expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية حورية السيف البارت الثاني Part 2 حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية حورية السيف البارت الثاني Part 2 حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية حورية السيف البارت الثاني Part 2 حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

حور : ابيه؟ 

سيف : مامتك صاحيه 

حور : اه 

سيف : مفيش اتفضل 

حور : اه اسفه… اتفضل 

مريه : مين يا حور 

حور : دا ابيه سيف 

مريه : اتفضل يا ابني 

وقعدو… 

سيف : اكيد حور قالتلك ع اللي حصل 

مريه : اه مش علي وصيه جدك

سيف : وانا جاي انفذ وصيه جدي 

حور لما سمعت سيف كانت مبسوطه بس مبينتش 

سيف : انا هتجوز حور كمان اسبوع 

مريه : وليه الاستعجال ي ابني والجهاز… 

سيف : جهاز إيه يا مرات عمي انا هاخد حور ب شنطه هدومها ولو مش هتجيب هدومها هاخدها هي 

حور(بضيق) :  هو انت بتشتريني؟ 

سيف : مش قصدي بس انتي عارفه اللي فيها وهي وصيه بس 

مريه : تمام يبني 

سيف : استأذن انا بقا 

مريه : انت لحقت يبني لسه مشربتش حاجه 

سيف : الوقت اتأخر ولازم امشي 


تاني يوم… 

حور : الو يا حياه 

حياه : ايه يا حوري 

حور : سيف كان عندنا امبارح 

حياه(بفرحه) : بتهزري اوعي تقولي هه

حور : هنتجوز كمان اسبوع 

حياه : لولولي مبروك يا قلبي اهو جه اليوم اللي مستنينه

حور : بس انا زعلانه سيف مش بيحبني وهبقي تقل عليه 

حياه : يا ستي مع الوقت كل حاجه هتظبط 

حور : عقبالك يختي 

حياه : بعد الشر يا ماما 

حور : هههه

حياه : ما تيجي عندنا انهارده 

حور : تمام ماشي 

حياه : اوك يا حوري


في الشركه عند سيف… 

السكيرتيره : استاذ سيف فارس بيه بره 

سيف : خليه يدخل 

فارس : ايه يا عم ينفع افضل بره كده كتير دا انا مش غريب برده دا انا ابن عمك برده مش غريب 

سيف : يعم ريح 

فارس : عملت ايه امبارح  يبني 

سيف : الفرح كمان اسبوع 

فارس : مالك متضايق ليه؟ 

سيف : انا بعتبر حور اختي موضوع جوازي منها دا حاسه مش نافع 

فارس : يا عم سيبها على الله 

…….. 

بعد ساعه حور راحت لحياه 

حور : ازيك يا طنط 

نجوي : ازيك يا حور

حور : الحمدلله 

نجوي : حياه في الجنينه بره 

دخلت حور لحياه… 

حياه : ازيك يا حوري 

حور : الحمد لله 

وقعدو يتكلمو….. 

بعد وقت… 

سيف روح علي البيت وفارس كان معاه 

ودخلو الجنينه 

سيف : حياااه 

حياه : نعم يا سيف 

سيف : ايه هي حور هنا…. ازيك يا حور 

حور : بخير الحمد لله 

فارس : ازيك يا حور 

حور : الحمدلله 

حياه (بإستفزاز) : ازيك يا ابيه 

فارس : ازيك يا رخمه 

حياه : شوف يا سيف هو اللي بيبدأ اهو 

فارس : في ايه يا بت انتي 

حور ضحكت 

سيف : فكك يا حياه… 

تعالي نقعد احنا في الصالون يا سيف 

حياه : رخم اوي يا ابيه يا رخم 😛

حور (بضحك) : مشي خلاص لسه فاكره تتكلمي كنتي قولي قدامه 😂

حياه : ايه دا هو مشي احم 

حور : يلهوي عليكي 😂

حياه : والله اللي عاجبني في جوازك انتي وسيف انك هتقعدي معايا ليل نهار يا حياتشي 😂

حور : حياتشي😂

وقعدو يتكلمو…. 

عند سيف وفارس…… 

فارس : والله حور دي عسل 

سيف : ما تتلم 

فارس : انت بتغير ولا ايه 

سيف : هقوم اضربك والله 

فارس : خلاص يا عم في ايه 

…… 

حور : انا همشي بقا 

حياه : انتي لحقتي 

حور : معلش عشان ماما في البيت لوحدها 

حياه : تمام يقلبي 

وطلعو هيا وحياه 

سيف : انتي هتمشي ولا ايه 

حور : اه يا ابيه

سيف : سيف استني اوصلك 

فارس (برخامه) انا كده كده ماشي هوصلها في طريقي 

سيف (بضيق) : تمم

حياه : مع السلامه يا قلبي 

حور : مع السلامه 

وسيف وصل حور وفارس لغايه الباب 

سيف : مع السلامه يا حور 

حور : مع السلامه 

وركبت مع فارس العربيه ومشيو 

فارس : سمعت انك انتي وسيف هتتجوزو 

حور : اه 

فارس : مبسوطه؟ 

حور : اه 

فارس : ربنا يتمملكو على خير يا رب 

حور : يا رب 


بعد شويه حور وصلت البيت… 

مريه : حور انتي رجعتي 

حور : اه يا ماما 

ودخلت حور بدلت هدومها وطلعت 

مريه : سيف كان هناك؟ 

حور : اه 

مريه : انا عارفه انك بتحبي سيف من وانتي صغيره 

واكيد مبسوطه انكو هتتجوزوا 

حور : مبسوطه ومتضايقه في نفس الوقت 

مريه : ليه؟ 

حور (بعياط) : سيف مش بيحبني وحاسه اني هبقي تقل عليه انا كان نفسي يكون مبسوط حتي لو مع واحده تانيه 

مريه : طب انتي بتعيطي ليه 

حور : ولا حاجه انا هدخل انام 

مريه (بحزن) : تصبحي على خير 

حور : وانتي من اهل الخير يا ماما 

ودخلت حور الاوضه وقعدت تعيط….. 


تاني يوم…. 

عند سيف.. 

فارس : صباحو فل يا عريس 

سيف : ما تتلم 

فارس : والله البت بتحبك يا سيف 

سيف: بجد؟.. اه قصدي انا مالي

فارس : انت هتخبي عليا دا انا اخوك 

سيف : اخبي ايه يا اهبل انت 

فارس : انت بتزعق ليه انت 

سيف : عشان كلامك مستفز 

فارس : ولا مستفز ولا حاجه انا اللي مش عارف انت مالك 

السكيرتيره : استاذ سيف في واحده عايزاك بره 

سيف : مين دي؟ 

– مش عارفه 

سيف : طب خليها تدخل… 

انتي بتعملي ايه هنا…. (بصدمه) 

يتبع


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close