القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جوازه مؤجله الفصل الثامن عشر والتاسع عشر والعشرون بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

اعلان اعلى المواضيع

رواية جوازه مؤجله الفصل الثامن عشر والتاسع عشر والعشرون بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

رواية جوازه مؤجله الفصل الثامن عشر والتاسع عشر والعشرون بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

كان ساكت وبيبص علي شفتاها الكريزتان فقط... بعد ثواني ضعفت وقبل'ته من شفتا'ه بإشتياق طقها بقر'ف وهو بيمسح بوقع =انتي اي اللي بتهببيه ده

ريتال : يعني اي يازين اللي بهببه زين انت مين ولي بتعمل كدا وعشان اي

زين : انا زين الااصولي اكيد انتي عارفه ومش بعمل حاجه غير اللي طلبتيها مني أنتي ياستي كنتي عايزه تطلقي انا بحقق امنيتك

ريتال : لي اتغيرت

زين : عايزة اعمل اي عايزة ارجع احاول فيكي وانتي كل مره بتقر'في مني عايزه احاول فيكى وانتي بعد مابنقوم من السرير بتعايريني بنقصي ها ياريتال هانم

مكنتش لاقيه رد تقوله دخلت الحمام وقفلت علي نفسها وهي بتكتم دموعها فتحت الدوش وهي بتنهار من العياط علي كلامه

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

نهله : هتطلقني ولا هتجرجرني في المحاكم علي اخر ايامي

شهاب : ابوس ايديكي سامحيني وانا هطلقها

نهله : وابنك ابنك عايز يتربي في الشارع ياشهاب

شهاب :ابوس ايديكي يانهله متسبنيش

نهله بثبات وبرود : هتطلقني ولا ارفع القضيهه

شهاب وهو بيبص في عينها بكسره : انتي طالق يانهله طالق طالق

ومشي من البيت

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

زين خرجت من البيت ركب العربيه ووصل المستشفي

زين : قولي هل حالتي هينفع تشفي

الدكتور : زين بيه كله بعلم الغيب بس باين قدامي ان مفيش اي تحسن ولازم تكون عارف ان النفسية عامل مهم كدا النفسية هي أهم حاجه في الحوار ده ولو انت تحت ضغط ابعد عنه لان مش هيفيد بحاجه

زين : يعني اي والأدوية

الدكتور: انا دكتور وفاهم اللي بقولهولك في اي مرض يازين بيه النفسيه هي الشيئ الأول حتي قبل الادويه

زين سمع منه الكلام ده وخرج مكنش عارف يعمل اي وهو قلبه كل بيتقط'ع نفسه يلمسها نفسه يشم ريحتها نفسه يشحن اشتياقه ليها

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

في المساء

شهاب : انتي مالك كل ده نايمه لي

نيڤين كان باين عليها التعب : انت ازاي تتهمني في شرفي انت واعي للي بتقوله

شهاب : لا يابت وانتي الشريفه العفيفه

نيڤين: انت اللي دخلت عليا ومفيش غيرك دخل عليا

شهاب : بس في واحد تاني نام معاكي وسهلة ينام معاكي تاني وتالت ويكون الولد ده ابنه

نيڤين ضر'بته بالقلم: أخرس اخرررس يازبا'له مسمحش ليك تقول كدا على شرفي ياو*سخ

شهاب : انتي عايزاني أصدق ان مش ممكن تضعفي وتروحي يعني بدل مانتي علي السرير ده بالغصب يبقي هناك بالرضى

ضر'بته بالقلم أكثر من مره وفجأه حست ان رجلها بينزل منها سائل بتبص بصدمه=د'مممم

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

دخل الاوضة مكنتش موجوده

ريتال خرجت من الحمام كانت لابسه ملابس خفيفه وشبه عا'ريه

زين :روحي البسي حاجه ياريتال

ريتال قربت عليه وقفت علي السرير وهي بتلف ايدها ليه وتقرب انفاسها ليه : انا راضيه بيك حتي لو هتحاول فيا مليون مره...!!!

التاسع عشر 

#جوازه_مؤجله

ريتال نامي وبطلي لعب عيال عشان خاطري

ريتال بتفك زرايره بجرأه : انا بحب لعب العيال انت مش بتحبه ولا اي

زين  بيبعد عنها :هو في اي مش انتي مش عايزاني وبتقرفي مني هتعملي اي بواحد مش عارف يدخل عليكي

ريتال با'سته بشوق كبير وهو اتجاوب معاها

بعد دقايق مسكت وشه والدموع نازله من عينها : انك تبعد عني مش هقبل بيها وولا مره قر'فت منك يازين الرجال

زين : والكلام اللي كنتي بتقوليه بعد كل لمسه وكل علاقه علي السرير اسمها اي

ريتال : اسمها ان اسفه وان مش هتتكرر تاني وأفضل حاول فيا يحد مانمو'ت بس احنا هنفضل واحد دايما يازين ومفيش حاجه في الدنيا هتفرقنا

بيسمعو صويت برا

ريتال : اي ده في اي 

زين :متخرجيش برا 

ريتال : يعني اي 

زين : يعني زي ماسمعتي متخرجيش لو خرجتي البسي طويل وطرحه شعرك مش هيبان لحد غيري 

ريتال : امم يعني بدأت تحكمات بقا علفكره بقا انا غلطانه اصالحك 

زين : حتي لو مصالحتنيش كدا كدا انتي ليا 

ريتال : اه مش انا برضو اللي كنت عايز تطلقها 

زين : اممم نتكلم لما نشوف الحوار اللي برا ده انا هخرج 

ياويلك لو خرجتي وانتي ومش لابسه زي ماقولت 

وخرج واتصدم صباح وهي بتصوت والصوت طالع منها من اوضه نيڤين 

صباح بصريخ: بنتي بتسق'ط الحقوووها بنتي بتسق'ط الحقوووها

نيڤين كانت بتعيط بإنهيار: ابني ابني ابوس ايديكو الحقوه ابني

شهاب : طيب اهدي اسندي عليا يحد العربية

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

بعد مرور 3 ساعات 

الدكتور : انا اسف بس حصل نز'يف وفقدنا الجنين وللأسف احتمال ان تخلف تاني ضعيف اوي 

شهاب : يعني اي 

الدكتور : صبر نفسك حضرتك ان شاء الله خير ولو في نصيب هتجيب أطفال عن اذنكو 

شهاب : كدا والحجة انتهت يبقي من حقي أطلقها

زين : انت عايز تطلقها لي 

شهاب : واحدة ونامت مع ابن عمها مش عايزني أطلقها لي بقا 

زين : انا مدخلش عليها افهم 

شهاب بضحك : هو انت لسه مدخلتش علي نسوان ههه 

ريتال بزعيق: ده ارجل منك ومن اللي خلفوك خد بالك وفوق وانت بتتكلم معاه ده زين الرجال يازباله

شهاب : وهو دخل عليكي ياحلوه عشان تبقي بالثقه دي 

ريتال : لما تكون راجل ومتربي وامك مربياك هتفهم ان الحاجات دي محد يتكلم فيها بس عشان اريحك هو دخل وعليا انا انا وبس ولا علي مراتك ولا علي واحده من نسوان البلد كلها ومفيش من بعدي 

زين حس بفخر من كلامها واكتفي بنظره ليه وبص لابوه : متهيالي

امشي عشان ملهاش لازمه ابقي هنا يابوي وبعدين مرتي عايزة تنام عن اذنكو 

بعد مامشي

صباح 

تقت'ل القت*يل وتمشي في جنا'زته ابنك ده مفيش از'بل منه ولا هيكون 

صفيه : احترمي نفسك ياصفيه واعرفي بتتكلمي مع مين بعدين العيب بيكون من البنت مش الولد 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

ريتال وهي داخله : ياخرابي انهارده كان يوم متعب اوي 

زين بتريقه : هو انتي لسه شوفتي حاجه 

ريتال : يعني اي 

زين : انتي ازاي تتكلمي مع شهاب ياريتاااال ازاي اصلا تتكلمي مع راجل تاني 

ريتال : يعني اي ازاي ده كان بيغلط فيك وانا دافعت عنك 

زين : وانا بقا مليش لسان ارد

ريتال: ليك بس انت كنت عادي قدامة مفيش حاجه 

زين : عايزا'ني اخد حقي واضر'بك قدامه

ريتال : تضر'ب اي معلشي. 

بيقرب عليها وهو في ايده الحزا'م وهي بترجع لورا ووووووو...!


العشرون

#جوازه_مؤجله

 بيقرب عليها وهو ماسك الحزا'م

ريتال :مالك يازين هو انا يعني كنت اعرف ان مينفعش اتكلم مع راجل تاني

زين بيقرب عليها ويرمي الحزام علي الارض ببجذب وشها من عنقها :واديكي عرفتي متنطفيش حرف تاني مع أي راجل

بعد هنا وهو بيضحك :الحمد لله ان معنديش راجل كان زماني قتل'ته

ريتال وهي بتربع ايدها :لا ياخويا كان زمانك قتل'تني انا

زين :وهو انا اقدر

ريتال :والله اومال الحزا'م ده كان اي هزار ولا اي

زين قرب عليها ووهو بيفك اول تلت زرار من الفستان بتاعها : مش انتي بتحبي لعب العيال برضو

جسمها ارتعش من لمسه ليها : بحبه بس مش فجأه كدا

زين قرب علي كتفها العا'ري وباسها بعدين بص في عينها : اي رايك تدلعيني انهارده

ريتال وهي بتبص في عينه بعشق :من عيني يازين الرجال

بعد مرور 3 ساعات

زين : انتي مش مضايقه

ريتال قربت عليه وهي بتحضنه وهو عا'ري الصدر : لا مش مضايقه ولو فضلت كدا طول العمر مش هضايق يازين

زين : متقلقيش مش هفضل كدا علطول

ريتال : يعني اي

زين : يعني ياستي انا هبدأ اتعالج

ريتال قربت عليه اكتر ومسكت وشه بكفها : اتعالجت او لا اتحسنت او لا انت هتبقي بتاعي انا لوحدي وجوزي وسندي

زين: تعرفي ان بعشقك صح

ريتال وهي بتقرب اكتر لشفته: اه اعرف واوي كمان

زين ولسه هيتكلم با'سته بعمق لتكتفي من عشقها له

بعد دقايق

زين بضحك وهو بيحسس علي ضهرها العا'ري : انا حاسس انك انتي عماله تطوري اكتر ياريتو

ريتال : ومطورش لي مش انت جوزى ولا انت نسيت انك الراجل الوحيد اللي اعرفة

زين  بجديه أكبر وغيره :وهفضل الراجل الوحيد يحد مانمو'ت سوا

ريتال كانت لسه هتقوم

زين شدها اكتر :رايحه فين

ريتال : البس عشان ننام

زين : لا انا حابب ننام كدا

ريتال : بس يازين مش متعوده

زين :تتعودي وكل يوم هيبقي كدا ويلا اقفلي النور عشان ننام

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

اليوم التالي

نيڤين يتفوق وهي ماسكه بطنها : ابني عايش

شهاب : لا

نيڤين بتبص في عينيه برجاء : ارجوك قول ان ده كدب ارجوك قول ان لا وان ممشيش وسابني 

شهاب : مايمشي ربنا مبياباركش في الحرام ياهانم

نيڤين: انت ليي مش عايز تصدقني ان محدش لمسني غيرك افهم بقا

شهاب : مش عايز افهم كفايه بقا كفايه تمثيل

نيڤين: هيجي اليوم وهتعرف ان مظلومة في كل ده

شهاب : انا زهقت من كل حاجه اتجوزتك وانا فاكر انك شريفة واجي في الاخر انخدع انك اتلمستي قبلي ومن واحد عايش معانا في نفس البيت 

نيڤين: طلقني ياشهاب متخليهاش في نفسك طلقني 

شهاب بيقرب عليها ويبص في عينها بتحدي: طب قسما بالله مانا مطلقك يازبا'له ووالله زي ماخسرتوني اغلي ماليا لهخسرهم اغلي ماليهم 

بتدخل صباح عليهم 

صباح : حبيبتي صحيتي 

شهاب  وهو مش مهتم لصباح بيوجه كلامه ليڤين: نص ساعة وتكوني لبستي عشان نرجع البيت 

صباح : بس مش دلوقتي ياشهاب لسه بدري 

شهاب : احنا مش هنررجع لبيتنا الكبير يامرات عمي احنا هنرجع لبيتنا الخاص واظن كفايه دلع يحد كدا وانا راجل وعندي بيتي عن اذنكو 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

ريتال بتفوق وهي عينيها مغيمه بتبص حواليها مبتلاقيهوش موجود 

بتنادي : زين ززييين انت فيين 

بيخرج من الحمام وهو لافف الفوطة : اي وحشتك 

ريتال : يخربيتك طالع كدا ماتروح تلبس حاجه 

زين : هو. انتي يابت بتنسي اللي حصل بليل وتفوقي مش فاكره حاجه حاسس ان عندك زهايمر والله العظيم

ريتال : لا معنديش بس انا بتكسف والله 

زين بضحك : بتتكسفي كان باين امبارح انك بتتكسفي اووي 

رمي الفوطة اللي بينشف بيها شعره وقفل الباب 

= حاسس مش عايز اخرج من الاوضة  دي

ريتال بتبو'سه في خده اليمين والشمال : ومش عايز تخرج لي يازين الرجال 

زين : انتي شايفه ان لازم نخرج انهارده 

ريتال : لا لا انا عايزة اخرج انت مش عايز تخرج يبقي براحتك 

زين : مش هتخرجي 

ريتال بزهق وزعيق: زين في اي انا زهقت من التحكمات دي كل شوية مفيش خروج متتكلميش مع راجل متنزليش اطلعي فوق في اي انا ولا كأني مسجو'نه...!


الفصل 21/22/23 من هنا


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺




ادسنس وسط المقال

تعليقات

التنقل السريع
    close
     
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS