رواية خيانه اختي وزوجي الفصل التاسع بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل التاسع بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل التاسع بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات


عاصم بيجري عليها بصريخ: فيروززززه

بيحظ ايديه تحت راسها بيطبطب علي وشها : فوقي فوقي فيروزه

فيروزه بفثدان وعي : ابني. ابني ياعاصم اب. وفقدت الوعي

العيله كلها اتلمت عاصم شالها ووداها العربيه واتجهه للمستشفي بأسرع وقت...


💫💫💫💫💫💫💫💫بعد خمس ساعات في العمليات 💫💫💫💫💫


الدكتوره بتخرج بتعب

عاصم بيقرب منها بخوف = ها يادكتوره طمنيني

الدكتورة : المريضه كويسه عجت مرحله الخطر بس للاسف الطفل معرفنائش ننقذه

صالح بصدمه : طفل.. يعني اي طفل فيروزه بنتي مش حامل

الدكتورة : ازاي حضرتك متعرفش جي نز'فت وهي جايه

صالح بزعيق : انتي بتقولي ايييي ده نزيف عادي اثر الخطة مستحيل اللي بتقوليه

عاصم وهو بيحوشه= اهدي اهدي ياعمي

نيروزه : اتفضلي يادكتوره امشي دلوقتي

نيروزه قربت من صالح : بابا الدكتورة بتقول صح انا شوفت انهارده التيست بتاعها وفعلا كانت حامل

نعيمة بصويت: يلاهوي يلاهوي لطخت اسمنا بنت الكل'ب يلهووووي

نيروزه : بس بس اسكتييييي.. انتي اي مش كفايه انها مش بنتك وعايزه توسخ' ي سمعتها وطي صوتك أياكي تعليه

نعيمه بصدمه : انتي اي اللي بتقوليه ده.. وبعدين ازاي تتكلمي مع مامتك كدا

عاصم بصدمه : يعني اي اللي بتقوليه يانيروزه انتي واعيه للي بتقوليه

نعيمة : واعيه.. ده انا دلوقتي اكتر نقطه واعيه فيها.. اكتر حد طعني في ضهري.. ولما وعيت علي الدنيا قولتولي دي اختك لي لي ياماما عملتي كدا لي.. 

صالح : قوللها قوللها لي وافقتي قوللها احنا بناكل ونشرب منين قوللها

عاصم انسحب منهم ومشي برا المستشفى

عاصم وهو بيبص للسما : لي ليييي يارب... ابني ابني اخده مني اااااااه اااااااه بيعيط بانهيار

يحد لما غفي من النوم علي الكرسي (كرسي الاستراحه اللي امام المستشفي)


💫💫💫💫💫💫💫💫في الصباح💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

نيروزه بجديه :بما إن كل اللي فات كان ماشي بتخطيطكم علي اختي فكل اللي جاي هيبقي بكلامي انا وايوه هي اختي وحبيبتي قبل ماتبقي بنتكو... احنا هندخل ليها لكن محدش هيبين رده فعل محدش هيقولها الحقيقه غير لما تبقي احسن بكتير تمام

صالح : تمام يانيروزه.... بيقول بدموع: بس يبنتي متمشيش وتسيبينا

نيروزه : انا قولت اللي عندي

ودخلو الاوضه

فيروزه : ماما.. بابا.. نيروزه

صالح : عامله اي يافيروزه

فيروزه بدموع : انا اسفه يبابا اسفه والله.. مكنش بإيدي انا انضحك عليا والع

عاصم دخل الاوضه علي كلامهم باين عليه الدمار من العياط

صالح = خلاص يبنتي اعتبري مفيش حاجه حصلت لما تبقي احسن هنتكلم في كل ده

عاصم : ازيك يافيروزه عامله اي 

فيروزه بخوف منه : الحمد لله كويسة


بعد عدة ساعات الكل خرج وعاصم رجعلها تاني.......... 


قرب منها : انتي اللي عملتي كدا 

فيروزه باستغراب : عملت اي

عاصم بحذر: انتي اللي رميتي نفسك وعملتي كدا عشان تجهضيه

فيروزه : انت متخلف مستحيل هكشف نفسي ليه. بس اسفه والله واوعدك مش هيعرفو

عاصم بانكسار وضعف : اسفه علي اي ولا اي انا خسرت ابني قدام عيوني يافيروزه 

فيروزه بصدمه : انت بتقول اي انت مكنتش عايزة  اصلا 

عاصم مشي من غير مايتكلم معاها وقالهم انه هيسافر وبالفعل اخد جواز السفر وسافر لمده اسبوع بحجه عمل طارئ.... 

💫💫💫💫💫بعد يومين انتقلت من المستشفى 💫💫💫💫

فيروزه باستغراب: في اي اي ملامحكو دي من اول ماتحركنا من المستشفي 

نيروزه : فيروزه  احنا عايزين نعرف القصه كلها 

فيروزه : قصة اي.. يعني اي 

صالح : يعني ازاي بقيتي حامل 

نعيمة : يعني ازاي بعتي شرفك يافيروزه انطفى وجت شدت شعرها بشده = قولي يازبا'له ازاي خونتيها 

نيروزه بتحوشها عندها = سيبيها سيبيها ياماما حرام عليكي 

نعيمة وهي بتبتعد عنها بصوت عالي : انا بحمد ربنا انك مش من بطني... 

ووووووووووو

بارت 9 💔✍️

( ولكل ظالم عقاب 💔) 

اتمني متحكموش علي الروايه من الاول 💙كملو للاخر💜💜

اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 💙



الفصل العاشر من هنا



بداية الروايه من هنا



انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

تعليقات



close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS