سكريبت حماتي سكره الفصل الاول حتى الفصل التاسع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
![]() |
خبط جامد علي الباب الام يالهوي في أي مين الي هيكسر الباب ده
ريم افتحي يا حماتي ياعسل دا انا
الام حرام عليكي يابنتي انتي خضتني
ريم معلشي ياسوسو فين الواد ابنك الي مش راضي يرد علي الفون ده وعامل نفسه مقموص
الام يابت خفي علي الواد شويه
ريم الله في أي بس ياسوسو جوزي وموت فيه احنا كتبين الكتاب اطلعي منها انتي بس
الام ياختي انا مالي هو نايم جو
ريم طيب اخش اصحيه انا بقا داخله بخطوات بطيئة وفتحت الباب لقيته نايم الله شكلك حلو ازاي وانت هادي بس علي مين دا انا ريم وهعرفك ازي ما تصلحنيش بتفتش في جيبها لقيت علبه صواريخ الله عليكي يابت يا ريم بقا عامل نفسك زعلان ومش راضي تصالحني طيب أما وريتك وهب حطت صاروخ في كل رجل ولعتو براحه وقعدت تقعد 1 2 3
محمد بخضه يالهوي علي رجلي اه يا رجلي الحقيني يا ماما
الام بخضه في أي يا محمد بتجري علي السرير ليه
محمد رجلي يا ماما حد ولع فيها
ريم من ورا الباب بضحك دا انا عشان لما اقولك تصالحني تصالحني علي طول
محمد هو انتي يابنت المجنونه طيب ما مش هسيبك ريم بتجري في الشقه وتصوت الحقيني يت حماتش
الام وهي بتضرب كف علي كف ربنا يكون في عونك يابني
ريم ليه كدا بس يا سوسو دا انا بحبك
محمد قغشتك وحيات امي ما انا سيبك
ريم انا اسفه ياكبير
محمد لا لازم اربيكي تعالي ورايا وخدها ودخل الاوضه
ربم الحقيني يا حماتي ابنك هيموتني
الام انا مالي مش كنتي بتقوليلي مدخليش
محمد بعد ما قفل الباب عاوزاني أصلحك بقا تعالي وانا أصلحك ياحلو
ريم اهدي وحيات عيالك الي لسه مجبتهمش اهدي كدا
محمد ما انا نفسي اجيب عيال الصراحه وفي ثانيه كان خدها في قبله طويله وبعد عنها بعد ما كانت محتاجه نفس ها ياستي اتصلحتي ولا
ريم ها بتقول حاجه ايه ده الحق حماتي واقفه وراك
محمد بص وراه بخوف
ريم وضحك عليك وبطلعلو لساني يا متحرش وسبيته وجريت علي بره
محمد يابنت المجنونه ماشي هتروحي مني فين
أي رايكو حاجه على الماشي
اسكريبت التاني من حماتي سكره يارب تعجبكم
ريم يالهوي الحقيني يا حماتي من ابنك المتحرش ده
الام في أي يابت مالك قلقتني
ريم بكسوف لا خالص انا ماشيه بقا
تاني يوم راحت ريم لحماتها افتحي يا حماتي انا جيت
الام بقولك أي يابت يا ريم متيجي اغملكو فرح واجوزك الواد ده واخلص بدل كل يوم ما تيجي تكسري الباب علينا
ريم ياريت يا حماتي والنبي اص اخاف حد يشقط مني الواد ابنك الموز ده
الام يابت اتقلي شويه
ريم استني بقا عشان هنعمل عيد ميلاد لمحمد وعاوزه اعمله مفاجأة
الام ربنا يستر من مفاجآتك دي
ريم ملكيش دعوه انتي انا هخش ازين الاوضه بتاعته وانتي حطي التورته علي التربيه
الام حاضر امري الله هاتي يابنتي التورته
ريم دخلت الاوضه عند محمد وقالت هو كل يوم اجي القيك نايم طيب انا مش هخليك تشوف طعم النوم تاني راحت ريم مطلعة قلم كحل وشويه مكياج من الشنطه الي معاها وبهدلت وشها زي العفريت وهب نطت جانبو علي السرير وجابت دبوس وشكيته في أيده وهو نايم
محمد فتح عينه لقها في وشه قعد يصوت ويقول انصرف مش هعمل حاجه واللهي بس سبني متموتنيش
ريم بتقرب عليه لا مش هسيبك غير لما تطلق خطيبتك
محمد واللهي بحبها بس لو هتسبني عشان أطلقها هطلقها وأطلق ابوها وامها كمان
ريم بقا عاوز تطلقتي انا طيب انا هوريك وشمرت أيدها وجريت ورا
محمد الصوت ده مش غريب عليا ريم يالهوي الحقيني يا ماما وجري علي المطبخ
الام يخضه مالك يابني
محمد الحقيني يا ماما ريم هتموتني
الام بصيت وراها اعوذ بالله من الشيطان الرجيم انصرف يا عفريت
ريم حتي انتي كمان يا حماتي شيفاني عفريت طيب مش هسيبكو وقعدت تجري ورا حماتها ومحمد وهما عاملين يضحكو علي شكلها
اسكريبت الجزء الثالث من حماتي سكره
ريم بتجري وراهام بقا انا عفريت طيب انا هوريكم
حماته وهي بتجري يابنتي ما انتي الي بهدلها وشك زي العفريت
ريم ما هو كل ما اجي هنا القي ابنك نايم نفسي اجي مره القيه يبقي قاعد مستنين فقولت اخضه عشان مينمشي تاني محمد بقا عامله كل ده ياشيخه عشان اتخض ومنمشي تاني انتي كدا قطعتيلي الخلف منك. لله شوفي هتخلفي ازي وكدا مش هنام لمده سنه انا خايف انام تطلعيلي في الحلم
ريم هو انت بتشبع نوم خد بس هقولك
محمد يابنتي فرهدتيني ارحمي امي الغلبانه دي
الام انا مالي يا خويا انا نفسي اتقطع منها وقعدت اجري انتو بقا لحد ماتتعبو
ريم خالص تعالي انا جيبالك تورته تعالي عشان نطفي الشمع شوف يا معفن فاكره عيد ميلادك ازي
محمد طيب ياله ياختي حطي التورته واغسلي وشك لحد من العيال في الشارع يشوفك يتلبس ولا حاجه
ريم بقا انا وحشه دا انا عسل ياض دخلت المطبخ تجهز التورته وبتقول في نفسها بقا انا وحشه طيب انا هعرفك هعمل اي فيك ظبطت الحاجه علي التربيزه ياله يا محمد ياله يا حماتي واتجمعو حولين التورته
محمد شكرا يا حبيتي علي التورته الجميله دي
ريم لا ولسه في مفاجأة هتعجبك
حماتها ربنا يستر من مفاجآتك
ريم انا غلبان خالص لو ركزتو في التورته هتشوفو الهديه واحده ليكي واحده لمحمد
حماتها ومحمد قرية وشهم من التورته وبيىكزو عشان يشوفون الهديه هب حدفت في وشهم التورته
حماتها ومحمد في صوت واحد يابنت المجنونه واللهي مش هنسيبك
ريم دا لو لقتوني بقا وجريت علي بيتهم وقفلت الباب
اسكريبت الرابع من حماتي سكره
جريت ريم علي بيتها بسرعه افتحي بسرعه ياماما
ام ريم مالك يابت بتجري كدا ليه
ريم لا مفيش ياست الكل
ام ربم ربنا يستر انا شكه فيكي عملتي مقلب في محمد تاني ولا اي الواد كل يوم يشتكي منك يابت وانا اقولها البضاعه المباعه لا ترد
ريم انتي تعرفي عني كدا دا انا غلبانه انا هدخل انام لو محمد جيه قولي اني سافرت أو موت بس والنبي ما تسببه عليه
ام ربم خشي ساخره صبري ربنا يكون في عونه اكيد امه كانت بتدعي عليه عشان كده كتب كتابه عليكي
ريم لا دعايله ياختي انا داخله دخلت ريم الاوضه ومجلهاش نوم طول الليل لا انا لازم اصالح حماتي وزوجي العزيز اكيد نايم ومش هيعبرني برنه عشان كدا هصالحه بكره هو حماتي شوف يارب انا غلبانه ازي وانا الي بصلحه انما هو عمره ما صالحني مع أن انا الي بزعله علي طول ياله بقا عشان انا قلبي طيب اما انام بقا عشان اروح اشتريلهم هديه
تاني يوم راحت لحماتها افتي يا سوسو
حماتها انتي جيتي تعالي في حضني ياختي وهب مسكتها من قغها يابت مش هتكبري بقا واللهي ما انا سيباكي
ريم اهدي بس يا سوسو والنبي دا انا غلبانه حتي شوغي جايبلك بكس هديه ومحمد بوكس هديه
حماتها لا والنبي صعبتي عاليا هاتي اما اشوف جايبالي اي
ريم لما ادخل اصحي محمد الاول
حماتها ياختي انتي عاوزه بعد الي حصل معاه امبارح ينام دا الواد بعيني امه كل شويه يصرخ ويقول ارحميني ياريم من مقلبك خرج راح عند صاحبه
ريم في سره واطي من يومه يخرج وميخدنيش معاه
حماتها بتقولي اي يابت هاتي اما اشوف جايبالي اي وفتحت البوكس لقيت شال جميل بتشيل الشال لفيت تحته ضفدعه نطت في وشها قعدت تصوت وتجري في الشقه منك لله يا ريم الكلب الله يخربيت الهديه بتاعتك
ريم بتجري وراها ومسكه الضفدعه يا حماتي دا غلبانه خالص خدي امسكيها
حمانها انا لما مجمد يجي هقوله يشوف صرفه في دماغك الي هتموتني قريب
مجمد دخل علي صوت امه العالي
محمد مالك يا امي في أي
حماتها مفيش يابني بنت المجنونه مراتك هتموتني قريب بس
محمد هي جت فين
حماتها في اوضتك يا خويا خش شوفها حبساها جو
مجمد دخل الاوضه لقا الضفدعه الي اتجدفت في وشه جري خرج من الاوضه الحقيني يا ماما قطعتلي الخلف بنت المجنونه
ريم في اي بس يا جماعه دا ضفدعه كل ده عشان ضفدعه محمد منك الله يا شيخه بقيني تجيلي في كوبيس امسكي الضفدعه كوبس وتعالي محضرلك مفاجاءه عندكو في البيت خدها من قفاه وراح عند ابوه خد يا حج بنتك مشفهاش لحد ما تعقل
ريم فين المفاجأة
محمد هي دي يا ختي مشفكيش عندنا تأتي لحد ما تعقلي
ابو ريم في أي يا بني فهمني
محمد هي تعرفك
ربم معملتش حاجه واللهي يابا انا غلبانه
محمد اه انا الي ابن مجنونه وعاوز اريح اعصابي شويه وفي لحظه ريم كانت شالت التشرت من عند قفاه وحطت الضفدعه في ظهره محمد من الخضه قعد يا يتنطط الحفني ياعمي بنت المجنونه حطت الضفدعه في ظهري سبوني عليها بنت المجنونه بيبص جانبه لقاها واقفه عند بابا اوضته وبطلعلو لسانها بقا انا مجنونه لو راجل الحقتي
اسكريبت الخامس من حماتي سكره
محمد افتحي الباب ياريم بدل ما اكسره
ريم لا مش فاتحه شوف يا بابا بيعملني ازي وانا ازعله ومش بيجي يصلحني المفروض هو الراجل الي يصالحني وانا مغلطش فيه خالص دا انا غلبانه
الاب بقا انتي غالبنه دا انا شوفت بعيني ربنا يكون في عونك يا محمد يابني
محمد اهو ياعمي كل يوم تيجي تعمل مقلب وتزعلني وعاوزاني انا الي اصالحها منك لله يا شيخه ليه يا حماتي مقولتليش انك بنتك مجنونه من الاول
ام ريم قولتلك وانت مصدقتنيش والبضاعه الباعه لا ترد احنا مستحملينها لحد ما تجهز شقتك بس
ريم ليه كدا يا ماما دا انا ريمو حبيبتك
محمد انا ماشي بدل ما أطلق
ريم متنساش تصالحني بكره ولا أصالحك انا
محمد لا ياشبخه متجيش عندنا انا الي هصلحك بهديه علي طريقتي وسبها ومش
ريم يا تري يا قره عيني هتصالحني بايه بكره نشوف
تاني يوم صحيت ريم علي خبط علي الباب مين الي بيخبط علي الصبح ده
محمد. افتحي يا ريم عشان أصالحك ياحبيبتي يالي هتفقعي مراري كل يوم شوف انا غلبان ازي
ربم فتحت قره عيني وصل يا ناس شكل محدش هنا خش يا ابو حميد بيتك ومطرحك
محمد في نفسه احسن حاجه أن محدش هنا خدي يا حبيبي الهديه وانا همشي بقا عشان منفعشي افضل اكتر من كدا
ريم مش هتستنا لما مفتاحها سوي
محمد لا معلشي انا ورايا شغل وجري وسباها
ريم فرحت بشكل الصندوق وفتحته لفيت في تعبان قعدت تصوت وتجري يا ابن الورمه يا محمد بتعمل في مقلب
محمد سمعها من ورا الباب سبها وراح شغله كدا خدت حقي
ريم أما وريتك مبقتش انا ريم انتظرت قبل ما يجي من الشغل وراحت عند حماتها ودخلت التعبان تاني في العلبه وراحت عند حماتها حماتي يا سكره انا جيت افتحي بسرعه
الام يابنتي ارحميني شويه من مقلبك
ريم اطمني يا ست الكل مش هعمل حاجه تاني بس ممكن تعملي عصير بس
حماتها حاضر من عنيا دخلت حماتها المطبخ تعمل العصير
وريم دخلت اوضه محمد طلعت التعبان بقماشه وحطيته تحت المخدره وخرجت جري
حماتها اتفضلي العصير ياحبيبتي
ريم لا معلشي انا ماشيه بقا
حماتها انتي لحقني تقعدي دا محمد قرب يجي
ريم لا أصل ماما قالتلي متتاخريش
حماتها طيب مع السلامه
جريت ريم علي شقتها محمد دخل البيت وقال لولدته هيخش يريح شويه
بيفرد جسمه علي السرير لقا الي خارج من تحت السرير قعد يجري وبصوت الحقيني يا ماما في ثعبان في الأوضه هي ريم كانت هنا صح
حماتها يالهوي هي بنت المجانين دي مش هتهدي ابدا
محمد في نفسه وانا الي كنت بقول اني علمت عليها دا طلعت هي الي علمت عليا ماشي ياريم أما وريتك ما بقاش انا محمد يارب البارت يعجبكو لو عجبك قولولي اكمل ولا زهقتو مني
اسكريبت السادس من حماتي سكره
محمد طيب واللهي ياريم لاخد حقي بس استني تاني يوم راح لوالدته يا امي انا مش هخرج النهارده ولما ريم تيجي قوليلها اني خرجت انا لازم اخد حقي يا ماما منها ساعديني
حماتها يابني دا عيل سيبك منها مدختهاش علي قد عقلك
محمد والنبي يا ماما ساعديني لازم اعمل فيها مقلب زي الي بتعمله
حماتها حاضر يا بني
بعد كذا ساعه الباب خبط يا حماتي افتحي انا جيت اكيد وحشتك
محمد زي ما قولتلك يا ماما انا هدخل اعمل نفسي نايم
حماتها ربنا يستر ماشي يابني انا جايه اهو يا ريم
ريم اي يا حماتي مش بتفتحي علي طول ليه فين قره عيني
حماتها نايم جوه ياحبيبتي
ريم طيب انا هخش اصحيه
محمد واقف ورا الباب ومستنيها تفتح الباب واول ما ريم فتحت الباب محمد حط الثعبان علي كتفها
ريم من الخضه اغمي عليها
محمد الحقيني يا ماما ريم اغمي عليها
حماتها يا محمد قلتلك متخدش عقلك بعقلها شممها ريحه يمكن تفوق كدا
مجمد جاب البرقان ففقت بس عملت نفسها مفقاش
ريم في نفسها تاني تعبان طيب تستاهل المقلب الي كنت جايه اعمله فيك وفضلت نايمه
محمد اعمل اي يا ماما الحقيني
حماتها انا هخرج اجبلها بصله كدا وانت أخرج رن علي الدكتور
محمد حاضر بس بسرعه وخرج يجيب الفون عشان يرن علي الدكتور
ريم قامت من علي السرير بسرعه وجابت المسامير الي في جيبها وحطتها في الأرض ماشي اما منينتكشي مكاني مبقاش انا ريم
سمعت صوت داخل الاوضه نامت جري علي السرير
محمد دخل وفي أيده بصل وهو ماشي داس علي مسار رجله اتفتحت الحقيني يا ماما رجلي اه اه يا رجلي
حماتها مالك يابني في أي
محمد في مسمار دخل رجلي
حماتها واي الي جاب المسمار هنا بس وريني كدا بصيت الام لقت كذا مسمار الحق يا امحمد دا كذا مسمار
محمد مين بس الي جابهم تكون ريم هي الي عملت كدا واللهي ما انا سيبها جري عشان يقفشنا نطت من علي السرير الناحيه التانيه بقا انا تعمل في كدا طيب تستاهل الي يجرلك وجريت وقفت علي باب الشقه
محمد من تعبه مقدرش يجري وراها
ريم وهي وقفه علي الباب عشان تلعب معايا تاني ياله الدكتور انت رنيت عليه عشان يكشف عليك بقا اطير انا
محمد وربنا منا سيبك
ريم اموووو باي يا حماتي بقا تتتفقي معاه ماشي سلام
اسكريبت السابع من حماتي سكره
محمد بعد ما الدكتور مش وخيطله رجله قال لامه انا خارج
حماتها رايح فين يابني انت لسه مخيط رجلي
محمد انا رايح لبنت المجانين دي اشوف حل مع ابوها
حماتها واللهي البت ربم دي كيوت وعسوله بس مجنونه شويه
محمد شويه بس يا امي دا عقلها فالت ودي عسل وكيوت دا بكره تخنقني وتموتي وتقول مقلب
حماتها ياض بتحبك وتنغشك
محمد ياستي انا مش عاوز حد ينغشني وبعدين هو مقبضاكي ولا اي دا انتي امي مش امها يعني
حماتها يابني هي واللهي بتحبك وانا بحبها دا لما بتيجي بتعمل حس في البيت عقبال ما اتجوزي وتخلف عيال كتير ر ويجننوك زي امهم
محمد لا دهيدخلوني مستشفى المجانين انا ماشي يا امي ذهب محمد لبيت ريم
ام ريم اتفضل بابني مالك بتعرج ليه كدا
محمد تعالي يا حماتي عمي هنا عاوزكم في موضوع
ريم من الأوضاع محمد جيه اكيد جاي يصالحني لازم اتقل شويه ومخرجشي وقفت ورا الباب تسمع صوتهم وهما بيتكلم
محمد شوف يا عمي بنتك عملت اي في رجلي
ابو ريم اي الي حصل يابني
محمد حكاله كل حاجه حصلت اتصرف مع بنتك ياعمي وقولها تبطل جنان فين ريم الي كانت رقيقه وبتكسف اول ما تشوفني
ابو ريم انا قولتلك يوم ما جيت تتقدملها يابني انت متاكد انك جاي تخطب بنتي تقولي ايوه ياعمي دا خدت قلبي من اول نظره قولتلك يا محمد متخدشي بالمظاهر الوشوش كدابه رديت ساعتها قولتلي دا كفايه كسوفه ياعمي دا مش بترفع رسها من الأرض وقعدت تقول قصيده شعر فيها اقول هي البت عماله عمل ولا ساعتها قولتلك البضاعه المباعه لا ترد رديت وقولتلي دي احلي بضاعه حصل ولا محصلشي
محمد حصل ياعمي بس مكنتش اعرف انها مجنونه كدا ياعمي
ابو ريم مليش دعوه بقا استحمل في الشعر الي كنت بتقوله فيها
ريم من ورا الباب بقا انت جاي تشتكيني اعمل في أي فكري ياريم بسرعه بس لقيتها متزعلشي من الي هيحصلك وانا فكراك جاي تصالحني طلعت معندكشي دم طيب شيل بقا بعد شويه خرجت ريم وهي حطه راسها في الأرض ومكسوف ابو ريم شوف الكسوف عامل ازي اسيبكو تقعدو مع بعض وتصالحو بعض
محمد ياعمي اقعد شويه انا بقيت اخاف اقعد معاها بتعملي حاجه
ابو ريم استرجاع ياض شويه البت هادئه خالص اهي
محمد طيب والنبي باحاج متبعد خليك قريب مننا
ابو ريم يابني دا انت جوزها عاوزين اقعد علي قلبك
محمد ياعمي انا راضي انشاله تقعد علي رجلي حتي
ابو ريم بيضرب كف علي كف منك الله ياريم جننتي الواد وسبهم ومشي
ريم مالك يا حبيبي ايه الي عمل في رجلك كدا بعد الشر عليك يارب انشاله انا وانت لا
محمد في نفسه إن شاء الله يارب لا والنبي متعرفيش ايه الي حصل في رجلي
ريم لا يا حبيبي
محمد لا دا انا اتزحقلت علي السلم ياختي متخدشي في بالك عامله عصير اي ولا ياتري حطالي سم
ريم ليه واخد عني فكره وحشه كدا يا حبيبي انا جيت جانبك اتفضل العصير المانجا الي بتحبه اخد منها العصير وشربه علي بق واحد
ريم في نفسها بالشفاء يا حبيبي
محمد بتقولي حاجه لا ابدا
محمد بعد شويه حس بوجه في بطنه شديد ريم الحقيني بطني بتتقطع
ريم مالك بس الحفني يا ماما
ابو ريم جيه واخد محمد وراح هو ريم علي المستشفي
الدكتور انت اخر حاجه كلتها اوشربتها اي
محمد عصير عند خطيبتي ليه في حاجه يا دكتور واللهي قلبي كان حاسسس أن بنت المجانين ده حطالي حاجه عشان من ساعات مجيت المستشفي عمال اخش الحمام كتير
الدكتور فعلا في حاجهطوطه في العصير حطالك برشام صراصير
محمد بص لربم برشام صراصير ياريم واللهي ما انا سيبك عاوزه تموتين يا مفتريه
ريم خرجت بسرعه من غرفه المستشفي لو راجل الحقتي بقت انت جاي تشتكي لبابا عليا وانا فكراك جاي تصالحني
محمد بيجري وهو بيعرج واللهي ما انا سيبك
اسكريبت الجزء الثامن من حماتي سكره
محمد بيجري وراها واللهي ما انا سبببك بقا بتحطلي دواء صرصير
ريم دا انا لحقتني اصلا وجريت ركبت تاكسي وراحت علي البيت
محمد ماشي. وربنا ما انا سيبك وراح ركب تاكسي وراح علي بينهم
ريم الحقيني يا ماما افتحي البيت محمد هيشلوحني
ام ريم مالك يابنت المجانين
ريم لو محمد جيه سال عليا قوليلو ما تت ودفنها استخبي فين استخبي تحت التربيزه هيشوفني طيب ورا الركنه بردو هيشوفني اعمل اي فكري معايا يا ماما
ام ريم يابنتي اهدي كدا تفهميني عملتي في اي
ريم لقت الباب بيخبط جامد يالهوي دا جيه قوليلو ماتتت ودخلت استخبي في الاوضه
ام ريم فتحت الباب مالك يابني بنت المجنونه عملت معاك اي
محمد بنتك كانت هتموتني حاطالي دواء صراصير في العصير هي فين لازم اربيها
ام ريم في الاوضه ياخويا خشي ربيها بنت الورمه دي
محمد دخل الاوضه قعد يدور عليها مش لقيها فتح الدولاب مش لقيها بردو راحت فين بنت المجنونه دي سمع صوت بيقول متشتمشي محمد الصوت ده فين بص تحت السرير لقها
اطلعي يابت
ربم لا مش طالعه دا حتي هنا الجو دافي فوق ساقعه
محمد طيب انا هبات هنا لحد ما اطلعي وراح نام علي السرير
ريم براحه يا ض يا طويل هتكسر السرير دا انت رجل خارجه بره
محمد هو انا اوزعه زيك انا مش ماشي غير لما تطلعي
ريم يبقي شكلك هطول
محمد هنشوف
اسكريبت الجزء التاسع من حماتي سكره
محمد انا هبات هنا لحد ما اطلعي يا انا يا انتي النهارده
ريم اما نشوف
بعد وقت كبير ام ريم هو انا مش سامعه صوت للعيال ليه ومحمد طول اوي كدا ليه يا ابو ريم
ابو ريم انا اعرف يكنوش ماتو ولا اي تعالي نخش نشوفهم كدا فتحو باب الاوضه لقا محمد نايم علي السرير وفي سابع نومه وربما كذالك تحت سرير خرجو من غير صوت
ام ريم شكل محمد هيئات هنا ربنا يستر الصبح ياله ياحج نخش ننام
تاني يوم الصبح ريم صحيت علي صوت شخير عالي صحيت بتبص حولينا لقت نفسها تحت السرير يالهوي انا اي الي جابني هنا وقعدت تفتكر لحد ما افتكرت كل حاجه امال صوت الشخير ده جاي منين اما اطلع كدا بتبص لقت محمد نايم في سابع نومه ريم في نفسه وكمان بتشخر دا الحمد الله اني ربنا كشفك قبل ما نتجوز دا انت صوتك عامل زي القطر هنام ازي جانبك يا خويا لا انا لازم افشكل الجنازه ازي واحده في رقتي تنام جانبك يا اخي وهي بتكلم نفسها خاطرت علي بالها فكره بقا انت عاوز تضربني طيب شيل بقا ومتزعلشي راحت جابت ثلج وصابون ورشت الصابون علي الارض وحطت الثلج في قفها وهو نائم محمد قام مفوزوع وقعدت يتطنطت علي السرير من الثلج
ريم من قدام الباب براحه علي السرير ياض
محمد هو انتي واللهي ما انا سيبك جيه يجري وراها وقع التزحلق في الصابون اي ده ياقره عيني هو انت عملت بيبي علي نفسك ولا اي وجريت وقفلت الباب
محمد وربنا ما انا سيبك يابنت المجنونة اسكريبت خفيف اهو حاسه انو مش بقا عجبكو لو مش عجبكو قوليلي اكمل ولا
يتبع
🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
اتفضلوا حضراتكم كملوا معنا هنا 👇 ❤️ 👇
وكمان اروع الروايات هنا 👇
انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
تعليقات
إرسال تعليق