expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

أحببته ولم ادري البارت الثالث والرابع والاخير بقلم بسمله بدوي حصريه وجديده

 أحببته ولم ادري البارت الثالث والرابع والاخير بقلم بسمله بدوي حصريه وجديده 

أحببته ولم ادري البارت الثالث والرابع والاخير بقلم بسمله بدوي حصريه وجديده 

بسمله بصدمه ...... ايهم السيوفي وبعدين قالت في نفسها اكيد تشابه اسماء عشان محمد قال امبارح اسمه ايهم الجارحي ايوه وبعدين قالت بخوف ...... حضرتك ممكن يكون في سوء تفاهم احنا منعرفش حد بالاسم ده ،بابا انت عارفه 

عادل بنفي...... لا بنتي طب متبلغ عني لي السبب اي 

الظابط ...... جيبوه

بسمله بغضب ...... يجيبوا مين حضرتك لو سمحتم سيبوه اكيد في سوء تفاهم 

الظابط ...... ابعدي مفيش سوء تفاهم ولا حاجه 

بسمله بصراخ..... سيبووووه بقولكم 

اخدوه ومشيوا 

بسمله بعياط وهي بتتكلم في الفون........ عمو مدحت تعالي بسرعه القسم اخدوا بابا 

مدحت بخضه...... ايه ماشي انا جيا اهو 

لبست بسرعه واخدت تاكسي وراحت القسم  

بسمله بخوف ...... لو سمحت مكتب الظابط فين 

في اكتر من ظاابط في القسم يا انسه بس الي موجود حاليا الظابط رياض المنفلوطي 

تمم ماشي هو فين المكتب   

على طول اول باب على ايدك اليمين 

ماشي شكرا ومشيت 

لو سمحت عايزه أقابل الظابط رياض المنفلوطي 

ماشي يا انسه ثواني دخل وخرج وقال ادخلي 

دخلت وفي عيونها الدموع وبس قالت بقوه ...... انا من حقي اشوف البلاغ والمحامي جاي حالا الوقتي واعرف مين الشخص الي بلغ عن بابا 


انا اهو 

بتبص وراها لقيته قاعد على الكرسي وفي أيده سيجارته بيدخنها بغرور وحاطط رجل على رجل وقال بخبث ..... مفاجاه صح 

بسمله بصدمه ......انت 

ايهم ببرود وهو بيشاور الظابط ...... بره يا رياض

حاضر يفندم ومشا 

ايهم وقف وطفى السيجاره في الطفايه وقرب منها 


بسمله بقوه مصطنعه......... انت تعرف بابا اصلا عشان تبلغ عنه يحيوان انت  ورفعت صباعها وقالت بتهديد عارف لو بابا مطلعش في ظرف  ساعه بالكتير  ها قاطعها وهو بيتني صباعها وقال ببرود......... هتعملي اي 

ها ها هقتلك

ايهم ببرود ........ انا ممكن اعمل بلاغ الوقتي بالتعدي على ظابط وتهديد بقتله في كاميرا في الاوضه هنا وبيشاور عليها ها صوت وصوره ويبقي انتي وابوكي  ها اي رايك   


بصتله والدموع في عيونها ......  لي بتعمل فيا كد


حق القلم وطوله لسانك بس عايزه ابوكي يخرج من السجن في شرط 

قالت بسرعه .....اي اي هو

تتجوزيني 

اييييييه

~••••••••••••••••••••••••••••••~

في مكان تاني 

منه بشر ......... بقا انا اتجوزه عشان اقهرها تيجي هيا في الاخر وتقهرني ااه ياني يماااا بقي انا اتجوز محمد الظابط وهي تتجوز لوا لوااااا يماا  واي طول بعرض بحلاوه ،مش الي معايا خله السنان اه


وربنا ما هسيبها تتهنا بيه 

_ها تعملي ايه 

بصي **************"

_اوبا ده انتي دماغك سم 

هي لسا شافت حاجه ده انا هخليها تمشي تكلم نفسها في الشارع هههه

وقعودوا يضحكوا هي وصحبتها

||4|| والاخير

احببته ولم ادري


تتجوزيني 

ايه لا طبعا قال اتجوزك قال 

خلاص انتي حره بس ماتجيش في الاخر تبكي اوك يقطه ومتنسيش ابوكي يعيني راجل كبير في السن مش هيستحمل لا سجن ولا فرهده  وعلى ما اعتقد عنده السكر والضغط صح امممم يعيني مش هيستحمل السجن ولا قاطعته بحزن وصوت باكي

خلاص خلاص موافقه بس طلع بابا 


ابتسم بخبث وقال .....كده تعجبيني ،وحالا حمايا العزيز يخرج 


بصتله بغيظ وشر وبتتوعدله .

رفع التلفون وقال .....طلع يبني عادل صالح من الحجز 

ثواني والباب خبط ودخل عادل جريت عليه بسمله وحضنته بلهفه وقالت ......بابا بابا انت كويس يحبيبي 

عادل بحب ومرح ...... متخافيش يبنتي أبوكي لسا شباب 

بصتله بابتسامه باهته 

قاطعهم ايهم بخبث.......احنا اسفين ي عادل باشا في سوء تفاهم حصل 


عادل بهدوء......... تمام بس اتمني المره الجايه انتبهوا كويس انا عادي امشي الوقتي 

ايوه 

طب السلام عليكم ومشا هو وبسمله

ايهم اتنهد وقعد يفكر هل الي بيحمله ده صح 

عقله .....طبعا صح دي ضربتك بالالم وكمان غير طوله لسانها 


قلبه .......بس انت قسيت عليها جامد انتي ماشوفتش نظره العتاب والحزن الي في عيونها عكس نظره المشاكسه الي كانت في عيونها 


عقله .......بس متخلقش لسا الي تمد أيدها عليا بس انا ليه مضايق كده وزعلان عليها 


قلبه ........ عشان حبيتها

 عقله ....ايه لا طبعا 

قلبه ......لا حبيتها والا لي قولي روحت ساعدتها كده من غير مقابل وكمان وزعلان عليها ومش قادر تشتغل من كتر التفكير فيها 

عقله ........ لا الحب ضعف وانا مش ضعيف وانا ساعدتها من واجب الانسانيه بس ايوه بس مفيش اكتر من كده ولا اقل

قلبه ......طب قولي ليه اشترط عليها بالجواز 

عقله ......عشان هعرف انتقم منها اسهل 

قلبه بياس ......انت حبيتها وعملت كده عشان متضعش منك 

قاطع شروده دخول حسام 

حسام بمرح ......مسا مسا على الناس الكويسه وعلى اجمد لوا في الداخليه كلها


ايهم ببرود ......انا مش فايقلك ي حساام

حسام بهدوء وجديه........مالك في أي 

ايهم حكاله الي حصل

حسام بحزن على حال صاحبه ......انت حبيتها ي ايهم 

لا محبتهاش

لا حبيتها ومتنكرش ده عشان أفعالك كلها بتأكد كده 

ايوه بحبها ايوه بحبها يحساااااام

حسام ابتسم

بس خايف خايف اوي يحسام لتكون لسا بتحب محمد ومبتحبنيش

شووووور بالتأكيد انت عايز بعد الي عملته ده تحبك ده زمانها بتدعي عليك يجدع


ايهم بخوف ........ تفتكر 

حسام بضحك........بهزر ههههه شوفت ده انت مش بتحبها ده انت بتعشقها يعم


ايهم قام واخد الفون ومفاتيح العربيه 

حسام باستغراب ......رايح فين

رايح اصلح أخطائي واعترفلها بحبي ومشا بسرعه ركب العربيه وهو فرحان وفجأه جاله تلفون وخلى الدم يغلي في عروقه


بعد شهر من الي حصل مابين حزن بسمله وتفكيرها الدائم في ايهم واعترفت أنها مكنتش بتحب محمد هي بتحب ايهم وأيهم الي من ساعت الي حصل وهو دافن نفسه في الشغل يهرب من الي حصل ومتعصب جدا ولكن مش قادر ينساها 


  في يوم ايهم صحى ولبس وساق عربيته لبيتها

رن الجرس الخدامه فتحت الباب ى الدم يغلي في عروقه محمد وهو قاعد هو وبسمله ومسك أيدها وسمعه بيقول ....... سامحيني انا مستعد اسيبها بس ارجعيلي انا بحبك

قبل ما بسمله ترد سمعت ايهم بيقول ......... انت بتعمل اي يبن******هنا 

محمد بخوف ......انا انا 

رد عليه بلكمه في وشه 

بسمله بفزع ........سيبه ي ايهم سيبه 

ايهم بغضب.......... امشي لو فتحت عيني ولمحتك همحيك من الوجود غوووووووور

محمد مشا( ووشه خريطه يعيني 😹تستاهل )

بسمله بغضب ....... اي الي عملته ده هاااا انت مالك بتعمل كل ده ليييييه ليييييه


ايهم بغضب وصوت عالي.........عشان بحبك بحبببببكككك من اول ما شوفتك على البحر 

بصتله بصدمه 😳 اي 

بحبك وعمري ما حبيت قبلك ولا هحب 

بصتله بدموع وقالت ....... ماينفعش

ليه مينفعش 

كدهو ما ينفعش انا مش هستحمل كسر ووجع قلبي تاني

وبعدين كل الي عملته

فرصه فرصه بس اسف والله على كل الي عملته سامحيني


بصتله وهي شايفه الحب والصدق في عينه ........قالت   موافقه 

بجد موافقه اوعدك عمرك ما هتندمي ابدا قاطعه دخول ابوها بغضب وهو بيقول شرفي يولاد 

بسمله بخوف ......بابا ا انت فاهم غلط

قاطعه ايهم بضحك.......اي يدوله ما انا قايلك ومعرفك 

بسمله😲 مش فاهمه حاجه

فلاش باك 

ايهم رد على الفون 

الو 

ايهم السيوفي معايا

ايوه 

انا فاعل خير وبقولك بسمله مابتحبكش هي بس مستخدماك لعبه بس عشان تقهر منه ومحمد إنما هي مش بتحبك 


انت مييييين 

انا فاعل خير وبقولك ابعد عنها عشان هي وخداك بس مصلحه انا لو منك افركش الخطوبه الي بينكوا وقفل السكه بسرعه 


قعد يفكر في الكلام وفعلا اقتنع في الكلام بس فضل ورا الرقم لحد ما عرف أنه رغم منه ودي خطه منها  وبعدين قال في نفسه .......انا ازاي معرفتش أن هيا 

في نفس اللحظه الي عرف فيها دخل عليه عادل بغضب شديد وصوت عااالي ...... اي الصور دي فهمني


ايهم وهو بيشوف الصور الي على الفون .

يعمي اسمعني بس

حقيقيه ولا

ايوه حقيقي بس مش زي ما انت فاهم(كانوا فيها بيرقصوا وقرببين من بعض )

عادل ضربه بالبوكس في وشه .

ايهم بهدوء........افهمني بس اسمعني  وحكاله الي حصل 

عادل بغضب........ابعد عن بنتي احسنلك ي ايهم

ايهم بغضب.......لا مش هبعد كافيه كل البعد الي بعدته وبنتك مش هتكون لحد غيري 

عادل ببرود......... تعالي اشرب معايا شاي بكره 

ايهم بغضب وبعدين ركز في الكلام .......افهم من كلامك انك موافق 

عادل بضحك.......هههه ايوه بعد ما شوفت نظرت الحب والإصرار الي في عيونك موافق 

 

أند فلاش باك

بصتله بابتسامه 

طلعت بتحبني زي ما انا بحبك بس بس انا خايفه خايفه لاتكسر تاني قلبي مش هيستحمل والله انا 

قاطعها وهو بيمسح دموعها برقه وقرب منها وباس جبينها

بحبك والله ولا عمري حبيت قبلك ولا بعدك 


بصتله كده وبعدين هزيت راسي وضحكت 

وقولت .......ازغرط 

هازغرط وقامت مزغرطه 

كله قاعد يضحك عليها 😂😂♥️

تمت 


بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close