رواية اسيرة الوحش الفصل الثالث والرابع والخامس بقلم سجده محمد حصريه وجديده في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
![]() |
رواية اسيرة الوحش الفصل الثالث والرابع والخامس بقلم سجده محمد حصريه وجديده في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
سجده بتتصدم اول مبتشوف فهد طالع في وشها علي سلم بيتها وبتفضل واقفه مكانها
فهد باستفزاز: مالك واقفه مكانك كده ليه شفتي عغريت
سجده بتعمل نفسها مش سامعاه وبتكمل طلوع علي السلم، لكن فهد اول مبتوصل نحيته بيمسكها من ايديها جامد نحيته، والحاجه الي في ايدها... بتقع.. وبتتفرط كلها علي السلم
سجده: ينهار ابيض... وقعت الحاجه... يومي مش معدي معاها.. وهتقعد تزعق.. وانا. والله مفيش ليها
فهد بيقرب عند ودنها وبيهمس: متقلقيش.... متقدرش تعملك حاجه وانا واقف.. بس طبعا بمزاجي.. ممكن اخليها تهزقك عادي
سجده بتنتش ايدها من ايده وبتقول: انت فاكر اني خايفه منها... انا مبخافش من حد... لكن. انا خايفه علي مستقبلي.. الي هيضيع
فهد ببرود: مهو كده كده... هيضيع لما نتجوز...
سجده بوهن: حرام عليك... انت ليه بتعمل كده
فهد: وانتي ليه عملتي كده
سجده بعصبيه: انت عبيط انت حاولت تقرب مني عايزني اقف اتفرج عليك
فهد بيتعصب وبيشدها من ايدها، وبيضغط عليها جامد، لدرجه انها شعرت بالم جامد في ايدها: اياكي تتجرائي وتغلطي فيا تاني... انتي فاهمه
سجده:..............
فهد بغضب: ردي عليا
سجده: لا مش فاهمه... ومش هفهم.. وموتي اهون من اني اتجوز واحد شبهك
فهد بضحك: لا هتتجوزي غصب عنك يسوسو.... علشان ابوكي حرامي....
سجده بصدمه: ايه الي انت بتقوله ده
فهد: زي مبقولك كده.... ابوكي راجل.... لا اتلغبط لان ابوكي ميعرفش حاجه عن الرجوله... سكري وطماع..... وحرامي
سجده: استحاله بابا يسرق..... استحاله
فهد: براحتك مش عايزه تصدقي متصدقيش، بس الي هتعرفيه... ان كتب كتابي.. عليكي بكره،وانتي طبعا نولتي الشرف.. ان اسمي يتكتب جنب اسمك... وغصب عنك.. ومش مستني رايك اصلا.. والجامعه.. نصيحه مني لو عندك.. روحي بكره.. ودعي اصحابك... لانك مش هتشوفيهم تاني
سجده بتتصدم... وبتحس باختناق: ايه الي انت بتقوله ده، هو انت شاريني، ولا ليك اصلا تتحكم فيا
فهد: بالظبط شاريكي.... ابوكي سارق من مكتبي... فلوس تعيشك سنين قدام.... وانا شاريكي بيهم
سجده بكره: ربنا علي الظالم.... وانا بجد بكرهك من كل قلبي
فهد: ميهمنيش تكرهيني ولا تحبيني... انتي كلك علي عينك... متشغلنيش... ويلا بقي زي الحلوه تدخلي كده... وتبتسمي. وافرحي، انتي عروسه
وبيحاول يقرب تاني علشان يستفزها..... بتطلع جري علي السلم..وبتفتح الباب
شاديه بتشوف الحاجه.. في ايدها بتجري.. فين الحاجه.. يمقصوفة الرقبه
سجده:.........
شاديه: متردي يبت
فهد بيجي يقف في ضهرها.... شاديه بتتصدم.. وبتتوتر... شاديه: اهلا وسهلا ي فهد بيه.. اتفضل نورتنا والله وبتبص لسجده: يلا يحبيبة ماما ادخلي كده البسي حاجه حلوه.. علشان عريسك جه
فهد بيبتسم في داخله علي خبث مرات ابوها،وسجده بتبقي مصدومه من تغير معاملتها معاها وبتدخل علي الاوضه،وهاله بتطلع لما بتشوف فهد بتتصدم.. وبتتغاظ.. وبتقول في داخلها.. يلهوي.. يعني البت دي تتجوز.. ده وكمان مش راضيه بيه.. طب لما نشوف اخرتها وبتروح عند فهد....
هاله بمياصه: ازي حضرتك... نورت والله
فهد بيبصلها بقرف: بنورك
هاله: انا وسجده بنحب بعض اوي اوي زي اختي بالظبط
فهد بيبصلها كده وبيبقي عارف انها كدابه وبيرد: طب ودا يلزمني في حاجه
هاله بتتكسف: لا.. لا.. انا كنت بقولك بس
وخامد بيفتح الباب وبيدخل بيلاقي.. فهد قاعد
حامد بتوتر: فهد باشا... اخبارك.. وانا اقول البيت منور ليه بس
فهد: خلينا نتكلم في المهم علشان انا عايز امشي... مش فاضي للت بتاعك.. يحامد
حامد: اتفضل يباشا
فهد: الفستان وصل من ساعه... بكره.. كتب الكتاب.. ولما نتجوز مش عايز اشوف وشك عندي... ولا بنتك هتيجي هنا تاني ابدا.. انساها
حامد بصدمه: ايه.ده يباشا.. انت هتفضل متجوزها.. انا فكرتك هتتجوزها يومين وترميها..... فهد بيبقي مستغرب من حقارة ونداله ابوها
فهد: حاجه متخصكش.... خليك في حالك
سجده بتفتح الباب وبتقول: انا مش.. موافقه اتجوزه... ومش هتجوزه.. ابوها بيقرب نحيتها وبيكون هيرفع ايده يضربها
فهد بصوت جهوري: حامد... اياك ثم اياك تفكر تمد.. ايدك عليها.. هقعدك متحصر علي ايدك العمر كله.. انت فاهم
حامد بخوف: فاهم.. فاهم يباشا
وبيروح نحية سجده وبتكلم بجديه وصوت حاد : بصي يعروسه.. انا كده كده هتجوزك.. ف ارضي بقدرك الاسود الي وقعك تحت ايدي... واسكتي
سجده بتحس بخوف منه... وان كل حاجه عنده بيهدد ودمعه من عيونها بتنزل: حاضر.... انا موافقه اتجوزك وبرضايا
فهد بيحط ايده علي خدها وهيا بتبقي مش طيقاه: ايوه كده شطوره
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
بتصحي سجده وبتروح الكليه وبتدخل كافيتريا الجامعه بتدخل عليها اسراء وبتقولها: مالك ياسجده طول اليوم سرحانه كده ليه
سجده بتعيط وبتحكيلها كل الي حصل من ساعه مقبلت فهد وبتقولها: ابن الكل*** اروح اجيبهولك من شعره وامرمته في الشركة
سجده بهلع : لا بالله عليكي ياسراء ده وحش وممكن يعملك اي حاجه متدخليش نفسك انتي وان شاء الله ربنا يقف معايا
اسراء بدموع: يعني ايه يعني اشوفك بتتدمري واسكت
سجدة: بالله عليكي بقي مفيش حاجه هتتغير خلاص ده نصيبي
وبتحضنها وبتقولها: ده ممكن يكون اخر حضن بيني وبينك سجده، بتمشي وبتروح البيت، والليل بيحل بتلبس سجده الفستان،بيكون عباره عن فستان ابيض رقيق، وبتلبس حجابها كامل وبتكون زي القمر، بتطلع وهيا الدموع متجمعه في عينها، وفهد بيكون قاعد، هو والماذون والشهود وبينبهر بجمالها اول مبتطلع،وبعد كده بتبتدي اجراءات الجواز سجده بتكون قاعده، ماسك دموعها بالعافيه.... وحاسه بكسره جواها.. من ابوها الي رماها رمية الكلاب..وولا اتاثر لدموعها....واستسلمت لقدرها
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
فهد بياخد سجده وبيكون ماشي، وهما طلعين هاله بتجري عليها وبتحضنها وبتقولها بهمس: مش ههنيكي عليه.. صدقيني.. هاخده منك
سجده في سرها: من حلوته وحبه ليا، مش هتهنيني عليه.. دا الجواز منه.. يعني موت، وبتنزل هيا وفهد، فهد بيركب العربية وسجده لسه هتركب وره فهد قلها بصوت عالي: هو انا السواق الي ابوكي جبهولك سجده بتركب قدام بخوف..منه سجده بتكون قاعده سانده دماغها علي الشباك وبتعيط فهد بيشوفها وبيقولها: وفري العياط لبعدين سجده..... بتمسح دموعها..... بيوصلو القصر وبتنزل وفهد بيمسكها من ايدها بقوه... وبيطلعوا القصر فهد بيكون مفكر انها مبهورة بالقصر.... بس هيا بتكون مغيبه تماما بيدخولو الجناح وبيقولها: اهلا بيكي في جحيم الفهد.... عايزك تتفرجي بقي.. علي الي هيحصلك.. هنا
وبيسبها وبينزل بيلاقي الداده الي مربياه بتقوله: مين دي يا فهد باشا
فهد: دي مراتي يادادة
الدادة بصدمه وفرحه : انت اتجوزت
فهد: ايوا ي داده
الداده بفرحه: مبارك يحبيب قلبي
فهد: الله يبارك فيكي ياداده وبعدين مش قولنا بلاش باشا دي
الدادة: ماشي اطلع انت وهتلاقي الاكل وراك في الاوضه
فهد: بصي ياداده في شنطه فيها هدوم.... خلي حد يطلعها الاوضه
الداده: لا هطلعها انا بنفسي علشان اشوف عروستك
فهد: براحتك.. الي انتي عيزاه.. اه انا همشي الخدم الي هنا... ومرتباتهم هتوصلهم لغايه بيتهم
الداده باستغراب: ليه كده يبني
فهد بغموض: مش مهم يداده... هتعرفي.. وقتها
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
فهد بيطلع بيلاقي سجده بتعيط وبيقولها: مش قولنا وفري العياط لبعدين، اسكتي بقا وبيدخل الحمام ياخد شاور.... وبعدين الداده بتخبط علي الباب سجده بتفتحلها الداده بتنبهر بجماله وبتقولها: ما شاء الله تبارك الرحمن فهد باشا عرف يختار
سجده بابتسامه: شكرا لحضرتك يطنط
دادة فاطمة: اتفضلي يا هانم دي شنطة الهدوم الي استاذ فهد جيبهالك
سجده: شكرا يا طنط بس ارجوكي بلاش هانم دي اسمي سجده سجده وبس.. ايه هانم دي
فاطمه ببسمه: ماشي يحبيتي وبتنزل.... سجده بتفتح الشنطة وبتلقيها مليانه هدوم قصيره جدا سجده بصدمة: متكبر ومغرور وسافل كمان
بتقعد تدور لغاية مبتلاقي بيجامه، ستان لونها بينك بتاخدها تلبسها وبتفرد شعرها، وبتسرحه فهد بيطلع من الحمام وهو لابس بنطلون ابيض قطني وعليه تيشرت.... اسود بيبص جهة اليمين وياريته مبص بيلاقي حورية واقفه قدامه وشعرها البني منسدل فوق ظهرها وفجاة بيلاقي الباب بيخبط بيفتح بيلاقي الدادة بياخد منها الاكل وبيقولها: شكرا وبيقفل الباب
فهد بيقول لسجده: يلا ي اسمك ايه انتي علشان تاكلي
سجده وهيا جعانه بس مش عايزه تقعد معاه : شكرا مش عايزه
فهد: انا مش بطلب منك اصلا
سجده بعند: انا مش جعانه
فهد: طب تعالي كلي بدل مقوم ناكلك بطريقتي،
سجده بتقعد تاكل، وبتخلص اكل تليفون فهد بيرن بيطلع البلكونه يرد بيلاقي سجده بتلم شعرها وبترفعه لفوق بيقرب منها وبيقف قدامها....وكان لسه هيبوسها.....
سجده بدموع: ابعد عني
فهد بيكمل الي هوا بيعمله بيلاقي سجده بتقوله: بالله عليكي ابعد عني متقربليش
فهد باستفزاز: هبعد عنك بس بشرط
سجدة: ايه هوا...!!!
ياتري ايه هو شرط فهد؟؟؟؟
الرابع
#اسيرة الوحش
فهد: شرطي انو انتي هتنضفي القصر ده كله لوحدك ومن غير محد يساعدك، وانا عطيت للخدم كلهم اجازه مفتوحه
سجدة بتتصدم وفي نفس الوقت بتقول: انا.. موافقه.. معنديش اي مشكله
فهد ببرود: خلاص اتفقنا تصحي الساعه 7، الحمام بتاعي يجهز، وتنزلي تحضري الفطار، وبعد كده بقي تنضفيلي القص رده كله،مش عايز اشوف فيه نقطة تراب حتي و وبليل تحضريلي الغدا،ولا اقولك انت اكيد هتموني تعبتي....علشان تعرفي اني طيب بس.....هخلي الداده..هيا تحضر الغدا.....وبعد كده القهوة تدخل مكتبي وطبعا الكلام ده مش هيستمر كتير هديكي فرصه وبعدين هاخد حقي الشرعي
سجده بقلة حيله : تمام انا هنام فين
فهد بيشاور علي الكنبه: هنا
سجده: تمام وبتاخد غطا وبتنام
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
بتصحي سجده الساعه 7 بتصلي....وبتحضر لفهد الحمام........ وبتنزل علشان تحضر الفطار بتلاقي فاطمه بتقولها: ايه الي منزلك بدري كده
سجده : نزله احضر الفطار لفهد
فاطمه بشهقه: في عروسه تحضر الفطار يوم الصباحيه
سجده دموعها بتنزل وبتقول: نصيب
فاطمة بزعل: مالك يا حبيبتي فيكي ايه... احكيلي
سجده بتحكيلها كل الي حصل من ساعة مقابلت فهد
فاطمه: معلش يحبيبتي فهد عصبي وطبعه صعب بس قلبه طيب... وابيض
سجده بتعيط زي الاطفال وبتقول: ده معندهوش رحمه.. ولا قلب.. وقلبه اسود
فاطمه بابتسامه: ان شاء الله يحبيبتي انتي تغيريه
سجده بخوف: يلهوي ده تلقيه صحي ولو ملقاش الفطار...وبتفتكر الي كان هيعمله امبارح
فاطمه: متخفيش انا مجهزاه
بينزل فهد وبيقول بصوت عالي: سجده
سجده: نعم
فهد: الفطار جاهز
سجده: ايوه علي السفره
فهد بيقعد علي السفره يفطر وسجده بتكون وقفه جمبه وبتقوله: محتاج حاجه تاني
فهد ببرود: اقعدي افطري
سجده: شكرا شبعانه
فهد: براحتك متفكريش انو انا مهتم بيكي.... وبيقوم من علي السفره
سجده بتلم الاكل.... وبعدين بتطلع الاوضه علشان تنضفها بتفتح الباب بتلاقي فهد واقف مش لابس غير بنطلون
سجده بصراخ: يماما
فهد بعصبيه: ايه شوفتي عفريت
سجده: مش المفروض تراعي انو في بنت معاك في الاوضه
فهد: اولا انتي الي دخلتي الاول ثانيا البنت دي تبقي مراتي
سجدة بكسره: وحضرتك مش ملاحظ انو البنت دي الخدامه بتاعتك ولا انت متعود علي كده مع كل الخدم
فهد بوقاحه: اه
سجدة: تمام ممكن تلبس هدومك علشان انضف الاوضه
فهد باستفزاز: لا مش طالع نضفي وانا قاعد
سجده: تمام وبتبدا تنضف..... بتخلص سجده تنضيف بعد ما بتخلص..... فهد بيلبس وبيروح الشغل..... سجده بتنزل علشان تنضف...زي مقلها وبتفضل شغاله طول اليوم تنضيف...والداده بتتحايل عليها..انها تساعدها..مش بتوافق.وبتفضل تنضف لغاية مبتحس ان رجلها..مش شيلاها...وبتدخل المطبخ..علشان تنضف....وقعت موبايه في الارض اتكسرت.....وهيا بتلمها...مشافتش حتت قزازه كبيره..داست عليها
سجده بصريخ ووجع:اااااااه
الداده بتيجي بخوف:مالك يحبيبتي وبتشوف دم بتجري عليها بخوف
الداده: تعالي...... تعالي.... وبتعقملها الجرح... وبتخليها تقعد تريح عبي الكنبه في الصالون
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
بعد قليل من الوقت فهد بيدخل... وبيلقيها.. قاعده علي الكنبه
فهد بعصبيه: انتي معملتيش حاجه
الداده بتطلع علي صوته: فيه ايه يبني.... دي يعنيا... طول اليوم مقعدتش.. تنضيف الدور ده... والدور الي فوق... والمطبخ.. لغاية متعورت في رجلها... بيبص علي رجلها..... بيلقيها ملفوفه وفي اثار دم
فهد: وانتي مش تاخدي بالك... ولا انتي مش فالحه غير في الكلام وبس... وبيطلع علشان يغير هدومه
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
بيحل المساء وبتنزل تحضر الغدا مع الداده........ فهد بيتغدي........ وسجده. بتشيل الاكل وبتعمل القهوة وبطلعها لفهد غرفتهم فهد، بيكون قاعد بيشتغل علي اللاب توب بيلاقي سجده بتقوله: ممكن اطلب طلب
فهد: اتفضلي
سجده : ممكن تجبلي كتبي وارجع الجامعه
فهد بعصبيه: لاء وانا قولت قبل كده مفيش جامعه
سجدة بدموع: انت بتعمل معايا كده ليه ليه مصر تجرحني كل ده علشان ضربتك بالقلم، طب انا مستعده اتاسفلك ولا انت مفيش، في قلبك رحمه وليه بتستقوي علي ست..... الرجولة انك تستقوي علي ست بس انت مش راجل
فهد عيونه بتحمر من الغضب وعروقه بتبرز بيقولها بصوت هز انحاء القصر: انا مش راجل طب تعالي اعرفك انا راجل ولا لاء
وبيمسكها من وسطها...... وبيبوسها بعنف وهيا بتصرخ وبتستنجد بحد ينقذها..... وبيرميها علي السر.... بيلاقي
سجدة بتقوله بصوت متقطع: ا احنا اتفقنا انك مش هتقربلي ابعد بالله عليك..... ابعد
فهد بغضب شديد: وانا رجعت ف كلامي..... وبيقطعلها كتف البيجامه ولسه هيكمل سجده بتصرخ صرخه قويه: لاااااا......... لا بالله عليك..... وبغمي عليها
فهد بيقوم من فوقها وبيفوقها وبيقولها: بطلي تمثيل وقومي
سجده مش بترد فهد بيشيلها وبيحطها في البانيو بترتعش سجده وبتصعب علي فهد شويه بيغيرلها هدومها وبعدين بيخدها ف حضنه وبينام
سجدة بتهلوس بليل وبتقول: لاااا بالله عليك يافهد متقربليش
فهد بيقوم مفزوع من النوم بيلقيها كده بياخدها ف حضنه وبيهديها: اهدي متخفيش مش هقربلك بترجع سجده تنام.....
بيحل الصباح وسجده بتصحي بدري وبتتصدم.. انها كانت نايمه جنبه... وكمان ... هدومها متغيره.... وبتفتكر الي حصلها امبارح... بتنزل للداده وبتقولها: انا عايزه اطلب منك طلب
الداده: اطلبي يحبيبتي
سجده بدموع : انا عايزه اهرب.. امانه عليكي هربيني من هنا
الداده: اهدي ياحبيبتي بس فهد باشا صعب ومش سهل عمري مهقدر اعمل كده... مش ب ايدي
بيجي فهد من وراها وبيقول: مش هتقدري تعملي ايه ياداده
الداده بتلعثم: س.. سجده كانت عيزاني اقعد وهيا تكمل تنضيف
فهد:سبيها ي داده تعمل.... انا الي قيلها
الداده: تحت امرك
بيفطر فهد وسجده بتكون واقفه بيقولها: يلا اقعدي افطري
سجده بتقعد.. وبتاكل.. علشان متدخل في نقاش.. معاه
فهد: ايوه كده شطورة وانتي بتسمعي الكلام
بتخلص سجده اكل وبتشيل الاكل.. وبعدين بتعمل القهوه
وبتروح توديها لفهد المكتب... بتخبط سجده علي الباب
فهد: ادخلي
سجده بتدخل وهيا حاطه وشها في الارض وبتقول بصوت واطي: اتفضل القهوه
فهد بياخد منها وبيقولها: انا عارف انو السجاده حلوه بس مش لدرجة انك تفضلي باصه عليها.... سجده بتكون لسه هتطلع من المكتب بتلاقي فهد بيقولها بعصبيه: انا قولتلك اطلعي
سجده: بس انا خلاص اديتك القهوه
فهد بعصبيه: بس مقولتش اطلعي
سجدة: عايز ايه تاني
فهد بيقرب منها وهيا بترجع لوره بيفضل يقرب لغاية مبتلزق في الحيطه وبيقولها: ايه الي انتي حطاه في شفايفك ده
سجده: حطه ايه
فهد: الروج ده
سجدة: والله محطه حاجه وبتمسح في شفايفها
فهدبمشاكسه: اتاكد بنفسي
سجده: ازاي
فهد بيبوسها من شفايفها وبيقولها: كده
سجدة خدودها بتحمر وبتقول: علي فكره عيب كده انا.. ... اتفقت انا وانت وانت بتخلف بوعدك
فهد: هو انا كده عملت حاجه لو حابه تشوفي انا هعمل ايه لو خلفت بوعدي عادي برحتك... وبيشدها من وسطها....
سجده بتبعده بقوه وبتضربه بالقلم وبتطلع تجري علي الاوضه تقفل الباب فهد بيطلع وراها وبيخبط هلي الباب وبيقولها: افتحي الباب
سجده بعند: لا
فهد بعصبيه: افتحي بدل مكسر الباب
سجده: لا انت قليل الادب....
فهد: طب افتحي بالاحترام بدل مكسر الباب ووريكي قلة الادب
سجدة: لااا مش هفتح فهد بعصبيه: ماشي اما تفتحي الباب بس
سجده بتقعد ترتب الاوضه وبعدين... وبتنام علي السرير وبتمسك الموبايل تقرا كتاب pdf عن العادات الذريه... وبتبقي قاعده قلقانه.. ان فهد..... يدخل.. بس بطنش
بتلاقي ال بيمسكها من لياقة التيشيرت وبيقولها: يارب تكون الاوضه الفايف ستار عجبتك
سجدة بصدمه: انت!!!! !!!
الخامس
#اسيرة الوحش
سجده بخوف وتوتر: انت دخلت هنا ازاي
فهد: لا مهو الدخول سهل جدا نطيت من البلكونة التانية لهنا وكان ممكن اتكسر 100حته علشان حضرتك مش عايزه تفتحي.... وبيمسكها من ايديها جامد سجده... بتزقه وبتطلع تجري وبتقوله: ما انت الي قليل الادب
فهد بيتعصب.. وبيجري يمسكها... وبيلزقها في الحيطه وبيقولها: ليكي عقاب واحد علي طولة لسانك الي عايز يتقطع وانك اتجراتي وايدك اتمدت عليا...تاني...وعيونه بتحمر من الغضب لو ايدك اترفعت عليا تاني..لاكون كسرهالك
سجده:م انت...الي بتقل ا وبتسكت
فهد:متكملي
سجده بخوف:خلاص...حقك عليا
فهد: عقابك بقي هيكون ايه
سجده بتلعثم: ايه... ايه. هو
فهد ببرود: انك ترقصيلي
سجده بشهقة:ايه... لا دا انت تكسرلي ايدي احسن... وبعدين انا مبعرفش ارقص
فهد: اعلمك
سجده بتمتم بغضب: مستبد
فهد: سمعتك علي فكره واحمدي ربنا اني مطلبتش حاجه تانيه
سجده: ماشي عديني بقا علشان انزل اشوف الي ورايا..والي اتكتب عليا معاك
فهد: يلا.. مش عايز كلام كتير بقي
سجده: عايزه اطلب منك طلب
فهد: قولت ١٠٠مره لاء
سجدة: لا مش علي الكلية انا خلاص ده نصيبي انا عايزه حاجه تانيه
فهد: ايه هو.. يست
سجده بحزن ووجع : سلملي علي.. علي بابا
فهد بضحك وبيكسرها بكلامه : ابوكي.. مين ابوكي ده.. الي باعك...... اه الحرامي
سجده بخزي: بس.. بس دا ابويا
فهد ببرود : تمام.. براحتك
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
فهد بينزل يروح الشركه..... بيدخل بهيبة طاغية علي المكتب بتاعه، بيلاقي حامد داخل عليه: ازيك يا فهد باشا
فهد ببرود: كويس
حامد بتوتر: كنت عايزه قرشين كده بما اننا نسايب وصحيح يباشا البت سجده لو معنداك انا ممكن اجي اكسرلك دماغها
فهد بعصبيه بيمسك من لياقته وبيقوله: قولتلك قبل كده ايدك لو اتمدت عليها هتتكسر ثانيا...... نسايب دي فانا مش بعتبرك نسيبي وفلوس متحلمش انك تاخد مني جنيه
حامد بخوف وهلع : اسف يباشا مش هتتكرر ولسه هيطلع
فهد: استني عندك
حامد: نعم يباشا
فهد: اسمها ميجيش علي لسانك تاني وانساها سجده بقت حرم فهد الراوي وعمرها ماهتكون غير كده
حامد بتوتر: ماشي يباشا..... وبيطلع يجري علي بره
،فهد بيستغرب ازاي اب بالبشاعه دي باع بنته وعايز من وراها فلوس..... وعايز يضربها وبيقول لنفسه: انسان قذر وحقير، ومستبد وبيستغرب سجده رغم كل الي عمله فيها...... لسه بتحبه وعايز تطمن عليه بيفوق من سرحانه علي صديقه اسر بيفتح الباب وبيجري عليه يحضنه وبيقوله: وحشتني اوي
فهد بفرحه : انت اكتر يحبيبي رجعت امتي
اسر: لسه راجع من ساعه رحت القصر لقيت بنت.... قمر بتفتحلي الباب وقلتلي ان انت مش هنا
فهد عروقه بتبرز وبيمسكه من هدومه
اسر: في ايه يافهد
فهد: متجبش سيرتها تاني
اسر: في ايه يافهد هي اختك.... وانا معرفش.. وبعدين انا قولت ايه
فهد: تبقي مراتي.. ي استاذ اسر
اسر: ايه...... ازاي... انت
فهد: ايه...الي ازاي
اسر : بقا فهد الي بيكره صنف الحريم اتجوز.. طب ازاي.. يراجل.. ومن غيري.. دا انت زي صاحبي
فهد: اه.. اتجوزت
اسر: انا اسف ياصحبي علي الي قولته بس اتجوزتها ازاي
فهد بيحكيله الي حصل وازاي اتجوزها
اسر: هو في اب يعمل في بنته وبعدين انت ازاي تستغل ضعفها وحقارة ابوها وتتجوزها
فهد: ضربتني بالقلم ومحدش فحياته قدر يعملها واتجوزتها علشان اعلمها.. الادب
اسر: انت صحبي يا فهد... وانا بنصحك البنت باين عليها صغيرة وبريئة متخليهاش تكرهك
فهد باستهزاء: تكرهني مش فارقه علي العموم فكك من الموضوع ده من بكره هترجع الشغل تاني
اسر: ماشي يا صحبي وبيمشي......
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
فهد يرجع البيت بيلاقي سجده لابسه بيجامه حريريه ستان بينك.... وعمله شعرها كحكة فوضويه بيمسكها من ايديها جامد.... وبيفكر انها فتحت الباب بالبس ده وبيقولها: انتي ازاي يا هانم تفتحي الباب كده
سجده: باب ايه
فهد: انتي هتستعبطي صحبي اسر كان هنا وانتي فتحتي الباب كده
سجده بدموع: سيب ايدي انا كنت لابسه الاسدال صليت العصر ولقيت الباب خبط فتحت وفضلت واقفه ورا الباب.... قالي انو عايزك قولتله انو انت في الشركه
فهد بيسيب ايدها وبيقولها: طب يلا حضري الغدا واطلعي اجهزي
سجده وهيا ناسيه: اجهز ل ايه
فهد: انت.. هتستعبطي.. هتعمليلي نسيتي
سجده: اه.. افتكرت
بتحضر سجده الغدا وبتحطه علي السفره وبتطلع تجهز
بتشوف بدلة الرقص: يلهوي علي قلة الادب دي.... بتكشف اكتر ما بتداري، وبتلبسها سجده وبتفرد شعرها البني الطويل، وبتحط مكياج بسيط.... فهد بيدخل وبينصدم من جمالها شعرها البني المفرود...... عطرها الجذاب جسمها الممشوق بالاضافه الي كل ده برائتها الي محلياها بيفوق علي صوت سجده وهيا بتقله: البتاعه دي قصيرة وضيقه جدا
فهد بيبتسم وبيقولها: عادي انتي مش لابساها لحد غريب.. يعني
سجده ووشها احمر: بس انا بتكسف
فهد: لا متتكسفيش
بيغير فهد هدومه لبنطلون بيتي مريح وعليه تيشرت وبيشغل اغاني بالدف..... سجده بتكون وقفه مكانها مش عارفه ترقص بتلاقي فهد بيمسكها من ايدها وبيقوم يلفها...... وبيدفن راسه في عنقها بيستنشق عبيرها سجده بتوتروبتقوله: خلاص بقا بالله عليك انا.... مبعرفش ارقص عاقبني اي عقاب تاني غير اني ارقص
فهد: خلاص من هنا ورايح هتنامي جنبي علي السرير مش علي الكنبه
سجده: هو انا كل مره لازم افكرك انو احنا اتفقنا
فهد:وده ملهوش علاقه باتفقنا انتي هتنامي جنبي زي اي زوج وزوجة لكن مش معني كده انو انا هلمسك دلوقت... وبعدين مش من جمالك يعني هتغريني
سجده: ماشي انا موافقه... مقولتلكش انا وحشه ولا حلوه اصلا..... وبتبدل هدومها لبيجامة بيتية مريحة وبتنام علي طرف السرير، فهد بيكون لسه منامش بيخلص الشغل وبيطفي النور وبينام
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
في صباح يوم جديد سجده بتصحي بتلاقي فهد حضنها بتحس انها اول مره تنام في امان وبتبص علي فهد وبتقوله: مغرور ومتكبر فهد بيفتح عينه وبيقولها: سمعتك
سجدة بتشيل الغطا وبتطلع تجري علي الحمام فهد بيبتسم عليها وعلي عفويتها
بتنزل سجده بتحضر الفطار فهد بيفطر وهيا بتقعد تفطر معاه زي مقالها وبعدين بيروح فهد الشركة سجده.... بتكون بتنضف وبتمسح النجف بتلاقي الباب بيخبط بتروح تفتح الباب وبتلاقي شادية وبنتها هاله
سجده بصدمه: طنط شاديه...
شادية: ايوه ياختي طنط شاديه
سجده بقوه : عايزه ايه
شادية بتزقها وبتدخل: الله الله علي العز الي انتي عايشه في يا مقصوفة الرقبه
سجده بهمس لنفسها: يختي تعالي عيشي في العز.. ده انتي
شادية: بتقولي ايه يابت
سجدة: مبقلش حاجه وبعد اذنك اتفضلي انتي وبنتك علشان لو فهد جه مش هيسكت
شادية: انتي بتكرشينا يابت وعايزه تضربها بالقلم
سجده بتمسك ايدها : سيبوني في حالي بقي.. وايدك متتمدش عليا.. والي كنت بخاف منك عليها.. خلاص.. معدتش هروح الكليه تاني.. حرام عليكو بقي
هاله: حرمت عليكي عيشتك..... والله مههنيكي عليه... وكل العز ده انا الي عايشه فيه اما خليته يقتلك ويعذبك ميبقاش اسمي هاله بنت شاديه
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
فهد بيوصل الشركة بيدور علي تليفونه مش بيلاقيه وبيكون نساه في البيت فبينزل يركب عربيته علشان يجيب التليفون حركات سجده بتيجي في دماغه بيضحك وبعدين بيفوق وبيقول لنفسه: انت جايبها علشان تادبها... وولا تهز شعره فيا
بيوصل فهد القصر وبيفتح الباب بيلاقي سجده قاعده في ركن وبتعيط علي اخرها
فهد بيجري عليها وبيقولها: في ايه مالك وقعتي اتعورتي
سجده: ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
فهد بعصبيه: ردي عليا مالك
سجده بتهتها: طن طنط شاديه.... ج جات هيا وملك هنا هيا و...وهاله.. وهددوني..وهاله قالتلي انو هيا هتخليك تقتلني..... وتعذبني.. انا تعبت منهم والله... وتعبت من حياتي
فهد بيتعصب : يا ولاد الكل ٠٠٠والله مهرحمكو وبيقول لسجده: اهدي ومتخافيش مش هيقدروا..... يعملولك حاجه وارتاحانهارده ي متعمليش غدا..انا هطلب انا هطلب دليفري
سجده بتمسح دموعها وبتتطمن : م... ماشي
وبيطلعها الغرفه وبينزل يركب عربيته وبيمشي
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
حامد بيكون قاعد بيتغدي وملك وشادية وبيقول لشادية: اسكتي يا شادية ده فهد باشا طلع متمسك بالزفته.... ومش هيطلقها.... انا مش فاهم ازاي
شادية بشر: ده بيتسلي يخويا... شهر شهرين وهيطلقها... ويرميها لكلاب السكك.. وترجع تتاسفلنا
حامد: ممكن بردو
شادية: متقلقش انا هدمرلها حياتها... هظبطهالك.. وخليها ترجع.. تاني.. ونشغلها.. ولا تعليم ولا نيله
بيلاقو الي بيكسر الباب وبيقولها: لا ما انتي مش هتعرفي تعمليلها حاجه وووووووووو
ي تري ايه الي هيحصل...؟؟؟؟؟
تابعووووووني
الفصل السادس والسابع والثامن من هنا
رواية زواج لدقائق معدودة كامله من هنا
رواية خيانة الوعد كامله من هنا
رواية الطفله والوحش كامله من هنا
رواية جحيم الغيره كامله من هنا
رواية مابين الضلوع كامله من هنا
رواية سيطرة ناعمه كامله من هنا
رواية يتيمه في قبضة صعيدي كامله من هنا
الروايات الكامله والحصريه بدون لينكات من هنا
إللي خلص القراءه يدخل هيلاقي كل الروايات اللي بيدور عليها من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا
جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا
انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
تعليقات
إرسال تعليق