رواية عشقتها رغم صمتها البارت 96/97/98/99/100
رواية عشقتها رغم صمتها الفصل 96/97/98/99/100
رواية عشقتها رغم صمتها الجزء 96/97/98/99/100
![]() |
البارت 96
اللهم صلِّ وسلم وبارك على سيدنا محمد 🌺
♡♕♕♕♕♕♕♕♡
رجع يوسف بعد منتصف الليل حامل حقائب بيده....
يوسف: اوووف طب اعمل ايه دلوقتي غلط اخبط على اسيا دلوقتي اكيد نامت وغلط. اخبط دلوقتي والبت جميله نايمه ذي الجاموسه دلوقتي ههههه بس بعشقها بنت اللذينه....
ايه اللي بقوله ده هو ده وقته انا احسن حاجه اروح انااااام؛.....
التفت يوسف وقبل الذهاب سمع صوت خلفه 🙂
يوسف: احيه احيه وكمان احيه يارب اكون بتوهم م مي ميييين
التفت يوسف ببطء وخوف ليرى من خلفه وجد اسيا امامه مباشرتآ...
يوسف بخوف وزعر: بسم الله الرحمن الرحيم
اسيا: ههههه ههههه ههههه ههههه يخربيتك دا انت فظيعه ههههه ههههه
يوسف: حسبي الله اشوف فيكي يوم يااسيا وقفتي قلبي دا انا خلاص قطعت الخلف بسببك اه يايني ياامه....
اسيا: ههههه ههههه ههههه ههههه ههههه معلش ياختي قصدي يااخويا ههههه
يوسف: يلا ابت هش من هنا
اسيا: ههههه حاضر تصبح على خير
يوسف: خدي صحيح ايه مصحيكي لحد دلوقتي
اسيا: لأ أبداً كنت بصلي القيام وبقرءا الورد بتاعي وعطشت قولت انزل اجيب مايه وخلاص كنت طالعه انام
يوسف: طيب خدي دول
اسيا: ايه دول
يوسف: لا ابدا شوية شيكولاته على شيبس وبيبيس وايس كريم شيكولاته برضوا واه صحيح في اندومي ههههه ياطفله
اسيا: هاهاهاها ضحكتني وانا ماليش نفس
يوسف: ههههههههه ماشي ياستي اتفضلي يلا
اسيا: مين جاب دول
يوسف: مين يعني ياذكيه انا طبعآ
اسيا: بس عرفت اذاي ان انا بحب دول
يوسف: هو يعني قصدي عادي يعني خمنت وبعدين اكتر الستات تافهه ذي البت جميله فاقدرت اخمن
اسيا: ههههه ماشي تصبح على خير يارب....
يوسف: وانتي من اهل الخير والسعادة....
ذهبت اسيا للنوم
يوسف: ااااخ ياجسمي يامدغدغ عاوز انااااااام يلا يايوسف اتحرك
قبل دخول يوسف الغرفه اتاه اتصال
يوسف: اتطمن خادتهم ياعم
يونس: خلاص ماشي
يوسف خلي بالك منها حطها في عينك بدل مااقلع عينك باايديا
يوسف: اهدى ياشبح ماتتعصبش دي فوق راسي...
يونس: لو احتاجت اي حاجه عرفني ماشي واي مكان تتحرك فيه عرفني ماشس ......
يوسف: طب ماانا موجود يايوسف وبعدين عيب عليك دي ذي اختي
يونس: لا يايوسف هي ملزمه مني انا وبس اتمنى ماتزعلش من كلامي وتعذرني......
يوسف بأبتسامه على ذلك العاشق المتألم: ولا يهمك ياصاحبي عذرك يلا بقى عاوز انااام......
يونس: ماشي سلام.....
يوسف: اخ ياضهري يامهنج ياااني عاوز انام لمدت اسبوع.....
#دخل يوسف الغرفه وجد تلك الجميله نائمه وتضع اصبعها في فمها مثل الاطفال ابتسم على برأة تلك الطفله التي اصبح يعشقها.....
ذهب لتغير ثيابه وذهب الي الاريكه للنوم ولكن لم يستطيع الارتياح والنوم اصبح يتقلب بكل جانب ولكن لم يستطيع النوم دقائق وذهب بكل هدوء وركض خلف تلك الجميله وبكل هدوء اخذها بين احضانه بكل تملك واغمض عينيه براحه تامه....
شعرت جميله واستيقظت بخوف.
جميله: ميي....
يوسف بهدوء ونوم: ششششش انا يوسف ياحبيبتي
جميله بأستغراب: يوسف طيب ابعد لو سمحت....
يوسف: جميله انا تعبان وعاوز اناام ومرتاح كده ارجوكي اسمحيلي النهارده تنامي في حضني بس ارجوكي ماتبعديش النهارده بس صدقيني مش هاعملك حاجه........ اذا سمحتي لو ليا خاطر عندك...
استسلمت جميله لطلبه لانها ايضا شعرت بالراحة اليه فهزت راءسها بالايجاب ففرح يوسف وابتسم بشده
(بالبلدي كده الضحكه كانت من الودن للودن😅😅)......
ذهبوا العاشيقان في نوم عميق....
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
ذهبت اسيا لغرفتها واخذت تأكل بفرح ثواني وجائها اتصال من رقم مجهول......
اسيا: السلام عليكم
.*****:.............
اسيا: الووووووو
.*****.:..........
اسيا: الووو مين معايا
****:.......
اسيا: انت يابنأد............
سمعت اسيا انفاسه فصمتت بتألم واغمضت عينيها بأستمتاع هل هو ياترى هل هو هل هو ذلك المحب هل هو من ينبض ذلك القلب له هل هو من يستطيع تحريك تلك المشاعر العاشقه له هل انت يامن تتألم بسببي هل انت من ارفض عشقه لي......
اسيا بتألم: ي يو يون يونس
ثواني وتوقف عن التنفس واغلق الهاتف.......
اسيا ببكاء وقلب متألم: يارب يارب مش قادره ماحبوش والله مش قادره......
يالك من قلب خائن اصمت لا اريد ذلك الحب فالتتوقف عن عشقك له او توقف نهائيآ عن النبض .....
ذهبت اسيا للنوم بعد معاناه مع قلبها وعقلها....
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
اشرق الصباح على ابطالنا جميعآ
استيقظت جميلة من نومها لم تجد يوسف بجانبها ولكن وجدت ورقه...
يوسف: شكرا يااحلى واجمل وارق واجن بنوته بعشقها في حياتي اول مره انام براحه شكرا ياروحي بحبك ياجميله لا بحبك ايه بعشقك يابت...
جميله بسعاده: ههههه مجنون بس بحبه
اما اقوم بقى علشان اصلي وانزل افطر ونخرج انا والبت اسوا.......
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
استيقظت اسيا من نومها اخذت شاور ينعشها وادت فرضها وقرءات وردها وارتدت ثيابها وهي عباره عن ادناء فضفاض جميل وحجاب وحذاء مناسبين له وهبطت للاسفل....
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡
جميله: اسوا حبيبتي صباح الخير ياحلووووو...
اسيا بأبتسامه: صباح النور ياقلبي
جميله: تعالي يلا نفطر ياقمر علشان نخرج انا وانتي نفرفش شويه...
اسيا: بس انا مش متعوده على الخروج.....
جميله: بس يابت انا هاخرجك ياروحي ونلف شويه علشان اتخنقت
اسيا بأستسلام: حاضر
جميله: قلبي يلا تعال يوسف الخاين خرج وسابنا دا بدل مايفطر معانا اعااااا ماشي يا يوسف
اسيا: ههههه اهدي يامجنونه
يوسف: حد بينادي عليا
جميله: ياريتني كنت جيبت سيرت ربع جنيه مخروم كان نفعني....
يوسف: خلاثي قلبي زعلان
جميله: بس يابابا
يوسف: ههههه ماشي عمومآ كنت بجيبلك حاجه حلوه بس خلاص مادام زعلانه.......
جميله بفضول: بجد ايه ايه ايه ايه
يوسف: ههههه ايس كريم لقمري
جميله: حبيبي حبيبي حبيبي ياجوا
يوسف: ههههه ماديه حقيره
جميله: اوعى مايكنش اللي بحبه
يوسف: لأ ياختي هو بالشيكوباته
اسيا: ايه ده ياجميله هو انتي مش بتاكلي غير ايس كريم بالشيكولاته بس....
جميله: اها وغيره لا اكل
اسيا: غريبه انا كمان كده
يوسف: انتي كمان غيره ماتاكليش
اسيا: اه لو مافيش ايس كريم بالشيكولاته مش بدوق الايس كريم خالص.....
يوسف بتفكير: اممممممم ماشي انا جبتلك انتي كمان ذيها والحمد لله طلعتم نفس النسخه صح ياجم.....
نظر يوسف الى جميله وجدها تنظر الى اسيا بهدوء وحب....
يوسف: يلا بينا نفطر ياجوجو
جميله: ها اه اه يلا بينا علشان نلحق نخرج يااسوا
يوسف: تخرجوا فين
جميله:ابدآ هاخد اسوا اخرجها
و هانلف حبه وبعدين نروح المول ونشتري حبة حاجات وندخل السينما اهو نفرفش حبه بدل خنقة البيت....
يوسف: خلاص ماشي خدوا عربيه وهاسيبلكم اتنين معاكم امان ليكم
جميله: ايه ياعم هو احنا رايحين نحارب.....
يوسف: هتاخدوهم ولا تقعدوا في البيت احسن.....
جميله: خلاص ياعم موافقين
يوسف: خلاثي علي قمري اللي بعشقه وهو بيسمع الكلام
جميله: ههههه يارخم....
ذهبوا جميعآ للافطار.....
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
..........: ها يابني جاهز
*******: جاهز ياباشا
..........: عاوزك تخليه يندم ندم السنين عليها فاهم
******: تحت امرك يابيه
.......... :بس خلي بالك موت لا عاوز ضرر جامد بس فاهم...
*******: عيب عليك يابيه اللي تطلبه هايتنفذ
دارين وهي تغلق ازرار ثيابها : لماذا تفعل كل هذا لما لا تنهي كل شيء مره واحده.....
عز الدين: ههههه لا ياقلبي ماحبش انهي اللعبه بدري بدري كده عاوزين نتسلى معاه شويه ولازم احسر قلبه ذي ماحسر قلبي علي فلوسي....
المهم قوليلي جاك هايخرج امتى
دارين: يومآ او يومان وسوف يخرج
عز الدين: طب كويس هانحتاجه معانا....
دارين: حسنآ سأذهب
عز الدين: على فين ياحلو تعال بس احنا لسه مالعبناش كويس
دارين: ليس الان علي بالذهاب لارى جاك لكي لا يشك بي
عز الدين: تعالي بس الاول
وذهبوا لاكمال ماحرمه الله ♥
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡
ذهبت جميله واسيا وقرروا وقوف السياره بعيدآ قليلآ عن وجهتهم والذهاب على اقدامهم لزحمة الطريق....
جميله: ياااه على الجو جميل يابت يااسوا
اسيا: ههههه اه حلو اوي
جميله: عارفه عاوزه اجري والعب ذي الاطفال
ولم تشاء اسيا بالرد حتى وجدت من يمر بجانبها ويقذف على وجهها ماية
اسيا: اااااااااه
صدمت جميله: اسيااااااااااااا
ولكن شاء الله ان يحميها ذراعه وتقع ماية النار بالكامل فوق ذراعه....
😂🥺🥺🥺🥺
البارت 97من رواية
#عشقتها_رغم_صمتها
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
رفعت تلك الخائفه يدها عن وجهها راءت تلك الاعين التى اشتاقت للنظر اليها وجدته ينظر لها بحب جارف ينظر اليها بعشق ياالله كم اشتاق اليها كم كان يريد رؤيتها امامه
جميله بقلق: يونسسسسس ايدك ايدك يايونس...
نظرت اسيا الى يديه التي كانت حاجز بينها وبين ماية النار
اسيا بصدمه وخوف: يو يونس ايدك ايدك اسعاف
يونس بقلق:انتي بخير فيكي حاجه حاجه جت عليكي...
جميله: بسرعه على العربيه
اسيا: تعال يايونس بسرعه
يونس: ردي عليا انتي بخير
اسيا بخوف وصراخ: كويسه كويسه يلا بقى تعال ارجوك
ذهبوا الى المستشفى....
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
علي: وررررررررد وررررررد انتي يابت رديييييي
ورد: ياابن المجانين خرمت ودني عبو شكلك ياض
علي: حبيبتي والله تسلميلي
ورد: اخلص عاوز ايه بترن ليه
علي: هاموت من الملل ماتيجي نخرج نضرب كشري
ورد: كشري علي الصبح اوووو بيئه اوي
علي: بيئه يابنت زينب الله يرحم
ورد: علي اتلم
علي: عيوني يافشة علي ياقلب وعقل علي ياطحال علي يارجل وودن ومصارين علي
ورد: ههههه يلا ياذفت هالبس وانزل علشان انا كمان جعانه
علي: مفجوعه
ورد: اخص عليييك دا انا مش باكل خالص مالص....
علي: ياحيني تصدقي صحبانه عليا
ورد: ههههه يلا بقى يارخم
علي: جيشطا خمسايه وهاكون تحت
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
زينه: الووووو السلام عليكم
ياسين: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
زينه: مين معايا
ياسين: نعم ياختي هو ايه اللي مين معاكي انا ياسين يادلعدي انا ياسين ياعنيا انا ياسين يااوحي...
زينه: معلش ياياسين مابصيتش على الاسم اعذرني اسفه.....
ياسين: خدي راحتك ياعسليتي على قلبي جردل عسل....
زينه: ماشي
ياسين: ليه حزينه يازينه وليه بتخبي عني
زينه: لأ مافيش انا بخير
ياسين: احكيلي يازينه بلاش تخبي خرجي اللي جواكي يمكن ترتاحي
احكي وثقي فيا ارجوكي ماتفضليش كاتمه حزنك كده...
زينه: زعلانه اوي ياياسين قلبي واجعني عيلتي بتوقع قدام عيني وانا بتفرج وساكته عيلتي بتتفرق ياياسين مكسوره اوي حاسه نفسي وحيده
ياسين: بس بس اهدي سلميها لربنا شايله كتير اوي في قلبك يازينه اهدي ياحبيبتي ربنا موجود ياعبدي وان جافوك فاانا حبيبك وان الموك فاانا طبيبك فاانا اقرب اليك من حبل الوريد....سلميها لله ياحبيبتي وانا جنبك لو العالم كله سابك عمري مااسيبك يازينه ثقي فيا ياقمري
زينه: ونعم بالله العلي العظيم
ياسين: هاتثقي فيا
زينه: ماهووو.....
ياسين: بلا ماهو بلا بتاع فاضي ثقي فيا ولو 1٪ياللي تنشكي انتي اعااااا
زينه: ههههه اهدى اهدى خلاص
ياسين: خلاص ايه هااا
زينه: خلاص هاثق فيك
ياسين: ايه ده ايه ده ايه ده بجد اعاااااااااا عاوز ازغرط على الصبح
زينه: ههههه طب سلام يامجنون
ياسين: سلام ياقلب المجنون
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
ذهبوا جميعآ للمستشفى
دقائق ووصل يوسف اليهم
جميله: يوسف يوسف
يوسف: جميله اسيا انتم بخير فيكم حاجه حد فيكم حصله حاجه
جميله: اتطمن احنا بخير بس يونس
يوسف: ماله يونس
جميله: ماتقلقش هو بخير بس كان في حد عاوز يرش ماية نار علي اسيا ويونس حماها بس للاسف جات علي ايده
يوسف: طب هو فين دلوقتي
جميله: جوه مع الدكتور هو طمنا وقال الحمدلله بسيطه
يوسف: الحمدلله
ثواني وخرج الطبيب....
اسيا: طمني يادكتور هو بخير
الطبيب: بخير الحمدلله بسس.... هو طالب يشوف بنت اسمها اسيا
اسيا: انا.... ا انا
الطبيب: اتفضلي
.................................
دخلت اسيا اليه
يونس: مش قادر يااسيا
اسيا بخوف: مالك في حاجه تعباك اجيبلك الدكتور....
يونس: هاتفضلي بعيد كتير هاتفضلي تتنازلي كتير
اسيا: علشان خاطر ماما امال يايونس
يونس: ماما امال ماما امال ماما امال عاوزاني اتجوز ياسمين ماما امال عاوزاكي بعيد بعيد عني ماما امال كرهاكي كرهاكي....
اسيا بهدؤ: بس انا بحبها يايونس هي امي او او انا اللي اعتبرتها امي كلمتها فوق راسي لازم تبعد عني يايونس لازم تبعد.....
يونس: تضحيه تضحيه تضحيه اييييييه انتي اييييه ملاك ملااااك
كل حاجه تضحيه ارحميني اتمسكي مره بحاجه من حقك علي طول بتضحي علشان ناس بيعاكي بتدي حب وبتاخدي كره اغتصبوكي وسكتي وضحيتي بشرفك وسكتي
اسيا بدموع: اه يايونس بضحي بضحي اهلي ماتوا قدامي موته وحشيه وسكت اختي ضاعت مني وسكت ههههه شرفي ضاع قدامي وبرضوا سكت واخيرآ ضحيت بأغلى حاجه في حياتي ضحيت بحياتي كلها وهو انت وسكت بس بس ليه يايونس ليه كل شويه تفكرني ا ان اني مغتصبه ليه كل ماانطق لازم تعرفني اني مغتصبه ليه كل مااحاول انسى واعيش عادي مصمم انك تفكرني اني مغتصبه حرام عليك ا انا والله مش ناسيه مش ناسيه بس لما بتطلع منك قلبي بيوجعني مابقدرش استحملها منك بالذات بتوجع اوي يايونس والله والله بتكسر من جوه لما انت تفكرني بيها كل مره...
يونس: اسيا ماقصدش اجرحك والله سامحيني
اسيا وقد اخرجت مابداخلها لدرجة سماع جميله ويوسف اليها: اه اه يايونس انا واحده هبله وبينضحك عليها اه اه يايونس انا مغتصبه مغتصبه مغتصبه مغتصبه مغتصبه اه انا الخرسه اللي كل يوم بتموت من جواها بالبطيئ اه انا البنت اللي اختها ضاعت من حضنها
يونس: اسيا اسيا اهدي اهدي انا اسف
اسيا: اسف على ايه انا تعبانه يايونس تعبت كل شويه لازم انجرح نفسي اضحك والله تعبت تعبت
كاد يونس ان يحتضنها ولكن
تراجع...
يونس: اسيا خلاص ارجوكي اهدي
هدئت اسيا قليلآ: يونس ابعد عني حاول ماتشوفنيش ارجوك روح اتجوز ياسمين وسيبني في حالي سلام....
يونس: هانفذ طلبك يااسيا بس هاتقدري تحضري فرحي عليها....
اسيا بهدوء: وعد مني اكون اول الحاضرين........
يونس:بكره هانشوف يااسيا بكره هانشوف....
البارت 98من رواية
#عشقتها_رغم_صمتها
#حبيبه
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
اللهم صلِّ وسلم وبارك على سيدنا محمد 🌺
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
يونس: يوسف اذاي ده يحصل وانا سايبها في حمايتك ومادام مش عارف تحميها وتحافظ عليها خدتها تقعد عندك لييه يوسف لو مش عارف تحميها قولي
يوسف: اسف يايونس اللي حصل ده مش هايتكرر
يونس: تمام اتفضل انت
كانت جميله شارده في عالم اخر...
لاحظها يوسف
يوسف: جميله جميله يابنتي
جميله: ها ايوه ايوه
يوسف: اهدي مالك ياجميله انتي كويسه
جميله: اه اه ماتقلقش
يوسف: ماشي يلا بينا علشان اسيا مستنيانا في العربيه
جميله: ماشي يلا
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
يونس: الوو
ياسين: ابو الانس حبيبي واحشني يامضروب
يونس: هات علي وتعالولي قابلوني في كافيه اللي جنب مستشفى (******)
ياسين: ايه اللي وداك للمستشفى في ايه يايونس انت بخير فيك حاجه.....
يونس: بخير الحمدلله تعال بس انت وعلي بسرعه....
ياسين: ماشي حاضر سلام
يونس: سلام
اغلق يونس الهاتف ورقض علي الفراش ينظر الى سقف الغرفه ويتذكر اسيا.....
يونس بأبتسامه حب: ماشي يااسيا بتسني مخالبك عليا ماشي ان ماخليتك تشعللي غيره وتجيلي لحد عندي وتعترفي بحبك مابقاش انا الاسد بس كانت مزه وهي متعصبه بنت الايه يخربيتها هاتجنن امي.....
يلا مش مهم علي قلبي ذي العسل.........
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
على: ايوه بقى ايوه بقى ايوه بقى صباح العسل الكشري وصل امممممممممممم...
ورد: هههههه انت مجنون والله حد يفكر يفطر كشري على الصبح يابني دا خطر على المعده....
على: بت اورد اتهدي واطفحي وانتي ساكته......
ورد: عبو شكلك ياض....
علي: حبيبتي والله تسلميلي.....
ورد: هههههه يامستفز........
علي: يالهوي على قلبي اللي بيتعصب ياناس......
ورد: والله رخم رخم...
على: هههههه
رفعت ورد نظرها وجدت بعض الشباب ومنهم شاب ينظر لها ويغمز لها بوقاحه....
لم تعيره اهتمام وقررت التجاهل خوفآ من حدوث مشكله....
كانت كلما ترفع عينيها تجده مازال يتظر لها بكل وقاحه....
ارسل لها قبله في الهواء ولسوء الحظ راء على ذلك بعينيه...
دقائق وغلت الدماء في عروقه واسودت عينيه من الغضب.....
نظرت ورد اليه بخوف: ع ع ع علي ارجوك اهدى علشان خاطر ربنا اهدى ياعلي ارجوووك
علي: استنيني هنا خمس دقايق وجي
ورد: علي ارجوك
علي: قولة خمس دقايق
ذهب علي بكل هدوء ووقف امام ذلك الشاب.....
علي: عجباك
الشاب: اوي. اوي بقولك ايه ماتديهالي ساعه بس هي ساعه هاعيشها ساعه انما ايه عنب امممم وهارجعهالك تعيش انت كمان........
#هنا وقد نفذ اخر ذرة صبر عند علي
علي: طيب تعال نتحاسب دلوقتي ياروح امك
تفاجاء الشاب بعلي يهجم عليه كالاسد الغاضب.....
اخذ علي يلكمه بدون رحمه تزاحمة الناس ليبعدوا علي عن ذلك الشاب الذي يحاول الدفاع عن نفسه ولكن لم يقدر عن المقاومه...
امسك ذلك الشاب سكين وذهب في اتجاه علي
صرخت ورد بأسمه خوفآ عليه
ابتسم علي بمرح: متاكد يلا انك هاتقدر تعملها
الشاب بتعب وارهاق: هاخلص عليك واخد حقي
اخذ الشاب يقترب من ذلك التمثال الذي يبتسم بمرح ولكن قبل الوصول وجد من يمسك يديه بغضب جحيمي
ياسين بغضب: نزل السكينه من ايدك ياروح امك لتعورك
الشاب: اوعي ياعم انت
علي: الظاهر كده حابب يتأدب اوعى ياياسين
ياسين متجاهل علي: نزل السكينه يلا بدل ماايدك توحشك واخليك تعفن في السجن الباقي من عمرك
ترك الشاب السكينه بخوف من ذلك المرعب: ا انا اسف ياباشا حقك عليا ماتحبسنيش الله يخليك
ياسين: ان لمحتك بس قدامي تاني مش هارحمك فاااهم......
الشاب: حا حاضر ياباشا اللي تأمر بيه
ياسين: يلا غور
الشاب: تحت امرك يابيه
ذهب الشاب ركضآ للخارج
علي: انت يابنأدم انت سيبته ليه انت اتجننت يا ياسين دا انا هاطلع بروحه في ايدي......
ياسين: علي خلاص ياعلي انت جيبت حقك تالت ومتلت الواد متخرشم خالص دا مافيش حاجه فيه سليمه لم نفسك بقى واتهد نسيتني كنت عاوزك ليه يخربيتك
علي: عبو شكلك بارد
ياسين: حبيبي تسلملي
علي: وانت اذاي عرفت مكاني وطبيت فجأه كده ذي بتوع افلام الاكشن وعملتلي نفسك بطل....
ياسين بغرور: ياض عيب عليك دا انا ياسين والاجر علي الله
علي: يااااسين
ياسين: هههههه بصراحه رنيت عليك علشان كنت عاوزك وورد ردت عليا وعرفتني فاجيت بسرعه ولجل الحظ جيت في الوقت المناسب ذي بتوع افلام الاكشن هههههه
نظر علي لورد بسرعه
ورد بخوف متجاهله نظراته: علي علي انت كويس فيك حاجه انت بخير ياعلي رد عليا الله يخليك....
علي بحنيه: اهدي ياروح قلبي انا بخير والله اهدي
ورد براحه: الحمدلله
ياسين: انت ياعم الحنين ركز معايا ياخويا......
علي: عبو شكلك عيل فصيل
ياسين: المهم تعال نوصل ورد للبيت الاول وعاوزك في موضوع
ورد: موضوع ايه
ياسين: حاجه بخصوص فرحي يارخمه مالكيش دعوه انتي
ورد: موشي يلا روحوني عاوزه اروح انام شويه
علي: خميرت نوم يلا ياختي
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
يوسف: اسيا انتي بخير
اسيا: ها
يوسف: انتي بخير يااسيا انا ذي اخوكي لو محتاجه تتكلمي انا جاهز اسمعك..... دا لو مش هازعجك تعتبريني اخوكي
اسيا بأبتسامه: اكيد شرف ليا وانا كان نفسي يبقى ليا اخ يخاف عليا....
يوسف: طيب ردي علي اخوكي بصراحه طيب انتي بخير
اسيا بهدوء: اتطمن انا بخير الحمدلله
يوسف: اسف بجد اني سيبتكم تخرجوا لوحدكم اسف بجد
اسيا: ماتتأسفش يايوسف دا نصيب وربنا كاتبه حتى لو مين كان بيحمينا مادام ده مكتوبلنا هايحصل يعني هايحصل.....
يوسف: بس برضو لو موجود ماكنش ده هايحصل
اسيا: تيجي احكيلك قصه حلوه سمعتها وعجبتني
يوسف: احكي ياستي
اسيا: كان مره في تلت شباب واقفين وفجأه عربيه خبطة الشاب اللي في النص يعني اختارت ده وخبطة ده ولما راح المستشفى الدكتور طلع وقال لاهله في كليه اتضرت جامد بسبب الخبطه ولو فضلت احتمال يموت فالازم نشيلها المهم اختاروا يشيلوها ومر علي الشاب اسبوع وكان زعلان اوي علشان شال الكليه دي وعمال يقول ياريتني ماخرجت من البيت الدكتور دخل عليه مبتسم 😃وقاله عندي خبر ممكن يفرحك
الشاب قاله ايه الدكتور قاله بعد ماحللنا الكليه اللي شلناها منك اكتشفنا حاجه غريبه اوي فيها الشاب قاله ايه هي الدكتور قاله الكليه دي كان فيها بداية انتشار سرطان وماكنش حد هايقدر يكتشفه غير في المرحله الاخيره يعني ماكنش حد هايقدر ينقذك من الموت وقتها الشاب بفرح قاله يعني ربنا قدرلي العربيه تخبطني انا واختارت مكان الكليه واشيلها... الدكتور قاله دا قدر ومكتوب....
يوسف: قصه جميله تسلمي يااسيا ريحتيني
اسيا: اي خدمه متاخدش علي كده
يوسف: هههههه ماشي ياختي
يلا بينا وصلنا
#نزلوا للمنزل وفور دخولهم
اسيا: اااه ياعضمك يارضا هاطلع انا ساعتين تلاته جد وابقى انزل ماشي
يوسف: ماشي
ظلت جميله صامته لم تتحدث بحرف.....
يوسف: جميله جميله
جميله: ها نعم في ايه
يوسف: مالك ياحبيبتي حاسك مش طبيعيه في ايه احكيلي
جميله: الكلام اللي حكيته اسيا في المستشفى
يوسف: كلام ايه
جميله: اللي حصل لاهلها
يوسف:اه ماله
جميله: نفس قصتي يايوسف افتكر يابابا انا حكيتلك اللي حصلي قصتها نفس قصتي...
يوسف: اه صحيح
جميله: انا حاسه اني في رابط رابطنا انا واسيا ولازم اعرف...
يوسف: وانا كمان هاحاول اعرف اي حاجه نعرف ايه يربطك بأسيا
جميله: يوسف تفتكر اسيا هاتطلع هي اختي اللي سابتني واحنا صغيرين....
يوسف: لازم نتاكد الاول اذا كانت اختك ولا لأ قبل ماناخد اي خطوه
جميله: ماشي يارب يارب ساعدني يارب...
يوسف: ماشي هاسيبك اروح اخد شاور وانزل الشركه علشان عندي شغل...
جميله: ماشي
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
علي: ها ياخويا اتنيل احكي
ياسين: يونس طالبنا انا وانت
علي: ليه في حاجه ولا ايه
ياسين: مش عارف هو قال لما نشوفه هايحكلنا هو مستنينا في كافتيريا دلوقتي.....
علي: ماشي يلا بينا
#وصل على وياسين وجدوا يونس بأنتظارهم
علي: ايه ده مال ايدك يايونس
يونس: مافيش هاحكيلكم بعدين المهم دلوقتي عاوز منك حاجة ياياسين....
ياسين: ايه هي
يونس: في عيل صايع النهارده حاول يرمي ماية نار بس الحمدلله انا لحقتها.... عاوزك تدورلي علي عز الدين وتحاول تعرف اي حاجه عنه عشان انا شاكك ان هو السبب واكيد بيخطط لحاجه كبيره سكوته المفاجاء ده مش مطمني لازم اسبقه بخطوه قبل مايعمل حاجه....
ياسين: حاضر انا هادور وراه واللى هاعرفه هابلغك بيه
يونس: تمام علي دور على اللي اسمها دارين دي وشوف لو لسه ماسافرتش وراقبها واعرف بتروح فين بالظبط....
علي: تحت امرك ياكبير
يونس: يلا بقى انت وهو غوروا من هنا عاوز اشوب فنجان قهوه على روقان....
علي اصيل ياابو الانس
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
كانت جميله جالسه امام التلفاز ولكن سمعت صوت رساله على هاتف يوسف فقررت تجاهلها ولكن ماازعجها صوت الرسائل المتكرره...
فجأت لاطفاء الهاتف راءت الرسائل
وليد: ياباشا صدقني البت جميله دي بت صايعه دي بتضحك عليك صدقني دي خبيثه
ياباشا هتاخد من واحده كانت رقاصه وبتضحك علي رجال الاعمال علشان تاخد فلوسهم
#صدمت جميله من الرسائل التي تراها وان هي من يقال في حقها هذا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عارفه اني بتاخر كتير اوي علشان كده ان شاءلله هحاول من لبكره انزل واحد جديد....
♡♕♕♕♕♕♕♕♡♡♡♡♡♡
البارت 99من رواية
#عشقتها_رغم_صمتها
#حبيبه
اللهم صلِّ وسلم وبارك على سيدنا محمد 🌺
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
وصلت اسيا لغرفتها والا ان اغلقت
الباب حتى وخرجت مابداخلها اصبحت تبكي بقهر اصبحت تبكي بوجع بأشتياق قلبها يبكي حزنآ قبل دموعها
رفعت تلك الباكيه الحزينه يدها لرب العالمين (ياعبدي وان جافوك فاانا حبيبك وان الموك فاانا طبيبك)
اسيا بحزن: يارب هون يارب هون مش قادره يارحيم قويني على البعد يارب ياقوي يامعين ياذا الجلال والإكرام ياغفور يارحمن احفظه واحميه ياالله
ياالله اشعر وكأن قلبي اصبح فتات
اصبح التنفس عليا صعبآ كم تعب ذلك القلب لقد تخطى مرحلة التحمل لا يقوى علي المتابعة سيقع عم قريب لا لا لا اريده ان يستسلم بتلك السهوله فالمستقبل يخبئ الكثير والكثير تحمل ايها القلب وان شعرت بالوقوع اذكر رب العالمين ومن منا لا يذكره ويقوى بذكره فالحمد لله يارب العالمين 💚💚💚💚
دقائق وقامت اسيا توضأت وسجدت لربها وقرءات ماتيسر من القرءان وذهبت للنوم...
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
صدمت جميله مما قرءات وقررت انهاء ذلك الماضي العفن التي مازال يطاردها....
بكل هدوء ذهبت جميله لانهاء هذا
......
انتهى يوسف وخرج: جميله جعان عاوز اكل جميله جميله انتي يابت
الا اومال هي راحت فين جميله جوجو بت ياجميله انتي يابت فينك
اما ارن اشوف راحت فين المجنونه دي.... الا ان امسك الهاتف حتى رائ الرسايل اليه علم يوسف اين ذهبت جميله.....
يوسف: مجنونه متهوره اذاي تروح لوحدها كده الصبر يارب لازم الحقها
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
وصلت جميله الى ذلك المكان التي كانت تعمل فيه ولكن هذه المره لم تكن تتحمل رائحة ذلك المكان التي كانت تعمل فيه منذ صغرها
جميله بقرف: اووف ايه القرف ده حاسه اني هارجع معقوله كنت بشتغل هنا اذاي استغفرالله العظيم سامحني يارب اغفرلي يارحيم...
ذهبت جميله اتجاه مكتب وليد دون أن تتحدث مع احد فاهي تعلم مكان مكتبه جيدآ.....
دخلت جميله وجدته في وضع مخل مع امراءه تجلس فوق قدميه....
الا ان رءات جميله ذلك حتى نظرت بعيدآ......
راءها وليد فاابتسم بتلاعب.: الا جوجو وحشتيني لا لا بجد وحشتيني
جميله بقرف: وحش لما يلهفك انت عاوز مني ايه
وليد: عاوزك
جميله: وانا مش عاوزاك يااخي سيبني فى حالي انا سيبتلك الجمل بما حمل ابعد عني
وليد: وانا عاوزاك انتي مافيش رقاصه تقدر تنافسك ياقمر
في تلك الاثناء وصل يوسف لذلك المكان ولكن قبل دخول مكتب وليد وصلت اصواتهم اليه فتوقف ليستمع لحديثهم......
جميله: اسمع ياوليد انت عارف وانا عارفه كويس ان ماحدش لمس شعرايه واحده مني واني كنت برقص للاسف علشان مجبوره وانت ذي الشيطان فضلت تزن على وداني لحد مامشيت وراك بس ماحدش قدر يلمسني لمس....
وليد: هههههه طبعا ياجوجو عارف وده اللي مخليني مش راضي اسيبك انتي عامله ذي القطه الكيوت العسل بس اللي يقرب منها تخربشه وانا بعشق القطط الشرسه ههههه......
💚💚💚💚💚💚💚💚💚
جميله: وليه ضحكت على يوسف وفهمته اني وحشه كده....
وليد: علشان يغور بعيد عنك ويسيبك وترجعي تنور مكانك هنا وهو صدق في ثواني الغبي هو لو واثق فيكي ماكنش صدق هههههه
جميله: ههه وانت مفكر بعد مايوسف يبعد هارجعلك هههههه نجوم السما اقربلك هههههه
وليد: يعني ايه يعني مش هاترجعي
جميله: علشان توبت ومش بعد ماقربت من ربنا سبحانه وتعالى ارجع للقرف ده تاني تؤتؤتؤ.......شكلك مابتتغطاش كويس قبل ماتنام.....
وليد: هاترجعي ياجميله برضاكي غصب عنك هاترجعي هو مش عاوزك مش بيثق فيكي مش بيحبك مش بيحبك ....
جميله بغضب: بس انا بحبه ومسمحاه ومش هابعد عنه حتى لو هو قرر يبعد مش هابعد مش هابعد.
وليد بغضب وتهور: ابقي وريني هاتحبيه اذاي بعد اللي هايحصل
جميله: ان قربت مني اقسم بالله لاقتلك...
#بداء وليد بالتقرب منها ببطئ ويقوم بفك ازرار القميص ببطئ على فين ياحلوه دا احنا لسه ليلتنا طويله هههههه
ذهبت جميله للخروج بسرعه ركض اليها بسرعه وسحبها بيدها وقذفها على المكتب بقوه....
جميله: ساعدوني ياناااااااااس ياعاااااااااااالم حد يساعدنيييي
انت لو لمستني هاقتلك ياوليد هاقتلك
وليد: هههههه هههههه هههههه
جاء وليد ليمسكها اغمضت جميله عينيها بخوف واخذت تدعو ربها ان ينجيها....
ولكن توقف فجأه بسبب تلك اليد الغاضبه
يوسف بغضب جحيمي: انت بتعمل ايه ياو***
وليد بخوف: ب با ب باشا ا ان ا ا انا اااا. دي د دي هي اللي جاتلي
جميله بدموع: ي يوسف لا والله
اخذ يوسف يلكمه بقوه وغضب
جميله بخوف: يوسف يوسف اهدى ارجوك هايموت في ايدك
يوسف بغضب: مراتي لا مراتي لا يازباله مراتي لاااااااء اخذ يوسف يلكمه حتى خارت قواه تركه يوسف يقع ارضآ ثم بثق عليه المحك يازباله تقرب منها هانهيك فاااهم اتفوا
ذهبت جميله اليه: يوسف والله العظيم كنت جايه اقوله يبعد عني والله ده اللي كنت جايه علشانه والله العظيم كلامه كدب اقسم بالله انا طاهره ماحدش لمسني والله والله مابكدب صدقني ارجووك.........
يوسف: هوشششششششش انتي بتعملي ايه ياعبيطه للدرجه دي فكرتي حبي ليكي ضعيف ا انا عارف اني اتغابيت وصدقته مره بس والله ندمان انا اسف ياقلبي اسف سامحيني ارجوكي انا اسف اني صدقت حيوان ذي ده سامحيني ياجميله....
جميله بدموع ضمته : مسمحاك يايوسف مسمحاك.ياحبيبي مسمحاك يااغلى ماليا مسمحاك ياسندي وقوتي مسمحاك يلا نمشي من المكان المقرف ده علشان خلاص هارجع على الواد المعفن الجلف ده وهو أصلامعفن ......
يوسف: هههههه هههههه ايه جلف دي ياجميله
جميله: ماعرفش ياخويا بس لمحت واحده بتردح لجوزها بيها عجبتني هههههه
يوسف: هههههه هههههه هههههه يخربيتك هاتموتيني من جنانك يلا بينا علشان عاوز اقولك حاجه سر
جميله: حاجة ايه ياواد
قال لها يوسف بعض الكلمات في اذنها جعلتها تحمر خجلآ....
جميله: اعااااااااااااا دا عند امك هش ياض.....
يوسف:هههههه انتي مراتي يااهبل خلق الله
جميله: يلااا نمشييي
يوسف: هههههه هههههه حاضر يلا
♡♕♕♕♕♕♕♡♡♡♡♡♡♡♡
علي: الووو انتي فين ياحجه
ورد: روحت المستشفى طلبوني ضروري عندي عمليه...
علي: طيب انا هاجي علشان اخدك نرجع سوى
ورد: خلاص ماشي
دقايق ووصل علي اليها.وجدها تجلس بالخارج حزينه.....
علي: ايه ده خلصتي بسرعه كده
نظرت ورد اليه بحزن
علي: مالك يابنتي في ايه
ورد: المريض محتاج دم وفصيلة دمه نادره ومش موجوده هنا دلوقتي وان مالقناش الدم بسرعه احتمال يموت............
علي: هو فصيلة دمه نوعه ايه
ورد: oسلبي
علي: هههههه هههههه هههههه
ورد: في ايه مالك
علي: اصل انا oسلبي هههههه
ورد: بجد طب تعال بسرعه
علي: ماشي يلا
دقائق مرت وانتهى علي من تبرعه بالدم
علي: ها خلصت كده هستناكي بره
ورد: ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابداً روح انت علشان تعبان وانا لما اخلص هارجع
علي: لأ هاستناكي
ورد: علشان خاطري اسمع كلامي
علي: خلاص هابعتلك عربيه بالسواق يستناكي ماشي
ورد: حاضر
#يتبع.....
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
علي: في ايه مالك
ورد:........
علي: يابت في ايه ماتردي عليا مالك
ورد ببكاء وحزن: علي علي علي
علي: ورد ماتخوفنيش عليكي
ورد بدموع: ع عن عندد سرطان في في الدم.....
البارت 100من رواية #عشقتها_رغم_صمتها
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡
اللهم صلِّ وسلم وبارك على سيدنا محمد 🌺
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡
وصل يوسف وجميله للمنزل
جميله: ياااااااااه هاموت نوم
يوسف: يلا بينا ننام
جميله: بينا فين لامؤخذه
يوسف: ننام يابنتي
جميله: شاكه فيك ياض هش من هنا
يوسف: ههههههههه اخص عليكي طب دا انا طيوب خالص
جميله: اه دا عند ام لطفي اللي بتقيد وتطفي....
يوسف: يعني ايه مين ام لطفي دي يابت......
جميله: بتهزررررر مش عارف ام لطفي بجد.......
يوسف: لا والله انتي تعرفيها
جميله: لا ولا اسمع عنها
يوسف: ايه ده اومال لسه قايله اسمها اهو.....
جميله: لا دا مثل اهبل مالوش اي تلاتين لازمه عادي يعني......
يوسف وهو يخلع حذائه بغيظ: والله طيب تعالي انا اضربلك مثل فوق راسك........
جميله وهي تركض: اهدى اهدى بهزر يارمضان ايه مابتهزرش
يوسف: لا بهزر ياقلبي خدي
#ركضت ورد بصراخ للهروب من قذيفة تلك القنبله الحذائيه...
جميله: اعاااااااااااااااا
يوسف وهو يخلع الحذاء الاخر: ولسه ياروحي ثواني
جميله: يوسف يوسف يوسففففف اهدى ياابن المجانين....
يوسف: لا لا ولا
جميله: اعاااااااااااااااا يوسف يوسف خد فى بالك ان الضرب ذي الفش في الطرب....
يوسف: يعنى ايه
جميله: ماعرفش بس لقطها من فيلم علي بابا.....
يوسف: الصبر يارب الصبر يارب معفنه معفنه دا انا هاعيد ضبطك تاني. تعالي...
جميله: اعاااااااااااااااا الحقونيييي
#الا ان تحرك يوسف حتى تعلقت قدمه بفرش البيت فوقع على ظهره
يوسف: ااااه
جميله بخوف ركضت اليه : يوسف يوسف انت بخير ياحبيبي
يوسف: ايه بتقولي ايه
لاحظت جميله ماتفوهت به......
جميله: ا ا. ا. اااانت بخير يايوسف...
يوسف: لا لا كانت مكان يوسف
جميله: لا هي يوسف بس انت سمعت غلط
يوسف: جميله علشان خاطري قوليها ارجوكي نفسي اسمعها....
جميله: يوسف انت مش تعبان وعاوز تنام
يوسف: جميله انا اسف
جميله: على ايه....
يوسف: اسف اني شكيت فيكي اسف اني للحظه صدقت كلام رجل زباله ضدك اسف اني سمحتله يدخل بينا اسف لو كنت سمعتك كلمه جرحتك حتى لو بالغلط اسف اني خليتك تتصدمي فيا اسف اني كنت سبب زعلك في يوم اسف اني كنت السبب فى ان دموعك تنزل بسببي اسف اسف اسف اسف سامحيني يااغلى ماليا سامحيني ياعيوني سامحيني ياحياتي كلها سامحيني ياجميله ارجوكي....
جميله:............
يوسف: ساكته ليه ياجميله سكوتك بيخوفني ارجوكي قولي حاجه....
جميله بدموع: م مم مش عارفه اقول ايه
يوسف: قولي اي حاجه المهم ماتسكوتيش
جميله: ا اا انا انا بحبك اوي يايوسف بحبك دي بسيطه توصف اللي جوايا ليك بحب اهتمامك بيا بحب خوفك عليا بحب غيرتك وبحب عصبيتك بحب طفولتك اللي بتظهر معايا بحبك يايوسف بحب كل تفصيله فيك مسمحاك مسمحاك والله
#ضمها يوسف اليه بقوه وهو يبتسم بفرحه ويحمد ربه....
يوسف بغمزه: طيب ايه
جميله برفعة حاجب: ايييه
يوسف: هو ايه اللي ايه يابهيمه انتي....
جميله: اتلم ياض
يوسف: يابقره انتي يعني اعترفت بحبي وانتي كمان طلعتي بتموتي فيا طب مايلا بقى.....
جميله: اعاااااااااااااااا غور ياض هاولع فيك لو قربت مني.....
يوسف: ههههههههه ههههههههه اهدي يابيضه
جميله: برضو لأ
يوسف: ماتخافيش ياقلبي مش هاقرب منك غير لما تثقي فيا عمري مااضرك ياعيوني. هانبقى ذي الاخوات لحد ماتثقي فيا..
جميله: ربنا يخليك ليا ياقلبي وميحرمنيش منگ ابدا........
يوسف: طب يلا نطلع نتخمد ذي الاخوات ياختي
جميله: ههههههههه يلا
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
وصلت ورد اخيرآ للمنزل وتلتزم بالصمت........
علي: اخيرآ وصلتي ايه يابنتي اخرك لدلوقتي تعرفي انك قلقتيني وكمان قافله تليفونك بجد خوفتيني......
ورد:.........
علي: ورد
ورد:...........
علي: ورد مالك ماتخوفنيش في ايه...
ورد:.........
علي: ورد ردي عليا يابنتي مالك ورد ياقلبي ورد ورد انتي يابت...
ورد: ها
علي: ها ايه مالك يابنتي بقالي ساعه بتكلم.......
ورد: علي ع عل علي
علي: نعم ياقلب علي
ورد: اا انا بحبك والله خليك جنبي..
علي: جنبك دايما ياروحي بس في ايه مالك حاسك مش مظبوطه في ايه المريض اللي كان محتاج دم حصله حاجه........
ورد: ع عل علي ف في حاجه عا عاوزه اقولك عن ع عنها...
علي: قولي ياقلبي انا سامعك....
ورد: المفروض بعد ماناخد اي دم من متبرع بنحلله الاول
علي: تمام في ايه بقى
ورد: ع علي ل لما حللنا د دمك ط ط طلع عندك سرطان في الدم....
صمت علي بصدمه كبيره اوقفت لسانه عن النطق
ورد: علي
علي:.......
ورد بدموع: علي رد عليا ارجوك
علي:.........
ورد: علي ارجوك رد عليا ارجوووووك علي علي رد عليا
علي: نعم ياقلبي
ورد: انت بخير ياعلي
علي: الحمدلله على كل شيء الحمدلله الحمدلله
ورد: ماتقلقش هاتبقى بخير ياعلي هاتبقى بخير الحمدلله قدرنا نكتشفه في مراحله الاولى يعني قبل ماينتشر هانقدر نقضى عليه بجلسات الكيماوي ....
علي: ماشي ياقلبي مش قلقان ولا حاجه خير ان شاء الله خير ولن يصيبنا الا ماكتبه الله لنا ....
ورد: خير بأذن الله هاتعرف العيله ياعلي
علي: لا بلاش عشان مايشلوش همي دلوقتي كفاية اننا ماصدقنا عقدة زينه تتفك ووافقت تدي فرصه تانيه لنفسها تفرح وتفرح قلبها دي زينه ياوردتي.........
ورد: خلاص دلوقتي بس بكره انا وانت هانروح المستشفى هانعمل شوية فحوصات وبعدين نبداء بجلسات الكيماوي علي طول......
علي: خلاص ماشي بس سؤال شعري هايقع
ورد: اه للاسف بس ان شاء الله هايطلع تاني ماتزعلش
علي: ههههههههه لا انا عادي حتى من زمان كان نفسي احلق وابقى قروعه واهو جت من عند ربنا انا بس علشان العيله متلاحظش .........
ورد: معقوله ياعلي معقوله
علي: هو ايه اللي معقوله
ورد: معقوله بجد هدؤك ده وابتسامتك لو حد مكانك كان زمانه بيعيط بدل الدموع دم.......
علي: ههههههههه ليه يعني وبعدين مهما نعيش في النهاية هانموت... وبعدين ياقلبي ايوب عليه السلام اصيب بأخطر مرض في التاريخ ورغم صبره اللي طال لاعوام ويوم مادعى ربه قال يارب لقد مسني الضر........
ورد: هاتعيش علشاني ونتجوز وعلشان نعيش مع بعض.....
علي: ورد لو حابه تقطعي علاقتك بيا وتبعدي مش هازعل والله انتي حقك تفرحي
ورد: انت عبيط مستحيل مستحيل ابعد علي انا لو مش ليك مش هابقى لغيرك مستحيل مستحيل ياعلي فاهم واياك المحك تنطق كلمة ابعدي دي فاهم انت ليا وانا ليك......
علي: حاضر ياستي يلا بقى اطلعي ارتاحي دلوقتي وعلشان انا كمان عاوز انام يانيله......
ورد: حاضر
♡♕♕♕♕♕♕♕♕♕♡
ادت زينه فرضها وقرءات وردها وذهبت للنوم دقائق واعلن هاتفها عن متصل....
زينه: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ياسين: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
زينه: مين
ياسين: نعم ياروح امك
زينه: ههههههههه اهدى اهدى
ياسين: يابارده يامستفزه تك نيله وانتي نسخه من اخوكي البارد.....
زينه: هاقوله..
ياسين: هع ولا يهمني يابت
زينه: هاتندم
ياسين: بس ياماما اتوكسي انتي وهو
زينه: يونس تعالي ياسين عاوز يقولك حاجه...
ياسين: ايه مين فين يخربيتك لا لا انا مش هنا
زينه: ههههههههه ههههههههه مالك يابيضه دا انا بهزر
ياسين: عبو شكلك ياشيخه غوري يابت
زينه: طب كنت عاوز ايه يامنيل
ياسين: مافيش حبيت اكلمك واقولك تصبحي على خير.....
زينه بأبتسامه: ماشي وانت من اهل الخير والسعادة يارب.....
مجمع الروايات الكامله من هنا
إللي عاوز يوصله اشعار بتكملة الروايه يعمل إنضمام من هنا