ضحكت ورد: حروح أشوفو 


قامت وراحت 


ورد: أكرم أكرم أنت فين 


حست بإيد سحبتها 


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


جنى بغيض: مراتوا إزاي 


علاء: أيوة هو ده إلي وصلت ليه 


جنى: يبقى أنا جنى أترفض عشان حتتة عيلة 


علاء بخبث: بس دي مزة مزة وحياتك


جنى: أسكت يا علاء لو عايز تفضل عايش 


علاء: الله بقول الحقيقة طيب تعالي نعمل صفقة 


جنى: صفقة إيه 


علاء : أنا عايز البنت وإنتي خذي أكرم ليكي بمعرفتك 


جنى بشر: طيب أنا عجبتني الصفحة وموافقة 


غمزلها علاء: كدة تعجبيني ما تيجي 


ضحكت بدلع وراحت معاه


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

💜💜💜💜💜💜💜💜

💜💜💜💜💜💜

💜💜💜💜

💜💜

💜

 تفتكروا ورد وأكرم مستنيهم إيه؟؟؟ 🤔🤔


وزياد ده حيكون جزء طيب أو شرير من القصة 😶


حنعرف البارت الجاي💜💜


عايزة تفاعل حلو عشان البارت ينزل 

#زوجتي_القاصر 


بارت10


سحبها أكرم 


ورد: أكرم خوفتني 


أكرم بحب: آسف يا روحي 


ورد: أنت أتأخرت ليه 


أكرم: كنت بشرب مية طيب مش يالا نروح بقى 


ورد: أوك يالا 


مسك إيدها وراحوا 


أكرم: يالا يا سراج نسيبك دلوقتي 


سراج: لسة بدري 


ورد:لا يا سراج أنا عندي مدرسة بكرة تعالى إنت زورنا 


سراج حضنها: طيب يا ورد خذي بالك من نفسك 


ورد: وأنت كمان باي باي 


طلعوا أكرم وورد وروحوا 


أكرم: يالا يا ورد روحي نامي عشان المدرسة 


ورد: طيب تصبح على خير 


أكرم باس راسها: تصبحي على خير يا قمري 


دخلت خذت شاور و نامت وهي مبتسمة 


                      الصبح 


صحيت غسلت ولبست هدومها وحملت شنطتها وطلعت 


ورد: صباح الخير 


أكرم وسميحة: صباح النور 


حطت جبنة فخبز ولفت تروح 


أكرم: مستعجلة ليه أقعدي كلي 


ورد:لا لا أنا متأخرة أوي 


طلعت جري وركبت مع السواق وراحت المدرسة أول ما 


وصلت دورت على ليان وسارة ولقت ليان قاعدة 


ليان: صباح الخير 


ورد:صباح النور إزيك 


ليان:كويسة


ورد:سارة فين 


ليان: غايبة عشان عندها إنفلونزا 


ورد: اااا اوك يالا ندخل 


ليان: يالا


دخلوا مع بعض وشافوا زياد  قاعد جنب صفهم


ورد: أنا رايحة أنهي الحكاية دي 


ليان: حتعملي إيه يا مجنونة


ورد: ولا حاجة 


راحتلوا 


ورد: زياد مش كدة 


زياد بسخرية: آه بنفسوا 


ورد: أنا عايزة أقولك توقف بقى عشان أنا زهقت أنا ما كانش 


قصدي وأنت ضربت فيا عشان كدة فقدت أعصابي 


مازن: شوفت يا زياد خلاص بقى 


مروان: صح يا زياد كفاية كده 


زياد بإستسلام: طيب ماشي أنا كمان ماكانش قصدي 


ورد إبتسمت: طيب سلام 


راحت لعند ليان 


ورد: خلاص خلصنا 


ليان: أوووف أخيرا يعني دلوقتي مفيش حقد ولا حاجة 


ورد: لا خالص 


دخلوا الصف وقعدوا جنب بعض 


                 &&&&&&&&&&&&&&&&&&


جنى: طيب خطتك إيه 


علاء بشر: قصة قصير جدا البنت حتطلع من المدرسة ويا 


عيني عيال صايعين بيخطفوها وأكرم ما يلاقيهاش و الباقي 


عليكي 


جنى بخبث: يخربيتك عليك أفكار وحننفذ إمتى


علاء: عيب عليكي النهاردة طبعا بس زي ما إتفقنا المزة ليا


جنى: ليك ليك إبعدها بس عن طريقي 


علاء: حبعدها خالص ما تقلقيش 


ضحكت: تعجبني أفكارك يا واد يا علاء  


                  &&&&&&&&&&&&&&&&&&&


خلصوا دروس وطلعوا 


ليان: ورد 


ورد: همممم 


ليان: إنت نقلتي من مدرستك ليه


ورد: عشان كان عندي ضروف 


ليان: إنت ممكن تحكيلي يا ورد


ورد: بس توعديني مش تقولي لحد 


ليان: أنا مش نمامة على فكرة 


ورد بتردد: طيب أنا ماما توفت وكنت عند عمي وهو ما 


سمحليش أدرس بس أنا تجوزت وجوزي سجلني فالمدرسة 


ثاني


ليان بصدمة: نعمممم إتجوزتي إزاي 


ورد: إتجوزت زي ما الناس بتتجوز 


ليان: طيب و جوزك ده كويس 


ورد: أيوة وبيحبني وبحبوا جدا 


ليان: طيب الحمد لله انا بابا جيه عشان ياخذني يلا سلام 


ورد: سلام 


قعدت ورد تستنا السواق برى وفجأة لقت ثلاثة رجالة 


حاوطوها و خدروها وماحستش بحاجة بعدها 


زياد كان طالع من المدرسة هو ومازن وشافوها 


زياد بصدمة:إيه إلي بيحصل 


مازن صرخ: ألحق يا زياد البنت خاطفينها 


 رمي الشنطة و جري عليها بس ما لحقش 


زياد صرخ: يا ولاد الكلب 


مازن: حتصل ببابا  يا زياد يقول لأكرم أنا حفظت نمرة 


العربية 


زياد: بسرررعة يا مازن 


إتصل لابوه وبلغوا شافو شنطتها واقعة وخدوها 


  أكرم كان قاعد فمكتبوا ورن تيليفونو 


أكرم: أيوة يا سليم في إيه 


سليم: ألحق يا أكرم الولاد كانوا طالعين وشافوا حد بيخطف 


ورد البنت إلي طلبت أدخلها المدرسة 


قام من مكانوا بخضة: إيييييه 


سليم:مازن إبني حفظ نمرة العربية ودلوقتي راحوا للشرطة 


أكرم: أنا جاي حالا 


جري بسرعة ركب العربية وساق بجنون وصل قسم الشرطة 


نزل بسرعة ودخل


أكرم بخوف: سليم 


سليم: أكرم 


أكرم: الولاد فين 


سليم: جوة بيدوا إفادتهم 


أكرم ضرب الحيط بجنون: يخطفوها ليه أنا مش فاهم حاجة 


سليم: إهدى يا أكرم تعالى أقعد 


قعد وحط راسوا بين إيديه: مين ليه مصلحة يعمل كدة


سليم: يمكن حد من منافسيك عشان يضغط عليك 


أكرم: ما حدش يعرف عن ورد يا سليم غيرك أنت وحمزة  


طلعوا زياد ومازن 


 راح ليهم أكرم: أنتو شفتوهم بيخطفوها 


زياد نزل راسو: آه حاولت ألحقهم بس 


أكرم: شفتو وش حد 


مازن: للأسف لا كانو ملثمين نزلوا من السيارة خدروها و 


خذوها  ووقعت الشنطة دي 


خذ منو الشنطة ودور جواها 


أكرم: تيليفونها مش هنا 


سليم: يمكن لسة معاها حنتبع إشارة التلفون


أكرم إحمرت عينيه من العصبية: وربنا حجيبهم ولاد الكلب 


سليم: إهدى يا أكرم مش كدة أنا حعمل إلي عليا وحنلاقيها 


أكرم: قولي نمرة العربية يا مازن 


مازن:**************


أكرم: سلام يا سليم 


سليم: ما تتهورش وتعمل حاجة من راسك يا أكرم 


أكرم بهدوء مخيف: حاجة بس دأنا حعمل حاجات كثير أوي 


سليم: أنا جاي معاك


راح لف وركب العربية معاه 


سليم: على البيت على طول يا ولاد


ساق أكرم بجنون واتصل 


أكرم: وائل عايزك تجيب العربية لي نمرتها********* إتصرف 


وائل: ححاول يا أكرم 


أكرم إتجنن: لا ما تحاولش يا وائل جيبها فاهم مراتي 


مخطوفة لو حصلها حاجة مش حرحم حد 


وائل: تمام يا أكرم إهدى


أكرم: أنا جاي لعندك 


قفل وساق بسرعة 


فتحت ورد عينيها بصعوبة لقت نفسها متربطة وفمها متكمم 


ورد بدموع: هممممم 


الراجل بخبث: إيه ده إيه ده فقتي يا قمر  


ورد حاولت تتحرك و ماقدرتش شالها الربطة من فمها 


ورد عيطت: أنتو مين 


الراجل2 بخبث: إيه ده بتعيطي ليه دحتى إحنا ناس كويسين 


وجبنالك أكل عشان ما تجوعيش فالطريق حنبسطك يا قمر


ورد صرخت: سيبوني والنبي 


الراجل2: تؤ تؤ  يا قمر ما إتفقناش على كدة 


ورد صرخت: ساعدووووونيييي 


مسك السلاح وضربها لراسها وأغمي عليها 


الراجل1: هو إحنا ناقصين زعيق ووجع دماغ إتصل بالبوس 


وقولو خلصنا وحنجيبها المخزن 


الراجل2: تمام 


إتصلوا بلغوا علاء 


علاء بشر: خلاص يا جنى إحنا فالتمام 


جنى بسعادة: عايزة أروح أشوفها وهيا متربطة زي الكلبة 


علاء:يا شريرة إنتي 


جنى: أمال مش أنا جنى إلي وحدة زيها تاخذ أكرم مني 


علاء: تمام لما يوصلوا حيبلغونا ونروح إحنا بقى 


وصلوا المخزن وحملوها ودخلو ربطوها جوة ورد إبتدت 


تفتح ولقت نفسها فمكان غريب متربطة حاولت تتحرك بس 


ما قدرتش وفجأة إفتكرت تيليفونها فجيب البنطلون حاولت 


وتحركت إيدها بصعوبة وابتدت تطلعوا و رخت الحبل شوية 


وقدرت توصل ليه ورنت على رقم أكرم وابتدت تسمع 


أصوات بتقرب إرعبت و رمتوا بعيد 


أكرم وصل عند وائل و فجأة رن تيليفونو بص لقاها ورد 


فتح بسرعة وكان حيتكلم بس سكت لما سمعهم 


علاء وهو بيلمس وشها: يخربيت الحلاوة إيه القمر ده 


ورد: هممممم 


شال الربطة من فمها


ورد تفت فوشوا: ما تلمسنيش يا حيوان 


دخلت جنى: تؤ تؤ إيه ده إيه ده القطة طلعت بتخربش 


ضربها علاء ألم: بلاش تخليني أتعامل بالطريقة دي 


ورد عيطت: أنتو عايزين مني إيه 


علاء بخبث: عايزك يا قمر 


جنى مسكت وشها بعنف: أنت إلي قربتي من حاجة ما 


تخصكيش يبقى إستحملي 


 طفى تيليفونها و أكرم كان حينفجر  حددوا المكان وطلع 


يسوق زي المجنون 


علاء: ما تسيبيني مع القمر 


جنى: علاء تعالى الاول أكلمك 


علاء بزهق: طيب 


طلعوا برى وسابوها


جنى: عايزاك تاخذ إلي أنت عاوزوا وتخلص عليها 


علاء بحسرة: خسارة القمر دي


جنى بتهديد:زي ما بقولك يا علاء


علاء:تمام 


 ورد كانت سامعاهم و عيطت: يا رب ساعدني 


شوية ورجع علاء وبصلها بخبث 


علاء: ما تيجي 


ورد عيطت: سيبني سيبني والنبي 


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

#زوجتي_القاصر 


البارت 11 قبل الأخير (أعتذر تم الحذف البارت بالخطأ البارحة) 


أكرم: مش حرحم حد فيهم 


وائل: ما تتصرفش من نفسك يا أكرم إستناني لما أوصل أنا 

والبوليس 


أكرم زعق: بقولك الحيوان بيقرب من مراتي 


وائل: ما تتهورش يا أكرم والسلاح إلي أخذتو اوعى تستعملو 

فاهم 


أكرم: مش حقدر يا وائل حفضيه فدماغ الحيوان إلي جوة


وائل: أكرم بلاش جنان أنت عاوز تتسجن ما تعملش حاجة 


أكرم: إن شاء الله  أولع 


قفل الخط ورمى تيليفونو وجري المخزن 


عند ورد 


رجع علاء وبصلها بخبث 


علاء: ما تيجي 


ورد عيطت: سيبني والنبي 


قرب منها وهي إبتدت تتحرك و ووقعت 


هلال: تؤ تؤ شوفتي يا قطة إتعورتي بلاش تزعليني 


وحنخلص بسرعة 


قرب منها وفكها  ورماها على الأرض 


ورد: أكرررررم  ساعدونيييي


قرب منها وحاول يغت**صبها


أكرم دخل المخزن وسمع صوتها وراح ناحيتو  و إتعصب 


لدرجة صارت عينوا حمرة و حمل السلاح وضغط على الزناد 


من غير تفكير فضى السلاح فيه 


ورد سمعت صوت السلاح ووقع عليها و ما بقاش بيتحرك 


وهي إتصدمت قرب أكرم وبعدوا عنها ورفعها وغطاها


بالجاكيت


أكرم:حبيبتي إنتي كويسة


 بصت ورد للدم : هو ه‍و أكرم دم في دم  


وقعت أغمي عليها 


أكرم بخضة: ورد وردد حبيبتي فوقي 


وصل وائل و البوليس ودخلوا 


وائل إنصدم: الله يخربيتك عملت إيه 


أكرم زعق: عشان قلتلك لو قرب منها بس عينوا مش


حتشوف نور ثاني


وائل: يخربيتك أنت إلي مش حتشوف نور حتتحبس يا إبني


أكرم: المهم هي كويسة


قربو وحطولو الكلبش 


أكرم: خذها المستشفى يا وائل خلي بالك منها 


وائل مسح وشوا: تمام يا صاحبي حاخذها المستشفى 


وألحقك 


أكرم: إتصل بحمزة تمام قولو ياخذ بالوا من ماما و ورد


وائل: تمام 


ركبوه سيارة الشرطة ووصلت الإسعاف خذوا ورد و علاء 


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


فتحت عينيها بصعوبة لقت نفسها في المستشفى ومعلقينلها


محلول


ورد همست: أكررم 


سميحة: إنتي فوقتي يا حبيبتي انت كويسة 


ورد إبتدت تفتكر وعيطت: أكرررررم عايزة أكرم 


حضنتها سميحة وعيطت: كل حاجة بإيد ربنا يا حبيبتي 


ورد إنهارت: أنا السبب قتلوا عشاني قتلوا مات أكرم أكرررم 


جريت سميحة ونادت الدكتورة حقنتلها مهدئ نامت فغطتها 


سميحة وطلعت 


سميحة بخوف: طمني يا حمزة طمني يا إبني بالله عليك 


حمزة: مش حنكذب عليك يا خالتو بس مش حيطلع منها 


بالساهل عشان الواد مات 


سميحة ضربت صدرها: حمزة والنبي إبني ما تخلوهش 


يتسجن


حمزة: والله إحنا بنعمل إلي علينا وزيادة يا خالتو حيطلع منها 


بإذن الله 


سميحة عيطت: ممكن تاخذيني ليه 


حمزة: والله يا خالتو الزيارات ممنوعة عشان هو فالتحقيق 


سميحة: طيب روحلوا يا إبني أنا مع ورد 


حمزة: هي كويسة 


سميحة بحزن: وآلله إلي شافتوا مش قليل هي تعبانة جامد 


حمزة: حتفرج باذن الله يالا يا خالتو محتاجين حاجة 


سميحة: لا يا إبني روح أنت 


روح حمزة و دخلت سميحة وقعدت تقرا القرآن جنب ورد 


عند أكرم 


وائل: أكرم أنت حرقت نفسك أنت آخرك تاخذ خمس سنين 


ستة عشان كنت بتحمي ورد


أكرم: مش مهم أنا المهم ورد كويسة 


وائل: كويسة الحمد لله يا أكرم أنا وصلتها المستشفى بنفسي


أكرم مسح وشو: الحمد لله 


وائل: خلينا فالمصيبة بتاعتك دي 


أكرم: إن شاء أولع المهم هي كويسة دلوقتي 


وائل: فكرك حتفضل كويسة وأنت فالسجن 


سكت أكرم


وائل: شوفت ما فكرتش فده كان لازم تستنا الشرطة توصل


أنت كان ممكن تطلع منها لو ضربتوا رصاصة وحدة كان 


ممكن تدفع غرامة بس عشان دفاع عن النفس بس أنت 


فضيت السلاح فيه 


أكرم: أنا ما حسيتش على نفسي


وائل: يا الله إحنا نحاول نعمل كل إلي نقدر عليه وان شاء الله 


تأخذ حكم مخفف 


أكرم: تمام


 عدت ثلاث أيام 


ورد ما كانتش بتاكل كويس و طول الوقت بتعيط


سميحة بحزن: يا حبيبتي كلي لقمة 


ورد: أنا عايزة أروح لأكرم يا طنط 


سميحة: اليوم المحاكمة يا روحي إن شاء نطلع كلنا مع بعض 


ورد: يا رب 


أكلتها لقمتين بالعافية وطلعت سابتها تلبس هدومها لبست


هدومها وطلعت


ورد: تمام يا طنط خلصت 


سميحة: يالا يا حبيبتي 


طلعوا مع بعض وركبوا العربية مع حمزة 


حمزة: صباح الخير 


ورد وسميحة: صباح النور 


ورد: حمزة هو أكرم حيطلع


حمزة: إن شاء والله 


وصلوا المحكمة ودخلوا  قعدوا مستنين وفجأة شافوهم 


جايبين أكرم وإيدوا متكلبشة نطت ورد وراحت جري


ورد: أكررررم 


مسكوها الشرطة يبعدوها


أكرم زعق: سيبوها سيبوها محدش يلمسها 


وائل أشرلهم: سيبوها 


سابوها وحضنتوا وعيطت 


أكرم: قمري ما تبكيش يا روحي 


ورد : أنا آسف جدا ده بسببي 


أكرم: لا يا روحي مش بسببك 


بعدت عنوا و لمست وشوا: أنت تعبان أوي 


أكرم باس راسها: لقيت كويس دلوقتي يا روحي 


قربت سميحة وعيطت: يا حبيبي أنت كويس


حضنتوا: كويس يا ماما


الشرطة: خلاص لازم ندخل بقى 


خذوا أكرم وسميحة حضنت ورد المنهارة وعيطت دخلوهم 


وقعدوا كلهم مستنين الحكم  


القاضي: حكمت المحكمة على أكرم شريف خمس سنوات 


حبسا 


أول ما سمعت ورد الحكم صرخت و وقعت أغمي عليها 


وسميحة قعدت وعيطت جامد 


أكرم بخضة: ورددد ورد يا حمزة 


جري حمزة ليها 


شالوها وخذوها المستشفى بسرعة دخلوها و فضلوا مستنين 


شوية وطلعت الدكتورة 


سميحة بتعب: طمنينا يا دكتورة 


الدكتورة: ضغطها وطي وكمان جسمها ضعيف جدا 


سميحة بحزن: يا حبيبتي 


الدكتورة:حضرتك إنتي مبين مش كويسة 


سميحة: أنا كو...


ما كملتش كلامها وداخت مسكتها الدكتورة ودخلوها جنب 


ورد 


الصبح صحيت ورد لقت نفسها في المستشفى 


سميحة: إنتي كويسة يا ورد 


ورد ما ردتش 


سميحة بخوف: طمني قلبي يا حبيبتي


ماردتش ثاني والدموع تجمعت فعينها وأشرت لحلقها 


سميحة: حنادي الدكتورة 


طلعت جابت الدكتورة 


الدكتورة: ورد بتوجعك حاجة حاسة باي ألم 


ورد عيطت وأشرت لحلقها أداتلها الدكتورة ورقة و قلم 


ورد كتبت: مش قادرة أتكلم صوتي مش بيطلع


الدكتورة: طيب إرتاحي يا ورد تعالي معايا حضرتك 


طلعت سميحة معاها 


الدكتورة: المريضة للأسف فقدت النطق 


ضربت صدرها: يا لهويييي طيب و في حل نقدر نعالجها 


الدكتورة: للأسف لا إحنا علينا نبعدها عن التوتر و أي حاجة 


تزعجها عشان نفسيتها تعبانة والعامل النفسي سبب في 


فقدانها النطق 


سميحة: يا رب 


الدكتورة: دلوقتي حتفضل شوية ونكتبلها خروج أهتموا 


بأكلها و زي ما قولتلك إبعدوها عن التوتر 


سميحة: إن شاء الله  متشكرة بجد يا دكتورة 


الدكتورة: ولو ده واجبنا 


روحت و سميحة دخلت لورد 


سميحة: يا روحي إنتي كويسة 


هزت ورد راسها وكتبت: هو أكرم كويس 


سميحة: آه يا حبيبتي كويس 


كتبت ورد: ممكن تاخذيني ليه لما نطلع 


حضنتها سميحة: آه يا حبيبتي حنروح لعندوا 


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

#زوجتي_القاصر 


البارت 12 والأخير 🌸🥀


                  بعد مرور خمس سنوات ✨


طلعت ورد من الجامعة


ليان بفرحة : مش معقولة ربنا إستجاب لدعائي واتلغت 


المحاضرة 


ضحكت ورد: أنت مش شكل واحدة جاية تدرس والله 


ليان: بس وأخيرا خلصنا من الاستاذ ده بالع أسطوانة  


ورد: آه وحياتك في دي عندك حق أنا راسي مصدع 


ليان: طيب مش حتطلعي معايا النهاردة 


ورد: والله مش حقدر  يا ليان 


ليان بتحايل: والله مش حنتأخر نروح نعمل شوبينغ بس 


ورد: طيب حروح النهاردة 


ليان نطت: طيب يلا 


ركبوا سيارة أجرة وراحوا يتسوقوا وصلوا ودخلوا 


ليان: تعالي نشوف الفساتين هناك يا ورد 


ورد: طيب 


دخلوا المحل 


ليان: جربي ده يا ورد حلو أويييي 


بصتلوا بإنبهار كان فستان أبيض قصير لتحت الركبة منفوش 


شوية


ورد : آه والله عجبني جدا 


ليان: أدخلي قيسيه


ورد: أوك 


دخلت قاستوا وطلعت 


ليان:الله قمر أويييي يا ورد ونبي خذيه 


ورد: أنا كمان عجبني 


ليان: روحي حاسبي 


ورد: لما أغيروا الأول 


ليان بتحايل: لا سيبيه والنبي وحياتك يا ورد 


ضحكت: إنتي مشكلة طيب مش حغير حروح أحاسب وإنتي 


جيبي هدومي من جوة


راحت حاسبت وطلعوا 


ورد: حتصل بسراج يوصلنا 


ليان: أنا إنسان ببابا وصل أهو 


إتصلت بسراج 


سراج: آلو أهلا يا ورد 


ورد: ممكن تيجي تاخذني يا سراج 


سراج: طيب أنتي فين 


ورد: أنا قدام*********


سراج: تمام أنا قريب من هنا جاي حالا 


فضلت تستنا شوية ووصل راحت ركبت العربية 


ورد: سلام يا سراج 


سراج: إزيك يا حبيبتي 


ورد: الحمد لله 


سراج: طلعتي بدري النهاردة


ورد: والله مش عارفة المحاضرات إتلغت فجأة 


سراج: آه طيب يالا نروح بقى 


ساق العربية 


ورد: إيه ده يا سراج ده مش طريق البيت 


سراج: عارف يا حبيبتي أنا رايح مكان الأول 


ورد: طيب 


سندت على الشباك وغمضت 


ورد: سراج 


سراج: هممم 


ورد: عايزة أزور أكرم النهاردة


توتر سراج: أوك 


رجعت غمضت عينيها 


كمل سواقة 


   عند أكرم  طلع من باب السجن واتنفس جامد 


أكرم براحة: وأخيرا 


جري حمزة وحضنوا: الحمد لله 


أكرم: ها يا حمزة عملت إلي قلتلك عليه 


حمزة إبتسم: عيب عليك كل حاجة جاهزة ويلا بقى تتحمم 


وتغير هدومك 


أكرم: يالا 


ركب معاه فالعربية وساق حمزة


أكرم: حست بحاجة 


حمزة: لا سراج راح جابها وبيضيع وقت 


أكرم إبتسم: حلو


حمزة: يالا بقى وصلنا إنزل بسرعة 


نزلو ودخلوا جوة 


سميحة حضنتوا وعيطت: أكرم يا حبيبي 


أكرم: وحشتيني يا ماما 


سميحة: وأنت يا حبيبي 


حمزة: سيبيه يا خالتو دلوقتي يروح يجهز


سميحة بفرحة: آه يا حبيبي روح أنت  


راح أوضتوا إتحمم وحلق و غير هدوموا لبس بذلة رمادي و 


مشط شعروا ونزل 


أكرم: ها إيه رايكم 


حمزة: أنا ما عرفتكش 


وائل: وأنا كمان وربنا 


ضربوا: يا حيوان على أساس كنت فار بالوعات وأنا مش 


واخذ بالي 


حمزة: أتصل بقى على سراج 


سميحة: آه إتصل المعازيم وصلوا  


كان سراج بيسوق وسمع تيليفونو 


سراج:ألو 


حمزة: آه يا سراج تعالى كل حاجة مضبوطة 


سراج: تمام 


قفل ولف بالعربية 


ورد: إيه ده مش أنت قلت عندك مشوار 


سراج: لا إتلغى دلوقتي إتصلوا 


ورد: طيب 


وصل سراج لفيلا أكرم ونزلت


ورد: تعالى أدخل يا سراج حجيب حاجة من جوة ونروح 


لأكرم 


نزل سراج: تمام يلا 


دخلوا الفيلا 


ورد: إيه ده هي ظلمة كدة ليه الكهربا قطعت ولا إيه 


سراج: جايز 


ورد علت صوتها شوية: طنط سميحة 


فجأة إتفتح النور لقت أكرم واقف قصادها 


سرح أكرم فيها إتغيرت أوي كبرت أوي و فستان كان لايق 


عليها جدا 


أكرم: قمري 


وقفت مصدومة ما قدرتش تنطق بكلمة فتحلها إيديه وجريت 


على طول إترمت فحضنوا حضنها جامد كأنو عايز يدخلها 


جواه 


ورد عيطت: وحشتني أوييي 


أكرم: وأنتي يا روحي 


بعدها أكرم وراح مسك المايك 


أكرم: أنا النهاردة عاوز أسألك قدامهم كلهم موافقة تكملي 


حياتك معايا يا ورد موافقة تبقي مراتي وشريكة حياتي 


عيطت ورد وراحت حضنتوا جامد: موافقة 


 شالها ولف بيها و صرخ: بحبك يا قمري 


صفر حمزة ووائل 


حمزة : أيوة يا عم 


مسكت فيه بقوة نزلها ومسك إيدها حطلها الدبلة


صدح صوت أغنية رومانسية سحبها و رقصوا سلو


ورد: أنا مش مصدقة أنك قدامي 


أكرم: لا يا روحي إحنا مع بعض 


ورد: وحشتني جدا 


أكرم: وإنتي كمان ماكنتش قادر أتنفس من غيرك 


ورد وقفت رقص و حضنتوا: بحبك يا أكرم 


أكرم بغيض: وحياتك جاية تقوليها هنا 


ضحكت ورد: بحبك 


حملها وصرخ: الفرح خاص يا جماعة 


ورد إتكسفت: أكرم أكرم يا مجنون 


أكرم: أنت جبتيه لنفسك 


ورد: خلاص نكمل الفرح 


أكرم با*س خذها: لا يا روحي نكمل الفرح لوحدنا 


طلع من الفيلا وراح نزلها فالسيارة ولف ركب وساق 


ورد:رايحين فين يا حبيبي 


أكرم: لا أنا مش حمل كل ده والله 


ضحكت عليه: الله مش حبيبي


أكرم باس إيدها: لا حبيبك 


ورد: طيب حنروح فين 


أكرم: فاكرة بيت المزرعة 


ورد بسعادة: آه وحشني المكان هناك أوي


وصلوا للبيت  


نزل أكرم وشالها 


ورد: أكرررم الله أنا عندي رجل على فكرة 


أكرم: لا أنا مش شايفها 


ضحكت: أنت مالك النهاردة 


أكرم: دماغي اتلحس أول ما شوفتك يا قمري 


با*ست خذوا


دخل أكرم ونزلها 


ورد: أنت جعان عايز أعملك أكل 


باس إيدها: لا مش عايز 


ورد بتهرب: أحممم طيب حروح أشوف...


قاطعها با**سها وخذها معاه لعالمهم نسيبهم بقى✨✨✨

تمت

لو عايزين بارت خاص أطلبوا فالكومنت وأنا لو لقيت طلب كثير حنزلو بكرة🌸🌸

بداية الروايه من هنا 👇👇👇


من هنا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close