رواية خيانه اختي وزوجي الفصل الحادي عشر بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات

 رواية خيانه اختي وزوجي الفصل الحادي عشر بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل الحادي عشر بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات


وقعت منها الصنية  واغمى عليها

عاصم جري عليها اول ماسمع صوت ارتدامها علي الارض

شالها وحطها علي الكنبه


عاصم بصوت عالي : هاتو مياااااه

بيطبطب علي وشها = فيروزه فيروزه قومي فوقي يلا.

كل ده تحت أنظار نيرون بتيص عليه باستغراب ونعيمه وصالح الكل بدأ يحس بحاجه غريبه


أما عاصم مكنش حاجه في باله غير ان فيروزه تفوق

فيرون بدأت تفوق شويه شوية... قامت وهي بتنظر للكل

فيروزه بأبتسامه: مبروك.... مبروك يانيروزه

نيروزه راحت ليها ودخلت في النص بينها وبين عاصم وعاصم حس بكدا وقام عشان محدش يحس بحاجه

نيروزه مسكت ايديها بحب : الله يبارك فيكي ياحبيبتي.. بعدين انتي هتكوني أمه التانيه


فيروزه  بابتسامه مزيفه : ربنا يديمك والله

نيروزه : فيروزه متقوليش كدا انتي اختي وكمان هنربيه سوا وهتبقي احلي ام.. بتبص لعاصم = صح ياعاصم

عاصم بشرود: اه.. اه طبعا اكيد

فيروزه : طيب ياجماعه عن اذنكو هرتاح في اوضه

💫💫💫💫💫💫💫في اوضه نيروزه وعاصم 💫💫💫💫💫

عاصم بزعيق : يعنيييي اي اللس بتقوليه

نيروزه : عاصم متزعقش.. انا انا ساعتها نسيت اخدهم

عاصم : نسيتي اي ده انا مديهملك بإيدي

نيروزه بقوة : عاصم انا ساعتها مخدتهاش ورمتها

قربت منه ومسكت ايديه = قولت اجرب...أجرب حظي واشوف اكمل الحمل ولا لا وقولت لو كملته هقولك

عاصم : انتي بتقولي اي مستحيل مستحيل ده انا مشربهولك باييدس مستحيييييل

نيروزه بنظره شك : في اي ياعاصم اللي يسمعك يقول مش عايز يبقي ليك ولد مني

عاصم بدا يحس انها شكت.. قدم خطوة وحضنها = خالص ياحبيبتي ده انا خايف عليكي

بتطلع من حضنه وتمسك ايديه بحب : متقلقش ربنا مش هيسيبنا متقلقش

بيحضنها : مش قلقان ياروحي

بيقول في سره = هخلص ازاي من الطفل انا عايز اخلص منه ويعرفو الحقيقة وامشي بقااا انا زهقت من التمثيليه دي

بيطلعها من حضنه = هنزل اجبلك عصير وانتي ارتاحي ياروحي

بتمسك بإيديه بحب : مش عارفه اقولك اي علي كل اللي بتعملو عشاني ده 

عاصم بيبوس راسها بتمثيل: قوليلي بحبك...اكتر حاجه بحب اسمها منك 

نيروزه كانت لسه هتبو'سه.. 

عاصم بتهرب = يلا هنزل وهطلع علطول 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

فيروزه في الاوضه


فيروزه تفكير : مستحيل مستحيل تجيب هي الولد مستحيل انا لازم اخلص منه لازم اخلص منه مستحيل اخليها تجيب الطفل

انا المفروض اكون مكانها انااااا..... مش معقول بجد كل يوم عن يوم تاخد حاجه بتاعتي...مره شغلي وحبيبي ودلوقتي ابني.. لا يمكن لايمكن اخليها تتمتع بكل ده


نزلت اتجهت للمطبخ لاقت نعيمة بتجهز اللبن.......

فيروزه.قربت عليها = ماما حبيبتي اللي في ايديكي لفيروزه

نعيمة : ايوة

فيروزه : هاتيه انا هوديه ليها خليكي عشان متتعبيش

نعيمة : لا لا متعبيش نفسك انتي

فيروزه اخدته : خلاص ياماما بقا بعدين دي اختي... 

واتجهت لغرفه نيروزه وفس الطريق وضعت البودره وهي بتبسم

.... نيروزه حبييتي ماما عملتلك كوبايه اللبن الجميل ده.

عاصم دخل الاوضه بعفويه =نيرووو. خدي كوبايه العصير

بص علي فيروزه :اي ده انتي هنا

فيروزه : امممم

نيروزه بضحكه : اسفه يافيرو بس مينفعش اكسف عصومي هههههه..

اخدت العصير منه

فيروزه بصو علييها بحقد واخدت الكوبايه ونزلت

.... تحت في المطبخ 

نعيمة : عايزني اعمل اي يعني 

صالح : اسكتي اسكتي وبس 

نعيمة : اسكت اه وانت كمان تسكت مش كل شويه تقولي وتفكرني 

صالح بصوت عالي : ايوة افكرك.. افكرك ان فيروزه مش بنتك وان لو عرفت ان كل الثروة اللي احنا فيها دي بأسم ابوها الحقيقي  ساعتها هتطردنا كلنا فااااهمه 

فيروزه  وقعت الكوبايه من ايديها =ايييي

فجأه سمعو صراخ نيروزه =ااااااااااه 

ووووووووووو. 

بارت 11💔✍️

(وستظل صدمتك في أقرب الناس إليك 💔) 

اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 💙



الفصل الثاني عشر من هنا



بداية الروايه من هنا



انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

تعليقات



close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS