روايه احببتها عنيده بقلم إسراء ابراهيم حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات البارت الثالث والرابع
هاجر بفزع: انا فين ...ماما .. مي .. اي حد .. انا فين
مراد بضحك: صباح النور ي اميرتي
هاجر: انا فين
مراد: ف عريني
هاجر بسخرية: عارين شيطان ده ولا اي
مراد بعصبية: بلاش برود معايا
هاجر: عايزه ارجع بيتي بعد اذنك
مراد: لما تحبيني
هاجر بعصبيه: هو انا احبك بالعافيه .. الحب مش بالعافيه ي استاء مراد " بلدغه.. هاجر لدغه ف ر ♡"
مراد تحول بمجرد عصبيتو و صوتو الخشن المرعب ليقترب منها: يعني اي مش هتحبيني
هاجر بدموع: يعني مش هحبك انا مش عايزه احب حد لغايه لما اموت ي مراد وبعدين شكلك يرعب ابعد عني
"غادر مراد الغرفه و تغمره العصبيه"
سقطت هاجر ع الأرض و صوت شهقاتها و دموعها التي تملئ وجهها لتحدث نفسها : لي يارب تعمل فيا كده .. لا يهاجر بلاش الضعف ده حب مفيش حد قوي قلبك خليكي حجر اوعي تتضعفي ي هاجر هتتكسري اوي تتضعفي انتي قويه انتي بنت رمضان يبقي هتبقي قويه انتي سند و تربيه باباكي كملي ي هاجر
_ بعد ساعات عاد إليها مراد_
مراد بحنيه: انا اسف
هاجر ببرود: لا عادي ولا يهمك
مراد: متزعليش مني طيب
-ليضمها و يقبل رأسها-
مراد: حقكك عليا يعمري كله
هاجر بدموع: ابعد عني بعد اذنك
مراد بحزن: حاضر
هاجر: انا جعانه
مراد بضحك: حاضر تعالي ناكل ... عايزه تأكلي اي
هاجر: عايزه فراخ مشويه
مراد: حالا تكون جاهزه
هاجر بمرح: ماشي
سحر: معرفش اي فين ي رمضان والله
رمضان بزعيق: يعني اي متعرفيش .. متعرفيش خرجت من البيت ازاي طب اتصلي ع اي حد من صحابها اعرفي
سحر بدموع: حاضر حاضر
سحر: الو ي مي
مي: الو ي طنط ف حاجه
سحر: مش لاقيه هاجر معرفش راحت فين
مي بفزع: يعني اي لا معرفش هي فين والله طب عرفي البوليس
سحر: طيب يحبيبتي شكراً تعبتك معايا .. عرفيني لو رنت عليكي
مي: حاضر و بردو طمنيني لو عرفتي حاجه
سحر: حاضر يحبيبتي
مراد: شبعتي
هاجر : اه الحمدلله بطني اتملت خلاص
البارت الرابع
مراد: طب تعالي اخرجك افرجك ع المكان
هاجر بطفوليه: ممم يالا
مراد: يلا تعالي
"ذهبوا لمكان ف غايه الجمال كادت هاجر تحبس أنفاسها من شدة جماله"
هاجر: الله اي المكان الحلو ده
مراد: دي حديقه الخجل
هاجر بتعجب: جنينه كسوف!
مراد بضحك: اصبري هوريكي
-اقترب من زهره ورديه اللون من مجرد اقترابو تحولت للون الزهري مايل للاحمرار-
هاجر بضحك: كده كسفتها
مراد: اصبري اوريكي اكتر ورده بحبها لما تتكسف
اقترب منها و ثم قبل احدا خديها
مراد بضحك ع لون بشره هاجر لتحوله للأحمر
هاجر بخجل: احمم ممكن نروح
مراد: يلا
رمضان: مفيش اي جديد
سحر بحزن: لا
رمضان: بكره اول طياره تنزل مصر هاجي
سحر: ماشي
سحر: انتي فين بس يبنتي .. يارب احميها و خليها بخير و احفظهالي يارب
هاجر: هو انا ممكن ارجع بيتي
مراد: لازم
هاجر: اه
مراد: حاضر ... بس الاول اعرفك ع اهلي
هاجر: ماشي
مازن والد مراد: اهلا يبنتي
هاجر بتوتر: اهلا بيك ي عمو
سالي والدة مراد: ازيك ي هاجر
هاجر: الحمدلله و حضرتك
سالي: تمام
ميرنا شقيقه مراد: انتي بقي ثحبة اخويا ولا حبيبتو
هاجر: لا ثحبتو "صحبتو"
ماجد شقيق مراد المتوسط: اي يعم مراد متعرفنا
مراد: خليك ف حالك ولا تحب اقول ل بابا ع ال هاه
ماجد برد سريع: لا خلاص خلاص بهزر معاك يعم
"بعد الكثير من الحديث و المرح و الضحك تعبت هاجر و ودعتهم لتصعد للنوم"
هاجر: عيلتك دول ناس كويسين
مراد ببسمه: عارف
هاجر: يلا تصبح ع خير .. هتروحني بكره صح
مراد: صح
-صعد مراد ع السرير ل ينام لتقاطعه هاجر-
هاجر: انت بتعمل اي
مراد: هنام
هاجر: انا عارفه انت بتعمل اي جامبي
مراد: هنام هنا مفيش سرير تاني
هاجر: يلا من هنا
مراد: هنام فين
هاجر: جامب اخوك
مراد: لا
هاجر: لا **
"لم تنتهي هاجر حديثها عندما اقترب مراد منها و ضمها إليه جعلها غير قادره ع الحركه او المقاومه"
هاجر: ابعد كده مش عارفه اتنفس
أروع والذ الروايات من هنا 👇
🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺
الصفحه الرئيسيه للمدونه من هنا
🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹
اللي غاوي مشاريع من هنا
اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه لصفحتي من هنا 👇👇
لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه
👇👇👇👇👇
جميع الروايات الكامله من هنا