رواية لعنه الصقر بقلمي Amira wagih الفصل الخامس عشر والسادس عشر والسابع عشر حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
البارت الخامس عشر
يجلس في الاسفل ينتظر نزول صقر ليرااه وهو ينزل ويغلق ازار قميصه
اسر بغضب : احنا متفناش علي كدااا ليه تعمل كداااا عاوزها تجبلك طفل اوك بس مش بالطريقه الوحشيه دي
صقر بعصبيه : هيا الي ستفزتني بكلامها مقدرتش استحمل محستش بنفسي غير وانا ببعد عنها
اسر : انا مسافر مش هقدر اشوفك وانتا بتنتقم منها بالشكل ده
صقر وهو يرحل : كويس عشان لسه اللعبه هتبتدي
ليرحل تاركا اسر الذي سينفجر من الغضب من تصرفاته ليسمع صوووت بكاء ليعلم انها هيا
ليراها وتبكي بحرقه وهيا تنزل الدرج وجسدها الذي يؤلمها بشدددة
لتنظر الي اسرر الذي ينظر لها بكل حزن لكن عندما يتذكر مافعلوة بركااان وصقر الذي ظل خمس سنوات والنيران كالهب في قلبه لم يكن بتخيل ان انتقام الصقر من ياقوت سيحزنه ويجعله يشعر بالشفقه عليها هكذااا
اسرر متصنعا الحزم : يلا هوصلك انااا
ياقوت لم تتكلم فهيا لاتقوي علي الكلام فاختارت ان تصمت وتنصاع لكلامه
ليركبا سيارة اسر لينطلق كالريح الي منزلها
وصلت سيارة اسر الي بيت ياقوت البسيط في ذاك الحي
اسر بتنهيدة : متنزليش
لتنظر له ياقوت بتعب : خير
اسر : ليه عملتو كدا
لتدمع عينا ياقوت فكل الذنب يقع عليها وحدها لم تعد تحتمل اكثر
لم تجيب علي اسر وفضلت الصمت والدموع
لتنزل دون ان تتحدث مماذاد من تعجب اسررر لينطلق بسيارته الي قصر الصقر
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في الصباح
تجلس في شركتها في لندن تتابع تلك الاوراق التي امامها لتزفر في ضيق وملل لتنظر الي ساعتها
ريتال بزهق : وبعدين بقا مجاش ليه
لتأتي لها سكرتيرتها لتخبرها ان الاجتماع جاهز
ريتال : هو مفيش ورد ايجالي النهاردة
السكرتيرة بستغرااااب : لا ياافندم مجاش حاجه
ريتال بزهق : الغي الاجتماع مليش مزاج النهارده
لتقف الي نافذتها التي تطل علي اجمل منظر في لندن
طب انا متضايقه ليه ولا صاحب الورد الي زهق انا اتعودت عليه لتسمع صوت السكرتيرة وهيا تدخل وتحمل لها الورود
الورد ده ايجه لحضرتك النهاردة وبيعتذرو لانو مفروض يوصل من بدري
لتلتقط منها الورد بسعاده : اوك روحي انتي
لتشم الورود والبسمه لاتغادر شفتاها وقلبها الذي يتراقص فرحاااا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في منزل عشق
كانت تجلس بجانبه علي الفطور لاتعرف كيف تخبرة انها تريد ان تخرج اليوم مع اخيها
لتقول والتوتر بصوتها : حبيبي
مراد : امممم
عشق : انا هخرج مع مني نشتري حجات
مراد رفع حاجبه بتعجب : مني مين
عشق : مني يامراد مرات اسلام
مراد بزهق : اه هتروحو فين يعني
عشق : هنشتري هدوم وحجات للبيت
انا لازمني حجات كتير وهيا فرصه ان معايا بنت واقدر اشتري الي عاوزاه
مراد : ماشي بس متتأخريش
ليقبلها ويرحل الي قصرررة
لتمسك هاتفها وتخبر اخاها لكي يرحلاااا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في شركه الصقر
صقر : هااا فهمت
كلاوس : اوامرك ياباشا
صقر : زمان حرقتله مخزن واحد المرادي عاوز كل مخازن الشركات الخاصه بيه تتدمرررر وتزود حراس علي مخازننا لانو بعد الي هيحصل مش هيسكت وهيحاول انو يردد
كلاوس : حاضر ياباشا
متقلقش الليله كل المخازن هتكون رماااد 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
مني ذهبت الي شقه اسلام ومنه ومنها خرجت هيا واسلام وقلبها. يرجف خوووفا عقلها لايريد ان يتخيل لو لثانيه ان كلام اخاها صحيح
ليقف التاكسي امام قصر كبير
عشق بتساااؤل : قصر مين دااا
اسلام بحزن : هتعرفي
ليقفا في مساااافه قريبه نسبياااا عن القصر لكي لا يراهما احد من الحرااااس
وجاااااءت اللحظه
لتأتي اربع سياراات جيب ليادخلو الي القصر
اسلام بخبث : وصل
عشق : هو مين دااا
ليتوجه اسلام وعشق الي امام بوابه القصر الكبيرة
ليأتي لهما الحارس
اسلام : ممكن نقابل الباشا
الحارس : فيه معاد معاها
اسلام : لا احنا هنقابله دقيقتين مش اكتر
ارجوك احنا قرايبه من بعيد ودي مسأله حياة او موت وممكن تدخل معانا
الحارس : ماشي تعالو وريا
ليأخذهما الحارس الي القصر
لينتظرااا حتا يخبر الباشا
في الداخل كان يجلس هو وكارم بعد عودته من الشركه
مراااد : انا همشي وانتا رتب كل حاجه
ليأتي اليه الحارس ليخبرة بوجود شخصين يريدااان ان يقابلاه
كارم بتعجب : مين دول
الحارس : معرفش يابيه هما قالوة انهم ضروري يقابلو الباشا
مراد بزهق : دخلهم
ليخرج الحارس الي اسلام وعشق ليخبرهما ان الباشا بانتظارهما
عشق قلبها دق بعنف وخوف. خوفا من يكون كلام اخاها صحيح
ليرحل الحارس تاركا عشق واسلام يدخلان لمراد
اسلام بهمس : اقفي دقيقه واحده هنا
واسمعي بنفسك وبعد كدا ادخلي
عشق وهيا تحبس دموعها من الخوف والقلق : حااااضررر
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في شركه الصقر
كان يجلس بمكتبه وهو يتحدث مع ريتال علي الهاتف
صقر : وانتي اكتر يارووح قلبي
ريتال : صقر انا زهقانه هنا عاوزة انزل
صقر : اول مااحس ان الجو امان هنزلك انما دلوقتي لا
ريتال : بس انتا وحشتني قوي
صقر : معلش ياقلبي فترة وهتعدي
ريتال بتوجس : اخبار ياقوت اي
ليتذكر صقر انه لما يخبرها بزواجه منها
صقر بخبث : انا فكرت كتير ولقيت حل واحد اعمله وبعد كدا اخلص عليها
ريتال بتعجب : حل اي دااا
صقر : عارفه من اكتر انواع الوجع انك تتحرمي من ابنك وانتي لسه عايشه
ريتال بعدم فهم :بس ياقوت معندهاش ولاد
صقر : هيبقا عندها
ريتال بتفكير : قصدك اي لامش الي في بالي صح
صقر : هو ياريتال انا اتجوزتها وهتخلفلي عيل واخده منها وبعد كدا اقتلها
اواسيبها مذلوله طولت حياتهها
ريتال : ..........الي تشوفه ياصقر
لينهي المكالمه
لتدخل عليه ياقوت وهيا تريد امضاؤة
علي بعض الاوراق
ياقوت بتوتر : الورق ده عاوز امضتك
صقر وهو ينظر لها بغضب قام بإمضاء الاوراق ليرميها علي الارض
لتنزل ياقوت علي قدميها وهيا تأخذ الاوراااق مع امتلاء عيونها بالدموع
لتخرج من المكتب قبل ان تنزل دموعها وتدخل الي مكتبها تاركا لدموعها الاذن بالنزول
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في قصر مراااد
يدخل اسلام الي مراد وكارم الذي يجلس بجانبه
مراااد بغضب : هو انتا !!ايه الي جابك هنا
لتتصنم تللك الواقفه بالخارج وهيا تسمع صوت معشوقها
اسلام : ياريت تخلي شويه الوساخه الي بتبعتهملي كل شويه يبعدو عني عشان خلااااص زهقت المرررة الجايه لو حد فيهم اتعرضلي مش انا الي هكون بزورك هتكون عشق
مراد بضحك : انتا بتهددني ولا اي
كارم : الظاهر نسي الدروس بتاعت زمان انا بقول نفكرة بيها احسن
اسلام : انا مش هخاف منك يامراااد كفايه الي فاااات انا مش هسيب اختي الي باقيالي في الدنيا بتضيع مع واحد معندوش قلب زيك
مراااد بغضب : كارم
ليبتسم كارم بخبث : حاضر ياباشا
لييقف كارم لكي يمسك بإسلام
ويقف معه مراااد ايضا
كارم الذي امسك اسلام من الخلف ولوي ذراعيه
ليتكلم مراد امام وجهه : يخسااارة يااسلام مكنتش حابب اخلص عليك دلوقتي داانتا حتا عريس جديد ملحقتش تتهنا
ليخرج مرااد مسدسه ويوجه الي رأس اسلام
ليسمع صوووت جعله يتجمد مكانه لحظه كان يخشاااها اكثر شئ بحياته
ليتذكر كلام الحارس انه قال له شخصين يريدان مقابلته
عشق بدموع وتعب : مراااد
مراد بعدم تصديق : عشق
ليجد ان يده مازالت ممسكه بالمسدس المتوجه الي اسلام
عشق بصراخ قطع قلب مراد : مكنتش اعرف اني غبيه قوي كدااا فضل خمس سنين يقنعني انك واحد سئ وتاجر اسلحه واعمال مشبوهه بس انا الي عميه بحب واحد زيك
مراد وهو يرمي مسدسه بعيدااا
حببتي متصدقيش انااا لايمكن اعمل كدااا
لتقول عشق وهيا يغمي عليها : طلقني يامرا....
لتقع وقبل ان تصل الي الارض تري يدين التفت عليها وامسكتها قبل وقوعها ليحتضنها بخوف : عشق ردي عليا
ليحملها وهو يوجه كلامه الي كااارم الممسك بإسلام الذي يضحك بشماته علي مراااد وحزنه علي اخته
مراد بغضب : تحبس الواد ده تخليه يتمني الموت وتخلي حد يجبلي دكتور
كارم : حاضر ياباشا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
لعنه الصقر بقلمي ❤Red jory 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Amira wagih
البارت السادس عشرر
يجلس يتابع العديد من الاعمال في مكتب قصرررة ليدخل عليه كلاوس وهو يبتسم
ليراااه صقر وهو يبتسم ليعلم انه قد اتم مهمته
صقر : باين انو حصل
كلاوس : اتفرج ياباشا
ليعطيه هاتفه ليري مخازن مرااد والنيران تاكلها من جميع الجهات لتعلو ضحكات الصقر
برااافو عليكو
🌹🌹🌹🌹🌹
تفيق من اغمأتها لتراااة امامها لينقض الرعب في قلبها
لتزحف بيدها الي الخلف
مراد بهدوء : اهدي ياعشق ارجوكي اهدي
عشق بدموع : اخويا فين عملت فيه اي
مراد بغضب : اخوكي داااا تنسيه من النهاردة مراااد وبس
عشق : حرااام عليك انا عملت فيك اي عشان تعمل فيا كدا
مراد بحب : انا حبيتك بجد بس كنت خايف لما تعرفي تبعدي عني صدقيني عشانك اعمل اي حاجه
عشق بلا تصديق : ازاي قدرت تخدعني كدااا خمس سنين وانتا بتكذب عليا وانا بكدب اخويا واقول دااا عاوز يكرهنا في بعض عمري ماكنت اعرف ان كلامه صح
مراد : عشق حببتي احنا هنبدأ تاني ونعيش سوااا انا وانتي وابننا هنعيش هنا في القصر وهعملك الي انتي عاوزاه هجبلك كل حاجه بتتمنيها مش هخليكي محتاجه حاجه انا معايا فلوس كتير هعيشك ملكه بيها بس ارجوكي انسي كل ده انسي اليوم ده كانه محصلش
عشق : ابعد عني انا استحاله اعيش معاااك انتا واحد قااتل ومجرم استحاله ابقا علي ذمه واحد زيك طلقني وسيبني في حالي وابنك هيبقا معايا ووقت ماتحب تشوفه مش هحرمك بس طلقني وسيب اخويا
مراد بعصبيه شديدة : شوفي لو مهما حصل استحاله اطلقك سااامعه هتعيشي معايا برضاك او غصب عنك سااامعه
عشق بغضب : كلامك ده تبلو وتشرب ميته وانا همشي وريني هتمنعني ازاي
لتقوم كي ترحل ليمسك يدها بشددده جعلتها تصرخ من الالم
مراد وهو يقربها له : اوعي تستغلي حبي ليكي انك تمشي كلامك عليا انتي تعرفي مراااد القديم متعرفيش مراااد عزام انا ممكن احرق الدنيا بس مش اطلقك او انك تبعدي عني ثااانيه
ليرميها علي السرير
ليسمع صوت هاتفه وهو يرن ليري كارم الذي يتصل به
مراد بقوة : ايوة
كارم : الحقنا ياباشا كل المخازن الي تبعنا اتحرقت
مراد بغضب وصدمه : انتا بتقول اي وانتو كنتو فين يابهايم
كارم : ياباشا الحراس مشفوش حد قرب من المخازن شافو النار بس
مراد وهو يرحل : انا جاي حالا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في الصبااااح
كانت تسوق سيارتها وهيا مفعمه بالحيويه والسرور لاتعلم لما ولكن تريد ان تصل بااسرع وقت الي شركتها ووسط تفكيرة لم تأخذ حذرها من تللك السيارة التي اصابتها ولكن لم تكن اصابتها خطيرة بعض الجروووح وكسر خفيف بالايد
وهذا بعد ان نقلوها الناس الي المشفي
في غرفتها ترتاح من تللك الحادث الذي لم تحسب حسااابه ابدااا
ليفتح الباب ويدخل اخر شخص لم تتوقع وجوووده هنا بل في لندن بااكملها لتتوسع العيون من صدمتها وهو يقول
سليم بدهشه : ريتال
ريتال بصدمه : سليم العدوي
سليم ليقترب منها ويحتضنها لتأن بالم
وحشتيني جداا
ريتال بخجل : وانتا كمان
اخبارك اي
سليم : تمام
ريتال : انتا بتشتغل هنا
سليم بضحك : انا شريك في المستشفي دي انا وواحد صاحبي
ريتال : بجد
سليم : الف سلامه عليكي خير من اي ده
ريتال : حادثه بسيطه كدا
سليم : الف سلامه اخبارك اي وبتعملي اي في لندن
ريتال : انا عندي فرع من الشركه هنا وكمان دي بلد مامي يعني بلدي التاني ولا نسيت
سليم : اه الله يرحمها هيا والدك
ريتال بتعجب : وانتا عرفت منين انها ماتت
سليم بتوتر : من الاخبار
ريتال : اها
سليم : هنتكلم تاني اوك
ريتال : اه طبعا
سليم وهو يرحل هخلص الحالات واجيلك انا عندي شفت ليلي اوك
ريتال : اوك
ليرحل تاركا قلبا قد اغلق وماتت دقاته ليعيد لها جرحااااا وتبدأ النبضات بالحياه
ريتال بملل : اي اليوم دااا اوففف
ليه ظهرت بحياتي تاني
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ظلت طوال الليل وهيا مستيقظه وتمسك بهاتفا الذي لم يفارقها منذو الامس
مني بقلق : اكيد عمل فيكو حاجه
طب انا اعمل اي دلوقتي ياربي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في شركه الصقر ظل يفكر فيما يفعله بياقوت وهل هو حقا فعل هذااا لما لم يقتلها فورا لما اراد منها ان تنجب له طفلا هل هو يريد حقا ان ياخذه منها ليذيقها فراق الابن ماذا يكون ام يريد طفلا له ليحبه ويهتم به ليعوض له مافعله في ابنه هل هو يفتقد لحنان الابوة ام يقنع نفسه بانه يريد الانتقام منها
ليقررر الخروج والذهاب الي مكان يرتاح فيه ويفكر جيد فيما سيفعله بها وماهيا خطوته الثانيه لتدمير مرااااد عزام
ليقف عند مشاهده مايحدث
ياقوت بغضب : قولتلك ابعد عني
كريم بخبث : طب بصي انا هستناكي تحت بعد الشركه ونطلع اي مكان نتعشا فيه ونتفسح شويه اي راي الجميل
ياقوت : انتا مبتفهمش متروح تشوف اي واحدة من مستواك تمشي معاها
كريم بملل : انتي هتعملي عليا بقا دور المحترمه فكك من الجو دة وتعال......
ليري من يهجم عليه قبل ان يكمل كلامه
ويكيل له الضربااات بشدده
ليحاول الموظفين تخليص كريم من ايدي صقر
ولكن باتت محاولاتهم بالفشل
ليأتي كلاوس بعد ان ناده احد الموظفين وهو يشد صقر من علي كريم الذي هلك جسدة واغمي عليه من شده الضرررب
كلاوس : كفايه ياباشا احنا هناخده عندنا
ليبتعد صقر عنه وهو يلهث من الضرب ليحمل رجال كلاوس كريم وياخذووة معهم
لينظر الي تللك الواقفه تلتصق بالحائط من الخوف ليمسكها من يدهاااا ويخرج بها من الشركه متوجهااا الي قصرة
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في الليل
في قصر مرااد
فتحت باب الغرفه لتقرر انها لن تبقي حبيسه هنا ولن تعيش معه مهما حصل
لتمشي لتصل الي سلم يؤدي الي الدور الارضي تبع القصر
لتضع قدمها علي السلم لترااااة يقف امامها بئيته المبعثرة فهو لم يعد منذو امس بسبب انشغاله بمخازنه التي حرقت والتي كلفته مبالغ طائله
مراد بغضب : مين سمحلك تخرجي من اوضتك
عشق بشجاعه مزيفه : انا عاوزة امشي مش هقدر اعيش معاك
ليصعد مراد اليها ليقف امامها ليكون ظهرها الي السلم وهو امامها
مراد بعصبيه وهو يمسك ذراعها : انتي خلاص حياتك بقت معايا بقيتي ملكي لازم تشيلي الاوهام دي من دماغك
لتصرخ عشق بكل قوتها وهيا تقول : عارف في اللحظه الي عرفت فيها حقيقتك حبي كله اتحول لكرة كبير ليك انا بكرهك بكرهك بكرهك يامراااد
ليصفعها مراد بقوة ولكن لم يعلم انه بصفعها قد خسر الكثير ايضا ليختل توازنها وتسقط من علي السلم لتستقر في الاسفل لتخرج الدماء الغزيرررة منها كل هذا تحت انظارة المتجمدة ورجله التي لاتتحرك من مكانها
ليأتي الخدم علي صوت صراخ عشق اثناء وقوعها لينزل مرااااد بعدما افيق من صدمته
مراد بدموع : عشق حببتي ردي عليا عشق
ليحملها مع نزول الدماء منها ليراااة كارم وهو يضعها ليأمر الحرس بالتحرك خلف رئيسهم
ليذهبا الي المستشفي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في قصر الصقر
كانت تقف والرعب هو حليفها وقلبها يكاد يخرج من شده دقاته من الخوف وهو يقف امامه ينظر لها بغضب
صقر : دي اول مرة يتعرضلك
ياقوت بتوتر: لا لما كنت واقف وشوفتنا المرة الي فاتت كانت دي اول مرة
صقر : وليه مش منعتيه ولا صدتيه من اول مرة ولا الوااااد وكلامه كانو علي هواكي مهو الوساخه بتجري في دمك
اكيد عجبك عشان كدااا كرررها
ياقوت بصدمه : انتا اكتر واحد تعرفني وتعرف اني مش من النوع ده من البنات
ليضحك الصقر بسخريه : بجد بس ياقوت الي اعرفها ماتت
الي قدامي ياقوت وحدا تانيه ياقوت القاتله والخاينه
ليخرج من القصر تاركها
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
يقف امام غرفه العمليااات والجنون والغضب هما المسيطران عليه ياتي ويذهب كالمجنون الذي ينتظر شئ ثمين
ليخرج عليه الدكتور
مراد بلهفه : مراتي عامله اي
الدكتور بااسف : المدام بخير الحمدلله
بس للأسف الطفل مات
ليقع مراااد علي احدااا الكراااسي بقله حيله
الدكتور بحزن : ربنا معاكو
لتمر الدقائق كانها سنوااات ليسمع صراخها بعدما افاقت وهيا تقول
عشق : ربناااا ينتقم منك يااامراد
لعنه الصقر بقلمي ❤❤
Red jory.🌹🌹🌹🌹
Amira wagih
البارت السابع عشررر
ليقع علي احدااا الكراسي بقله حيله
الدكتور : ربنا معاكو
لتمر الدقائق كانها سنوات ليسمع صراخها بعدما افاقت
عشق : ربنااااا ينتقم منك يامرااااد
لينخلع قلبه من مكانه علي صراخها الذي هز جدرااان قلبه من الداخل ليتحطم فور دخوله عليها ورؤيتها وهيا بين ايدي الممرضات الذي يعطونها المهدئ
والدكتور معهما
مراد : هيا مالها
الدكتور : جالها انهيار عصبي اول ماحسست علي بطنها وعرفت انو نزل ميت
لينغمس مرااااد بدائرة الحزن ويرها وهيا تغلق عيونها والدموع التي جفت علي وجهها لينام بجانبها علي السرير الاخر
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
استيقظت في الصباح لتفتح فمها من الصدمه فالغرفها كلها ورودااا لتبتسم بشددة فهو يعرف اين هيا ويعرف انها مريضه ليتمني قلبها في تللك اللحظه ان يراااه تريد ان ترااامن هو المهووس بها هكذااا من يهتم بها لتلك الدرجه
لتراااا سليم وهو يدخل
سليم ببتسامه : صباح الخير
ريتال : صباح النور
سليم : واواو اي كل الورد ده وكمان جوررري ده باين بيحبك قووي
ريتال بضحك : حتا انتا كمان
سليم ابتسم لرؤيتها تبتسم هكذااا : انا كمان اي
ريتال : اقصد كل ماحد يشوف كدااا يقول دااا معجب بيكي علاء وصقر قالولي كدااا
سليم : مين دول بقا
ريتال : علاء ده المحامي والمسؤل عن الامور القانونيه بشركاتي
سليم بتوجس : وصقر
ريتال شعرت بنبرة غيررة بكلامه فقرررت ان تضيف لمستها لتشعل قلبه : هاقولك بس داا سر مفيش كتير يعرفوة
سليم بغضب مكتوم : مين هو
ريتال احبت غضبه كثيرااا وايقنت انها نار الغيرة تاكله من الداخل : دااا صقر الاسيوطي
سليم : اه اعرفه طبعا داا ...
لتقاطعه قبل اكماله
ربتال بخبث : جوزي
لتتحول عيون سليم الي غضب شديد منها : انتي بتهزري صح
ريتال بتحدي : لا طبعا جوزي بس احنا مش حابين نعلنه
سليم فهما تحديها فقررر اشعال النيران اكثر : انا كمان متجوز وعندي تؤام ريتال وريناد
ليرحل تاركها في صدمتها فهيا ارادتت ان تشعل النيران لتوقد نار حبه ولكن احترقت هيا بهااااا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
دخل كاااارم بعد ان استأذن للدخول
كارم : حضرتك محتاجينك في الشركه يباشا عشان التحقيقات
مراد بزهق : اوك يلا
تخلي حراس علي الباب ده وحراس علي كل مدخل من مداخل الزفته دي فااااهم
لينظر الي عشق ليراها منغمسه بالنوم ليذهبا الي شركته
هناك في شركه مراااد انها جميع الاجراءات والتحقيقات
كارم : تليفون اسلام مبطلش رن من امبارح ياباشا
مراد : دي اكيد مراته
كارم : تحب نجبها ياباشا
مراد بخبث : هنروحله واقولك نعمل اي
انتا حاطه فين
كارم : في فيلاااا*****
مراد وهو يمشي : يلا بينا
ليذهبا الي مكان وجود اسلام ليقابله اسلام بالضحك والسخريه علي حال مراااد
ليتقابل بضرب مراااد المبرح الي ان سقط في الارض
مراد بغضب : مكنشي مراااد عزام ان مخليتك تعيط زي النسوااان
ليقول بصوت عالي : كااارم
كارم : اومرك ياباشا
مراد بخبث : تجيب مراااة الواد ده وتخليها هديه للرجال الليله
كارم : ساعه وتكون هنا ياباشا
ليندلع الخوف بقلب اسلام : هقتلك يااامراااد
ليرحل مراااد والضحكه لاتفارقه فقد شفي غليله منه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
كانت تقف باارجل وعيون ترتجف من الخوف وهيا تراهم يرحلون بسيارتهم الجيب بعدما علمو انها ليست بالمنزل لتقررر الرحيل ولكن اين تذهب لتلمع بذهنها فكرة فاول مكان سوف يبحثون عنها فيه بعد منزل هو بيتها القديم
فقرررت الرحيل الي مكان اخررر
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في منزل ياقوت كانت تنظف البيت بعد رحيل ياقوت والاولاد الي مدارسهم
لتسمع خبط علي الباب لتتوجه اليه لتفتحه لتتفاجأ بمني وهيا تدلف الي الداخل وتغلق الباب بسرعه خلفها
لتقول وهيا تلهث وعيونها مليئه بالدموع التي سنحت لهم بالنزول لتحتضن تللك الواقفه امامها تنظر لها باستغراب
سلا : مني حبيبتي اهدي بتعملي اي هنا
مني بدموع : الحقيني انا في مصيبه
سلا بخضه : مممصيبه اي بس
مني : هحكيلك
لتقص عليها كل شئ
سلا بحزن : خلاص ياحببتي باينه الراجل دااا اكيد حابسهم عنده بس انتي بتقولي انو بيحب مراااته اكيد مش هيأذيها بس الخوف كله علي اسلاااام
مني بعياط : انا هموت لو جراله حاجه مش هستحمل يوم من غيررررة.
سىلا بكت اكثر منها لتذكرررة يوما حرمت من حبيبها من اخذووو قلبها
صدقيني انا اكتر واحدة حاسه بيكي
مني : طب اعمل اي اكيد دول مش هيجو بالبوليس داا رجل غني قوووي واكيد ليه صلات كبيرة دااا غيررجالته الي بيدورو عليا
سلا : متخافيش ربنا هيرجعه ويخلصك من المشكله دي قريب
مني : يارب ياسلاااا
هيا ياقوت في المحل ولا اي
سلا : لا ياقوت بتشتغل في مكان تاني
قومي بقا عشان نجهز الغداااا ونستناهم عشان مش يجووو ياكلونا
ليضحكا الاثنين وبداخلهما حزن كبير
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
مرااااد بغضب : يعني اي مش لاقيها الارض انشقت وبلعتها
كارم : دورنا عليها في كل حته مش باين ليها اثر
مراااد : اوك هتظهر هتروح فين يعني خلي بس حرس عند عيلتها وعلي شقتها
كارم : تمام ياشااا
في حاجه تانيه لازم تعرفها
مراد وهو يمسك كأس بيده : حاجه ايه
كارم : يااقوت
مراد بتعجب : مالها
كارم : حضرتك ايجالنا اخبار انها اشتغلت في شركه الصقر وكمان بيخرجو سوااا كل شويه
مراد : تفتكر تكون حكتله حاجه
كارم : احتمال ياباشا
مراد وهو يضحك : جهز نفسك هنعمل زيارة زي بتوع زمااان ليها.
ليضحك كارم بخبث : نعمل ياشاااا
مراد : يلااا
ليأخذ كارم واحد الحرس ويتوجهو الي منزل ياقوت
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في لندن
في المستشفي تحديد بغرفه ريتال كانت تمسك بلاب توب وهيا تشاهد الاخبار الخاصه بماركات المكياج والموضه
ليدخل عليها سليم
ولكن دون ان يتحدث الا بطريقه رسميه
كالدكتور الخاص بحالتها فقط
سليم : مساء الخيرر
ريتال بتعجب من نبرة صوته : مساء النور
سليم كشف عليها ولم يتحدث معها اي كلمه ليلم ادواته ويهم بالرحيل لتوقفه بصوتها
ريتال بخبث : انتا اتضايقت ليه لما عرفت اني متجوزه
سليم التفت ليها وهو بيحاول انو يتحكم في اعصااابه : وهتضايق ليه
ريتال : يعني حاسه انك اتغيرت معايا
سليم : لا ابدااا انا مشغول شووويه
ريتال بتوجس : ومراتك من لندن ولا مصريه
سليم : مصريه بس ...... توفت
ريتال بصدمه : توفت
سليم : ايوة ماتت وهيا بتولد البنات كان عندها القلب وماتت
ريتال بحزن : الله يرحمها والبنات فين
سليم : مع امي هنا
ريتال : ممكن اشوفهم لو مش عندك مانع تجبهملي بكرررة
سليم ببتسامه حزينه : اوك هجبهملك بكرة
ليتركها ويخرج الي عمله
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
اما ياقوت فاانتهت من عملها في الشركه لتخرج من الشركه لتراااة ينتظرها امام سيارته والحرس خلفه
صقر : اركبي
ليركب هو سيارته وهيا الي جوااارة ليشير لحرسه بالتحرك
ياقوت : احنا هنروح القصر
لم يرد عليها
ظلت طواال الطريق صاااامته
لتنحرف السيارة من طريق القصر الي طريق منزلها
لتقف السيارات امام منزلها في احدااا المباني المتهالك
صقر وهو ينظر امامه : هما دول ولاد مااازن
نظرت ياقوت امامها لتري اولاد مازن وهم عائدووون من المدرسه ولكنهم ياتون من بعيد
ياقوت بخوف : ايوة
صقر بحزن : مسألتيش نفسك انا مش قتلتهم ليه عشان ركان كان بيحبهم
ياقوت لم تتحدث سوي الدموع والقلب الممزق
صقر : مراد قتل مازن ليه
لتنظر له ياقوت والدموع بعينيها : معرفش
لتنزل من السيارة وتأخذ الاولاد الذي راؤها وهيا جالسه فانتظرووو نزولها
صقر قام بتشغيل سيارته ولكن تقابلت عيناها بعين احدهما الذي نظر له ثم ذهب بسرعه
فاانطلق صقر بسيارته بعدما شاااور لحرسه بالذهاب للقصر
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
صعدت ياقوت الي منزلهاااا وتفاجأت بوجود مني وجلسو يتناولو الطعام ثم قصت لها مني ماحدث دون ان تذكر اسم مرااااد
ليتفاجؤؤؤ بذالك الخبط الشديد الذي كاد يكسر الباب نصفين من شدته فاااشارت ياقوت لمني بأخذ الاطفال والدخول الي احد الغرف
ليكسر الباب مع دخول مراد وكارم وبعد النساااء الذي من اشكالهم يبدووون مخفيين
مرااد ببتسامه شااامته : ياقوت وحشتيني ياقلبي
ياقوت بغضب : عاوز اي يامراد
سلا : حرااام عليك سيبنا في حاالنا ان مش عملنا حاجه
مراااد جلس وهو يقول : صقر ايييه الي عرفه طريقكو واي الي يخليكي تروحي كل يوم شركته وتخرجي وتدخلي معاه علطول
ياقوت بترجي : والله ماقولتلو حااااجه
مراااد بخبث : هعتبر اني مصدققك لانو لو عرف مكنتوش هتفضلو هنا
مراد وهو يقف اوك دي بقا هديه من بتوع زمان عشان لو فكرتي ان تقوليله حاجه هنفذ تهديدي ولا نستيه
ياقوت بدموع وتوسل : ارجوووك اقسم بالله ماعرف حاجه ولا هقوله بس بلاش تعمل حاجه
مراد لمس خدها بكل جراااءة زهو يقول : ايوة كدا عاوزك مطيعه يا ياقوتي
ليشير لكارم بالرحيل وللنساااء بامساك ياقوت وضربهااا ضرباا شديد جدااا لينزف جسدها من معظم الجروح والضرب
ليتركوها وتجري سلا التي كانت تمسكها احداهم لتحتضن ياقوت التي تصرخ من الالم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
تابعووووني للروايات الكامله والحصريه
تعليقات
إرسال تعليق