expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

البارت_الحادي_عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر العنيده_والمغرور كامله علي مدونة النجم المتوهج للروايات

 


البارت_الحادي_عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر

العنيده_والمغرور 


شكرا_علي_التفاعل_وياريت_تستمرو_تشجيعا_ليا_اني_انزل💙


يوسف بإستغراب : تعرفيها ازاي ؟؟؟


بسمله : انا .... انااا


حور بسرعه : احنا اتقابلنا صدفه واتعرفنا علي بعض وبقينا اصحاب مش صح بوسي ؟


 بسمله : اها صح 


بعد فتره لحد ما المأذون وصل حور صحيت عل جملته المعتاده: بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير 


نظر اسر الي حور نظره تعني الكثير ومن ضمنها انتي اصبحتي ملكي سوف تنتظرين مني اشد انواع العذاب فأنا اكرهكي وسوف ادمر حياتك 

ونظرت له حور نظره التحدي فهي اصبحت امرأته ولكنه لن يحصل علي اي حق من حقوقه كزوج وانا تزوجتك لكي اساعد في حمايه بلده بأكلها 


ظلو محدقين لبعض حوالي دقيقتين ومن ثم .....


بدر : ايه يا شباب الف مبرووك 


حور : الله يبارك فيك يا حبيبي 


عندما سمع اسر كلمه حبيبي لرجل غيره كاد ان يجن لا يعرف لماذا ولكن معنوياته اهلته لهكذا 


الاب : الف مبروك يا ولااد

وبعد مده من المباركات والتهاني وهذا الزواج ليس بزواجا حقيقيا اصلا ذهب اسر الي فيلته ولم يفعل مثل باقي العرسان الذينين يستأنون ويأخذون زوجاتهم قليلا ليتحدثو بحجه كتب الكتاب لانه يعرف انها غدا سوف تصبح كلها ملكا له

بعد ان انتهي كتب الكتاب ذهب كل شخص الي بيته يفكر في البنت التي سلبت له قلبه وهو


بدر يفكر في بسمله ويوسف يفكر في سلمى 

**********************

في الصباح 


عند الش*يطان 


الشيطان : بص يا جلال انا دماغي قرت تطير فعلااا 


جلال : ليه بس يا كي*نج 


الش*يطان : حور 


جلال بتوتر : مالهااا


الش*يطان : اتكتب كتابها امبارح 


جلال بارتياح : يعنيالاش*تباه راح من عليها 


الش*يطان : مش اوي بص هي اتكتب كتابها بس تعرف علي مين علي اسر الجارحييي


جلال بصدمه : ايهههه 


الش*يطان: زي مبقولك كده اكبر تاج*ر سلا*ح في الشرق الاوسط وكمان اكبر عد*و لينا 


جلال : انا دماغي مش قادره تستوعب 

( متنسوش كل ده جلال بيكلمو علي التيليفون )


الشي*طان : انتا لازم تنزل مصر 

*********************

عند حور 


سلمي : بت يا حور الحقيي 


حور : في ايه 


سلمي : جوزك بعتلك فستان علي شان تحضري بي 


حور تضايقت عندما نطقت سلمي هذا الاسم اللعين " جوزك"


حور : ماشي هاتي ومتقوليليش جوزك تاني 


سلمي بغمزه : ليه بتغيري يا قطه 


حور : اه بغير انتي هبله يابت اغير من ايه انتي بتقولي جوزك ؟؟


سلمي : اسيبك انا شويه وراجعه 


حور اتصلت بهذا المدعو زوجها ليجب وبكل برووود


اسر : الو 


حور : انتا بعتلي فستان ليه ؟


اسر : كده


حور : كده ؟؟ هو ايه الي كده 


اسر : يعني كده وخلاص وبطلي تضايقيني


حور : انا اشتريت واحد ومش هلبس دا


اسر : انا مبخيركيش انا بقولك هتلبسي 


حور : ايه الغرور والتملك دا وبعدين انتا مين علي شان تقولي البسي كذا واقلعي كذا


اسر ببرود : جوزك


حور بعصبه : متقوليش جوزك ديتاني 


اسر : ماشي يامدام اسر الجارحي 

لم يعطيها فرصه ليتحدث واغلق الهاتف 

********************


ها قد اتي موعد العرس ولكن لم تتجهز حور بعد 


نور : متعانديش والبسي الي جابهولك 


حور : مش هلبسو 


سلمي : متنشفيش راسك 

وبعد الحاح دام اكثر من ساعه ارتدته هذه العنيده وكانت كالحوريه الجميله فأنا حقا لا ابالغ ولكنها كانت فائقه الجمال تجذب الانظار وتسر كل من نظر اليها بهذا الفستان الابيض الذي ضيق قليلا ما الاعلي وينزل باتساع كبير الي الاسفل وهذا التصميم الرائع وقد ارتدت حجابها ولم تخلعه بالاضافه الي بعض مساحيق التجميل التي لا تحتاج اليها ولكن ذاتدتها جمالا 


بعد وقت وتجهيز كل الابطال وكانو جميعهم يجذبون الانتباه 


اتي اسر ليأخذ حور امام اباها لكي لا يغضب والده ويقتلع المشاكل وعندما نظر الي تلك الحوريه لم يستطيع ان ينزل رأسه عنها فهل يوجد جمال مثل هذا 

اسر في نفسه : احيه دي هعيش وانتقم فيها ازاي 

اسر رجع لوعيه ليقول : يلا 


حور بعناد : لا هستني بدر 


اسر بغضب : لا مش هنستناه وهنمشي دلوقتي ومتجيبيش سيره راجل تاني وانتي معايا 


حور : دا اخويا ذائد اجيب سيرتهم من وراك عادي ؟؟


غضب اسر : يلا 

سحب اسر حور من ذراعها وذهبو جميعا الي هذه الساحه التي كانت مجهزه بطريقه جميله وجذابه

مرت الاحداث بسرعه دون اثاره ولكن كان شابان يتغزلان في فتاتان ونحن نعرف من هم 


بعدما انتهي الفرح 

********************

وصل اسر ومعه حور 


حور مذهوله من هذا المنزل الضخم الباهر ولكنه ليس بمنزل انها فيلا وتشبه القصر اخذت تلف وتنظر ونسيت تماما هذا الذي واقف ورائها 


اسر : اكيد عمرك مشوفتي زيها 


حور : لا شوفت كتير 

ذهب اسر الي غرفه الذي جهزها لحور لتتبعه حور براحه تامه 

حور دخلت 

اسر : بصي باه احنا هنعيش مع بعض وكل واحد في حاله اوك 


حور بفرحه باهره لانها كانت ستتطلب نفس الشي : ها وايه تاني 


اسر : كل واحد هينام في اوضه لوحده الفيلا مفيهاش خدم لمده شهرين الشهرين دول عليكي الفيلا تنضيفها وكل حاجه تمام 


حور : تمام هنام هنا ولا انت الي هتنام هنا ؟؟


اسر باستغراب سوالها فهو كان يظن ان هذا بدايه العقاب وانها ستحزن جدا علي ترك زوجها في ليله زفافهما وبهذا كان سيلدأ انتقامه ولكن حدث العكس 


اسر : انتي الي هنا 


وذهب اسر وهو يفكر جداااا كيف لها ان تفرح الا يجب ان تحزن هل انا قبيح ؟

( انتا قمر يلا سيبك منها معندهاش زوق تسيبك والله 😹💔) 

وها قد اتي منتصف الليل وهذه الفتاه لا تعرف كيف تخلع هذا الشي الثقيل اللعين عليها وهي تحاول تفاجئت بشي عليها وثم ..........

***********************

البارت خلص 


تتوقعو ايه الي مستني حور واسر# 


هل يوسف وسلمي هيبقو مع بعض # 


بدر وبسمله الضغوطات اصعب ولا حبه ليها # 


اياد بيفكر في الي عملو ابوه وهل هيقدر يعيش حياه طبيعيه#


جلال هيرجع مصر # 


هل اسر تاجر سلاح فعلا #


كل دا هنعرفو في البارتات الي جايه 


 كومنت تقولي رأيك فضلا 🤍


 Nada_zidan ♥️

#البارت_الثاني_عشر


#العنيده_والمغرور❤️


#تفاعل


ظلت حور تحاول ان تخلع هذا الشي اللعين من عليها وفجأه تشعر بيد تلمسها من الخلف وتحاول ان تنزل لها سحاب الفستان ..

حور بتوتر : انت انتا بتعمل ايه 


اسر بخبث : بساعد مراتي ولا ايه 


حور : بس مش احنا اتفقنا 


اسر حاول ان يقلب اللعبه مادامت هي فرحه لقراره الاول 


اسر بمكر : اتفاق ايه ؟


حور وهي تبتعد عنه وتنظر اليه: اصل...... اصل مش احنا قولنا ان احنا .... احنا جوازنا علي ورق 


اسر : انا قولت كدا وبعدين ولو قولت كدا غيرت كلامي 


حو بدأت ان تظر الدموع في عيناها 


اسر وهو غارق في هذه العيون : جميله 


حور باستغراب : هي ايه الي جميله ؟؟


اسر بعدما افاق لما قاله  : ولا حاجه 


لف اسر حور وجعل ضهرها له وبعدها انزل لها سحاب الفستان وكل هذا تحت صدمه هذه التي متجمده بين يديه وبعدما انتهي من فتحه خرج الي غرفته الاخره وهو يلعن نفسه كاد ان يضعف لها فهي جميله حقا وعيونها اجمل......

********************

في الصباح 


لتستيقظ حور وهي تفرك في عيناها 

حور لنفسها : ايه دا انا مش مرتاحه خالص وحشني بدر وماما وبابا ♥️


لتنهض هي لتودي فرضها وتقرأ وردها بصوتها الجميل الناعم 


**********************

عند اسر 


ليستيقظ اسر علي هذا الصوت الجميل الذي يرتل ايات الله بشكل منظم وبصوت يطرب كل من سمعه لتظهر شبه ابتسامه علي وجهه ولينهض. هو الاخر ويذهب ليأخذ شاوره المعتاد كل يوم وكانت السابعه صباحا وبعد ذلك ذهب الي غرفه التمارين ليتمرن ويضرب هذا الشي الذي امامه ليفرغ غضبه وحزنه 


اما حو عندما سمعت هذا الصوت الذي يضرب وكان الصوت يزعجها للغايه فنهضت تبحث عن مصدر الصوت وعندما وجدا هذا الباب ليس مغلق بالكامل نظرت من هذه الفتحه لتري اسر يلعب بوكس وهو يرتدي تيشرت بنصف كم لتظهر عضلاته ولتظهر وسلمته وهو يتصبب عرقا وشعره الذي نزل علي وجهه كانت تلعن في سرها تبا تبا ماهذا الجمال افاقت حور ليد تحاوط خصرها 

حور بصدمه : ايه دا انتا بتعمل ايه ؟؟


اسر بخبث : انتي كنتي بتبصي عليا وسرحانه في جمالي ليه 


حور : جمالك هههههههه جمال ايه انتا مغرور علي الفاضي انا بس كنت سامعه صوت مضايقني فقومت اشوف جاي منين 


اسر : تمام 

ولا يزال يمسك خصرها 


حور : ايه هنبات علي الوضعيه دي ؟؟


اسر : معنديش مانع


حور بتوتر : طب ممكن تسيبني


اسر : لما مذاجي يقولي سيبها هسيبك 


حور : اوف باه ورايا تنضيف الفيلا الي حضرتك مخليها زباله دي 


اسر : الفيلا دي انضف من انضف فيلا عمرك مهتشوفيها وبعدين انتي عمرك شوفتي فيلا اصلا 


حور : اه شوفت ووسع علي شان ورايا حاجات كتير 


اسر تركها لتذهب ولكن قبل ان تذهب سالته سوال 


حور : اسر انتا اتجوزتني ليه 


ليدق قلب اسر لنطقها اسمه ولكن ايضا يغضب فهو لا يريد اخبارها 


اسر : مزاجي وبعدين انا مسألتكيش انتي ليه وافقتي بيا 


حور بتوتر : عادي يعني وافقت لانك عريس مناسب 


نظر اسر لعيناها بعمق فهو يعرف انها تكذب ولكن لن يضغط عليها 


اسر بضحك : هههههههه انا قولت كدا برضو كلكو شبه بعض ميهمكوش غير الفلوس


حور بغضب مما قاله : لا علي فكره ميهمنيش فلوسك ولا السجاده الي انتا واقف عليها حتي ياريت تفهم كدا ماشي 


اسر : صوتك ميعلاش ابدا عليا والا هيكون اخر يوم في عمرك فااااهمه 


حور بعند : ليه اشمعنا انتا بس الي تزعق وبعدين احنا جوازنا علي ورق فياريت تخلي التعامل بينا ليه حدود انا ليا هعملك اكلك وهنضفلك فيلتك وبس وانت ملكش حق تزعق ليا وانا كذلك 


غضب اسر مما قالته وان زواجهما علي ورق 


حور : واه ياريت متدخلش قوضتي الا لما تستأذن 


ذهب اسر من امامها لانه لو بقي خمس ثواني اخريين كان قتلها 

******************

في منزل الاسيوطي 


بدر : ماما انا رايح مكتبي عايزه حاجه ؟ 


الام : سلامتك يا حبيبي

*******************

ذهب بدر الي مركز الشرطه لانه بدأ بالعمل هناك نحن نعرف ان بدر شخص فكاهي ويحب الضحك كثيرا ولكن لا نعرف انه في وقت العمل ينقلب الي شخص لم نراه من قبل 


بدر : حضرتك. طلبتني يا فندم 


الرئيس : اه يا بدر انا عايز منك كل المعلومات عن ماف*يا بقالها اكتر من 20 سنه مش عارفين نمسكها وانت هتبدأ الشغل معاما لانك اثبت كفائتك اخر مره مسكت فيها جاك وعصابته 

وانا يشرفني انك تيجي انهارده الساعه 6 في المكان دا 


واعطاه العنوان وانصرف بدر 


*******************

لقد بدأت بتحضير الغداء قبل ذهابها الي الجماعه فأول محاضره كانت الساعه ال 11صباحا وايضا اتمت تنضيف بعض جزيئات هذه الفيلا الضخمه وبعدما انتهت اتت الساعه العاشره والنصف لتنظر للساعه 

خور : يالهوي اتأخرت


لتذهب حور بعدما ارتدت ملابسها المحتشمه المعتاده والتي تظهرها جميله ايضا 

****************

لتدخل حور المحاضره متاخره الساعه الحاديه عشر والنصف ليوقفها صوت اسر : محدش يدخل المحاضره بعدي اطلعي برااااا و

*********************

البارت خلص 

ياريت التفاعل علي شان اكمل 


ياتري ايه الي هيحل بعد كده #


وبدر علاقتو هتبقا ايه بالمنظمه الي هينضم ليها #


واسر هيعمل ايه مع حور # 

كل دا هنعرفو في البارتات الي جايه 


 Nada_zidan ♥️

#البارت_الثالث_عشر 


#العنيده_والمغرور _❤️


اسر : انا محدش يدخل المحاضره بعدي اطلعي بره 


حور لم تكن مصدومه انما سلمي ونور كانو مذبهلين وسألون انفسهم اسأله : هل هم متزوجان حقاااا ؟؟؟؟


حور : اسفه يا دكتور اتأخرت علي شان ا..


اسر بزعيق مصطنع: علي شان اكيد كنتي ماشيه براحه ولا كأن في واحد واقف وبيدخل نعملو احترام مش كده 


حور : تمام ماشي شكرا هطلع بره 


ولكن دخلت فتاه وكأنها لاترتدي شيأ اساسا وهذه المساحيق علي وجهها ما هذا حد اللعنه


اسر لكي يغيظ حور : اتفضلي ادخلي يا انسه 


حور : والله حضرتك بدخل بنات معندهمش لادين ولا احترام ومتأخرين عادي انما حضرتك بأه دي مش حكايه مبدأ دي حكايه قله احترام 


اسر وبدأت علامات التعصب عليه : انتي بتكلميني انا ؟


حور بإستهزاء : اكيد امال بكلم خيالك مثلك ؟؟


كل هءا الحديث تحت انظار ذالك الشاب الهادئ الذي يعرف ان حور ابنه عمه ولكن لا يمكنه التدخل نعم يا اصدقاء انه اياد ابن جلال والذي لا يشبه اباه ابدا فهو غامض وغير معروف كثيرا لا يحب البشر وانما يفضل الهدوء التام .

بعدما انتهت حور من حديثها تركت المحاضره وخرجت ولم تبالي لاي احد وبعد وقت وليس بقليل ذهبت انتهت هذه المحاضره التي اسميتها حور بالمحاضره اللعينه والتقت بنور وسلمي


نور : انا دلوقتي مش فاهمه حاجه بجد 


سلمي : ولا انا انتي متأكده ان دا جوزك ؟؟


حور : انا هفهمكو كل حاجه لاني بجد مش قادره وطاقتي خلصت لازم احكي لحد 

بدأت حور تقص عليهم ماحدث من اول ما بدأت تعمل مع المنظمه السريه حتي الان 


نور بفرحه: الااااه يعني انتي دلوقتي ظابط 


حور : هشش وطي صوتك هتفضحينا الله يخرب بيتك 


سلمي والفرحه مسيطره عليها : الااه يجدع بقا لينا واسطات في المباحث لا خلاص احنا بقينا مطمنين


حور بتأفف : يا جماعه افعموني انا تعبانه ومضغوط عليا وجه سي ذفت اسر بيضغط اكتر 


نور : يابنتي مش هتلاقي زي اسر حد مناسب ليكي اصلا تماشي معاه كأنو جوزك وحاولو تمشو حياتكو عادي وخلاص 


حور : انتي سخنه يانور ؟


نور : لا ليه 


حور : اصلك هتشيليني بإجاباتك النموذجيه وبعدين سيبكو من كل دا انا عايزه اعرف هو اتجوزني ليه 


سلمي : في حاجه غريبه في الموضوع 


نور : فعلا انا كمان بدأت اشك 


حور : بصو انا عندي تدريب وموتمر بعد شويه يادوب الحق باااي 


نور وسلمي : مع السلامه

********************

حور عادت الي الفيلا اولا ورتبت بها القليل من الغرف التي لم تكملها صباحا وبالفعل اصبحت الفيلا بالكامل نظيفه وقد اعد الطعام ولم ينقص اي شي عن طبيعته كل هذا واسر لم يعود فهو لا يعود قبل التاسعه مساءا

********************

ذهبت حور للموتمر السري 

لتنظر بصدمه للذي يجلس امامها علي هذا الكرسي نعم فهو بدر اخاها 

حور : بدررر ؟


بدر : حور ايه الي جابك هنا ها ؟


الرأيس : مش وقتو حاليا ابقو اتفاجوو بعدين الي عايزكز تفهمو انكو انتو الاتنين هتشتغلو معانا بس مش بصفتكم اخوات بصفتكم ناس قادره علي المهمه تمام 


حور وبدر من الصدمه : بسس


الرأيس : انا قولت تمام يبقي تمام 


بدر : امرم يا فندم 


حور : تمام حضرتك 


الرأيس : حور انا قولتلك تتجوزي صح لكن تروحي تتجوزي اكتر حد خطر علينا فدا اكبر حركه غبيه عملتيها انتي مش فاهمه اسر الجارحي دا يبقي مين ومتجوزك ليه اصلا 


حور بفضول لانها تريد ان تعرف لما تزوجها ولكن قطع شرودها صوت بدر الذي يقول : ايه هو جواز حور من اللعبه ؟ 


حور بتوتر : اه يابدر 


لم تشعر بنفسها الا بهذا الصوت الذي علي وجهاا نعم فهو بدر قض ضربها ولاول مره 


بدر: اول مره تخليني اعمل كده لانك غبيه وبتخاطري 

بزعيق : ليه عملتي كده علي الاقل كنتي قوليلي 


الرأيس : بدر ا..


قاطعه بدر : انا اسف يا فندم بس لغايه اختي ونقف هنا انا معاكو في كل حاجه بس مش هخطي خطوه غير لما حور تنسحب من الموضوع دا


حور كانت تريد مقاطعته وهي حزينه ولكن الرأيس نظر لها بمعني اصمتي الان وسوف اقنعه


بعد وقت رجع بدر لحور وقبلها من جبينها وقال لها : انا اسف بس قلقت عليكي لما عرفت كده 


حور بعياط شديد : انا بس هق هق مكنتش  عايزه وبشهيق اقلقك 


بدر : خلاص يعمري متعيطيش انا اسف 


واحتضنته حور بقوه وهي تقول : يعني موافق اكمل المهمه 


بدر بظهور بعض الحزن علي وجهه : اه يا عمري موافق 

 

بعد قليل 


الرايس : حور انتي عارفه مين اسر الجارحي 


حور بإستغراب : اه يا فندم جوزي !


الرأيس : والله معلومه جديده حور متشلنيش اقصد تعرفي هو متجوزك ليه ويبقي شغال في ايه 


حور وتريد ان تعرف : لا يفندم بس احب اعرف 


الرأيس : اسر احمد الدمنهوري 


حور بإستغراب : حضرتك تقصد الجارحي 


الرأيس : لا يا حور انا عارف كويس انا اقصد ايه اسر هو دا اسمو الحقيقي وبإختصار شديد اسر اتجوزك علي شان ينتقم منك ومن عيلتك كلها لان عمك جلال قتل ابوه وبعد كده قرر انو يغير اسمو ويبعد بقيت عيلتو لانهم بقو في خطر وعمل حاجات خلت اهلو يفكرو انو مات وبعد كده اهلو لحد دلوقتي منعرفش ليهم طريق وعلي فكره اسر شغال في السلاح او بإختصار اكبر تاجر سلاح في الشرق الاوسط وعندو شركه محاسبه هنا في اسكندريه و القاهره وفي فروع تانيه بره مصر وكمان حابك تعرفي حاجه ان اسر اذكي شخص ممكن تقابلي في حياتك 


بدر وحور من شده الصدمه لسانهم عجز عن الكلام 

بدر : حور انتي لازم تتطلقي وبسرعه 


الرأيس : تبقي غبي وبتضرها يا بدر مش بتحميها احنا حاليا دا مش همنا الي عرفناه ان ابن جلال عمكو وصل مصر من حوالي اسبوع او اكتر ومغير هويته بس مقدرناش نعرف هو فين او مين ولو وقع تحت ايد اسر مش هيرحمو 

وبعد حديث دام طويلا رجعت حور الي الفيلا 

********************

في الفيلا 


لتتفاجئ حور بالذي امامها وعيونه محمره من شده الغضب 


اسر : كنتي فين 


حور بتوتر : انا ..انا انا.كنت مع بدر قابلته وقعدت معاه شويه 


اسر بدأ يقترب منها وهي ترجع للخلف وفجأه تجد الحائط ورائها ويقرب بدر منها كثيرا وعلامات الغضب عليه 


اسر : استأذنتي مني ؟


حور بتوتر : مش .مش احنا قولنا اننا جوازنا علي ورق ومحدش يدخل في حياه حد 


كان ينظر لها بشده ولعيونها وبعد ذلك انزل بنظره نحو شفتها فهي فهمت ما يريد ولكن بحركه سريعه كادت ان تفر منه ولكن ماذا تفعل انه اقوي بكثير منها فأرجعها مكانها مره اخري 


اسر : متحاوليش وهقولك علي حاجه انتي لو اخر واحده في الكون دا استحاله المسك اقولك ليهه


حور : علي سان تنتقم ......

يتبع 

***********************


#ياتري_ايه_هيحصل_في_حياتهم_الي_جايه


#ايه_موقف_اسر_لما_يعرف_ان_حور عارفه هو اتجوزها ليه 


تفاعلو علي شان اكمل 

Nada_zidan_♥

#البارت_الرابع_عشر


#العنيده_و_المغرور


اسر :متحاوليش وهقولك علي حاجع انتي لو اخر واحده في الكون دا استحاله المسك اقولك ليه


حور :علي شان تنتقم مني صح


نظر لها اسر بصدمه : ايه ؟


حور : انتا عايز تنتقم من عمي فيا مش كده 


تركها اسر من بين يديه وهو ينظر في عينيها مباشرتا 


اسر : انتي عرفتي منين 


حور بدموع : دا طلع صح بأه 


اسر يرجع الي قسوته : اه اتجوتزتك علي شان انتقم وانا لسه معملتش حاجه انا هرمي عيله الاسيوطي كلها في الشارع فاهمههههه


حور وهي ترجع للخلف : انتا اكيد اتجننت انتا فاهم انتا بتقول ايه حاليا انتا اكيد اتجننت


تقدم اسر ووقف امامها ليشد علي ذراعها بشده لتتألم هي في صمت ويقول : اه اتجننت بس انتي عمرك مهتحسي انا حاسس بأيه دلوقتي بس كل حاجه هترجع لما اذلكو كلكو فرد ورا التاني 


نظرت اليه بحزن وكانت سوف تنطق بشي ولكنه تركها وذهب خارج الفيلا وبدأ يفكر كيف عرفت بالاضافه الي حزنه الشديد للماضي وقرر الذهاب الي الشركه 


*********************

عند عائله حور 


بدر : ماما انا عايز اخطب


الام : الف مبروك يا بني شاورلي انتا بس علي صاحبه النصيب 


بدر : ههههههه مش هقدر اقولك يا حاجه اصل بصراحه هما اكيد هيرفضو 


الام : مين قالك دا انتا زينه الشباب يا حبيبي ♥️

(معاكي حق يا حاجه 😹)


*********************

في شركه الجارحي 


يوسف : انتا بتقول ايه عرفت ازاي يعني 


اسر : وانا اعرف منين يا يوسف اهي عرفت 


يوسف : وهتتصرف ازاي دلوقتي


اسر : علي وضعي اللعبه بدأت تحلو اوي وكل حاجه هتبقا علي المكشوف بعد كدا ياتري مين الي عليه الدور .....


يوسف :ليا ليك اخبار ترد روحك 


اسر : قول 


يوسف : جلااال


اسر بسرعه : ماله بسرعه 


يوسف بخبث : مش قبل ما تديني الي انا عاوزو 


ظل اسر يفكر ما يريد حتي عرف : انتا انسان قذر لا طبعا دي تلمذتي


يوسف : والنبي يا باسا متعملهم عليا انا عايز اشقطها بأي طريقه اصلها قمر الصراحه


اسر : في خمستلاف واحده غيرها


يوسف : لا هي دي انا عايزها وفي اسرع وقت 


اسر : اعملك ايه يعني اخطفها مثلاااااا


يوسف : ملكش دعوه اهم حاجه تسمع كلامي وتساعدني وانا هديلك المعلومات


اسر : ماشي يا يوسف الكلب 


يوسف : اسمع يا عم جالي معلومات بتقول ان ابن جلال موجود هنا في مصر ولكن نزل بتغير هويه الاب والعيله الكنيه يعني وعلي ما اعتقد انو هنا في اسكندريه كمان اما بالنسبه لجلاال بأه فهو يا سدي ناوي ينزل 


اسر : يبقي ينزل وانا اخلص عليه 


يوسف : اهدي يا اسر وكمتنساش انو هينزل تحت حمايه الشيطان يعني بإختصار محدش يقدر يلمسو دي فيها قطع رقبه 


اسر : نهايه الشيطان قربت اصلا وبعدها جلاااال علي طول 


يوسف : تمام كده انا رايح اسهر تيجي معايا 


اسر بموافقه : يلاا

****************


وانطلقو الي هذا المكان المقزز الذي يدعا Night Ciup 

ليشربو مما يغيب الوعي وحرمه الله لتأتي اليهن فتيات لا يردتين شيئا اساسا الا شي شفاف تلفه حورلها ويظهر اكثر مما يخفي 


يوسف بسكر: شكلها هتلعب وهننبسط اوي 


اسر : انا ماشي يا يوسف 


يوسف : والمزز دول ارميهم يعني ؟؟


اسر : انا مروح سلااام 


ذهب اسر متجها الي الفيلا وليس بكامل وعيه 

*******************


ليدخل اسر باب الفيلا 


ليسمع صوت جميل جدا يرتل ايات الله في هذا الوقت المتأخر فكانت الساعه ال1بعد منتصف الليل فكانت تقرأ سوره "ق" وصوتها كان جميل جدااا لدرجه البكاء ليسمعها تقول :

("يوم نقووول لجهنم هل امتلأتي وتقول هل من مزيد ") فهنا انطلقت دموعه لا يدري لماذا هل اثر هذه الايه الموثره 


بعد قليل يسمع صوتها تختم فبسرعه يمسح هذه الدمووع ويكمل طريقه اليها وهو وجهه لا يدل علي الخير ....


حور بخضه : نعم يا اسر 


اسر يقترب بخبث : عيون اسر قلب اسر روح اسر مرات اسر 


حور : انتا كويس يا اسر ابعد ارجوك انتا بتخوفني 


اسر بمكر : ابعد ليه انتي مش مراتي ولا حد اجبرك تتجوزيني مثلاااا وبعدين انا ليا حقوق وعايز اخدها 


حور بدموع بدأت تظهر : اسر ارجوك انا مش عايزه لو سمحت سيبني ليقترب اكثر حتي قربها تماما منه وهي بدأ جسدها يرتجف من الخوف وهنا امسكها وضمها له حتي اصبحت بين احضانه فحدث شي غريب بدا يهدأ فيها ويملس علي ظهرها بحنيه فائقه لتشعر الاخري بالامان في احضانه لينامو في هدوء وهذه تبقي اول ليله ينامون بجانب بعض 

فهو فقط كان يريد ان يشعر ان احد بجانبه ان الكل لم يتخلي عنه انه له احد وهكذا


لتشرق شمس الصباح 

*****************

ليستيقظ اسر ليجد حور في احضانه فيتذكر ليه البارحه ويبتسم ابتسامه جانبيه واخذ يفكر ماذا يوجد تخت هذا الخمار فهو اراد كثيرا ان يري شعرها ولم لم يراه بعد لا يعلم لماذا هذا الشعور ولكنه اراد هذا لينظر لملامحها اابريئه كثيراااا والي عيونها المرسومه كأنها مخططه تصميما هندسيا وبدأ يمد يده لكي ينزع الشي الذي علي رأسه فهو تعب كثيرا واراد ان يراه ولكن لتعلن عيون حور العنان وتفتح ببطأ شديد لتنظر بجانبها لتجد اسر 


حور بخضه : هيببي انتا بتعمل ايه هنا ودخلت ازاي وليه و...

لم تكمل حديثها فأخذ شفاها في قبله فهو رجل ويضعف مثل الرجال حتي لو كرهها ولكنه يكذب علب نفسه بقول انه يكرهها وهي اخر فتاه يفكر في لمسها 

ولكن حور تحاول ان تتحرر من بين يديه ولكنه قابض عليها كثيرا ليبدأ جسدها بالارتجاف والانتفاض 

ليبتعد عنها اسر وهو يقول : اسف انا ..انا مكنش قصدي لحظه ضعف مش اكتر 


حور بدموع :انتا ..انتا قولتلي انك مش هتلمسني 


اسر بضمير يأنبه مع انه كان هذا ما يريده فهو كا يريد ان ينتقم منها بهذه الطريقه ولكنه ضعف امام حزنها 


ليذهب من امامها ويرتدي ويرش من عطره الفخم ويذهب الي الجامعه 

********************

في مكتب بدر 


ليدخل عليه فتاه جميله جدا وتقول : ازي حضرتك انا اسمي بسمله وانا هبقي معاك في المكتب بأوامر من الرئيس 


ليلتف بدر : انتيي 


بسمله : انتا تعرفتي 


بدر بتوهان : انا معرفش غيرك اصلا


بسمله : افندم 


بدر بتوتر : انا بدر اخو حور مرات اسر فاكراني 


بسمله : اها افتكرتك اهلا انا هبدأ شغل معاك هنا 


بدر : تنوريني 

*********************


ليذهب اسر الي الجامعه التي بها معجباته فكلهم يريدونه ويريدون ان ينظر لهم حتي مجرد نظره ولكن لا فائده ويدخل بعد هذا الشاب الوسيم المرح وهو يوسف ليبحث بنظره عن جميلته التي سحرته منذ رؤيته لها ولكنه لم يجدهااااو .....

*********************


البارت خلص#


ياتري ايه الي هيحصل # 


بدر ايه وضعه مع بسمله #


ايه موضوه اسر بيضعف قدام حور #


ايه حكايه اياد # 


يوسف راح الجامعه علي شان يشوف مين #

كل دا هنعرفو في البارتات الي جايه تابعو 


تفاعل_وكومنتات_بيدوني_طاقه_علشان_اكمل


Nada_Zidan♥️

البارت الخامس عشر هنا 👇👇


من هنا

تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close