القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

روايه تزوجت العمده البارت السادس عشر بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه تزوجت العمده البارت السادس عشر بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات 

فارس….غبية
عدي….مالها
فارس….بتقول هترجع هنا
عدي….نعم هي لحقت توصل اصلا وتاخد نفسها اي البت دي
فارس….مش عارف
عدي….مانت غبي قاعد تقولها دي مراتي وافضي ليها وبتاع
فارس….مكنتش أعرف أنها هتقول هنزل فكرت هتقول تمام ربنا يسعدك مثلا وتنسي حكايتنا لكن دي لا
عدي….ههههه طبيعي لا بس متقلقش مش هتعمل حاجة
فارس….الوضع مختلف ي عدي
عدي….إزاي
فارس….دلوقتي غزل فاقدة الذاكرة يعني ممكن تصدق اي حد مش شايف جات مع مين
عدي….هنجيب حارس جديد نحطه مراقب لغزل واختها إيه رأيك


فارس….ازاي
عدي…يعني نستغل الحوار وتقول ل ابوك هجيب حارس مخصوص ل غزل ومتطلعش ف اي حته غير معاه
فارس….تمام ثم قاطعهم رنين هاتف فارس وجده والده
فارس…الو يابوي
مهران…..عرفت حاجة يولدي
فارس….اه يابوي
مهران بلهفة….فين
فارس….شمس اخدتها عند وحدة صحبتها هعرف المكان واروح اجيبها
مهران…..اوعي تلمسها تجيبها سليمة ومفهاش خدش سامع
فارس….تمام يابوي ماليش دعوة بيها سلام ثم أغلق
عدي….ايه
فارس….مفيش بيقولي ملمسهاش مفكرني هضربها
عدي….اممم ابوك مدلعها
فارس….معتبرها بنته ياخويا
عدي….طب كويس والله
فارس…..اخرس انت
عدي….عنيا
جاء المساء
في فيلا مهران
مهران…..اتأخرو لييه اكده
عفاف…..هو فارس الي هيجبها
مهران….ايوة
عفاف….طيب
مهران…..يارب يكون لاقها مش عارف اودي وشي منه فين
عفاف…..ليه يحج
مهران….معرفتش احافظ علي مراته وهي دلوقتي مسئولة مني وكانت ف بيتي
عفاف….ده دلع بنات وانت الي مدلعها يحج هي عاوزه الي زي فارس يكسر رقبتها
مهران….ما كفاية الي عمله فيها ي عفاف
عفاف…..خلاص خليه يعاود البيت علشان تخاف تطلع ف غيابه ومتعملش الي عملته ده تاني
مهران بنفي…..يعاود لع
عفاف بخبث….وه انت مش شايف كيف هي كانت خايفة عليه وكمان هو بقي يكلمها بحنيه من بعد الي حصلها جاي انت تفرقهم يحج اخس عليك
مهران….اعمل ايه يعني ي عفاف أبنك الي عصبي يعمل حاجة تاني ف البت تروح فيها
عفاف….مين قال بس جرب ومش هتندم دول ممكن يقربو اكتر
مهران….افكر
عفاف….فكر يحج فكر
ف شقة فارس
فاقت شمس ثم من بعدها غزل
شمس…..اي ده هو احنا نمنا هنا
غزل….اه رأسي
شمس…..انتي مأخديش الدوا النهاردة
غزل….خلاص عادي ي شمس هي الساعة كام
شمس…..الفون جوزك واخده ياختي
غزل….طب يلا نطلع ثم خرجو من الغرفة
عدي….اخيرا صحيتو
غزل….احم هو ابو فارس متصلش
عدي…. اتصل
غزل….قال ايه
فارس من خلفها….بعدين يلا علشان هنوصلكم
غزل….طيب ثم خرجو
في السيارة
غزل….انا خايفة
نظر لها فارس من مرأة السيارة….متخفيش مفيش حاجة
غزل….بباك أكيد زعل مني
فارس….ابقي صالحيه
غزل….ماشي
فارس…..هبلة
بعد وقت قصير وصلو الفيلا
ابراهيم…..اهم جم ومعاهم غزل هانم
‏محمود تركه وذهب لهم كي يطمئن علي غزل ويغيظ فارس…..كنتي فين ي غزل انتي كويسة
‏غزل…..ا ان
‏فارس بمقاطعه…..وانت مالك اخرك تقولها حمدلله على السلامة ي هانم بس سااامع
‏محمود بغيظ…..حمدلله على السلامة
‏عدي بأستفزاز…..ي غزل هانم
‏غزل….خلاص مش لازم يلا ندخل ثم تركتهم وذهبت
نظر ‏فارس إلي محمود وقال….خلي بالك انا بعديلك كتير هااا وقربت تجيب اخرك معايا ثم تركه ودخل الفيلا
مهران…..غزل انتي كويسة ي بتي
غزل….انا كويسة الحمد لله
مهران….كده يابتي تمشي من غير ما تعرفيني
غزل…..انا اسفة بس حضرتك مكنتش هتوافق
مهران…..وموافقش ليه كنت هخلي محمود او ابراهيم يوصلك
غزل….بس انت قولتلي
فارس بمقاطعة….روحي ارتاحي ي غزل
غزل…..بس
فارس….مبسش يلا اطلعي ارتاحي ولو عوزتي حاجة اتصلي بيا
غزل….حاضر
فارس….يلا سلام
ذهبت غزل له واحتضنته
عفاف بهمس….شايف يحج
مهران…..شايف ي عفاف شايف أبنك لو سحرلها مكنتش هتعمل اكده
غزل…..سلام خلي بالك من نفسك
فارس بأبتسامة……ماشي وانتي كمان خلي بالك من نفسك وخدي الدوا
غزل…حاضر
فارس….باي
مهران بتردد….استني ي فارس
فارس…..نعم يابوي
مهران….رايح فين
فارس…..رايح شقتي
مهران….لع خلاص مفيش مرواح خليك مع مراتك
غزل بفرحة…..بجد ي عمي
مهران….بجد ي بتي يلا اطلعو اوضتكم
نظر فارس إلي عدي وغمز له
عدي…..يخربيت دماغك يلا
غزل….يلا ي فارس
فارس…..جاي هقول لعدي حاجة
غزل…. تمام
فارس….مالك مصدوم
عدي….من دماغك ي كبير
فارس…هههه امي ليها دور خلي بالك
عدي….ازاي
فارس…..اتصلت بيها وقولتلها كلام تقوله ل ابويا واهو أثر
عدي…..ههههه اشطااا ياعم
فارس….يلا طالع انا يلا ي غزل
غزل…..حاضر لحظة شمس هتقعدي صح
شمس… لا انا همشي بقي
غزل….ليه
شمس…جوزك يخلي باله منك
غزل….خليكي ي شمس
فارس….ي غزل
مهران….خليكي ي بتي غزل برضو هتحتاجك فارس مش هيفضل جمبها علطول
عفاف….نامي ف اوضة الضيوف النهاردة هو ف اوضة بس فيها تراب هخلي عنيات توضبها وابقي اقعدي فيها
شمس….لا ملوش لازمة
فارس….غزززل
مهران….اطلعي لجوزك
غزل…..حاضر ثم صعدت
عدي بمزح……وانا بقي هنام فين
مهران….علي بيتك
عدي….وه ليه كده بتطردني
مهران….اه شمس حجزت الاوضة خلاص
عدي…..اممم ماشي ياعمي انا اصلا مبرتحش عندكم
مهران….ههههه طب تصبح علي خير
عدي….وانتو من أهل الخير سلام ثم رحل
في غرفة فارس وغزل
غزل….نورت الأوضة بتاعتك
فارس….بنورك
غزل…..طيب هاخد دوش واجيلك
فارس….ماشي
بعد نصف ساعة خرجت غزل من الحمام
فارس…..نص ساعة ليه ف الحمام
غزل….عادي
فارس….طيب ثم دخل الحمام وخرج بعد خمس دقائق وجد هاتفه يرن بأسم جنات ولم يجد غزل بالغرفة
خرج الي البلكونة ليتحدث….. الو عايزة ايه
جنات…. بتتكلم معايا بالطريقة دي ليه
فارس….وانتي مالك اتكلم زي مانا عاوز اخلصي قولي عاوزة ايه
جنات….انت
فارس….نعم
جنات….ايه اطرشيت بقووول عاوزاك انت
فارس….اتعدلي معايا احسلك وبطلي هبل
جنات…..هبل ليه انت بتحبني انا مش هي وانا الي دخلت حياتك قبلها
فارس….ماضي
جنات…نخليه حاضر ومستقبل
فارس….مش ناقص جنانك انا
جنات….حبي ليك وتمسكي بيك مسميه جنان
فارس….انا بقيت متجوز ي جنات خلاص
جنات….قابلة اكون التانية
فارس…..انتي بتتكلمي بجد
جنات….ايوة مدام هكون معاك قابلة بكل حاجة
فارس…..بس ابويا مش هيوافق
جنات….مش مهم ابوك نتجوز ونحطه قدام الامر الواقع
فارس….لا طبعا هيحرمني من العمودية
جنات….مش مهم ي فارس عمودية ايه
فارس….فكرك العمودية بس دا ممكن يحرمني من الورث وكل حاجة واتجوزك بقي انا وبعدين اشحت صح
جنات….هتبني نفسك من الأول
فارس….خلاص ي جنات احنا مش من نصيب بعض
جنات….يعني ايه ي فارس
فارس….يعني خلاص شوفي حياتك
جنات….هي غزل هانم لما نسيت عوضتك وحبيتها ولا ايه دي تلاقيها بتمثل علشان تحبها وف الاخر تكسرك وتنتقم منك وتهرب مع حبيبها
فارس….ماشي ثم أغلق
جنات….تمام ي فارس والله لاربيك هوريك ازاي اول ما تلاقي البديل تسيبني بعد الحب ده انا هوريك
فارس بتفكير…..معقوله تكون بتمثل بجد بس عدي قال إنها ناسية فعلا
غزل من خلفه…..بتكلم مين
فارس….مفيش
غزل….ازاي مفيش
فارس….عادي ده عدي كان بيرزل
غزل…اممم طب يلا علشان تنام
كاد ان ينام لكن جاءت ف باله خطة ليكشف غزل…..غزل
غزل….نعم
فارس بخبث…..انا عاوزك

غزل….عايزني إزاي يعني مانا موجودة اهو
اخذ يقترب منها حتي وقف أمامها ثم انحني واعطاها قبل*ة بجانب فمها
فارس….كده
غزل بكسوف….اممم بس انت تعبان
فارس وهو يلف شعرها حول اصبعه….محصلش
غزل….ازاي
فارس….كل ده كان حوار علشان ارجع واكون قريب منك
غزل….بجد
انزل رأسه ليدفنها ف عنقها وقال….اممم
غزل….إنت بتحبني بجد ي فارس
فارس….اكيد

 

 

غزل….طب وانا كنت بحبك
فارس….اممم ريحتك حلوة أوي
غزل بتوتر….طب مش هننام
فارس….لا انا مرتاح كده
غزل….فارس
فارس…اممم
غزل…..انا لقيت رقم غريب عندي
فارس….رقم مين
غزل….متسجل ب محمود
ما ان قالت هذا حتي قام فارس بعضها
غزل….ااه
فارس….اسف ي روحي
غزل…. انت تعرفه
فارس….أكيد
غزل….طب اي علاقته بيا
فارس…..مفيش علاقة بينك وبينه و متحطيش ف بالك يمكن انا سجلته عندك بالغلط
غزل…..ماشي
فارس…..اممم
غزل…..نسيت العصير
فارس….عصير اي دلوقتي
خرجت غزل من حضنه وقالت….نزلت عملت عصير مانجا لينا
فارس….اووف

 

 

غزل….مالك مش بتحبه ولا ايه
فارس…. لا بحبه
غزل….طب يلا نشربه
فارس…..لا مش عاوز
غزل….لا اشربه ي فارس
فارس ف سره….لتكوني حاطه منوم علشان متحصلش حاجة بينا
فارس….هشرب بعدين ي غزل والله
غزل….براحتك ثم امسكت الكوب وشربته
فارس….براحة ي بابا نزلتي الكوباية فاضية
غزل….بحب المانجا اوي ثم نظرت إلي كوب فارس وقالت….هتشرب ولا لا
فارس….لا
غزل….احسن ثم امسكت الكوب وشربته بالكامل
فارس….طفسه
غزل….دا عصير
فارس….مانتي شربتي كوبايتي
غزل….قولتلك اشرب قولت لا يبقي خلاص
فارس….والله
غزل….اه

 

 

فارس وهو يقوم….طب تعالي بقي
غزل وهي تجري….ف ايييه معملتش حاجة
فارس….هعرفك عملتي ايه
غزل…..هههه مش هتعرف تمسكني اصلا
فارس….غزل فاااار
ذهبت ووقفت خلفه…..عاااا فين موته
فارس وهو يمسكها….جبتك لحد عندي
غزل…..بارد أوعي رايحة أنام اصلا
أقترب فارس منها واحتضنها وقال….وانا كمان
غزل….طب ما تنام
فارس….مانا هنام بس ف حضنك قال ذلك ثم قام بتقبيل*ها ثم انزل يده ليفتح ازرار قميصها
غزل بتوهان….فارس
فارس….عيون فارس ثم حملها ووضعها علي الفراش وذهبو لعالمهم……..
في الصباح
استيقظ فارس قبل غزل
نظر فارس بجانبه وجدها مازالت نائمة…..لو كنتي بتمثلي كنتي منعتي إن يحصل بينا اي حاجة بس مدام حصل يبقي مبتمثليش ياربي مكنش مفروض يحصل كده منك لله ي جنات ومن كلامك بس عادي دي مراتي هو انا شاقطها
غزل….صباح الخير

 

 

فارس بأبتسامة…..صباح الورد
غزل….هاخد دُش وهنزل اعملك فطار
فارس ف سره…..لو قدرتي تمشي اصلا علشان أول مرة
غزل وهي تقوم….ااه
فارس….مالك
غزل بكسوف…مش قادرة اقوم
فارس…..خليكي ي غزل عنيات هتعمله وتجيبه
غزل…..طيب مانا عاوزة اخد دُش
قام فارس وذهب إليها ثم حملها
غزل….بتعمل ايه
فارس….هوديكي الحمام تاخدي دُش
غزل بكسوف….طيب
انزلها و خرج لينظف الغرفة….مفروض اننا متجوزين من بدري يعني قدامها دي مش اول مرة
امسك الملاية وانزلها لعنيات لتنظفها سريعا ثم صعد ليكمل تنظيف
قامت غزل بالاستحمام ثم خرجت
فارس….بقيتي احسن
غزل….اه
فارس….خرعة
غزل….نعم

 

 

فارس….اي بيغمي عليكي ياختي علي فكرة انا كده هخونك هااا او اتجوز عليكي
غزل….طب اعملها وانا مش هخلي الدكتور يعرف يخيط فيك غرزه
فارس…..والله
غزل….اه
فارس….أحمد السقا معايا
غزل….بارد
كاد ان يتحدث لكن قاطعهم دق الباب
ذهب فارس وفتح
شمس…صباح الخير
فارس….صباح النور
شمس….معاد دواء غزل جيت علشان ادهولها
فارس….خلاص هدهولها انا
شمس….تمام ثم رحلت
غزل…مين
فارس….شمس بتفكرك بمعاد الدوا
غزل…اممم طيب

 

 

فارس….إنتي كنتي ناسية ولا ايه
غزل…معرفش معادهم اصاا
فارس…. اصلا لا اعرفي ياختي واظبطي المواعيد
غزل….اوك
فارس….يلا ننزل علشان الفطور
غزل….يلا ثم نزلو لغرفة الطعام
شمس….صباح الخير
غزل بأبتسامة….صباح النور
عنيات…إزيك ي ست غزل
غزل….إزيك ي عنيات
عنيات….كويسة كده ي ست غزل أكل عيشي كان هيتقطع
غزل….انا اسفة
عنيات….خلاص محصلش حاجة
عفاف….منور السفرة ي ولدي
فارس….نورك ي امي امال فين أبوي
عفاف….راح الشركة
فارس….اممم تمام
عفاف….افطر وروح وراه
فارس….ماشي

 

 

ثم قاطعهم دخول عنيات تقول….ف وحدة برا عاوزة فارس بيه
غزل…..وحدة مين
جنات…..انا
غزل….انتي مين
فارس….دي معايا ف الشغل تلاقيها جايبة ورق امضيه
جنات…..اه بالظبط
عفاف…..تعالي افطري ي بتي
جنات….مش هكسف حضرتك ي طنط
عفاف…..يسلم قلبك
ثم قاطعهم دخول عدي يقول….جيييت ي بشر ثم اتصدم من وجود جنات
عدي….انتي بتعملي إيه هنا
عفاف….ف حد يكلم الضيوف اكده يولدي
عدي….انتي جاية عاوزة ايه
جنات….جاية ف شغل

 

 

عدي…طيب تعالي نخلص الشغل بره
جنات….بس الشغل ده بيني وبين فارس
عفاف…اقعد افطر يولدي وبعد الفطار شوفو الشغل براحتكم
جلس عدي بغيظ بجانب شمس
شمس بهمس….مين دي
عدي بغيظ….جنات
شمس بصوت عالي….نعم
نظرو لها الجميع ثم قالت….انا اسفة
عفاف وهي تتحدث الي جنات….افطري ي حبيبتي
جنات….بفطر اهو ي طنط ثم نظرت إلي غزل وقالت إنتي مرات فارس صح
غزل….ايوة
جنات….اممم واخدين بعض عن حب
كادت غزل أن ترد لكن قاطعهمرد فارس…..ايوة عن حب واعتقد إنك جاية ف شغل وأمي عزمت عليكي تأكلي يبقي تأكلي من سكات
شمس….ياريت اصل الواحد صدع
عفاف……مالك يولدي
فارس….مفيش خلصي أكل وشوفي رايحة فين انا مش رايح الشغل ثم مسك إيد غزل وسحبها خلفه
جنات بغيرة……سيبها

 

 

فارس برفعة حاجب….نعم
جنات….قصدي ملحقتش اتعرف عليها
فارس….مش لازم اصل عاوز مراتي ف حاجة ثم خرجو
عفاف…..كلي ي حبيبتي
جنات….شبعت يطنط عن اذنك ثم خرجت خلفهم فااارس
فارس…..نعم
جنات….مش عاوزني اتعرف علي المدام ليه انا كنت عاوزاها تكون صحبتي
غزل….عادي انا معنديش مشكلة نتعرف ونكون صحاب
فارس…..بس انا عندي
غزل….ليه ي فارس
فارس….غزل اطلعي قدامي ثم نادي عدددي
عدي….نعم
فارس….وصل الاستاذة جنات
عدي….حاضر اتفضلي
جنات….تمام ي فارس ثم خرجت
غزل….ف ايه ي فارس ايه تعاملك مع الموظفين ده
فارس…. لازم يكون ف حدود يلا اطلعي
غزل….طيب

 

 

عدي….اتقي شر فارس ي جنات وابعدي
جنات….والله هو بمزاجه وقت ما يكرها يرجعلي ووقت ما يحبها ينساني
عدي….دي مراته
جنات…..وانا حبيبته
عدي….كنتي
جنات….لا مكنتش
شمس….لا كنتي ي حبيبتي ولو ف بالك إنك مثلا مثلا هتأذي أختي علشان نسيت وهتستغلي دا أحب اقولك تؤ مش هيحصل
جنات….امممم أختك
شمس….اه اختي ويلا بره ومشفكيش قريبة منهم
اقتربت جنات منها وقالت…..
يتبع

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close