إجرام نفس الفصل الثاني بقلم ابراهيم الابيض حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
كان النظام جوه الاحداث
عباره عن مجموعات كل اربع او خمس بنات مجموعه
وكل مجموعه بتحاول تفرض سيطرتها علي الكل بالقوه
.وفي يوم كنا قاعدين في الحوش وجت بنت طلبت مني في جوله
(الجوله دي يعني اشتباك وقتال لحد ما واحده فيهم تسلم للتانيه وتبقي تحت سيطرتها
او بمعني اصح خدامه ليها
.تعمل فيها ال هيا عاوزاه
.ودي كانت التسليه في الاحداث وكل البنات كانت تعمل دايره حواليهم .)
وخرجت مني من الجوله مهزومه وبتنزف من كل حته في وشها
.البنت كانت اشد منها
. وبقت تخدها معاها العنبر
.تبات معاها غصب عنها
.عشان تخدمها
.وبالليل تمارس معاها ال*س*حاق غصب عنها
..قررنا احنا الاربعه اننا ننتقم لمني قبل هروبنا
.وحددنا اليوم والساعه ال بيكون الكل نايم
وجبنا بنزين من سيارات الموظفين
في الدار .ودخلنا العنبر .
بالليل وكله نايم وكانت معانا حديده
.كنا بنضرب البنت علي راسها وهيا نايمه تفقد الوعي .ودلقنا عليهم البنزين
وولعنا ..
الكل انشغل بيطفي الحريقه حتي الامن .
انتهزنا الفرصه وهربنا من علي السور .
كنا محتاجين مكان يكون امان .نسكن فيه .
مني كانت عارفه مكان
في
منطقه سكنيه
وبعدها تدخل طريق رمال ومناطق عسكريه
.. بعد ما مشينا نص ساعه في
علي الرمال مكنش في اي حد
.وكانت في وحده عسكريه دفاع جوي تحت الارض
.مهجوره من زمان .عباره عن اربع حجرات وممر طويل. ولاقينا فيه خوذ عساكر قديمه ودكك .ومتعلقات عسكريه .وكان الباب من الحديد
. سمك حوالي ٥٠ سم .يعني لو دانه مدفع اضربت عليه متاثرش فيه .
.كانت مني بتستخدمه .قبل ما تخش الاصلاحيه .
لو في زبون .معندوش مكان كانوا يروحوا هناك لممارسة الرذيله .
.كانت الدنيا ليل
..واول ما قربنا من المكان سمعنا صوت صراخ طالع من جوه ..
صوت راجل بيصرخ
..وصوت تاني بيضحك بكل شر .صراخ
يخلي اي حد يسمعه
.الدم ينشف في عروقه من الخوف
والرعب ويهرب من المكان
. كلنا اترعبنا ماعدا امينه
..عشان كانت عايشه مع دجاله وعلمتها كل طرق السحر الاسود
..وسمعت وشافت الحجات دي كتير
امينه... متخافوش يا بنات.
دا صوت روح
.اتعذبت وماتت هنا
وصوت الضحك دا صوت القاتل
.والارواح لسه موجوده في المكان عشان الجثث
.لسه موجوده هنا ..
وطبعا عشان المكان مهجور.واصوات الصراخ والاستغاثه
.بقي سكن لاي جن . مؤذي ..
سعاد .. طيب وبعدين يا بنات كدا مش هنلاقي مكان نقعد فيه
.(بقلم ابراهيم الابيض)
امينه .دي شغلتي .انا هدخل .وانتوا استنوني هنا
.محدش يخش ورايا غير لما اندهلكم
☠️ قبل ما تدخل امينه كانت بتقول بصوت واطي كلام مش مفهوم
.وأسماء غريبه .اول ما دخلت صوت الصراخ وقف
.وسمعنا صوتها بتقول بحق..زوبعه ..ولوبعه .
.والعفاريت الاربعه
.وبحق سلطانها عليكم
.إمركم ان تكوني في خدمتي
.وتظهروا لي خضوعكم
.والا احرقتكم
.دمدم
..سموم
..طمروش
.وبحق اسماء الملوك
..وبحق العهد الذي بيننا
وجب عليكم الطاعه.
.ولقينا دخان اسود طالع من جوه
. ريحته وحشه جدا .
.ونار نورت المكان . وخرج ضبعين شكلهم مرعب
وعنيهم منوره وانيابهم بارزه
.وكانوا بيبصولنا .وبيزوموا . وخرجت وراهم امينه
. شعرها كان منكوش
.وزي الشيطانه
.وشاورلتهم يقعدوا
. واطاعوا كلامها
: امينه ..يلا يا بنات احفروا حفره كبيره ندفن فيها الجثتين ال جوه
☠️ كلنا نفذنا كلامنا .شكلها كان يخوف
..وصوتها تخين
.مش صوت واحد دي اصوات كتير
بتكلم في نفس اللحظه ☠️
وبعد ما فحرنا القبر
خرجت امينه
وهيا بتجر كل جثه في ايد ..ورمتهم في الحفره وردمنا
.عليهم .
☠️ كنا خايفين نخش جوه .بس محدش بيقول للتاني
.كنا بنقوي بعض
.مجرد نظرات .كنا بنفهم بعض من غير كلام.. ☠️
سعاد . ايه حكايه الجثث يا امينه
امينه...
دول اتنين واحد استدرج التاني هنا .عشان يقتله
. مكنش يعرف ان التاني في نيته الغدر.
. واحد طعن التاني طعنه قاتله
بس قبل ما يموت قتله
. وكان بيصرخ زي ما سمعتوا . الصرخات والغدر والقتل
.والخلاء ال في الصحرا
جمعت حواليهم .
جن كافر .انا سيطرت عليه . وخليته تحت امري
.عشان يحرسنا .
واحنا نايمين
مني.هنام ازاي والجن حولينا .
.
امينه ..اجمدي يا بت ولا ال عملوه معاكي في الدار خلي قلبك حنين
هند....
☠️كانت ساكته .وسرحانه . ☠️
سعاد ..مالك يا هند سرحانه في ايه
هند...قلبي مش مرتاح
.عاوزه اخد حقي
.من جوز امي
.اخد مني كل حاجه غاليه عندي
.قتل امي
. وأغتصبني
.انا عاوزه اخد حق كل مظلوم ..
فاكرين البنات ال في الدار
...كلنا عارفينهم
بأساميهم
وعنوانيهم
.وعارفين حكايه كل واحده
..مش هتصدقوا
.لو قلتلكم عاوزه اخد حق كل واحده فيهم ..
مني .والله عندك حق ياهند
سعاد ..احنا عاوزين نفكر الاول هنعيش ازاي .هنصرف منين .
هند ... ..وهيا بتضحك
هنصرف من جيب ابوكي
سعاد ..انا بكلم جد مش بهزر
هند ..وانا كمان بكلم جد . ابوكي غني .وأكيد عارفه شايل فلوسه فين
ولا مش عاوزه .تخدي حقك منه
سعاد ..متقوليش ابوكي تاني ..مفيش اب يغتصب بنته(وبدأت بالبكاء) .
حتي لو مدمن...
دا مش بني ادم
دا كان بيجبرني اني اصرخ عشان يشعر برجولته
ويقدر يمارس معايا شذوذه
..ولما ارفض اصرخ كان يحرقني . بالسجاير
.دا حتي الحيوانات مبتعملش كدا .في بعضها
.مش مع عيالها.
(واستمرت تبكي .)
☠️(مرض نفسي يسمي بالساديه الجنسيه)☠️
أمينه .. بطلي عياط يابت واجمدي .. خلاص مش هنقعد نعيط ونسيب حقنا
.وحق كل بنت نعرفها .اتظلمت .هما ال هيعيطوا بدل الدموع دم
..بكره ابوكي هنضحي بيه للشيطان
..عشان قوتنا تذيد وخدامنا يبقوا من ملوك الجن
..دا طبعا بعد ما تخدي حقك منه تالت ومتلت ..........يتبع
🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹
ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇
وكمان اروع الروايات هنا 👇
انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
تعليقات
إرسال تعليق