القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

روايه تزوجت العمده البارت الثامن عشر بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه تزوجت العمده البارت الثامن عشر بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات



عند فارس ذهب إلي جنات وجدها واقفة أمام بيتها
جنات….مبسوطة إنك جيت
فارس….عاوزة ايه اخلصي
جنات….في ايه ي فارس
فارس بغيظ….انا لو قعدت لحظة كمان هقتلك
جنات….ليه كده دانا جنات حبيبتك ولا نسيت
اقترب فارس منها بغيظ وقال….بالله لولا إننا فالشارع كنت موتك انا تضربي عليا نا^ر
جنات….لا ي قلبي انا بس
فارس….مبسش عاوزة ايه خلصي
جنات…طب ما تيجي نطلع فوق
فارس….لا
جنات….ليه
فارس….هتخصلي تقولي عاوزة ايه ولا أمشي
جنات….طب نتكلم فوق

 


فارس…قولت لا احكي هنا
اقتربت جنات منه واحتضنته…..مالك ي قلبي مدايق ليه
ازاح فارس جنات لتصدم بالحائط…. جنات اتلمي احسلك ثم التفت بغيظ للجهة الاخري وجد محمود يحمل هاتفه ويلتقط له صور
فارس….يابن الك^لب ثم جري ف اتجاهه لكن وجده ركب السيارة
جنات….في ايه ي فارس
رجع فارس وركب سيارته ثم ذهب
جنات….ماله ده اوووف ياربي ثم صعدت بيتها
في غرفة غزل
شمس….مالك ي غزل
غزل….مفيش
شمس….طلعتي ليه
غزل…..عادي زهقت
شمس….اممم
غزل….فارس فين
شمس….قال إنه هيطلع ورايا
غزل….تمام هنام انا
شمس….ماشي تصبحي علي خير
غزل….وإنتي من أهل الخير ي حبيبتي
خرجت شمس من الغرفة ثم ذهبت غزل ف النوم

 

عند محمود
محمود….بقي بتخون غزل ههه والله لوريلها الصور مش مهم بقي ترجعلي مترجعليش
وصل محمود الفيلا ركن سيارته ثم أمسك هاتفه وقام بالإتصال ب غزل
جاء فارس من خلفه….بتتصل بمين
التفت له محمود وقال….بغزل في حاجة ولا ايه
فارس….اممم لا ابدا اقترب منه فارس وامسك يده لوها ثم اخذ منه الهاتف وعمل له ضبط مصنع
محمود…..بتعمل ايه هات التلفون
فارس….ششش مش عاوز اسمع صوتك
محمود…..لا هتسمع اوعي هات تلفوني
فارس….خد اهو
محمود….إنت عملت ايه
فارس…مفيش لقيته تقيل روحت عملتله ضبط مصنع ع السريع مسحت كل حاجة علشان يخف
محمود….إنت واحد وسخ
فارس ببرود…ملكش دعوة يروح امك ويلا اختفي من وشي

 

محمود….هتيجي ف مرة وهتقع ثم قال ف سره بخبث او انت وقعت خلاص هههه
فارس….ماشي ثم تركه و صعد إلي غرفته غزل نمتي
فارس….أنا اسف ثم قاطعه رنين هاتفه بأسم جنات عاوزه اي ي وسخ*ة
جنات….ف ايه ي فارس مشيت ليه
فارس…بكره تغوري من البلد ومشفش وشك تاني وده احسن ليكي انتي
جنات….وانا مش هبعد عنك بعدت عنك كام يوم لقيتك حبيتها
فارس….ششش ملكيش فيه احبها اكرها حاجة متخصكيش
جنات….لا تخصني علشان انت كمان تخصني
فارس….جنات اعدلي
جنات….فارس انا مش هسكت غير لما انا أكون مراتك
فارس….موضوعنا خلص ي جنات
غزل….بتكلم مين
فارس بتوتر…مفيش دا عدي
غزل….عدي بقي اسمه جنات
فارس….غزل انا

 

غزل بعصبيه…..ايه قولي برر يلا قول إنكم بتتكلمو ف الشغل يلا سمعاك سحبت غزل منه الهاتف ووضعته علي اذنها وقالت إزيك ي جنات ي حبيبتي
جنات….اهلا ي حبيبتي
غزل…ايه بتكلمي جوزي ليه ف وقت زي ده
جنات…عادي
غزل….عااادي لا والله
فارس…..دي صديقة
غزل بغيظ….والله
جنات…..طيب أنا هقفل
غزل….بالسلامة إن شاء الله متصحيش ي وسخ*ة ي خطافة الرجالة
جنات….انا ي ثم وجدتها اغلقت الهاتف ف وجهها ماشي ي غزل
غزل….ايه مالك يعني مش سامعة صوتك
فارس….غزل خلاص قفلي الموضوع

 

غزل….تؤ تؤ لا مش هيتقفل ي حبيبي
فارس….غزل قولت خلاص
غزل….هههه لا ي فارس إنت لو كنت نايم وصحيت علي صوتييي وانا بكلم راااجل غيرك هتعمل ايه ها قول
فارس بعصبيه وغيره…..اعمليها بس وهتشوفي هعمل ايه واياكي تحصل لأنها لو حصلت فيها موتك
غزل….وانا مش هموتك انا يدوب بس هسيبك علشان تكلمها براحتك بقي وكده
فارس….غزل نامي ونتكلم بكره
غزل بأبتسامة وجع….تمام ثم ذهبت إلي السرير لتنام
قام فارس وذهب الي الحمام
فارس….اوووف امال لو كانت شافت الصور الي صورها محمود الكلب
بعد وقت قليل خرج من الحمام وجدها قد نامت ذهب إليها ونام بجانبها واخذها ف حضنه
فارس….متبعديش ثم نام
ف الصباح قام فارس لم يجد غزل بجانبه
فارس…غزل غزل ثم قام بسرعة خوفا من أن تكون تركته فتح الخزانة لم يجد ملابسها لا غزل اكيد ممشتيش
نزل لأسفل وجد والده
فارس….فين غزل
مهران…مش معاك فوق

 

فارس…لا مش فوق
مهران…. عفاف عفاف
عفاف…نعم يحج
مهران…مشفتيش غزل
عفاف ببرود….شوفتها ي حج
فارس بلهفة….فين راحت فين
عفاف….شوفتها ماسكة شنطة هي واختها وماشيين
فارس….موقفتهمش ليه
عفاف….وانا مالي
فارس بعصبيه…..يعني ايييه
مهران….ازاي تخليهم يمشو وكمان بشنط ماشي ي عفاف حسابي معاكي بعدين
صعد فارس إلي الغرفة أبدل ملابسه ثم نزل
مهران….رايح فين
فارس….هروح اشوفها عند ابوها
مهران….أنتو اتخانقتو
فارس بكذب…..لا هي زعلت من أمي لما اتهمتها إن ف ناس ضربت عليا نار
مهران….ايه الكلام ده

 

عفاف….كلامي غلط
مهران….ايووووة
فارس…انا ماشي ثم خرج وفي طريقه الي بيت غزل
بعد وقت ليس بطويل وصل فارس بيت غزل دق الجرس فٌتح له والداها
فارس….غزل هنا غزل فين
محمد….غزل ايه الي هيجبها هنا
فارس….لا متقولش كده هي هنا صح
محمد….اممم أدخل ي فارس
فارس…غزززل
محمد….أهدي هناديها
خرجت شمس اقترب منها وقال… غزززل فين
شمس….جوه
فارس….هدخلها لم ينتظر رد أحد ودخل لها فتح الغرفة وجدها تجلس علي السرير
غزل….ايه الي جابك
فارس….. كده تسبيني
غزل….ايوة

 

فارس….مقدرش علي بعدك ي غزل
غزل…لا قدرت قدرت ي فارس لما سبت حضني ورحت ف حضنها
فارس….بتقولي ايه
غزل….بقول الي شوفته ف الصورة
فارس بخوف….صورة
غزل ببكاء….اه صورة انا مكنتش همشي واسيبك كنت هسامحك علشان بحبك لكن اناةمشيت لما لقيت رقم الي اسمه محمود باعتلي صورتك وإنت حاضنها
فارس….غزل والله العظيم الي حضنتني
غزل….خلاص ي فارس
فارس…..لا مش خلاص إنتي مش هتبعدي عني يوم واحد غزل طب عارفة هي الي ضربت عليا نار
غزل….ايه ازاي وليه
فارس….معرفش بس كانت هي وانا اكيد مش رايح حبا فيها بعد الي عملته انا كان هاين عليا اموتها
انتي شوفتي تعاملي معاها والله انا مش بحبها ومش بطيقها طب اقولك انا قبل ما اشوفك واتجوزك كنا انا وهي مرتبطين بس بعدين انا وانتي اتجوزنا وسبتها
غزل ببكاء….كنتو مرتبطين
فارس….كانت زميلة ف الجامعة واعجبت بيها بس خلاص موضوعنا خلص
غزل….واضح إنه خلص فعلا
فارس….والله خلص صدقيني خلص بالنسبالي
غزل…..روحتلها ليه
فارس….قالت إنها عاوزاني ف حاجة

 

غزل….اممم تمام روحتلها وسبتني وأنا زعلانة
فارس….والله كنت طالع اراضيكي
غزل…..تمم
فارس….هترجعي معايا صح
غزل….لا هفكر
فارس….غزل يلا قومي هترجعي معايا دلوقتي
غزل بتفكير…..تمم
دخلت شمس…..تمام ايه
فارس…هترجع معايا
شمس….بعد إلي شوفتيه ي غزل
غزل….اممم رايحة اغير هدومي ثم تركتهم وذهبت الحمام
اقترب فارس من شمس وقال….هو ايه الي بعد ما شوفتيه ياما ي شمس تخليكي محضر خير ياما تخرسي
شمس….إنت قولتلها إيه
فارس….حاجة متخصكيش
شمس….يعني كل ده تمثيل بتمثل عليها إنك بتحبها ومش قادر علي بعدها
فارس….لا مش تمثيل وياريييت متدخليش سامعة

 

شمس….دي أختي ادخلها زي مانا عاوزة
فارس….ساااامعة انا قولت ايه
شمس بغيظ…..تمم
فارس….شطورة
شمس….هاجي معاكم
فارس….ليه
شمس…..علشان أخد بالي منها
فارس…..امممم وماله البسي وتعالي
شمس….تمم
بعد مرور خمس دقائق خرجت غزل من الحمام
فارس….يلا ي حبيبتي
شمس….انا جهزت
غزل….فارس معلش عاوزة اتكلم مع شمس شوية
فارس….تمام ثم خرج
شمس….في ايه
غزل….انا بعمل كده ي شمس علشان حبيت فارس
فارس من الخارج….وفارس شكله حبك
شمس…..ماشي ي غزل بس كان ممكن تقعدي هنا شوية علشان يحس بقيمتك
غزل….الي إسمها جنات هتقرب منه هيكون في مساحة وفرصة إنها تاخده مني هو قالي إنهم كانو مرتبطين
شمس….اممم هو قالك
غزل….إنتي كنتي تعرفي
شمس….لا هعرف منين
غزل….طيب ده صح ولا غلط
شمس….كملي وشوفي نهايته ايه

 

غزل….تمم
شمس….يلا
غزل….إنتى جاية معايا
شمس….امال اسيبك ف وسط الوحوش دول هههه ابدا هقعد علي قلبهم
غزل….طيب
محمد…ايه عرفت تصالحها
فارس…اممم اي ياعمي مش عاوزنا نتصالح ولا ايه
محمد….فارس كفاية اذية ف غزل انا قادر اخدها واخفيها من هنا اهو بقولك لو غزل رجعت زعلانة تاني انا الي مش هخليها ترجعلك ومش هقعدها هنا هوديها مكان متعرفش توصلها
فارس….إن شاء الله مش هزعلها تاني
محمد….هي مرضيتش تحكيلي اي الي حصل وسبتها براحتها بس لو كانت حكت ارهانك مكنتش هتطلع وهي معاك
فارس….اوعدك والله مش هزعلها
محمد….لما نشوف انا صابر اهو لو صبري نفذ تنسي بقي إنك اتجوزتها
فارس….تمم
شمس….انا رايحة معاهم ي بابا وكل يوم هاجي اقعد معاك حبه وارجعلها
محمد….ماشي ي حبيبتي

 

شمس….تمم
اقترب محمد من غزل وقام باحتضانها وقال…لو زعلك تيجي هنا علطول وهتشوفي هعمل فيه ايه هخليه يلف حوالين نفسه
غزل بأبتسامة….ربنا يخليك ليا
محمد….ويخليكي ليا ي حبيبتي
فارس….يلا ي بنات
غزل وشمس…..يلا ثم نزلو وفي طريقهم إلي الفيلا
فارس….غزل ممكن متعمليش كده تاني
غزل….ايه
فارس….إنك تسيبي البيت مهما حصل ي غزل نحل مشاكلنا ف البيت ممكن
غزل…تمام ثم نظرت لشمس وقالت….الصورة الي ف اوضتنا عجبتني جميلة خالص
شمس….أنهي صورة
غزل….الي فيها انا وانتي وبابا
شمس….اه حلوة اكتر صورة بحبها
غزل….مشفتش صور ل ماما
شمس…نسيت هبقي اوريلك
غزل….هي مش عايشة هنا مع بابا ليه

 

شمس….هبقي احكيلك بعدين
غزل….تمم ثم فجأة قاطع طريقهم سيارة وقفت أمامهم
شمس….في ايه
فارس….محدش ينزل
غزل….وانت متزلش ارجع بالعربية وامشي
شمس…ايوة يلا
فارس….طيب نظر فارس للخلف ليقوم بأرجاع السيارة واستكمال طريقه لكن فُتح باب السيارة ونزلت منها جنات
غزل….لحظة هي مش دي جنات
نظر فارس للإمام وجدها فعلا هي
شمس….ايوة
فارس….يابت الكل^ب
يتبع

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close