رواية خيانه اختي وزوجي الفصل العاشر بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل العاشر بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل العاشر بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية خيانه اختي وزوجي الفصل العاشر بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل العاشر بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


نعيمة بتبعد عنها بصوت عالي = انا بحمد ربنا انك مش من بطنييبي

فيروزه وقفت من الصدمة وفكت ايد نيروزه من عليها بهدوء

قربت عليها = انتي اي اللي بتقوليه ده

نيروزه :فيروزه.. ماما بتقول كدا من الزعل مش اكتر وبتبص لنعيمه بحذر = ولا اي ياماما

نعيمة :  وانا ماللي اللي تفتكره تفتكره ياريتني ماكنت ربيتها ويارتني اعرف اتبري منها بعد اللي عملته ده

نيروزه : فيروزه.. سيبك من كلام ماما... جاوبينا علي السؤال ازاي ده حصل وازاي خونتينا كل ده وحصل امتي اصلا وانتي قدام عينينا ازااااي  فهمينا يافيروزه

فيروزه بتعرق وتبلع ريقها بتحاول تفكر وكل نظراتهم عليها.. 

فيروزه وهي بتحاول تكون ثابتة = اه انا ضحكت عليكو... مكنتش بروح مقابلات شغل وكنت بقابله ومره من المرات ضحك عليا ومكنتش اتوقع يحصل كدا.. 

نيروزه بتمسكها وتهزها عده مرات : لي لييي عملي كدا فينا انطقي مين مين كان ابوه انطقي. 

فيروزه: مستحيل اقول اسمه وفكت ايديها وطلعت الاوضه... 

قفلت علي نفسها وبعتتله رساله ( انت فين تعالي محتاجاك) 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

عند عاصم شاف الرساله  ورمى الموبايل. كان واقف في اعلي بلكونه في باريس 

عاصم وهو بيبص للسما : اعمل اي.. أعمل اي عشان كله يخلص 

انا لما فكرت خلاص ان عايز ولد من اسمي اخده مني في ثانيه.. 

طب ازاي ازاي اقدر ارجع اعيش تاني معاهم هعيش ازاي وواحده منهم قتل'ت ابني منها والتانيه قتل'ت اختي... 

أنا مش لاقي حل مش لاقي غير ان اقولهم الحقيقه مش لاقي غير ان يعرفو الحقيقة كلها وساعتها أطلقها وامشي من العيله دي كلها. 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💔💔💔💔💔💔💔

في القصر 

نعيمة : انتي ازاي تسكتيني.. دي لازم تعرف الحقيقه 

نيروزه : لا مش هتعرف 

صالح : يعني اي اللي بتقوليه 

نيروزه : لو عرفت كل حاجه هتاخدها الفلوس والقصر وكل حاجه. 

صالح بصدمه : يعني اي اللي بتقوليه ده ازاي 

نيروزه : بابا انت عارف كويس ان لما يحصل وتعرف انا هخسر كل حاجه شغي والفلوس والقصر.. عشان كدا لمصلحتنا فيروزه متعرفش... وبالذات انتي ياماما اتحكمي في أعصابك واتعاملي معاها عادي. 

نعيمة : لا بجد دماغك تعجبني طالعه لأمك يابنت نعيمة. 

فيروزه : حبيبتي والله.. يلا هروح اشوفها 

صالح : شوفتي شوفتي عملتي اي في بنتك 

نعيمة : عملت اي يعني هي اللي قالت شوفتني كلمتها... 

صالح : معملتيش اه... انتي مش فاكره لما غطيتي عليها لما قتل'ت البنت 

نعيمة : بنتى يومها مكنش بقصدها وانت عارف. 

صالح : ده لو فيروزه كنتي بلغتي عنها... ربنا يهديكي ياشيخه 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

عند فيروزه 

نيروزه بتخبط : فيروزه ممكن تفتحي 

بتفتح ليها 

نيروزه بتدخل تقعد جنبها غي السرير طبطب عليها : انتي كويسه 

فيروزه : اه كويسة متقلقيش 

نيروزه لسه هنكمل كلامها دخلت استفرغت كل اللي في بطنها 

طلعت وشها اصفر 

فيروزه بقلق: انتي كويسه 

نيروزه وهي حاسه دوخه : كويسه كويسه لو رجعت اوضتي هبقي كويسه 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

آليوم التالي 

في المطار. ساند راسه علي الكرسي بيفكر = لازم انهي الحكايه انهارده خلاص انتقامي خلص 

ركب العربيه واتجهه للقصر 

اول مادخل 

نيروزه بصدمه : عاصم اي ده رجعت ازاي. 

فيروزه من وراها جريت حضنته.. طلعت من حضنه لما الكل لاحظ = عاصم اخويا واحشني والله.. يلا هروح اعملكو حاجه تشربوها 

اتجمعو في الصاله 

عاصم : ياجماعه انا عايز اقوللكو حاجه. 

نيروزه بتقاطح: لا  خليني اقول الاول 

عاصم : تقولي اي 

نيروزه : هتعرف دلوقتي... بصت للكل بفرح جماعه انا عندي ليكو خبر حلو جاهزين.. 1.2.3.انا حااااامل 

فيروزه من ورا وقعت منها الصينيه واغمى عليها علي الارض 

ووووووووووو

بارت 10💔✍️ 

اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 💙



الفصل الحادي عشر من هنا



بداية الروايه من هنا



انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

إقرأ أيضا :

تعليقات

  1. لإدخال كود <i rel="pre">ضع الكود هنا</i>
  2. لإدخال مقولة <b rel="quote">ضع المقولة هنا</b>
  3. لإدخال صورة <i rel="image">رابط الصورة هنا</i>
اترك تعليقا حسب موضوع الكتابة ، كل تعليق مع ارتباط نشط لن يظهر.
يحتفظ مسيري ومدراء المدونة بالحق في عرض, أو إزالة أي تعليق
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS