expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

روايه وحش روضته انثي البارت السادس بقلم ميفو السلطان حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه وحش روضته انثي البارت السادس بقلم ميفو السلطان حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات



روايه وحش روضته انثي البارت السادس بقلم ميفو السلطان حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

مرت الايام وانتقلت ليان الي شقتها وكانت شقه صغيره وراقيه في مكان راقي ذا منظر رائع علي النيل.. كانت قد استقرت ومعها خادمتها هدي كانت سيده حنون تحبها كثرا كان تمكث معها معظم الايام وتاخذ يومافقط او يومان اجازه واحيانا تاتي سميه لتبات معها في هذين اليومين لان ليان تخاف ان تنام بمفردها خاصه بعد وفاه عمها وازدياد كوابيها التي تتكرر بنفس النمط ونفس الشكل.. نزلت ليان اخيرا الي عملها وانغمست فيه وبدات في التجول بين الشرمات لعرض شغلها عليهم علها تحصل علي صفقه جيدا وفي احد الايام دخلت عليها سميه تصرخ.. ليو يا ليو يا ليو.. الحقي قلبي هيقف والنبي..
لتهتف ليان.. ايه فيه ايه مالك داخله عامله فرح...
لتصرخ سميه.. فرح بس دانا هحيب صاجات واتحزم دلوقتي.
لتهتف ليان.. فيه ططب ماتنطقي..
لتصرخ.. صفوااااااان جروب.. اسنديني قلبي هيقف..
لتهتف.... مالهم دول..
لتقول مالهم.. قولي مالنا واللي هيجرالنا.. صلوان جروب بعرولنا عايزينا نشتغل تصدقي احنا.. احنا اللي مكتبنا قد النمنمه عايزنا نشتغلهم قلبي هيقفمن الفرحه..
لتبتهج ليان.. بجد يا سميه بعتولنا احنا. صفوان جروب عايزنا نشتغلهم.. الحمد لله يا رب.. دول ناس كبيره اوي انا مش مصدقه..
لتختف سميه طب قومي بسرعه قبل مايرجوعو في كلاَمهم هما مستنينك يا رب تمها علي خير..
لتبتسم ليان.. طيب طيب انا هقوم اجهز الملفات وكل شغلنا عشان اعرضهم عليهم..
لتهتف سميه.. ماشي واعملي فيها مهمه بقه وان عندنا شغل كتير وكده اوعي والنبي تغلطي.وتقولي اننا وقيع وماحليتناش الا شركه واتنين.
لتقطب ليان.. بس ابت مين اللي وقيع داحنا شغلنا احسن ناس بس هيا حظوظ....
قامت ليان واستعدت ودعت ربها واتجهت الي الشركه وهيا تتمتم بجميع الادعيه لتنال رضا صاحب الشركه.. دخلت الشركه وذهبت الي السكرتيره واخبرتها انها علي ميعاد لتجلس قليلا حوالي نصف ساعه لياتيها الموافقه علي الدخول..
دخلت ليان الي المكتب كان مكتبا كبيره في احد الاركان تربيزه كبيره وكراسي للجتماعات وانتريه كبير للاستقبال. ومكتب وامامه كرسيين كبيرين وتجولت لتجد صاحب العمل يقف بجوار الشباك ويعطيها ظهره كان طويلا بالنسبه اديها وضخما.. لتتحمحم..ليستدير اليها.... 
استدار يوسف عندما سمع حمحمتها لينظر اليها ليجد فتاه جميله رقيقه ذات عيون براقه كانت تلبس فستانا اسود ضيق وقصير يبين جمالها كانت رائعه وفي عينها حزن وبرائه غير عاديه.. نظر يوسف اليها نظره ثاقبه فاهتز داخله لكم البراءه المشعه منها فكانت ملاكا.. كانت تقف تفرك في يدها قليلا ووجها يكتسحه الحمره ليبتسم لها بجديه.. ويذهب اليها بعد ان جالها بعينيه لم يفلت منها انشا مما جعلها تحمر هكذا فاستغرب هو قليلا لحمارها ذلك فمثلها بالنسبه له لا تخجل ولا تعرف َعن الخجل شيئا.. اقترب منها يوسف ومد يده ليقول.. يوسف صفوان.
لتبتسم هيا ابتسامه رائعه رجف لها قلبه.. ليان الريميسي..
ليقول مرحبا ونظراته ترجفها .. اسم جميل لحد اجمل..
لتحمر اكثر. وتهمس بحرج.. شكرا يا فندم.. كان احمرارها بالنسبه اليه غريب ادهشه بشده. 
ليهتف.. اتفضلي يا انسه.. ليقول بخبث.. مش انسه برضه..(دماغ شمال علي طول شغال 😁😁😁) 
لتهتف ايوه يا فندم.. َمهندسه ليان َمع حضرتك وارجو اني انول رضا حضرتك. 
ليهتف.. لا رضا حضرتي مش اي حد ينوله عموما هنشوف وقام وقال طب وريني شغلك..
لتبتسم وتقوم ليذهب الي الانتريه لتذهب وتجلس بجواره وتبدا في عرض شغلها.. كانت تدير الصور والملفات وتتكلم بجديه ومنخرطه في الشرح وكان هو لا يسمع شيئا من الاساس كان ينظر الي وجهها وجمالها ورقتها.. كانت قطه وديعه تهمس بهدوء كان كلما تحدثت يذداد اندهاشه وتعجبه فتلك شخصيه ليست ما وصفها مازن فمازن وصف الفجور والسفور في ابهي حله انما من امامه فهيا تتشح بالجمال وذو صبغه ملائكيه تخطف القلب.. كان يحاول ان يخرج مما ادخل نفسه فيه ويحاول ان يشد نفسه بعيدا عن وجهها الا انها كانت كالمغناطيس بالنسبه اليه ظل ينظر الي وجهها ليتوه غي تفاصيلها تلك العيون العسلي الرائعه تلفها رموش حريريه لامعه خلابه لينزل الي وجنتيها تلك الحمره الورديه الخفيفه التي جننته ليهبط عينيه الي سحر خاص شفتان ولا ارَوع كانت تتكلم َتحرك شفتيها بصوت حاني خطف قلبه وشفتيها امامه تلهبه وهيا تتكلم ويتخيل نفسه مع تلك الشفتين اغمض عينيه وابتسم وهو يتخيل نفسه ليفتحهم مره اخري وشفتاها قد سحرتاه لينزل بعينيه علي عنقها الوردي الرائع ليسلط عينه علي عنقها الذي ينبض اراد ان يرفع اصبعه ويتلمس ذلك المكان ليشعر بسخونته ليكمل وينظر الي الجزء الظاهر من فستانها ويتخيل كيف يبدو ذلك الجسد فكانت بشرتها تنير من داخل الفستان تلهبه كان ينزل بهدوء يأكل ذلك الجسد بعينيه ولا يعلم كيف انه تاه في منحنياتها اصبح لا يسَمع ولا يري الا تلك الجميله (الواد ساح وناااح 😂😂) احس بفوران في جسده لقربها ليغضب بعض الشئ من نفسه فقد تاه عن نفسه واثرت فيه تلك الساحره ليهب فجأه(العفريت جه 😁😁) ليهتف فجاه كفايه كده ويقوم ويبتعد عنها يحاول ان يتحكم بدواخله.. ليهتف لنفسه.. ايه كميه التمثيل دي دي تاخد اوسكار دا قلبتلي حالي وهيا من جوا زباله.دي الهيئه ملاك والمنبع وساخه ازاي كده . طيب يا ليان هنشوف هتفضلي عامله ملاك لحد امتي..(لحد اما تجيب جاز يا حزين 😀😀) 
كانت تقف مستغربه لتهتف.. ايه يا مستر يوسف هو الشغل ما عجبكش..
ليقترب منها مره اخري ليهتف وينظر اليها نظره خبيثه ليقول.. لا الشغل عجبني والله ودخل مزاجي اوي ما اقلكيش ازاي. شغل عالفرازه.. جديد عليا الشغل ده بس صدقيني هيبسطني اوي (كلو شمال يا واد اهمد قدامك بقره 😂😂) 

لتبتسم بسعاده وهيا لا تفهم مغزي كلامه لتقول.. بجد.. طب ماخلتنيش اكمل ليه دا فيه شغل احلي من كده.(يا بت بقه 😂😂) .
ليضحك بشده.. اه هو فيه لسه احلي.. لا اكيد فيه احلي ومستخبي مش عارف اشوفه.. اكيد لما يظهر كله هيبقي ايييه.هنكشف كلو ماتقلقيش يوسف هيضبط كل حاجه. طيب ماشي انا عن نفسي بموت في الشغل الحلو والله.. لتقطب جبينها ليغير الموضوع ليقول تشربي ايه..
لتهتف لا يا فندم متشكره.. احنا بس نخلص الشغل..
ليقترب منها بشده لترتبك لتحمر خجلا ليهز راسه باستغراب ليقول.. لا ازاي.. لازم نشرب.. دا حتي اول مره تنوريني وكده يقولو عليا ايه القمر نورني وماشربتش حاجه هو انا قليل والا ايه..
لتحمر من وصفه وتخجل وترتبك اكتر لتقول.. هاه.. طب.. طب.. اي حاجه.. اي عصير. 
كان ارتباكها يربكه ايضا واحس ان هناك شيئا خاطئ فمهما وصل التمثيل لا يتصنع الانسان الاحمرار بهذا الشكل.. ليستدير ويطلب لها عصيرا ويطلب هو قهوه ويقول طب يا انسه ليان دلوقتي انا مبسوط من شغلك.. لتتسع ابتسامتها وتنظر بسعاده براقه.. ليكمل.. انا عندي فيلا ما دخلتهاش من زمان هعوزك تعملي فيها شويه تعديلات وانت كمان بتصممي احواض زهور مش كده..
لتهتف ببراءه ايوه عندي احواض صممتها هتعجبك اوي انا الزهور عندي ليها قسم لوحده لو حابب تشوف..
ليهتف.. انا شفت لحد دلوقتي اللي عجبني وشدني ماعتقدش هغير راي الا لو زهوورك زيك كده تبهر اللي قدامها..
لتطرق. وجهها خجلا فهو لا ينفك ان يرمقها نظرات لا تقوي ان تنظر الي عينيه فيوسف متفوق وبارع في مغازله النساء دون ان ينطق بكلمه يكفي نظراته التي تحرق من امامه وهيا اصابتها في مقتل لترتبك من ذلك الغازي الذي لم يفعل شئ يؤخذ عليه سوي نظراته التي تلهبها وتجعلها مرتبكه بشده فلم تقابل مثله من قبل..
كان هو ينظر اليها كنسر سينقض علي فريسته. رغم احمرارها الا انه سعيد من داخله رغم تعجبه بتأثيره عليها فهو لم يخطو من الاساس اي خطوه لايقاعها فكيف ان فعل ذلك.. هل سيجدها في فراشه في غضون ايام.. ليقوم ويجلس بمقابلتها ويهتف.. بصي عموما انا هعوزك جنبي الفتره الجايه يعني ممكن تخلي ليكي مكتب هنا عشان بس ننجز وما يبقاش فيه وقت نضيعه..
لتستغرب من طلبه لتهتف.. بس يا فندم انا معايا فريقي ازاي هسيبه. حضرتك ماتقلقش اللي هنتفق عليه هيتنفذ وهيبقي فيه انجاز مش فارقه اني اجي من اني اخليني في مكتبي..

كان مستغربا فمثلها سيسعد بذلك ويلتصق به كصيده توقعه في حبائلها فهي بالنسبه له صائده رجال واموال..
ليهتف.. معلش ريحيني دا شرط اساسي التفرغ والقرب..
لتتنهد بقله حيله.. اوك تمام ولا يهمك يا فندم.. هجهز حاجتي وخلال يومين هكون هنا. لتقف اظن اتفقنا كده علي كل حاجه..
ليقوم ويبتسم لها بشده ونظراته تحرقها.. ليهتف.. انا سعيد والله بالمقابله دي يا انسه ليان.. لتمد يدها لياخذ يدها وفجأه احست بنار داخلها عندما انحني وقبل يدها قبله رقيقه وهو ينظر اليها نظره اشعلتها (ياختاي ياختاي ياختاااي 😀😀) ليقول نورتي مكتبي يا انسه ليان..
لتحس انها تصنمت ووجهها اشع احمرارا من فرط خجلها وانفعالها لتشد يدها وتهتف بارتباك.. طب.. طب عن اذنك بقه.. يومين وهتلاقيني عندك.. وتستدير بسرعه تاخذ حاجتها َكانت مرتبكه واشياؤها تسقط منها من ارتباكها وهو ينظر اليها باستمتاع شديد وهناك شيئا بداخله يجعله يلهبها بنظراته ويخصها به فهو لم يقابل شخصيه بهذا الجمال..ليسرع ويقف امامها يحرقها بنظره الهبتها ليهتف طب مش هتديني كارت ليا تمشي كده اخاف ماترجعيش لازم اطمن علي نفسي.
لترتبك اكثر من نظرته وتقع شنطتها ودفترها لتنزل تحضرهم لينزل معها ويمد يده لتتلامس ايديهم لترفع نظرها لتجد نظرته تشع وتلهبها لتتسمر ليهتف بهدوء مش تخلي بالك تاني اوعي توطي كده قدام حد ماهستحملش.
لتنظر اليه وتسرح وتهمس ماتستحملش ايه.
ليهتف وعيونه تلتهمها انك تقربي من حد كده..(☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️لا دول احنا مبسوطين هبابه 😆😆😆). 
لتظل ساهمه لتعود لنفسها وتقوم مسرعه وتفتح شنطتها وتظل تبحث مرتبكه ووجهها احمر وهو يراقبها لتخرج كارتا منه وتعطيه له ليبتسم عندما اعطته له ويضعه علي انفه ليهتف ريحته رهيبه تاخد العقل ليخرج محفظته ويضعه بداخلها ويضعه في بدلته ويحسس عليه ليهتف لا فرقت تخيلي مش اي كرت برضه يخشهنا وخبط علي قلبه مكان المحفظه.. لترتبك هيا وتستدير لتخرج هيا وتتركه مع حاله ليظل واقفا لفتره ويذهب ليجلس ويفكر ولا يعلم فتلك المقابله كانت غريبه.. نوع غريب.. كيف لكائن ان يشع برائه هكذا وتخبي كل ما هو قبيح.. كانت هيئتها وطلتها تاخذ العقل فهي انثي رائعه وهو يفهم في النساء ولكن ما يشغله تلك البراءه وذلك الاحمرار والارتباك العفوي.. هيا لا ترتبك عن قصد.. هل تمثيلها متقن لهذه الدرجه احس من كثره التفكير ان دماغه ستنفجر فعيونها لا تذهب من باله فعندما كان قريبا من وجهها احس ان بها شئ يربكه.. لينهر نفسه بقوه.. ايه يا زفت انت.. حته بت شمال تأثر فيك.. دانت يوسف صفوان اللي بتركعهم تحت رجلك.. البت دي ازاي كده هيا فاكره انها هتضحَك علي يوسف صفوان.. لا عاشت ولا اتولدت.. اهدي كده.. انت قدامك حاجه هتعملها وتخلص.. دا شغل هتاخد عليه فلوس ونفس الوقت ترضي نفسك انك جبت بوذ البت دي الارض لو فاكره نفسها جبروت انا وحش ماحدش يقف قصاده.. ماشي يا ليان.. نخش عالتقيل.. اما نشوف اخرك..

خرجت ليان وقلبها يرجف واحست ببركان بداخلها.. ايه ده ماله ده انا ماقبلتش حد كده.. هو فيه حد كده.. دا قمر يا لهوك يا ليان هتشتغلي معاه ازاي ده وبيبص كده ليه.. اهدي يا ليان ماتبقيش هبله هو اي حد يبصلك قلبك ينط كده.. لتهَمس بس دا بصاته صعبه اوي هو كده ازاي..(مشغل السحاخات 😂😂) لا وماعملش حاجه قله ادب بس فظيع كده ليه.. ايه ده انا مالي اتجننت ماهو راجل زي بقيت الرجاله.. اهدي كده انت مالك خفيفه كده.. عادي هو بس حلو شويتين.. لا شويتين تلاته دا قمر.. بس بس بطلي هبل.. دا شغل.. يلا اتنيلي روحي بدماغك الشمال دي جايه تشتغلي والا تبصبصي للواد.. انت باينك عبيطه.لتذهب وهيا تتنهد ولا تعلم لماذا تحس ان صوته يتغلغل بداخلها وتحس ان صوته سمعته كثيرا وهو يمهس لها هكذا كانت نبره صوته قريبه الي قلبها كانها عاشرتها وسمعتها بقوه ولكن اين لا تعلم احست بالجنون فذلك الصوت يخرج من داخلها لتغمض عينها.. لتحس ان صوت يوسف داخلها وصدي صوته يجعلها تحس بالارتياح ولكن من اين ياتي الصوت لا تعلم..
ذهبت الي مكتبها لتخبر جمال وسميه بما حدث لتقفز سميه فرحا ويهتف جمال دا هتبقي خبطه العمر يا ليان بس نركز بقه ونطلع احلي شغل..
لتهتف سميه مضيتي العقد با بت انت..
لتهتف ليان.. لا لسه اما نروح..
لتقطب سميه.. مش مهم خلاص هو اكيد ان شاء الله مش هيغير رايه.. يا رب والنبي كَملها علي خير نقب بقه ونشوف حالنا..
ليهتف جمال.. تشوفي حالك اللي هو ازاي يعني..
لتبتسم ليان فعيا تعلم ان جمال يحب سميه ولكنه لا يفصح.. لتقول بمكر.. عادي يا جمال.. ناخد القرشينات وتشبرق نفسنا والبت الهبله دي نشفلها عريس بدل ما تلسع مننا..
ليغضب جمال ويهتف.. عريس ايه انتو فايقين ورايقين.. احنا في ايه والا في ايه بلاش كلام فارغ..
لتبف سميه غاضبه.. وتضع يدها في وسطها وتهتف ايه ايه.. هو ايه اللي كلام فارغ.. انا عريسي كلام فارغ..
لينظر اليها بغضب.. انت خلاص لقتيهم عالباب وواقفه تتنططي زي الهبله التانيه..
لتسخط سميه.. اه عالباب وانا اللي برفض واي وقت هتلاقيني داخله عليك بدبله يا سي جمال.. افرحك وابسطك..
ليقوم غاضبا.. طب ياختي سايبهالك عشان تفرحي كويس.. دا حاجه تشل. وتركهم غاضبا..
لتنفجر ليان في الضحك وتتظر سميه بغضب وتصرخ انت بتضحكي علي ايه دا عيل بارد وسدغ ومابيحسش ومخه جزمه.. عيل بومه..
لتنظر اليها ليان بخبث.. اممم.. بقي هو بارد وسدغ.. مابيحسش.. الا صحيح ما بيحسش بايه.. اصلي ساعات بحس بشياط هنا في المنطقه وفيه ناس قلبها مولع..
لتنظر سميه بغضب.. ايه هبلك ده هو مين اللي شياط وهبل..
لتخبطها ليان.. ايه عليا.. دانا شايفه ناس هتجيب دخان وماحدش حاسس.. بس اقلك الحق. الواد ولع في كلمتين..
لتلتفت اليها سميه.. والنبي يا ليان حسيتي بكده اصلي حسيت وخفت..
لتضحك ليان.. دا مش بس كده دا زمانه بياكل روحه.. جمال طيوب اوي وحنين بس لسانه رابطه ومخبيه.. نسعي بقه اننا نفك عقده لسانه.. اصلك مفضوحه اوي وشويه وهتشديه تقوليله بحبك يا جمي
لتخجل سميه.. بس ابت.. ايه باين عليا اوي كده
لتضحك ليان.. دا الشعب كله تقريبا شايف وحاسس الا البعيد جبله زي خشب الطربيزه.. بس انت بقه فكري هتخليه ينطق ازاي..
لتهمس سميه.. نفسي ينطق دا مطلع روحي..
لتضحَك ليان. بت خفيفه ماتتقلي ياختي. 
لتخبطها سميه ماشي يا تقيله بكره نشوفك لما تحبي وتسحسحي هيجرا ايه..
لتسهم ليان وتسرح لياتي امامها يوسف ورنه صوته في اذنها لتتنهد وتحس انها رجعت بالزمن لتقف عند مقابلته. 
لتذغدها سميه.. فيه ايه يا نحنوحه مالك بتتنهدي كده فيه ايه
لترتبك ليان.. هاه.. لا لا مفيش
لتقطب سميه.. مش مستريحالك بس هنشوف..بقلك هو يوسف شكله ايه..
لتبتسم ليان وتسرح فيه.. لتتنهد وتقول شكله حلو خالص..
لتهتف سميه وايه كنان ياختي..
لتهتف ليان بحالميه وعيونه قمر اوي..
لتهتف سميه لا والنبي هيا وصلت للعيون يا واقعه..
لترتبك ليان.. ايه.. واقعه.. ايه قله ادبك دي..
لتضحم سميه.. اصلك بتسخي وانت بتقوليها.. ايه عحبك الواد طلع مز..
لتهتف ليان.. ايه عيب كده عيب.. ال عحبني ال..
لتهتف سميه.. طب هاحي اشوف لو طلع مز هنقل عليه حايز نطلعلنا بخاحه..
لتغضب ليان قليلا.. عيب كده تطلعي بايه مالك بيه الله دا شغل..
لترفع سميه حاحبيها وتهتف.. لا والنبي اكني مالي بيه طب ياختي سيباهولك يا واقعه..
لتخبطها ليان ماتحترمي نفسك.. دا.. دا شغل يعني وهو حد محترم وطيوب اوي.. لتسرح فيه عندما قبل يدها لتبتسم لا اراديا..
لتهتف سميه البت بتسح علي روحا لا اكيد الواد جامد اوعدنا بالطور التاني يا رب. 
انتهي اليوم وذهبت ليان لبيتها جلست مع هدي لبعض الوقت ليذهبا الي النوم لترتخي ليان وياتي صدي يوسف في اذنها وابتسمت عندما تذكرت عندما قبل يدها.. واحست بالخمول ونامت علي صدي صوته..عندما مدحها ووصفها بالقمر.. لتنام لياتيها ذلك الكابوس ولكن اختلاف الحلم ان الصوت النابع من الوحش اصبح قويا وغزا داخلها َانغرز به وهو يهتف.. ليان انا امانك ودنيتك اللي جايه.. مش هخليه يأذيكي.. انت بتاعتي يا ليان.. ولاول مره لا تريد ليان ان تستيقظ تريد ان تغوص مع ذلك الصوت الذي يحسسها بالامان.. فهيا اصبحت متعلقه بتلك النبره التي لا تعلم اهي خيال ام انها اصبحت واقعا سمعتها وتعيشها..
اما يوسف كان مستلقيا يفكر بها ويستعيد لحظاته معها.. تذكر ما خطفه لاول وهله عيونها واحمرارها.. تذكر خجلها الزائد وهذا ما جعل قلبه يرجف احس ان عقله يسوقه بعيدا عن تفكيره.. فكيف تكون ماجنه وهيا بهذه الملائكيه.. احس ان قلبه يرجف فهيئتها تشع برائه فهو خبير في النساء. ليجلس.. لا بقه انا دماغي هتنفحر.. البت دي ليها في الرجاله ازاي.. دا كل اما انطق كلمتين تحمر زي الطمطمايه هو الحمار بيمثلوه دلوقتي.. لا وارتباكها ده ازاي طبيعي كده.. دي نامت مع رجاله ازاي.. دا لما لمست ايديها ارتعشت واحمرت تحس قلبها هيقف.. ايه اسطي اوي في التمثيل.. لا ماهو انا مش اهبل.. فيه حاجه غلط.. البت دي ياما عندها انفصام يا اما متمرسه واستاذه تمثيل مفيش حل تاني.. ايه ده جمال وبراءه وجسم نار يخربيتك طب ايه.. اخش في انهي سكه.. اخشلها ونقل ادبنا جايز تشبط والا تضربلي كرسي في الكلوب وتعملي فيها شريفه.. والا اخشلها من سكه النحنحه اخد قلبها وساعتها لو كانت ايه هتنخ وتبقي طوع ايدي.. حتي لو بتاعه رجاله لو حبت هتعملي اللي انا عايزه.. انما اخش شمال ممكن تعملهم عليا وتفكس اللعبه.. لا خلاص نخش عالسحسحه اما نشوف هتقدر عليا ماعتقدش حتي لو شافت رجاله الوان ونامت مع طوب الارض يوسف صفوان مالوش زي.. ليبتسم بخبث.. جايلك يا وحش ان ماخليتك تعشقيني كده عشق واخد منك اللي انا عايزه بمزاجك زي ما بتعملي مع الرجاله اللي بتوقعيهم.. ساعتها هاخد قلبك وفلوسك وجسمك النار ده يبقي بتاعي وساعتها ادعك وشك في الارض وارميكي للواد مازن يشفي غليله..ليتنهد ويخرج الكارت الذي اعطته اياه يتلمسه قليلا ليقوم ويتصل بها كانت هيا تفكر به اساسا ليسمعها تهتف بحنو.. ليقول... صوتك ده يوقع قلوب كده ماحدش يستحمل..
لتبهت هيا ويرجف قلبها فقد عرفته فورا لتهمس خوفا.. مين معايا. 
ليهتف رغم اني زعلت كده ان صوتي ما علمش حتي معاكي بس مش مشكله احنا نفوتلك اي حاجه.. يوسف صفوان يا انسه ليان..
لتهتف مستر يوسف.. اهلا وسهلا خير يا رب فيه حاجه جدت احنا علي ميعادنا مش كده والا ايه فكرت في حاجه تانيه. 
ليهتف من ساعه ما مشيتي وانا بفكر في حاجات كتير خدت عقلي كله. 
لتهتف حاجات ايه دي..
ليبتسم بخبث.. الشغل يا انسه ليان معدي الخيال والله انت جايباه منين ماقابلتش كده. 
لتنسعد هيا لتهتف والله احنا اللي عاملينه وتعبت فيه كتير وبسهر عليه اطلع احسن حاجه والله هيعجبك اوي. (بنتنا بقره كبيره 😂😂😂). 
ليقول.. اه متاكد هيعجبني خصوصا وانت سهرانه وتعبانه عليه لو حابه نبقي نتعب سوا انا في الخدمه..
لتبتسم وتهتف.. ربنا يخليك يا مستر يوسف حضرتك حد محترم (اوي اوي 😂😂). 
ليهتف لا انا بحب احترامي اوصله لللي شغلهم يعجبني وبس وانت شغلك دخل دماغي عشان كده هيبقي ليكي احترام من نوع خاص. 
لتهتف بسعاده.. كتير يا مستر يوسف كلامك ده ربنا يخليك.
ليهتف يا ليان انا في شغلي بقدر الشغل العالي اللي يعلي الدماغ وانت شغلك عالي اوي هاخده كله ماهسيبش فتفوته. صدقيني شغلك لما يبقي في ايدي انا اللي مش عارف ساعتها هيبقي انا عامل ازاي..
لتهتف دا شرف ليا ان شغلي يبقي في ايدك..
ليضحك وليا والله بس بشرط يبقي كله في ايدي ساعتها مش هسيب حاجه ليتنهد مبتسما ليغير الموضوع. 
ليهتف ليان معلش ممكن اسالك سؤال خاص..
لتهتف اتفضل..
ليقول.. انت لابسه اسود ليه خير.
لتتنهد وتهتف دا عمي يا مستر يوسف ابويا اللي ليا في الدنيا سابني لوحدي وراح كانت دموعها تتساقط.
ليحس بها ليهتف ليان انت بتعيطي انا اسف والله ماقصدش. 
لتظل صامته تستجمع نفسها لتهمس.. مفيش حاجه انا اللي تعبانه بس. 
ليهتف تعبانه لو حابه اجيلك اريحك انا جنبك والله اجيلك يا ليان..
لترتبك وتهتف.. تجيلي. 
ليهتف قصدي يعني نتقابل في حته انت صوتك صعب. 
لتهتف كتر خيرك يا مستر يوسف انا شويه وههدي اصل عمي ده كان روحي وراحت.
ليهتف الله يرحمه شكري الريميسي سمعته كبيره هو مالوش ولاد..
لتهتف ببراءه لا ازاي له طبعا ابن عمي مازن. 
ليهتف ماسمعتش عنه خالص هو مش ماسك مع ابوه الشركات.
لترتبك وتهتف.. اه طبعا ماسك وخلاص اهوه هيمسك كل حاجه (يلا يا بنت الهبله 😂😂). 
لتلمع عينه بخبث.. اه طبعا ماهو وريثه الوحيد يا رب يبقي اد المسئوليه وانت معاه طبعا. 
لتهتف ببراءه لا انا ماليش دعوه دي حاجته انا مالي. 
ليضحك ويهتف.. صحيح انت مالك.. عموما انا سعيد اني بتعامل مع حد زيك رقيق وجميل وشغله روعه زيه كده. 
لتهمس بخجل مرسي يا مستر يوسف. 
ليهتف هشوفك بكره. 
لتهتف هشوف كده احضر نفسي عشان انت طلبت نتنقل.
ليهتف لا تشوفي ايه لازم اشوفك بكره ماهيعديش يومي الا اما اشوفك. 
لتخجل هيا وتهتف بهمس ربنا يسهل. 
ليقول هيسهل وهشوفك يوسف يومه هيبقي وحش لازم حاجه تنوره. 
لتهمس حاجه.. حاجه ايه. 
ليهتف.. عيون العسل اللي دخلت عليا بشغلها اللي خطف قلبي. شغلك خطف قلبي بجد.
لترتبك.. هاه اه مرسي طيب. 
ليضحك ويقول هو ايه اللي مرسي طيب.. عموما انا كمان هوريكي شغلي ومتاكد انه هيعجبك اوي يوسف لما يخلي شغلك ياخده ويحطه علي شغله حاسس ان ساعتها الواحد هيشيط. (عيل سو ماترباش 😂😂😂) 
لتهتف بعدم فهم.. تشيط مش فاهمه(قلنا بقره.. 😂 😂 😂) ..
 ليضحك عاليا.. يا ليان دا هتبقي ليله بس نطولها ساعتها. عموما انا مبسوط بيكي ومستنيكي بكره علي نار مش عايز اقفل والله. 
لتتنهد وتقول ليه بس. 
ليهتف اصلك رقيقه قوي وصوتك يخش القلب. 
لترتبك وتحاول ان تبدو جاده.. كتر خيرك يا مستر يوسف احنا هنيجي وكلنا باذن الله هنبقي عند حسن ظنك.. تصبح علي خير لتقفل الخط.. ليهتف انت هتقغلي خلاص..
لتقول محرجه اه فيه حاحه..
لم يكن يريدها ان تغلق الخط ولكنه لم يعلم ما يقول طب اوعي تنامي زعلانه مني والله انقهر..
لتهتف ببراءه زعلانه منك ليه عملت ايه..
ايهتف عشن ددموعك اللولي نزلت بسببي..
لتهتف دموعي.. بسببك.. انت عيطني..
والله لو زعلتك اموت نفسي ماستحملش والله
لتهتف انا مش فاهمه حاجه..
ليهتف مش فكرتك بعمك..
لتتنهد وتبتسم.. لا طب وانت مالك بس لا طبعا مش زعلانه خالص حضرتك حد لطيف خالص..
ليبتسم ويهتف انا لطيف والنبي
لتهمس اه طبعا
ليقول مندفعا وايه كمان..
لتكمل وطيوب خالص ومحترم..
ليضحك عاليا.. طيوب.. والله يا انسه ليان فيه ناس لو سمعت الكلمه دي هتعملني مسخره.. بقي انا طيوب يوسف يتقله كده..
لتهتف ايه هو حد يزعل من كده..
ليهتف لا اصلك بتقليها كاني عيل صغير في المدرسه..
لتهتف مرتبكه لا والله ابدا يعني انا اللي كلامي ساعات بيبقي اهبل شويه لا دا حضرتك حد كبير والله وكويس خالص..
ليبتسم.. يا جَمالو اكني كويس خالص انت جايه منين بس..
لتهتف انا من هنا والله ماجيتش من حته.. (بنتنا هبله.. اعاقه فكريه معديه 😂😂)
لتسمعه تصدح ضحكته لتهتف ببعض الغضب. هو حضرتك بتضحك علي ايه.
ليهتف ايه ده انا زعلتك والا ايه..
لتتنهد وتهتف لا بس يعني بتضحك علي ايه
ليهتف لا والله ماقصد حاجه انا اقدر دانا فعل استاهل طيوب دي.. طب ماتزعليش. 
لتتنهد لا مش زعلانه يا مستر يوسف..
ليهتف لا لو زعلانه اصالحك وانا ليا طرقي بقه ساعتها مش هسيبك.
لتهمس مرسي لذوقك
ليقول ةشكرا ليكي انت يا ليان انك دخلتي دنيتي بجد انت تسعدي اي حد لتصمت هيا ليهتف طب ايه مش هتشكريني برضه..
لتهتف علي ايه.. ليضحك لا خلاص بكره تشكريني اوي هيجي يوم الشكر هيبقي فيه عالي اوي هتبقي ليله صعبه عليا اوي..بس اطولها والله هتبقي صباحي.. 
لتهتف ليله ايه دي..
ليبتسم بخبث.. ليله وصولي للقمر..
لتهتف مش فاهمه بس ربنا ينولك اللي تحبه..
ليهتف اه والنبي ادعي كده عشان انا من دلوقتي مش عارف ممكن اعمل ايه او اللي انوله هيبقي عامل ايه فيه حاحات هتفرفر وتفطس... ليغير الموضوع ليهتف اه انت عارفه انا اسمي ايه صح..
لتهمس ببراءه.. اه اسمك يوسف..
ليرجف قلبه ليهتف طب ماتنطقيش بقه اقفل انا علي احلي يوسف سمعتها طالعه من شفايفك سلام بجد انت هتنيميني وليلتي اجمل ليله تصبحي علي خير يا احلي قمر.. وقغل الخط لتظل ماسكه التليفون وتضع يدها علي قلبها الذي يدق بقوه.. ايه ده بيدق كده ليه انت اهبل دا شغل..دا بيجاملني اهدي كده بس هو صوته حنين كده ليه انا سمعته قبل كده وبيخش قلبي يريحه.. لتتنهد اهدي يا ليان واعقلي دا شغل.. لتظل تفكر به حتي نامت اخيرا. 
اما يوسف فرمي التليفون وسقط بضهره علي الفراش ينظر الي الاعلي مبتسما وصوتها الحاني يتردد بداخله ليهمس.. يوسف.. يا جمالو بتقوله برقه ازاي امال لما تقولها في حضني هعمل ايه دانا سيحت.. ليهتف.. البت جامده جموديه ايه دي يا يوسف البت مزه وقمر وهتبسطك وهتتمتع انا ماقبلتش حد كده قمر وعيونها قمر جسم بالجمال ده لا بت تخطف العين كده..ايه الرقه دي دا الواحد حاسس انها حته ملبن قشطه تدوب في البق امال لما تطلعي النار اللي جواها هيبقي شكلي ايه.. البت نار والعه تاخد العقل قربها خلاني شايط ووالع والا شفايفها يخربيت كده.. اهدي كده علي روحك وبطل فورانك ده اه البت جامده بس شغلنا الاول وبعدين نمز براحتنا اخدها واقلبها مردغه البت دي عايزه ترقد شهر في حضني اهيص واشبع دا قربها شعوطه.. خش ودوس شغل السحاحات وهات قلبها و خد القرشين وابقي مرغها في سريرك براحتك.. جايلك يا وحش ليقوم وهو يحلم بان يحصل عليها ثم يلفظها كما لو كانت حشره لا تستحق..
التقي يوسف بمازن في مكانهم الماجن ليدخل يوسف ووجه يشع سعاده ليهتف مازن ايه يا كبير منور كده ليه فرحني.
ليبتسم يوسف.. البت جت انهارده يا واد..
ليهب مازن جالسا بجد والنبي يا يوسف شفتها..
ليهتف يوسف.. شفتها.. دانا فليتها يا واد ايه ده هيا عامله كده ليه..
ليهتف مازن شفت مش قلتلك بنت الجزمه ملاك بجناحين.
ليهتف يوسف ويستعيد ذكراها وجمالها.. دا ا ما فيهاش غلطه يا واد. دا خلعتلي قلبي.
ليبهت مازن ويشعر بالقلق ليقول.. ايه عجبتك.
ليركن يوسف الي الخلف.. عجبتني بس دا حته لولي بونبونايه عايزه تتاكل اكل.. دانا قعدت جنبها تتكلم وانا سارح في جمال امها كنت ههجم عليها افرتكها.
ليهتف مازن بخبث.. لا يا صاحبي كده غلط لتوقعك هيا قادره يا يوسف واخاف عليك.. يوسف لو انت هتتأذي بلاش واستعوض ربنا. انت شكلك البت دخلت عليك داخله جامده وانت صاحبي اخاف عليك لتحبها وتصدقها (اه يا محنو.. 😎😎)
لينفعل يوسف مين دي ياض ياهبل االي احبها وتوقعني.. دانا يوسف صفوان انت فاكر عشان عجبتني ابقي وقعت.. لا فوق البت جسمها عجبني فورتيكه انما حاجه تانيه لا.. واه دخلت دخله جامده مش هنكر بس ده لو واحد عبيط مش عارف نجستها.. ماتخافش يا صاحبي عليا يوسف ماعندوش قلب يتخاف عليه..(هنشوف يا تقيل 😉😉😉😉). 
ليشعر مازن بالسعاده ليهتف طب ايه هتدوس في انهي سكه.
ليهتف بص يا سيدي هيا شكلها انا عجبتها عنيها لمعت كده وكملت جمدان واستعباط يبقي مش هتطلعلي البت الشمال يبقي ندوس عالهبل اعمل عبيط وواقع واحب واسحسح لحد ما تأمنلي تديني قلبها انا قررت اخد قلبها يا مازن البت دي خلاص نخششت في دماغي فلما هتحبني وتقعلي هتبسطني وقت المردغه وساعتها ناخد اللي نعوزه ونكشف ورقنا. انما دلوقتي لا تقعلي الاول..
ليهتف مازن بحماس .. ينصر دينك (منين ماعندوش 😀😀)
ليهتف يوسف.. استني بس فيه شغل عالي جاي تصدق هتكيف علي الاخر وانا بلعب عليها. عارف انها بتلعب.. بس هتطلع بتلعب في عداد عمرها. (يا سوادك يا بنت فخري 😎😎)
لينظر مازن حوله.. ماشي يا كبير اللي تشوفه بس ايه مش هتمز انهارده.
ليهتف يوسف بانتشاء وسعاده لا ماليش مزاح البت خلت مزاجي عالي وجسمها لسه راشق في عيني ومش عايز ابوظ اللي حاسس بيه.. خليني كده احلم لحد ما اطولها ساعتها ما هعتقش امها..
ليضحك مازن.. لا فلوسي الاول حلال عليك البت. (نراك توزع من مال امك 😎😎) 
ليهتف يوسف ماتخافش فلوسك هتيجي هتيجي.. وركن واخذ احد المشروبات وسرح وركن قليلا ليهتف انا بس مستني لما هيا تيجي هيبقي الليله شكلها ايه تصدق خايف عليها ليضحك عاليا(دا هتبقي ليله روبه عليك بس اصبر 😜😜😜).
ليهتف مازن ساعتها عادي يعني هتمز يوم وترميها انت ما بتطولش..
ليسرح يوسف في وجهها.. ليهتف.. لا تصدق.. البت دي ممكن تبقي بتاعتي من حريمي انا ما قابلتش حد كده.. ليغمض عينه يتخيلها بين يديه ليرجف قلبه ليهمس.. هتبقي احلي ليله يا يوسف انا مستني علي نار من دلوقتي اطولها رقه وجمال وجسمها يهبل خلتني مش علي بعضي.. لا ساعتها هطفي ناري دي وافرتك امها.. انت اتجنيت بيها والبت فورتك..
هنا يشعر مازن بالرهبه ولكن شيطانه تغلب عليه وهتف ايه يا عم التقيل رحت فين..
ليهتف بحالميه رحت الجنه.. اسكت بقه وسيبني مع اللي انا فيه وركن وهو يتخيل نفسه معها واندمجا معا في سهرتهم التي تركها الشيطان فلم يعد له مأوي بينهم..(الشيطان فلقس بعيد يبيع سبح.. منكو لله بقه 😂 😀😀)
يتبع










🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

الصفحه الرئيسيه للمدونه من هنا

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹



اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه لصفحتي من هنا 👇👇


ملك الروايات



لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه


👇👇👇👇👇


جميع الروايات الكامله من هنا







تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close