القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زوجوني شاذا الجزء الخامس بقلم الكاتب عادل الصعيدي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

اعلان اعلى المواضيع

 

رواية زوجوني شاذا الجزء الخامس بقلم الكاتب عادل الصعيدي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

رواية زوجوني شاذا الجزء الخامس بقلم الكاتب عادل الصعيدي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

حسن جاله تليفون وسابني وطلع من الاوضه 

وسمعته بيقول للمتصل 

دقيقه جايلك يا دكتور 

وبعدها خرج من الاوضه ونزل لتحت 


وفي اللحظه اللي نزل فيها حسن الباب خبط بتاع اوضتي 

ولما قلت مين 

ردت عليا وقالت 

افتحي يا شيماء انا ياسمين 

استغربت لما قالت ياسمين 

وخصوصا ان ياسمين مش طايقاني من اول عرفتني فيه 

 واليوم جايه غرفتي ليه . يا تري عايزه مني اي 


المهم 

طلعت بجامه من الدولاب و 

فتحت الباب 

ودخلت عندي في الاوضه 

ياسمين اي مالك يا شيماء اتاخرتي بالفتح ليه مكنتيش عايزاني أجيلك 

حتي انا جايه اباركلك واللي خلاني جيتلك مش بشوفك تحت يعني 

رديت وقلت :

لا تشرفي باي وقت يا ياسمين 

ياسمين انا شيفاكي قاعده هنا علي طول اي مش عايزه تتمشي بالحديقه شويه او تشوفي الفيلا كويس وتتعرفي علي الا فيها

 

شيماء  اكيد عايزه بس كله بوقته يعني 


ياسمين ضحكت هههههه، لا قومي ننزل تحت اللبسي اي حاجه وهاخدك نتمشي شويه بالحديقه 


شيماء دلوقتي لا باباكي نزل تحت وممكن يطلع باي وقت 


ياسمين  لا متخفيش بابا معاه الدكتور عادل بمكتبه والجلسة بتاعتهم بتاخد ساعتين او تلات ساعات متقلقيش 


بصتلها وسكت وروحت علي الدولاب لبست عبايه 

ونزلنا انا وياسمين نتمشي في الحديقه 

واحنا ماشين سالتها عن موضوع الدكتور دي 


شيماء قوليلي يا ياسمين هو ليه باياكي بيتعالج من اي 


ياسمين ، اسمعي هقولك بس أياكي حد يعرف وخصوصا بابا لو عرف ممكن يموتني ويموتك كمان 


بصراحه قلقت من جملة الموت دي رديت وقلت 


شيماء ؛ لا متخفيش اتكلمي ومحدش هيعرف حاجه 

ياسمين الدكتور عادل دي أخصائي نفسي يعني بيعالج اللي عندهم مرض نفسي وبابا بيتعالج منه من زمان 

انا مش بخوفك بس دي الحقيقه 

والدكتور بيجي تلات ايام بالأسبوع وراح تشوفي بنفسك 


بصراحه خوفت اكتر وقلت ببالي كمان مريض نفسي دي كملت كدا 

المهم 

قلت انتهزها فرصه واسألها عن مامتها اشوف كلام حسن صح والا لا واعمل نفسي مش عارفه حاجه 


شيماء طيب ومامتك فين يا ياسمين 


ياسمين للاسف ماما هربت منه علي بيت أهلها بسبب الحاله النفسيه اللي بجيله وخصوصا انه مرات كتير كان بيضربها وياذيها. 


انا عروقي اتجمدت وببلع ريقي بالعافيه من اللي بسمعه عن حسن 


وبالحظه اللي كنا بنتمشي فيها انا وياسمين 

جالها تليفون وبعدت عني 


اتمشيت لوحدي لحد ما شفت اوضة المكتب بتاع حسن ولمحت الدكتور من الشباك 

قربت ناحيت الشباك 

من غير ما حد يشوفني عشان اسمع بيقول ايه 


ولما قربت منهم 

سمعت الدكتور بيقول لحسن 


الدكتور 

حسن بيه انا للمره الالف بقولك متخليش اللي حصل من فريده هانم يأثر عليك اكتر من كده 

وانا فاهم قصة جوازك من شيماء ليه 


رد عليه حسن وقال 

حسن انا تايه يا دكتور عادل ومش عارف اعمل اي 

كل اللي بفكر فيه اني انتقم من فريده  وخلاص 

ودي اللي هيحصل .


بصراحه انا مش فاهمه حاجه وقصة فريده دي شكلها حكايه غريبه 

واكيد فريده دي تبقي ام ياسمين 

اللي من شويه بتقول هربت 

انا لازم اعرف اي الحكايه 


بصيت علي ياسمين مالها اثر 

مشيت ودخلت الفيلا

وفي اللحظه اللي دخلت فيها الفيلا 

الدكتور كان طالع من اوضة حسن وخارج من الباب التاني 


اتمشيت في الفيلا لحد ما وصلت المطبخ 

ولسه هدخل جوه 

لقيت 

داده فاطمه وياسمين 

طالعين من اوضة ياسمين وطالعين بره 


استنيت شويه علي باب المطبخ 

ومشيت وراهم بره ومحدش شايفني 

وصلوا عند اوضه في الحديقه بتاعت الفيلا ودخلوا 

انا خوفت حد يشوفني رجعت تاني 

وانا بكلم نفسي يا تري هيا الاوضه دي بتاعت مين وفيها ايه 

الاوضه مفهاش غير باب واحد ومفهاش شبابيك 

بسرعه رجعت 

الفيلا 

وطلعت اوضتي واول ما فتحت الباب 

لقيت ...

تتبع


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


ادسنس وسط المقال
ادسنس اسفل المقال

تعليقات

التنقل السريع
    close
     
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS