رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت السادس 6جديده وحصريه في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 

رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت السادس 6جديده وحصريه في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية شوفت حماتي في حضن اخويا البارت السادس 6جديده وحصريه في مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

الجزء السادس من رواية شوفت حماتي في حضن اخويا

لقيت حماتي لاب،سه قم... نوم قص،ير وخارجه بيه قدامنا وحاطه ميكب وراحة قاع،ده علي ح،جر وائل واحنا قاعدين لما قعدت قالت اي ده يا وائل  طبعا وائل ساكت متكلمش عشان انا قاعده ردة حماتي وقالت متتكسفش من حد يا لول محدش ليه عندنا حاجه لقيت وائل راح حاض،نها وفضل يم،شي ايدو علي جس،مها روحت واخده بعضي وداخله اوضتي لقيت خديجه جت ورايا ومش علي بعضها وقالت هموت واعرف هيعملو اي قولتلها روحي اتفرجي طالما عايزه تعرفي قالت تعالي معايا قولتلها لا طبعا قالت انا عارفه انتي كمان مح،رومه بلاش تكبر يلا بينا المهم روحت انا وهيا واستخبينا او بمعني اصح هما عارفين اننا شايفنهم

وهما كمان عاملين نفسهم ان محدش شايفهم بمعني اصح الكل عامل نفسه عبيط المهم لقيت وائل بيحرك ايدو علي جس،م حماتي وحماتي جس،مها ساب ومعتش عارفه تتحكم في نفسها خالص وكل جس،مها باين وصد... خارج بره و وائل قاعده يب،وس فيه وراح من،يمها علي الارض وفضل يبو... فيها ويحرك ايدو علي... وهيا تقوله معتش قادره حرام عليك ببص علي خديجه لقيتها قاعده في الارض وفاتحه ردليها مش متحكمه في أعصابها هيا كمان لقيت حماتي قل.. وائل لب،سه كل،ه وفضلت تب.. فيه والاتنبن  مع بعض وانا مكدبش عليكم مشاعري اتحركت بس انا عارفه انه مينفعش ابص علي اخويا لو واحد غريب كنت روحت شاركت حماتي فيه بس ده اخويا مينفعش ولا ينفع اصلا يجي في بالي بس طريقة التعامل نفسها تخلي الواحد مش علي بعضه بعد ما خلصو ب،وس لقيت وائل  وطبعا انتو عارفين اي اللي حصل وماغير حماتي الا تصوط ..  لقيت حماتي بتقول اي رايك يا ساره انتي وخديجه مش كده احسن واللي نفسه في حاجه يعملها من غير ما يخبي ولا يبقي خايف من حاجه

عشان كده انا محبتش اعمل من وراكم وابقي خايفه سري ينكشف المهم اليوم عدي وطبعا  دخلت نمت شويه وصحيت علي الساعه 10 لقيت حماتي و وائل نايمين في حض،ن بعض من غير  في اوضة حماتي وسايبين الباب مفتوح وجس،هم كله مكش،وف عشان بمعني اصح بيقولو اتفرجو براحتكم مش مكسوفين من حاجه شويه وخديجه صحت دخلت الحمام وطولت جوا والدش شغال وراحة غاسله لبسها اللي كانت نايمه بيه عشان تخفي اللي عملته في نفسها عرفت انها كلمت خطيبها وخلاها تعيش اللحظه هيا كمان

وانا كان نفسي اكلم جوزي وعيش معاه بس مشكلته بينام بدري عشان شغله لقيت خديجه طالعه ولابسه بيجامه مبينه تفاصيل جسمها قولتلها وائل هنا ممكن يشوفك قالت مش مشكله انا معتش يفرق معايا حاجه اذكان امي مش مكسوفه مني ولا اخوكي مكسوف منك ولا احنا مكسوفين منهم ده حتي اتفرجنا عليهم كانهم اتنين منعرفهمش قالت كبري دماغك واتاقلمي علي الوضع المهم فضل الموال بتاع حماتي واخويا علي الحال ده لغايه فرح خديجه اتجوزت وكل واحد راح علي بيته يوم الفرح وطبعا اخويا وحماتي قامو بالواجب الليله دي كانهم هما العرسان مش حد تاني بعد خمس شهور من فرح خديجه أطلقت بسبب جوزها بيضربها ويشتمها وطلع انسان زباله وطبعا وائل اخويا معتش بيروح شقته نايم علطول عندنا طبعا كلنا زعلانين عشان خاطر خديجه وكل شويه واحد فينا يضحكها شويه لانها مفرحتش يعتبر لسه عروسه جديده في يوم سمعت صوت وانا نايمه الصبح طلعت ابص طبعا انا متعوده علي صوت حماتي و وائل ببص لقيت خديجه واخويا يادي السنه السوده اي اللي بتعملوه ده وحماتي فين ردة خديجه ماما راحت تتسوق للبيت اهم حاجه متقوليش حاجه انتي قولتلها لو عرفت الدنيا هتولع وأنت يا وائل مش عاتق البت وامها ياخي حرام عليك بتعمل كل ده ليه انت عايز اي تاني اكتر من كده مكفكش  حماتي تروح تعمل كده مع بنتها وهوا ولا سامعني وعينه حمره اول مره ادقق فيها ساعتها عرفت ان وائل بيشرب راحة خديجه ردة وقالت اديكي قولتي امها امي دي اوس،خ خلق ... مستنيه مني اي يعني طبعا عندها حق تعمل كده اذكان امها فعلا مش عامله اعتبار ل حد  المهم فضلو علي الحال ده حوالي 3 شهور كل ما يكون في فرصه وحماتي مش هنا يستغلو الفرصه وي،نامو مع بعض لغاية في يوم حماتي خرجت من الصبح ومرجعتش لغايه المغرب قلقان نرن عليه يديني مغلق المهم فضلا علي الحال ده لغايه الساعه 10 بالليل

مفيش جديد كلنا قلقنا طبعا روحنا نبلغ في الشرطه ونعمل بلاغ تغيب قالو لازم بعدها ب 24 ساعه المهم في ظابط ابن حلال خد رقم الموبايل بتاعها عشان يعرف اخر مكان كانت فيه وطلب صوره منها عشان يعرف المواصفات وخد رقم وائل عشان لو وصل لحاجه يتصل بينا

وبلغنا في المستشفى ومفيش جديد فضلا نلف لغاية الساعه 8 الصبح نلف وندور قولت ل وائل يمكن راحت شقة اختها قالي معتقدش وخديجة قالت هتروح تعمل اي ما كل حاجه بينها وبين وائل بقت علي المكشوف

قولت ما يمكن عرفت انكم بتن،امو مع بعض زهقت وطفشت ولا عملت في نفسها حاجه بسببكم المهم بعد لف وتعب روحنا البيت نريح شويه ونشوف هنعمل اي

شويه ولقنيا الظابط بيرن وبيقول...

تفتكرو اي اللي حصل والظابط لقي اي

 

البارت السابع والأخير من هنا



بداية الروايه من هنا



الصفحه الرئيسيه للرويات من هنااا



روايات كامله وحصريه من هنا



اكتبوا في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





تعليقات



close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS