القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

روايه اسير قلبها البارت الرابع والخامس بقلم ايه هاني حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه اسير قلبها البارت الرابع والخامس بقلم ايه هاني حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

_ انا هخطب يا ملك.. 
ملك بحزن وعدم تصديق"تخطب!؟ طب هتخطب مين".. 
= شوفتي البنت اللي قولتيلي اعملها بلوك دي.. 
_ هي دي.. 
=اه.. هقول بقا لسه لبابا وماما ونروح نخطبها.. 
ملك عايزة تعيط بس مش قادره عايزة تمنع نفسها علشان ميشوفهاش "طيب انا هنام شوية علشان دماغي صدعت م المذاكرة".. 
فارس" ماشي يا حبيبتي تصبحي على خير " وخرج وسابها ف دوامه مع نفسها.. 
ملك قفلت الباب بالمفتاح وبصت لنفسها ف المرايه "ازاي يا فارس تخطب واحده غيري ازاي اصلا حبيت واحدة غيري.. وبصت لنفسها ف المرايه ومسكت ازازة البرفيوم وحدفتها ف المرايه ".. 
الكل طلع ع الصوت..وفارس جري علي اوضة ملك" ملك يا ملك".. 
ملك قعدت ف ركن جمب الحيطه وضمت رجليها بإيدها وفضلت تعيط.. 
فارس برا هيتجنن عليهاا "يا ملك افتحي علشان والله هكسر الباب داا" 
_.... 




= ملك يا حبيبتي افتحي انا رغد.. 
_... 
مراد" اكسر الباب يا فارس مستني اي".. 
فارس فعلآ كسر الباب ودخل لقاها بتعيط اوي.. "ملك يا حبيبتي مالك ".. 
_ ابعد عني يا فارس.. 
= اي ابعد عنك دي.. 
_ يعني متكلمنيش تاني اخرج برااا... 
فارس بإستغراب" طب فيه اي يا ملك ".. 
= فارس بص اخرج انت وانا هقعد معاهاا.. 
_ طيب ابقي طمنيني عليها.. 
رغد فضلت تسألها وملك مش راضية تقولها فيه اي..
= مفيش يا رغد كنت مصدعه شوية وكمان افتكرت ماما مفتقدة أهلي اوي🥺🥺..
_ احنا أهلك يا حبيبتي وبعدين ينفع كدا قلقتينا عليكي والله..
= ربنا يخليكوا لياا..
_ طيب هروح اطمن الكل علشان قلقانين وانتي نامي علشان درسك بدري..
= ماشي تصبحي علي خير..
وخرجت رغد وفارس كان مستنيهاا قدام الباب..
_ قالتلك فيها اي..
= قالت مصدعه شوية وكانت مشتاقة لأهلها..
فارس مصدقش بس محبش يدخل يسألها دلوقتي.
_ طيب ماشي يا حبيبتي ..
ونزلوا قعدوا تحت وقالهم انه هيخطب واحدة وهيروح لها بكرا قبل ما يروح شغله.
تاني يوم فارس صحي وراح لملك يتطمن عليهاا..بس ملقهاش..
_ ملك..يا ملك..
سناء"خرجت يا بيه من بدري ولسه مرجعتش"..
فارس بغضب"يعني اي الكلام داا"..
وطلع لبس هدومه وخرج يدور عليهاا..راح لها مكان الدرس بس عرف إنها خرجت من ساعتين ..
_ يا تري روحتي فين يا ملك ..
بعد شوية أبوه رن عليه" لقيت ملك يا فارس"..
= لا يا باباا دقيقة ..ونزل م العربية لقاا ناس متجمعه واقفة مستغربة وباين الخوف علي وشوشهم..
_ هو فيه اي..
= يا بيه كان فيه واحدة واقفة هناا وفجأة لقينا ناس طخوها بالمسدس و خدوها معاهم ومشيوا..
فارس اتجمد مكانه خايف تكون ملك ف وراله صورتها" هي دي"..
الشخص بصدمه " ايواا هي دي هو حضرتك تعرفها ".
فارس ركب عربيته ومردش عليه عيونه دمعت يعني اي طخوها بالمسدس ومين خطفها فضل واقف بالعربيه ومش عارف يعمل اي نزل تاني من عربيته وسأل نفس الشخص عن رقم العربيه..
_طب مشوفتش ارقام العربيه.. 
=لا والله يا بيه..
_ ماشي شكرا..
وركب عربيته وقرر يدور هو بنفسه بس الأول يرجع البيت يعرف أهله..
وهو راجع فيه رسالة وصلت له....
فارس قرر يدور علي ملك بنفسه بس الأول يروح يعرف أهله ويفكر هيرجعها ازاي ويعرف مين خطفها..وهو سايق عربيته لقا رسالة اتبعتت له..فتح الرساله واللي أول ما شافها كان هيتجنن كان فيديو ل ملك وهي نايمه ف الأرض والدم حواليها ف كل مكان..
_ ملللللك لااااا..وبعدها لقا رقم غريب بيرن عليه..
= أهلاً ب ابو الفوارس..
فارس بغضب " مين انت "..
الشخص بضحك علشان يستفز فارس"عجبك الفيديو"..
_ اقسم بربي ل اجيبك..
= مستنيك يا حبيب قلبي تعالاا يلاا وقفل السكة ف وشه.."هه جيت للموت برجليك يا فارس".
فارس قدر يعرف مكان الشخص دا من تتبعه للرقم وبدون تفكير راح للمكان اللي هو فيه كان عبارة عن بيت قديم..
_ اهو شرف هاتوه بسرعه..
خرجوا الرجاله تبع الشخص دا وجابوا فارس..
_ ازيك يا ابو الفوارس عرفت بقا إن اللي بيجي علي سامر الصياد ميكسبش..
= هفضل بردوا امنعك انك تدخل أسلحة ومخدرات جواا البلد وهيجي يوم واظبطك فيه وانت ماسك المخدرات بإيديك ومش هتردد لحظه إني اقتلك ياسامر.
سامر اتعصب وكور إيده وضرب فارس ف وشه"تبقاا جنيت علي نفسك يا فارس..ادخلوا هاتوهاا..
دخلوا رجالته وجابوا ملك فارس كان رايح ناحيتهاا بس سامر منعه.
_ استناا كدا وروق ..فارس مستناش وراح ضربه 
سامر بدأ يرد الضرب له وبدأوا يضربوا ف بعض لحد ما ملك فاقت..
_ ااه ف..فارس..اااه وفضلت تعيط م الرصاصة اللي كانت ف كتفها..
فارس سمع صوتها وعرف انها فاقت وقف ضرب ف سامر وراح ناحيتها.."ملك يا حبيبتي انا معاكي متخافيش"..
= فاارس حااااسب كان سامر جاب خشبه كبيرة ونزل بيها علي راس فارس..
_ فارس قوم علشان خاطري وبدأت تعيط..فارس فتح عنيك قوم يا فارس 🥺🥺🥺..
...........................
_ مش عارف فارس مش بيرد عليا ليه يا فيروز..
= ياتري يا حبيبي روحت فين..أكيد جاي دلوقتي ومعاه ملك..
_ ان شآء الله..
........................
_ اي دا يا نعيمه..
= ابنك يا عبدالرحمن ابنك تاجر مخدرات..
_ انتي بتقولي اي يا نعيمه انتي اتهبلتي..
= ولا اتهبلت ولا حاجه لما يجي ابنك شوفلك صرفة معاه انا مش عارفه ازاي دخل المخدرات جوا بيتناا..
_دي آخرة تربيتي ليك يا سامر الحمد لله إن ملك مكنتش معاك ف البيت محدش عارف كان اي اللي ممكن يحصل يا حبيبتي يا ملك وحشتيني اوي يا بنت أخويا والله ..ااه لو اعرف مكانك يا بنتي..( اتصدمتوا صح سامر ابن عم ملك هو اللي خطفها هو طبعا ميعرفهاش ولا هي تعرفه)..
.....................
_ اخرسي يا بت انتي. 
= ابعد عني يا زبالة .. 
_ صراحة داخله دماغي اوي الا قوليلي بقاا انتي اخت ابو الفوارس ولا حبيبته..ولا اقولك مش مهم اعرف المهم دلوقتي إنك تحاولي تقنعي فارس بإنه يسمح ليا ادخل مخدرات للبلد من غير ما حد يعرف.. 
= عمري ما هقوله حاجه زي كداا لإن اللي زيك لازم يبقا ف السجن دلوقتي.. 
سامر مسكها من شعرها جامد " هتشوفي دلوقتي هعمل فيكي اي انتي وسي فارس بتاعك دا ".. 
وقعدها علي الكرسي وكتفها وجاب سلكين كهرباا.. 
ف اللحظة دي فارس فاق وباصص ل سامر وبيفكر يعمل اي مسك الخشبة من غير ما حد ياخد باله لإنهم واقفين عند ملك وراح ضرب الرجاله بتوعه وكدا فاضل سامر.. 
سامر لف له وكان فارس ماسك الخشبة وهينزل بيها علي راس سامر بس سامر مسك الخشبة وزق فارس بيهاا.. 
_ انت مفكر بعمايلك دي هسمحلك تدخل المخدرات للبلد عندنا.. 
= لاا بس ع الأقل اخلص منك..فارس راح عليه ومسكوا ف بعض وفضلوا يضربوا بعض لحد ما سامر اتخبط ف الباب ووقع ف الأرض.. فارس راح بسرعه علي ملك وفكها 
_ متخافيش يا حبيبتي اهدي. 
ملك بعياط" مش خايفه يا حبيبي انا خوفت عليك "🥺🥺.. 
_ انا مفيش فياا حاجه. وشالهاا وركبها العربية وخدها ع المستشفى.. 
= هتبقي كويسة يا حبيبتي.. 
_ خليك جمبي يا فارس كتفي وجعني اوي.. 
= هي هتشيل ليكي الرصاصة يا حبيبتي وهتبقي كويسة إن شاء الله متخافيش خالص.. 
ملك بثقلان ف كلامها من أثر البنج" طيب خليك معايا يا فارس انا خايفه خليك جمبي "وراحت ف النوم..وهو فضل معاها ف غرفة العمليات.












🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

الصفحه الرئيسيه للمدونه من هنا

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹



اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه لصفحتي من هنا 👇👇


ملك الروايات



لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه


👇👇👇👇👇


جميع الروايات الكامله من هنا





تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close