القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

روايه تزوجت العمده البارت الخامس عشر بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه تزوجت العمده البارت الخامس عشر  بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات


غزل….فارس قالك ايه
شمس…مفيش كان بيوصيني اخد بالي منك وكده
غزل…اممم هسجل رقمه بقي
شمس….اوك مش يلا ننام بقي
غزل….تمام يلا ثم صعدو
*في شقة فارس*
عدي….مالك
فارس…من بكره الصبح تروح هناك ومش تراقب غزل لا تراقب محمود علشان الواد ده شكلي هحطه ف دماغي وهأذيه
عدي….عمل ايه طيب
فارس….كنت بكلم غزل وسمعت صوته بيكلمها
عدي….اممم عايز يقرب منها ف غيابك
فارس….اقتله
عدي…هي دي غيره
فارس…لا



عدي….امال ايه مش فاهم
فارس…هو كده وميت مرة اقولك مراتي اخليها ازاي تكلم واحد غريب يعني
عدي….اعرف ان مدام الواحد مش بيحب مراته مش بيغير عليها وبيسبها براحتها وبتكون مش ف دماغه
فارس…انا غير الناس دي
عدي….طيب ياعم لما نشوف اخرتها بكره هغور هناك
فارس….جدع
عدي بغيظ….عارف رايح اتخمد مش فاضي غير ليك ول مشاكلك حتي مش عارف ارتبط ي بعيد
فارس…ترتبط هههه لا مش هرتبط ياخويا
عدي….ناااعم وليييه مرتبطش ياخويا يعني دانا قمر ودمي زي العسل
فارس….ههه قصدك زي البصل روح نام ياعم
عدي….رااااايح
فارس….تصبح علي خير
عدي….وانت من أهل الخير
في صباح اليوم التالي
غزل….شمس يلا قومي
شمس بنوم….ف ايه
غزل….يلا علشان نروح ل فارس
شمس وهي تقوم….لا مش هنروح مش هينفع
غزل….ليه
شمس….تعبانة مش هقدر اروح
غزل…خلاص هروح انا
شمس…غزل ف وقت تاني وبعدين احنا منعرفش فين مكانه
غزل….هتصل بيه ف الطريق يعرفني مكانه يلا بقي
شمس….لااا هنتنفخ
غزل…. انتي خايفة من ايه يلا بقي
شمس…هو لازم يعني ما هو بقي كويس مش لازم تروحي
غزل….لا لازم
شمس…يوووه طيب قايمة
غزل….حبيبتي
بعد نصف ساعة
شمس…انا جهزت
غزل….وانا كمان يلا بينا
شمس…يلا ربنا يستر ثم نزلو
عنيات…يوه صاحين بدري اكده ليه
غزل….ششش رايحين نطمن علي فارس
عنيات…قولتي ل مهران بيه
غزل بصوت واطي…لا هو رفض فانا هروح بسرعة واجي علطول
عنيات…طب ي هانم استأذني
غزل…خلاص ي عنيات بقي هخلي السواق ويوديني
عنيات….طيب ارجعو بسرعة
غزل….اوك يلا ي شمس
شمس….يلا ياختي ثم خرجو من الفيلا
غزل….فين الي اسمه محمود والراجل التاني مش موجودين
شمس….يمكن نايمين
غزل….اممم طيب هنعمل ايه
شمس….نرجع ننام
غزل….يووه ي شمس
شمس….ف حد بينادي علي فارس
غزل…تعالي نفتح البوابة نشوف مين
شمس….رايحة فين لا طبعا
غزل…هنسيبه ينادي
شمس…اه
غزل….اوعي يابت ثم ذهبت وفتحت البوابة
غزل….انت
حازم….اه اخبارك ايه
غزل…الحمد لله
حازم….كنت عاوز فارس
غزل….ف وقت زي ده
حازم….شغل بقي وعاوزه ضروري
غزل….بس هو مش هنا
حازم…امال فين
غزل…مستأجر شقة انا كنت لسه هروحله بس للأسف الحراس نايمين
حازم….طب تعرفي مكانه
غزل….كنت هتصل بيه يقولي او اتصل ب عدي
حازم….عدي معاه
غزل….اه
حازم….طيب تعالي معايا اوصلك
غزل….لا شكرا مش عايزة اتعب حضرتك
حازم….ولا تعب ولا حاجة كده كده انا هتصل بيهم اعرف هما فين واروحلهم
غزل….طب ثواني
حازم….خدي راحتك
غزل….شمس
شمس….ايه
غزل….هنروح مع الاستاذ حازم
شمس…حازم مين ياختي الي نروح معاه
غزل….دا صاحب فارس وكان جاي هنا عاوزه بس انا قولتله فارس مش هنا وقولتله إني كنت رايحاله قالي اوصلك
شمس….لا مش لازم يوصلنا
غزل….ماهو هيروح ل فارس برضو
شمس….لا ي غزل انسي مش هنروح معاه
غزل وهي تسحب شمس….شمس يلا بقي
شمس….غزل لا
غزل….يلا بس
شمس….ياربي
حازم….مين دي
غزل….دي أختي
حازم…اممم
شمس….اييه ف مانع إني اروح معاها ولا اييه
حازم….ههه لا مفيش اتفضلو
شمس بهمس….هنركب من ورا
غزل…. اوك ثم ركبو السيارة
حازم…..حاولي بقي تتصلي بيهم يعرفونا مكانهم
غزل….ماشي ثم قامت بالإتصال ب فارس
غزل….مش بيرد
حازم….أكيد نايم رني علي عدي
غزل….مش معاي رقمه
حازم….انا معاي استني اهو ده اكتبيه ورني عليه
غزل….طيب ثم رنت علي عدي
عدي بنوم….الو
غزل….الو ي عدي
عدي….مين
غزل….انا غزل
عدي…ايه ي غزل في حاجة
غزل….لا كنت عاوزه اعرف مكان شقة فارس فين
عدي….ليه
غزل….علشان اجي اطمن عليه
عدي….هو بقي كويس مش لازم تيجي
غزل….انا خرجت من البيت وركبت
عدي وهو يقوم….ركبتي مع مين
غزل….ف ايه مالك
عدي….ركبتي مع مين وكمان جاية لوحدك
غزل….لا معايا شمس وركبت مع الاستاذ حازم
عدي…..نعممممم استاذ مين ياختي
غزل….ايه استاذ حازم جه وكان عاوز فارس فانا قولتله مش هنا
عدي…..اه وبعدين ياختي كملي كملي
غزل….قولتله انا كنت هروحله بس الحراس نايمين راح قال تعالي اوصلك وكده
عدي بغضب مكتوم….افتحي الموقع بتاعك طيب
غزل….طيب قول العنوان
عدي….*********** اهو شكل نهايتك قربت ثم اغلق
قالت غزل العنوان لحازم ثم نظرت الي شمس وقالت بهمس….هو انا عملت حاجة غلط
شمس وهي تربت علي كتفها…..ربنا يستر ي غزل ربنا يستر
بعد نصف ساعة وصلو ودقو الجرس
عدي….فارس بهدوء هاا
فارس…عيوني ثم ذهب وفتح الباب
غزل بأبتسامة….إزيك عامل ايه
فارس….انا تمام جدا اتفضلي ثم نظر إلي شمس وقال اتفضلي يشمس اتفضلي متتكسفيش
حازم….إزيك ي فارس
فارس….اهلا جاي ليه
حازم…..علشان الشغل
فارس…. والشغل مش هيصبر لبعد الضهر حتي
حازم….لا
فارس….اممم طيب انا هنا مش ف مكان شغل للاسف
حازم….يعني ايه
فارس….يعني تستني لما اكون ف الشركة وتتكلم معايا ف الشغل
حازم بغيظ…..تمام ي فارس ااه كنت عاوز اقولك ابقي شد علي المدام اكتر من كده شكلها طيوبة وبتثق بسرعة ف الناس هااا
اغلق فارس الباب ف وجهه
حازم بغضب مكتوم….ماشي ي فارس مااااشي
فارس بصوت عالي…..غزززل

ا

غزل…ن نعم
فارس….ايه الي جابك هنا
غزل….جيب اطمن عليك
فارس اقترب منها وامسكها من يديها…..انا مش امبارح كلمتك وقولتلك انا كويس
غزل….ايوة بس انا قولت اجيلك عادي
فارس….لا والله استأذنتي مين بقي
غزل وهي منزلة رأسها لأسفل….مستأذنتش حد
فارس…..كماااان
غزل….بباك مكنش هيوافق
فارس….لو موافقش فيها اي يعنى
عدي….خلاص أهدي ي فارس
فارس…..أهدي ايه وزفت ايه مش شايف جاية مع مين
غزل بخوف…..طب ماهو صحبك

 

 

فارس….لا مش صحبي وحتي لو صحبي تركبي معاااه بتاع ايه انتي مجنونة
غزل….خلاص انا اسفة مش هتتكرر تاني اوعدك
فارس….هعديها ي غزل بمزاجي بس لو اتكررت هتشوفي مني وش تاني خالص سامعة ثم نظر الي شمس وقال وإنتي انا قولت ايه امبارح هاااا
شمس بخوف…..والله قولتلها بلاش بس هي مش بتسمع كلامي
فارس….ترني علياااا تقوليلي
شمس….مم مانا مش معايا رقمك
فارس…..اييييه ي شمس هنستعبط ولا ايييه مانتي قادرة تاخديه من عندها ومن عند اي حد ف البيت
غزل بدموع…..متزعقش فيها هي ملهاش ذنب
فارس….انتي تخرسي خالص
غزل….فارس انا مكنش قصدي تحصل مشاكل انا كنت عاوزة اطمن عليك
فارس….مستأذنتيش ولا مني ولا من ابويا حتي ولا عرفتي حد من البيت إنك هتيجي
غزل….لا عنيات تعرف
فارس….لا والله
اقتربت غزل منه واحتضنته…..خلاص انا اسفة مش هتتكرر والله
فارس….لو اتكررت مش هرحمك
غزل….متخفش مش هتتكرر تاني خالص
فارس….تمام روحي المطبخ اعملي فطار يلا
غزل…حاضر

 

 

فارس وهو ينظر ل شمس….ساعديها
شمس….حاضر ثم ذهبو
عدي….براحة ي فارس كده هتخاف منك
فارس….مانت مسمعتش الك*لب ده قالي ايه
عدي….قالك ايه
فارس….قالي شد ع المدام قال والله لهحاسبه علي الكلام ده
عدي….خلاص ي فارس وبعدين مالك ب شمس
فارس….مفيش
عدي…..طيب أهدي
في المطبخ
شمس….عجبك كده اهو اتهزقنا
غزل بحزن….مكنتش اعرف أنه هيحصل كده فكرت هيفرح لما اجيله
شمس…..ماهو بصراحة غلط الي احنا عملناه ده
غزل….عارفة بس مكنش قدامنا غير كده
شمس….كنا نستني لما الحراس يصحو او ناخد تاكسي
غزل….اممم حاسه إن فارس بيكره الي اسمه حازم ده
شمس….ازاي

 

 

غزل….جالي المستشفي اول ما فارس عرف وشافه طلعه بره معتقدش هيتعامل كده مع صحبه
شمس….اممم ملناش دعوة المهم مش هنكرر الي اتعمل ده تاني
غزل….متخفيش مش هيتكرر
شمس….انا مش هستني لما تتكرر اصلا انا هاخد رقمه واي حاجة تعمليها هقوله عليها
غزل…..اه ي فتانة
شمس….امال اروح ف الرجلين معاكي
غزل….طب جهزي الفطار علشان نرجع
شمس….طيب
بعد وقت انتهوا من تجهيز الفطار
غزل….فارس يلا الفطار جاهز
فارس….تمام اقعدي افطري
غزل….لا هنمشي
فارس…تمشو ليه
غزل….علشان منتأخرش وكده
فارس….مش بمزاجك
غزل…ازاي
فارس…..هتمشي لما انا اقولك امشي وهاتي الفون بتاعك انتي وشمس
غزل….ف ايه ي فارس
فارس….كلمتي تتسمع من سكات هاتي الفون واقعدي افطري مش هتمشي غير لما تاكلي
غزل….طيب

 

 

فارس…الفون بتاعك وبتاعها
غزل….طب ليه
فارس…هو كده يلا هاتو
شمس بغيظ…..اتفضل
فارس….ملاحظ إن نبرة صوتك بتقولها بقرف
شمس بأبتسامة مزيفة….لا طبعا ي جوز اختي
فارس….اممم ثم نظر إلي غزل وقال هاتي
غزل….اتفضل اهو
فارس…يلا افطرو
بعد وقت قصير انتهوا من تناول الفطور
فارس….اعمليلنا قهوة ي غزلي
غزل….فارس لازم نمشي
فارس….مش مفروض جاية تطمني عليا وتساعديني
غزل….ايوة بس كده بباك هيصحي ومش هيلاقينا هناك
فارس….متخفيش مش هيحصل حاجة يلا ي روحي
غزل…طيب ثم ذهبت إلي المطبخ ومن خلفها شمس
عدي….هو انت بتفكر ف ايه
فارس….هخليهم هنا لحد الليل
عدي….ليه

 

 

فارس….ابويا هيتصل بيا هيسألني جم هنا ولا لع هقوله لع محدش جه وهقوله اني هنزل ادور عليهم وكده وبعدين هاجي هنا ارجعهم
عدي….وبعدين
فارس….لا الباقي بقي علي ابويا هو الي هيكمل
عدي…..اممم طيب
غزل….القهوة جاهزة
فارس….معملتوش لنفسكم ليه
غزل….ملناش نفس ليها
فارس….اممم طيب
غزل….نمشي بقي
فارس ف سره….اممم كده لحد ما يجي الليل هكون صدعت
فارس بخبث….مين فيكم بتحب عصير المانجا
غزل….انا بحبو
شمس…وانا كمان
فارس….عندي ف التلاجة استنو هروح اجبلكم
غزل….خليك احنا نجيبو
فارس…..لا مش هتعرفو مكانو خليكم هحضرو واجيبه
غزل….طيب

 

 

 

قام فارس ودخل المطبخ فتح التلاجة واخرج منها العصير ثم المنون
احضر فارس كل شئ وخرج لهم
فارس…اتفضلو بالهنا
غزل….شكرا
فارس….لو عاوزين تشربوه ف اوضتي وتاخدو راحتكم وبعدين تمشو عادي
غزل….تمام يلا ي شمس
شمس….طب ما احنا اهو قاعدين
فارس….ادخلو الاوضة بتاعتي علشان هنتكلم انا وعدي ف شغل
شمس….تمام ثم اخذو العصير وذهبو الي غرفة فارس
شمس….هو يعني ميقدرش يتكلم ف الشغل قدامنا
غزل….عادي نسيبهم علي راحتهم برضو اشربي بس خلينا نخلص ونمشي
شمس….طيب
شربو العصير إلي نهايته ثم خرجت خارج الغرفة
غزل….فارس خلصنا الع…صير ثم وقعت في الأرض
فارس….ي غبية انا مدخلك الاوضة ليه علشان تيجي ف الاخر وبرضو تقعي علي دماغك
عدي….ههههه
نظر له فارس نظره اخرسته ثم حمل غزل وادخلها الغرفة وجد شمس قد غفت الاخري
فارس… يلا تصبحو علي خير ثم خرج
عدي….عملت ليه كده

 

 

فارس….أصل مش هيسكتو هيفضلو يقولو عاوزين نمشي وهنصدع
عدي….اممم طيب
في الفيلا
مهران….الفطار جاهز ي عنيات
عنيات….ايوة ي حضرة العمدة
مهران….روحي صحي غزل وشمس يفطرو
عنيات ف سرها….يلهوي طب اقوله ولا اعمل نفسي معرفش واطلع فوق كأني هصحيهم
مهران….عنياات
عنيات….ايوة ي حج نعم
مهران….روحي نادي غزل يلا
عنيات….بصراحة ي حج
مهران….ف ايه
عنيات….ست غزل طلعت هي واختها من الصبح
مهران…..طلعت راحت فين
عنيات….قالت هتروح للبيه الصغير
مهران…..ازاي تسبيها تروح
عنيات…..والله ي بيه انا
مهران….اخرسي راحت مع مين
عنيات….قالت هتروح مع حد من الحراس

 

 

مهران….ماشي ي عنيات حسابي معاكي بعدين ثم خرج للخارج
عنيات….يلهوي معقول يمشيني من اهنه
مهران….محمووود ابرااهيم
جاء محمود وابراهيم…..مين الي وصل غزل عند فارس
ابراهيم….محدش فينا طلع من البيت ومشفناش ست غزل من ساعة ما صحينا
مهران…..يعني ايه محدش فيكم وصلها
محمود…لع ي بيه
مهران…..يعني ايه الكلام ده ثم أمسك هاتفه وقام بالإتصال ب عدي
عدي نظر لفارس وقال…..ابوك بيتصل
فارس….قوله إنك لسه عندي وإن محدش جه منهم
عدي…طيب ثم رد الووو ي عمي صباح الخير
مهران….انت فين دلوقت
عدي…..انا عند فارس
مهران….غزل جات عندكم
عدي…..غزل ايه الي هيجيبها عندنا

 

 

مهران….يعني مجتش طب اسأل فارس يولدي
عدي….بيقول محدش جه اجيلك ي عمي
مهران….تعال وهات فارس غزل مشيت من الصبح ومعرفش راحت فين
عدي….أهدي ي عمي هنجيلك وخير إن شاء الله
مهران….بسرعة يولدي
عدي….حاضر سلام ثم أغلق
عدي….ابوك قلقان عليها جامد
فارس….أكيد لانها كانت ف عهدته
عدي….طيب ايه هنروح
فارس….لا مكسل روح انت وقوله فارس نزل يدور عليها
عدي….لا وانا كمان مكسل هتصل اقوله بندور عليها انا وانت
فارس….ههههه ماشي
عدي….الو ي عمي
مهران….فينك ي ولدي
عدي….انا وفارس هندور عليها ف كل حتة وهنتصل ب ابوها انت لو عرفت حاجة قولنا
مهران….حاضر

 

 

عدي….متتصلش ب ابوها هتصل انا علشان ميتخضش هسأله عن شمس او ايه حاجة
مهران….طيب يولدي
عدي….سلام ثم أغلق الهاتف
فارس….ي مسهل يارب يحصل الي ف بالي بس
عدي….يارب لا
نظر له فارس بغيظ….اخرس يلا
ثم قاطعهم رنين هاتف فارس
فارس…دي جنات
عدي…يادي النيلة
فارس….االوو
جنات…..ايه مصدقت خلصت مني ولا ايه
فارس….مفيش بس شوية مشاكل كده معايا
جنات….اممم والمشاكل دي معايا انا بس وفاضي للسنيورة بتاعتك ومش فاضي ليا
فارس….سنيورة مين

 

 

 

جنات بغيظ…مراتك غزل
فارس….طبيعي هفضالها
جنات….فااارس انت بتقول ايه
فارس….ايه مراتي وكمان معايا علطول وف نفس البيت طبيعي هكون فاضي معاها
جنات….مراتك اعتبرتها مراتك لما بعدت عنك انا ممكن ارجع عادي
فارس….مش اعتبرتها هي مراتي فعلا
جنات….فارس متجننيش انا الي مفروض اكون مكانها
فارس….بس مش مكانها ي جنات
جنات…..اممم طيب ي فارس
فارس…تمام
جنات….انا هنزل
فارس…هتنزلي فين
جنات….هنزل عندك الصعيد هوريك ازاي تنساني 
يتبع

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close