أخر الاخبار

رواية خادمة الوحوش الفصل الثامن والعشرين والتاسع والعشرون والثلاثون بقلم الكاتبه ساره محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

 رواية خادمة الوحوش الفصل الثامن والعشرين والتاسع والعشرون والثلاثون بقلم الكاتبه ساره محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

رواية خادمة الوحوش الفصل الثامن والعشرين والتاسع والعشرون والثلاثون بقلم الكاتبه ساره محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 


هند اييه حيو اوي الويد دا (الله حلو اوي الورد دا )


جاسر ههههههههههه


هند انت بتضحك ييه


جاسر ابدا انتي لطيفه اوي يا هند


هند بكسوف شكيا (شكرا )


جاسر تعالي هفجرك علي باقي الجنينه


هند بفرحه اشطا


بعد دقائق


 


 


سمعوا صوت من خلفهم


هند بخوف ايه دا


ثم نظروا خلفهم


هند بصراخ عااااااااااااااا ايحقوني عاااااااااااا يا بطه يا يويو يا امييه ايحقوني وحش وحش عااااااااااا


خرج الجميع علي صوتها وكان الوضع كالاتي


هند تجري وتصرخ وخلفها كلب رعد الضخم ووراءهم جاسر يجرى وراءهم ويضحك قائلا استني بس ههههههههه هند مش هيأذيكي استني


وقفت عند خلف ليلي قائله بخوف يويو ايحقني وحش وحش عااااا


ليلي بضحك اهدي يا هند مش هيأذيكي دا طيب خالص


 


 


جاسر بضحك بالظبط دا اللي كنت بحاول اقوله


هند بخوف شكله مخيف اوي


فاطمه يخربيتك يا هند قلبي وقف


ادهم بابتسامه سلامه قلبك


فاطمه نعم يا اخويا


ادهم احم احم مفيش


رعد خلاص يا جماعه حصل خير


 


مساءا


يجلس الجميع في الجنينه


ليلي ايه رايكم نتفرج علي فيلم


الجميع اشطا


هند بس بياش يعب بخاف اوي


جاسر خلاص نتفرج علي فيلم كوميدي


ليلي واميره واحنا هنعمل فشار ثم ذهبوا


بعد مرور دقائق اتت ليلي واميره ومعهم الفشار


جلسوا جميعا يساعدون الفيلم


هند يا خيااااابي عيي ايضحك هموووووت هههههههههههه


جاسر ههههههههههههه انتي فظيعه يا هند


 


 


لاحظت فاطمه نظرات ادهم لها


فاطمه باستغراب بتبصلي كده ليه يا عم انت


ادهم بابتسامه متتجوزيتي يا بطه وتكسبي فيا ثواب


فاطمه وهي تسحب سكينه من علي الطاوله قائله وهي توجهها لادهم ما تظبط يالا احسنلك


ادهم وهو يرفع يديه عاليا قال برئ يا بيه خلاص مش عايز منك حاجه


رعد يهمس لجاسر قائلا الحمدلله شوفت بعيني ادهم بيتثبت من بنت


جاسر ههههه هي دي اللي هتعلمه الادب من اول وجديد


رعد بابتسامه علي رايك


 


 


دخلت ليلي بينهم قائله بمرح بتقولوا ايه احكولي احكولي


رعد هههههههه بعدين هقولك علي كل حاجه


اخذوا يتحدثون غافلين عن هذا الثنائي فارس واميره


فارس هههههه ها وبعدين


اميره روحت جبتها من شعرها وقعدت اضرب فيها واعضها والوليه تصوت تصوووووت


فارس هههه جدعه هااا كملي


اميره الناس هخلصوها من تحت ايدي بالعافيه بس بردو مسبتهاش غير في القسم قال كانت عايزه تخطفني قال


فارس ههههههههههه احسن تستاهل


 


 


فاطمه نجيب شجره واتنين لمون ثم اشارت لاميره قائله تعالي اقعدي هنا يا بت


اميره اووووف حاضر


في اليوم التالي


زفاف رعد وليلي


في المطبخ


جاسر بابتسامه صباح الخير يا هند


هند صباح النوي يا جاسي اعميك تفطي ( صباح النور يا جاسر اعملك تفطر)


جاسر بضحك ياريت والله انا جعان اوي


 


 


هند حاضي


جاسر اومال الباقين فين


هند اخذت تعد علي اصابعها قائله يويو وبطه يسه نايمين وامييه صحيت وهتيجي ديوقتي ويعد وفايس وادهم يسه نايمين ( لولو وبطه لسه نايمين واميره صحيت وهتيجي دلوقتي ورعد وفارس وادهم لسه نايمين )


جاسر هههههه ماشي ممكن تعمليلي فنجان قهوه


هند بس انا مش بعيف اعمي قهوه تشيب شاي


جاسر هههههههههههه اشرب شاي وماله


ثم اخذت هند تحدثه عن صداقتنا هي وليلي وعن مواقف كثيره مضحكه جمعتهم وجاسر فقط يضحك عليها وهو يقسم بداخله ان هذه اللطيفه ستكون له


دقائق واتي كل من فارس واميره وشاركوهم وتحدثوا يتحدثون ويضحكون


 


بعد مرور ساعات


اصبح القصر ملئ بالمدعوين


وهناك يقف الوحوش وجميع الأنظار عليهم فهم وسيمين للغايه


ادهم بفرحه مبروك يا رعد


رعد الله يبارك فيك يا ادهم هما اتاخروا كده ليه


فارس انا عطله تشوفهم اتاخروا ليه


ادهم لا انا اللي هطلع


جاسر لا لا انا اللي هطلع


 


 


رعد طب ايه رايكم مفيش واحد منكم طالع انا عطله اشوفهم اتاخروا ليه شويه اطفال


ثم ذهب


دقائق مرت


فجاه حاله من الصمت تسيطر علي القصر والكل ينظر باتجاه السلم


اعلي السلم


يقف رعد ينظر بابتسامه لليلي الواقفه بجانبه بفستانها الابيض الجميل


امسك رعد يدها ونزلوا الي الاسفل وجميع الأنظار حولهم منها المعجبه ومنها الحاقده


خلفهم فاطمه واميره وهند


ادهم حديقرصني يا جدعان انا حاسس اني بحلم هو في جمال كده


 


 


فجاه قرصه فارس


ادهم اااااه ايه يا عم


علي الطاوله حيث يجلس الجميع


جاسر بابتسامه هند تسمحيلي بالرقصه دي


هند ايوا بس انا مش بعيف ايقص


جاسر هههه تعالي وانا هعلمك يا ستي


ثم ذهبوا


اشار فارس لاميره كي ترقص معه وهي بابتسامه أوامت له علي الفور


ادهم احم احم بطه بطه


فاطمه نعم


ادهم ممكن ترقصي معايا


فاطمه لا


 


 


 


ادهم طيب


ثم جلسوا صامين حتي جاءت أحدي الفتيات وتدعي سالي


سالي بمياعه وهي تضع يدها علي كتف ادهم قائله دوووومي وحشتني اوي


ادهم وهو يبعد يدها قائلا احم احم معلش اصلي مشغول اوي اليومين دول


سالي بقولك وحشتني


ادهم ماتشوفيش وحش ايه دا رعد يبنادي عليا عن اذنكم هشوف ماله


ثم ذهب حيث رعد وليلي


رعد مالك يا بني واقف كده ليه


 


 


ادهم وهو علي وشك البكاء انا روحت في داهيه


ليلي ليه حصل حاجه


ادهم وهو يشير إلي الطاوله حيث فاطمه وسالي قائلا بص هناك كده


رعد اوباااااا البس يا معلم


ادهم يا اختااااااي سها سها جايه علينا يا لهوي اروح فين اروح فين


رعد بضحك تستاهل حد قالك تعزم شيلتك القديمه كلها كده


جاءت سها قائله دوووومي وحشتني اوى ثم حضنته


 


 


كل هذا وفاطمه تتابعه بعينها


ادهم وهو يبعدها قائلا اخت سها ازاي حضرتك


سها باستغراب ادهم انت تعبان ولا ايه


ادهم لا انا كويس جدا جدا


ثم تركها وذهب الي فاطمه جلس بجانبها


فاطمه ايه في حد تاني هيجي يا دوووومي قالتها بسخريه


ادهم دا كله كان زمان زمااااان ودلوقتي توبت تووووبت


فاطمه ااه ماهو واضح جدا انك توبت


 


عند جاسر وهند


هند يا ييييهوي ايه دا


جاسر في ايه


هند يبسهم كيه عييان كده ( لبسهم كله عريان كده )


جاسر هههههه ملناش دعوه بحد


هند ماشي


جاسر هند تتجوزيني


هند نظرت له بصدمه قائله انت قويت ايه


جاسر بقولك تتجوزيني يا هند


 


 


هند ايوا بس احنا يسه شايفين بعض امبايح بس ايه اييي يخييني اوافق عييك ( ايوا بس احنا لسه شايفين بعض امبارح ايه اللي يخليني اوافق عليك )


جاسر بصي انا مرتاحلك جدا كمان انا متاكد كمان انك مرتاحه لي صح


اوامت له هند


جاسر انا شاب وسيم طول بعرض اهو زي ما انتي شايفه


هند متواضع اوي


جاسر ههههه ايه رايك


هند اممممم سيبني افكي


جاسر ماااشي يا هند وانا هستني ردك


زعلانة جدا من التفاعل


29

عند فارس واميره


اميره هو الجو ممل كده ليه


فارس بابتسامه بالعكس الجو حلو اوي


اميره يا بني دا فرح فرح عايزين نرقص ونهيص


فارس ايوا ما احنا بنرقص اهو


اميره بتنهيده مش فاهمني بص ثانيه وراجعه


فارس باستغراب اتفضلي


 


 


 


اختفت اميره لدقائق


بعدها اشتغلت اغنيه مافيااا


جاءت اميره قائله اهو كده الفرح يكمل


فارس بضحك مجنووووونه


ثم بداوا يرقصون


نظر لهم الجميع باستغراب


عند جاسر وهند


هند بفرحه اييه هو دا الكياااام تعايي تعايي يا جاسي


ثم ذهبوا واخذوا يشاركون فارس واميره الرقص


وهم يضحكون


عند رعد وليلي


رعد ههههه ايه الجنان دا ثم نظر إلي ليلي قائلا العيال اتهبلواااا ولكن تفاجا بها ترقص وتغني معهم


رعد بص*دمه حتي انتي


 


 


 


قاطع حديثهم مجئ هند قائله انتو يسه قاعدين تعايوا تعايوا


وسحبتهم هم ايضا حتي يرقصوا معهم


ومن الجهه الاخري ذهبت اميره حيث فاطمه وادهم


اميره محتاجين عزومه يعني ولا ايه ما تقوم انت وهي الله


وسحبتهم ايضا معاها


اخذوا يرقصون جميعهم ويضحكون والجميع ينظر لهم باستغراب هل هؤلاء هم الوحوش هل هؤلاء من كان يهاب منهم الجميع الان يرقصون ويضحكون


بعد انتهاء الحفل


خادمه الوحوش


بقلم sara mohamed


وذهاب المدعوين


هند طيب احنا هنيوح بقي


جاسر طيب استني هاجي اوصلكم


اميره لا متتعبش نفسك احنا هنتصرف


 


 


 


فاطمه بالظبط احنا هنتصرف يلا يا بنات


ليلي مش هينفع تروحوا لوحدكم في الوقت دا يا فاطمه ثم وجهت كلامها لجاسر قائله جاسر لو سمحت وصلهم


جاسر يلا يا جماعه


ذهب جاسر والفتيات


امسك رعد يد ليلي قائلا طيب نستاذن احنا بقي يا جماعه وهم بالذهاب ولكن اوقفه ادهم قائلا علي فين يا بوص


رعد باستغراب علي فين ايه عايزين نلحق الطائره


فارس بت*وتر لا ما احنا لاغينا الحجز


رعد بصد*مه نعم ليه


ادهم بمرح يعني قولنا تقضوا شهر العسل معانا هنا


رعد انتو بتهزروا صح دا مقلب مش كده


رعد يلا يا ليلي هنتاخر


جاء ليمشي ولكن امسكه الاثنين قائلين استني بس دا هتبقي سهره زي الفل تعالي احنا عاملين برنامج هايل هيعجبك اوي تعالي بس


رعد سيب ياض انت وهو ولا ولااااا


 


 


 


 


ثم ذهبوا تاركين ليلي واقعه علي الارض من الضحك علي منظر رعد


في سياره جاسر


جاسر انتو بيتكم فين


فاطمه بت*وتر نزلني هنا


جاسر بيتك هنا


فاطمه بت*وتر اه هنا


جاسر باستغراب هنا ازاي مفيش اي بيوت هنا


هند ادخي من الشايع دا يا جاسي ثم وجهت كلامها لفاطمه بطه متخافيش احنا معاكي مش هيعميك حاجه ويو قيب منك بس كيميني وانا اعيقه( بطه متخافيش احنا معاكي مش هيعملك حاجه ولو قرب منك بس كلميني وانا اعلقه)


جاسر باستغراب مين دا اللي خايفه منه يا فاطمه


فاطمه وهي تنظر لهند بغض*ب مفيش حد يا استاذ جاسر لو سمحت نزلني هنا البيت قريب خالص من هنا


جاسر ماشي ثم اوقف السياره ونزلت فاطمه بعد ان ودعت اصحابها ثم ذهبت وهي تدعي ان يكون ذلك الح*قير نايم الان


بعد ذهاب فاطمه


 


 


 


جاسر ممكن تفهموني مين اللي كنتو بتتكلموا عنه دا وليه فاطمه خايفه منه


خادمه الوحوش


بقلم sara mohamed


هند دا ابن عمها حاجه كده استغفي اييه داهيه تاخده


جاسر وهي خايفه منه ليه


تكلمت اميره هذه المره قائله دايما بيض*ربها ويب*هدلها علي اقل سبب وفوق دا كله بيقول إنه بيحبها وعايز يتجاوزها


جاسر وهي كمان عايزه تتجوزه


اميره لا بالعكس دي مش بط*يقه بس تعمل ايه مفيش حد يقفله


جاسر بغضب واحنا روحنا فين يعني


هند فاطمه يو عيفت اننا قوينا حاجه هت*موتنا هي مش بتحب حد يتدخي في حياتها


جاسر بهمس بس في حد الموضوع يهمه ولازم يتدخل


 


 


 


 


بعد ان قام جاسر بإيصال اميره وهند


هند شكيا يا جاسي سيااام


جاسر هند هند استني


هند خيي


جاسر بابتسامه مستني ردك


هند ماشي ماشي امشي بقي


جاسر بضحك ماشي


ثم ذهبت هند وانطلق جاسر الي القصر


في القصر


نزلت ليلي بعد ان بدلت ثيابهم وجدت الباقين بعد انضمام جاسر لهم يلعبون بلاي استيشن


رعد شوت شوووووت تعالي تعالي يا ليلي


ليلي انتو بتعملوا ايه


 


 


 


 


رعد تعالي دا انا مق*طع الواد ادهم اربعه صفر لحد دلوقتي


ادهم والله انا مش لسه مق*طعك الماتش اللي قبله سته صفر


رعد طب بص دي بص دي جووووووووون


ليلي وانت يا استاذ انت وهو قالتها لفارس وجاسر


جاسر احنا ملناش فيها بنشجع بس


ليلي هههه ماشي هقوم اعمل حاجه ناكلها اصلي جعانه اوى


جاسر تعالي بس يا ليلي عايز اكلمك في موضوع كده


ليلي خير يا جاسر


جاسر بخصوص فاطمه


خادمه الوحوش


بقلم sara mohamed


ليلي مالها فاطمه هي كويسه حصلها حاجه


 


 


 


ادهم انتبه لكلامهم قائلا في ايه يا جاسر فاطمه مالها


جاسر ابن عمها


ليلي اوعي تقول عملها حاجه انا نسيت اكلمها اطمن عليها


ادهم بعص*بيه ما تفهموني


جاسر حكي له مايعرفه هو وليلي


جاسر انا بقولك الكلام دا لانها لو تهمك فعلا لازم تحميها منه باي شكل


رعد جاسر معاه حق يا ادهم لو فعلا فاطمه تهمك لازم تحميها


تركهم ادهم بع*صبيه ومشي


رعد الله ينكد عليكم يا شيخ انت وهو زي ما نكدتوا عليا يوم فرحي ثم وجه كلامه لليلي قومي يا بت قومي


الجميع ههههههههههههه


ثم ذهب هو وليلي


 


 


عند فارس وجاسر


فارس وانت يا استاذ ايه حكايتك


جاسر حكايه ايه


فارس انت وهند


جاسر بابتسامه عرضت عليها الجواز


فارس بص*دمه انت بتهزر يا لااا


جاسر بابتسامه تؤ مش بهزر عرضت عليها الجواز النهارده


فارس وهي وافقت


جاسر قالت هتفكر


فارس ههههههه مش بتضيع وقت انت


جاسر عيب عليك


 


 


 


جاسر خلاص ما بقاش في حاجه نخاف منها نعيش حياتنا بقي هند البنت اللي بحلم بيها طول عمري خوفت تتضيع من ايدي قومت طلبت ايدها


ثم اكمل بابتسامه بنوته لطيفه اوي واللدغه بتاعتها دي حلوه بتعرف تضحكني باقل كلمه منها


فارس يا سيدي يا سيدي معقول انت جاسر


جاسر هههههه سيبك مني انت بقي ايه الحكايه


فارس قصدك انا واميره مش كده


جاسر اسم الله عليك اعترف بقي


فارس ههههههه بنت مجنونه وطيبه اوي فيها شبه من ليلي كبير


جاسر شكلنا وقع*نا يا شق


فارس ههههههههههههه


لحظات ونزلت ليلي بعصبيه ورعد خلفها يحاول إيقافها


جاسر باستغراب مالكم


ليلي انا عايزه اطلق


 


 


 


فارس وجاسر نعم يا اختي هو لعب عيال


رعد قولولها


ليلي انت تسكت خالص


فارس مالكم وانتو لحقتوا


جاسر حصل ايه


رعد محصلش حاجه


ليلي لا حصل


فارس وجاسر اتكلموا


ليلي وهي تخرج ورقه من ثيابها قائله اتفضلوا اقروا وشوفوا اخوكم بيخوني والنهارده فرحنا


امسك جاسر الورق واخذ يقراها


ينظر الورقه ثم ينظر لرعد ينظر الورقه ثم ينظر لرعد


فارس فهمني في ايه


جاسر بمرح مين اللي بتنام دي قصدي باكينام دي


 


 


رعد معرفش انت بتبصلي كده والله ماعرفها طلعنا الاوضه لقينا بوكيه ورد وفيه الجواب دا معرفش مين اللي حطه فوق ولا اعرف حتي حد بالاسم دا اصلا


ليلي بردح والله اومال مين اللي حطها في الاوضه يا اخويا


رعد ليلي متعليش صوتك احسنلك


فارس ليلي اهدي طيب اطلعي انتي ارتاحي واحنا هنشوف الموضوع دا


ليلي انا مش هتحرك من هنا غير لما اعرف كل حاجه


قاطعهم ادهم قائلا جاسر هات عنوان فاطمه


جاسر بص*دمه انت بتهزر انت كمان الوقت اتاخر جدا


ادهم اخلص يا جاسر


رعد يا بني اهدي هتروح تعمل ايه دلوقتي


ادهم مش قادر اهدي عايز اطمن عليها


ليلي طيب انا هكلمها دلوقتي اهدي


اخذت ليلي هاتفها وهاتفت فاطمه ولكن فاطمه لا ترد


حاولت مره واتنين وثلاثه حتي ردت والدتها


ليلي ماما خديجه عامله ايه



ليلي مالك حصل ايه


…………….


ليلي فاطمه حصلها ايه

ليلي بص*دمه ايه في المستشفي

30

ادهم بعص*بيه مين اللي في المستشفي يا ليلي


ليلي دي مريم


ادهم مستشفى ايه


ليلي مستشفي ………


تركهم ادهم وذهب بعصب*يه


رعد ادهم ادهم استني


ولكنه لم يرد علي احد وركب سيارته وانطلق الي المستشفي


جاسر انا هروح وراه


 


 


 


ليلي انا جايه معاك


رعد وانا كمان يلا بينا


ثم اتجهوا الاربعه خلف ادهم


في المستشفي


امام غرفه العمليات


تقف والدته فاطمه وعمها وابن عمها


والدته فاطمه ببك*اء منك لله يا مدحت منك لله البت هتموت بسببك


مدحت بعص*بيه انا بردو ما تربي بنتك الاول يا مراه عمي مش هي بردو اللي راجعه البيت في نص الليل لا وكمان راكبه عربيه مع واحد غريب تستاهل اللي يجرلها


لم ترد والده فاطمه واكتفت بالبك*اء فقط


دقائق وكان ادهم امامهم ومن وراءهم اخوته وليلي


ليلي فاطمه مالها يا ماما خديجه


والدته فاطمه بب*كاء لسه في العمليات


 


 


 


 


ادهم عمليات ليه


مدحت وانت مالك يا جدع انت


نظر ادهم لليلي نظره هو دا ابن عمها


اوامت له ليلي بنعم


اتجه له ادهم بعص*بيه قائلا ثم امسكه من ثيابه قائلا اقسم بالله لو حصلها حاجه ما هيكفيني روحك انت فاهم قالها بص*راخ


واخيرا خرج الدكتور


اتجه له الجميع بلهفه


والده خديجه بد*موع خير يا دكتور فاطمه كويسه مش كده


الدكتور الحمدالله حالتها دلوقتي مستقره هننقلها لغرفه عاديه تقدروا تشوفها


ثم تركهم وذهب


خادمه الوحوش


بقلم sara mohamed


والده فاطمه الحمد لله الحمدلله


 


 


 


احتضنتها ليلي قائله بابتسامه الحمدلله يا ماما خديجه الحمدالله


في غرفه فاطمه


دخل الجميع كي يطمئن علي فاطمه


والده فاطمه حمد لله علي سلامتك يا حبيبتي


فاطمه بتع*ب الله يسلمك يا ماما


ليلي كده يا بطه تخ*ضينا عليكي


فاطمه بتع*ب ليلي انتي مين قالك


ليلي رنيت عشان اطمن عليكي ماما خديجه قالتلي انك في المستشفي


رعد حمدالله علي سلامتك يا فاطمه


فاطمه الله يسلمك يا رعد ثم وجهت كلامها لوالدتها قائله دا رعد يا ماما جوز ليلي ودول اخواته


فاطمه اهلا وسهلا يا بني يوه فاطمه نساتني ابارك لك يا ليلي الف مبروك يا بنتي


 


 


 


 


ليلي الله يبارك فيكي يا ماما


ليلي وايه اللي حصل وصلها للحاله دي يا ماما


خديجه وقد لاحظت ان مدحت ووالده غير متواجدين


خديجه مدحت ابن عمها لما رجعت من عندك كان مستنيها نزل فيها ضرب لحد ما وصلها الحاله دي


ادهم ضغط علي يديه بغض*ب


بعد ان اطمئنوا علي فاطمه خرجوا جميعا واولهم ادهم الذي خرج من المستشفي بالكامل متجاهلا نداء اخوته


ركب ادهم سيارته ثم اخرج هاتفه خلال ساعه في واحد اسمه مدحت هبعتلك كل البيانات عنه دلوقتي عايزه في المخزن خلال ساعه واحده فاهم


ثم اقفل الخط وانطلق بسيارته


في الداخل عند رعد وليلي


 


 


 


ليلي هو ادهم راح فين


رعد خرج راح ورا مدحت


خادمه الوحوش بقلم sara mohamed


ليلي وانت سيبته ممكن يعمل فيه حاجه


رعد محدش هيقدر يوقف ادهم ولا حتي انا


ليلي ياتري هيعمل فيه ايه


رعد مش عارف في كل الحالات الموضوع يخصه هو هيتصرف وبعدين تعالي هنا عجبك اللي حصل النهارده دا


ليلي حصلت حاجات كتير حدد


رعد كل اللي حصل النهارده مش كان زماننا دلوقتي سافرنا


ليلي يا سلام واسيب صاحبتي في الوضع دا لا يمكن


رعد وانا اللي كنت محضرلك مفاجاه


ليلي فاطمه بقت كويسه تعالي نشوف المفاجاه ثم وقفت وسحبت رعد معاها قائله يلا بينا


رعد هههههههههههههه دلوقتي فاطمه كويسه ويلا بينا اقعدي يا بت


جلست ليلي قائله بفضول كانت ايه المفاجاه قول قول


رعد بضحك بعينك مش هقولك


 


 


 


 


ليلي اوووووف رخم


اتي جاسر قائلا فاطمه هتخرج النهارده


ليلي بجد


جاسر ايوا فارس بيخلص الإجراءات كان يومكم اسود النهارده اليوم دا هيتسجل في التاريخ


رعد ام*وت واعرف مين اللي باصصلي في ام اليوم دا


جلس جاسر بجانب رعد قائلا اباااا انا عايز اتدووووز


رعد ههههههههههههههههه اتفضلي


ليلي بفرحه بجد يا جاسر


اوام لها جاسر بابتسامه


ليلي مين بقي اوعي يكون اللي في بالي


جاسر بابتسامه هي


ليلي وهي تصفق بيدها انا كنت متاكده


 


 


 


رعد هههههه احنا كنا عاملين فرح بس عشان توفقي راسين في الحلال


ليلي طبعا يا بني لازم صاحبات العروسه يطلعوا بعرسان من الفرح اما يمو*توها علطول


رعد وجاسر ههههههههههههههه حصل


اتي فارس قائلا بابتسامه ما تضحكوني معاكم


رعد وانت يا اخ مفيش عروسه كده ولا كده انت كمان


فارس بابتسامه في اميره


ما إن قال اسمها


حتي انف*جر الباقين في الضحك


ليلي بضحك طب الحمدلله انا كده خلصت مهمتي مبروووك يا ولاد


خادمه الوحوش


بقلم sara mohamed


 


 


 


في المخزن


مدحت انتو مين سيبني يا عم


اثبت يالا لحد ما الباشا يجي


مدحت باشا مين


جاء ادهم ووقف امامه


مدحت بسخريه الله الله مش تقول كده


ادهم عملت كده ليه


مدحت وانت مالك بنت عمي وان حر فيها وقريب هتبقي مراتي


عند هذه النقطه وفقد ادهم السيطره واخذ يض*ربه بشده قائلا بصراخ يا كل*ب انا هقت*لك هقت*لك ياحي*وان


بعد دقائق تركه ادهم ووجه الآخر ملئ بالدماء


امسكه ادهم من ثيابه


مدحت بخ*وف خلاص خلاص اللي انت عايزه هعمله


 


 


 


 


ادهم بغ*ضب اسمع يالااا انت تختفي خالص لو لمحتك قريب من فاطمه في مكان هقت*لك فاهم


مدحت بخ*وف حاضر حاضر


تركه ادهم قائلا لرجاله ارموه في اي داه*يه


ثم خرج من المكان كله واتجه الي المستشفي


في المستشفي


رعد ما تكلم ادهم يا جاسر شوفه فين اتاخر اوي


جاسر بكلمه من بدري بس مش بيرد


فارس بقولكم ايه روحوا انتو واحنا هنفضل هنا


ولم يكمل جملته اتي كل من اميره وهند


هند بدم*وع في ايه بطه كويسه


 


 


 


 


ليلي اهدي يا هند هي كويسه دلوقتي متقلقيش


هند بدم*وع مقيقش ازاي يا يويو


اميره يا بنتي اهدي بقي خلينا نعرف ايه اللي حصل


هند اهو هديت بطه فين


ليلي هي جوه في الاوضه دي يا هند ادخلوا اطمنوا عليها


هند ماشي ثم سحبت اميره في ايدها ودخلت لفاطمه


بعد ذهابهم


رعد محدثا ليلي يلا بينا


ولكن قاطعهم ادهم قائلا فاطمه فين


 


 


 


 


رعد يوووووووه


ليلي ههه في الاوضه دي


رعد وهو يمسك يد ليلي قائلا قومي يا بنتي قومي بدل ما اطلقك وارتاح قومي


ليلي لا وعلي ايه يلا يا اخويا


ذهب رعد وليلي


تاركين فارس وجاسر واقع*ين علي الارض من الضحك


في غرفه فاطمه


فاطمه خلاص بقي يا هند انا كويسه اهو


هند بدم*وع كويسه ازاي بيفه الهدايا اللي عيي دماغك دي


الجميع ههههههههه


فاطمه ههههه بس يا هند مش قادره اضحك


 


 


 


 


هند بغ*ضب هو فين ابن الوايمه دا وانا انفخه ها هو فين


اميره هههههههه هند تعالي تعالي نجيب حاجه نشربها


ثم غمزت لها


هند بتغمزيي ييه


اميره بغض*ب يخربيت الغباء


ثم امسكتها من ايديها وخرجت


هند ااااه يا حي*وانه ايدي


اميره امشي يا بت


ثم خرجوا تاركين فاطمه وادهم


ادهم بمرح اميره دي بتفهم والله


ثم جلس علي الكرسي بجانب فاطمه


فاطمه جيت ليه


ادهم باستغراب جيت ليه لانك تهميني يا فاطمه

بصي يا فاطمه مش هقولك إن انا انسان كويس واني استحقك وكده انا عارف ان انتي كتير اوي عليا وانتي تستحقي حد احسن مني بكتير بني ادم كويس ونضيف بس انا انا بحبك يا فاطمه


الفصل الحادي والثلاثون من هنا


بداية الروايه من هنا


🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

اتفضلوا حضراتكم كملوا معنا هنا 👇 ❤️ 👇 


روايات جديده هتعجبكم من هنا


أجدد وأحدث الروايات من هنا


روايات كامله وحصريه من هنا




وكمان اروع الروايات هنا 👇


روايات جديده وكامله من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close