أخر الاخبار

رواية لعنه الصقر بقلمي Red jory Amira wagih الفصل الثامن عشر والتاسع عشر حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية لعنه الصقر بقلمي Red jory Amira wagih الفصل الثامن عشر والتاسع عشر حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية لعنه الصقر بقلمي Red jory Amira wagih الفصل الثامن عشر والتاسع عشر حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

البارت الثامن عشررر 

كان يجلس امام البحر يشكي له همومه فلم يجد رفيقا افصل منه لكي يرمي عليه كل تعبه وهمه 

ليه ياياقوت ليه مش قادر اقتلك ليجد ان الليل قد حل عليه وهو مازال جالساااا ليعود الي سيارته ومنها الي قصررررة 


في منزل ياقوت خرجت مني وهيا تبكي لتنصدم عندما تري ياقوت بذالك الشكل 

لتساعدها هيا وسلا للنوم علي السرير 

مني بخوف : لازم نجيب دكتور او نوديها مستشفي 

سلا : لا انا هتصرف 

لتدخل الي غرفتها وتحضر مجموعه من الاسعافات الاوليه 

مني : انتي مش شايفه جسمها والعلامات والكدمات دي 

سلا : الدكتور مش هيعمل اكتر من الي هعمله انا 

مني بتعجب : هو مين الراجل ده معني كلامك ان ياقوت بيحصلها كدا كتير 


سلا وهيا تطهر جروح ياقوت التي تبكي بدون صووووت : ايوة 

ليسمعو صوت الاطفال الذي يبكون 

لتحتضنهم مني 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

استيقظت لتجد نفسها في غرفه غير غرفتها لتتمني ان ماحصل  يكون كااااابوسا لكن تعلم انه واقع وان ماحدث حقيقه لتتلمس بطنها لتجده فارغه لتتذكر تللك المأساه وهيا فقدان ابنها 

لتبكي ويزداد صوت بكائها ونحيبها لتوقظه الذي قضي الليل بجوارها 

مراد : عشق اهدي ياحببتي 

عشق بصراخ : قتلتو يااامراد قتلت ابنك بإيدك 

مراد بحزن : مش كان قصدي والله العظيم مكان قصدي 

عشق : انتا تعرف اصلا الي بتحلف بيه ده اهو انتقم لكل الناس الي كنت سبب في موتهم انتقملك في ابنك ربنا ياااخدك يامرااد 

مراد : انا مظلمتش حد ولا قتلت حد كل ده كدب اخوكي عاوز يفرقنا انا رجل اعمال  ياعشق ومرضتش اقولك عشان عندي اعدااااء وخايف يااذوكي 

مقدرش اعيش من غيرك ياقلبي 


عشق بغضب : لسه بتكدب يااامراااد 

اخويا فين 


مراد : هخرجه لو عاوزة هو عندي بس نرجع زي الاؤل ونعيش سوااا 

عشق : انتا بتحلم انا اخويا هتسيبه وهطلقني كفايه كدااا انتا دمرت اخر حلقه بينا ودي كانت اشاااارة من ربنا اني ابعد عنك 

.مراد بغضب : انا ماسك نفسي عليكي بالعافيه لازم تعرفي حاجه واحدة انا وانتي مصيرنا واحد لانعيش سوااا لنموت في نفس القبر سوااا برضوو .

.

ليخرج متوجها الي شركته 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في الصباح 

استيقظ كل من في منزل ياقوت والحزن هو سيد الموقف 

مني : ياقوت عامله اي 

سلا : ادتها مسكن من امبارح وهيا تعيط 

مني : قولتلك لازم دكتور يكشف عليها ليكون عندها كسووور 

سلا اتنهدت بقله حيله 

مني :  ونشوف حد يظبط الباب ده ليرجعو تاني 

سلا بحزن : لا مش هيرجعو دلوقتي .

ليسمعو صوت هاتف ياقوت وهو يرررن 

لتمسكه سلا باايدي مرتعشه عندما رأت من يتصل 

سلا بخوف : الووو 

صقر بغضب : الحيوانه الي عندك مجاتشي الشركه ليه 

سلا بتوتر   : صقر ارجوك ياقوت تعبانه مش هتقدر تيجي 

صقر بغضب اكثر : تعبانه بتموت دقيقه وتكون قداااامي في ملفات مسؤؤله عنها مش لاقيها 


سلا بدموع : حاضر 

لتنهي المكالمه وتنظر الي التي تذاد تعجبها من سلا وياقوت وما الذي ورائهما 


لتدخل سلا الي ياقوت لتوقظها بخفوت : يااااقوت 

ياقوت بتعب : اي ياسلا 

سلا بعياط : صقر اتصل ومعصب قوووي وعاوزك تروحيله الشركه حالا 

ياقوت عيطتت اكثر مع اذدياد المها : انا مش قادرة اتحرك جسمي كلو بيوجع 

سلا : طب هنعمل اي 

ياقوت : سيبك منه انا لو عملت اي مش هقدر اقف براحته هو كدا كدا معصب مبقتش فااارقه 

لتتركها سلااااا تنام ودموعها لاتتوقف لتخرج الي تللك القابعه في الخارج تنظف المكان 

مني : في حجات كتير لازم تقولي ليا عليها ياسلاااا 

سلا : حاضر هحكيلك انتي اختنا التالته واكتر واحدة وقفت جمبنا بس مش دلوقتي اديني شويه وقت او حتا لما تخف ياقوت 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

كارم : طب اسلام هنسيبه في الفيلااا 

مراد : لا الواد ده خلاص انتها توديه المكان بتاعنا النهارده يكون اخر مرررة يشوف ضوءءالشمس 

كارم : اعتبرة حصل ياباشا 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في لندن 

تستيقظ علي احد ما يشد شعرهااااا لتقوم بإنزعاج لتراااا اربع عيون خضرااااء تنظر اليها وتبتسم 


ريتال وهيا تعتدل : اي دااا انتو مين 

ريتال : انا ريتال 

ريناد : وانا ريناد 

لتبتسم علي طفولتهم المشاغبه 

ريتال بضحك : انتو بنات سليم 

ريتال : اها وحضرتك طنط ريتال 

ريتال : ايوة انااا 

ريناد بطفوليه : انتي حلوة قوووي 

لترد عليها اختها : عشان كدا بابي حطتت صور ليها كتير في اوضته 

لتصدم ريتال مما تقول تللك الصغيرة فهل يعني ذالك ان سليم مازال يحبها 

ليقاطع تفكيرها دخوله بطالته المميزة وابتسامته الجميله 

سليم : صباح الخير 

ريتال بخجل : صباح النور 

سليم بضحك : اكيد زهقوكي 

ريتال بضحك : لا بالعكس دول يجنننو 

ريناد : انا جبتلك ورد 

ريتال سليم : احنا مش انا 

لتضحك ريتال عليهم فيها تعشق الاطفال لكن لم تفكر في ان تنجب قبل ذالك ويبدو انها ستغير قرارها 

لتمسك الورد لتتفاجأ انه من نفس نوع الورد الذي يأتي اليها 

كل يوم 

سليم : انا عارف انك بتحبي الجوري عشان كدا جبناه 

لتبتسم له ريتال ليهيم قلبه عشقا اكثر مما يحبها 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

مني : سلا انا عارفه انك تعبانه بس صدقيني لو حكيتي هترتاحي 

سلا  : اوك انا فعلا تعبانه جدااا ومحتاجه اني اتكلم 

بصي هيا الحكايه بدأت ....

لكن قبل ان تتحدث ترااا من دفع الباب ويدلف بكل غضب ليسقط ذاك الطبق من يدها لرؤيته هكذاااا وبكل ذالك الغضب 

صقر : فين ياقوت 

سلا وقفت امامه بدموع تسقط كالامطاااار    ارجوك ياصقر هيا تعبانه اوعدك هاتروح بكرررة بس بلاش النهاردة 

صقر زقها لدرجه انها تراجعت بضع خطوات 

ليدخل وهو يفتش عنها بجميع غرف المنزل 

ليدخل الي الغرفه الاخيرة ليراها نائمه في السرير ليقترب منها بكل غضبا وعيونه تلمع بها النيراان لانها تجاهلت امرررة ولم تأتي 

ليرفع عنها العطااااء لتتوقف يده في الهواء ممكسه بذالك الغطااااء وحل محل الغضب الصدمه وهو يرااا جسدها الذي لايوجد اي مكان فيه سليم جميعه مملؤؤؤ بالكدمات والجرووح تملاؤة 

ليراها تنظر اليه بعيون خائفه ومرتعشه وهيا تقول : صقررر 

لتغمض عينها من الخوف 

صقر بغضب : مين عمل فيها كدا 

سلا تحاول ان تهدئه : خناقه مش اكتر من سكان البيت 

بس سيبها وهيا هتيجي بكرررة ان شوفت حالتها مش هتعرف تتحرك 


ليقترب صقر منها ويحمله لتقف امامه سلا وهيا تصرخ : واخدها فين ياصقر سيبها 

لينظر اليها صقر ببرود : هاخدها القصر متقلقيش هجبلها دكتوررر  دي هتموت لو فضلت كدااا وانا مش هسمح انها تموت غير علي ايدي 

ليأخذها ويخرج من المنزل بل المبني بااكمله متوجهااا الي قصرررة 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

وقعت علي الارض وهيا تبكي بكل حرقه وتصرخ 

ربنا يااااخدك ياامراد دمرت حياتنا كلهااا 


لتدخل عليها مني وتحتضنها وهيا لاتصدق ماحصل امامها فهم في مصيبه اكبر من مشكلتهها الصغيرة 

مني : سلا مين الراجل داااا وواخد يااقوت فين 

سلا مسحت دموعها : هحكيلك يمكن ارتاح 

قصت سلا كل شي علي مني التي بكت معها وهيا تقص لها كل ماعانوة 

مني بدموع : هو الي الي اسمه مراااد ده معندوش رحمه 

سلا : ده شيطااان صدقيني لما بشوفه ببقا نفسي اشرب من دمه علي حرقه قلبي علي مازن والي عمله فيه 


مني بتذكر : اسمه مراااد اي 

سلا : مراد عزام 

لتنصدم مني وتشهق من الصدمه 

مراد عزام متاگده 

سلا بتعجب ؛ في اي يامني انتي تعرفيه 

مني بعياط : دااا جوز عشق الي حابسها هيا واسلام 

سلا بصدمه : نعممم 

قصدك دااا الي بيحب عشق 

مني : ايوة 

سلا بتفكير : عشان كد ا متجوزشي بياقوت ولا حتا فكر انو يلمسها مع انو كان يقدر 

ليكملان في صوووت واحد : لانو بيحب واحدة تانيه 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

اخذها الي قصرة ووضعها في غرفته علي سريرة 

صقر بصوت علي وهو يري الدماء تخرج من جسدها : كلاوووس 

ليأتي كلاوس مسرعا علي صوت : اومرياباشا 

صقر : تجبلي دكتورة بسرررعه 

في ثانيه تكون قدااامي 

كلاوس : حاضر ياباشا 

ليرحل ليحضر طبيبه 

لتأتي الطبيبه لتدخل الي ياقوت 

الطبيبه : حضرتك انا هكشف عليها تفضل 

ليخرج صقر بعد رفضه الشديدة لانو يريد يبقي معها 


ليقف امام الباب وهو يدخن بشراههه لايعلم لما يجن من خوفه عليها وانه سوف يعاقب من فعل بها هكذاااا 

لتخرج اليه الطبيبه بعد مرور الكثير من الوقت 

الدكتورة : عندها كسوور بجسمها وشويه جروووح هتخف لو التزمت بالراحه والدوااا دوا 

صقر : في حاجه عاوزة اعرفه 

الدكتورة : اتفضل ياصقر بيه 

صقر بتوتر : حضرتك كشفتي عليها طبعا فيه حمل 

الدكتور بنفي : لا مفيش لانو لو كان فيه كان نزل الضرب مش قليل 

لينادي علي كلاوس ليأخذ الطبيبه 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

دخل وهو مربط وجسده ملئ بالضرب ليدخله كارم الي احد الزنزانات التي موجوده في بيت كبير لايعرفه. احد غيرة هو ومرااااد وموجود عليه حراااسه ضخمه 

ليرميه في احدااااها ويتركه 

ليسمع صوتا 

اسلام بتعب : في حد هنا 

........ واوا جايبنلي حد اتسلا معاها والله كتر خير مراد باشا الوسخ 


اسلا م : انتا مين 

.......... مااااااازن .!!!!!!!!


لعنه الصقر بقلمي ❤❤

Red jory 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Amira wagih 


البارت التاسع عشر 

بعدما غادرت الطبيبه دخل اليها ليري خصرها ملفوف بشاش ويدها ايضا وبعض اللازقات بوجهها 

ليقترب منها 

ويتلمس وجههها الناعم ملمسه وصدره يعلو ويهبط ليصل الي شفتيها ورغبه ملحه بداخله ان يتذوقها 

ليميل بجسده ويقبل برقه ليفتح عيناه ويتدارك نفسه 

اي الي بعمله ده 

ليتركها ويدخل الي الحمام ليأخذ حمام باااارد لعله يطفئ غضبه من الذي فعل بها هذااااا ويتوعده اي من كان 

ليخرج وهو يرتدي بنطالا من القطن وينام بجانبها 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

يجلسان والقلق يعتريهما من عدم رد ياقوت علي هاتفها ليطمأنو عليها 

ليأتي لهم الاولاد 

ذياد : هيا عمتو فين 

سلا : عمتو عندها شغل وهتتأخر 

مالك : عندها شغل ازاي وهيا كانت متكسرة امبارح 

سلا : مالك حبيبي ادخلو الاوضه عاوزة اتكلم مع طنط مني شويه 

ليدخل الاولاد الي غرفهم 

مني : في اي ياسلا ولا انتي بتهربي من عيالك 

سلا : لا مش بهرب بصي انتي كدااا عرفتي كل حاجه بس زي منتي هتكسبي من الحكايه دي انا كمان ده ممكن يشفي ناااار قلبي شويه 

مني : حكايه اي 

سلا  : عارفه مين يقدر يرجعلك جوزك واخته 

مني بلهفه : مين 

سلا : صقرر 

مني : يالهوي الوحش الي كان هنا وخد ياقوت حرااام عليكي دااا شكله يخووف سلا بضحك حزين : وحش اي بس بصي انا قولتلك هو حصله اي انما هو من جوووواة طيب جداا والاهم بيكرررة مرااد جدااا مش بيقولو عدو عدوي صديقي 


مني : عندك حق طب انا اشوووفه ازاي 

سلا  : هتصل تاني بياقوت لو ردت هخليها تديه الموبيل واقوله وتقابليه 

مني : ربنا يخليكي ياحببتي 

سلا : انشاااء الله جوزك يرجعلك واشووف مراد وهو بيموت من حسرته علي حبيبته زي مادفني بالحيا بخطفه لمازن 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في لندن 

كانت تجلس بسعاده وهيا تنظر الي الورود فقد ايقنت انه هو من يجلبهم لهااا ليدخل ببتسامته الصااافيه كالعاد ة 

سليم : صباح الورد 

ريتال ببتسامه : صباح النور 

سليم : هااا اخبارك اي النهاردة 

ريتال : الحمد لله 

ميرسي علي الورد 

ارتبك سليم لم يعد يعرف ماذا يجب ان بدافع عن نفسه 

ورد اي انا مجبتش ورد 

ريتال : سليم انا عارفه انك الي بتبعت الورد ده كل يوووم بلاش تخبي 

سليم بتنهيدة : ايوووة انا 

ريتال بتوتر : لسه بتحبني ياسليم 

سليم بعشق : مش بحبك انا بعشقك ياريتال قلبي عمرة ماهيكون غير ليكي وبس 

ريتال بدموع : متأخر قوي ياسليم 

سليم : عارف 

ليخرج تاركها مع دمووووعها مع عشق قتلته ليحيا من جدديد ولكن ماذااا ستفعل 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

مازن : انتا ايه الي جااابك هنا 

لم يجبه اسلام وبقيت الدموووع تجري علي خده ندماااا مما اوصل نفسه وشقيقتها الي حالهما 

مازن بضحك : بص هيا القعده هتطول 

قولي مراد جابك هنا ليه 

لينظر له اسلام ويقرر ان يحكي له 

اسلام حكي كل شئ لمازن الذي مان انتها من كلامه ضحك بشده وتحولت ضحكته الي دمووووع


اسلام بغضب : بتضحك علي ايه 

مازن وهو يمسح بعض الدموع التي نزلت بسبب حياته التي تدمرت 

كأن الايام بتعيد نفسها من تاني 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

لتستيقظ بفزع وهيا تستدير لترااااة نائما بجانبها لتحاول ان تتحرك ليؤلمها خصرها وظهرها 

لتأن بصووت عالي 

ياقوت : اهاااا 

ليستيقظ علي تللك الصرخه منها 

صقر بقلق : فيه اي ماالك 

لتنظر الي عينه والقلق الذي يغلفهما 

ياقوت : انا بعمل اي هنااا 

صقر : انا جبتك 

ياقوت وهيا تحاول الوقوم لتتألم مرة اخري 

صقر بغضب : انتي بتعملي اي مش شايفه جسمك عامل ازاي 

ياقوت بحرج : عاوزة ادخل الحمام 

صقر بتأفف : ومقولتيش ليه من الاول 

ليتوجه الي الناحيه الاخري ويحملها بين 

يديه ولاؤل مرررة تخجل وهو يحملها هكذااا خصوصا مع عدم ارتدائه لاي قميص 

ليدخلها في الحمام 

لما تخلصي قو لي انا برة 

ليخرج تاركها وسط صدمتها من تغيرررة معها 

لتنادي عليه ويحملها ويضعها علي السرير 

لينادي علي احداااا الخدم من الخارج بااحضااار الطعام لها 

لتأتي بصنيه الاكل ويأخذها منها ويضعها علي السرير 

ياقوت بتعب : انا مش جعااانه

ليمسك صقر الملعقه ويضعها وهيا ملئ بالطعام في فمها 

لتنظر اليه وتتذكر ذكرياتهم في الماضي فهو كما هو لم يتغير حتا بعدما عاد مازلت الرحمه والطيبه بقلبه 

لتنزل دموعها بصمت وهياوتقول : كفايه مش عاوزة 

صقر : وليه الدموع دي 

ياقوت بقهر : الي يشوفك دلوقتي وانتا بتأكلني مايشوفش غضبك وضربك ليا 

صقر ببتسامه مصطنعه : انا مش بعمل ده عشانك بالعكس انا عاوزك تخفي بسرررعه عشان لما اضربك تاني يوجعك اكثر 

لتبتسم وسط دموعها وتعب 

صقر :بخبث : انا سئلت الدكتورة اذا كنتي حامل قالت لا باين ليالينا الحلوة هتنعاد تاني 

لتنظر له بصدمه مما يقوله ليزداد احمرار وجها مع خجلها وغضب طفيف يسيطر عليها 

لتسمع صوت هاتفه وهو يرررن 

ياقوت : دا صوت تليفوني 

ليعطيها صقر هاتفها لترد لتلك التي اقبلت عليها بلهفه 

سلا : حببتي انتي كوويسه 

ياقوت : انا كويسه ياسلا اطمني 

سلا بإرتياح : الحمد لله انا كنت هموت من قلقي عليكي بقولك صقر معاكي 

لتنظر ياقوت الي صقر الجالس امامها 

ايوة بس ليه 

سلا : اديه التليفون وهقولك بعدين 

لتعطي ياقوت الهاتف لصقر وسط تعجبها 

سلا عاوزة تكلمك 

صقر بتعجب : انا 

ليأخذ منها الهاتف 

سلا : صقر 

صقر بملل : امممم 

سلا : انتا عارف ان مراااد هو السبب في الي حصل لمازن 

صقر : عارف انو قتله 

سلا :  انتا عاوز تقتل مراااد وانا عاوزة حق مازن يعني هدفنا مشترك 

صقر بملل : هاتي من الاخر ياسلا 

سلا بتوتر : في حاجه هتخلي مراااد يموت لو انتا خدتها منه بس مش ينفع بالتليفون 

صقر : انا جايلك 

سلا : تمام 

ليغلق صقر الهاتف ويتجه لخزانه ملابسه ويرتدي ملابسه ويخرج وسط ذهووول ياقوت ليغلبها النعاس من شددده تعبها

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في المستشفي 

يفحصها الطبيب وهو يقول : خلاص ممكن تخرج بكرررة 

عشق بكت اكثر لسماعها كلامه فيا ستخرج من هنا الي قصر ستبقي حبيستها طوال حياتها 

ليشكرررة مراااد ليجلس وهو يتكلم.معها ولكن لارد منها سو البكااااء 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

في لندن 

دخل اليها ليراها نائمه ليجلس بجانبها وهو يتذكر عشقهما وحبهما في الماضي 

فلاش باااك 

احبااا بعض في الجامعه التي كانت تدرس ريتال فيها ادارة اعمال اما سليم كان يدرس الطب ولكن حالته الماديه كانت صعبه فابوة توفا وهو صغير واعانته امه ليدخل تلك الجامعه بالتفوق 

وجاء يوم ان طلب يد ريتال بعد ان انتها من دراسته ولكنه لم يكن وقتها ايضا يملك الكثير بل عمل بإحدي المشافي الحكوميه ليقابله اباها بالرفض الشديد 

لكن لم تيأس ريتال وظلت تتقابل هيا وسليم في السر وكانت وقتها ذات شخصيه ضعيفه لم تكن كونت شركاتها او شخصيتها ليعرف سالم بتلك المقابلات ليهددها بقتله ان لم تبتعد عنه وهيا لانها تعلم اباها ابتعدت عنه ودفنت قلبها مع ذالك العشق ليسافر بعد ان  تحسنت حالته الي لندن ليكون نفسه ويتزوج ويرزق بطفلتين شديدي الجمال ليسمي احداهما ريتال علي اسم حفر بقلبه 

اما هيا لم تنساها الي ان كونت شخصيتها ومركزها ومكانتها لتقابله مرررة ثاانيه والرفض كان من عنده لتلتقي  الصقر وتعجب به وتتزوجه بالسر ولكن حبها الحقيقي مازال بقلبها لتقابله ويحيه من جديد 

ليتنهد سليم بتعب : يوم ماااشوفك وتجيلي تكوني لحد غيري 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

وصل صقر الي منزل سلا 

لتفتح له سلا الباب بعدما اصلحوة 

سلا : اتفضل 

ليدخل الي داخل البيت 

ليرااا مني بداخله 

صقر بتعجب : مين دي 

سلا : دي مني جارتنا 

صقر: اي بقا الموضوع الي مش هينفع علي التليفون 

سلا بتوتر : هقولك 

اكيد بتسأل نفسك ليه مازن متجوزش ياقوت او حتا كان عمل معاها حاجه بالغصب لانو ........ بيحب 

ومش بيحب بس دااا مهوووس بيهاا 


صقر نظر الي مني وابتسامه شررر خرجت منه لانه وجد نقطعه ضعف قد تقتل مراااد وتحرقه وهو مازال حياااا 


هيا دي صح 

مني : لا مش انا 

انا جوزي ليه اخت اسمها عشق مرااد حبها واتجوزها غصب عن اخوها بس هياوكانت بتحبه عشان كدا مكنتش بتصدق كلام اسلام 


صقربسخريه وهو ينظر الي سلا  : بتفكرني بحد الحكايه دي 

لتكمل مني : اسلام خد عشق من يومين لقصر مرااااد وهناك شافته واتأكدت ان كلام اخوها صح وان مراااد  شيطااان 

صقر بلهفه : هيا فين دلوقتي 

مني : عشان كدا محتاجين حضرتك زي ماحضرتك محتاجنا  من يوم ماراحو القصر  مرجعووووش 

وامبارح شوفت رجاله مراااد بيفتشو البيت بتاعي عرفت انو اتمسك وبقا تحت ايدهم وهنا لما سلا حكتلي كل حكايتكو والي حصلكو بسبب مراااد 

قولنا انتا اكتر واحد هتفرح لو خدت عشق من مراااد 


صقر : فعلا انا دلوقتي لقيت احسن طريقه اوجعه بيها 

مني بتوسل : ارجوووك ياصقر بيه انا عاوزة جوزي واخته يرجعو 

صقر : متقلقيش هرجعهم 

ليوجه كلامه لسلا : دا مش هيغير العدواااه الي بيني وبين ياقوووت 

ليرحل والفرحه بقلبه فها هيا الفرصه تأتيه علي طبق من ذهب 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


التفاعل وهكمل سلام عليكم انتظروني 👋☺


تابعووووني للروايات الكامله والحصريه



بداية الروايه من هنا


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close