أخر الاخبار

رواية منقذي ولكن الفصل الاول بقلم سيف القلم حصريه وجديده في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية منقذي ولكن الفصل الاول بقلم سيف القلم حصريه وجديده في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


رواية منقذي ولكن الفصل الاول بقلم سيف القلم حصريه وجديده في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


ابعد عني بقلك انت ملكش حق تمد ايدك عليا انت اي ياشيخ مابتحسش ما بتشبعش..؟ 


لمَى.. بقلك هاتي الي معاكي من دون كلام كتير اصلي هتجنن ومش عارف ممكن اعمل فيكي ايييييه 


مش هديلك حاجة يا يوسف.. ما تروح تشتغل زي الرجالة واطفح السم اللي بتطفحو بعيد.. انا مش هديلك مليم واحد انا بموت عشان اجمع شوية فلوس تكفي البيت ياخي حس على دمك بقا 


سحب يوسف السكي*ن من على جنبه وعيونه حمرة مليانة شرار روحه قربت تطلع من كتر حاجته للهروين اتقدم لأخته لمى بخطوات مخيفة.. بقلك اييي يابت انت يحك انفه رايح جاي.. هاتي لي فايدك والا مش هتخرجي من هنا الا متقطعة في كياس.. 


رجعت لمى للخلف برعب من منضره هو اه مش اول مرة يعمل كده ودايما بيضربها بس المرة دي كانت أكثر رعب.. ومكتفاش بضربها ده عاوز يمو.تها 


دورت بعنيها على اي شيء تتحاما بيه لكن مفيش استغلت انه يتمايل ومش ساند طوله نزلت بسرعة من تحت دراعه وجرت فتحت الباب وهو وراها.. 


كانت بتجري بسرعة وبتتلفت عشان تتأكد انه مش جاي وراها.. لكن وبصدفة جات عربيه سررريييييعة مشفتهاش وضربتها... الكاتبة "سيف القلم"


اما يوسف لما شاف المنضر هرب ماهو غبي ومش راجل على قول لمى.. 


وقعت لمى وكانت شبه مغيبة و رؤيتها مشوشة نزل اتنين شباب جري من العربية.. 


علي / انت عملت ايي يا سليم.. 


سليم بارتباك / انا مشفتهاش دي طلعت جري قدامي يا علي.. 


يلا انت وهو اخلصو بترغو ف اييي (اييه البارد ده).. 


تقدم علي للعربية  و وطى لمستواها زين بيه في بنت واقعة هنا وللاسف خبطناها وشكلها بتنزف.. 


زين/ زفر بضيق.. احنا نقصين مصايب 


نزل بقوامه المتماسك وتقدم لمكانها.. قال ببرود نادي للاسعاف تيجي تخدها بسرعة 


سليم استجاب لاوامر زين بيه.. ايي ازاي مفيش اسعاف في المنطقة دي انتو بتهزرو صح قال بصوت عالي وصل لعلي و زين بيه اي المسخرة دي ازاي مستشفى مفهوش اسعاف.. 


جاءه صوت عالي غاضب من وراه وكان زين.. 

تعال هنا يا سليم احملوها للعربية بسرعة بسرعةةةة 


انتفض علي وسليم وجرا كل منهم لحمل لما.. 


في مستشفى ********* الكاتبة "سيف القلم"


دخل علي جري يحمل لمى وعلي وزين وراهم و نقلو لمى بسرعة لغرفة العمليات.. 


بعد ساعتين (الساعة كانت 10:30 بالليل) 

خرج الدكتور من غرفة العمليات وعلى وجهه علمات غير مبشرة.. 

جرى سليم ليه 


الدكتور بنضرة رعب/ انت تقرب المريضة اي 


سليم / انا لي اسعفتها لهنا لما ظهرت قدام عربيتي وخبطتها.. ممكن تقولي حالتها اي عشان مقدرناش نوصل لأهلها.. 


الدكتور/ احنا وقفنا النزيف وهي نايمة بس للأسف ممكن متقدرش تحرك رجليها لفترة غير معروفة.. هننقلها لغرفة عادية.. ااه صحيح ياا.. 


سليم / سليم.. اسمي سليم


الدكتور / طبيب يا سليم بيه البنت متعرضة لضرب مبرح حبيت انبهك 


سليم / يادي المصيبة وانا اعمل اي دلوقتي.. فاق على نفسو ومد ايدو للدكتور متشكر.. 


سليم وهو يتصل على زين و قال له على كل الي قاله الدكتور (زين وعلي راحو الشغل الي كانو جايين علشانه هنعرفوه بعدين). 

الكاتبة "سيف القلم"

في الصباح.. 


سليم في الهاتف وهو اقرب شخص لزين 


يازين انا مقدرتش اعرف اهلها مين وفين وانت عاوز نروح ونخليها هنا.. انت مش شايف المستشفى عامل ازاي حتى مفهش اسعاف.. غير ان البنت اتشلت بسببي.. 


زين بغضب وصوت عالي / وانا اعمل لها اي ياسليم.. 


سليم بتعاطف / نروحها الفيلا عندك يازين وقبل ما تعترض. انت عندك عمال يقدرو يرعوها كويس جدا انا حاسس بتأنيب الضمير والله علشان خاطر اخوك الي هو انا نخدها.. 


زين بهدوء وقد اثر فيه كلام سليم / انا مش عارف هعمل كدا ازاي لكن تمام اقفل انا هتصرف.. الكاتبة "سيف القلم"


****

قد تعصف بنا الحياة من اروقة احتمينا بداخلها ~ لتلقي بنا في أعماق أمانينا ~~ 


هنتعرف على ابطالنا في البارت الجاي 

✨✨

اتمنى الحلقة تكون نالت اعجابكم ولو عجبتكم تفاعلووو جدا جدا ♥♥ عشان اقدر انزل الحلقات الجاية عشان الادمن ميقبلش الباقي لو مفيش تفاعل 🫶🏻😩😘🥰♥يلا قلب وكومنتات كتييير علشان الي جاي ناااااار 🔥


إللي خلص القراءه يدخل هيلاقي كل الروايات اللي بيدور عليها من هنا 👇 ❤️ 👇 


❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺


الصفحه الرئيسيه من هنا


جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا


انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا


❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺






تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close