رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت الخامس 5جديده وحصريه في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 

رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت الخامس 5جديده وحصريه في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت الخامس 5جديده وحصريه في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

الجزء الخامس من رواية شوفت حماتي في حضن اخويا

جيت اصحيها لقيتها بتقولي اي رايك فيا سالتها رائي في اي قالت رائيك فيا يا روح امك وانا عروسه يوم صباحيتها انا انصدمت من الكلمه واول مره تكلمني بالطريقه دي والبجاحه دي بتقولي انا عارفه انك مشربتيش العصير امبارح اللي كان فيه منوم لان شكلك مش شكل واحده كانت واخده منوم وعارفه كمان واتعمدت انام عر... وتشوفيني وانا متبهدله من اللي حصل من اخوكي وتشوفي اللي اخوكي عمله في جسم... 

ولو فكرتي في يوم تخربي عليا وتخلي اخوكي يبعد عني مش هرحمك انا محرومه ليا 18 سنه يعني كان فاضل شويه وكلم في نفسي زي المجانين

سالتها طب وانتي لما عارفه اني صاحيه خبيتي علي وائل ليه ومعرفتهوش اني صاحيه علي الاقل صوتكم كان يبقي واطي شويه لو عملتو حاجه بدل ما صوتكم كان خارج بره الشقه

ردة عليا وقالت لو عرفت وائل انك صاحيه مكانش قرب جنبي عشان اخته ممكن تصحي في اي وقت ومحبتش اخليه قلقان من حاجه عشان يعمل كل اللي نفسه فيه والغريبه ان حماتي بتتكلمي معايا ومغطتش جس.. حتي وقالت وبعدين منتي لما جوزك كان بيبقي هنا صوتك كان بيبقي خارج برضو ومبتعمليش حسابك لحد اشمعنا عيزاني اعمل حسابي ليكي  ولا كل واحد بيدور علي نفسه وشايف اللي هوا بيعمله بس هوا اللي صح 

وراحة قايله اظن هتموتي وتعرفي كونا فين امبارح قولتلها بصراحه ايوه قالت خدت وائل روحت شقة اختي منتي عارفه اختي مسافره مع جوزها بره وسايبه مفتاح شقتها معايا عشان لو في حاجه في الشقه

وقالت تحبي تعرفي اي اللي حصل هناك

رديت عليها مش عايزه اعرف قالت لا هتعرفي غصب عنك

روحت وجيبت فطار وفطرنا واشتريت قمص... نوم ولبس داخ... وخليته هناك عشان لما نروح تاني ولبست بدلة رق.. ورقصت هناك واخوكي كان مبسوط اوي.. وطلع شقي مكنتش اعرف انه كده وقضينا اليوم هناك وبصراحه اول مره احس بطعم الحاجه دي انا محستهاش مع جوزي مكنتش اعرف انها بالجمال ده طلع في حاجات كتير بتتعمل وانا مكنتش اعرف عنها حاجه بلاش بقي تركزي معانا لان مهما حصل مش هسيب وائل يضيع مني ولا هسمح ل حد ياخده مني بعد اللي حصل انهارده وشوفته من اخوكي ده انا مكنتش متجوزه خايفه احكيلك اللي حصل بالتفصيل تروحي تتجوزي واحد غير ابني وراحة ضاحكه 

قولتلها بس خديجه عارفه ان في حاجه بينك وبين وائل قالت انتي مفكره اني زعلانه ان خديجه عارفه انا مبسوطه طبعا لان كده معتش هكون خايفه من حاجه بمعني اصح هعمل اللي نفسي فيه وانتي وخديجه ساعتها هتعملو نفسكم عبط قولتلها خديجه ممكن تقول ل عاصم ضحكت بسخريه وقالت متقدرش لان خديجه مسكتها كذاء مره هيا واحمد خطيبها قولتلها مش فاهمه قالت هعمل نفسي عبيطه وصدق انك مش فاهمه قالت شوفت خديجه وهيا بتن..من خطيبها احمد وقالت شوفت احمد وهوا ماسك خديجه من صد... وشوفتها وهيا قاعده علي حج.. احمد تحبي اقولك علي الكبيره شوفت احمد نايم ف.. خديجه

وهيا من غير لب.. اصلا 

قولتلها ولما انتي شايفه كل ده علي بنتك مضربتهاش ليه ولا خدتي منها موقف ويمكن بعد اللي حصل ده كله زي ما بتقولي ممكن بنتك متطلعش بنت خصوصا انها قل... قالت علي اساس انك معملتش كده رديت عليها وقولت عملت بس موصلش لغاية اني ابقي من غير لب.. خالص قالت منا لو اتكلمت وشتمت احمد وفشكلت الخطوبه هيروح يشهر ببنتي ومحدش هيوافق يخطبها عشان كده حطيت مسكت لساني قولتها طب ما ممكن احمد ياخد غرضه وساعتها ي سيبها ويخطب غيرها قالت ساعتها بقي تبقي هيا اللي خربت علي نفسها لانها مش صغيره وتستحمل اللي يحصلها قولتلها بس انتي امها قالت انا نصحتها كتير بس مكلمتهاش مباشر بقيت ارمي كلام من بعيد وقولها فلانه حصل معاها كذاء وفلانه خطيبها سابها عشان كذاء وهيا طبعا عارفه الكلام موجه ليها قولتلها طب واحمد وخديجه كانو عارفين انك شوفتي كل ده قالت ايوه بس عاملين نفسهم عبط زي منتي شوفتي وسمعتي اللي حصل بيني وبين اخوكي وسكتي وعملتي نفسك عبيطه عشان كده عمر خديجه ما هتتكلم وهتسكت عشان عارفه لو اتكلمت هفشكل خطوبتها وهتفضل من غير جواز قولتها بس انتي مش ماسكه عليا حاجه عشان اخاف واسكت قالت انا مش خايفه منك لان يوم ما هتتكلمي هتطلقي ومحدش هيرضي يتجوز واحده اخوها كان بينام مع حماتها عشان كده الاحسن ليكي تسكتي وخلي كل حاجه زي ما هيا عشان افضل احبك بدل م اقلب عليكي وحطك في دماغي قولتلها بس وائل كده هتخربي بيته ده حتي معتش بيروح الشغل قالت متخافيش هوا واخد اجازه شهر منتي عارفه احنا في شهر العسل والراجل بيتعب برضو انا بصراحه مش عارفه جابت البجاحه دي منين وطبعا بعد مرشح طويل عريض ولقيت مفيش فايده خدت بعضي وطلعت وقولت يابت كبري دماغي وزي ما تيجي اخويا مش صغير ولا حماتي صغيره وشكلي كده مهما عملت مش هعرف امنع حاجه واليوم عدي عادي ورايحه اغسل المواعين في المطبخ ولقيت اخويا جه وقالي حماتك عرفتني علي كل حاجه ياريت بقي يا ساره تكبري دماغك وانتي اكيد مش هيرضيكي تفضحي اخوكي ولا تخربي بيتك وفي نفس الوقت بنتها كمان عارفه وساكته اشمعنا انتي رديت عليه وقولتلو اتجوز يا وائل ولو مش لاقي عروسه انا اشوفلك علي الاقل تبقي عايش بالحلال مش عايش تعمل حرام ده كبيره من الكبائر بلاش يا وائل الطريق ده اخرته وحشه انت اخويا وانا خايفه عليك رد عليا وقالي اتجوز تاني وروح اجيب دهب وماخر وعفش وفي النهايه تاخد كل حاجه وتمشي قولتله مش اول واحد يطلق ولا اخر واحد مفيش احلي من الحلال قالي ياريت يا ساره تقفلي علي الموضوع ده وراح سابني وخرج انا خلصت غسيل في المطبخ روحت عشان اقعد معاهم شويه وبعد شويه لقيت حماتي قامت دخلت اوضتها وخرجت بعد نص ساعه وانصدمت من اللي شوفته لقيتها خارجه بقمي.. نوم قصير ومش لابسه حاجه تحتحه يعني كل حاجه باينه وخارجه بيه قدامنا ومش مكسوفه وحاطه ميكب وبرفان المصيبه انها...



الفصل السادس من هنا



بداية الروايه من هنا



الصفحه الرئيسيه للرويات من هنااا



روايات كامله وحصريه من هنا



اكتبوا في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺




تعليقات



close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS