أعلان الهيدر

2024/10/23

الرئيسية رواية انتقمت منه علشان خطبني بقلم هويدا زغلول الحلقه الاخيره حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

رواية انتقمت منه علشان خطبني بقلم هويدا زغلول الحلقه الاخيره حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

رواية انتقمت منه علشان خطبني بقلم هويدا زغلول الحلقه الاخيره حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

رواية انتقمت منه علشان خطبني بقلم هويدا زغلول الحلقه الاخيره حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 


ساره حاضر حاضر اللي تشوفي يا حماتي هعمله 

وبعدها مشيت 


وقدام بيتي خرجت لقيت عماد واقف 


عماد 

انا واقف هنا بقالي كتير اوي مستني 

انك تخرجي من جوا انتي مش عارفه انتي وحشاني ازاي 


رقيه 

يا خير ابيض انت اي اللي جابك هنا هو انت 

عايز تعمل ليا مشكله ارجوك امشي انا مش 

عايزه فضايح 


عماد 

بقولك اي أنا مش ماشي الا لما اعرف هو انتي 

بتحبني وعايزني ولا لا 


رقيه 

اكيد بحبك بس برضه انا جيت ليك علشان 

نتجوز وشوفت اللي حصل وانا مش عايزه 

مشاكل تاني 


عماد 

انا عندي حل حلو اوي اي رايك نخلص من اللي 

اسمه احمد ده خالص 


رقيه 

هو انت بتقول اي أنا مش عايزه مشاكل 

تروح توقعني في مصيبه ابعد عني يا عماد 


عماد 

شكلك كده مش عايزه نكون مع بعض الحب 

الوحيد اللي اسمه احمد ده يموت وبعدين 

ناخد منه فلوس كويسه 


رقيه 

طيب هو بالحل ده بابا هيوافق أننا نتجوز 


عماد 

ملكيش دعوه ابوكي لما يحس أن معانا 

فلوس ومش طمعانين في حاجه هيقول ماشي 

بجد انتي مش عارفه انا بيحصلي اي كان 

فاضل علي فرحنا ايام وبعدها ابوكي عمل 

كده ارجوكي لو بتحبني وافقي علي الكلام ده 

انا مش عارف اعيش من غيرك 


رقيه 

طيب هو انت عايزني اعمل اي بالظبط أنا مش 

فاهمه حاجه 


عماد 

هقولك وبعدها مشي وشويه وأحمد 

جه عندنا 


احمد 

مالك يا حبيبتي شكلك عامل ليه كده هو فيه د

حاجه ولا اي 


رقيه 

كنت نفسي اجي معاك القاهره فيه حاجات 

كتير عايزه وبابا مش راضي 


احمد 

ولا تزعلي نفسك يا رقيه قوليلي بس ناقصك 

اي وانا عنيا هجيبه ليكي 


رقيه 

وكمان الفلوس ماثره اوي معايا مش هينفع 


احمد 

اي الكلام الغريب اللي انتي بتقولي ده هو انتي 

فاكره ان ممكن اخد منك فلوس انا كل 

اللي نفسي فيه بس تحبني ربع ما بحبك 

والله نفسي اجبلك الدنيا وبعدها تلفونه رن 


احمد 

اسامه بيه عامل اي اه الفلوس معايا بس 

مش هبعت بقي علي انستا باي انا كده 

كده جاي 250 الف زي ما اتفقنا يلا سلام 


رقيه 

اي المبلغ ده هو انت ناوي تسافر بيه 

ازاي 


احمد 

عادي با حبيبتي هيكون في عربيتي 

انا متعود علي كده مش عايزك تخافي عليا 


رقيه 

ربنا يستر وتعدي علي خير وبعدها مشي 


وفي شقه دخلت ساره 


رمضان 

اي ده ساره انتي اي اللي جابك هنا حسام 

باعتك ولا حاجه 


ساره 

لا ارجوك يا رمضان اقف جنبي انا عارفه 

انك صاحب حسام الوحيد انا في مصيبه 

ومش عارفه اعمل اي 


رمضان 

اهدي بس وبعدين قوليلي علي كل حاجه 

وبعدها دخلت وقالت ليه 


ساره 

ومش عارفه اعمل اي أنا حبيت الإنسان 

ده والله من كل قلبي وضحك عليا 


رمضان 

انتي غلطانه برضه فكرتي في واحد خاطب واول 

لما عرفتي أنه ساب خطيبته جريتي عليه 

مش عارف اقولك اي 


ساره 

عايزك تقف جنبي بس مش عايزه اعيش معاه 

تاني انت مش عارفه مامته بتعمل فيا اي 

وبعدها الباب خبط وفتح 


حسام 

ازايك يا رمضان معلش كنت حاسس ان مخنوق 

شويه قولت اجي اقعد معاك شويه 


رمضان 

والله انا كنت لسه نازل ليك علشان 

عايزك برضه وبعدها دخل وشاف ساره 


حسام 

انتي اي اللي جابك هنا هو انتي عايزه 

تفضحني وخلاص 


رمضان 

اهدي بس دي اختك اي نعم هي غلطت

بس برضه مينفعش انك تسبها كده  


حسام 

هي اللي عملت في نفسها 

كده تشرب بقي 


رمضان 

مينفعش لازم تقف جنبها وهي 

جت ليا علشان اساعدها ولازم نساعدها 

وفي اوضه حماتي دخل عماد 


الحما 

معرفش زفت الطين دي اتاخرت ليه 

المفروض انها خرجت تشتغل زي ما اتفقنا 


عماد 

مش عايزها خلاص بكره هكون من الأغنياء 

انا خلاص اتصرفت 


الحما

مش فاهمه كلامك والله ما تقولي يا واد 

فيه اي 


عماد 

بكره تعرفي وبعدها اتصلت رقيه 


رقيه 

بكره هيرتك القاهره وهيكون معاه 

250 الف جنيه فلوس الشغل 


عماد 

بجد يا وش السعد انا مش عارف 

اشكرك ازاي ربنا يخليكي ليا يا عمري 


رقيه 

بالله عليك خد بالك واوعي حد يشوفك 

معاه مش ناقصين


عماد 

متخافيش عليا اكيد انا بعرف اتصرف وبعدها

فعلا تاني يوم واقف علي أول البلد

وكان أحمد ماشي بعربيته 


احمد 

اي ده عماد 

فيه اي مالك واقف ليه كده 


عماد 

نازل القاهره والعربيه 

عطلت ونزلتي هنا 


احمد 

كويس أنا كمان رايح القاهره تعالي معايا 

وبعدها ركب اوعي تكون زعلت 

علشان موضوع رقيه 


عماد 

كل شي قسمه ونصيب وبعدين انا اتجوز 

خلاص ربما يبارك ليك 


احمد 

بجد انت جدع اوي وبعدها عماد 

طلع عصير 


عماد 

امسك انا كنت جايب حاجات علشان تسلني 

في الطريق وبعدها شرب العصير وبدا ينام 

ووقف عماد العربيه في الصحراء وبعدين 

نزل وفضل يحفر في الصحراء دفنه عايش ومشي 


وبعد اسبوع راح بابا عند مامتك 


الاب 

هو فيه اي بالظبط احمد 

فين عاملين نتصل بيه مش بيرد خالص 


الام 

والله انا خايفه عليه اوي ومش فاهمه 

هو راح فين يعني 


الاب 

وميعاد الفرح الناس كلها كلت وشي بالشكل 

ده انا هقول للناس أن كل واحد راح لحاله 


الام 

اصبر بس يا حاج مينفعش الكلام ده اكيد 

فيه حاجه غلط وبعدها بابا جه البيت 

ووقالي 


الاب 

فيه ناس شافوكي وافقه مع عماد 

هو فيه اي بالظبط 


رقيه 

الكلام ده كدب طبعا انا مش عملت 

كده ومين قالك 


الاب 

لو عرفت انك انتب تعرفي حاجه عند عدم 

وجود احمد متعرفيش هعمل فيكي اي 


رقيه 

لا لا انت اقصدك اي معقول يكون عماد السبب

وبعدها راحت بيت عمتها وأبوها وراها 

وفضلت تخبط علي الباب 


العمه 

فيه اي براحه اي ده اي اللي جابك هنا يا رقيه 

عايزه اي ياختي 


وخرج عماد وقال 

مينفعش الكلام ده يا ماما دول برضه في بيتنا 

تعالي يا خالي تلاقي جاي يعزمنا علي فرح 

بنته 


رقيه 

فين احمد يا عماد انا عارفه انك انت اللي عملت فيه كده 


عماد 

هو عيل صغير ولا اي علشان اخطفه 

عريس وطفش منك تلاقي مش عايز 

يكمل حياته معاكي 


الاب 

والله لو طلع الحوار ده منك متعرفش هعمل 

فيك اي وبعدها مشي 


الام 

هو انت عرفت منين يا واد أن العريس 

طفش 


عماد 

البلد كلها عارفه يا امي 


الام 

طيب ناوي تعمل اي مع اللي اسمها 

ساره دي معرفش راحت فين هي كمان 


عماد 

سيبك منها بقي يا امي انا كده كده مش عايزها 

وانا كل يوم بقيت احلم ب احمد وهو جاي 

عامل يخنقني وبعدها صوت 

وماما دخلت 


الام 

في اي مالك با بنتي هو انتي كل ليله 

كده فيه اي اللي بيحصل 


رقيه 

احمد عايز يموتني زي ما مات 


الام 

اي الكلام ده انا مش فاهمه حاجه 


رقيه 

اوعى كده لازم اقول علي كل حاجه وبعدها راحت القسم واعترفت ب كل حاجه 


رقيه 

انا عايزه انام ب تعبت احمد كل يوم يجيلي 

وعايز يقتلني 


الظابط 

وفيما عنوان ابن عمتك ده وبعدها اتقبض 

عليه 


عماد 

معرفش حاجه. عن الموضوع ده هي 

كدابه عايزه تلبسني مصيبه 


الظابط 

وتلفونه اللي كان عندك اعترف ب كل 

حاجه احسن ليك وبعدها خرج 

وسابني معاه 


عماد

انتي غبيه كان زمانا مخطوبين دلوقتي 


رقيه

تعبت احمد كل ليله بيجي ليا 


عماد 

وانتي متخلفه والله وبعدها الظباط دخل 

وبعد الضغط علي عماد 

اعترف ب كل حاجه وراحوا طلعوا 

جثه احمد وبابا جه القسم 


الاب 

معقول تعملي كده في اكتر واحد كان شاركي 

انتي معندكيش قلب 


رقيه 

انت السبب انت اللي خلتني اعمل كده 

منك لله والله مش مسامحك واي اب 

يغصب علي بنته أنها تتجوز واحد مش عايزه 

لازم يتسجن السجن احسن ليا من بيتك 

وبعدها اتقبض عليها 

وفي شقه عمتي 


العمه 

فيه اي مين اللي بيخبط كده وفتحت 

وكانت ساره والبوليس 


العمه 

خير اي اللي جابك 


ساره 

هي دي اللي سرقت دهبي واكيد 

هو عندها في الدولاب 


العمه 

البت دي كدابه انا مش اخد حاجه وبعدها 

لقوا الدهب وتم القبض عليها 


حسام 

لولا رمضان عمري ما كنت سامحتك 


ساره 

حقك عليا أنا اسفه والله ما هعمل لي حاجه 

غلط تاني وبعدها ب فتره رمضان اتقدم 

وهي وافقت وبقت تحبه 


وانا في السجن بدفع تمن غلطه بابا 

السبب فيها عارفه ان غلطانه بس 

برضه مينفعش كان خطبني لواحد مش بحبه 

عماد اتحكم عليه بالاعدام وانا مؤبد ربنا 

يسامحني علي اللي عملته 

وبكده تكون خلصت قصتنا


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.
close