رواية خيانه اختي وزوجي الفصل التامن بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2023/12/26

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل التامن بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية خيانه اختي وزوجي الفصل التامن بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل التامن بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


فيروزه بصريخ :ابني

عاصم بصدمه يمسك ايديها = يعني اي

فيروزه بدموع وعياط : عاصم اسمعني هفهمك.. هفهمك كل حاجه

عاصم بزعيق : تفهميني اييييي... انا قولتلك مليون مره تاخدي الحبوب مبتسمعيش الكلام لي لييي

فيروزه بعياط: ياعاصم والله مش بأيدي والله انا ساعتها نسيت ان اقولك خلصت وحصل اللي حصل

عاصم ساب ايديها وفضل يفكر رايح جاي بعدين وقف : انسب حل ان نخلص منه ايوه وبصلها بحذر.. تجهضيه في انسب وقت يافيروزه سامعه

فيروزه : لي ليييي مش عايز تخلف مني لي ولي نعمل كل ده في الخفاء من غير قسيمه جواز ليييييي

عاصم : انتي اللي رضيتي بكل ده في البدايه.. رديتي ان نعيش كل ده ومغصبتكيش علي اي حاجه لان بتحبيني

فيروزه بتتقدم ليه بتحدي وبتبص في عنيه وعيونها مليانه دموع : وانت انت اييييي ياعاصم بتحب فيروزه ولا لا.. اقولك بتحب جسمها ايوة جسمها وشفايفها واللس بتعيشه معاها لكن فيروزه نفسها لا ياعاصم لاااا

فيروزه : انا هجهضه عارف لي..عشان مينفعش يبقي ابوه انت

ومشيت من غير ماتنتظر منه رده فعل

وصلت البيت دخلت اوضتها وقفلت علي نفسها = انا عملت اي عملت

اييييييي

حبيته واذيت نفسي بعت نفسي واذيت نفسي ضيعت نفسي وحياتي عشانه

💫💫💫💫💫💫في المساء💫💫💫💫💫💫💫💫💫

عاصم بيدخل القصر = نيروزه فينك ياحبيبتي

نيروزه بفرح جريت عليه = حبيبي رجعت بالسرعه كدا ازاي

عاصم بيحضنها بابتسامه حب مزيفه= حبيبتي الشغل خلص بسرعه قولت اجي عشانك

فيروزه : حبيبي والله

طلعو الاوضه وبعدها نزلو علي السفره

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

نعيمة : طمني ياعاصم علي شغلك ماشى ازاي

عاصم : الحمد لله ياأمي ماشي كويس

صالح : ربنا يوفقك ياأبني

عاصم : الحمد لله انا هروح اغسل ايدي بقا

دخل المطبخ لفيروزه حط اسم دكتور قدامها = ده اسم دكتور كويس.... خدي معاه معاد قريب.. سلام

خرج بضحكه = طب ياجماعه أنا اروح اجيب شوية حلويات لنيروزه وارجع

ركب العربيه ومشي

نيروزه بحب  وهي بتشوف طيفه = بحبك اوي ياعاصم ربنا يديمك ليا.. عرفت اختار بجد

.. 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

بتخبط علي فيروزه = فيروزه حبييتي جبتلك الشاور جيل اللي انتي عايزاه

بتخبط اكتر من مره ومفيش رد

دخلت الاوضه لاقتها فاضيه

نيروزه لنفسها : خلاص احطهلها في الحمام يحد لما تيجي

دخلت الحمام بالغلط وقعت الفرشة علي الارض

جت تجيبها شافت تحليل الحمل مسكته وفهمت= مش معقول فيروزه حامل..  طب من مين مش معقول مستحيل فيروزه تعمل حاجه زي دي

انا لازم اروح اقول لماما 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

صالح : عايزه اي يعني تروح نقول الحقيقه للكل انا زهقت من زنك كل شويه 

نعيمة : وانا زهقت من تواجدها 

نعيمة بصوت عالي = كفايه بقا كفايه بقااااا لازم اروح اقول ان نيروزه بنتي الوحيده ان فيروزه مش بنتي اقولهم ازاي 

نيروزه علي الباب بصدمه وقع منها التيست بتاع الحمل= انتي بتقولي اي 

. 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

عند عاصم 

عاصم كان ماشي بالعربيه وفجأه ظهر طفل كان علي وشك يدوسه 

ابوه ياخده مم قدام العربيه 

عاصم نزل من العربيه بعصبيه = اي الجنان ده 

حازم والد الطفل : اسف ريان بس طفل وكان بيلعب مخدش بالي 

ريان ببراقه: اسف ياعمو 

عاصم اول ماشاف برائته اتمني يكون مكان حازم اعتذره وخلص الموضوع وركب العربيه نزل جنيه 

عاصم بفكر : ياااه قد اي الأطفال جي بريئه وجميله لو في يوم بقيت اب الشعور ده مميز بجد 

ركب العربيه وهو بيفكر في ان يرجع في كلامة مع فيروزه 

وصل البيت وبيدخل القصر 

فيروزه بصريخ = ااااه 

وفجأه اتقلبت من علي السلم مفاقش غير وهي بتنزف قدامه 

بصريخ = فيرووووووزه.. 

بارت 8💔✍️

(خيوط الحبل تتفكك واحدة تلو الأخرى 💔) 

اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 💙



الفصل التاسع من هنا



بداية الروايه من هنا



انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS