القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اجرام نفس الفصل الثالث بقلم ابراهيم الابيض حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

اعلان اعلى المواضيع

رواية اجرام نفس الفصل الثالث بقلم ابراهيم الابيض حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

 

رواية اجرام نفس الفصل الثالث بقلم ابراهيم الابيض حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج   

قوليلنا بقا علي خط سيره ..

سعاد.. في قواد بيبعتله البنات

 .بس ممكن نصطاده من بره ..

مني ..ازاي 

سعاد .انا عارفه الطريق ال بيمشي فيه .. 

بنت مننا .هتلبس فستان ازرق عشان هو بيحب اللون دا 

.وبيثيره 

.اول مايشوفها خصوصا بالليل هيحاول يصطادها.وتستدرجه لحد هنا 

 .بمنتهي السهولة

 مني.. سيبولي انا الطلعه دي .دي شغلتي 

☠️وبدأنا ننفذ الخطه .مني لبست .وتشيكت .

وراحت معاها .هند .تراقبها من بعيد .

هند شافت عربيه وقفت قدام مني

 .وبدات يتكلموا 

صاحب العربيه راجل في الخمسين

. يبدوا عليه الثراء

 . والصحه.

صاحب العربيه ..مسا الخير .

مني.  مسا الفل ياباشا

........  متتفضلي اوصلك

مني ..وهيا بتركب العربيه .مش عاوزه اتعبك .

☠️ مني ركبت العربيه بجانبه 

.وتنظرله . وتبتسم.

..........اسمك ايه يا حلوه

مني ... ال تحسبه مش هتفرق كتير

..وانت اسمك ايه 

....... ادهم باشا

مني .وهيا بتضحك (ياخوفي يا بدران تكون دي النهايه )

ادهم ..وهو بيضحك

 طب الكلام علي ايه 

مني .. بالساعه ولا بالليله 

ادهم ..سبيها بظروفها وانتي وشطرتك ..

ادهم ..وهو بيديها رزمه فلوس . وادي اسبوع تحت الحساب

مني ...وهيا بتاخد الفلوس وبتبتسم ..تسلملي يا باشا 

ادهم .. هنلخص الكلام وكلمتين ابرك من جورنال

 ...ال عاوزه هعمله 

.وال هقولك عليه تنفذيه 

.اصل انا ليا مزاج خاص

 ومبحبش ال يقل مزاجي 

مني ..وانا تحت امرك 

ادهم..وهو بيدور مفتاح العربيه ..يبقا اتفقنا 

مني ..انا عندي مكان تحفه في الصحرا

 .انا وانت وبس .

ادهم .. صحرا 

... اعرفك بنفسي تاني

 اسمي ادهم باشا 

هنروح الفيلا بتاعتي 

مني ..بس 

ادهم .خلصت

 انتي اتفقتي واقبضتي الباقي بتاعي .الغي تفكيرك خالص .

☠️وطلع بالعربيه ☠️

هند شافت العربيه .اخدت تاكسي ومشيت وراهم ..العربيه دخلت فيلا ...هند وقفت التاكسي . ورجعت بيه عشان تبلغ البنات 

دخلت عليهم وهيا متنرفزه 

سعاد .. في ايه 

هند .الزفت اخدها علي الفيلا بتاعته 

سعاد ..يلا بينا ..هما لوحدهم دلوقتي.

هو بيفضي الفيلا من الشغالين عشان محدش يعرف حاجه 

هند .يلا بينا انا موقفه التاكسي بعيد 

.عشان محدش يعرف طريقنا .

وهننزل بردوا بعيد .

☠️ ومشيوا كلهم علي الفيلا 


☠️بقلم ابراهيم الابيض ☠️


دخلوا الفيلا من الباب الخلفي


.سعاد كانت عارفه طريق البدروم 

.

 ولما قربوا سمعوا صوت كرباج


 .وصوت مني وهيا بتصرخ ..


 وادهم بيضحك .قربوا اكتر عشان يشوفوا

 .لاقوا مني مربوطه ايدها ورجلها في شباك السرير 


.وشبه ع*ا*ر*ي*ه ..وادهم ماسك كرباج.

وبيضرب بكل قوته


 .وفي منتهي السعاده 


.ورمي الكرباج وقرب علي مني

 في السرير 

.وكان جسمها بينزف . وقرب من وشها 

وبيبص في عينيها.بتلذذ .


وحط ايده علي جروحها


.  وكانت ايده فيها ملح 


. ومني بتصرخ بكل قوتها .وهو

 بدإ .يقبلها .


 دخلت هند وضربته علي


 دماغه .بخشبه فقد وعيه ..


و.........يتبع 


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


ادسنس وسط المقال

تعليقات

التنقل السريع
    close
     
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS