القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية الم البداية الفصل السادس بقلم فريده أحمد حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية الم البداية الفصل السادس بقلم فريده أحمد حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


ماحبش حازم يضيع وقت 

بمجرد ما قفل الباب كويس بالمفتاح قرب منها وحاوط كتفها بزراعيه وقالها ببتسامة .. نورتي مملكتي

 

ريم كانت واقفة زي المشلولة وهي بتتخيل اللي هيحصلها

والزاي هتقدر تفرط في نفسها بسهولة كدة وتسلم نفسها للشيطان بأديها 

فاقت على صوت حازم وهو 

واخدها من أيدها وبيقولها .. تعالي 

ريم بخوف .. ا.اانت هتعمل ايه

حازم .. متخافيش . مش هاكلك

وبخطوات بسيطة خدها وقعدها على كرسي البار اللي في اخر الريسيشن وقالها بنبرة حماسية .. تحبي تشربي ايه .. 

وقبل ما ريم تتكلم 


حازم فتح ازازة الفو.ديكا وصب كاس لنفسه

 واتكلم بكل بساطة وقالها .. بتشربي ياريم

ريم بصتله بصدمة 

ابتسم حازم بسخرية لما شاف الصدمة علي وشها 

وقالها ببرود.. بلاش تمثلي دور البريئة دا عليا لأني فاهمك كويس 

ريم بعصبية .. انت ليييه مش عايز تصدق اني مش كدة 

احلفلك بإيه عشاان تصدقني

‏حازم بستفزاز.. خلاص انا هعمل نفسي مصدقك وانك شريفة بجد . هاا هتشربي ايه

ريم اتنهدت بضيق .. انا مش عايزة حاجة 

‏حازم .. ما يصحش . انتي ضيفتي النهاردة

وقبل ماريم تنطق كان حازم مشي من قدامها وخرج عصير برتقال من التلاجة 

بعد ثواني كان حازم مددلها ايده بكوباية عصير وهو بيقولها .. روقي و اشربي 

 ريم بصت للعصير بشك ..  انا مش عايزة اشرب حاجة قولتلك

 ‏حازم بسخرية لما فهم انها خايفة .. ماتخافيش مفهوش مخدر 

 ‏وأكمل بخبث .. انا محتاج اتبسط .يعني عايزك تبقي فايقة 

 ‏ريم بتعب .. انتا ليه بتعمل معايا كدة

 ‏حازم بهدوء .. بعمل معاكي ايه 

 ‏ريم .. ليه عايز تاخد مني حاجة مش من حقك 

 ‏رقرقت الدموع في عينيها قبل ما تكمل وتقولو .. ليه مصمم تكسرني قدام نفسي .. عملتلك ايه عشان تعمل معايا كدة

حازم ببرود .. بس انا مغصبتكيش علي حاجة . انتي هنا بمزاجك

ريم بصتله بصدمة قبل ما يكمل هو ويقولها .. 

انا عرضت عليكي عرض وانتي وافقتي . ولا نسيتي

ريم .. انت استغليت ضعفي

حازم .. انا ماضربتكيش علي ايدك انتي لو كنتي عايزه ترفضي كنتي رفضتي . 

ريم بدموع .. عندك حق . انا اللي عملت في نفسي كدة

ريم مسحت دموعها.. ب.بس 

حازم .. بس ايه 

ريم بخوف وتوتر .. اللي انتا عايزو صعب وو انا .مش هقدر

‏حازم بعصبية ..  انا مش فاهم اي الصعب في اللي هاتعمليه .انا علي حد علمي انها مش اول مرة بالنسبالك .ولا جاية تعملي عليا انا محترمه

ريم بعصبية .. انا مغلتطش .مغلتطش حرام عليك بقاا


......


عند أميرة 

خرجت من المكتب بعصبية

 بس اول ما لمحت داليا واقفة بعيد شوية وهي بتتكلم مع واحدة من الميكب ارتست اللي بيشتغلو في المكان وهي بتحاول تشرحلها الشغل  

 ‏اتجهت اميرة ناحيتها  وهي بتتصنع الهدوء علي عكس العصبية اللي فيها  

 ‏ ‏اميرة .. داليا انتي جيتي امتا انا مستنياكي هنا

 ‏ ‏ من بدري ‏.انتي كنتي فين

 ‏ ‏داليا ما كانتش طايقة تبص في وشها بعد ما سمعتها

 ‏ ‏

"لما كانت داليا لسه واصلة و جات تفتح باب المكتب بس قبل ما تحط أيدها علي اوكرة الباب وقفت بصدمة لما سمعت صوت أميرة العالي من جوه وهي بتكلم المحامي 

 ‏ومن كلام أميرة مع المحامي اتأكدت داليا انها هي اللي ورا اللي حصل لريم "

 ‏وبرغم أن داليا كانت عايزة تولع فيها إلا أنها هي كمان حاولت تتصنع الهدوء واللطف وقبل ما ترد على اميرة

 بصت للبنت اللي واقفة وقالتلها .. روحي انتي يا علا اعملي اللي قولتلك عليه 

البنت مشيت وداليا بصت لأميرة ببتسامة فرح وقالتلها..  ‏ 

 ‏ عندي ليك خبر هايبسطك اوي 

 ‏ ‏اميرة .. بجد . قولي بسرعة 

 ‏ ‏داليا .. ريم  خدت براءة وخرجت النهاردة 

 ‏ ‏اميرة بتفاجأ مصطنع .. بتهزررري

 ‏ ‏داليا ابتسمت بسخرية وهي عارفة ومتأكدة انها مش متفاجاة ولا حاجة 

 ‏ ‏داليا ببتسامة .. امم .انا لسة جاية من عندها دلوقتى

 ‏ أميرة بتمثيل الفرحة ..انا مبسوطه اووي

 ‏ ‏داليا ببتسامة .. للدرجادي بتحبيها

 ‏ أميرة ببتسامة مزيفة.. طبعا ريم دي صحبتي الانتيم واختي كمان . 

 ‏داليا .. عندك حق .ريم اي حد بيعرفها بيحبها مابال انتي بقا 

دا انتي فعلا انتي وريم اكتر من الاخوات . انتي حتى أقرب ليها مني 

 ‏‏اميرة .. انتي ماتعرفيش انا كنت زعلانه عليها قد ايه

داليا ..عارفة ياحبيبتي

أميرة .. بقولك ايه انا رايحة ليها .وحشتني قوي 

داليا بسرعة .. لأ

أميرة بستغراب .. لأ ايه

داليا بتوتر .. اصل انا لسه جايه من عندها وهي بصراحه نامت .ف انا كنت عايزاها تستريح شوية اصل أعصابها كانت تعبانة وانا ما صدقت انها نامت بصراحه .. اي رأيك نبقا نروحلها بكرة سوا

أميرة ...مع انها واحشاني بس اوك

أميرة .. هاسيبك بقا ونتقابل بكرة .. عايزة حاجة 

وباستها علي خدها 

داليا ببتسامة مزيفة .. شكرا

أميرة مشيت وداليا بصت علي إثرها بقرف

 وهي بتقول ..  يابنت ال.كلب يازبا.لة . اتفوو عليكي


..........

عند حازم وريم


حازم قرر يدخلها داخلة تانيه 

حازم .. بصي ياريم انا ممكن احققلك اي حاجه انتي عايزاها . واي فلوس انتي عايزاها انا تحت امرك

ريم برفض .. بس انا مش عايزة فلو..

حازم قاطعها .. ٢مليون جنيه كويس . هاكتبلك شيك بيهم دلوقتي حالا

ريم اتصدمت من المبلغ وبصتله بزهول أنه الزااي ممكن يدفع مبلغ زي ده عشان . عشان بس يرضي رغبته

بس ريم ردت عليه وقالتلو بجمود  .. انا مش محتاجه فلوسك 

حازم اتنهد بحيرة  هو فعلا واخد بالو انها بنت ناس ومش دي اللي تيجي بالفلوس

حازم بضيق .. طيب انتي عايزة ايه

ريم .. انا مش عايزة حاجة . ارجوك سيبني امشي من هنا و سيبني في حالي

حازم بغضب .. انتي هاتستهبلي ياروح امك . احنا بينا اتفاق . واظن اني حزرتك لو فكرتي تخلفي الاتفاق ده انا هعمل فيكي ايه . وانتي بردو وافقتي

ريم بدموع .. انا والله ما هقدر . ارجوك ارحمني

حازم بغضب .. ولما انتي شايفه نفسك مش هتقدري .بتوافقي لييه .  

ريم كانت بتعيط بس

حازم بصوت عالي ارعبها .. ماتنطقيي

ريم بشهقات .. لأني ماكنتش. هستحمل السجن والفض.يحة

وانا ربنا اللي يعلم اني مظلومة

حازم .. وانا ساعدتك وخرجتك

 وكمل بتهديد واضح ..وزي ماخرجتك من السجن

  اقدر ارجعك تاني ليه وبسهولة .. قولتي ايه .

 ترجعي السجن ولا تسمعي الكلام

 ‏ريم بعياط .. ارجوك متعملش فيا كدة

 ‏حازم مسح على وشه بغضب وعصبية وبعدين حاول يهدي نفسه

 حازم بهدوء .. انتي عندك استعداد تتحبسي تاني

 ريم هزت راسها وهي بتعيط وقالتلو .. لأ

 ‏حازم .. يبقي تسمعي كلامي وتخليكي مطيعة

 ‏ريم كانت دموعها نازلة بغزارة وهي حاسه بالضعف

 ‏حازم رقت نبرته أخيراً  وقالها .. ششش كفايه عياط بقا

 وقرب منها وحرك ايده على وشها ومسحلها دموعها بحنية 

 ‏‏ريم  عينيها كانت حمرا من كتر العياط وده كان مخلي ملامحها رقيقه وجميله

 ‏حازم بتوهان .. انتي حلوة اوى يا ريم 

 ‏حازم بصلها برغبة وهو تايه في ملامحها 

 ‏‏ومد ايدو علي ‏علي وشها وبدأ يحركها 

 ‏‏لحد ما وصل بصوابعه علي شفايفها 

 ‏ريم كان جسمها بيرتجف اثر لمساته وهي حاسة بالضعف 

حازم بهدوء ..اهدي ومتخافيش

 ‏و‏ميل بهدوء عليها وبدأ يبو.سها بر.غبة 

 ‏ ريم كانت مستسلمة ومصدرش منها أي رد فعل 

 ‏ ودا خلي حازم يتجرأ اكتر ونزل البلوزه من على كتفها و



 ‏الفصل السابع من هنا




بداية الروايه من هنا



🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

الصفحه الرئيسيه للمدونه من هنا

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹



اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه لصفحتي من هنا 👇👇


ملك الروايات



لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه


👇👇👇👇👇


جميع الروايات الكامله من هنا


تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close