رواية الخادمه الجميله الفصل السابع والاخير بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
رواية الخادمه الجميله الفصل السابع والاخير بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
سمعوا صوت خروج رصا'صه الكل اتفاجأ وصرخوا بإسم أكرم
اكرم وقع علي الارض و هو بيمسك دراعه بآلم و بدأ ينذف جامد والد'م يسيل
اسماء مستحملتش ومن مظهره اغمي عليها
ملك كانت بتصرخ وحسام كان مصدوم و وقع المسد'س من ايده
اكرم قال نادي علي وقالها الحقي. ماما بسرعه يا ملك شوفيها مالها
جاسمين طلبت الأسعاف
و ملك كانت محتاره تشوف مين فاقت علي صراخ اكرم الي بيطلب منها تلحق امه
ملك مسكت ايد حسام وقالتله الحقه يا حسام بسرعه شوف خالتي اسماء وانا هشوف اتحرك فوق يا حسام مش وقت صدمه هي
حسام بالفعل فاق وراح علي اسماء وبدأ يعملها اسعافات
و ملك راحت عند اكرم ولسا هتساعده مسك دراعها جامد
انا قولتلك تروحي انتي تساعدي ماما مش هو أنا مضمنهوش روحي شوفيه
ملك فكت اديه وقالتله بعمليه وهي بتوقف النزيف
حسام دكتور وبيراعي ضميره عارفه الي حصل دا صدمه ليه قبلي وقبلك لاني عارفاه كويس اكتر من اي شخص
اكرم بدأ يفقد الوعي بسبب النزيف و ملك خافت عليه رغم انها عارفه انه دا طبيعي
ملك بخوف : أكرم فوق بالله عليك فوق
حسام قرب منها وقالها انا لازم امشي لازم امشي وهرجعلك تاني اتكلم و هو بيركض
الاسعاف اخدت أكرم و اسماء
في المستشفي __________ياسمين سالم _____&______
جاسمين: كل دا بسببك اطلعي من هنا مش عايزه اشوف وشك دخلتي جوزي المستشفي من ورا مصايبك يا وش النحس.
ملك كانت بتعيط من كلامها لكن استجمعت شجاعتها وزقت جاسمين.
اسكتي خالص الي بتتكلمي عنه جوه دا
يبقي جوزي واخاف عليه اكتر منك انتي اصلا مش في دماغك مين هو طول عمرك مش بتفكري فيه جاي دلوقتي تعمليهم عليا
جاسمين جست اي أسنانها وبصتلها بتوعد
بعد وقت طلع للدكتور وطمنهم انه الرصاصه خرجها و هو كويس لانها كانت في دراعه بس لازم يبلغ الشرطه لانه دي جريمه
ملك ابتسمت براحه ولما الدكتور اتكلم عن الشرطه قلقت وكانت خايفه علي حسام
سمعوا صوت اسماء العالي وهي بتجاهد عشان تطلع تشوف أكرم
دخلت ملك
يا طنط ثواني هو والله بقي كويس خالص والرصاص خرجت لانه في دراعه
اسماء بغضب ؛ غوري من وشي انتي بالذات مش عايزه اشوف وشك نهائي. انتي السبب في دى كله زي ما دخلتك حياه ابتي هطلعك منها
جاسمين ابتسمت بخبث وراحت عند اسماء
خلاص يا طنط زي ما دخلناها هنطلعها بس أكرم يفوق و زي ما اقنعناه يتجوزها سهله هنخليه برضوا يطلقها وترجع ل اصلا تخدمنا بس
ملك كانت واقفه بتعيط من طريقه كلامه و خافت فعلا لانه اكيد هيسمع كلامهم و يطلقها
طلعت برا للاوضه وقعدت تعيط ف الحمام
ف المساء.
أكرم انتقل ل اوضه عاديه و اول ما فاق سأله عن وضع والدته والممرضات طمنته انها كويسه فا طلب يشوفهم
والباب اتفتح ودخلت ملك الي اول ما شفاته جريت عليه وحضنته جامد و هي بتعيط
أكرم بحنيه ؛ مالك يا حبيبتي بتعيط ليه طيب انا كويس. اه. متقليقش يا قلبي
ملك بدموع ؛ عايزين يبعدونا عن بعض يا أكرم و انت هتسمع كلامهم زي ما سمعتهم في الاول
أكرم و هو م فاهم حاجه
بتقولي اهدي طيب مش فاهم حاجه و عند تلك اللحظه دخلت اسماء و وراها جاسمين
اسماء : يعني مش مستعده اخسرك بسبب الخدامه دي. يعني هطلقها يا أكرم زي ما طلبت منك تتجوزها و عملت كدا عشاني انا مش عايزاها
أكرم بصدمه ؛ انتي بتقولي ايه يا ماما انا مش فاهم حاجه. اطل ملك ليه يعين عملتلك ايه. و مين قال اني هطلقها
جاسمين بغيره: هي عجبتك يا أكرم مش انت ماكنتش عايز تتجوزها طلقها يا أكرم احنا الي طلبتا تتجوزها وانت عملت كدا عشانا فا احنا عايزينك تطلقها
ضحك أكرم بسخريه و طلع تلفونه و وراها الفديو بتاعها وهي مع ياسر و بيتفقوا هيعملوا ايه و ازا وقعوا أكرم و عن مل الحيل الي عملوها
جاسمين بخوف وصدمه : ايه دا لا يا أكرم دى اكيد فيك مستحيل انا مش كدا انت مستحيل تصدق التخاريف دي
ضحك أكرم بسخريه : يعني مش انتي و ياسر الي طلعتوا حسام و مدينه المسدس
ياسر اعترفلي بالحقيقه لما اخد حقه من للصب عليا يا هانم
انتي طالق طالق طالق و ااه كل النصب الي عملتيه هتتحسبي عليه. الحكومه مستنياكي بره
و بالفعل الحكومه دخلت واخدت جاسمين بتهمه النصب و الخداع لانها كانت متجوز اكثر من شخص و نصبت عليهم وواخذت ثروتهم
ملك و اسماء كانوا مصدومين.
حسام في اللحظه دي خبط علي الباب و دخل
أكرم: اتفضل يا دكتور لسا عايز تضرب رصاصه تاني و لا دي مقتلتنيش
حسام بخجل _____&____ ياسمين سالم &________
اسف يا استاذ أكرم دا من غضبي لانه المدام مراتك حاكتلي ازاي انة كنت بتعذب ملك واتجوزتها عشان تديها فلوس تخرجني ماكنتش قادر اسيطر علي غضبي ب ملك كلمتي و قالت انك ما قدمتش بلاغ عليا وقولت انك بتنظف المسد'س
ملك كانت خايفه من رده فعل أكرم
أكرم ابتسم : لو ما كنتش بس اخو مراتي وشدت علي الكلمه دي كأنه بوصله معلومه
كنت نهيتك لانه الي يأذينه بوديه ورا الشمس
حسام بكسوف و كأنه فهم مقصده
ملك هتفضل اختي طول عمرها و ال تحبه اختي انا احبه. واوعي تقلق من ناحيته ب خليك دايما فاكر انه عندها اخ وراها هيقفلك لو يوم آذيتها
كلهم ابتسموا
ملك كانت فرحانه وحضنت أكرم و قالتله ليك عند مفاجأه إنما ايه
أكرم بستغراب
مفاجأه أيه همستله ملك بغمزه في بيتنا
عدا يومين و انتقل أكرم للبيت
وكان وصل في المساء وكان جايبه حسام و صله و مشي
دخل أكرم وكان النور مطفي في كل مكان.
لسا هيفتح النور لقي الشموع كلها مضيئه المكان وكان في واحده واقفه قدامه لابسه لانجري احمر متناسق مع لون بشرتها
أكرم كان مذهول من جمالها.
وحضنها برومانسيه
ملك بحب : بحبك يا أكرم
أكرم بصدمه : اييييه قولي تاني كدا
ملك بهمس في اذنه : بحبك بحببببك
أكرم بحب: دي احلا مفاجأه حياتي كلها وحضنها جامد
ملك قالتله بس دي مش المفاجاه
بعد أكرم بستغراب امال ايه
ملك بص كدا هنا و اشتغل فديو علي الشاشه
ملك كانت بتتكلم في الفديو
أكرم شوف كدا و احذر انت و طلعت جزمه صغيره خالص وبعدها طلعت سلوبته شكلها جميل خالص ل طفل لا يتعدي الشهر وكملت. عايزه اشوف رده فعلك و انا بتفرج عليك عشان كدا سجلت الفديو دا. عشان ابقي واقفه جنبك و بشوف كل تعابير وشك زي ما انا بصالك كدا
لف أكرم وشه والفعل كانت مركزه مع ملامحه وبتصله بحب خالص
أكرم بدأ يستوعب. وبيبصلها بشك وقالها
صح الي فهمته
ملك بفرحه هزت راسها
أكرم مكانش عارف يعمل ايه ودموعه بدأت تنزل ملك اتفاجئت وسمحت دموعه حضنته
أكرم مسك بدراعه السليم وفضل يلف بيها وقالها بعشقك يا ملك عمري و قلبي
تفاعل حلو و ياةاما توقف عند البارت دي
الجزء السابع و الاخير. بس هيبقي في جزء تاني ل قصه حب حسام وحذروا انتم مين هتكون البطله
لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
جميع الروايات كامله من هنا 👇 ❤️ 👇
اعلموا متابعه لصفحتي عليها الروايات الجديده كامله بدون روابط ولينكات من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🌹❤️🌺💙


تعليقات
إرسال تعليق