سكريبت جديد كامل وحصري بقلم منه سامح حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
![]() |
سكريبت جديد كامل وحصري بقلم منه سامح حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
عرفتي مين مدير الشركة دي
حور بصت بااهتمام
نور بتوتر:اكرم العشيري
حور عنيها احمرت وخبطت ايديها علي المكتب جامد بعصبية
نور بحزن عليها وهي بتمسك ايديها :لو عايزة نلغي التعاقد مع الشرك...
حور قطعتها بجمود وهي بتبص للفراغ :هنكمل ...قولي للكل عندنا ميتنج بكرة الساعة 5 ..وقامت خرجت بسرعة
نور بصت لاثرها بحزن وخرجت
ـــــــــــــــــــــــــــ
في المقابر
حور وهي بتحط الورد وقعدت ودموعها بتنزل :عامل اي ياحبيبي ...عارفة اني مقصرة ومبجيش زي الاول بس انا اسفة ياحبيبي ....وخدت نفس وقالت بصوت مليان وجع:رجع ياكريم اكرم رجع بعد كل الي عملو رجع ...وضحكت بسخرية :لا وايي هيبقي بينا شراكة ..ااااه تعبانة اوي ياكريم اوي بجد وانت وحشتني اوي ... وقعدت تعيط وهي بتسند راسها علي القبر
-عاملة اي ياحور
حور وقفت عياط وهي بتبص علي مصدر الصوت ودموعها وقفت لما لقتو واقف قدامها بكل برود
قامت وعنيها حمرة بغضب وكرهه :انت بتعمل اييي هنااااا
اكرم بصلها بشوق كبير وبص لعيونها الي مليانة كرهه ووجع بحزن:انا جيت ازوره واتااسف
حور وبدات ايديها تترعش من الغضب وتزقه لورا بكرهه:انت بتقتل القتيل وتمشي في جنازته انت ليييك عينن ترجع اصلا
اكرم مسك ايديها بخوف بس هي سحبت ايديها بغضب وقالت بجمود وكره:اوعيي. تلمسني تانييي واوعي اشوفك هنا تاني
اكرم بصلها بندم وبص للقبر بحزن ومشي
حور اول مامشي وقعت باانهيار وهي بتعيط وبتضم نفسها وتعيط : بكرهك
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اكرم قاعد وبيبص علي الصور بدموع واتكلم بوجع :عارف اني انا السبب عارف اني مينفعش يتغفرلي اصلا بس سامحني ياكريم وادعي حور تسامحني
-مع انك متاكد انه مستحيل
اكرم بص لمصدر الصوت ومسح دموعه بسرعة
ادم وهو بيقعدو:بتمسحها لي م جديدة يعني ...وسكت شوية وخد نفس وقال بصوت ممزوج بوجع :استفدت اي ...مع انك خسرت وخسرتنا كل حاجة ...وبصلو بدموع :انت السبب في مو*ت كريم ودمرت حور وامي بعد الي حصل بااسبوع اتوفت وهي نفسها تشوفك ...وضحك بسخرية :بقيت غني ؟
اكرم ودموعه نزلت بندم :مكنش قصدي كل ده يحصل مكنتش عايز كل ده يحصل هي السبب هي الي خلتني اهرب معاها وفي الاخر سبتني تايه وهربت
ادم بصلو وضحك بسخرية وسابه من غير كلام وخرج
------------------------------------------------------
تاني يوم
حور بجمود :الشركة الي هنتعاقد معاها علي وصول بس قبل اي حاجة محدش ينسي الشروط والقوانين الي احنا عليها
ـ تمام يافندم
الباب اتفتح ودخلو وقعدو وحور عنيها علي اكرم بكرهه الي لسة مشفهاش واول ماقعد بيرفع عينو وقال بصدمة :حور
البارت التاني"
حور كانت ماسكة القلم وبصاله بكرهه وتحدي لحد اما اتكسر من كتر الضغط عليه رمته بغضب وقالت وهي بتحاول تكون باردة : اهلا
اكرم مكنش مصدق الي شايفهه وفضل باصص ليها بصدمة
نور اتكلمت بتوتر:تمام يااساتذة كل واحد يقرأ العقد الي قدامه بشروطه كويس ولو تمام يمضيه
اكرم اتكلم:هتكملو
حور بصتله واتكلمت وهي بتحاول تتمالك اعصابها : ادام قولت كلمة بتتنفذ م زي ناس ...وقالت بجمود وهي بتقوم :الاجتماع خلص ....وخرجت بسرعة من الشركة
اكرم كان هيروح وراها بس نور وقفت قدامه وقالت بقرف:متحاولش تقربلها حتي ...وجريت هي كمان وراها بس اتخبطت في حد
ـ ياغبي حاسببب
ادم وهو بيقومها:اسف
نور بصتله واتصدمت :ادم !!
ادم باصلها وسرح في عنيها بحب وشوق
نور بصتله بعتاب وخرجت بسرعة
ادم بص لاثرها بحزن ودخل لقي اكرم قال بااستغراب:انت بتعمل اي هنا
اكرم بصله :انت كنت تعرف
ادم بصله بااستغراب
كمل اكرم وهو بيحاول يتحكم في اعصابه :مجموعة شركات الشافعي دي ملك حور!
ادم بصله وضحك بسخرية : مستغرب لي كنت فاكر انت الغني الوحيد ولا اي يااستاذ اكرم
اكرم بغضب :ادم متعصبنيش مقولتليش لييي
ادم بصله وضحك وخرج بملامح باردة
اكرم خبط علي المكتب بعصبية
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حور كانت قاعدة في مكان هادي وبتفتكر كل الي حصل
فلاش باك "
قبل خمس سنين
حور بابتسامة فرحة :اي راايك شكلي حلو
كريم قرب عليها باسها من راسها بحب :اوي شكلك حلو اوي ...وحضنها بحب:هتوحشيني اوي يتوأمي
حور بدلته الحضن بحب
نور دخلت عليهم وبصتلهم بحب:اي ياعم كريم سيب البت عريسها مستني
كريم : خليه يستني م هسيبهاله بسهولة دي
نور بضحك:اديلو ادي ياعم كريم عايزة اشوف عاركة هنا
حور ضحكت ومسكت اديهم هما الاتنين :ربنا يخليكو ليا بجد
كريم باس اديها بحب :ويخليكي ياحبيبتي .
نور حضنتها بحب :ويخليكي يااجمل عروسة
كريم بعد عنهم :يلا هروح اشوف العريس بيعمل اي وانتو كملو تجهيز هنا
حور ابتسمتلو بحب وهو خرج رايح لاوضة اكرم بس لمحو خارج ومعاه شنطة هدوم في ايدو
كريم بااستغراب وهو ماشي وراه لحد مالقاه وصل لعربية وبيمسك ايد بنت
كريم بضدمة وغضب وهو رايح عليه :يابن.......عايز تهرب
بس اكرم بصله بخوف وركب بسرعة ومشي
كريم جري علي عربيته ومشي وراه بغضب واكرم كان بيحاول يهرب منه ويزود السرعة بس كريم وراه
وفجاءة عربية خبطت في كريم ...واكرم بص في المراية وشافه وهو بيتقلب وكمل بخوف
بااك "
حور وهي بتصرخ بوجع :اااااااه يارب يارببببببب م قادرة استحمل يارب كل ده
مازن وهو بيحط ايدو علي كتف حور وبيهديها : عارف انك قدها وهتعديها
حور بدموع:وحشني اوي كان لاخر نفس بيحاول علشاني حتي مشي وراه علشاني وعلشان مكسرش فرحتي وازعل ...وضحكت بسخرية :بس هو راح وخد فرحتي معاه
مازن خد نفس علي صاحب عمرو بوجع :بس ده نصيبه مهما كان كان هياخدو
حور مسكت دماغها وقعدت تعيط. بصوت عالي بوجع وكسرة
مازن بصلها بحزن. وبص للسما ودموعه نزلت بهدوء
ـــــــــــــــــــــــــ
تاني يوم
حور داخلة المكتب لقت بنت قاعدة بس وشها كان في الارض
حور وهي بتقعد بااستغراب:افندم
هايدي بابتسامة وبترفع راسها
حور بصدمة:انتي!.....
البارت التالت"
حور قامت بغضب :انتي بتعملي اي هنا
هايدي استغربت انها تعرفها وقالت بااستغراب:انتي تعرفيني ازاي
حور وعنيها احمرت وصوتها عالي :انتي بتعملي اييي هنا بقولك
هايدي بهدوء:انا مقدرة عصبيتك وانتي عندك حق بس انا هنا علشان اساعدك
حور رزعت ايديها علي المكتب بغضب .
دخلت نور ومازن علي صوت حور بخوف
حور بغضب :انتي اخر واحدة اخد منها مساعدة
هايدي بهدوء مميت:استاذة حور صدقيني هتحتاجيني انا زي زيك عايزة انهي اكرم
حور بصتلها : متجبيش سيرته قدامي ...وبعدين انا اي الي هيخليني اثق في واحدة زيك ماانتي شبهو كلكو قت*لة دخ غير انك وس...
هايدي بصت في الارض بندم :مهما قولتي انتي صح ...ودموعها نزلت :بس بجد انا عايزة اساعدك ومعايا الورق الي يوقعه ويخسرو كل حاجة
نور ربعت ايديها وقربتلها بشك :وانتي لي هتعملي المعروف ده
هايدي بوجع :علشان انا خلاص بم*وت ..اناةتعبانة عندي الكانسر وللاسف م هلحق اعالجو حتي وم عايزة اروح وانا شايلة الذنب ده عليا ...وبصت لحور بدموع : سامحيني عارفة ان الي بطلبو مستحيل بس سامحيني انا كنت ضحية لي ...واكتشفت انه كان عرفني علشان الشغل ويعمل شركة وفعلا اول ماعمل الشركة سبني وبعديها جه هنا بعد لما ضحك عليا ...ومسحت دموعها. وقالت بهدوء:فكل الي في ايدي دلوقتي ان اساعدكو تنتقمو منو واكتر حاجة هتوجعو هو شركته ...وطلعت ورق حطته علي المكتب:وده ورق نسيه عندي لما رجع مصر الورق ده مهم جدا للشركة وهيوقعها في اي وقت ده غيؤ انك هتبقي شريكة معاه فاانتي ممكن تاخدي املاكه في اي وقت بالورق ده ......وقامت وقفت وابتسمت ودموعها في عنيها: سامحوني لاخر مرة هتشوفوني فيها بس انا ارتحت اني لحقت اعمل حاجة حتي ...وخرجت
مازن بص علي الورق لقي فعلا ان الورق م مظبوط للشركة وبص لصورة كريم الي محطوطة علي المكتب وابتسم
حور كانت سرحانة قاطعها نور بحزن : هتسامحيها ياحور
حور فاقت وقالت بجمود:لا طبعا لااا ...وبصت لمازن :وريني الورق ده كدة ...وفعلا بصت عليه وابتسمت بهدوء :حلو اوي نبدء اللعب
ــــــــــــــــــــــــــ
ادم دخل لاكرم المكتب بغضب:انت الي خليتهم يشيلو حاجة امي من الاوضة
اكرم :اي الغضب ده كلو اه انا ..الاوضة قديمة محتاجة تتجدد وحاجة امي هتتحط تاني متقلقش
ادم مسكو بغضب:متقولش عليها امي انت متستاهلش الكلمة ..لي بتدخل اوضتها اصلا وتشيل حاجة ملكش دعوة بيها انتتت مالللك يااخي
اكرم وهو بيزقه بغضب:في اييي ياادم فييي اييي بقولك ندمت ندمت رجعت ندمان لي المعاملة دييي م كفاية حوررر عليا
ادم بصلو وقعد يضحك جامد بهستيريا وفجاءة نظراتو اتقليت كرهه :انت م طبيعي انت بجد م طبيعي بس حستني اي من واحد قا*تل
اكرم قام بغضب وصوت عالي:مقتل*توش كان حادثةةةةة افهمو بقييي
ادم بصوت عالي هو كمان :مابسببب مينننن بسببب مييين ده انت ياجدع بصيت عليه ومشيت مفكرتش تقف تلحقو او تشوفو انت جباااان لا ولما اميي كانت بتم*وت كنت بطلبك تنزل تشوفها لاخر مرةة لانها للاسف كانت مستنية تشوفك كنت بترفض وتقول ورايا شغل...كل ده علشان اييي ها علشان الفلوس يااخي اتفووو عليك وعلي امثالك وعلي فلوسك هتخسرهم كلهم زي ماخسرت نفسك كدة صدقني هتخسرهم
اكرم قعد بدموع ندم وهو حاطت وشو في الارض :كنت مغفل كنت فاكر ان لما اعمل فلوس هتسندني انا مكنتش اعرف ان حور هتبقي كدة يوم من الايام صدقني لو كنت اعرف ..
قاطعه ادم :كنت كملت الجوازة طبعا ما مراتك مليونيرة....وضحك بسخرية :بس للاسف حور ساعتها كان علي قدها ....واكمل بكرهه :حق كريم م هيروح كدة صدقني م هيروح اخر*تك وحشة
وخرج وسابه قاعد كلامه بيتكرر في ودانه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نور كانت واقفة في مكانها الهادي وباصة للفراغ لقت حد بيحط ايديه علي كتفها
نور بخضة :في. اي
ادم بهدوء:روقي ده انا
نور كانت هتتكلم قاطعها ادم وهو بياخد نفس :غصبا عني يانور مشيت غصبا عني كنت عايز افصل مو*ت كريم وبعديها مو*ت امي اثرو فيا اوي مكنتش كويس عارف اني مشيت من غير كلام بس مكنتش عايزك تشوفيني في. الحالة دي كنت عايز ابقي كويس وارجع تاني من الاول وفعلا عملت كدة بس لما رجعت ...وقال بصوت مكسور:كنتي اتخطبتي انا م بلومك والله بس كانت صعبة عليا اوي لاني يعتبر اتعافيت علشانك كنتي انتي املي الوحيد في الدنيا ...ولما عرفت انك فركشتي كنت هاجي اكلمك بس خوفت خوفت تكوني نستيني وم عايزاني فااخترت ابقي ابعيد ...واكمل وهو بيمسك ايديها بحب:بس لما شوفتك سحرتيني تاني وشجعتيني اني اعترفلك ...واقولك اني بعشقك يانور م بحبك بس انتي املي الوحيد الي ممكن اعيش علشانه في الدنيا دي
نور كانت بتسمع ودموعها نزلت بوجع السنين الي طانت مستنياه فيها وحضنتو جامد وهو بادلها الحب وقالت .:وانا بحبك يادم بحبك اوي وخرجت وبصتله بعتاب :كنت مستنياك عمري مانسيتك ولا اقدر انساك اصلا
ادم ابتسم بحبو وحضنها تاني وهي بدلتو الحضن بحب
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد اسبوعين كانت تمت الشراكة بين حور واكرم الي كان فاكر انه في امل يرجع لحور تاني بس حور كانت دايما تبصلو بكرهه
ــــ
قدام شركة اكرم
مازن بابتسامة وهو بيمد ايدو :جاهزة
حور بدلتو الابتسامة وبتمسك ايدو :جاهزة ...ودخلو والكل باصص ليهم بااستغراب لحد ماوصلو قدام اوضة اكرم
حور بصت لمازن وابتسمت ودخلت
اكرم اول ماشفهم ماسكين ايد بعض اتجنن وكان هيتكلم بس حور قاطعته وهي بتبصله بثقة وانتصار:من غير ولا كلمة عشر دقايق وتخرج برة شركتي
اكرم ........
البارت الرابع والاخير "
دخلت حور وايديها باايد مازن وباصة ببرود لاكرم
وقالت :عشر دقايق بظبط وتطلع برة شركتي
اكرم كان باصص علي ايديهم بعدم فهم لحد ما قالت شركتي وبصلها وقال بااستغراب:شركتك !!
حور ببرود وهي بتقعد وتحط رجل علي رجل:مسمعتش غلط متقلقش ....ويلا انج'ز حالك كدة
اكرم عمال يبصلها وهو م فاهم حاجة:انتي بتقولي اي
مازن اتكلم وهو بيطلع الورق وبيحطو علي المكتب ببرود:قصدها انك تخلص وتشيل زب'ا*لتك الي هنا وتخرج برة الشركة دي
اكرم مسك الورق بسرعة واتصدم :ازاي ازااااي
حور بصت لمازن وابتسمت
اكرم بصلها بعيون مدمعة وعدم تصديق:مستحيل تعملي فيا كدة ياحور
حور بابتسامة شماتة :عملت خلاص ...واكملت بكر*هه :انا لو اطول اقت*لك هقت*لك يااكرم بس مستخسرة ادخل فيك السج'ن لانك ارخ*ص من كدة
اكرم بصلها بحزن وكان هيتكلم قاطعو مازن ببرود:العشر دقايق خلصت ياوحش ...وندهه علي الامن يخرجوه وفعلا دحلو مسك*وه تحت مقاومته
اكرم برجاء وهو بيز*قهم:حور متعمليش فيا كدة دي تعب سنين ياحور
حور كانت بصاله باابتسامة نصر وشماتة وهي ساندة علي المكتب مازن بصلها وابتسم وطلع صورة كريم وقال باارتياح:حقكك رجع ياصحبي حقكك رجع
اكرم واقف قدام الشركة وبيبص علي اسم الشركة الي بتتغير بعجز ودموع وقعد علي الرصيف بقلة حيلة
ادم وهو داخل الشركة شافه قرب عليه وقال ببرود:م قولتلك هتخسر كل حاجة
اكرم بصله بدموع وعجز ومتكلمش
ادم زعل عليه بس افتكر مو*ت كريم وامه اتقلب نظرته بكرهه تاني وسابه ودخل
.....
ادم دخل المكتب
حور ابتسمت : اهلا اهلا بالعاشق
ادم كان سرحان
مازن بضحك :باين عليه ضايع يابنييي ...وقرب عليه مسك دراعه
ادم بفوقان:اي
حور :اي بعد كل ده اي اه مااحنا م حبيبة القلب بقي
ادم ابتسم و اتنهد بحزن وكان هيتكلم قاطعته حور وهي بتقوم :عارفة انت بتفكر في اي بس محدش فينا ظلمه هو الي ظلم نفسه بنفسه
ادم بص علي صورة كريم الي علي المكتب وابتسم بهدوء وقال :عارف علشان كدة مرتاح ...واتنهد.وقال بمرح:وكفاية بقي نكد علشان عندنا فرح انا قررت اتجوز خلاص م قادر استني
نور وهي داخلة بغيرة :ياجدع طب م عيب متعزمناش
ادم بغمزة:حوار العزايم ده سبتهولك ياعروستي
نور اتكسفت وقالت بكسوف:ادم
مازن بحسرة:ماخلاص ياجماعة م كفاية الجفاف الي عندي
حور بصتله وضحكت: قوله قوله بس عمتا السنجلة جنتلة وانا علي رااي لسة
مازن غمزلها : ماتيجي احنا كمان ننضم ونفكنا من الجنتلة يامزة
حور اتكسفت
ادم ضحك :طلع طلع الي عندك
نور ضحكت عليهم وغمزت لادم يطلعو وفعلا طلعو
ومازن قرب علي حور وبصلها بحب:بحبك ياحور بحبك من زمان ...واتنهد بحزن وهو بيفتكر:كنت بشوفك معاه كنت بتق*طع بس كنت بشوفك مبسوطة بتبسط ليكي لحد ماحصل الي حصل علي رغم من اني كنت تعبان من الي حصل وو*ته اثر عليا لان مكنش عندي غيره مكنتش بفكر غير فيكي وفعلا بقيت جنبك...وخد نفس وقال بعشق:حور تقبلي تتجوزيني
حور دموعها نزلت بندم :انا اسفة اني محستش بيك .....واكملت بحب وهي بتهز راسها بموافقة وقالت بحب:م هلاقي شريك زيك يامازن .
مازن عينه لمعت من الفرحة وحضنها ولف بيها بفرحة وقال بفرحة:هعملك احسن فرح في مصر
حور سمعت فرح وقالت بصوت متردد:ممكن من غير افراح
مازن فهم وبصلها وحط ايده علي خدها بااطمئنان وقال بابتسامة:طول ماانتي معايا متخافيش انا عمري مااسيبك وبعدين بذمتك انا واحد بقالي عشر سنين مستني اللحظة دي وفي الاخر امشي!! ...ده انا اتحنط مكاني استناكي
حور ضحكت..وهزت راسها وحضنته بحب
وهو بدالها الحضن
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد شهر ..في فرح ادم ونور وحور ومازن
حور بتوتر وخوف:ا انا خايفة يانور انتي متاكدة ادم مع مازن دلوقتي
نور مسكتها بهدوء: معاه متقلقيش ياحبيبتي وبعدين انتي شوفتي مازن طاير ازاي من الفرحة متقلقيش وانسي ياحور انسي كل الي فات
حور بدموع وايديها بدات تترعش :م عارفة يانور يانور م عارفة انسي ....واكملت بنبرة وجع :كان نفسي كريم يكون معايا كان نفسي بجد
نور مسكت ايديها وقالت بابتسامة :صدقيني هو مرتاح وشايفك ومبسوطلك اوي كمان......وقالت بمرح وهي بتغير الموضوع :وبعدين اي يابت الجمال ده انتي كدة هتاكلي مني الجو خلي بالك بس
حور ابتسمت ووحضنتها بحب:بحبك اوي بجد مكتتش عابفة هعمل اي منغيرك
بدلتها نور الحضن بحب :ده انا الي م عارفة كنت هعمل اي من غيرك انتي اهلي ياحور
ــــــــــــــــ
بعد وقت ..في الفرح بعد لما كل واحد خد عروستة وبيرقصو سلو
مازن باانبهار وحب :شكلك حلو اوي بجد
حور وشها احمر وقالت بكسوف:وانت كمان
مازن :لسانك في الخناقات قد كدا لكن في الكلام حلو علي القد
حور ضحكت وقالت :طب علي فكرة انا بحبك
مازن بصلها بصدمة وهو بيستوعب الكلمة
حور ضحكت جامد :مسمعتش غلط متقلقش
مازن ابتسم بحب وحضنها جامد وفجاءة شالها ولف بيها بفرحة تحت ضحك حور
ـــ
ادم بفرحة وعدم تصديق:انا م بحلم صح اخيرااا بقيتي مراتي
نور ابتسمت بحب :فرحانة اوي بجد ..
ادم حضنها وقال بعشق:بحبك اوي يانور اوي بجد
نور بدلته الحضن بفرحة وابتسامة
ـــــــــــ
بعد وقت دخل اكرم وبص لحور ومازن الي قاعدين في الكوشة بدموع وندم وقرب عليهم حور شافته وهو بيقرب مسكت ايد مازن جامد بعصبية وهي بتفتكر كل حاجة من الاول وعنيها بدات تحمر
اكرم كان بيقرب بندم وكان ماشي ببطئ لحد ماوصلهم وقال بدموع :عارف اني مستهلش اتكلم حتي عارف وادركت انا عملت اي والمرادي ندمت بجد انا م عايز فل.....
حور قاطعته بكره وقالت بهدوء مميت قبل ماتنف*جر :اطلع برة
اكرم كمل :كنت راجع علي اساس في امل نرجع كنت مغفل ياحور ولحد دلوقتي مغفل لاني كنت فاكر كدة. مع انك بتبصيلي بكرهه الباصة دي مكنتش بتروح من بالي خالص ... وتنهد:من ساعت اما كر*يم......
حور ضرب*ته بالقلم بغضب وعنيها احمر وقالت بكرهه :متنطقش اسمو بالسانك القذ*ر ده تانييي فاهمممم ....وايديها بدات تترعش بغضب
مازن مسك اديها يطمنها وبصله بغضب وكان هيقرب يض*ربه ادم ادخل
وقال بهدوء:م مستاهل ...ومسك دراعه وشده لبرة ووقف وبصله وقال:انت عايز توصل لاي هاا فهمني انت جاي تبوظلها يومها ده كمان هااا
اكرم بندم ودموع:م قادر قلبي بيتق*طع من كل حاجة مفيش حاجة اعيش علشانها اصلا كان عندي امل هو اه كان صغير بس كان في
ادم بحزن عليه:انت الي عملت في نفسك كدة انت معملتش حاجة صغيرة نسامحك عليها فوووق الندم مينفعش يااكرم انت اتسببت في مو*ت اعز الناس لينا يعني الندم عمرو ماهيرجع ولا ينسي حاجة ...فعلشان كدة ابعدعننا يااكرم ابعد واختفي محدش عايزك انت دلوقتي ذكريات محدش عايز يفتكرها لينا كلنا صدقني ومحدش ظلمتك انت الي ظلمت نفسك بنفسك شوف حياتك بعيد عننا وسبنا في حالنا بقي
اكرم كان سامع كلامه بحزن كبير وهز راسه بوجع وفضل يرجع لورا وهو بيتكلم بدموع:عندك حق عندك حق ...وبما انه خلاص مفيش حاجة اعيش علشانها فكدة مي*ت وكدة مي*ت
ووصل لنص الشارع وفتح ايده وابتسم :سام...ومكملش كلمته والعربية طي*رته
ادم جري عليه بخوف وبيحاول يفوقه بس لا حياة لمن تنادي
ادم بصله وحضنه وهو بيعيط :هحاول اسامحك هحاول
حور ومازن ونور وكل المعازيم خرجو علي الصويت الي كان قدام القاعة
حور ونورم جريت علي ادم بخوف بس اتصدمو
مازن حضن حور الي انهارت من المنظر ونور نزلت لمستوي ادم وحضنته وقالت بدموع :خد الي يستحقه ونصيبه واخرته كدة
ادم عيط في حضنتها
.....وتمت
رواية زواج لدقائق معدودة كامله من هنا
رواية خيانة الوعد كامله من هنا
رواية الطفله والوحش كامله من هنا
رواية جحيم الغيره كامله من هنا
رواية مابين الضلوع كامله من هنا
رواية سيطرة ناعمه كامله من هنا
رواية يتيمه في قبضة صعيدي كامله من هنا
الروايات الكامله والحصريه بدون لينكات من هنا
إللي خلص القراءه يدخل هيلاقي كل الروايات اللي بيدور عليها من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا
جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا
انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
تعليقات
إرسال تعليق