expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية غيرة الحب البارت الثالث واربعون والرابع والأربعون والخامس والأربعون

 رواية غيرة الحب البارت الثالث واربعون والرابع والأربعون والخامس والأربعون 

رواية غيرة الحب البارت الثالث واربعون والرابع والأربعون والخامس والأربعون 

فجأة الجرس رن وراح فتح
ملك ازيكووو... اخالتوا.. اماما
محمد انتي بتتكلمي كدا ليه يابت انتي
انا اختك شكلها مصطبحة اقبض عليها
ملك مصطبحة اي يا بتجاز انتي هدي شوية
انا هادية اهو يختي
ملك انا جعانة يا نااس
انا و انا
محمد ياما
انا هكلك همنم
محمد بضحك هتكليني اي
انا همنم
لقيتو بيضرب كف ب كف وهو بيضحك
محمد بضحك طفلة... واقسم بالله نسرين مابتقولها
انا متكولش دمغنا... مني اعمليلنا حاجة ناكلها بطننا وجعتنا من أكل المطاعم دا
مني حاضر هعملكم عدس
انا محمد لااااا
مني بضحك وداني ياد منك ليها فى اى مالوا العدس
محمد ملوش دا تحفة.. بس احنا محصلناش الشرف ندوق حاجة حلوه زي دي
مني ومالوا انولهولكم
انا محمد لا شكرا مش عيزين
مني لا ازاي لازم تدوقوه
محمد وربنا احلف مانا واكل
انا وانا مش جعانة خلاص شبعت
الكل ههههه
مني هخش اعمل العشا
انا بس بلاش عدس ونبي
مني بضحك يابت بهزر
ودخلوا المطبخ
انا بقلك اي يا سطاا
محمد اي يا سطاا
انا ماتسلفني امك اسبوع بس
محمد لا امي مش هينفع.. خدي ملك
[[system-code:ad:autoads]]ملك اي دا
انا ملك اي وبتاع اي ملهاش منفعة دي... انا اخد مني
محمد عارف ان ملك ملهاش منفعة بس مش هينفع امي
انا ليه
محمد محتاجها تعملي كنافة ب المانجة لما تعملها ابقى خديها
انا هههه
ملك خلوا بالكم انتو كنتو بتهزقوني من شوية
اناعادي يا ملك انتي وخدا ع كدا
محمد وهو وباصص ف الفون ع فكرة بتهزقك انا لو منك مسبهاش
انا جرا اي يا باشا متخليك محضر خير
محمد طبعا يابنتي امال انا بعمل اي دلوقتي بهدي النفوس اهو
انا انت كدا بتهدي النفوس اومال لو عيزنا نولع ف بعض هتعمل اي
محمد هتصل ب المطافي
انا خفة
ضحك ف الجه الأخرى... قعدنا نسمع التلفزيون وفجأة مسكت الفون وجبت الأغنية وعليت الصوت وكذالك ملك مسكت ف ايد ملك ووقفنا
انا عم المغامر جاي بيديني أوامر قال اي فاكرني تامر قدام البيت فجر هسحب موزنبتي وهروح اركب مركبتي وانده للبت حبيبتي واقطف ورق الشجر
كان قاعد وباصصلنا بستغراب
محمد اقعدي يابت انتي وهيا ف حتة
انا قلعت تيشرتي ع ايدي لفيتو والسلاح من جنبي شديتو والي جالي ب الخوجة شكيتو دانتو فرقة عويلة
ملك رسمت خط بخبط ونط عمال بحط وانا مش داري
[[system-code:ad:autoads]]انا بضړب واصد واشتم وارد والخصم جي بيضرب ڼاري
ملك بيقولي اجري راح خد برجلي قلتلوا مۏت وانا مش جاري
كان بيبصلنا ب صدمة
محمد انتو بتقولو اي
انا متخدش ف بالك
ملك يلا
انا طب خد تعالي ف الدري
محمد پصدمة دراى
انا اقفش مادة مخدرة
ملك دا دماغنا مش مستحملة
انا لا انا مش حافظة الحتة دي..
محمد بجد والله
انا اه هقلك اصل انا يدوبك سمعتها ب الصدفة ف ملحقتش احفظها
محمد ب الصدفة امال لو كانت مقصودة... اجري يابت انتي وهيا افتحو كتاب بدل مافتح دماغكوا
انا لا وع اي... يلا
ملك يلا
مسكنا ف ايد بعض ودخلنا واحنا بنغني
محمد يارب الصبر من عندك ونبي
خالتي عملت العشا وندهت لينا وطلعنا اتعشينا وعملت نسكافية ليا انا وهو وعملت ليهم شاي وكنت مسكة الفون
والدتي يا شيخة مبتزهقيش مشفتكيش مسكة كتاب من الصبح
انا ع فكرة انا كنت بذاكر وانتو الي نديتو ليا
والدتي طب قومي هاتي كتبك يا حلوه.. مراجعة
انا مالك
والدتي ذي ماسمعتي
انا لا شكرا يا ماما انا داخلة اذاكر
والدتي قلت في مراجعة.. اخلصي
انا پخوف محمد محمد هيراجعلي صح صح يا محمد... محمد هيراجعلي
والدتي لا انا الي هراجعلك.. يلاااا
دخلت اجيب كتبي وانا ببصلوا ينجدني من الموقف دا
انا ااااه يا شبابك الي ضاع يا إيمي هتروحي ف شربه ميه دانا هاخد علقة محصلتش
اخت كتبي وقعدت
والدتي تحبي نبدأ ب اي الأول
انا الي حضرتك تحبيه
والدتي بتعجبني وانتي واثقة ف نفسك كدا.. هنشوف دلوقتي
انا ف نفسي هو في حاجة وددتني ف داهية الا الثقة ب النفس منك لله يا محمد يابن مني
والدتي يلا يا حجة هبدأ ب الدراسات
انا حلو دا يلا
وبعد دقائق
والدتي تمام كدا... اممم انجليزي
انا اممممممم
وبدأت اسمع الكلمات ف كراسة واشرح الي فهماه والتصريفات
والدتي تمام بس محتاجة تركزي فيه اكتر
انا ماشي
والدتي هو انتي معدتش عليكي كلمة حاضر دي
انا حاضر يا أمي حاضر
وبدأت ف انها ترجعلي ف كل ماده
والدتي بس كفاية تعبت
انا امال انا اقول اي
والدتي الرياضة والانجليزي شدي حيلك فيهم شوية
انا ماشي اقصد حاضر
دخلت كتبي وجيت وقعدت
محمد شطرة
انا دا العادي
محمد يخربيت الغرور
انا تلميزتك
محمد هههه
انا بص
محمد من اي دي
انا وحدا صحبتي عورت ايدي
محمد دا سايبة أثر بسيط
انا بس مش باين ع فكره
محمد دا مين المتخلفة دي .. وازاي تعمل كدا
انا من تانية اعدادي دي... كنا پنتخانق ف الدرس
محمد وعورتك ب اي دي
انا ب اديها
محمد ب ايديها!!
انا اه اظافرها... غرزت ظافرها ف ايدي
محمد هار اسود وكنتو ف الدرس وازاي المدرس يسكت عن حاجة زي دي
انا ماهو مكنتش لسا نزل... بس انا ضړبتها
محمد وهو ماسك ايدي وبصص ع مكان الچرح يخربيت الغباء دي معندهاش عقل خالص.. ملكيش دعوة بيها
انا عيا بنت عمت رحمة صحبتي ف بتمشي
---
معنا ف الدروس وكدا بس كلامي معها قليل كانت بعتالي مسج بتقول انا بحبك ومش عارفة اي قلتلها بطلي محڼ بصراحة انا مش طيقها من ساعتها بت بغل اوي رحمة بتقلي كانت بتعمل كدا مع بنت خالتها.. تخيل مرة قفلت ع ايديها الباب قصد
محمد وليه دا كلوا
انا بتغير منها وكانت بتتخانق معها ع طول... بت بغل اوووي
محمد معلش ملكيش دعوة بيها خالص
انا ماشي انا اصلا مش بحبها خالص
محمد ويستحسن متحبيهاش... تجنبيها خالص
انا حاضر... هو دا فيلم ولا مسلسل
محمد لا فيلم
انا بس شكلوا مش مخيف تتحسد
محمد لا ومترجم كمان يعني بصي كارمك
انا هههه
والدتي طب تقلب يا ذكي منك ليها هات التفاح الحړام
انا لا متقلبش معنتش بسمسعو بقى بارد
والدتي انا الي بقلك اقلب
انا اوووف
ضحك وقلب ع زي الوان
حسيت نفسي هنام ف نمت ع رجل امي
والدتي في اي مالك
انا عندي صداع
مني تعالي
نمت ع رجليها وقعدت تدلكلي راسي لحد مانمت
وبعد وقت مش عرفة قد اي
مني إيمان.. اصحى نامي جوا
انا حاضر صحيت اهو
قمت وانا بطوح ودخلت الاوضة و اترميت ع السرير
تاني يوم
والدتي إيمان ايمان اصحى
انا نعم
والدتي يلا عليكي درس وهنرجع البيت
[[system-code:ad:autoads]]انا حاضر صحيت اهو
اخت دوش ولبست الاسدال واديت فرضي ولبست لبس الدرس وطلعت
محمد صباح الخير
انا صباح النور... صاحي بدري يعني مش عادتك
محمد انا مطبق اصلا منمتش
انا انا نمت وانت لا
محمد بضحك يخربيت هبلك
انا يلا يا مامااااا
محمد مستعجلة ع اي مش فاهم دا الساعة 6
انا احلف
محمد وربنا
انا طيب
ببص على لقيتو سند راسوا ع الانترية وحط المخدة ع وشو
انا حظابط حظاااابط... أي دا.... حظاااابط
محمد اي اي
انا انت نمت
محمد اي الحوار دا مصحياني من النوم تقليلي انت نمت
انا خلاص اتخمد
وكنت سيباه ومشيا ف مسك ايدي
محمد خدي بس راحة فين... عيزة اي
انا شوف كدا دا صح
اخد الكشكول يشوف الواجب
محمد كلوا صح...برافوا 
انا طب شوف الانجليش طيب
محمد دي هتبقى ever
انا بضحك بس عملت already كمان... عملتهم لتنين يعني... وحدا ف النقط والتانية اضافيه الاجابتين
محمد شطورة هو تقريبا مفيش الا غلطة او اثنين ف دي حاجة كويسة مرة ف مرة كلهم هيطلعوا صح
اخت الكتاب وانا فرحانة لانوا دايما بيشجعني ف دي حاجة بتديني طاقة ان اكمل
محمد هو اي دا
انا دي المذكرة جبتها من مستر
[[system-code:ad:autoads]]اخدها وشاف كل صفحة
محمد دي مترجمة كمان
انا اه
محمد ذكرتيها
انا مش كلها
محمد ع فكرة مهمة 
انا مانا ذاكرت فيها لسا هكملها متقلقش
محمد ماشي
قعدنا نستنا امي لحد ماطلعت
والدتي يلا
انا يلا
نزلنا ركبنا العربية ومشينا
كنت بصة من الشباك ومطلعة ايدي ف الهوا
محمد دخلي ايديك يا بابا
دخلت ايدي وفتحت الفون لحد ماوصلنا ماما نزلت وانا نزلت وراها
انا باي
محمد باي اي استنى هنا
انا نعم
محمد تعرفي ان فاضل شهر واحد وتخلص 2023 وندخل ف السنة الجديدة
انا اي دا بجد
محمد اممم
انا عيد الكريسماس قرب يعني انا متحمسة اوي
محمد كل سنة وانتي معيا
انا دا يعني اي دا
محمد هو اي الي يعني اي
انا يعني دي معناها اي
محمد هيا ليها معنا غير كدا ولا اي
انا هو انا الي قيلاها ولا انت
محمد لا اناا... انا غلطان لحضرتك متأسف جدا... باي
وركب العربية
انا خد هنا... انت زعلت من اي
محمد لا مزعلتش
انا طب قولي المفروض اقول اي وانا هقول
محمد اصلا... باي يا إيمان
انا باي
دخلت اخدت دوش ولبست بيجامة النوم ومسكت الفون وانا نايمة لحد ماحسيت ان بغمض قفلت الفون ونمت
تاني يوم
صحيت اخدت دوش واديت فرضي ولبست ومشيت
ف الطريق
والدة انجي مشفتيش انجي يا إيمان
انا هشوفها فين دانا لسا طالعة من البيت وراها ع الدرس اهو
والدة انجي دي من الساعة 6 مش ف البيت
انا لا مش عرفة اذا حضرتك امها ومش عرفة انا الي هعرف وبعدين ازاي تطلعيها الساعة 6 اصلا
والدة انجي قالتلي ان عليها درس
انا درس اي دا الي الساعة 6... انتي غلبانة اوي والله... عيزة حاجة هتأخر
والدة انجي لو شفتيها ابقى خليها تيجي
انا انا لو شفت وش انجي دلوقتي هفرمطو ليها عشان انا زهقت منها
والدة انجي لما اشوفها بس... كذا مرة اقلها بلاش تمشي مع مي ومفيش فايدة
انا ربنا ياخد مي وانجي ف ساعة وحدا سلااام هتأخر
واسرعت مشيتي كان في شوية ولاد بيسظرفوا
انا هو يوم باين من أولو... لو مكنتش متأخرة واقسم بالله مكنتش هخلي لوشكم ملامح... حاجة حزن أشكال مهزأ ع الصبح
وكملت طريقي ووصلت الدرس متأخر
المستر كنت لسا بسأل عليكي... يلا بسرعة هنبدأ
قعدت وحضرت الحصة وبعد كدا روحت... كنت قربت ادخل ع بيتنا
هاجر خدي هنا تعالي
انا اي في اي
هاجر معنتش بشوفك الا وانتي راحة الدرس
انا لا مبتشوفنيش وانا جايا
هاجر بضحك مابهزرش والله... تعالي اقعدي معيا شوية
انا روحي شفيلك لعبة العبي بيها اجري
هاجر يابت احترمي نفسك انا اكبر منك... بقيتي تنكة اوي
انا لا والله انتي الي مبفهميش
هاجر لاحول ولا قوة الا بالله
شيرين إيمااااان
انا في اي يابا وداني
شيرين خدي ارسميلي دي ونبي
انا اي دا
شيرينالميس قالتنلنا نرسمها وب الكلمات دي
انا مين الميس التافها دي ماتكتبوا
---
الكلمات وخلاص
شيرين دي الميس هدي
انا اي ياعني الميس هدي تافها برضوا
شيرين ارسميهم بقى
انا عليا مذاكرة
شيرين دا بسرعة اهو والله
انا اووف هاتي... أي القلم دا
شيرين مالوا
انا روحي هاتي قلمي من ماما مش بعرف ارسم الا بيه
شيرين ياربي ع الفرهضة
انا انتي هتحوري البيت هناك اهو انجزي ولا هروح انا بتلكك
شيرين خلاص يا ڤضيحة
افتكرت محمد لانو بيقلهالي ع طول ف ضحكت
هاجر في اي يا هبلة
انا تؤ وليه الغلط
هاجر انتي يابت مش طيقالي كلمة كدا ليه
انا انا عمتا مش طايقه حد ف فكك مني
هاجر ليه في اي حد عكسك
انا وعيزة اعيط ايوا
هاجر بضحك انتي كل ماحد كل يوم لما حد يعكسك تيجي تطلعيه علينا
اناانتي عرفة اي إلى مدايقني
هاجر اي ياضنايا
انا ان انا كنت متأخرة عرفة لو مكنتش متأخرة كنت رحت لحستو التراب... والحظ رحت الدرس متأخر والمستر مشفش الواجب بتاعي
هاجر بضحك معلش المرة الجاية ابقى لحسيه التراب
انا ع فكرة انا مبهزرش.. اخرسي بقى عشان مش طيقاكي
هاجر هو اي دا 
جت شيرين وادتني القلم
شيرين هو اي القلم الغريب دا
هاجر بس شكلوا جامد بصراحة جيباه منين
انا جالي هدية
[[system-code:ad:autoads]]هاجر من مين
انا مش لازم
القلم كان بينك وعليه وردة صغيرة من فوق وملفوف ب خيط بينك زي ضفيرة وعليه اسمي
وبعد دقائق
انا يلا باي
هاجر بقلك
انا اي تاني يا بومة
هاجر كرامتي...المهم تعالي اقعدي معيا انهارده بليل
انا تؤ بليل مش هخرج بابا هيزعق
هاجر طب الظهر
انا بذاكر
هاجر العصر
انا هكون بلبس عشان امشي ع الدرس
هاجر بعد العصر
انا هكون ف الدرس
هاجر طب بعد الدرس
انا هيكون بليل وقلت بابا هيرفض
هاجر امشي يا إيمان امشي مش عيزة اشوف وشك
انا طيب باي
هاجر طب يوم الجمعة
انا بضحك مش هبقي هنا
قلعت الشبشب وكانت هتحدفني بيه طلعت اجري ع البيت
والدتي في اي
انا مفيش
والدتي كنتي وقفة مع مين دي
انا شفتيني ازاي
والدتي اكيد مش مخاوية شفتك ف الكاميرات
انا اه صح... دي هاجر
هزت راسها وانا دخلت غيرت هدومي وقعدت اذاكر ولقيت الفون بيرن
انا I will adjust
محمد Its not a time for culture.
انا اي سدت النفس دي
محمد little princess
انا OK your apology is accepted but dont repeat it again
محمد From my eyes daughter of my heart
انا يخربيت المحڼ الي انت فيه
محمد مين الي بيسد نفس التاني دلوقتي
[[system-code:ad:autoads]]انا انت طبعا... انا غلبانة
محمد Eman you know how to shut up
انا سكت بس ع فكرة لو سكت هتكلم مين
محمد هكلم نفسي
انا امال رانن ليه... باي
محمد اي البت دي... انتي يا حجة انتي بتتلككي ولا اي
انا هتلكك لييييه
محمد قولي لنفسك
انا بقلك فكك من الهبل دا... الجو حلو اوي انهارده
محمد اه
انا اسكت انت دلوقتي
محمد بتعملي اي
انا بعمل نسكافية
محمدبتكلم بجد والله
انا وربنا بعمل نسكافية
محمد اوعي تولعي فنفسك طيب
انا لا هو انا هبلة...... اااااه
محمد اي اي في اي انتي كويسة إيمان يابنتي
انا دا المج اتكسر
محمد طب الحمدلله جت سليمة ف داهية المج انتي كويسة
انا انا كويسة... بس دا مج ماما دي هتنفخني كنت بجيب المج بتاعي من الدرج ف مطولتش ايدي خبطت ف المج بتاع ماما
محمد يلا عوضنا ع الله... خالتو طيبة مش هتعمل حاجة
انا واقسم بالله لو مسكتش لتف ف وشك.. قال طيبة
انجي إيمااااان
انا عيزة اي يا بومة ..انتي اي إلى جابك
انجي بتطرديني ولا اي
انا اه
انجي طيب
وقعدت
انجي بتكلمي مين
انا باي دلوقتي
محمد تمام باي
وانتهت المكالمة
انجي مين
انا وانتي اش حشرك
انجي مش عيزة اعرف يختي
انا طبعا جايا تقوليلي نذاكر وبتسيبيني اذاكر وتقعدي تلعبي ف الفون ولا الي ممعكيش فون متقعدي تلعبي بي فونك ف بيتكم متزهقنيش
انجي تصدقي انا استاهل ضړب الشبشب دانا جايا اقلك ع الي حصل
انا هااا صدعينا بقى
انجي لا انا محتاجة عصير عشان اعرف اتكلم
انا اعملك حاجة تكليها ب المرة... ماتخلصي يابت... خدي نسكافيه اهو
انجي لا مش بحبو
انا مانا مش هعرف اعمل عصير بصراحة قومي اعملي انتي
انجي مش عيزة حاجة
انا استنى في علبة كبيرة كنت جياباها بس مانجة
انجي يلا مش مشكلة
انا انتي هتتنكي ولا اي
انجي خلاص ياستي
انا قومي هتيها عشان مش قدرة
راحت جابتها وصبت ف كباية وجت وقعدنا نتكلم
انا ع فكرة احنا قعدنا نتكلم ونسينا ان علينا درس
انجي لا انا منسيتش جيبا كتبي ولبسه اهو
انا اروح البس انا كمان
اخت هدومي ورحت لبست وجيت الف الطرحة قدام المراية
انجي ماتخلصي يا إيمان
انا بت انا خلقي ف مناخيري انا اصلا بتطلع روحي ع ما بلفها ف متصدعيناش
انجي في اي يابت هو انتي ع شكة مابتصدقي حد يتكلم بتروحي فتحة مبتفصليش
انا ومسكت القالم وشيلت الصفاحة ووجهتو عليها اكنو سکينة واقسم بالله لو سمعت صوتك لدخل فيكي السچن
انجي طب خلصي
انا شوف تاني هتقولي خلصي هو انا بلعب مانا بلفها اهو
لفيت الطرحة واخت الكتاب والفون وطلعنا
انجي استنى الحكومة جايا
انا اي دا بجد... احيه يلا يا انجي هنتأخر ع الدرس
انجي عيزة اشوف هيعملوا في اي
انا انا هبقي اقلك يا انجي يلا عشان علينا درس
انجي وانتي هتعرفي منين هو انتي شفتي
انا
---
هعرف وخلاص... يلا بقى... والله هتفضلي وقفة كدا... اما ماشيا خليكي وقفة بقى
ومشيت وقربت اوصل ع الدرس
جنة استنى
انا يا احيه نقصاكي يا أرأور... عيزة اي
جنة راحة درس عند مين
انا ميس اسماء
جنة اشمعني قعتي من عند أحمد
انا عادي مفيش سبب معين
جنة انتي ډخلتي ف روم الرياضة
انا كل امافتكر ادي للمستر الرقم انسى
جنة انتي بتيجي ف مجموعة الساعة كام
انا 5...اي التحقيق خلص
جنة بضحك انتي مش طيقة نفسك كدا ليه
انا ومش طيقاكي ولا طيقة حد.. حلي عني بقى
جنة روحي دانتي بت كئيبة
ببص لقيت انجي جت
انا احيه لحقتي
انجي يلا يا حجة الساعة الا 10
انا لا متهزريش
انجي شوفيها كدا كمان
طلعت الفون وشفتها
انا دا الا 5 كمان... ايوا ماحنا طلعين ونص النهارده بسبب حضرتك خلتيني انسى ابو شكلك
انجي جيبيها فيا بقى جيبيها فيا
انا ماهو لازم اجيبها فيكي انتي الي مأخرانا
فضلنا نعاتب بعض لحد ماوصلنا الدرس اخدنا الحصة وكنا مروحين
انا اعقلي بقى احنا مشيين ع الطريق
انجي بضحك والله كان شكلهم مسخرة
انا طب وطي صوتك فرجتي علينا الناس
ولسا مكملة ضحك
انا انتي لو فضلتي تستظرفي كدا انا همشي من الطريق التاني عشان مينفعش الي انتي بتعمليه دا واسرعي مشيتك شوية قدري ان المغرب بيأذن والجو بيضلم
[[system-code:ad:autoads]]انجي اهو ياستي اطلع اجري يعني
انا لا يا ختي مدى بس هو دا الي انا عيزاه
انجي اهو اهو
انا واقسم بالله انتي الي يمشي معاكي يستاهل اكتر من كدا... مش هتحصل تاني صدقيني
روحنا ع البيت غيرت هدومي اترميت ع السرير ومسكت الفون وفتحت الواتس شوية وبعد كدا نمت
تاني يوم
صحيت بدري زي عادتي ورنيت عليه
انا الو
محمد الو
انا مهمتك انهارده مش كدا
محمد اه
انا ربنا معاك
محمد انا ممكن اكون عايش لحد دلوقتي بسبب الدعوة دي
اخت نفس وحاولت معيطش
محمد الو
انا ايوا معاك اهو... هو انت هتمشي امتى
محمد الطيارة 10 دقائق وتطلع
انا تيجي ب السلامة انشاء الله
محمد انشاء الله... مترنيش عشان فوني مش هيبقى معيا عشان عارف انك بترني ف الدقيقة تلات الاف مرة
انا بضحك ماشي
محمد بضحك يلا باي
انا لا الاه الا الله
محمد محمد رسول الله
انا باي
محمد باي يابت قلبي
وانتهت المكالمة
قفلت الفون واخت كتبي وطلعت كنت ماشيا سرحانه ف الطريق
داليا الجميل سرحان ف اي
انا يخربيتك خضتيني... ولا حاجة... انتي راحة فين كدا
داليا راحة اجيب طلبات للبيت
ابتسمت ليها وسكت
داليا تعرفي احلى حاجة بتعجبني فيكي اي
[[system-code:ad:autoads]]انا اي
داليا بضحك انك ف عالم موازي... ملكيش دعوة بحد هنا خالص.. ولا حتى بتخرجي تقعدي مع حد
انا البعد عن الناس راحة وانا حبيت الموضوع بصراحة... وبعدين الي عيزني يجيلي
داليا عندك حق
وصلت ع الدرس وهيا كملت طريقها.. رحت لقيتهم قعدين مكاني
انا مكاني دا ع فكرة
زينب مكانك مكان رحمة هيا الي قعدة فيه
رحمة كانت هتقوم ف كنت هروح اقعد انا ف مكان تاني بس كلامها استفزني ف عملت عيند معها
انا لو قمتي هيبقى فيها زعل اقعدي مكانك... مكاني مكان رحمة ازاي مش فهمة ع اساس ان قبل كدا رحمة كانت بتقعد ع رجلي ماهي كانت بتقعد هنا انتي الي مكانك مش هنا
أميرة احنا جينا لقيناه فاضي
انا اي شغل ابتدائي دا الي يلحق يقف الأول هو احنا ف طابور الصباح... يااا مستر لو سمحت داااا مكانيييي
المستر دا مكانها وسعو
لقيتهم وسعولي وقعدت
انا جاتكم القرف بقيت اكره الحصة دي بسببهم... وانتي اي الاستسلام دا... انا كنت هقعد ف مكان تاني بس هيا الي استفزتني
رحمة هما كانو هيقعدوكي انتي عادي بس هما عملين عند مع هاجر مش عرفة مش بيحبوها ليه
انا هيا هاجر دي تتحب اصلا!
رحمة هههه
انا بس اشمعني مش فهمة
رحمة أصلها كانت هتقعد هنا بس هما مرديوش ف راحت قعدت هناك كدا
انا عيال مستفزة بشكل... وبزات أميرة مكانها دا يا خدني انا وانتي
ساره احنا بعد كدا نيجي بدري... احنا علينا امتحان يوم الخميس ع فكرة
انا اي دا بجد
ساره اه لسا قايل
انا ماشي
خلصت الدروس ورحت ع البيت ذاكرت انجليزي ومسكت الفون شوية وكان عليا درس رياضة ف قمت لبست واخت كتابي ورحت... وخلصت ورجعت ع البيت كنت تعبانة ف نمت بدري
تاني يوم
مفيش حاجة مهمة حصلت
والدتي يلا
انا يلا
ركبنا ورحنا ووصلنا قدام البيت وطلعنا رنيت الجرس وملك فتحتلي سلمنا عليها ودخلت سلمت ع خالتي
انا بقلك يا خالتي... متعرفوش حاجة عن محمد
مني لسا والله يا إيمان... ربنا يسترها ربنا يحميك يابني يارب
الكل يارب
ملك انا راحة الدريب
انا ماشي
كانت لبسه طلعت وقفلت الباب ورنت الجرس ورحت فتحت ليها
ملك معلش نسيت فوني ع الدرج ونبي يا إيمان
دخلت جبتو واديتو ليها
ملك يلا باي
انا باي
نزلت ورجعت رنت الجرس تاني
ملك بضحك معلش هاتي الشاحن
انا اووف
ودخلت جبتو واديتو ليها نزلت ولقيت الجرس بيرن شديت هيلز من الجزمة ومسكتو وفتحت الباب وكنت هخبطو بيها لقيتو ف وشي
محمد اي دا في اي... رفعة ف وشي البتاع الغريب دا كدا ليه دي مقابلة تقابليني بيها لو كنت اعرف كدا مكنتش جيت والله
حطيت الهيلز مكانو ودخلت
محمد
---
اي دا
كنت قعدة ومسكة الفون عادي ولا اكنو موجود
محمد إيمان انا جيت ع فكرة
انا اه اهلا اتفضل
2
بصلي بستغرب وقعد
محمد انتي كويسة
انا اه كويسة
محمد طب حتى حضڼ اي حاجة ضړبة بوز ليه كدا حد مزعلك
انا لا
محمد طب امال فى اى
انا مفيش
محمد لا فى انتي متغيرة اوي انهارده
انا لا عادي
محمد بتردي الجواب ع قد السؤال زي ميكون بتكلميني ڠصب عنك... مالك
انا كويسة
محمد لا والله... طب ممكن تسيبي الفون وتركزي معيا شوية بعد ازنك يعني لو تكرمتي
انا وقفلت الفون وحطيتو جنبي لا عادي... اتفضل
محمد انا زعلتك ف حاجة ازعلك ازاي هو انا كنت هنا اصلا... احم حد زعلك ف غيابي طيب
انا لا
محمد طب فى اى يا إيمان انا مصدقت خلصت المهمة عشان اجي اترمي ف حضنك وانتي قلباها نكد
بدون رد
محمد طب قوليلي مين للي مزعلك طيب وانا هجبلك حقك
انا انت عبيط هو حد يقدر يزعلني
محمد لا انتي ممكن تاكليه.. احم طب فى اى طيب
كنت عيزة اقولو بس مش عيزاة يفكرك اني غيرانة
محمد ومسك ايدي ردي عليا
انا بفزعة لان كنت سرحانة ها اي
محمد طب قولي اي إلى مدايق احسن انا كدا الي هدايق عامل زي الاهبل
[[system-code:ad:autoads]]انا هههه
محمد هو انتي ضحكتك بتحلو ولا عشان بقالي كتير مشفتهاش
بصيتلوا عصبية
محمد بضحك خلاص مش موعد الفراولة تطلع دلوقتي
مردتش وكملت ف برودي
محمد يالهوييي الطوم يا ناس يقولو الواد اتجن... لدرجادي مكنتش وحشك... بس انتي كنتي وحشاني ع فكرة
بصيتلوا وكنت عيزة اقوم احضنو بس مقدرتش
محمد يخربيت دا حضڼ يا شيخة الي زلتينا عليه
انا بطل قلة أدب وروح احضن اي حد ومتقرفناش
محمد وانتي حضنك زي اي حد برضوا
انا ولا ولا محڼ كلاب مبحبش مرارتي مش مستحملة التلزيق دا
محمد مشاء الله مش عارف اودي رومنسيتك فين بصراحة
بدون رد
محمد إيمااااان انا بدأت ادايق... مالك
بصيتلوا وقمت وقعدت بعيد
لقيتو قام ودخل سلم ع ماما وخالتي وقعد شوية جوا ولقيت جاب هدومو ودخل ياخد دوش ولبس ودخل اوضتو كنت بكلم صحبتي ومكنتش عرفة اعمل اي طلع وانا قفلت الفون بسرعة وقعدنا نسمع التلفزيون ومكنش حد بيتكلم فجأة
محمد انا لو افهم بس اي إلى مزعلك كنت اعرف اتصرف
بدون رد
محمد انا جاي تعبان ومصدقت اشوفك وانتي مش طيقة تبصي ف وشي حتى... افهم انا عملتلك اي
انا انت خاېن وغشاش
محمد انتي بتكلمي مين انا
[[system-code:ad:autoads]]انا بكلمك انت هو فى خد غيري وغيرك
محمد انا خاېن وغشاش
انا اه... اعمل بريئ يالا 
محمد انا مش فاهم
انا كنت بتعمل اي ف أسبانيا يا حظابط
محمد اي السؤال دا مانتي عارفة كنت ف مهمة
انا كنت فمهمة ولا مع المزز
محمد بستغراب مزز
انا اه مزز مستغرب ليه
محمد مزز مين دول إلى هروح ليهم أسبانيا يا ايمان
انا معرفش صحبتي قالت كدا
محمد صحبتك مين
انا مش لازم
محمد بعصبية مين يا ايمان
انا مش هتعرفها وبعدين متغيرش الموضوع
محمد مزز اي وكلام فاضي اي انا كنت ف مهمة وانا قايلك كدا
انا معرفش مايمكن خلصت المهمة وطلعت مع البنات
محمد تاني هتقولي بنات انتي يابت عيزة تجننيني اسيب مهمتي واروح للهبل دا نفسي افهم صحبتك مين الي قالتلك كدا وانا اجيبها من قفاها
انا متغيرش الموضوع لو سمحت
محمد هبص لمين وانتي معيا يا إيمان
انا ولا محڼ كلاب مبحبش
محمد مش عارف من غير الرومانسية الي انتي فيها دي كنت هعيش ازاي
انا ماهو قلتلوا انت واحد متربتش
عشان تروح تتصرمح مع البنات هاا
محمد يادي الليلة الي مش فايتة يا حبيبتي بنات اي دول إلى هسيب مهمتي عشانهم والله العظيم مشفتش الا مضيفة الطيران دانا اخر تعاملي مع البنات هو انتي
انا ماهي مضيفة الطيران دي مش بنت
محمد يالهوي طلبت منها عصير يا ايمان
انا وتطلب منا عصير ليه
محمد بتريقة كنت اطلب ميه يعني ولا اي مش فاهم
انا هنستظرف
محمد والله العظيم وانا بقلها مبصيت عليها كنت حاطط الهاند فري وماسك الفون وباصص فيه وطول الفترة الي كنت موجود فيها ف الطيارة مش هقلك مبصتش ليها انا نمت اصلا يعني مبصتش ع حد خالص
انا لا برضوا البنات هناك كتير
محمد وهو بيخبط ع وشو واقسم بالله ماشفت زفت بنات هو انا كنت مركز ف حاجة غير المهمة اصلا هو انا رايح العب يا جدعان
انا كنت اتخمدت ومطلبتش العصير مكنش لازم يعني ياكشي تولع ولا ټموت حتى
محمد يارب اموت واخلص هستريح والله
انا بعد الشړ...حرام عليك
محمد حرام اي بس ياشيخة كفرتيني ... بس اي الحلاوه دي
انا اي
كنت لبسة عباية نبيتي وفيها خيوت ع شكل ورد
محمد اي اي بس اي الجمدان دا
انا انت هتتلم ولا اي حكايتك
محمد لا وربنا دي زي ميكون متفصلة ليكي يا بطل
انا بنفاز صبر يالهوييي
محمد خلاص يا ڤضيحة... طب ع الاقل مطولاكي شوية بدل مانتي مش بينة من الأرض كدا
انا طب غور من قدامي كدا بقى
محمد هههه
انا بتضحك ع اي يا مستفز انت
محمد بضحك احزانك بتضحكني اوي
بصيتلوا بعصبية وكشرت لقيتو ضحك اكتر
انا وزقيتو اوعي
---
من قدامي كدا
محمد بضحك استنى بس
انا هات فونك طيب
محمد لا خلاص روحي
انا هات والله مش هعمل حاجة هلعب بس عشان فوني هيفصل
محمد مليتيلي الفون لعب حرام عليكي
انا خلاص مش عيزاه اقلك امسحهم مش عيزة حاجة انا...
محمد بمقاطعة بس خلااااص اي مبتفصليش امسكي
اختو وقعدت وانا كنت بلعب فتحت الواتس شوية والعبت ف الألعاب شوية وكنت بمسح لعبة وانا بمسحها بصيت لتلفزيون ڠصب عني بدل مامسحها مسحت الواتس رحت رميا الفون وطلعت اجري ع المطبخ اتحامي ف خالتي بصلي بستغرب واخد الفون راح مبرق ب عينو وضارب ع وشو
انا ونبي ونبي خلاص
محمد وهو بيعض لياقة التيشيرت وبيشدو بعصبية ونبييي ايييي قليلي ونبي اي دا كان عليه شغل مهم
انا بضحك اعمل اي ڠصب عني هو انا قصدها
محمد لا لسمح الله هو انا قلت كدا
مني بضحك في اي في اي
محمد مسحت الواتساب
مني واي المشكلة نزلوا تاني
محمد ازاي دا كان عليه شغل مهم... نفسي اديكي ف وشك واقسم بالله ايديك بتاكلك ممكن تتشلي لو معملتيش مصېبة
والدتي حصل... علقھا
انا معلش والله ڠصب عني
محمد بلا ڠصب عنك بلا بتاع بقى
واخد الفون وطلع وانا وخالتي فطسنا ضحك
[[system-code:ad:autoads]]والدتي ليكي نفس تضحكي
انا والله ڠصب عني
طلعت لقيتو ماسك الفون ومندمج تقريبا كان بينزلو
انا عادي يا حظابط مانا الواتس بتاعي اتمسح و الفيسبوك كمان
محمد اقعدي دلوقتي ف حتة بقى نفسي اقوم اكلك
انا هو انا مكرونة
محمد لا بسبوسة
انا هي دي شتيمة ولا اي طيب
محمد اقعدي بقى الله يكرمك دلوقتي انا مش طايق نفسي
قعدت وربعت رجلي ومسكت الفون وكنت بغني بصوت واطي
انا مش بيجيلي نوم غير ع صوتك نيميني وانا ف الحلم هرن عليكي كلميني مش بطمن غير ف حضنك طمنيني باسوردات تليفوني ب اسمك ارحميني
بصيت ع التلفزيون وانا بكمل غنا وبصيت عليه ب الصدفة لقيتو بصصلي
انا اي دا في اي
محمد كملي
انا ليه
محمد مش عارف بصراحة تخيلي انتي كدا تكون اغنيه بتتكلم عن حياتك شعورك اي... ولا شعور اي انتي بمتحسيش اصلا
انا الله يكرم اصلك
محمد يا شيخة اتنيلي.. متقليش كلام مش فهماه بعد كدا
انا طيب... شوف انت بتعمل اي واقعد ساكت ونبي
محمد سكت
كنت مسكة الفون وهو كذالك وبعد شوية لقيتو بيصفر ب لحن بتاع اغنيه انا عرفها بس مش قدرة افتكرها
انا اوبا انت بتصفر اومال معيشنا ف عائلة الحج متولي ليه وعامل كئيب
[[system-code:ad:autoads]]محمد احم انا مصفرتش.. انتي بتتخيلي
انا لا كان زمان الكلام دا الحين كل شيئ يختلف لم يعود كما كان
محمد اي ناشونال جوغرافيك الي انا فيها دي
انا بضحك قول بس دا لحن اغنيه اي
محمد معرفش
انا بتكلم بجد والله انا سمعتوا قبل كدا
محمد مش عارف برضوا فكري انتي
انا طب صفر تاني كدا
محمد تؤ
انا امال هفتكر ازاي انا... اوووف
قعدت عمالة احاول افتكر لحد مافتكرت
انا افتكرت افتكرت... دي معيا دي حكاية خلتني اعيش ف فرحة ملاكي بهواكي دي عنيكي بجد جارحة مختلفة وانتي عرفة انك انتي الي ف خيالي والباقي دي بواقي وانتي قمر الليل العالييي... هيا صح هيييي وعرفتها هييي
نظر ف الجه الأخرى وضحك
انا لا بس حلوه والله
محمد بجد والله
انا بطل تريقة والله حلوه... اول اغنية تكون مش لعصام صاصا بس حلوه
محمد طب اقعدي ب مصاصا بتاعك دا
انا بضحك ولا مسمحلكش اسمو صاصا مش مصاصا
محمد اهو كلوا هبل
انا بضحك برضوا.. طب بقلك
محمد هااا
انا هات حظابط أحمد عز
محمد وهو ماسكني من التيشيرت اجيب اي
انا حظابط أحمد عز.. في اي
محمد انتي عرفة لو عنت اسمعك بتقولي حظابط لحد غيري هعمل فيكي اي
انا هو دكتور ولا اي.. ماهو ظابط
محمد تبقى تقولي ظابط.. مش حظابط
انا ماهي هياهيا
محمد لا مش هيا هياهيا
انا حاضر مش هقول كدا سبني بقى
محمد اهو
انا طب هات حظابط حسام الي ف الف حمدلله على السلامه
وطلعت اجري ع المطبخ
محمد لو كنت مسكتك مكنتش هخلي لوشك الحلو دا ملامح والله
طلعتلوا لساني وانا ورا العمود
محمد امشي لجيلك
انا ماشيا اهو... دنيا فيها البدع مفيهاش الغلبان لتعيش طيب جدع لاما تعيش متهان حبل الود اتقطع فوق خليك فهمان ايوا الجدع أتواجع... مش فكرة بقى
محمد مانا لو جيتلك مش هخليكي تفتكري حاجة خالص
انا ليه هتعملي سوفت وير
محمد لا هفرمطلك دماغك
انا شرير
محمد عارف
انا شيطان
محمد عارف برضوا
بصيتلوا بقرف وسبتو ودخلت أوضة ملك كانت قعدة هيا وحنين ملك كانت مديني ضهرها وحنين ف الوش شاورت لحنين تسكت
انا الحقيييي يا ملك
ملك ااااااه... أي دا في اي
وقعت ع الارض من الضحك
حنين بضحك مسخرة
انا متجمعين ف المقاپر انشاء الله
ملك الله يخليكي
حنين يخربيت فالك
انا بس يا وجه النسناس انتي... اوعي كدا اما اقعد
ملك بقلك يا ايمان
انا هاا
حنين اقلك انا يا ستي... أصحابها متجمعين يوم الأحد وهيا عيزة تروح وخيفة من محمد لا يزعق
انا انا قلت التجمع دا مش بيجي من وراه خير... اي يا ختي المحڼ دا دانتو لما تكبرو مش هطيقوا تبصوا ف وش بعض
ملك ونبي مش نقصة
---
تريقة بجد عيزة اروح
انا امتى
ملك بليل
انا ايييي...ماهو اكيد هيرفض الفكرة
ملك طب اعمل اي
انا مش عرفة بقى
ملك انتي اكتر وحده تعرفي تقنعيه ع فكرة
حنين صح
انا انتو اټجننتو...مليش دعوة انا
حنين حرام عليكي يا ايمان طب حاولي ولو مرضاش قليلنا خطة من خططك بس نتجه لسهل الأول بدل الفرهضة دي
ملك يلا بقى يا ايمان ونبي
انا طب خلاص اخرسي بقى عشان مدكيش ف وشك....
طلعت وانا خاېفة بس اتشجعت شوية وعديت من قدامو وهو باصصلي لحد ماقعدت وبصيتلوا لقيتو باصصلي بصيت الجه الأخرى بسرعة
محمد في اي
انا مش عرفة سلامو عليكو
وكنت هقوم امشي
محمد اقعدي
قعدت مكاني بسرعة
محمد كنتي عيزة اي
انا مش لازم
محمد وبعدين
انا مانا لو قلتلك هترفض فا الأحسن مقلش
محمد وليه بتقولي كدا
انا لان عرفة انك بتقول لا ع اي حاجة
محمد هو انتي بتعملي كدا عشان أوافق صح
انا نفسي افهم انت جايب دماغ امك دي منين... انت مين الي قالك
محمد عشان عارف دماغك
انا طب بص
محمد بصيت
انا بضحك شفت اي... احم نرجع لموضوعنا
نظر ف الجه الأخرى وضحك
انا ههههه... هكمل
محمد بضحك ماتكملي هو انا حوشتك
انا بضحك مانت بتضحكني
[[system-code:ad:autoads]]محمد انا الي بضحك ولا انتي دلوقتي
بصيتلوا وكنت هتكلم رحت خبطة ع ع الانترية ب ايدي وانا بضحك و مسكت المخدة وحطة وشي فيها وفطسط من الضحك
محمد وهو بيشيل المخدة نفسك يابابا نفسك
انا بضحك طب بص متبصليش وانا بتكلم
محمد يخربيت الهبل.. اهو
انا لا خلاص بصلي
محمد هو انا لو قتلتك تزعلي ولا مش هتلحقي
انا مش هلحق.... ماتسيبني اكمل بقى عمال كل شوية تقاطعني هو اي دا
محمد حاضر انا اسف جدا اتفضلي كملي حضرتك
انا اختك ياقلب امها
لقيتو بصلي ورفع حاواجبو الاثنين ب استغراب
انا سيبني اكمل بقى
محمد وهو بيهرش ف شعرو اتفضلي سامعك
انا أصحابها هيتجمعوا يوم الأحد عند وحده صحبتهم وعيزينها معاهم وهيا عيزة تروح
محمد واشمعني مجتش قالتلي
انا خيفة منك لترفض وتزعق ليها
محمد لا مش هرفض
انا يعني انت موافق
محمد اه
لقيتها طلعت من الاوضة وحضنتو وهو بدالها الحضن
محمد بعد كدا لما تعوزي حاجة متتردديش للحظة انك تقليلي ومټخافيش وان كنت بتعصب عليكي ف دا عشان مصلحتك والله
ملك عرفة وانا مبزعلش والله
انا وبمسح دمعة وهمية يا الاهي لقد تأثرت كثيرا سوف ابكي
الكل ههههه
[[system-code:ad:autoads]]ملك شكرا يا إيمان
انا تك نيلة هو انا عملت حاجة هو وافق ع طول اصلا
ملك اخويا الي ليا...ربنا يخليك ليا يا حبيبي
محمد ابقى علمي ايمان ونبي يا ملك عشان بتحدف دبش
انا دا محڼ وتلزيق وانا مليش فيه
محمد وبيتف تفة وهمية دي أشكال ينفع معها رومنسية... ابو الي يتكلم معاكي ... حاسس ان بكلم واحد صحبي ع القهوه
حنين ملك هههه
بصيتلوا بقرف ورفعت حاجبي
ملك يعني كدا انت موافق اروح
محمد اه... خالد هيوديكي ويجيبك عشان انا هبقي ف مهمة يوم الأحد
ملك وهيا بتبسو من خدو تيجي بالسلامة ان شاء الله
وحضنتني وباستني من خدي
ملك بضحك يخربيت خدودك
انا بضحك اي دا تخنت
ملك لا بس لذيذة اوي
انا اي دا
محمد بس يابابا
ملك لا كدا كتير مش لدرجة تغير عليها مني
محمد اقعديلك ف حتة بقى
انا تعالي يابت يا ملك سيبك منو
محمد سيبك منو!!! يابت اتلمي
انا وقمت انت شايفني متبعترة انت زوتها اوي انا مش قعدة ثانية وحدا ف البيت دا انا نازلا
محمد اقعدي يابت
انا بس انا عيزة انزل
محمد هننزل بس اقعدي مش دلوقتي
انا اوووف
محمد إيمان
انا عايز اي من زفتة
محمد خلاص اسكتي
انا يعني اسكت
محمد اه
انا طيب
وكنت هقوم ادخل جوا
محمد استنى بهزر وربنا في اي... بقيتي حساسه زيادة عن اللزوم كدا ليه بهزر
انا لا مش حساسه ولا حاجة انا مزعلتش اصلا
محمد يا شيخة
انا وع وشك البكاء انا مزعلتش
محمد اي دا والله العظيم بهزر انا اسف والله مش هقلك تسكتي تاني اهدي اتكلمي براحتك بهزر وربنا.. معلش
انا وحطيت ايدي ع وشي لا
محمد طب خلاص والله... طب اعمل اي عشان اراضيكي طيب
انا هنلعب
محمد بس دا
انا وبمثل البكاء خلاص
محمد خلاص ماشيييي
انا هنلعب.. دوق
محمد اي دوق دي
انا حنين الحجات الي ف الدرج جوا
محمد اي دا في اي
جبت الحجات الي جابهالي من السوبر ماركت الي انا بحبها
محمد لا متهزريش
انا لا مش بهزر... دوق دا لبان
محمد انتي عبيطة لا
انا انت شكلك مش مصري ع فكرة انت من المقاطعة
محمد مش هدوق حاجة انا هيا ناقصة تلبوك
انا طب ع فكرة دا حلو اوي... دوق بس
فتحت بقو ڠصب عنو وحطيتو
محمد سناني... اي القرف دا...بتكليه ازاي دا... هرجع وربنا اوعي...
انا انت اوفر ع فكرة دا حلو... امسكي يا ملك امسكي يا حنين
واكلنا منو وهو تفها ف الژبالة
محمد جاتك القرف انا لو بشرب ويسكي مش هيبقى كدا
انا طعمو تحفه
محمد بطلي كدب بقى
انا ههههه... يلا الي بعدو
محمد هو في بعدو
انا اه يا حبيبي ولسا
محمد اه طب انا تعبان دلوقتي نكمل بكره تصبحوا ع خير
انا والله مايحصل مش عليا الكلام دا هتدوق يعني هدوق
محمد هعيط وربنا انتي بتعملي فيا كدا ليه
انا دا مرشملوا
محمد ال الاي
انا بضحك معرفش بس
---
هما قالولي كدا
محمد بضحك هما مين
انا الشركة
محمد هقفلها... هقفل ام الشركة دي بس استنى عليا
انا لا حرام متبقاش قطاع أرزاق كدا الله
محمد طب متستفزنيش لعملها بجد
انا انت بتهددني.. انت بتهددني دا بيهدددني... طب والله لعيط
محمد عيطي.. إيمان اقلك انتي طالق
انا طلقاني يا فوزي
محمد هو مش كان صلاح من يومين
انا لا بقي فوزي
محمد علي بركة الله... نجهز نفسنا للإسم القادم
انا بضحك بالله عليك جربها
محمد تبا لكي
انا اي دا بتشتمني
محمد اه
وقفت ونطرت الشبشب من رجلي وطلعت اجري وراه
انا بتشتمني يا قليل الادب
محمد عيب كدا يا إيمي
انا ماتتحرم نفسك يا اسمي ايمان إيمااااان انت سامع
محمد سامع
انا وهتدوق المرشملوا
محمد لا كدا كتير
انا وحدا بس
محمد بس انا مش عايز... انتي مصرة كدا ليه حطالي فيه ثم
انا اه حطالك في ثم فران عشان ټموت واخلص منك غور
محمد هغور خالص
اخد المفاتيح بتاعت العربية ونزل
انا هو زعل مني
حنين مش عارفة
انا مكنتش قصدي والله
حنين ماهي دي المشكلة انك مش فهمة الكلام الي بتقوليه ازا كان يزعل او يفرح
انا طب يعني اعمل اي دلوقتى متوقعتش يزعل انا كنت بهزر وانتي عرفة
[[system-code:ad:autoads]]ملك في حل
انا اي
ملك تتصلي بيه ساعتها هيعرف انك مهتمة او تستنيه لحد مايرجع وساعتها زي قلتها
حنين من رأيي رني عليه
وبعد دقائق
انا احم الو
محمد الو
انا انت فين
محمد خرجت اشم شوية هوا
انا طيب يعني.. هو انت زعلت من كلامي انت مكنتش اقصد والله بهزر
محمد لا مزعلتش عارف انك مش قصدها
انا طب هترجع امتي
محمد شوية كدا
انا ماشي باي
محمد باي
وانتهت المكالمة
حنين مظنش انو اقتنع
انا اوووف و.....يتبع
رواية غيرة الحب
البارت الاربعة والاربعون
انا اوووف وبعدين
حنين مش عرفة بصراحة... باي عشان عليا درس دلوقتي
انا باي
نزلت وفضلت انا وملك
انا تراني زهقت
ملك والله انا الي زهقت منكم
وبعد دقائق سمعت صوت الباب بيتفتح
انا احيه جه
ملك ماتتحركي هتفضلي قعدة كدا
انا اوووف راحة.. بس هقولو اي
ملك معرفش اقفي قدامو والي يختر ع بالك قليه
انا ازاي دا
طلعت لقيتو بيقلع الجاكت وحطو ع الكرسي وقعد ومسك الفون
انا ف نفسي يابختك واحد متخرج بقى يمسك الفون براحتو انما انا يا عيني عليا...
محمد وهو باصص ف الفون هتفضلي تقري كدا كتير
انا هههه... محمد
محمد نعم
انا هو انت زعلت مني
[[system-code:ad:autoads]]محمد ب احساسك انتي شيفة الي قلته ممكن يزعلني او لا
انا هو بص انا اصلا مش فكره انا قلت اي بس عيزة اقلك ان والله مبقصد ازعل حد وانت عارف انا ببقى بهزر
محمد مانا مش زعلان
انا بجد
محمد وهو وماسك ايدي اه بجد
انا هو انا ممكن أسألك سؤال
محمد اتفضلي
انا بضحك هو انت حقيقي
محمد بضحك لا خيال
انا ههههه... هيا الي بت تافها صحيح قلة أدب و مسخرة
محمد ههههه
انا يخربيت ضحكة اهلك يا شيخ
محمد انا سمعت ع فكرة
انا طب سلام اصل امي بتناديلي
وطلعت جري ع جوا لقيت ماما وخالتي بيسمعو التلفزيون جوا
مني بضحك متقليش جاب ړعب
انا لا دانا الي زهقت من شكلوا عيل بارد
ملك اممم طب وبالنسبة لضحكتو اي نظامها
انا وضړبتها ف بطنها وبصة ع امي وخالتي متخدوش ف بالكم دي تافها اساسا... ثم كملت بصوت واطي... وحيات امي ماشي
ملك يا ما... انا عليا درس
انا هتيجي مسيرك هتيجي
طلعت بسرعة اخدت الكتب ونزلت
لقيتهم مشغلين ع التلفزيون ناس بتعمل اكل وحلويات
انا حظاااااابط الحق يا حظابط
محمد في اي انتي بتندهي ع عيل تايه
انا تعالي شوف امك
محمد مالها ماهي قاعدة كافية خيرها شرها اهي
انا بص ع التلفزيون كدا
محمد انا جعت
مني لا مش وقتك خالص دلوقتي لما اقوم بقى
محمد اي الام دي... دانا مشفتش حب كدا بصراحة اقلك يا ماما انا شبعت...
مني الله يخربيت زنك قايمة
محمد لا والله مانتي قايمة زي مانتي انا هتغدا برا انا وإيمان
انا كنت قلتلك اني جعانة ماتتكلم عن نفسك انا بحب اكل مني
مني البت دي الي دايما فتحة نفسي
انا حبيبتي
محمد تصدقي هنتغدا برا ڠصب عنك
مني انت بتعلي صوتك عليها قدامي كمان... انا معرفتش اربي..
محمد يا أمي انا معلتش صوتي وربنا انا دا صوتي العادي
انا مفكرنا ف قسم هنا ولا اي
محمد هش مسمعش نفسك
مني انت بتهددها كمان وانا واقفة
محمد انتي قعدة ع فكرة يا ماما
مني امشي يالا يا مستفز انت من وشي
لقيتو شدني وطلع
انا الحقونييي... يا منى الحقوني يا ناس
محمد في اي يا هبلة انتي هو انا خطڤك
انا امال اي مسكة الحرامية دي انا بريئة والله ياباشا
محمد مټخافيش هتتسجني ف حبس انفراضي
انا كمان انفراضي
محمد مش احسن ماخليكي مع المجرمين يفكروكي بت كيوت ب شكلك دا يروحو قتلينك
انا لا كتر خيرك... انا مش كيوت ع فكرة عشان مزعلكش
محمد يا شيخة اتنيلي هو انا الي بقول كدا شكلك الي بيقول كدا
انا أخرس يا شكلي متتكلميش يا شكلي
محمد يخربيت الهبل
انا الله يخليك
محمد طب بطلي برود
انا اهووو
محمد يابت متعليش صوتك
انا اوعي انا سيبالك الحتة وداخلة
محمد خدي هنا بس
انا لا
محمد هقلك
انا لا برضوا
محمد طب ماشي
وطلع يجري ورايا وانا بجري وبصوت واضحك
انا ومستخبية ورا العمود اهدا يا كبير وصلي
---
ع النبي
محمد عليه افضل الصلاة والسلام... بس برضوا هجيبك
ومد ايدو ورا العمود وشدني وانا بصوت وبضحك
محمد شفتي
انا بضحك سبني الله يخليك
محمد اسيبك اي بس دانا مصدقت لقيتك
انا هو احنا كنا بنلعب خلاويص يا عمنا
محمد اه وانا الي اختك ف الاخر من بينهم كلهم... ومش هسيبك
انا انت بتقول اي
محمد لا متخديش ف بالك
انا طيب
مني امسكوا
محمد امتي ربنا يتوب عليا بقى هو لازم انزل انا
مني اه مش انت رجل البيت بعد ابوك
محمد اقنعتيني... ربنا ياخدني
بصتلوا بعصبية ودخلت
محمد بضحك اهي زعلت...استنى بس...تعالي هقلك... يا منمن
دخل وراها لقاها بټعيط
انا احيه
والدتي هو اي الي حصل
محمد بضحك وربنا انا كنت بهزر.. الولية دي حساسه ذيادة شوفي اختك
والدتي اتلم يالا... أي الي حصل
انا هو الي غلطان ع فكرة يا ماما... هو قالها ربنا ياخدني
والدتي ياخدك انتي ماشي اي إلى يزعل مش فهمة
انا يا ماما مش انا.. عليه هو الي بيقول ربنا ياخدو... أي دا هو اي الي يزعل مش فهمة هو انا عادي اموت
محمد بعد الشړ.. انشاء الله انا وانتي لاء
انا يلا ف داهية امال انا لا انا لسا صغيرة
[[system-code:ad:autoads]]محمد سامعة يا خالتي بنتك الي معندهاش ډم
والدتي معندهاش ډم فعلا
محمد بضحك خلاص بقى يا ماما
مني مفيش حاجة روح هات الطلبات
محمد وهو بيبوس ايدها حاضر... حقك عليا
وباس راسها ومسك ايدي ونزلنا
انا انت في اي.. ماتمشي براحة زي البني ادمين طالع تجري كدا ليه
محمد اجري اي انا مشيتي كدا عادي اهو
انا عادي اي دانت الخطوة منك عندي ب 10... براحة انت ساحبني والاسدال طويل وهتكعبل كدا امشي براحة اي روح المرسيدس الي جواك دي
محمد لا فيراري
انا هتفرق يعني
محمد اه طبعا
انا الحق كلب كلب هصوت وربنا
محمد عرفة لو صوتي هعمل فيكي اي هاخدك طلطيش لحد مانوصل البيت
انا طب حوشو طيب حوشو
محمد هو جه جنبك ماشي بعيد اهو
انا الحتة دي بتبقى فيها الكلب داع طول منمشيش من هنا تاني
محمد حاضر.. مټخافيش مشي اهو
انا انا مش خيفة ع فكرة مين قالك ان خيفة
محمد لا ونبي... لا انا الي كنت خاېف من الكلب من شوية
انا اه بطل تبقى خويف خلي قلبك جامد كدا مش ماشي تخاف من الكلاب وتستخبي ورايا
محمد انا.... امشي قدامي امشييي... قال بستخبي وراها استخبي وراكي انتي يالي پتخافي من خيالك
[[system-code:ad:autoads]]انا شكرا شكرا يا حظابط شكرا بتتريق عليا ماشي عادي سهلة
محمد ياشيخة اتنيلي بقى
انا طيب
ملك صحبة ملك إيمان ازيك
انا الحمدلله انتي عملة اي
ملك الحمدلله... ينفع كدا مش تسألي عليا حتى لو مره
انا معلش اصل فيه ناس بارده كدا مش بتخليني اخرج
لقيتها بصتلوا وبصتلي وضحكت كان واقف بعيد ب حجات بسيطة وبيتكلم ف الفون اتكلمت انا وهيا شوية
محمد بعد ماخلص المكالمة يلا
انا يلا... باي يا ميكي
ملك باي يا إيمي
انا البت دي لذيذة اوي... الحق دا يوسف
يوسف ازيك يا صحبتي
محمد صحبتك!!
انا اي يا صاحبي
محمد صحبك!!
انا دا قاعد ع قد انو يتفاجئ مالك يا حبيبي
محمد مالي اي اي إلى انتو بتهببو دا.. وانت اي صحبتي دي
يوسف يعني لو نديتلها ب اسمها مش هتغير
محمد اي الواد دا
انا ناديلي ب الي انت عاوزو ملكش دعوة بيه
يوسف ايمي
محمد لا كدا كتير...
يوسف مش قلتلك
محمد طب بس يابابا روح شوفلك لعبة اجري
يوسف طيب
محمد مطيع جدا مشاء الله
انا اه... بااااي
يوسف بااااي
وكملنا طريقنا كنت مسكة ف ايدو وانا بطنطط أكن بلعب سيجة
محمد ماتعقلي بقى
انا مش عرفة انا ببقى معاك هبلة ليه... انا كنت عقلة والله منك لله انت السبب
محمد اه دور الضحېة بقى وكدا... الله وكيل انتي جنتيني
انا يلا مستشفى المجانين مفتوحة
محمد هقفلهالك حاضر
انا واد قطاع أرزاق ياساتر
هز راسو وهو بيضحك وبيضرب كف ب كف
انا اي شبشب اختك دا
محمد بضحك مالوا
انا بيتزحلق من رجلي
محمد هههه
انا اه والله بص... بيسبقني والتانية بترجع لورا... انا مينفعش معيا غير الشبشب ابو صابع...يلا خلينا نجيب الطلبات ونخلص وياريت تعدي يومك عشان انا خلقي ف مناخيري
محمد والله اكسرلك منخيرك لو مسكتي
انا خلاص ياعم.. خلص بقى
وبعد دقائق
محمد واي تاني
انا اي دا اي... امك خطها وحش يسطاا... كتبالي ب خط الركعة انا بقرأ النسخ ب العافية
محمد بضحك اول مرة اشوف وحده بتقرأ ا الانجلش كويس واللغة العربية الي المفروض لغتنا بتتلغبط فيها... هاتي هاتي
انا امسك وبطل تريقة... امك لازم تكتب ب الركعة انا مسدقت اما خلصت من امي هيا وراثة ولا اي ف ام العيلة دي ... وانت كمان بتكتب كدا
محمد لما تكبري هتكتبي بيها برضوا
انا ياعم اتنيل
محمد يابت عيب
انا معلش خلص بقى والله عيزة انام
محمد هتهلوسي... حلاوتك
جبنا الطلبات وكا العادة حجات تفها ليا وطلعنا من السوبر ماركت
انا وبنط ع خط وهمي هوب
محمد صلاة العيد بدأنا... اهدي الله يخليكي متهلوسيش دلوقتي
انا بصوت عالي بحب الدنيا وانا وياك ايامي معاك انا عايش علشان بهواك انا عاشق وبموت ف هواك انا ناسي ف حضنك انا مين
وحضنتو
محمد وهو بيبص حواليه
---
ياليله فل... اتفضحنا... يلا يا إيمان يلا
انا يلا يا إيمان يلا
سحبني من ايدي ومشينا وانا كنت بفرك ف عيني ف اتكعبلت شدني من ايدي قبل مقع
محمد حاسبي
انا عليكي سلام يقويني على الايام... لا مش حفظة كمل انت
محمد اكمل اي اسكتي...الله يخربيتك
انانصيبي اني اقابلوا اليلة دي.. ثم شاورت ع عينيه وكنت هدخل صباعي ف عينو... عينو تتلاقى ف نفس المكان لقانا حسه انو مكنش عادي
محمد بمقاطعة هو مش عادي فعلا.. دا اليوم باين من أولو ابوس ايدك تسكتي
انا دا نصيب مكتوبلي من زمان.. لقيتني فجأة بتعود عليه واي الي جد ف حياتي اييي اتاري دنيتي احلوت قصادي باين ان الأوان
لقيتو بصلي ب ابتسامة وضحك
انا عيني خد عيني وجنبك ليله خليني ولا حاجة ترضيني غير ان معاك
محمد كان نفسي اقلك اسكتي
انا الكلام لو كان يعبر ع الحنان... كنت قلت اني بحبك من زمان
محمد قلبي مش قادر.. هغيب عن الوعي واقسم بالله... لما نروح انتي بتقولي كلام حلو بس ف الوقت الغلط ابوس ايدك تحوشيه لما نروح هسمعك هناك
انا وحطيت ايدي ع بوقي كدا
محمد ااااه كداااا... شطرة... يلا بقي
مشيت معاه وانا بغني بصوت واطي لحد ماوصلنا للبيت اترميت ع الانترية
[[system-code:ad:autoads]]محمد اهو دا الي كنت خاېف منو... تبقى نقصة تمسك مايك ف الشارع وهنا تنام ... يا شيخة اتخمدي.
انا هتخمد اهو
محمد ببقى نفسي امسكك ارنك علقة ع الي انتي عملاه فيا دا... طب نامي جوا طيب
انا لا مش قايمة مش قيماااااا
محمد خلااااص براحتك انا غلطان واستاهل ضړب الشبشب
انا لما اقوم هضربك بيه حاضر
محمد وهو بيرفع راسي عن المخدة طب قومي كلميني زي مابكلمك كدااا
انا وبفرك ف عيني اي
محمد كنتي بتقولي اي تحت
انا كنت بقول اي تحت
محمد كنتي بتغني
انا اممم كنت بغني
محمد كنتي بتغني اي بقى
انا وحضنتو بستو من خدو مقلتش حاجة
محمد هعيط وربنا انتي كنتي بتقولي اي تحت طيب كنتي بتغني اغنية اي
فكيت ايدي من حوالين رقبتو ودخلت ف حضنتو وكنت بردانة
انا مش فاكرة
شغل الجه الدافئ ف التكييف وحضني وبعد كدا دفيت و نمت ومحستش بحد حواليا
بعد وقت مش عرفة قد اي
صحيت لقيتو نايم وحاضني فضلت بصة عليه وهو نايم
محمد وهو مغمض عينو هتفضلي بصالي كدا كتير
برقت ب عيني وكنت هقوم لقيتو حاوطني
انا عيزة اقوم اوعي
محمد قومي
انا يا شيخ هقوم ازاي كدا مش عرفة اقوم
محمد اتصرفي معرفش
[[system-code:ad:autoads]]اانا مانا ممكن اصوت وانادي ع مني عادي
محمد مفيش حد ف البيت اصلا
انا راحو فين
محمد عند خالتي الكل هناك واحنا المفروض نروح
انا طب اوعي عشان اقوم اروح
محمد مش قبل ماتقولي كنتي بتقولي اي واحنا تحت
انا بستغرب قلت اي
محمد اه مانتي مش هتفتكري... كنتي بتغني
انا انا!! امتى دا
محمد حاولي تفتكري
افتكرت انا كنت بقولو اي وعملت اي تحت رحت حطة ايدي ع وشي
محمد ها افتكرتي
انا عيزة اقوم يا محمد اوعي مينفعش كدا
محمد اهو ياستي
قمت غيرت هدومي وطلعت
انا يلا
محمد Ladies first 
انا Thank you
ضحكنا ونزلنا
انا الجو جامد اوي
محمد مش اجمد منك
انا اي
محمد لا هو انا نطقت
انا بجد والله... طيب
كانت فيه عربية جايا سريعة لقيتو شدني
محمد انتي عبيطة يابت مش تبصي قدامك افرض جرالك حاجة
انا انا كنت شيفها اصلا
محمد نعم... ومتحركتيش ليه مش فاهم
بصيتلوا وسكت
محمد ماتردي ليه متحركتيش لما شفتي العربية... هو انتي فكرك لو جرالك حاجة انا هعرف اعيش
حبيت اغير الموضوع
انا هو مين ومين هناك
محمد كلهم
كملنا طريقنا ووصلنا للبيت ودخلنا
انا تقريبا فوق... تعالا
طلعنا لقينا الكل فوق سلمت ع البنات وقعدت وهو سلم ع الرجالة وقعد
محمد قومي ادخلي جوا
انا اي دا 
محمد مش هتنيها.. يلاا... يلاااا
اټفزعت وقمت ودخلت جوا وبعد دقائق لقيت حنين وملك دخلوا
حنين في اي
انا اي
حنين محمد قالنا ندخل نقعد معاكي انتي ډخلتي ليه
انا مفيش
بصتلي بستغرب وقعدت وبعد كدا منة دخلت فضلنا نتكلم شوية ونلعب لحد ماندهلي
محمد إيمان
انا نعم
محمد يلا
سلمت عليهم وطلعت مشيت معاه منغير متكلم
محمد يخربيت النكد... في اي افردي وشك شوية مش كدا
انا اي افردي وشك دي هو انا ورقة
محمد طب افصلي
بصيتلوا بقرف ورفعتلوا حواجبي
محمد اظبطي لديكي قلمين اظبطك
اسرعت مشيتي ومشيت مع خالتي وماما وملك وسبتو ورا ووصلنا قدام البيت وماما وخالتي طلعوا قدامي وكنت لسا هطلع وراهم لقيت حد بيشدني
انا اي إلى انت بتعملوا دا... عيزة اطلع
محمد لا احنا هنتمشي شوية مش معقول اسيب اميرتي زعلانة مني يعني
دخلت ايدي جوا كمام السويتشرت من البرد
انا لا مش قدرة
دخلت ف حضنو وانا بترعش
انا متلجة مش قدرة
محمد بضحك انا كنت بردان وبعد الحضن دا دفيت
انا انا دفيت
محمد بضحك لا دا طلع مش اشعات اهو الحضن بيدفي
انا بتكلم بجد والله انا دفيت
لقيتو ضمني لحضنو اكتر
محمد متزعليش مني
انا مش زعلانة
محمد لا عارف انك زعلانة لان عليت صوتي عليكي... انا اسف
انا كنت قعدة ومتكلمتش ولا حتى عملت حاجة فجأة الاقيك بتقلي ادخلي جوا و متعصب!
محمد ڠصب عني والله نظراتو ليكي خلتني كنت هقوم
---
اقتلوا بس حاولت اسيطر ع نفسي عشان خالتي
انا هو مين دا
محمد ذياد
انا وانا مالي ومال زفت انا
محمد بعد كدا لما تشوفيه قاعد متقعديش
انا بس انا قعدة معاك
محمد بس هما موجودين
انا ماشي... يلا نروح
محمد يلا...انا اسف مره تانيه
انا خلاص مسمحاك
واتجهنا الي البيت وطلعنا فوق
والدتي انتي رحتي فين
انا كنت مع ابن اختك
والدتي ابن اختي! ملوش اسم دا
انا زفت محمد
محمد انا بتهزق
انا تؤ تؤ
محمد طيب طمنتيني
انا هههه
جبت بطانيه وتلفين بيها وقعدت ع الانتريه ومسكت الفون بصيت ع التلفزيون وببص عليه ب الصدفة لقيتو باصصلي ومبتسم اتكسفت وخبيت وشي جوا البطانية
محمد بضحك طب كفاية طيب نفسك
شيلت البطانيه والبندانة اتزحلقيت وقعدت ادور عليها ف البطانيه ببص عليه لقيتو بصص الجه الأخرى عشان كنت ب شعري ف ابتسمت وكملت تدوير لحد ماشيلت البطانية خالص ولقيتها ورجعت قعدت تاني واتلفيت ف البطانيه وحطيت الهاند فري وحسيت ان بغمض تدريجيا
محمد وهو بيشيل الهاند فري من ودني إيمااااان
انا وضربتوا ب القلم يا شيخ ارحم امي بقى
محمد وهو ماسك وشو مكان القلمة انا يتعمل فيا كدا اناااا
[[system-code:ad:autoads]]شدني من البطانية ووقفني وشالني ودوخني وبعدين وقف وانا كنت لسا متعلقة ف رقبتو
انا دايخة دايخة.. هقع مش شيفة قدامي الكرة الأرضية بتلف بيا... انت عبيط يالا
لقيتو لف بيا تاني وانا مسكة فيه جامد
انا بسسسسس.... في اي يا محمد هرجع.. ابو شكلك عيل
محمد انتي الي مسكة فيا ومش عيزة تسيبيني
انا مانا خيفة اسيب أقع.. دايخة
محمد لا متسيبيش انا مرتاح كدا
رفعت راسي وبصيتلو ورجعت حضنتو تاني
محمد هههه
انا بتضحك ع اي انا دايخة بجد... نزلني بقى
محمد اهو ياستي
انا بعد مانزلت يالهوي انا كنت شيفة مصر كلها من فوق
محمد احنا لسا فيها اوريهالك تاني
انا لاخلاص انا والأرض حبايب
محمد ظريفة
انا ربنا يخليك.... يلا بقى تصبح ع خير
محمد وانتي من اهلي
انا روح اتخمد انت كمان
محمد عندي شوية شغل هخلص وانام
انا طب يلا
محمد يلا اي
انا هقعد معاك لحد ماتخلص
محمد اشمعني
انا عشان ننام ف وقت واحد عشان متفضلش تفكر ف امي ومعرفش انام
محمد بضحك وجه نظر برضوا
دخلنا واخت الاب توب بتاعو وشغلتو
محمد اه مانتي عرفة الباسورد بقى
انا بضحك اه
محمد طب هاتي
انا ليه كدا عيزة اسمع ربانزل
[[system-code:ad:autoads]]محمد ع التلفزيون
انا بس انا عيزة اسمعو هنا
محمد مش هينفع عليه شغل مهم كفاية الفون
انا لا متخافش والله مش هعمل فيه حاجة هسمع بس
محمد لا برضوا اسمعي ع التلفزيون
انا هقعد لوحدي بره انا عيزة افضل جنبك
محمد طب لو فهمة معني الي قلتيه دا هسيبك تسمعي فيه
انا بص هو انا مش عارفة بس تقريبا كدا انا كنت بستعطفك وفشلت
محمد لا مفشلتيش انتي مش فهمة الكلام الي بتقوليه اصلا مع انو حلو
انا تؤ فهماه
محمد بجد والله
هزيت راسي ب اه
محمد امم يعني بتعملي عليا هبلة
انا لا والله بيبقى في حجات وفي حجات مش بفهمها
محمد طب اي إلى انتي فهماه
انا اييي
محمد بسألك
انا مانا كمان بسألك
محمد خدي هقلك ع حاجة
انا ورحت عندو نعم
محمد وهو بيهمس ف اذني متعمليش عليا عبيطة انا كاشفك
بصيتلوا وضحكنا ف نفس الوقت
انا انت فاهم غلط انا مش فهمة
محمد افهمك
انا لا مش عيزة افهم
محمد عرفتي انك بتحوري
انا بحور دا ع اساس ان بتاعت حورات يعني وكدا
محمد بظبط
انا مش اكتر منك
محمد انا برضوا الي بتاع حورات
انا اشتغل وانت ساكت
محمد طالع اجيب الورق من المكتب فوق وجاي
انا متتأخرش عشان بخاف اقعد لوحدي
محمد لا مش هتأخر نازل ع طول
طلع جاب الورق ونزل بسرعة
قفلت الاب توب ورحت العب ف الأوراق
محمد بس يابابا بس العبي بعيد
انا العبي بعيد!! ماتتكلم عدل ياض انت مش عشان ظابط هتتنك عليا بكرة ابقى ممرضة قد الدنيا انشاء الله يعني
محمد انشاء الله يا بنت قلبي تبقى ممرضة قد الدنيا كدا وتبقى احسن مني كمان
انا احيه... لما اشتمك تشتمني
محمد هههه... انا معنتش فهمك بصراحة
انا بضحك يعني انا الي فاهمة نفسي انا وحدة بټعيط من غير سبب مستني مني اي
محمد هههه
انا انتي كل حياتي فعلا افهميني... انتي قلبي وانتي روحي وانتي عيني حد عايز اعيش معاه لاخر سنيني انتي بالنسبالي مش حب ف حياتي انتي كل حياتي فعلا افهميني
وشديت البطانية ونمت
محمد بضحك يخربيت دي هلوسة
وبعد كدا نمت ومحستيش بحد
فضلت اتقلب لحد ماصحيت كانت الساعة 2 بليل ببص لقيتني لسا ف اوضتو وهو مش موجود لقيت باب البلكونة مفتوح قمت وقعدت وانا بفرك ف عيني
انا وبتلف ب البطانية الجو تلج... دا البطانية محتاجة 4 يشيلوها
قمت بعد مالفيت نفسي كلي بيها وراسي كمان وطلعت ف البلكونة لقيتو قاعد قعدت وربعت رجلي
محمد بضحك اي إلى انتي عملاه ف نفسك دا
انا اعمل اي الجو تلج ايدي ازرقت.. هات ايدك كدا
مدلي ايدو مسكتها
انا احيه ايدك دفيه اوي
مسك ايدي الاثنين بين ايديه وقفل عليهم
انا انت ازاي ف التلج دا وايدك دا فيه كدا
محمد كنت حاطط ايدي ف جيبي
انا اي التلج دا يابخت المحروقين مني زمانهم دفيانين
محمد
---
هههه
قرب الكرسي وقعد جنبي وخدني ف حضنو وهو لسا حاطط ايدي الاثنين جوا ايديه
محمد هو انا ممكن اقول حاجة
انا قول
محمد بضحك هو احنا اي إلى جابرنا ع كدا احنا ممكن ندخل جوا ع فكرة
انا اي دا تصدق... بس الجو حلو اوي
محمد لا يلا ندخل عشان متتعبيش
انا اوووف
محمد بتريقة اوووف
جيت اقوم اتكعبلت ف الباطنية اتكفيت ع وشي
محمد هههه
انا انت فين
محمد انا مش هنا
انا هنستظرف شدني انا تايها ف البطانية دي
محمد وهو بيشد البطانية اوعي ب ام البطانية الي متوهاكي دي... قومي
انا لا مكسلة
دخل حط البطانية رحت قايمة وراحة وراه كل مايروح حتة اروح وراه لسا بيلفت لقاني وراه
محمد في اي يابنتي هو انا هطير
انا ممكن
محمد هو انا عندي جنحات
انا لا
محمد اومال هطير ازاي
انا وفردت ايدي أكن هطير كدا فووووووووو
محمد إيمان انتي عيزة تنامي
انا تؤ
محمد اومال في اي
انا في مكرونة تأكل
محمد لا انتي الي المفروض بتاكلي المكرونة مش انا
انا واد بارد انا راحة انام
محمد وانا هتخمد
انا ابو شكلك
محمد بت بارده
ضړبتو وطلعت اجري ع الاوضة التانيه حاولت اغمض عيني لاكن معرفتش ولقيت نفسي جعت قمت ورجعت ع اوضتو لقيتو نام
[[system-code:ad:autoads]]انا محمد... محمد... ولا
محمد اممم
انا انا جعانة
محمد انتي مصحياني من النوم تقليلي انا جعانة ماتروحي تاكلي
انا اكل اييي
محمد في كريب وبانيه ومش عارف اي تاني روحي وحلي عني بقى عايز انام
انا انا عيزة مكرونة
محمد واقسم بالله لو مسكتي لقوم افتح دماغك مكرونة اي دي انتي مبتزهقش
انا لا
محمد لأ اي لأ اي دا انا تعبتلك... روحي اتخمدي
انا هتسيبني جعانة
بص الجه الأخرى ورحت لفيت وراه وبصيتلوا بنظرة بريئة
محمد خلااااص
قام وسحبني وراه من هدومي
انا اي قلة الكرامة دي
ورحنا ع المطبخ
محمد هاتي الملح... ولا هتجيبيه ازاي اوعي
جاب رشاشة الملح من الدرج
محمد اوعي لديكي بيها ف وشك
انا اوووف هو انا اتكلمت انا غلطانة ان قلتلك تعملي حاجة روح اتخمد
محمد بعد اي هاا بعد اي... نفسي ارنك علقة ع الي بتعمليه ف امي دااا
بصيتلوا بعصبية وقعدت ع السفرة وحطيت راسي عليها وعيني كانت بتغمض تدريجيا
محمد انتي عرفة لو نمتي هعمل فيكي اي.... ايمان اصحيييي
انا ودموعي نزلت صحيه اهو صحيه
ضحك ومسح دموعي وحضني
محمد مش عيزك تنامي منغير متاكلي
انا طب خلص ھموت وانام
محمد 5 دقائق بس
[[system-code:ad:autoads]]وبعد 5 دقائق
محمد اتفضلي ياستي
اختها وقعدت ع السفرة وهو قعد وحط راسو ع السفرة تقريبا كان بينام
اكلت معلقتين من المكرونة وقمت
محمد عرفة اكتر حاجة مديقاني
انا اي
محمد انك مصحياني من النوم عشان تاكلي معلقتين.. معلقتيييين
انا اعمل اي يعني شبعت اكل ڠصب عني يعني
محمد لا ازاي تصحيني عشان تاكلي معلقتين... روحي اتخمدي
انا ومديتلو ايدي تعالي
محمد اي
سحبتو من ايدو وطلعت قعدت ع الانترية وشاورتلوا ع رجلي
ضحك ونام ع رجلي وفضل باصصلي وهو نايم
انا ماهو انت لو مش هتنام ف ليلتك الفل دي قول
محمد وانتي مش هتنامي
انا مش جايلي نوم
محمد ليه
انا الله اعلم
محمد طب افرض نمت انا دلوقتي وانتي عوزتي تنامي بعدين هتعملي اي
انا هصحيك طبعا
محمد اهو دا الي كنت خاېف منو... تعالي كدا
جاب البطانية وحضني وغطاني بيها وقعد يطبطب عليا لحد مانمت
تاني يوم
صحيت لقيتو بيحرك ف رقبتو
انا مالك
محمد رقبتي بتوجعني
انا ماهي من النومة دي
بعدت عنو وكنت هقوم
محمد يخربييييك
انا في اي
محمد سقعت
انا اي المحڼ دا ع اساس انا الي كنت مدفياك البطانية هيا الي مدفياك انت الي قليل الادب بس
محمد بت دبش...امشي
اخت البطانية وقعدت بعيد
محمد حتى دي كمان
انا اه عشان تحترم نفسك
محمد بضحك هو انا نطقت
انا هشش شغل التلفزيون
اخد الريموت من ع التربيزة وشغلوا كان الصوت عالي اوي من امبارح اټخضيت لقيتو عمال يبص ع البيبان و بيدور ع الزوار ووطي الصوت
محمد هار اسود هيصحوا
انا دانا اټخضيت
محمد انا كنت خاېف يصحو ف مكنتش مركز
انا بضحك كان شكلك مسخرة وانت عمال تدور ع الزوار وانت مش باصص ع الريموت اصلا
محمد انا ماما لو صحيت هتقلبها نكد
انا دي وراثة بقى
محمد بضحك تقريبا كدا
انا انا بقالي كتير معملتش مشاكل... عيزة اضرب حد
محمد تعالي هقلك
قمت وانا لسا متغطية ب البطانية ورحتلو لقيتو مسك وشي بين ايديه وعضڼي من خدي صړخت وقعدت اضرب فيه ومسكت ايديه وعضيتها جامد بغل لحد مامكنها ازرق وعلم
محمد هار اسود... بقى العضة الي عضيتهالك قد دي
انا انت الي عصبتني.. وانا مبسبش حقي
محمد تقومي تعضيني كدا دانا ايدي وقفت
انا قعدها مش هتصعب عليا برضوا
محمد دانتي مفترية يخربيت كدا
انا هششش خلينا نسمع الفيلم بقى
قعدنا نسمع وكان الكل صحي والشمس طلعت نزل يصلي ولما جه فطرنا كلنا ولقينا الجرس بيرن قمت فتحت لقيت منة ومامتها وخالتي وحنين سلمت عليهم ودخلو ولقيت الجرس بيرن وهو راح فتح كانت عمتو وبنت عمتو سلم ع عمتو ودخلت
هالة محمد ازيك وحشتني جدا
انا وحشتني!! اي يا عمنا دا
هالة هاي...مين دي
انا هاي وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته.... عيشي عيشة اهلك ياختي
هالة في اي
انا صدعتني ودي هتدخل ولا اقفل ف وشها
---
الباب
محمد سيبك منها وتعالي
دخلنا راحت تسلم عليها وكانت بتمدلوا ايديها رحت وقفة قدامو وبصالوا
محمد مكنتش هسلم والله
ورجعت بصيت عليها لقيتها لسا مده ايديها
انا انتي لسا مش مقتنعة ان هو مش هيسلم
لقيتها رفعت حواجبها وبصتلي من فوق لتحت
انا حاجبك الي انتي بترفعيه دا انا بمنديل مبلل امسحهولك
هالة مالها دي... هو انا كلمتك انتي بتدخلي ف الموضوع ليه وازاي تمنعيه يسلم اصلا انتي مين انتي اصلا
انا اسأليه وهو يقلك انا مين يا حلوه وطريقة كلامك تتظبط معيا عشان معملش معاكي الغلط
كانت لسا هترد
محمد خلاص كفاية
وشدني وراه وانا ببصلها بقرف ودخلنا جوا
انا واقسم بالله لو مبعدت وجه الكلب دي عني لزعلها دانا ظلمت الكلب معها
محمد بضحك يابنتي هيا كلمتك
انا ازاي تقلك وحشتني انت عبيط
محمد انتي مدايقة من كدا
انا لا يعني مش كدا انا مدايقة من طريقة كلامها بس
محمد بجد والله
انا اه
سمعت صوت اغاني فطلعت لقيتها مشغلا اغاني رومنسية وقعدة بشعرها
انا ينفع تخش انت دلوقتي عشان ليلتنا فل وشكلي هفترسها
محمد بالله عليكي تهدي اعتبيريها هوا مش موجوده
انا اه طبعا طبعا ادخل انت دلوقتي بس
[[system-code:ad:autoads]]دخل وانا قفلت الباب
انا انتي يا استازة شيرين عبد الوهاب انتي
هالة بتكلميني انا
انا اكيد مش انا... داري شعرك يا حلوه مش من حلاوتو اش حال انو اندومي
هالة دا كيرلي
انا لا والله هو انا بسألك ع اساس ان مش عرفة هو اي... داري شعرك يا كتكوتة
هالة وهيا بتلبس الطرحة استغفر الله العظيم... انا عادي يعني ف البيت حاجة عادية
انا ف بيتكم تعملي كدا
هالة بيت خالو عادي
انا هو خالوا لوحدو عايش ف البيت ولا اي لما نبقي احنا البنات لوحدنا ابقى بيني الاندومي بتعاك
هالة متشوقة اشوف شعرك بصراحة
انا مش لازم
هالة ع فكرة شعري تحفة
انا اه فعلا خافي من الحسد بقى وداريه عشان محدش يحسدو
حنين إيمان شعرها جميل ع فكرة
انا بتبرري ليه مش فهمة فكك... الاندومي بتاعك احلى يابت سيبك منها
حنين هههه
ملك ماتوريها شعرك
حنين اه انتي شعرك احلى من شعرها ع فكرة وريهولها وخليها تتخرس
انا هبل فكك مش ف دماغي اصلا
ملك ع رأيك
انا اي الفرح الي عملاه ف وشها دا
حنين دي حطة بوهيا
انا نقصلها التشطيب وتبقى ع المفتاح
حنين بضحك كفاية بجد مش قدرة
هالة انتو بتتوشو ف اي
انا بنتكلم عليكي
[[system-code:ad:autoads]]هالة وبتقوليها عادي كدا... ما علينا مش هاممني اصلا... فين محمد
انا يارب ونبي هديني ومرتكبش چريمة انهارده... عيزاه تعملي بيه اي
هالة كنت عيزة اخرج
انا حد ماسكك
هالة هو هيخرجني
انا اي المياعة دي هو انتي جايا عشان تخرجي... عموما هو مش فاضي
لقيت منة جايا وقعدت معنا
منة هو فين محمد
مردتش ارد عليها وبحاول اهدا
حنين مش فاضي
سبتهم ودخلت جوا ليه وبصيتلوا بقرف وقعد ع السرير وربعت وهو باصصلي بستغرب
محمد في اي
انا ولا حاجة
محمد حد زعلك
انا انت عبيط هو حد يقدر يزعلني دانا كنت فتحت دماغو
محمد بضحك بقيتي خطړ ع البشرية
انا خاف مني بقى
محمد خۏفت اهو شفتي
انا خفة
محمد مدايقة نفسك ليه مش فاهم...اعتبيريها ولا اكنها هنا خالص
انا وانا هدايق ليه مش فهمة وادايق من مين من وجه الغوريلا دي
محمد فكك من الزهق دا وتعالي نخرج بعيد عن الناس دي
انا انت لو طلعت مش هيسيبوك اصلا
محمد مش فاهم
انا منة سألت عليك والزفتة التانية سألت وقال اي عيزاك تخرجها كنت حبيبها ولا خطيبها ولا جوزها وانا مش عارفة اي الارف دا
محمد طب انتي عرفة انا بخرج معاكي ليه
انا هااا
محمد عشان انا كل دول
انا كل دول اي مش فهمة
محمد مش لازم
انا مش عيزة اعرف
محمد طب يلا هنخرج
انا هاخد سويتشرت من عندك
دخلت جبت سويتيشرت لونو ابيض كان طويل وواسع بس مش مشكلة لبستو وطلعت
انا امسك
محمد اي دا
انا هتلبس زيي اييي... امسك
ضحك واخدو ودخل لبسو وطلع وخرجنا سوا
هالة اي دا انتو خرجين
انا اهو هتسكت رجاء الجداوي دي ولا اي النظام.... اه نزلين في حاجة
هالة عيزة اخرج انا كمان
انا يلا يا ملك يلا يا حنين لو انتي هتيجي كلهم هيجو يلا يا منة
لقيتها بصت بعصبية رحت بصالها من فوق لتحت بقرف
نزلنا ركبنا العربية وركبت قدام معاه وهما ركبو ورا
هالة محمد ممكن تشغل اغنية رومنسية
انا لا مفيش اغاني من دي هشتغل وانا موجوده
هالة ودا ليه انشاء الله
انا مش بحبها
هالة وانا مالي انا بحبها
لقيته حطيت ايديها ع كتفوا
هالة شغل يا محمد
انا ومسكت ايديها ولويتها ايدك لو اتمدت تاني هقطعهالك
هالة ايدي يا متخلفة
انا اي البت النايتي دي
لقيتو خبط ع وشو
انا اعمل اي هيا الي استفزتني
محمد وربنا يوم فل من أولو... بسسسس اي الدوشة دي
ملك في اي الله بلاش نتكلم
انا اتكلموا بصوت واطي... وداني
ملك حاضر
نزلنا اشترينا شوية حجات ورحنا نتمشى كان ماسك ايديا وماشيين سوا وراهم لقيتهم قعدوا ع المقعد واحنا فضلنا مكملين لحد ماوصلنا لحد هناك لقيتها مدت رجليها عشان توقعني ف دس عليها وعديت
هالة انتي متخلفة مش تحاسبي
انا سوري مختش بالي اصل دا طريق ف طبيعي ان امشي منو
---
مش افرد رجلي فيه ولا اكني قعدة ف بيتنا
شدني وكملنا مشي
انا ياساتر اي البت دي... صفرااا
محمد فكك منها الحبه الي قعداهم اعتبريها مش موجوده
انا اه اعتبرها مش موجوده المرة دي لمستك المرة الجاي تبوسك عادي وانا وقفة
محمد محدش يقدر يعمل كدا غيرك وانتي عرفة
انا ولا محڼ كلاب مبحبش اهدا شوية
محمد لا انا اروح لهالة هيا بتحب المحڼ
وقفت وبصالوا
انا في اي متروح
محمد لا انا ممكن اروح بس مش لهالة ل إيمان عادي
بصيتلوا بقرف ولفت عشان امشي لقيتو شدني وكملنا طريقنا
انا عيزة اروح
محمد لو رحتي هيقولو حاجة تدايقك وهتنكدي عليا
انا لا هو انا اصلا هنكد عليك من غير حاجة ف متتحججش انا هروح
محمد طيب
حط ايدو ف جيبو ووقف يبص ع البحر وانا رحت قعدت معاهم
هالة صح انتي عندك كام سنة
انا هتطلعيلي بطاقة
هالة لا عادي انا عندي 17 سنة وانتي
انا 15
ملك بضحك 14 من فضلك
انا هتفرق
هالة نونو اوي
انا بجد والله طب مجبتيش الببرونة معاكي ليه
هالة مكنتش اعرف
انا اديكي عرفتي
هالة هو انتي بتكلميني كدا ليه اكني وكلة ورثك احنا ممكن نبقى صحاب عادي
انا من غير نفس اممم ومالوا
[[system-code:ad:autoads]]هالة انتي اسمك إيمان مش كدا
انا كدا
هالة شفتي عرفت لوحدي ازاي... وانا هالة
انا عرفة
هالة بس انتي كيوت اوي
انا امممم بجد والله
حنين منة خدي إيمان عشان هتتحول دلوقتي
قامت منة وسحبتني من ايدي
منة هيا مستفزة أوي بصراحة
انا اوي.. بت مهزأ
منة بس تحكمي ف أعصابك شوية برضوا
انا انتي الي بتديني نصايح
منة مش نصيحة ولا حاجة انا بتكلم معاكي عادي.. بس شيفة يعني اننا من صغرنا الخلاف بينا كبير ف ليه كل دا
بصيتلها ومردتش
منة احنا ممكن نبدأ صفحة جديدة عادي
ومدتلي ايديها بصيتلها وبصيت لإيديها ومديت ليها ايدي انا كمان وابتسمنا لقيتها حضنتني بعدت عنها لقيت محمد واقف ومبتسم
انا بضحك في اي
محمد بضحك لا مفيش مبسوط بس...تعالوا
حط ايدو ع كتفي ...اما منة كانت مشيا جنبي
دخلنا السوبر ماركت وجبنا الحجات الي عايزينها
محمد بضحك اي إلى انتي جيباه دا
انا بيضة زي وحدا كدا
محمد بضحك هتعملي اي ب البيضة
انا هضربها ف دماغك... دي لعبة يا غبي
محمد لعبة امشي يا إيمان
انا هاتلى من العيون دي عشان مش هطولها
هالة هههه
انا هضربها واقسم بالله هضربها
محمد بضحك اهدي سيبك منها..
[[system-code:ad:autoads]]جابلي العلبة وادهالي بصيتلها بغيظ بصلي وبصلها
محمد فكك منها بقى
انا بت مستفزة... يلا نروح والله لقول لخالتي
محمد بضحك هتقوليلها اي
انا ان المهزأ دي كانت بتضحك عليا ان انا مش طايلة اجيب العلبة
محمد يابنتي عادي انا جبتهالك اهو سيبك منها مصدقت العلاقة بينك وبين منة اتحسنت
انا سكت اهو اما نشوف This mockery is the end of it
محمد والله انا الي جبت أخرى ياشيخة
انا هههه
محمد بضحك هبلة
انا طب يلا انا زهقت
محمد يلا
جبنا الحجات وهو حاسب وطلعنا
محمدحطي الحزام طيب
انا فكك من الافورا دي لو ربنا عيزنا ڼموت ھنموت... وبعدين بيدايقني
محمد حطي الحزااام
انا طيب بوراحة في اي
قعدت اشدو واعدل فيه ومفيش فيدة
انا ورميتو جنبي حطيتو يلا
لقيتو قرب مني ومفيش مسافة بينا... قلبي بدأ ضرباتو تعلي ومش قدرة اتنفس .. جاب الحزام وحطو ليا
محمد تستاهلي عشان انتي الي مش بتسمعي الكلام
بصيتلوا وبصيت قدامي تاني ومكنتش عرفة اتكلم مش عرفة ليه
وبعد وقت مش كتير وصلنا للبيت وقعدنا قدام التلفزيون
هالة محمد ممكن اخد سويتشرت من عندك
انا ليه
هالة عادي
انا لا مش عادي انتي لبسه اهو
هالة مانتي لبسة سويتيشرت من عندو اهو
انا انتي مالك ومالي انا حره انا وهو
هالة حره انتي وهو ازاي وبعدين اي المشكلة هيا هدومك ولا هدومو
انا احنا الاثنين واحد
هالة اي دا مش مفهمتش برضوا
انا دانتي لزقة ولا Double Face
لقيتها بصتلي ورفعة حواجبها
انا ياشيخة اتنيلي
محمد خلصتوا... مش هنبطل شغل العيال دا بقى ونعقل
انا انت بتزعقلي
محمد انا مزعقتش انا بتكلم عادي اهو
انا طب اتنيل واقعد ساكت او خش اوضتك
محمد طيب
ودخل اوضتو وهو باصص ف الفون
انا نبدأ النكد
دخلت وراه لقيتو لسا ماسك الفون
انا بتكلم بنات مش كدا
محمد بنات!! اي إلى انتي بتقوليه دا
انا فكك من الحورات دي
محمد حورات اي دي بنات اي إلى اكلمها دي...
انا مش عرفة منك لله يالي ف بالي
محمد هيا مين
انا وحدا كدا وحدا كدا ملكش دعوة انت
محمد وهو بيشدني عليه ابدام بتغيري كدا اي لزمتها الإنكار
انا انا اغير انت عبيط مستحيل انا اغير وبعدين هغير عليك ليه اصلا كنت مين انت
محمد والله مش بتعرفي تكدبي صدقيني... امال كل الي بتعمليه دا اسمو اي
انا انا معملتش حاجة واوعا كدا
محمد تؤ تؤ
انا يا محمد اوعي
محمد خلاص اهو
انا هات فونك
محمد ليه
انا عيزاه اما اشوف كنت بتعمل اي
محمد امسكي... وبعد دا كلوا لسا مقتنعة انك مش غيرانة
انا لا مش غيرانة
محمد متجننيش امال الي بتعمليه دا اسمو اي انك تفتشي فوني زي مابيعملوا المخطوبين او المتجوزين كدا دا اسمو اي
اناواحنا ولا كدا ولا كدا ف عادي مش ف دماغي حاجة
محمد امشي يا إيمان من قدامي
انا ياما بيتحول دا ولا
---
اي
طلعت وانا معيا الفون وكنت بلعب فيه اصلا لان عرفه انو مستحيل يكلم بنت
محمد يلا عشان نصلي
انا امسك الفون
محمد بتريقة متخليه مش محتاجوا
انا ننننننن خفة
محمد امشي احسن اديكي بيه ف وشك
انا اهون عليك
محمد ثبتيني يابت
انا انا خساره فيكو والله يابني
محمد ابنك!!
انا امم
محمد وانتي بنتي يا إيمان
انا مش فهمة
محمد امشي يا إيمان امشي عشان متحاولش عليكي امشيييي
مشيت بسرعة من قدامو واتوضيت وهو طلع فوق لبست الاسدال وطلعت صلينا كلنا وقعدنا نقرأ سورة الكهف
بعد دقائق
ملك حنين قرأتي لحد كام
حنين 95
ملك أحلفي
حنين والله وانتي
ملك 63 وانتي يا منة
منة 54
ملك وهالة
هالة 15
ملك هههه... وانتي يا إيمان
انا 110
ملك بتهزري صح
انا لا والله اهو
ملك الله بجد... وانت يا محمد
محمد وهو مبتسم وباصصلي 110
حنين يعني خلصتوها
انامحمد ايوا
ملك محمد خاتم القرأن اصلا
منة متهزريش
ملك والله متهيألي وهو ف...كان ف كام يا إيمان
انا بضحك أولى إعدادي
منة يا خيبتنا
انا خيبتك ع خيبتي ياختي
حنين وخيبتي انا كمان
ملك وانا وهالة دا شيئ اكيد
انا بس عشان نفسي اتسدت انت مشفش وشك طول اليوم انت فاهم
[[system-code:ad:autoads]]محمد انا داخل ولا تزعلي نفسك
اخد المصحف ودخل
انا ارحم نفسك شوية دانت نازل قرأة اييي عينك مبتوجعكش
محمد من الداخل عيني مش شايف
الكل هههه
انا عليا درس ومكسلة اروح
حنين مش لازم
منة عند مين
انا أسامة
منة الباشا
انا اوبا انتي عرفاه اي دا مانتي كنتي بتاخدي عندو صحيح
منة ايوا كنت باخد عندو ف إعدادي وابتدائي كمان
انا مش راحة مكسلة اوي
هالة هو درس اي
انا نحو
هالة مادة رخمة
انا لا ع فكرة
منة لا النحو فعلا صعب
انا هشش دا كان بيدينا تطبيق ف اخر حصة سيبت كلوا وحليت النحو ف ثواني وطلع كلوا صح بس انا الي كسلت اعلم
حنين اوبااا وبتعملي علينا مش فهمة حاجة
انا يا حزني ياريتني منطقت... لا انا بهزر يا شيخة انا هقدر احل النحو دا دا صعب ذي ماهما قالوا صح مش انتو قلتلوا كدا
ملك بضحك خاېفة من الحسد
حنين انا حسدك يا واطية
انا متكليش دماغي بقى
حنين اذا كان كدا ماشي
انا محمد
محمد عيزة اي من زفت
انا هعوز من وشك اي يعني... تعالي
محمد لا تعالي انتي
انا انت واد بارد يالا
محمد عارف... دا بعد ازن الشتا طبعا انا مفيش ابرد منيرواية غيرة الحب
البارت الاربعة والاربعون
[[system-code:ad:autoads]]الكاتبة ايمي
انا اوووف وبعدين
حنين مش عرفة بصراحة... باي عشان عليا درس دلوقتي
انا باي
نزلت وفضلت انا وملك
انا تراني زهقت
ملك والله انا الي زهقت منكم
وبعد دقائق سمعت صوت الباب بيتفتح
انا احيه جه
ملك ماتتحركي هتفضلي قعدة كدا
انا اوووف راحة.. بس هقولو اي
ملك معرفش اقفي قدامو والي يختر ع بالك قليه
انا ازاي دا
طلعت لقيتو بيقلع الجاكت وحطو ع الكرسي وقعد ومسك الفون
انا ف نفسي يابختك واحد متخرج بقى يمسك الفون براحتو انما انا يا عيني عليا...
محمد وهو باصص ف الفون هتفضلي تقري كدا كتير
انا هههه... محمد
محمد نعم
انا هو انت زعلت مني
محمد ب احساسك انتي شيفة الي قلته ممكن يزعلني او لا
انا هو بص انا اصلا مش فكره انا قلت اي بس عيزة اقلك ان والله مبقصد ازعل حد وانت عارف انا ببقى بهزر
محمد مانا مش زعلان
انا بجد
محمد وهو وماسك ايدي اه بجد
انا هو انا ممكن أسألك سؤال
محمد اتفضلي
انا بضحك هو انت حقيقي
محمد بضحك لا خيال
انا ههههه... هيا الي بت تافها صحيح قلة أدب و مسخرة
محمد ههههه
انا يخربيت ضحكة اهلك يا شيخ
محمد انا سمعت ع فكرة
انا طب سلام اصل امي بتناديلي
وطلعت جري ع جوا لقيت ماما وخالتي بيسمعو التلفزيون جوا
مني بضحك متقليش جاب ړعب
انا لا دانا الي زهقت من شكلوا عيل بارد
ملك اممم طب وبالنسبة لضحكتو اي نظامها
انا وضړبتها ف بطنها وبصة ع امي وخالتي متخدوش ف بالكم دي تافها اساسا... ثم كملت بصوت واطي... وحيات امي ماشي
ملك يا ما... انا عليا درس
انا هتيجي مسيرك هتيجي
طلعت بسرعة اخدت الكتب ونزلت
لقيتهم مشغلين ع التلفزيون ناس بتعمل اكل وحلويات
انا حظاااااابط الحق يا حظابط
محمد في اي انتي بتندهي ع عيل تايه
انا تعالي شوف امك
محمد مالها ماهي قاعدة كافية خيرها شرها اهي
انا بص ع التلفزيون كدا
محمد انا جعت
مني لا مش وقتك خالص دلوقتي لما اقوم بقى
محمد اي الام دي... دانا مشفتش حب كدا بصراحة اقلك يا ماما انا شبعت...
مني الله يخربيت زنك قايمة
محمد لا والله مانتي قايمة زي مانتي انا هتغدا برا انا وإيمان
انا كنت قلتلك اني جعانة ماتتكلم عن نفسك انا بحب اكل مني
مني البت دي الي دايما فتحة نفسي
انا حبيبتي
محمد تصدقي هنتغدا برا ڠصب عنك
مني انت بتعلي صوتك عليها قدامي كمان... انا معرفتش اربي..
محمد يا حجوجة انا معملتش صوتي وربنا انا دا صوتي العادي
انا مفكرنا ف قسم هنا ولا اي
محمد هش مسمعش نفسك
مني انت بتهددها كمان وانا واقفة
محمد انتي قعدة ع فكرة يا ماما
مني امشي يالا يا مستفز انت من وشي
لقيتو شدني وطلع
انا الحقونييي... يا منى الحقوني يا ناس
محمد في اي يا هبلة انتي هو انا خطڤك
انا امال اي مسكة الحرامية
---
دي انا بريئة والله ياباشا
محمد مټخافيش هتتسجني ف حبس انفراضي
انا كمان انفراضي
محمد مش احسن ماخليكي مع المجرمين يفكروكي بت كيوت ب شكلك دا يروحو قتلينك
انا لا كتر خيرك... انا مش كيوت ع فكرة عشان مزعلكش
محمد يا شيخة اتنيلي هو انا الي بقول كدا شكلك الي بيقول كدا
انا أخرس يا شكلي متتكلميش يا شكلي
محمد يخربيت الهبل
انا الله يخليك
محمد طب بطلي برود
انا اهووو
محمد يابت متعليش صوتك
انا اوعي انا سيبالك الحتة وداخلة
محمد خدي هنا بس
انا لا
محمد هقلك
انا لا برضوا
محمد طب ماشي
وطلع يجري ورايا وانا بجري وبصوت واضحك
انا ومستخبية ورا العمود اهدا يا كبير وصلي ع النبي
محمد عليه افضل الصلاة والسلام... بس برضوا هجيبك
ومد ايدو ورا العمود وشدني وانا بصوت وبضحك
محمد شفتي
انا بضحك سبني الله يخليك
محمد اسيبك اي بس دانا مصدقت لقيتك
انا هو احنا كنا بنلعب خلاويص يا عمنا
محمد اه وانا الي اختك ف الاخر من بينهم كلهم... ومش هسيبك
انا انت بتقول اي
محمد لا متخديش ف بالك
انا طيب
مني امسكوا
محمد امتي ربنا يتوب عليا بقى هو لازم انزل انا
مني اه مش انت رجل البيت بعد ابوك
[[system-code:ad:autoads]]محمد اقنعتيني... ربنا ياخدني
بصتلوا بعصبية ودخلت
محمد بضحك اهي زعلت...استنى بس...تعالي هقلك... يا منمن
دخل وراها لقاها بټعيط
انا احيه
والدتي هو اي الي حصل
محمد بضحك وربنا انا كنت بهزر.. الولية دي حساسه ذيادة شوفي اختك
والدتي اتلم يالا... أي الي حصل
انا هو الي غلطان ع فكرة يا ماما... هو قالها ربنا ياخدني
والدتي ياخدك انتي ماشي اي إلى يزعل مش فهمة
انا يا ماما مش انا.. عليه هو الي بيقول ربنا ياخدو... أي دا هو اي الي يزعل مش فهمة هو انا عادي اموت
محمد بعد الشړ.. انشاء الله انا وانتي لاء
انا يلا ف داهية امال انا لا انا لسا صغيرة
محمد سامعة يا خالتي بنتك الي معندهاش ډم
والدتي معندهاش ډم فعلا
محمد بضحك خلاص بقى يا ماما
مني مفيش حاجة روح هات الطلبات
محمد وهو بيبوس ايدها حاضر... حقك عليا
وباس راسها ومسك ايدي ونزلنا
انا انت في اي.. ماتمشي براحة زي البني ادمين طالع تجري كدا ليه
محمد اجري اي انا مشيتي كدا عادي اهو
انا عادي اي دانت الخطوة منك عندي ب 10... براحة انت ساحبني والاسدال طويل وهتكعبل كدا امشي براحة اي روح المرسيدس الي جواك دي
[[system-code:ad:autoads]]محمد لا فيراري
انا هتفرق يعني
محمد اه طبعا
انا الحق كلب هصوت وربنا
محمد عرفة لو صوتي هعمل فيكي اي هاخدك طلطيش لحد مانوصل البيت
انا طب حوشو طيب حوشو
محمد هو جه جنبك ماشي بعيد اهو
انا الحتة دي بتبقى فيها كلاب كتير منمشيش من هنا تاني
محمد حاضر.. مټخافيش مشي اهو
انا انا مش خيفة ع فكرة مين قالك ان خيفة
محمد لا ونبي... لا انا الي كنت خاېف من الكلب من شوية
انا اه بطل تبقى خويف خلي قلبك جامد كدا مش ماشي تخاف من الكلاب وتستخبي ورايا
محمد انا.... امشي قدامي امشييي... قال بستخبي وراها استخبي وراكي انتي يالي پتخافي من خيالك
انا شكرا شكرا يا حظابط شكرا بتتريق عليا ماشي عادي سهلة
محمد ياشيخة اتنيلي بقى
انا طيب
ملك صحبة ملك إيمان ازيك
انا الحمدلله انتي عملة اي
ملك الحمدلله... ينفع كدا مش تسألي عليا
انا معلش اصل فيه ناس بارده كدا مش بتخليني اخرج
لقيتها بصتلوا وبصتلي وضحكت كان واقف بعيد ب حجات بسيطة وبيتكلم ف الفون اتكلمت انا وهيا شوية
محمد بعد ماخلص المكالمة يلا
انا يلا... باي يا ميكي
ملك باي يا إيمي
انا البت دي لذيذة اوي... الحق دا يوسف
يوسف ازيك يا صحبتي
محمد 
دخل حط البطانية رحت قايمة وراحة وراه كل مايروح حتة اروح وراه لسا بيلفت لقاني وراه
محمد في اي يابنتي هو انا هطير
انا ممكن
محمد هو انا عندي جنحات
انا لا
محمد اومال هطير ازاي
انا وفردت ايدي أكن هطير كدا فووووووووو
محمد إيمان انتي عيزة تنامي
انا تؤ
محمد اومال في اي
انا في مكرونة تأكل
محمد لا انتي الي المفروض بتاكلي المكرونة مش انا
انا واد بارد انا راحة انام
محمد وانا هتخمد
انا ابو شكلك
محمد بت بارده
ضړبتو وطلعت اجري ع الاوضة التانيه حاولت اغمض عيني لاكن معرفتش ولقيت نفسي جعت قمت ورجعت ع اوضتو لقيتو نام
انا محمد... محمد... ولا
محمد اممم
انا انا جعانة
محمد انتي مصحياني من النوم تقليلي انا جعانة ماتروحي تاكلي
انا اكل اييي
محمد في كريب وبانيه ومش عارف اي تاني روحي وحلي عني بقى عايز انام
انا انا عيزة مكرونة
محمد واقسم بالله لو مسكتي لقوم افتح دماغك مكرونة اي دي انتي مبتزهقش
انا لا
محمد لأ اي لأ اي دا انا تعبتلك... روحي اتخمدي
انا هتسيبني جعانة
بص الجه الأخرى ورحت لفيت وراه وبصيتلوا بنظرة بريئة
محمد خلااااص
قام وسحبني وراه من هدومي
انا اي قلة الكرامة دي
رحنا ع المطبخ
محمد هاتي الملح... ولا هتجيبيه ازاي اوعي
جاب رشاشة الملح من الدرج
محمد اوعي لديكي بيها ف وشك
انا اوووف هو انا اتكلمت انا غلطانة ان قلتلك تعملي حاجة روح اتخمد
محمد بعد اي هاا بعد اي... نفسي ارنك علقة ع الي بتعمليه ف امي دااا
بصيتلوا بعصبية وقعدت ع
---
السفرة وحطيت راسي عليها وعيني كانت بتغمض تدريجيا
محمد انتي عرفة لو نمتي هعمل فيكي اي.... ايمان اصحيييي
انا ودموعي نزلت صحيه اهو صحيه
ضحك ومسح دموعي وحضني
محمد مش عيزك تنامي منغير متاكلي
انا طب خلص ھموت وانام
محمد 5 دقائق بس
وبعد 5 دقائق
محمد اتفضلي ياستي
اختها وقعدت ع السفرة وهو قعد وحط راسو ع السفرة تقريبا كان بينام
اكلت معلقتين من المكرونة وقمت
محمد عرفة اكتر حاجة مديقاني
انا اي
محمد انك مصحياني من النوم عشان تاكلي معلقتين.. معلقتيييين
انا اعمل اي يعني شبعت اكل ڠصب عني يعني
محمد لا ازاي تصحيني عشان تاكلي معلقتين... روحي اتخمدي
انا ومديتلو ايدي تعالي
محمد اي
سحبتو من ايدو وطلعت قعدت ع الانترية وشاورتلوا ع رجلي
ضحك ونام ع رجلي وفضل باصصلي وهو نايم
انا ماهو انت لو مش هتنام ف ليلتك الفل دي قول
محمد وانتي مش هتنامي
انا مش جايلي نوم
محمد ليه
انا الله اعلم
محمد طب افرد نمت انا دلوقتي وانتي عوزتي تنامي بعدين
انا هصحيك طبعا
محمد اهو دا الي كنت خاېف منو... تعالي كدا
جاب البطانية وحضني وغطاني بيها وقعد يطبطب عليا لحد مانمت
تاني يوم
[[system-code:ad:autoads]]صحيت لقيتو بيحرك ف رقبتو
انا مالك
محمد رقبتي بتوجعني
انا ماهي من النومة دي
بعدت عنو وكنت هقوم
محمد يخربييييك
انا في اي
محمد سقعت
انا اي المحڼ دا ع اساس انا الي كنت مدفياك البطانية هيا الي مدفياك انت الي قليل الادب بس
محمد بت دبش...امشي
اخت البطانية وقعدت بعيد
محمد حتى دي كمان
انا اه عشان تحترم نفسك
محمد بضحك هو انا نطقت
انا هشش شغل التلفزيون
اخد الريموت من ع التربيزة وشغلوا كان الصوت عالي اوي من امبارح اټخضيت لقيتو عمال يبص ع البيبان و بيدور ع الزوار ووطي الصوت
محمد هار اسود هيصحوا
انا دانا اټخضيت
محمد انا كنت خاېف يصحو ف مكنتش مركز
انا بضحك كان شكلك مسخرة وانت عمال تدور ع الزوار وانت مش باصص ع الريموت اصلا
محمد انا ماما لو صحيت هتقلبها نكد
انا دي وراثة بقى
محمد بضحك تقريبا كدا
انا انا بقالي كتير معملتش مشاكل... عيزة اضرب حد
محمد تعالي هقلك
قمت وانا لسا متغطية ب البطانية ورحتلو لقيتو مسك وشي بين ايديه وعضڼي من خدي صړخت وقعدت اضرب فيه ومسكت ايديه وعضيتها جامد بغل لحد مامكنها ازرق وعلم
محمد هار اسود... بقى العضة الي عضيتهالك قد دي
[[system-code:ad:autoads]]انا انت الي عصبتني.. وانا مبسبش حقي
محمد تقومي تعضيني كدا دانا ايدي وقفت
انا قعدها مش هتصعب عليا برضوا
محمد دانتي مفترية يخربيت كدا
انا هششش خلينا نسمع الفيلم بقى
قعدنا نسمع وكان الكل صحي والشمس طلعت نزل يصلي ولما جه فطرنا كلنا ولقينا الجرس بيرن قمت فتحت لقيت منة ومامتها ومني بنت خالتي وخالتي وحنين وخالتي سلمت عليهم ودخلو ولقيت الجرس بيرن وهو راح فتح كانت عمتو وبنت عمتو سلم ع عمتو ودخلت
هالة محمد ازيك وحشتني جدا
انا وحشتني!! اي يا عمنا دا
هالة هاي...مين دي
انا هاي وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته.... عيشي عيشة اهلك ياختي
هالة في اي
انا صدعتني ودي هتدخل ولا اقفل ف وشها الباب
محمد سيبك منها وتعالي
دخلنا راحت تسلم عليه وكانت بتمدلوا ايديها رحت وقفة قدامو وبصالوا
محمد مكنتش هسلم والله
ورجعت بصيت عليها لقيتها لسا مده ايديها
انا انتي لسا مش مقتنعة ان هو مش هيسلم
لقيتها رفعت حواجبها وبصتلي من فوق لتحت
انا حاجبك الي انتي بترفعيه دا انا بمنديل مبلل امسحهولك
هالة مالها دي... هو انا كلمتك انتي بتدخلي ف الموضوع ليه وازاي تمنعيه يسلم اصلا انتي مين انتي اصلا
انا اسأليه وهو يقلك انا مين يا حلوه وطريقة كلامك تتظبط معيا عشان معملش معاكي الغلط
كانت لسا هترد
محمد خلاص كفاية
وشدني وراه وانا ببصلها بقرف ودخلنا جوا
انا واقسم بالله لو مبعدت وجه الكلب دي عني لزعلها دانا ظلمت الكلب معها
محمد بضحك يابنتي هيا كلمتك
انا ازاي تقلك وحشتني انت عبيط
محمد انتي مدايقة من كدا
انا لا يعني مش كدا انا مدايقة من طريقة كلامها بس
محمد بجد والله
انا اه
سمعت صوت اغاني فطلعت لقيتها مشغلا اغاني رومنسية وقعدة بشعرها
انا ينفع تخش انت دلوقتي عشان ليلتنا فل وشكلي هفترسها
ضحك ودخل الاوضة رحت انا قفلة الباب
انا انتي يا استازة شيرين عبد الوهاب انتي
هالة بتكلميني انا
انا اكيد مش انا... داري شعرك يا حلوه مش من حلاوتو اش حال انو اندومي
هالة دا كيرلي
انا لا والله هو انا بسألك ع اساس ان مش عرفة هو اي... داري شعرك يا كتكوتة
هالة وهيا بتلبس الطرحة استغفر الله العظيم... انا عادي يعني ف البيت حاجة عادية
انا ف بيتكم تعملي كدا
هالة بيت خالو عادي
انا هو خالوا لوحدو عايش ف البيت ولا اي لما نبقي احنا البنات لوحدنا ابقى بيني الاندومي بتعاك
هالة متشوقة اشوف شعرك بصراحة
انا مش لازم
هالة امال بتتريقي ع شعري لي بقى وانتي تلاقي شعري احلا منو كمان
انا اه فعلا خافي من الحسد بقى وداريه عشان محدش يحسدو
حنين إيمان شعرها جميل ع فكرة
انا بتبرري ليه مش فهمة فكك... الاندومي بتاعك احلى يابت سيبك منها
حنين هههه
انا اي الفرح الي عملاه ف وشها دا
حنين دي حطة بوهيا
انا
---
نقصلها التشطيب وتبقى ع المفتاح
حنين بضحك كفاية بجد مش قدرة
هالة انتو بتتوشو ف اي
انا بنتكلم عليكي
هالة وبتقوليها عادي كدا... ما علينا مش هاممني اصلا... فين محمد
انا يارب ونبي هديني ومرتكبش چريمة انهارده... عيزاه تعملي بيه اي
هالة كنت عيزة اخرج
انا حد ماسكك
هالة هو هيخرجني
انا اي المياعة دي هو انتي جايا عشان تخرجي... عموما هو مش فاضي
لقيت منة جايا وقعدت معنا
منة هو فين محمد
مردتش ارد عليها وبحاول اهدا
حنين مش فاضي
سبتهم ودخلت جوا ليه وبصيتلوا بقرف وقعد ع السرير وربعت وهو باصصلي بستغرب
محمد في اي
انا ولا حاجة
محمد حد زعلك
انا انت عبيط هو حد يقدر يزعلني دانا كنت فتحت دماغو
محمد بضحك بقيتي خطړ ع البشرية
انا خاف مني بقى
محمد خۏفت اهو شفتي
انا خفة
محمد مدايقة نفسك ليه مش فاهم ولا اكنها هنا
انا وانا هدايق ليه مش فهمة وادايق من مين من وجه الغوريلا دي
محمد فكك من الزهق دا وتعالي نخرج بعيد عن الناس دي
انا انت لو طلعت مش هيسيبوك اصلا
محمد مش فاهم
انا منة سألت عليك والزفتة التانية سألت وقال اي عيزاك تخرجها كنت حبيبها ولا خطيبها ولا جوزها وانا مش عارفة اي الارف دا
[[system-code:ad:autoads]]محمد طب انتي عرفة انا بخرج معاكي ليه
انا هااا
محمد عشان انا كل دول
انا كل دول اي مش فهمة
محمد مش لازم
انا مش عيزة اعرف
محمد طب يلا هنخرج
انا هاخد سويتشرت من عندك
دخلت جبت سويتيشرت لونو ابيض كان طويل وواسع بس مش مشكلة لبستو وطلعت
انا امسك
محمد اي دا
انا هتلبس زيي اييي... امسك
ضحك واخدو ودخل لبسو وطلع وخرجنا سوا
هالة اي دا انتو خرجين
انا اهو هتسكت رجاء الجداوي دي ولا اي النظام.... اه نزلين في حاجة
هالة عيزة اخرج انا كمان
انا يلا يا ملك يلا يا حنين لو انتي هتيجي كلهم هيجو يلا يا منة
لقيتها بصت بعصبية رحت بصالها من فوق لتحت بقرف
نزلنا ركبنا العربية وركبت قدام معاه وهما ركبو ورا
هالة محمد ممكن تشغل اغنية رومنسية
انا لا مفيش اغاني من دي هشتغل وانا موجوده
هالة ودا ليه انشاء الله
انا مش بحبها
هالة وانا مالي انا بحبها
لقيته حطيت ايديها ع كتفوا
هالة شغل يا محمد
انا ومسكت ايديها ولويتها ايدك لو اتمدت تاني هقطعهالك
هالة ايدي يا متخلفة
انا اي البت النايتي دي
لقيتو خبط ع وشو
انا اعمل اي عيا الي استفزتني
محمد وربنا يوم فل من أولو... بسسسس اي الدوشة دي
[[system-code:ad:autoads]]ملك في اي الله بلاش نتكلم
انا اتكلموا بصوت واطي... وداني
ملك حاضر
نزلنا اشترينا شوية حجات ورحنا نتمشى كان ماسك ايديا وماشيين سوا وراهم لقيتهم قعدوا ع المقعد واحنا فضلنا مكملين لحد ماوصلنا لحد هناك لقيتها مدت رجليها عشان توقعني ف دس عليها وعديت
هالة انتي متخلفة مش تحاسبي
انا سوري مختش بالي اصل دا طريق طبيعي ان امشي منو مش افرد رجلي فيه ولا اكني قعدة ف بيتنا
شدني وكملنا مشي
انا ياساتر اي البت دي... صفرااا
محمد فكك منها الحبه الي قعداهم اعتبريها مش موجوده
انا اه اعتبرها مش موجوده المرة دي لمستك المرة الجاي تبوسك عادي وانا وقفة
محمد محدش يقدر يعمل كدا غيرك وانتي عرفة
انا ولا محڼ كلاب مبحبش اهدا شوية
محمد لا انا اروح لهالة هيا بتحب المحڼ
وقفت وبصالوا
انا في اي متروح
محمد لا انا ممكن اروح بس مش لهالة ل إيمان عادي
بصيتلوا بقرف ولفت عشان امشي لقيتو شدني وكملنا طريقنا
انا عيزة اروح
محمد لو رحتي هيقولو حاجة تدايقك وهتنكدي عليا
انا لا هو انا اصلا هنكد عليك من غير حاجة ف متتحججش انا هروح
محمد طيب
حط ايدو ف جيبو ووقف يبص ع البحر وانا رحت قعدت معاهم
هالة صح انتي عندك كام سنة
انا هتطلعيلي بطاقة
هالة لا عادي انا عندي 17 سنة وانتي
انا 15
ملك بضحك 14 من فضلك
انا هتفرق
هالة نونو اوي
انا بجد والله طب مجبتيش الببرونة معاكي ليه
هالة مكنتش اعرف
انا اديكي عرفتي
هالة هو انتي بتكلميني كدا ليه اكني وكلة ورثك احنا ممكن نبقى صحاب عادي
انا من غير نفس اممم ومالوا
هالة انتي اسمك إيمان مش كدا
انا كدا
هالة شفتي عرفت لوحدي ازاي... وانا هالة
انا عرفة
هالة بس انتي كيوت اوي
انا امممم بجد والله
حنين منة خدي إيمان عشان هتتحول دلوقتي
قامت منة وسحبتني من ايدي
منة هيا مستفزة أوي بصراحة
انا اوي.. بت مهزأ
منة بس تحكمي ف أعصابك شوية برضوا
انا انتي الي بتديني نصايح
منة مش نصيحة ولا حاجة انا بتكلم معاكي عادي.. بس شيفة يعني اننا من صغرنا الخلاف بينا كبير ف ليه كل دا
بصيتلها ومردتش
منة احنا ممكن نبدأ صفحة جديدة عادي
ومدتلي ايديها بصيتلها وبصيت لإيديها ومديت ليها ايدي انا كمان وابتسمنا لقيتها حضنتني بعدت عنها لقيت محمد واقف ومبتسم
انا بضحك في اي
محمد بضحك لا مفيش مبسوط بس...تعالوا
حط ايدو ع كتفي ...اما منة كانت مشيا جنبي
دخلنا السوبر ماركت وجبنا الحجات الي عايزينها
محمد بضحك اي إلى انتي حيباه دا
انا بيضة زي وحدا كدا
محمد بضحك هتعملي اي ب البيضة
انا هضربها ف دماغك... دي لعبة يا غبي
محمد لعبة امشي يا إيمان
انا هاتلى من العيون دي عشان مش
---
هطولها
هالة هههه
انا هضربها واقسم بالله هضربها
محمد بضحك اهدي سيبك منها..
جابلي العلبة وادهالي بصيتلها بغيظ بصلي وبصلها وحب يغير الموضوع
محمد فكك منها بقى
انا بت مستفزة... يلا نروح والله لقول لخالتي
محمد بضحك هتقوليلها اي
انا ان المهزأ دي كانت بتضحك عليا ان انا مش طايلة اجيب العلبة
محمد يابنتي عادي انا جبتهالك اهو سيبك منها مصدقت العلاقة بينك وبين منة اتحسنت
انا سكت اهو اما نشوف This mockery is the end of it
محمد والله انا الي جبت أخرى ياشيخة
انا هههه
محمد بضحك هبلة
انا طب يلا انا زهقت
محمد يلا
جبنا الحجات وهو حاسب وطلعنا
انا يا عيني ع الكريدت كارد هعيط
محمد هههه... حطي الحزام طيب
انا فكك من الافورا دي لو ربنا عيزنا ڼموت ھنموت... وبعدين بيدايقني
محمد حطي الحزااام
انا طيب بوراحة في اي
قعدت اشدو واعدل فيه ومفيش فيدة
انا ورميتو جنبي حطيتو يلا
لقيتو قرب مني ومفيش مسافة بينا... قلبي بدأ ضرباتو تعلي ومش قدرة اتنفس .. جاب الحزام وحطو ليا
محمد تستاهلي عشان انتي الي مش بتسمعي الكلام
بصيتلوا وبصيت قدامي تاني ومكنتش عرفة اتكلم مش عرفة ليه
[[system-code:ad:autoads]]وبعد وقت مش كتير وصلنا للبيت وقعدنا قدام التلفزيون
هالة محمد ممكن اخد سويتشرت من عندك
انا ليه
هالة عادي
انا لا مش عادي انتي لبسه اهو
هالة مانتي لبسة سويتيشرت من عندو اهو
انا انتي مالك ومالي انا حره انا وهو
هالة حره انتي وهو ازاي وبعدين اي المشكلة هيا هدومك ولا هدومو
انا احنا الاثنين واحد
هالة اي دا مش مفهمتش برضوا
انا دانتي لزقة ولا Double Face
لقيتها بصتلي ورفعة حواجبها
انا ياشيخة اتنيلي
محمد خلصتوا... مش هنبطل شغل العيال دا بقى ونعقل
انا انت بتزعقلي
محمد انا مزعقتش انا بتكلم عادي اهو
انا طب اتنيل واقعد ساكت او خش اوضتك
محمد طيب
ودخل اوضتو وهو باصص ف الفون
انا نبدأ النكد
دخلت وراه لقيتو لسا ماسك الفون
انا بتكلم بنات مش كدا
محمد بنات!! اي إلى انتي بتقوليه دا
انا فكك من الحورات دي
محمد حورات اي دي بنات اي إلى هكلمها دي انتي في اي مالك انهارده
انا مش عرفة منك لله يالي ف بالي
محمد هيا مين
انا وحدا كدا وحدا كدا ملكش دعوة انت
محمد وهو بيشدني عليه ابدام بتغيري كدا اي لزمتها الإنكار
انا انا اغير انت عبيط مستحيل انا اغير وبعدين هغير عليك ليه اصلا كنت مين انت
[[system-code:ad:autoads]]محمد والله مش بتعرفي تكدبي صدقيني... امال كل الي بتعمليه دا اسمو اي
انا انا معملتش حاجة واوعا كدا
محمد تؤ تؤ
انا يا محمد اوعي
محمد خلاص اهو
انا هات فونك
محمد ليه
انا عيزاه اما اشوف كنت بتعمل اي
محمد امسكي... وبعد دا كلوا لسا مقتنعة انك مش غيرانة
انا لا مش غيرانة
محمد متجننيش امال الي بتعمليه دا اسمو اي انك تفتشي فوني زي مابيعملوا المخطوبين او المتجوزين كدا دا اسمو اي
اناواحنا ولا كدا ولا كدا ف عادي مش ف دماغي حاجة
محمد امشي يا إيمان من قدامي
انا ياما بيتحول دا ولا اي
طلعت وانا معيا الفون وكنت بلعب فيه اصلا لان عرفه انو مستحيل يكلم بنت
محمد يلا عشان نصلي
انا امسك الفون
محمد بتريقة متخليه مش محتاجوا
انا ننننننن خفة
محمد امشي احسن اديكي بيه ف وشك
انا اهون عليك
محمد ثبتيني يابت
انا انا خساره فيكو والله يابني
محمد ابنك!!
انا امم
محمد وانتي بنتي يا إيمان
انا مش فهمة
محمد امشي يا إيمان امشي عشان متحاولش عليكي امشيييي
مشيت بسرعة من قدامو واتوضيت وهو طلع فوق لبست الاسدال وطلعت صلينا كلنا وقعدنا نقرأ سورة الكهف
بعد دقائق
ملك حنين قرأتي لحد كام
حنين 95
ملك أحلفي
حنين والله وانتي
ملك 63 وانتي يا منة
منة 54
ملك وهالة
هالة 15
ملك هههه... وانتي يا إيمان
انا 110
ملك بتهزري صح
انا لا والله اهو
ملك الله بجد... وانت يا محمد
محمد وهو مبتسم وباصصلي 110
حنين يعني خلصتوها
انامحمد ايوا
ملك محمد خاتم القرأن اصلا
منة متهزريش
ملك والله متهيألي وهو ف كان ف كام يا إيمان
انا بضحك أولى إعدادي
منة يا خيبتنا
انا خيبتك ع خيبتي ياختي
حنين وخيبتي انا كمان
ملك وانا وهالة دا شيئ اكيد
انا بس عشان نفسي اتسدت انت مشفش وشك طول اليوم انت فاهم
محمد انا داخل ولا تزعلي نفسك
اخد المصحف ودخل
انا ارحم نفسك شوية دانت نازل قرأة اييي عينك مبتوجعكش
محمد من الداخل عيني مش شايف
الكل هههه
انا عليا درس ومكسلة اروح
حنين مش لازم
منة عند مين
انا أسامة
منة الباشا
انا اوبا انتي عرفاه اي دا مانتي كنتي بتاخدي عندو صحيح
منة ايوا كنت باخد عندو ف إعدادي وابتدائي كمان
انا مش راحة مكسلة اوي
هالة هو درس اي
انا نحو
هالة مادة رخمة
انا لا ع فكرة
منة لا النحو فعلا صعب
انا هشش دا كان بيدينا تطبيق ف اخر حصة سيبت كلوا وحليت النحو ف ثواني وطلع كلوا صح بس انا الي كسلت اعلم
حنين اوبااا وبتعملي علينا مش فهمة حاجة
انا يا حزني ياريتني منطقت... لا انا بهزر يا شيخة انا هقدر احل النحو دا دا صعب دي ماهما قالوا
ملك بضحك خاېفة من الحسد
حنين انا حسدك يا واطية
انا متكليش دماغي بقى
حنين اذا كان كدا ماشي
انا محمد
محمد عيزة اي من زفت
انا هعوز من وشك اي يعني... تعالي
محمد لا تعالي انتي
انا
---
انت واد بارد يالا
محمد عارف... بعد اذن الشتا طبعا انا مفيش ابرد مني
انا خفة
ملك إيمان مش منزل يعني house
انا اه
ملك طب جار يعني اي
انا استنى وخدنها السنة دي ااه neighbor 
ملك طب يعني اي Website
انا استنى Company يعني شركة و Website يعني موقع... يبقى موقع الشركة
ملك الله عليكي ماتجيبي دماغك سلف
انا لا هو انا فيا دماغ اصلا دانا عيزة استلف دماغ اخوكي الكومبيوتر دي
ملك بضحك يخربيت عينك
انا وحشة مش كدا انا عرفة.... ماتيجي يالا
محمد لا مش جاي
قفلت الفون وفتحت الباب بعصبية لقيتو بيقرأ كتاب
انا يأخي بتزهقش
محمد تؤ تؤ
حبيت اغلس عليه ف اخت الكتاب وطلعت اجري ف البيت
محمد هاتي
انا بضحك لا
محمد بتكلم بجد والله هاتي
انا وانا كمان بتكلم بجد وقلتلك لا
محمد بقى كدا
انا اممم
محمد طب بصي ع الكتاب كدا
مسكت الكتاب وببص عليه لقيتو شدو مني
انا ع فكرة انت كدا غشاش
محمد اه
انا طب هات
محمد دا كتابي ع فكرة
انا كتابي انا... ابدام مسكتو ب ايدي يبقى خلاص بتاعي
محمد اي دا
انا اه
قعد أشد فيه عشان اخذ من الكتاب راح رافع ايدو لفوق
انا انت بتعمل كدا عشان مش هطول يعني
[[system-code:ad:autoads]]محمد اه قزعة
شديتو ووقفت ع الانترية وحاولت اخدو كان بيبعد ايدو
انا اووف مش عيزاه.... يا ولاااااه... هقلك اي الي دار بينا انا وهو ف دنيتانا
ملك زمايل ربنا يعينا هتتعامل ف صفقتنا
هالة يجي تالتنا وهيخونا وهيدمر ف سكتنا
حنين نقول صفقتنا مضمونة هتتعامل وهنعاين
انا وبشاور عليه دا ف التسليم تيجي حكومة رمانا الندل ف كماين
منة عارف اي إلى دار تاني
ملك حنين هالة منة صحبكو طلع واطي وخاېن
انا شدو السلاح ضړب وجراح وقناصات ف قلوبنا
هالة الفين شجاع لبسين قناع بدأت ياعم حروبنا
ملك ينطق زميلي قالي لو ڼموت مفيش واحد هيجيبنا
محمد هعد لحد تلاتة لو لمحت وحدا فيكم متلومش غير نفسها
كلهم طلعو يجرو ببص عليهم ملقتش وحدا رحت قيمة من سكات وكنت مشيا ولسا هجري لقيتو مسكني من التيشيرت
محمد انتي راحة فين
انا مش انت الي قلت انا كنت ماشيا والله
محمد هما يغورو لاكن انتي لو اتحركتي هرجعك من شعرك
انا طب انا دلوقتي اروح ولا اعمل اي انا مش فهمة
محمد انا نفسي افهم اي إلى مش مفهوم... اترزعي هنا اهو
انا اهو اي دا
كان لسا هيتكلم بس فونو رن
محمد والله مانت متكلم انا جاي يا وش المصاېب
[[system-code:ad:autoads]]وانتهت المكالمة
دخل غير هدومو ولبس سويتيشرت ابيض وجاكيت اسود وبنطلون اسود
محمد انا نازل... عشان خطړي اعتبيريها مش موجوده ولو قالتلك حاجة لما اجي قوليلي وانا هجيبك حقك اتفقنا
انا اتفقنا
محمد وعد
انا اوووف وعد
شدني من خدودي وطلع يجري
انا بارد
نزل وهما جم قعدوا برا
هالة اشمعنا انتي الوحيدة الي فضلتي بره
انا ابقى اسأليه
هالة بس بجد محمد جدع أوي و راجل كدا والف بنت تتمناه
بصيتلها ورفعت حاجبي وكنت بحاول اتمالك اعصابي لقيت حنين مسكت ايدي ب معنى اهدي
هالة راجل ف نفسو كدا ومحترم مش زي باقي الشباب
نفخت ب ديق ووقفت ونزلت تحت وطلعت من البيت كلوا حنين قعدت تنده عليا بس مردتش
حنين إيمان استنى
انا هااا
حنين في اي
انا مفيش حاجة نزلت أشم هوا نضيف
حنين انتي ادايقتي من كلامها صح بس ادايقتي ليه مش كنتي بتقولي انو اخوكي وبس
انا اه اخويا وبس
حنين برضوا يا إيمان برضوا
انا اه واطلعي انا هقعد وطالعة كمان شوية
حنين لا هفضل معاكي
انا اطلعي يا حنين
حنين صدق الي قال ماجمع الا موفق طريقة كلامكم زي بعض حتى لما بتتعصبوا زي بعض زوقكم زي بعض صدف كتير اوي ممكن تجمعكم بس انتي عقلك تعبان
وسابتني وطلعت زهقت ومشيت
انا الطريق دا الكلب بيبقى فيه ع طول... انا امشي من هنا
مشيت من طريق تاني وانا مش فهمة راحة فين
انا احيه احيه انا توهت واقسم بالله توهت... وحتى مأختش فوني ارن ع محمد حتي احيه بجد انا اي إلى خلاني امشي من هنا منك لله يادي الكلب انت الي عملت فيا كدا
فضلت اتكلم لحد ماسمعت صوت حد بيتكلم ورايا تقريبا بيكلمني انا لفت اشوف مين
انا اي دا و.... يتبع
روايةغيرة الحب
البارت الخامس والاربعون
انا اي دا
كان نفس الشخص الي خبط فيا والي انقزني من الكلب والي كان واقف مع محمد
الشخص انتي بتعملي اي هنا
انا زي مانت شايف تايها
الشخص تايها ازاي
انا هو في اسباب لتوهان كمان
الشخص طب بطلي طول لسان شوية.. مش عرفة توصلي لبيتكم يعني
انا اه
الشخص بضحك طب تعالي هوصلك
انا نعم هو انا تايها
الشخص اومال انتي بتتفسحي مش انتي الي قلتي انك تايها اي الانفصام دا
انا تلم لسانك معيا عشان مزعلكش
الشخص انتي شكلك كيوت يعني اومال اي لسانك دا
انا دا عندها
الشخص عندها اه... طب اتفضلي قدامي يلاااا
انا مابوراحة يا شبح مش ب الزعيق
الشخص شبح!! انتي متأكدة انك بنت ومش متنكرة
انا حد قالك انك دمك خفيف قبل كدا
الشخص اه انتي
انا خفة
الشخص انتي تقربي اي لمحمد
انا وانت مالك برضوا
الشخص بسألك عادي
انا بنت خالتوا
الشخص بس
انا بس ازاي مش فهمة
الشخص يعني
---
هيا دي صلة القرابة الي بينكم بس
انا انا لو افهم انت قصدك اي كنت رديت والله
الشخص يعني انتو ولاد خالة وبس
انا اه
الشخص طب كويس
انا هو اي الي كويس
الشخص صح اسمك اي
انا اي هتطلعلي بطاقة
الشخص هو انتي لو مطولتيش لسانك هيجرالك حاجة
انا هتشل
الشخص بضحك واضح
انا انت هتصاحبني ولا اي متوصلني وانت ساكت
الشخص انا مالك
انا مالي ازاي مش فهمة
الشخص بضحك اسمي مالك
انا اه طيب اعمل اي مش فهمة
مالك لا ولا حاجة
انا قدامنا كتير
مالك هو انتي ازاي مش عرفة الطريق
انا عشان اول مرة امشي من هنا كنت بمشي من الطريق التاني ع طول بس الكلب المهزأ بيبقى ع طول هناك وبيقعد يهوهو عليا
مالك وانتي نازلة لوحدك من البيت ليه
انا هقلك اصل البت البارده الي اسمها هالة دي بتدايقني كل شوية وانا قلت لمحمد ان مش هعمل مشاكل معها ف عشان معملش مشاكل نزلت وتوهت زي مانت شايف
لقيتو بص ف الارض وضحك
انا سوري اندمجت شوية
مالك لا عادي ولا يهمك
انا انت الي بتسدرجني ع فكرة
مالك انا!! .. انتي الي لسانك مسحوب منك
انا لا انت الي بتخليني اتكلم مش عرفة ازاي
مالك اه حقك عليا انا الي غلطان فعلا
[[system-code:ad:autoads]]انا هو ليه كل ماتكلم مع حد بياخدني ع قد عقلي
مالك يعني انتي عرفة ان انا كنت باخدك ع قد عقلك لا ذكية
انا الله يجبر بخاطرك
كملنا طريقنا
انا اه هو دا الشارع... لا هو دا.. المفروض امشي من هنا صح
مالك خدي خدي راحة فين
انا هروح
مالك الطريق اهووو
انا اي دا بجد
مالك ممكن تسكتي
انا بتتكلم زيو كدا ليه
مالك زي مين
انا حظابط
مالك مين
انا محمد
مالك مش صاحبو اكيد هبقي زيو
انا دا شرف ليك اصلا انك صحبو
مالك اكيد طبعا
انا طبعا اي انا عيزة اۏلع الدنيا
مالك اي الصراحة دي
انا بص انا ارتحتلك عشان بتحب حظابط عارف لو کرهتو هكرهك
مالك لا مش هكرهو دا صحبي هكرهو ازاي
انا شاطر
مالك هو انتي ازاي طفلة كدا
انا تؤ ليه الغلط بقى
مالك عندك كام سنة طيب
انا حوار طويل متلغبط صدقني
مالك ازاي
انا هقلك
لقيتو ضحك
مالك بضحك قولي
انا بص مش هعرف اشرحلك ف احسن متعرفش وتقعد ساكت
مالك حاضر
انا هو اي الطريق الي مش عايز يخلص دا دانا لما توهت توهت ف ثانيه
مالك ماهيا المصاېب بتيجي ف ثانيه... افرضي كنتي اتخطفتي
انا انت عبيط دانا كنت علمت عليهم وعملت معاهم الجولاشا
مالك الجولاشا!!! الصوت مش مظبوط ع الصورة خالص ازاي كل المشاكل دي تطلع من البرائة دي ازاي مش فاهم
[[system-code:ad:autoads]]انا انت بتكلم مين
مالك لا مش انتي خالص بتكلم مع الي ماشي معيا التاني دا
انا فين دا مفيش الا انا وانت
مالك امال بتسألي ليه ولا هيا جلطة وخلاص... اتفضلي بيتك اهو
انا طيب
مالك اي مفيش شكرا
انا ليه كنت عملت حاجة محدش عملها دانا لو كنت قلت ل يوسف كان وصلني بس مشفتوش للأسف
مالك لا حول ولا قوة الا بالله
انا هو اي حد بيشوفني بيتوب ولا اي
مالك لا انتي اي حد بيشوفك بيتجن بصراحة
انا مستشفى المجانين فاتحة روح الحقلك مكان
مالك لا انا مش قصدي الجنان دا... ادخلي ومتنزليش لتوهي تاني... باي
مشي وانا واقفة مستغربة
انا هو في أنواع للجنان كمان اي الهبل دا
وطلعت فوق لقيتهم قعدين كلهم معادا محمد حمدت ربنا انو لسا مجاش
انا البت البومة دي لسا هنا... اوف انا جعانة... اروح اكولها طيب ولا اي... يععع دا تلاقي طعمها وحش
حنين كنتي فين كل دا
انا كنت تايها
حنين اي
انا اه
حنين بتهزري
انا وربنا كنت تايها
حنين ازاي
انا مانا مشيت من طريق تاني
حنين طب ليه
انا خفت امشي من طريق الرئيسي عشان بيبقى فيه الكلب
حنين طب وجيتي ازاي
انا اووف انا مش هعرف احكي وانا جعانة
حنين محدش رضي يتعشى من غيرك اصلا
انا مانا مش هاكل دلوقتي
حنين ليه
انا لما محمد يجي
حنين محمد ع الطريق لسا مكلمينو
انا طيب
حنين يا حنينة ودا كلوا وزي اخويا
انا اممم اخويا
حنين غوري يا إيمان
انا طيب
كنت لسا هدخل الا ولقيت الجرس رن رحت فتحت كان هو
انا البيه شرف
محمد اي دا
سبتو ودخلت دخل غير هدومو وطلع
انا اتأخرت ع فكرة
محمد فعلا انهارده اتأخرت شوية معلش
حطيت الاكل مع خالتي انا وحنين وملك وبستها من خدها وباستني من خدي
محمد وانا
خالتي اتلم يالا ....انا هحطها عشان متقعش عليكي 
انا ماشي
جهزت السفرة وقعدنا كلنا نتعشا خلصنا وقعدنا كلنا قدام التلفزيون جبت كتبي وقعدت قدامو وبعد كدا وقفت ومسكت ايدو الاثنين
انا ادي الحملة الفرنسية وادي القائد نابليون داخلة وخارجة ف سرية طالعة من ميناء طولون عدت ع جزيرة مالطة ومنها بسرعة ع كريت مش عيزة إنجلترا تعرف نابليون قائد عفريت
حنين اي دا
ملك دا اي دا بجد
محمد بس متقطعوهاش كملي يابابا كملي
انا ومسكة ايدو وبحرك فيها يمين وشمال حسب نغمة الأغنية بعدها دخلت اسكندرية دخلت دخلتها القوية وتصدي محمد كريم وانضربلوا ضړبة قوية
محمد يا خسارة اسمي
ضحكت وكملت
انا راحو وجريو ورا المماليك جوا إمبابة وشبرا خيت واتقدموا للقاهرة وعاشوا فرحة وانتصار فجأة جه لنابليون
---
خبر مهم من الأخبار الحق إنجلترا عرفت والاسطول ع البحر انهار عند ابو قير البحرية نيلسون ضړبتو قوية ضعفت روحهم المعنوية
محمد طبعا ماهي لازم تضعف... كملي كملي
انا بضحك مانت بتضحكني
محمد حقك ع دماغي انا اسف كملي
انا واعتمدو ع موارد مصر سلب ونهب وفرض ضرايب مهما بنوصف ملهاش حصر
الكل برافوووو
انا هما بيتريقوا
محمد لا والله حلوه
انا ماتبس يابت منك ليها هو احنا فرح
هالة انا مفهمتش حاجة من الي قلتوا هيا كانت بتغني اغنية اي
انا ممكن تسكت البقرة دي عشان مش هعيد الي قلتوا
محمد اسكتي يا بقرة قصدي اسكتي يا هالة... الله يخربيتك يا إيمان
انا ههههه بقرة
هالة اسكت ليه هو انا قلت حاجة اصلا
انا وحطيت ايدي ع كتفوا اه يا ختي قلتي
لقتو بصلي ومبتسم اتكسفت وشيلت ايدي لقيتو حطها تاني
هالة هو في اي... شيلي ايدك
انا اشيل ايدي!! ... انتي عبيطة يابت
هالة وهيا بتشيل ايدي اه عبيطة
محمد بس... في اي يا هالة
هالة هيا ازاي تحط ايديها عليك كدا
محمد وانتي مالك هو انا اشتكيتلك
هالة بس مينفعش برضوا اشمعني ادايقت لما حطيت ايدي ع كتفك
انا انا اعمل الي انا عوزاه انتي مين انتي عشان تحطي ايدك ع كتفوا ولا حتي تلمسيه ولو بلغلط
[[system-code:ad:autoads]]هالة بنت عمتو
انا يا خفة بنت عمتو تصدقي مكنتش اعرف ودا يخليكي تلمسيه
هالة اي المشكلة
انا لا كدا كتير... هجيبها من شعرها
محمد هو انتو لو قعدتو هديين 5 دقائق ع بعض هيجرالكم حاجة
بصيتلوا بقرف وقعدت
هالة محمد هو رياضيات يعني اي ب الانجليش
انا mathe
هالة ازاي لا غلط
انا برفعة حاجب اومال اي الصح
هالة sport
انا لا يا شيخة sport يعني رياضيات اومال رياضة يعني اي... maths المادة اسمها كدا اومال انتي مش بتلعبي ب المادة لما تكون رياضة بتمارسيها دا بتبقى sport اما maths يعني مادة الرياضيات... لو بفهم حمار كان فهم
هالة لا تعالي كدا فهميني براحة يعني sport مش رياضيات
انا لا يعني رياضة ودي بتختلف عن الرياضيات دي ممارسة حاجة
هالة اممم
انا واقسم بالله اراهنك لو فهمت
محمد هههه
انا انت مش ملاحظ حاجة
محمد اي
انا كمان مش عارف وادي خناقة تانيه
محمد طب انا عملت اي طيب
انا ومش عارف كمان عملت اي... خناقة تالتة
محمد اي دا
انا متتكلمش معياااا
محمد ملبوسة
انا خاف من عفاريتي بقى
محمد خاېف اهو
هالة نفسك تطلعي اي يا إيمان
انا هدخل تمريض
هالة نفسي اخش كلية شرطة عشان ابقى زي محمد
[[system-code:ad:autoads]]رحت مسكة ايدو وعضها
انا يابنت الكلب يا مستفزة
هالة نعم
انا حد كلمك
محمد ونا زنبي ايييي... منك لله
انا وريني كدا
محمد لا
انا يابني وريني...معلش
محمد الأدوار اتعكست ولا اي انا الي كنت بقول كدا
انا واد رخم
منة حضاالله مانت متكلم انا جالي صداع كفاية خناق وحيات ابوكو
انا محمد هههه
انا طب انتي عرفة انا ارتحتلك
منة اي دا بجد
انا شفتي... استنى
دخلت جبت علبة المصاصا وطلعت
انا امسكي
منة بضحك اي دي
انا مصاصا... انا الي بحبهم بس بديهم مصاصا
أديت ملك وحنين ومنة معادا هالة
انا امسك
محمد يا شيخة انا هاكل مصاصا
انا انت هتتنك طب والله مانت واخدها
قعدت وربعت وحطيت المخدة ع رجلي وسندت عليها لقيت هالة شدتها وانا كنت حطا ايدي عليا ومسكة المصاصا راحت داخلة ف شفتي لقيت ډم بينزل ع ايدي بصيت ب صدمة وبصيتلوا كان باصص ع التلفزيون وبصلي ب الصدفة
محمد پصدمة اي دا اي دا مالك دا ډم فين دا
انا وبصة لمنظر الډم ومصډومة شفتي
محمد طب اهدي اهدي.. مټخافيش بصي مفيش ډم اهو اهدي
اخدني غسلي شفتي مكان الډم ولسا پتنزف برضوا
حنين من اي دا
ملك يالهوي لسا پتنزف
محمد وهو حاطط ايدو ع شفتي عشان يوقف الڼزيف اهدي معلش استحملي... هو اي إلى حصل
ببص عليها لقيتها بتبصلي بترجي ان مقلهوش
انا المصاصا عورتني بلغلط
منة شفتها ازرقت يا جماعة
محمد بټوجعك
انا شوية
حط ايدو مكان التعويره
انا اااه
محمد اهدي... دا مكانها صح
هزيت راسي ب اه
حط المنديل عليها ف مسكت ايدو وغمض عيني
محمد معلش اهدي ماهو مش هينفع نحط عليها حاجة ممكن تأذيكي
انا جالي صداااع
محمد انتي اي حاجة بتحصلك لازم يجيلك صداع
انا هههه
محمد بتضحكي ع اي يا شيخة دانا قلبي كان هيقف حرام عليكي
انا هدومي اتغرقت ميه دانت غبي
محمد شكرا... المهم انتي كويسة
انا اه
محمد لسا بټوجعك
انا لا
محمد وهو بيبوس راسي طب روحي غيري هدومك عشان متبرديش
دخلت اخت سويتيشرت من عندو ولبستو وطلعت واخت معيا البطانية واتغطيت بيها وانا قعدة اسمع التلفزيون ببص عليها لقيتها بتبصلي پخوف
انا ف نفسي فكراني ان مقلتش له عشانك ولا حاجة... خليكي خيفة كدا وهيبة الموضوع... هندمك
فضلت اتفرج ع التلفزيون لحد ماحسيت ان هنام ف ميلت براسي ع كتفو ف اخدني ف حضنو
ملك كنا عيزين نسهر
حنين دا إيمان هتنام 
محمد بضحك إيمان مبتسهرش الليل طويل عليها
الكل هههه
انا وضربتوا ف بطنو اتلم احسنلك.. مهزأ
محمد بضحك هتلم حاضر
انا محمد علي كان يوناني اخد مصر طلع ف العالي وقف جنب الشعب وقال فرض ضرائب مش حلال فرح الشعب وواثق فيه وي اخدو حاكم عليه واتجمعو ف
---
دار المحكمة 1805 ف إنجلترا اتغاظت خالص محمد علي يمشي خالص وافق السلطان ونقلوا لولاية سالونيك وقف الشعب جنبو جامد ف بقى السلطان هامد ف إنجلترا اتغاظت اكتر ف قررت بينا تغدر بعتت فيريزر ب حملة رشيد حماد ادولو ب الحلة عمر مكرم راح دمياط وهناك قداها عياط عمر مكرم راح دمياط وهناك قداها عياط محمد علي ف القلة دبح المماليك زي الفرحة...هييي
محمد هيا كدا بدأت تهلوس... يلا يابابا نامي
انا عينك دي ولا لينسز
محمد لينسز.. نامي بقى
انا كداااااب... طب وريني كدا
محمد اوريكي اي يخربيتك هتقلعيلي عيني
انا عارف مين الي عور شفتي
محمد اي... مش انتي قلتي انك اتعورتي من المصاصا... مين
انا هقلك
رفعت ايدي جه هالة لقيتها برقت رحت لفها عليهم كلهم وبعدين شاورت عليا انا
انا اناااا
محمد بهمس ابوسها يمكن تخف
انا مين
محمد شفتك
انا مالها
محمد لا ملهاش نامي يا إيمان نامي
انا تصبح ع خير انا هنام دلوقتي عشان اقوم اطلع عينك الصبح
محمد بضحك و اي الجديد مانتي طول عمرك مطلعة عيني يتقفل علينا باب واحد ف المستقبل بس وارنك حتة علقة
انا انا هرنك حتة علقة
[[system-code:ad:autoads]]محمد مش هتعرفي
انا اممم انت هتقتلني وتسجني
محمد حصل...وهحطك ف أوضة ضلمة وقفل الباب عليكي
انا انت كداب مش هتعمل كدا
محمد ليه
انا عشان انت
محمد عشان انا اي
انا عيزة انام
محمد لا ماهو مش كل مرة تيجي عند حتة مهمة وتقولي عيزة انام... مش هسيبك تنامي قولي الأول
انا نمت خلاص بص
غمضت وحطيت ايدي ع وشي ونمت
بعد وقت مش عرفة قد اي صحيت لقيتهم كلهم لسا قعدين
انا فيييي ايييي مبتنموش 
محمد نامي وانتي سكتة
انا اووف اوعي مش عرفة انام تاني... أي دا مين جاب البت دي هنا
نسرين دادي
انا دادك!! الحق البت بتتطور
محمد بضحك نسرين مين دي
نسرين ماما
محمد لا مامي
انا لا يجدع
محمد ايوا لما تكبر شوية هخليها تقول My mother ماهو مش معقول السيستم يتحدث عندي وعندك لا
انا وانت مالك ومالي يا رخم... جاتكم القرف
اسراء بضحك بكرة تعرفي قيمتهم دول
انا بلا نيلة
اسراء هتصحي الفجر ع صوتهم ومش هتعرفي تنامي
انا لا انا ممكن احدفها من البلكونة او اكتم نفسها ب المخدة احنا نقصين هبل
محمد هار اسود عيالي
الكل هههه
انا عيال مين متظبط يالا عشان ممدش ايدي عليك
محمد بقلك اي يا خالتي عشان بنتك لسانها طول اوي وانا عايز المها بس... انا هقرأ الفتحة امتى ولا انا مكتوبلي أقرأها وانا بصلي بس
[[system-code:ad:autoads]]والدتي وانت بتصلي بس
محمد ليه كدا يا خالتي... أي سدا النفس دي
والدتي اسكت انا عيزة مصلحتك
محمد لا انا عارف مصلحتي اعملي بس الي بقلك عليه وانا هبقي تمام متقلقيش
حنين بضحك واقع
ملك بضحك ومحدش عارف يلحقوا
محمد بصحك عجبك كدا
انا انا كلمتك ياض يا تافه انت
محمد اي اليوم دا
انا يوم اسود ع دماغك
محمد وهو ماسكني من التيشيرت يابت اتلمي
انا قد المسکة دي
محمد اه
انا نزل ايدك
محمد خفت انا كدا
انا لازم تخاف هو انا اي حد
محمد لا طبعا
انا اه هنبدأ محڼ بقى اوعي كدا
محمد بت دبش
ضحكتلوا بسماجة ومسكت الفون وكنت بلعب كلمة السر
انا اووف من الاجازة وانا مش عرفة اطلع من الدور دا... ولا
محمد ولا!! عيزة اي يابت
انا بت!! بص كدا
محمد اي دا
انا طائرة حربية من 6 حروف... مش عرفها
محمد وريني
اخد الفون وعملها وطلعت صح
انا باتشي
محمد اممم
انا في طائرة اسمها باتشي دا اسم كوري دا
محمد هيا الطائرات الحړبية كدا... العبي وانتي ساكتة
انا دانا من الاجازة وانا مش عرفة اعملها وانت عملتها ف second
محمد عشان انتي غبية
انا الله يجبر بخاطرك
محمد بلاش نكد ونبي
انا الكمبري بنفصصو والأرض عليها نبتات
محمد اي إلى انتي بتقوليه دا
انا اي قلتها غلط ولا اي في اي
محمد احنا كنا بنخدها ف ثانوي
حنين هيا اي
انا الكمبري بنفصصو والأرض عليها نبتات
حنين انا سين سين سيلوري اسماك
انا هههه
حنين بضحك بنخدها فعلا... عرفتيها ازاي يا قردة
انا من فيديوهات ع النت
حنين بتحضري حصص ثانوي
انا اممم
حنين يخربيتك
مني بضحك بتفكرني ب محمد ابني كان بيحب يستكشف كل حاجة كدا برضوا
انا هه بتقرنيني انا ب الأهبل دا
محمد اهبل!!! واقسم بالله مهحلك
انا طلعت اجري وقفلت الباب بسرعة
محمد فكرك مش هعرف اجيبك كدا يعني
انا هههه
فضلت شوية لقيتو سكت فتحت الباب لقيتو ف وشي صړخت وقفلت الباب
انا خلاص يا كبير بقى خلي قلبك ابيض معقول تقتلني وانا ف العمر دا
محمد مش انا اهبل
انا معاش ولا كان الي يقول عليك كدا مين بس الي قال عليك كدا قولي وانا بص متعرفش انا هعمل اي
محمد لا مش عارف
انا خلاص بقى الجو ضلمة هنا
محمد طب اطلعي
انا هتضربني
محمد انتي عبيطة انا عمري مديت ايدي عليكي
انا اه بتديني ع قفاية كتير
محمد دا عشان اصحصحك
انا صحصحت سبني بقى
محمد طيب اطلعي مش هكلمك
انا انت حلفت
محمد اه
فتحت الباب براحة لقيتو شدني
محمد انا اهبل قلتيلي
خبيت وشي ف حضنو وقعدت اضحك
محمد بصلي هنا كلميني زي مابكلمك
رفعت وشي وبصيتلو ورحت وقعة ف الارض من الضحك
محمد لا حول ولا قوة الا بالله...
---
ع وشي نكت
انا بضحك مش عرفة في اي مالي
محمد هلوسة اخر اليل دي
انا بضحك تقريبا... هشش جالي صداع يا حزنيييي
محمد يلا كل واحده تدخل تنام يلا يا خالتي يلا يا ماما في اي مبتزهقوش ليل ونهار بتتكلموا
والدتي وانت مالك يالا
محمد يالا! احترميني شوية يا خالتي مش كدا الله... ولما اقول كلمة تتسمع يلا كل وحدا ع اوضتها فورا مش هسيبلكم السايب ف السايب كدا تاني لازم تعرفو ان البيت دا ليه حاكم... ولا اي يابطل
انا انت هتتلم وتخليك ف الي انت فيه ولا اي حكايتك
محمد طب اسكتي بدل ماديكي ف وشك
انا نننننن
محمد سهرانين لحد الساعة 2 بليل البيت دا ساب وانا الي هربطو
انا معاك حبل ولا اجيب
محمد لا معيا وهربطك بيه كمان شوية
انا الله وانا مالي
محمد مبدئيا كدا هتدخلوا تنامو مفيش سهر تاني الساعة 2 يا هانم منك ليها
نرمين لا ثانيه كدا الواد دا بيكلم مين
محمد لا مش حضرتك خالص
شادتو من زعبوط التيشيرت
محمد هار اسود بمۏت
نرمين بتدي لمين أوامر يا واد
مني اديلوا
محمد مش ليكي والله مش ليكي
انا ههههه
والدتي موتت الواد الي حليتنا
محمد حد يلحقني انا مش هعيش بعد المسکة دي
[[system-code:ad:autoads]]انا بضحك خالتي انتي شداه من الزعبوط وقافل ع زورو ھيموت
نرمين يلا ف داهية مش عيزينو الواد دا صح
انا وبحاول افكو ف داهية اييي.. انتي مش عيزاه انا عيزاه
حنين ملك اوباااااا
حنين بضحك الظاهر ان مش محمد لوحدو الي واقع
انا اخرسي يابت
نرمين بضحك انت كويس
محمد كويس اي يا خالتي دانا لو حرامي مش هتعملي فيا كدا
نرمين دانت المفروض تشكرني خليتها خاڤت عليك يا موكوس
محمد اي موكوس دي يا خالتي
نرمين انت سبت دا كلوا وعلقت ف موكوس
لقيتو بصلي وغمزلي وحط ايدو ع كتفي
والدتي طالعة انام أشكال تسد النفس
محمد شكرا يا خالتي
ببص ع خالتي لقيتها دايخة وحطة ايديها ع راسها
انا مالك يا خالتي
لقيتها وقعت محمد لحق مسكها
محمد ماماااا اصحى يا ماما
الكل اتلم دخلت جبت البرفيوم ورشيت ع ايدي وقربتو من انفها لحد ماصحيت
محمد انتي كويسة.. أي الي حصلك
مني مش عرفة دوخت فجأة...انا كويسة كويسة
محمد كويسة ازاي
قعدها ع الانتريه واتصل ب الدكتور جه كشف عليها دخلنا كلنا جوا وقفلنا علينا الباب وكنا قلقانين محمد وصل الدكتور واحنا طلعنا لقينها معلقة محاليل قعدت جنبها
[[system-code:ad:autoads]]انا الف سلامة يا خالتي
مني الله يسلمك يا عيون خالتك
حنين الف سلامه عليكي يا خالتي
مني الله يسلمك يا حبيبتي
ملك مالك يا ماما
مني انا كويسة اهو يا ولاه متقلقوش مش مستحقية
محمد مش مستحقية ازاي يعني مش فاهم.. مش قلنا مېت مرة تهتمي ب صحتك شوية انا ممكن اتصل ع بابا هو يتصرف ابدام كلمتي مش بتتسمع كدا
مني لا ونبي يا محمد ماتقلقهوش دا لسا مسافر من يومين... انا عملت زي ماقلت بس مش عرفة مالي فجأ كدا
محمد تلتزمي ب الأدوية يا ماما عشان خطړي 
مني حاضر
خالتي وماما فضلوا معها ف الاوضة وانا وحنين وملك نمنا ف أوضة وحدا وهو كمان دخل اوضتو وكل واحد دخل ينام بعد ماطمنا انها بقت كويسة مكنتش عرفة انام بليل ف كنت فتحة واتس ونزلت كام استوري
محمد ف الشات سهرانا لحد دلوقتي ليه
انا مش عرفة مش جايلي نوم
محمد اعتبر الاستوريهات دي تلميحات
انا بضحك تلميحات ل اي
محمد نفسي مرة لما اكلمك ف الموضوع دا متحوريش انتي فهمة قصدي كويس
انا تصبح ع خير يا محمد
محمد وانتي من اهلي
وقفلت الفون ونمت
تاني يوم
يتبع



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close