رواية أحببت مصارع الفصل الخامس والسادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم يوستينا سامي
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
رواية أحببت مصارع البارت الخامس والسادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم يوستينا سامي
![]() |
رواية أحببت مصارع الفصل الخامس والسادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم يوستينا سامي
احببت_مصارع
(5)
وفعلا نور جريت علي اوضتها بس فاجأه سمعوا صوت صريخ جامد فكلهم جريوا علي أوضة البنات
بس مفاااجاه
هنا واقفة علي الكرسي ونور كمان جمبهااا
فهد بخضة : ايه ده في ايه
هنا بعياط: فار هاااا
ابراهيم: طب اهدوا طيب يا بنات تعالوا احسن تقعوا
نور بخوف :انا مش خايفة علفكرة دي هنااا
عمر :احنا هنمثل ما انتي عندك فوبيا منهم تعالي هاتي ايديك وانزلوا يلااااا
نور: انت عبيط انا مش بخاف منهم وفعلا قاومت خوفها ونزلت من علي الكرسي وراحت لباباها
هنا بعياط: انا مستحيل انام في الاوضة غير لما يمووت
عادل اخدها في حضنه :تعالي طيب بس
ادهم بحنية : خلاص بطلي عياط ولله ليموت يا ستي النهاردة
يوسف: اه يا هنا ولله ليموت يا ستي بس بطلي عيااط ادهم روح البلكونة وفهد اوضتنا وعمر اوضته علشان نعرف نتمكن منه وانا ونور هنا في الاوضة وعمو واونكل في الصالة علشان لو حصل حاجة وخرج من هنااا
نور بتوتر :لا طبعا
يوسف ببرود :انا اسف معرفش انك بتخافي لو خايفة زي هنا خلاص استني لما نموته
نور بحدة :قولتلك مبخفش
ابراهيم: طب يلا احسن يستخبي ومنعرفش نلاقيه
يوسف بستفزاز :ازاي لو هرب من كله مش هيهرب من نور
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
هنا :لا بس نور ...
نور بعند : وانا موافقة يلااااا
وفعلا كل واحد راح أوضة ويوسف ونور مع بعض وإبراهيم وعادل كانوا عارفين أن دي رخامة بس واثقين أن يوسف هيعلمها الادب
يوسف عمال يشيل في كل حتة في الاوضة وحاسس بتوتر نور ونفسهاااا : ايه خايفة
نور بتوتر ...لا ..لا
يوسف ضحك :واضح اوي ..اهوو
نور: اعاااااااا وفعلا يوسف موته واتفاجاه لما لقه نور مسكت في ضهره وبتنهج جامد
يوسف: مات اهوو بصي
نور خافت خبت وشها في كتف يوسف : شكله بشع بشع بجد
يوسف: اومال عاملة فيها عبدو موته ليه طلاما بتخافي
نور بهدوء عكس العادة :مش بخاف عندي فوبيا غصب عني
وبعدها كلهم دخلوا ونضفوا مكان الفار واتعشوا وناامووو بس هناك عيووون لا تستطيع النوم !😂
_______________________&&
فهد معرفش ينام فخرج من الوصول البلكونة
فهد: الوو نمتي
البنت لاا صاحية
وفاجاه جيه يوسف
يوسف : فهد ..انت صاحي
فهد بصوت واطي :طب سلام بأي
يوسف :مالك كنت بتكلم مين
فهد :ولا حد
يوسف غمزله: ده جو يلاا
فهد :لا يا يوسف مخك راح لبعيد اوي
يوسف :مالك يا فهد مضايق ليه كدة من ساعة ماجينا
فهد: ده حقيقي مضايق ..اه مضايق
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف: طب من ايه يا بني اتكلم... انا سامع
فهد بحدة : من ابويا الي بيعتبرني لحد دلوقتي عيل ومش مقنع اني كبرت بقي من حقي أخطط حياتي زي ما احب
يوسف : ياااه ده الي مضايقك طب ما كلنا جينا معاك مش لوحدك يعني
فهد : عارف يا يوسف لو كان جايبني هنا فعلا علشان يعرفني علي نور أو حتي اشوفها تنفعني ولا لاء ...كنت هقول بيحبني وخائف عليااا لكن يلعب بيا ويفهمني أنه جايبني هنا ليااا ويطلع كان عاملني طعم ليك لاااااا.. انا مش اقل منك علشان يعملك انت اعتبار وانا لااااء ....انا هرجع مصر بكرة
وسأبه ودخل اوضته
يوسف في سره: ياه يا فهد طلعت مضايق مني انااا وبصراحة ليك حق ..ربنا يسامحك يا عمي هتكون السبب في عداوتنا بس لا انا مش هسمح بكدة
احم احم
يوسف: هنا ايه صاحية يعني
هنا: انا اسفة لو ضايقتك بس كنت عايزة اطلب منك طلب ممكن
يوسف :اه طبعا اومري
هنا : ممكن لما تروح بكرة مع نور تخد بالك احسن ولد يضربها أو يعمل اي حاجة..انا مش عارفة ليه قولتلك كدة ..بس هو هيخاف منك علشان انا عرفت انك ظابط .علفكرة نور متعرفش
يوسف' اممم طب هو ممكن يعمل كدة ليه
هنا بتوتر :اصل ...اصل
يوسف: قولي يا هنا سرك في بير
هنا: بصراحة كدة نور ضربته قدام النادي كله ورفعوا قضية ونور كانت هتتحبس فيها وحوار كبير اووي
وكان شرطه أنه يضرب نور في النادي علشان شكله
يوسف بغل: طب وتروح ليه بقي هناك
هنا :علشان المسابقة والتدريب
يوسف :غبية اوي اختك دي
هنا: بصراحة انا قولت اقولك خوفت عليها وعلي عمر
حتي شمس صاحبتها مختفية معرفش ليه
يوسف: متخفيش يا هنا طول ما انا موجود
هنا بابتسامة رقيقة: طب تصبح علي خير
_______________________________
تاني يوم الصبح
في اوضه الشباب فهد ويوسف في اوضه
وابراهيم و ادهم في اوضه
فهد :صباح الخير
يوسف وهو علي السرير :صباح الفل...مبوز ليه
فهد ضحك :انا اسف يا يوسف
يوسف ا:سف انا مش سامع ولا فاكر حاجة شكلك كنت مضايق بس وقولت كلمتين عباط عادي بتحصل يا شبح
فهد: بصراحة اه مضايق ومخنوق وعايز اكل البت الي برا دي
يوسف: لا دي سبهالي بقي ده انا هربيهااااااا
فهد :ياريت بقي ...بس في حاجة اهم بصراحة
يوسف: ايه في ايه قوووول
فهد :لا مش دلوقتي يلا قوم اجهز يلا قوووم
وفعلا خرج فهد بعد ما جهز بس بقه نور علي آخرها
نور بعصبية :انت يا ابني فين الزفت الي معاك انا ورايا تدريب
فهد ............
نور بعصبية أكبر: هو انا مش بكلمك.
فهد بحدة :وانا ليا اسم لو ندهتي بيه هرد غير كدة ولا هعبرك
نور :انت بارد .....
عادل جيه وشافها نووور: ازاي تقولي كدة
نور :يا بابا غلط فيااا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
فهد :انت كمان كدابة ده انا قاعد لقيتها جاية تقول شكل للبيع
عادل :اعتذري يا نور
نور: بابا انا....
عادل بحدة :بسرعة
نوربغصب وكسرة :انا اسفة
خرج يوسف من اوضه وهو عارف أنه ماخرهاا
يوسف ببرود :صباح الفل يا جماعة
نور بحدة:. يلا معندناش وقت يلااا
يوسف: بس انا متعودتش انزل منغير فطار
نور بعصبية: انا هعزمك في النادي يلا بقي
يوسف: طب فين عمر
نور: لا هيجي ورانا يلااااا يا يوسف بلييز
يوسف بفرحة :يلاا بينا
فهد:: وانا كمان نازل سلااام
________________________________&&
في بيت فهد فضل يخبط لحد ما البنت امبارح فتحتله
فهد: ايه نايمة
البنت :لا صاحية .عايز ايه
فهد بضحك :انت خايفة مني ولا ايه ..انا جايبلك اكل وماية
البنت: طب ادخل بس سيب الباب مفتوح
فهد :ماشي يا ستي حاضر
وفعلا دخل
فهد :انا جايبلك حمام ومحشي ومدلعك
البنت :انا مش جعانة خالص ..
فهد بضحك: لا مهو واضح فعلا...بقول ايه انت عرفتي اسمي ..انت بقي اسمك ايه
البنت بتوتر :اسمي ....
فهد بضحك: ايه نسيتي اسمك ولا ايه
البنت خافت تقول اسمها : اسمي ....ج..جميلة
فهد: لا ولله فعلا اسم علي مسمي يا جميلة
البنت :شكرا ممكن بقي تمشي ..
فهد :اوبا انا بطرد عادي... خالص اممم ماشي يا جميلة
بس هبقي اجي تاني اطمن عليكي اوعي تفتحي لحد أو تنزلي من هنا ولو عوزتي اي حاجة كلميني
البنت: حاضر....وفعلا مشي فهد وهو حاسس أنه سايب قلبه فووق وحاسس بحاجة غريبة بس بيقول لنفسه أنها بس صعبانة عليه مش اكتر
________________________________
في النادي
يوسف: ادينا وصلنا قبل الميعاد اهدي بقي
نور اصلك مش عارف المدرب بتاعي صعب ....
وفااااجاه 😳😳😲
#احببت_مصارع
(6)
نور :اصلك مش فاهم المدرب بتاعي صعب ازااي
يوسف: اكيد مافي ناس محتاجة تربية
نور بحدة :تقصد ايه تقصد أن انا قليلة الادب ومش متربية
يوسف ببرود :أو يمكن اقصد أن اهلك ربوكي بس انت مطمرش فيكي التربية
نور: بقي انا مطمرش فيا يا بواقي رجالة جمعوها وبقت راجل يا بارد
يوسف مسك ايديها: برضووو انت مش بتحرمي يا بت هضربك ولله
نور :اوعي ايديك دي بدل ما ازعلك عليها وسابته ومشيت شوية بس حصلت مشكلة ....نور خبطت في واحد
نور بعصبية: مش تح...... انت
سامر: ايه الي جابك النادي تاني مش ابويا حظرك انك لو جيتي هنا تاني هقطع رجلك يا حلوة
نور: بقولك ايه احترم نفسك واظبط كدة بدل ماتزعل تاني
سامر بعصبية ؛مين ده الي يزعل ولسه هيرفع أيده
بس حد مسك أيده ..
سامر بعصبية :اوعي كدة ... انت مين
يوسف: انت الي مين وازاي تتجرأ وترفع ايديك وتفكر انك تمد ايديك عليهااا
سامر :مالكش فيه ..برا عنك واتفضل بقي من هناا ..ده حساب بنصفيه
يوسف: نور تعالي هنااا
وفعلا نور سمعت كلامه وراحت جمبه.. يوسف كان من جواه مندهش من طاعتها افتكر انها ممكن ترفض علشان تضايقه
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف: بص بقي البنت دي ملكش دعوة بيها نهائي فاهم ولا لااااء
سامر بيبص لنور بتحدي :ايه يا نور للدرجة دي خايفة مني فرايحة تجيبي بودي جارد
يوسف :انا مش بودي زفت انا الرائد يوسف المنشاوي
نور وسامر 😲😳😳
سامر :انت ظابط ...وانا ايه ياكدلي
يوسف طلع البطاقة بتاعته وورهالووووو
هاااا اتاكدت يا استاذ اتفضل بقي امشي من هناا ويكون في علمك نور هتيجي هنا النادي براحتها ومش انت الي هتمنعهااا
سامر بعصبية :لاااا ده كان شرط علشان أتنازل ومحبسهاااش انها متجيش النادي تاني
يوسف؛ لا وانا بقولك اهووو المحضر بله واشرب مايته انت مش صاحب النادي يلااا ..نور تيجي براحتهااا وإحسنلك ابعد عن الشر يا ابني ..يلا يا نوور ومسك ايديها ومشي ودخلوا التدريب ونور جواها مليون سؤال وسؤال
_____________________________
في بلكونة
ادهم :ههههه طلع دمك خفيف اوي يا هنا مش شبه اختك خالص
هنا :ولله ابدا دي نور عسسل
ادهم لاحظ أن عمر مارحش النادي وقاعد سرحان
مع نفسه ومع موبيله؛ هو مالوا عمر مش مظبوط كدة
هنا ؛بيحب يا سيدي
ادهم اول ماسمع الكلمة دي حس أن قلبه دق: وبرضوا ايه الي مخليه مسهم كدة
هنا :بص معرفش بس هو مش عارف هي بتحبه ولا لاء
ادهم :وده كلام ازاي يعني. ..تعالي نروح نشوفه
هنا ؛اوك يلااااا
ادهم: عموري مالك يا عم مضايق ليه كدة
عمر :لا ابدا مافيش حاجة
ادهم :يا ولد كلام يعني قديم اوي من ايام الابيض واسود ..اخلص مالك
عمر: مضايق ومش عارف احكي يا ادهم ولله بعد اذنكوا
هنا: مش قولتلك
ادهم :اممم طب تعالي يا صغير انت واحكيلي ايه الموضوع من أوله وآخره
هنا: اولا انا مش صغير ماشي
ادهم :هههه ماشي يا اوزعة حلو كدة
هنا؛ افففف انا ماشية
ادهم مسكها من ايديها :خلاص بقي حقك عليا يا قمر انت احكي بقي
هنا :كداب بس قشطة اسمع يا سيدي
عمر اتعرف علي بنت في الجامعة الي هي اسمها فريدة ومعاه في نفس السنة بس بقي أعجب بيها اووي وهو كان فاكر انها كمان معجبة بيه لحد امبارح
ادهم: ايه الي حصل امبارح
هنا بغضب طفالي: مش انا بحكي بتقاطعني ليه اصبر
ادهم: امم اسف يا فندم اتفضلي
هنا: الي حصل أنه شافها في الجامعة من كام يوم مع شاب ولما سألها قالت زميل وامبارح لقاها منزله صور معاه معني كدة انها معاه فهمت بقي علشان كدة هو مكتئب وخصوصا أنه كان واثق انها بتحبه
ادهم: طب هو معلش اي حاجة تضايقها منه مثلا
هنا :لا طبعا معرفش .. أصله كاتوم
ادهم بضحك : بقي كل ده وكتوم
هنا: ايه ده انت فاكر أن هو حكالي كل ده لا طبعا انا بتصنت
ادهم :اه. ..ايه بتتصنتي مش كبرتي يا ماما
هنا :ملكش دعوة بيا يا عم وبعدين طز فيك أنا رايحة اساعد ماما ومشيت
ادهم سرح: عسسل ...احم اجمد كدة يا ادهم دي صغيرة أولي عليك يا بشمهندس دي ١٩ سنة وأنا ٢٨ الفرق كبير اووي فووق كدة اما اروح لعمر
________________________&&
طق طق
عمر بخنقة: ادخل
ادهم :طب ما انا كدة كدة هدخل .ولا عندك اعتراض مثلاااا
عمر ابتسم. اتفضل يا ادهم
ادهم :ماشي يا عم ..مالك بقي ..بص بصراحة أنا عرفت تقريبا ٩٠ في المية من الموضوع من التسجيل المتنقل الي عايش معاكوا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
عمر ضحك؛ هنا بجد فظيعة
ادهم بضحك مع فرحة من قلبه مش فاهم ايه سببهاا: اووي المهم مالك بقي يا عم أو يعني نلخص المسافات .. لما شوفت الصورة بعتلهااا
عمر بوجع: كنت هبعت بس ..مقدرتش يا ادهم
ادهم: حلو اوي ..انت متاكد انك بتحبها يا عمر
عمر: اوي يا ادهم اووي ..انا لسه متخرجتش اه بس انا مش قادر استني لحد متخرج اصلا
ادهم: طب ركز معايا في كام حاجة هنعملها بقي علشان نعرف هي فعلا بتحبك ولا لااااء
عمر: ايه يا ادهم قول
ادهم :اولا تتعامل بتجاهل خالص .. والصورة اعمل نفسك مشفتهاش ولا اقولك اعملها لايك عليها
عمر: انت بتقول ايه بس يا عمر كدة هتروحله
ادهم: افهم يا عمر لو بتحبك مستحيل تسيبك وهي لو عاملة الموضوع ده حجة علشان تخليك تغير هيبان لكن لو لا فعلا. وهي بتحبه تبقي ماهنتش نفسك يا عمر
(تفتكروا كلامه صح ولا غلط 😉)
عمر :ماشي يا ادهم ..بس
ادهم: ايه خايف احسن ماتهتمش
عمر بوجع : اه خايف اكون كنت عايش في الوهم لوحدي
ادهم :لو ليك نصيب هتكون ليك يا عمر وانا معاك ولله
عمر بفرحة: كان نفسي يكون ليا اخ
ادهم: وانا كمااان اووي
عمر: ازاي بقي علي الاقل يوسف وفهد اخواتك
ادهم :يسلام لو يزيدوا واحد وتبقي معاهم
عمر قام حضن ادهم
ادهم :من هنا ورايح انا اخوك الكبير سامع
الباب خبط 👊👊👊
ادهم: ادخل ..
فهد: ايه اتاخرتوا بقالي شوية مستنيكوا برااا
عمر :ومدخلتش ليه تعالي ...
ادهم :يجي فين انا زهقان اوي ماتيجوا نخرج نتفسح برااا كدة ونروش
عمر: ياريت ولله بس يوسف ونور
فهد: انت سبتهم لوحدهم ..تلاقيهم ولعوا في بعض
ادهم: بالعكس بقي اقولكم حاجة بس منغير زعل
انا بحس أن يوسف هو الي بيعرف يشكمها كدة
عمر :عندك حق المهم يلا انا هغير وتنزل نتمشي شوية
_______________________________$$
في النادي ..
المدرب: وحش اوي يا نور ...ايه الي حصلك هااا جاية في الاواخر تخيبي ...ازاي يعني
نور :انا اسفة اوي يا كابتن
المدرب: لا يا نور انت مكنتيش كدة وبقالك يومين مش بتيجي التمرين ليه
نور :اسفة يا كابتن
المدرب: روحي دلوقتي يا نور بس اعملي حسابك لو فضلتي علي الطريقة دي انا هضطر اشيلك من التشكيل
نور بوجع وحزن :اوكي بعد اذنك ..وراحت غيرت هدومها وللاسف يوسف كان بيتدرب بعيد عنها بس سامع كل حاجة وشايف كمان وكانت صعبانة اوي عليه ونفسه ياخدها في حضنه
نور بعد ما غيرت :انا خلصت يلا نمشي
يوسف يلااااا ...احم نور
نور بوجع :نعم
يوسف :هو خايف عليكي. متزعليش
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
نور :وانا من أمتي حد بيخاف علياا.. يلا نروح
يوسف برخامة :بس انا ماليش مزاج ..انا حر
نور بتبصله بدهشة: بس انا عايزة اروح ..لو سمحت
يوسف :لاااا مش قبل مانروح مكان هيعجبك اوي
دائما بروحه لما بجي هنااا...مش انا اسكندراني
نور: بجد
يوسف: يلا بينا ..
وفعلا وداها مكان زي الجيم بس في شقة
نوره: بيتك
يوسف: اممم ولعلمك انت الوحيدة الي تعرفيه
نور :واشمعنا بقي
يوسف :اشمعنا.....علشان انت شبهي اوي يا نور اوووي وكنت عايز اساعدك
نور بصدمة :تساعدني ليه ومن ايه اصلااا
يوسف غير كلامه: اقصد اساعدك تنجحي وتدخلي تلعبي ده أقصده
نور بتحدي: لاااا انت متقصدش كدة ..انت مين هاه مين وعايز مني ايه ...انت فعلا ضابط طب ازاي وجاي عندنا ليه
يوسف :نور انااا ...
نوربعياط: انت... السبب في الي ...انا ...وصلتله
وسابته وطلعت تجري
يوسف واقف مصدوم وحاول يلحقهااا بس معرفش
يوسف في سره: انا السبب في ايه ... ليه يا نور
استوووب ياترااااا ليه يوسف السبب !!؟؟
٧،٨
#احببت_مصارع
(7)
يوسف: نور استني يا نوور
لكن نور مشيت وركبت تاكسي لكن يوسف فضل شوية في الشقة بتاعته
ياترا انا السبب في ايه يا نور ..وليه بتقولي كدة اصلا ..انا تعبت حاسس بذنب من ناحيتك طب ليه
___________________&&
نور في العربية: لو سمحت عايزة اوصل....
السواق: حاضر يا هانم
نور في سرها :اها مالك يا نور ..اول مرة تبقي ضعيفة كدة .اول مرة تتوجعي كدة ..وبدأت نور تعيط جامد
السواق: احنا وصلنا يا بنتي ...انت كويسة
نور وهي بتمسح دموعها : اه الحمدلله ..كويسة ...اوي كمان
ونزلت روحت
________________________$$
في البيت
نور وصلت وكان فهد وادهم وهنا وعمر نازلين
عمر: نور حمدالله.... مالك يا نور انت معيطة
منال بخضة : مالك يا حبيبتي ..ايه حصل
نور: انا كويسة ..كويسة انا بس تعبانة وعايزة ارتاح
ادهم :خلاص لو كويسة يلا ننزل مع بعض احنا رايحين نتفسح يلا تعالي معانا ...صحيح هو فين يوسف
نور: لا مش هينفع اجي معاكوا انا تعبانة ..وبعدين انا هعرف منين يوسف بتاعك ده فين ..وانا مالي وسابتهم ودخلت اوضتها
هنا: لا ده كدة الموضوع في لغز.. .لغز كبير اوي
ادهم بضحك :بس يا عم كرومبو انت .. تلاقيهم شدوا مع بعض كالعادة يلا بينا يا جماعة
فهد :طب روحوا انتوا وانا هحصلكوا يلاا ...
وفعلا نزلوا كلهم إلا فهد ..
_____________&&&
أوضة نور ...طق طق
نور :ادخل
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
فهد بهزار : الحمدلله انك سمحتي اني ادخل
نور بتبصله بقرف : خير يا كابتن عايز اي
فهد بقلق : بصي جائز انا معرفكيش ..لا هو مش جايز ده اكيد انا فعلا معرفكيش
لا وكمان اول لقاء خبطنا في بعض جامد بس بجد انا حابب اوي أننا نبقي صحاب
نور بنفس البصة ؛ ليه بقي إنشاءالله
فهد برجاء : بصي يا نور انا كنت عايز منك خدمة ومافيش حد غيرك هيساعدني بصراحة يعني ..بس في نفس الوقت مش هقولك موضوع مهم كدة واطلب منك أن محدش يعرف وأنه يبقي سر وانا وانت أعداء ولا ايه
نور بتفكير : اممم مصلحة يعني
فهد: لله ينور عليكي ..طلعتي بتفهمي كدة انا اطمنت
نور :ماشي يا فهد تعالي نطلع برا علشان ميصحش تقعد هنا في اوضتي يلا تعالي وفعلا خرجوا للبلكونة
____________&&
في البلكونة
نور: اتفضل يا فهود ارغي
فهدبدهشة : فهود ....
نور :ماتتكلم يا بني هو انا فضيالك مثلا
فهد بعصبية: مابراحة يا حاجة ..انت مالك كدة قالبة وشك علينا ليه
نور :ولااا بقولك ايه متزعقش سامع ولا لاء
فهد: سامع .لولا الحوجة ماكنت بصيت في وشك حتي
نور :علفكرة بقي سمعتك يا ناصح وهفوتهالك بمزاجي ...اخلص بقي عايز مني ايه
فهد: بصي يا نور انا كنت عايز منك ..
يوسف بعصبية دخل البلكونة : اهلا بالهانم الي المفروض انها جاية معايا سابتني مشيت وحتي محترمتش انها مع راجل ولا كأنها كانت مع سوسن
منال دخلت بخضة : اهدي بس يا ابني في ايه مالكوا
نور: استني انت يا ماما اسمع يبني انا وانت منعرفش بعض اصلا علشان تتكلم معايا بالاسلوب ده وياريت تحترم نفسك وتلزم حدودك معايا كويس اووي انت مجرد ضيف يومين وهيمشي من هنا
منال بحدة: نووور بس اسكتي
نور : لا مش هسكت ..بعدين استناك ليه ولا انت فاكر نفسك خطيبي ولا جوزي مثلا
اسمع يا بني انا مستحملاك لانك في بيتنا غير كدة كنت طردتك من هنا من بدري
منال: نووور علي اوضتك بسرعة ....غوري
فعلا راحت نور لاوضتهاااا
منال بحرج: انا اسفة اوي يا ابني حقك عليااااا
يوسف :هي عندها حق انا زودتها لو سمحت يا طنط لما عمي يسال عليا قوليله أنه مشي وهيكلمك
منال بحرج : لا ولله مايحصل ..حقك عليا انا ولله لاخلي ابوها يربيها
يوسف : لا لوسمحتي ياريت محدش يعرف مافيش داعي انا هامشي ارجوكي يا طنط
فهد: استني انا جاي معاااك
________________________________$$$$
علي البحر
ادهم بفرحة : لله قد ايه البحر ده جميل ومريح اوي بجد يا بختك
هنا: ليه بتقول كدة
ادهم: هههه علشان عايشة قدامه ..اعتقد انك مش محتاجة صديق أو أخ هتحتاجي ليه ما هو ونسك وتقدري تحكي ليه كل أسرارك
هنا : ياااه للدرجة دي بتحب البحر يا ادهم
ادهم : مكنتش كدة خالص علفكرة لحد ماجيت هنااا شوفت بيتكوا وقعدت معاكوا. ...اينعم نور لسانها مبرد بس طيبة وانت كمان حبيتك...
هنا بفرحة: ايه
ادهم بتوتر: وحبيت عمر وطنط منال واونكل عادل واتمنيت اني ابقي جزء من الكيان ده اوي
هنا بسعادة : يسلام وليه بقي حبيتناااا
ادهم : حبيت نور لأنها جدعة وشخصيتها قوية برغم اني مش بحب البنات الي كدة ابدا 😂😂 وحبيتك علشان طيبتك و...
هنا بسعادة: وايه ....
.ادهم : هنا انت عارفة انت اصغر مني بقد ايه
هنا بفرحة: واعرف ليه وانا مالي اصلا
ادهم بتوتر : اصل...اصل بعتبرك أختي الصغيرة
هنا ببتسامة بهتانة: وانت كمان ...هو فين عمر
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
ادهم: اهو بيكلم صاحبه ..ايه زهقتي
هنا :لا بردت ما يلا نروووح
ادهم ببتسامة: يلا... بس الوادفهد ماجاش لحد دلوقتي
هنا : بصراحة كدة حاسة أن في مصيبة بين يوسف ونور
ادهم: يا ساتر بس بصراحة أنا كمان حاسس كدة
يلا يا عمر يلا نروووح
عمر : يلا يا جماعة الدنيا سقعت
____________________________&&
نور في اوضتها: ماتردي بقي يا شمس موبايلك بقالو يومين مقفول ليه ياربي علي القلق ده يا ترا ايه حصلك يا شمس
نور فجاه قعدت علي الكرسي وافتكرت حاجة
فلاش باك
نور : انت اسمك ايه ...
اسمي ههههه يوسف المنشاوي ....يوسف المنشاوي ....يوسف المنشاوي ............
نور بدأت تحط ايديها علي ودنها بااااس كفاية باااااااااااس أخرج بقي من دماغي حراااام عليك بقي
_____________&&&&&
في عربية يوسف
فهد : يوسف يا بني مش بكلمك احنا رايحين فين كدة
يوسف سرحان وقف العربية: مش عارف يا فهد بس انا متوتر اووي ....انا مخنووق اوووي يا فهد
فهد :وانا كماان ولله ...طب انت ليه بقي
يوسف بوجع :مش عارف يا فهد ..بس حاسس أن في حاجة غلط
انا حاسس أن نور موجوعة بسببي بس مش عارف ليه
فهد بعدم فهم : نور ...هو انت تعرفها قبل كدة
يوسف بتذكر : لاااا بس حاسس أن هي مخبية حاجة حاسس انها تعرفني و....
فهد :وايه يا يوسف
يوسف بوجع : مش عارف ولله ... طب وانت مالك
فهد : انا.....
يوسف: مالك يا بني
فهد: بص بقي انا في بنت واقعة في مشكلة كبيرة وانا عايز اساعدهاا
يوسف: مالها البنت دي ..وتعريفها منين
فهد :كانت هتنتحر ...انا قررت اني اسافر بكرة القاهرة وهاخدها معايا
يوسف: يا ابني افرد أهلها بلغوا عنهااا ساعتها هتروح في داهية
فهد : ما هو ده الي مخوفني يا يوسف مش عارف اعمل اي
يوسف: يادي المصايب الي احنا فيهاااا
فهد : يوسف انت لازم ترجع معايا علشان نحل المشكلة دي وكمان تشوف موضوع نور ولو حاسس أن هي تعرفك اسالها متهربش كدة
يوسف: عندك حق بس ....
فهد: بس ايه يا يوسف
يوسف: انا مش هينفع ارجع دلوقتي روح انت وانا هاجي بكرة
فهد: متأكد يا يوسف
يوسف: أيوة يا ابني متاكد يلا امشي بقي
وفعلا فهد روح ويوسف كمان روح بيته
________________&&&&&
يوسف في بيته
ياترا وراكي ايه يا نور
نور في اوضتها بتفتكر : انا نفسي ابقي زيك يا ...كابتن هو انت اسمك ايه
يوسف منشاوي ....منشاوي
نور كفاية بقي كفاية ....ومسكت الكوباية وكسرت المراية أخرج من دمااغي ارحمني يا يوسف ارحمني
انا تعبت بقالي ٨ سنين بتعذب بسببك
#احببت_مصارع
(8)
نور في اوضتها بتفتكر : انا نفسي ابقي زيك يا ...كابتن هو انت اسمك ايه
يوسف منشاوي ....منشاوي
نور بخوف : كفاية بقي كفاية ....ومسكت الكوباية وكسرت المراية أخرج من دمااغي ارحمني يا يوسف ارحمني
انا تعبت بقالي ٨ سنين بتعذب بسببك
فاجأه
كلهم سمعوا صوت ازاز بيتكسر جوا الاوضة
فدخلت منال وهنا وعمر وكمان ادهم
منال بخوف وهي بتبص علي الازاز : ايه ده ايه الي عمل كدة بس
ادهم: انت كويسة يا نور فيكي حاجة بصي يا هنا ليكون دخل في رجليها ازاز
هنا: ردي علينا مالك يا نور ايديك كلها دم
نور قاعدة علي الارض كانت بتعيط في صمت ومش بترد علي حد
منال قعدت جمبها: مالك يا حبيبتي فهمني بس
نور اترمت في حضنها وفضلت تعيط جامد وبدأت تتكلم بصوت متقطع يوجع القلب :
مافيش حاجة يا ماما انا بس مخنوقة اوي وكمان تعبانة ..وشمس مش بترد عليا وانا قلقانة اوي عليها
عمر : طب انا ممكن اروح اطمن عليها في البيت
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
هنا: لا طبعا انت مجنون ..أهلها ممكن يقتلوها وخصوصا جوز امها ده
ادهم :طب مش وقتوا الكلام ده تعالوا نخرج ونسيبها ترتاح يلااااا يا عمر
وفعلا عمر وادهم دخلوا البلكونة
________________________________$$
في البلكونة
ادهم: ايه بقي طمني عليك
عمر :وده وقتو يا ادهم انا قلقان علي نور اوي
ادهم: طب ما انا كمان قلقان ومافيش في ايدينا حاجة نعملها وبعدين هي لو في حاجة مديقاها هتقولها لطنط اطمن ...قولي حصل ايه
عمر: بص هقولك يا ادهم ..بس ماتقولش لهنا
ادهم بضحك : حاضر بس اعتقد ان اختك حاطة مكروفونات في البيت.. يا بابا
عمر: هههه طب بص يا سيدي انا مكلمتهاش وعملت لايك علي الصورة هي بعتتلي من شوية وانا مردتش
واتاخرت في الرد عليها
ادهم: طب ولله جدع ياض
عمر :بس وبعد كدة رديت عليها
فلاش باااك
عمر ببرود: الوو
فريدة: الو يا عمر ..ازيك
عمر: كويس. انت اي اخبارك
فريدة: علفكرة انت كنت برن عليك كتير وانت مردتش
عمر: ايه ده بجد سوري معلش بقي اصل عندنا ضيوف ومش مركز خالص
فريدة بغيرة: ولله وياترا الضيوف دول بنات ولا رجالة
عمر بفرحة: اممم ولله بنتين وولد
فريدة :ولله وطبعا انت مشغول مع البنتين مش كدة
سلااام
عمر بفرحة : استني يا مجنونة ...انت غيرانة
فريدة: نعم واغير ليه اصلا ....
وفجاه عمر سمع صوت ..ولد : فريدة يلا اتاخرتا
فريدة بنعومة : أيوة حاضر جاية ...سوري يا عمر مضطرة اقفل بقي باااي
بااااك
عمر بعصبية: مين ده بقي الي معاها ده
ادهم بضحك: ولا يا عمر دي مش بتحبك دي واقعة فيك
عمر :ادهم متعصبنيش بقي لله ..بقولك كانت مع حد مع ولد
ادهم : طب هي عندها اخوات شباب يعني
عمر: اه بتسال ليه .... تفتكر يكون اخوها ..
ادهم : عمر يا حبيبي انت مستني ايه علشان تعترف بحبك ...انت كدة هتضيعها من ايديك يا ابني البت بتحبك اووي كمان
عمر بخوف: لا يا عم ماتقولش كدة بس ...تضيع ايه بعد الشر انا مقدرش اعيش منغيرها ده كنت كل يوم بصحي علي صوتها
ادهم : اوباااا بقي ...خلاص كلم باباك عنها النهاردة وقوله انك عايز تتقدم لواحدة ولو اخدت منه الاوكي روح وتتكلم معاها واعرف منها كل حاجة بس المرة دي مش صديق حبيب يا عمر ولو تمام حط انت بقي حدود ليها للتعامل مع أي حد
عمر: ادهم انا بفكر اكلمها ..واقولها بحبك دلوقتي
ادهم: هههه يا ابني الي خلاك تستني كل ده يخليك تستني لحد ماتفاتح عمو في الموضوع
لازم تبقي راجل ولما تتكلم معاها وتقولها انا بحبك لازم يبقي كلوا شاهد عليك مش تليفوون يا عم
عمر : عندك حق انا داخل اوضتي شوية محتاج اجمع أفكاري سلاموز
ادهم: ربنا معاك يا عم الحبيب ...وفعلا دخل عمر اوضته ..
.ادهم في نفسه: جرا ايه يا عم أخصائي هتفضل كدة لحد امتي ...اومال اعمل ايه اكيد الي انا حاسس بيه ده وهم مش اكتر ......هو انا قاعد هنا ليه اصلا انا لازم اسافر لووفضلت هنا ممكن يحصل حاجة اندم عليها باقي عمري كله
وفجاه فهد جيه 😢
ادهم :فهد تعال عايزك
فهد: مش وقتوا يا آدهم.. هي فين نور كنت عايز اتكلم معاها
ادهم: اسكت مشوفتش الي حصل ...
فهد توتر :ايه الي حصل هي كويسة
ادهم :كويسة ايه بس احنا كنا قاعدين عادي فاجأه سمعنا صوت ازاز بيتكسر دخلنا لاقينا ايديها كلها دم والمراية بتاعها متكسر طة
فهد :بشك ليه ده كله ليييه
فهد في سره: ايه الي يخليها توصل لكدة اصلااااا
ادهم :معرفش يا فهد ولله معرفش ....هو فين يوسف
فهد: يوسف راح مكان تاني.. أصله اتخانق مع نور
فين بابا وعمه
ادهم: لسه تحت ..كويس انهم مش موجودين انا بجد مش مصدق في يومين يحصل كل ده ..اومال لو كملنا اسبوووع
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
فهد :عندك حق احنا لازم نمشي من هنااا احنا من ساعة ما جينا كل واحد عمل مصيبة
ادهم بتوتر : انت بتتكلم عن ايه بالضبط مصيبة ايه ...هو انت كويس ويوسف فين يا فهد
فهد : هاااه مافيش حاجة يا ادهم ..انا هلم هدومي وامشي بليل لازم امشي من هنااااا .
ادهم: لا ......
وفجاه ابراهيم وعادل دخلوااا
ابراهيم بدهشة : ايه واقفين كدة ليه مالكوا
عادل بضحك :هو البيت هادي ليه ...ده فيه اتنين قادرين يولعووه
ابراهيم :هههه عندك حق ولله ...مالك يا فهد يا ابني وشك مخطوف ليه كدة
هنا بتوتر :بابا أخيرا جيت
عادل بخوف :مالك يا هنا في ايه
منال خرجت من اوضه نور بعد ما قفلت النور والباب
اخيرا يا عادل من أمتي وانت بتغيب كدة عن البيت
عادل :ايه يا منال كنا قاعدين برا شوية والموبايل فصل ...في ايه وبعدين ما انا سايب اربع شباب زي الورد
منال بدموع: نور جات من برا حالتها صعبة اوي وانهارت وكسرت ازاز مرايتها ومن كتر العياط نامت و يوسف اتخانق مع نور وساب البيت ومشي
ابراهيم : يا خبر اكيد يوسف قالها حاجة خلاها تنهار كدة ..هو فين يوسف يا فهد
فهد :معرفش يا بابا.. انا كنت معاه بس هو مرديش يقولي وكمل هو بالعربية وانا نزلت
ابراهيم: طب رن عليه ...بسرعة
وفعلا بعد فترة كبيرة موبيل يوسف مقفول
فهد لقه البنت الي في الشقة (جميلة) بترن عليه
ابراهيم : ايه هو
فهد بتوتر: لاا.. لااا ده واحد صاحبي
ابراهيم :ده وقته .وفعلا كنسل عليه لكن رنت تاني وفهد استاذن علشان يرد
فهد بصوت واطي :الووو
البنت: الوو الحقني .........
فهد بخوف :انا حاليا جاااي اهدي بس ...وفعلا اخد المفاتيح وجري منغير ما يقول لحد حاجة
ابراهيم: فهد في ايه مااااك .....يا بني رد
فهد :مافيش. احد صاحبي ...وجري
ابراهيم بخنقة :ايه العيال دي ...رن يا ادهم علي يوسف
عادل بقلق :انا هقوم اشوف نور
منال :لا يا عادل انا ماصدقت انها نامت اصلا
عادل :طب ما انا عايز اطمن عليها يا منال
منال :لما تصحي بقي يا عادل
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
في أوضة نور 🤪🤪
نور بتحلم أو بتفتكر حاجة في حلمها .
نور: لله شمس بصي الولد الي بيلعب ده انا نفسي اسلم عليه
شمس :اثبتي بقي يا نور ..هو انت تعرفيه وبعدين عمو لو جيه وملقكيش هيزعق جامد
نور :هروح يعني هروح ..انا هتسحب وادخل الاوضة دي وبابا مع واحد صاحبه... اوعي بقي بس راقبي الجوووو
وفعلا نور عرفت تهرب من الأمن وعرفت تدخل اوضه يوسف أو أوضة اللبس بتاعته
نور بدهشة : لله دي الاوضة حلوة اووي. ....ايه الصور دي جميلة اووي ..يا بختك
يوسف: احم
نور اتخضت جامد وبعدت عنه اووي واستخبت وراه الكنبة
وخصوصا أن يوسف ضخم اوي عنها ووقتها هي كانت رفيعة اوي وقصيرة ويعني تديها ١٠ سنين
يوسف بمرح: مالك خوفتي ليه كدة ...ده انت حتي جريئة انك تدخلي هنا المفروض متخفيش ولا ايه
نور بخوف وهي وراه الكنبة : انا نفسي ابقي زيك اوي
يوسف: ههه زي ازاي يعني ..وقعد علي الكرسي و بدأ يقلع الكوتشي
نور: انا بتكلم جد انا نفسي ادرب وابقي زيك ..قوية اوي انا بخاف من اي حاجة وكل حاجة عايزة مخفش من كل حاجة كدة ..انا صحابي كلهم بيتريقوا علياااا
يوسف بصلهااا واداها اهتمام: ..انت ...كام سنة
نور : انا ١٧ وانت
يوسف: هههههه ولله ده انا افتكرتك ١٢ سنة ده اخرك يعني انت بجد ١٧وسنة
نور بعصبية طفولية : لوسمحت حضرتك ماتتريقش علياا من فضلك
يوسف قرب منها ........
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
باااك
نور صحيت من النوم مفزوعة ..يوسف.
________________________&&
فهد جري علي البيت الي ماجره للبنت وفتح الباب
فهد: جميلة مالك
البنت: اه رجلي مش قادرة ادوس عليها
فهد :طب ..طب اهدي انا هخدك علي المستشفي تعالي
وفعلا فهد أخدها وركبها العربية وبدأ يسوق وهي عمالة تعيط جامد
فهد بخوف: ارجوكي اهدي متخفيش هتبقي كويسة
البنت :انا خايفة اوي يا فهد
فهد حس بسكينة اتغرزت جوا قلبه ومسك ايديها يطمنها واتكلم بهدوء عكس البركان الي هو فيه أو الخوف الي حسه: متخفيش مش هيحصل حاجة طول ما انا معاكي خليكي واثقة فيا يا جميلة
البنت اكتفت بنظرة عينها وحركت رأسها بمعني اه
وفعلا بعد وقت قليل جدا كانوا قدام المستشفي
فهد شالها ودخلها المستشفي ودخلت أوضة الكشف
الدكتور: اهدي يا ...
فهد: جميلة
الدكتو:ر اهدي يا جميلة كفاية عياط يا بنتي
فهد قرب علي جميلة أخدها في حضنه وفعلا استسلمت ليه
الدكتور: بص يا استاذ فهد احنا لازم نجبس رجليها
البنت بدأت تصرخ بصوت عالي
فهد :اهدي يا جميلة اهدي انا معاكي ولله
البنت: انا خايفة. انا بخاف ولله بخاف
فهد: أخدها في حضنه اكتر كأنه نفسه يدخلها جوه ضلوعه وبدأ يتكلم جمب ودمها بهدوء : اشششش انا اهو جمبك اهدي
وفعلا بدأت تستسلم واعصابها تهدي
فهد: اتفضل يا دكتور
وفعلا الدكتور بدأ يعمل الجبس للبنت وهي ماسكة في أيده جامد لحد ما الدكتور خلص كل حاجة وقالها انها ممنوع تتحرك تماما .
فهد بعد عن جميلة :شكرا يا دكتور تعبنا حضرتك اوي وشكرا انك استحملتنا
الدكتور بمرح: متقولش كدة دي زي بنتي ..خد بالك منها شكلها بتحبك اوي
فهد ابتسم ..بعد اذن حضرتك .وشالها وركبها العربية
________________&&
في العربية
جميلة بدموع : انا اسفة ...تلاقيك بتندم علي اليوم الي شوقتني فيه أو حتي عرفتني .. وبدأت تعيط جامد
فهد بحب :مين قالك كدة بقي انا مش ندمان أو اي حاجة من الهبل ده
البنت: ليه مش زعلان ليييه انت متعرفيش اصلا
فهد قرب منها وابتسم :علشان في حاجات بتحصل صدفة في حياتنا بس بتبقي احلي صدفة مرينا بيهااا
وشكلك انت هتبقي الصدفة دي يا جميلة
جميلة ابتسمت :عارف كلامك بجد بيطمني اوي يا فهد ...بس انا لازم امشي من هنا في اسرع وقت
فهد :متخفيش صدقيني أنا هتصرف وفي اقرب وقت وفعلا واخدها روح البيت
فهد :هااه اعتقد كل حاجة جمبك ..جميلة انا ممكن اقعد برا خالص في الصالة وانت في الاوضة...
جميلة بحدة :فهد ....امشي
فهد بحب: انا ولله خايف عليكي احسن تقعي اووتتزحلقي
جميلة: لا متخفش امشي بقااااا
فهد :حاضر لو تحتاجني اي حاجة كلميني ..اتفقنا
جميلة ببتسامة ساحرة: اتفقناااا
فهد خرج من البيت وحط أيده علي قلبه: يالهووي علي دي ابتسامة يارب صبرني
__________________&&&&&
في أوضة نور
نور صحيت من النور مفزوعة ..بتبص علي موبيلها لقيته بيرن
نور بصدمة شمس ....الووو 😳😳😲😲😲
٩،١٠
#احببت_مصارع
(9)
نور قامت من النوم مفزوعة ..لكن لقت تليفونها بيرن
نور شمس الووو 😲😲😳
ايه ازاي .. ماما الحقيني يا مامااااا
فاجأه كلهم اترعبوا وجريوا علي أوضة نور بس نور كانت خرجت من الاوضة
منال بخضة :مالك يا حبيبتي فيكي ايه بس
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
نوربخوف : شمس يا ماما شمس ..ابوها هيق...... فجاه اغم عليها
عادل :نووووور مالك يا بنتي فووقي
ابراهيم بعصبية : انتوا واقفين ليه بسرعة هاتوا دكتور وفعلا جري عمر وادهم يجيبوا دكتور ..لكن فهد كان لسه ماجاش
وفعلا خدوها علي السرير وحاولوا يفوقوا فيها لكن مافقتش وبعد وقت قليل ادهم وعمر جابوا دكتور
عادل بخوف: طمني ارجوك يا دكتور
الدكتور : واضح أن ضغطها عالي ..هي في اي مشكلة أو حاجة مزعلاها
عادل :ولله يا دكتور منعرفش هي صحيت من النوم وصرخت وفجاه اغم عليها
الدكتور: عموما انا ادتها إبرة مهدئة وإنشاء لله هتبقي كويسة بس ارجوكوا حافظوا علي هدوئها
بعد اذنكوا وفعلا مع خروج الدكتور كان فهد وصل
ادهم بيبص لفهد وهو بيسلم علي الدكتور : مع السلامة يا دكتور
فهد بقلق : دكتور... في ايه يا ابني مين تعب
ادهم بتعب : ادخل يا فهد مش نقصااك ..ادخل نور اغم عليها
فهد بصدمة: لييه... البنت دي اخدت عين ولله .احنا حسدناها
ادهم ضحك: عندك حق وربنااا ..ادخل
فهد دخل الاوضة عند نور لقاها بتحاول تفوق وفعلا فتحت عينيها
عمر بفرحة: نور حبيبتي حمدالله علي السلامة
نور بدموع :شمس ...
عادل :اهدي بقي يا نور اهدي يا حبيبتي
نور بخوف :ح...حاضر بس شمس هتموت يا بابا
فهد :يا ساتر يارب ...طب فهمينا مالهاااا طيب
نور :جوز امها فاكر انها هربت مع عشيقها وبيكلمني فاكر انها عندي هنااا وبيحلف أنه يقتلها
فهد في سره: هما أهل اسكندرية كلهم كدة ...هي شووطة ولا ايه
منال :حسبي لله ونعم الوكيل فيه يارب
عادل: اهدي يا حبيبتي انا هدور عليها قبل مايوصلها ده وعد مني ليكي ولله بس انت اهدي
نور بدأت تهدي في حضن مامتها وبدأت تبص بعنيها عليه بس ملقتوش حست انها مش مطمنة في غيابه بس رفضت الفكرة بسرعة من دماغهااا
ابراهيم: طيب يلا نسببها ترتاح يلا بينا
وفعلا كلهم خرجوا وناموا بس فهد مكنش عارف ينام وفضل يرن علي يوسف بس هو كان قافل موبيله فقرر أنه ينام و فعلا نام من التعب
____________________________
يوسف في شقته
عمال يراجع كل بطولاته وصوره يمكن يكون شافها قبل كدة لحد مامسك صورة ليه في بطولة في اسكندرية مكتوب علي الصورة
(احسن مصارع ..يوسف المنشاوي )وعرف فعلا من تاريخ الصورة انها من ٨ سنين وفي اللحظة دي يوسف افتكر بس للاسف مش كل الحوار .....ياترا ليه !؟؟
يوسف حاطط أيده علي رأسه : ياااه عمري ما كنت أتخيل أن ممكن يرجع بيا الزمن وتكوني انت... هي ...اكيد لاااااا اكيد انا بيتهيالي اكيد انا غلطان
قلبه: ازاي معرفتش انها هي ...نفس العيون
.بس ازاااي البنت دي كانت طفلة ملاك بس نور شخصيتها قوية ....وبعد كدة افتكر كلمة نور
(انت السبب في الي وصلتله )
يوسف حط أيده علي دماغه: بس بقي كفاية انا بجد مش مصدق الي بيحصلي ده ...انا ليه بيحصلي كدة معقول تبقي نور يارب قويني وساعدني اصلح الي حصل غصب عني
__________________________&&&&&.
نور في اوضته مع هنا
نور : ياترا افتكرتني يا يوسف ولا من كترهم نسيتني .
وغمضت عينيها وراحت في النوم من كتر التعب والتفكير
__________________________________&&
تاني يوم الصبح
.في بيت عادل صحيوا كلهم علي صوت حد بيخبط بطريقة همجية وفعلا كلهم خرجوا من غرفهم مفزوعين
نور: بتعب ايه ده مين ده
هنا بخوف: ربنا يستر بجد انا خايفة اوي
ادهم: اهدوا يا جماعة انا هفتح الباب
ابراهيم مسك ايد ادهم : لا يا ادهم ميصحش عمك عادل هو الي يفتح ده بيته واحنا ضيوف هنا
عادل : يا ساتر استر استني يا ابني انا الي هفتح
فهد بيحاول يفتح عينيه :معقول في حد غبي كدة
عادل :استنوا هشوف اهووو
وفعلا فتح الباب
عادل بحدة :انت بتعمل ايه هنا وازاي تخبط كدة ومين البلطجية دوول
عدلي: انا جاي اخد بتي يا عادل ومنغير مشاكل
نور: شمس انتوا لقيتوها
عدلي :ياااه وفكراني هصدج حديتك ده يا بت انت
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
نور :وانا هكدب ليه انا فعلا معرفش فين شمس
عدلي: طب ايه جولك بجي انك هتيجي معاي لحد ما بتي تعاود لدارها
عادل :ابعد ايديك دي عنها يا عدلي نور فعلا متعرفش فين شمس
عدلي: لا تعرف كويس ...وبدا عدلي يشد نور ورجالة عدلي يمسكوا في عمر وفهد وادهم وحصلت خناقة جامدة بس برضوا عدلي عرف يشد نور للباب وكان بيهددهم بسكينة ونور فعلا مكنتش قادرة تقاومه حست انها نسيت كل تدريبها ومبقتش عارفة ولا قادرة تدافع عن نفسهااا
بس فاجأه يوسف دخل ومسك ايد عادلي وضربه جامد واخد نور منه
عدلي :انت بتمد يدك عليا يا ابن .....
يوسف طلع المسدس بتاعه ووجه في وش عادلي : خد البلطجية دول واطلع براااا ...وقبل ما تدخل تتهجم علي الناس اعرف الاول انت في بيت مين .....براااا والا ورحمة امي هحبسك غووور من هناااا وخد رجالتك الكسر دول معاااك
ادهم وهو بيضرب راجل من رجالته: ايه تحب ننزلهم علي تحت ..معتقدش أنهم هيقدروا ينزلوا لوحدهم
عدلي :ماشي بس لعلمك مش هسكت ....ورايا يا بهايم
يوسف مسكه من جلابيته: فكر انك تيجي هنا تاني او تتعرض لنور أو حد من أهل البيت سامعتها وديني لقتلك وسابه وجري علي نور بخوف :نور انت كويسة صح
نور مردتش عليه بس مسكت في أيده جامد
يوسف مسك ايديها: متخفيش ..متخفيش يا نور خلاص مشيوااا
منال جريت عليها واخدتها في حضنها
ابراهيم: يا ساتر يارب ايه الي بيحصل ده
عادل: ربنا يخليكوا فعلا رجالة مش عارف يا يوسف منغيرك كان ممكن يحصل ايه
يوسف: انا معملتش حاجة يا عمي
ادهم: فعلا دي حقيقة احنا كنا بنضرب في الرجالة بتوعه وهو اخذنا علي غفلة فقط لا غير
عادل ضحك : كتر خيرك كلكوا رجالة بجد بمعني الكلمة ربنا يحميكوا
فهد: يوسف تعالي عايزك
يوسف كان خايف علي نور وكان سرحان في عينيها وهي كمان سرحانة في عينه
فهد: يا يوسف
يوسف بسرحان : ايه يا فهد ..عايز حاجة
فهد: تعال يا يوسف
ودخلوا البلكونة
________&__________&__________&
عادل ؛نور انت كويسة صح
نور: اه يا بابا الحمدلله
هنا :بس ازاي يا نور معرفتيش حتي تدافعي عن نفسك
عمر: ايوه صح انت ليه مضربتوش ليه يا نور
منال: يا ولاد اكيد كانت تعبانة ده كفاية ايديها المتعورة دي
نور؛ انا محتاجة اقف في البلكونة شوية اشم هوااا
منال: ماشي يا حبيبتي وانا هحضر الفطار
________________________________$$
في البلكونة
يوسف: خلاص بكرة نسافر وهاتها وانا كلمت ضابط وهيعدينا ربنا يستر والموضوع يعدي عادي بس بقولك ايه يا فهد
هي البنت دي اسمها ايه ....شمس
فهد بتسرع: لا لااا دي جميلة
يوسفبشك : متاكد
فهد: وهي هتكدب عليا ليه يا يوسف
يوسف: انا مقلتش كدة يا ابني بس صدفة غريبة شوية......نور
نور: اسفة لو قطعت كلامكوا
يوسف ببتسامة: لا ابدا تعالي اقعدي ارتاحي
فهد :طب تحبي اسيبكوا واطلع
يوسف: ياريت يا فهد تسيبنا لوحدنا شوية
وفعلا خرج فهد من البلكونة
نور بترفع عينيها بكسره :شكرا
يوسف بضحك: متعودتش اسمع منك شكر يا نور
نور :يمكن علشان متستهلش يا يوسف
ضحك يوسف جامد : سبحانك يارب غايب يوم واحد وبرغم ذلك وحشتني قلة ادبك
نور بتسرع :اهو انت الي قليل الادب
يوسف: خلاص اهدي ..انت مال ايديك ملفوفة ليه
نور: اتعورت امبارح
يوسف بخوف :من ايه.. ومسك ايديها
نور شدت ايديها وقالت بحدة: اوعي تلمسني تاني ..اوعي
يوسف ببتسامة وربع أيده :ده بجد برغم انك كنت في حضني من شوية وانت الي مسكتي ايدي
نور بحرج: لا محصلش ..انا غلطانة أن جاية اقف مع واحد زيك ..زبالة
يوسف مسك ايديها جامد وشدها ليه ووطي رأسه لمستواها وقالها بمنتهي الوجع : ....انا اسف يا نور ...سامحيني
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
نور بتريقة: انت افتكرتني ..مش كدة
يوسف بوجع :نور ولله انا كنت مش في وعي ..انا بضرب نفسي بالجزمة بسبب الي عملته معاكي
بس انا مش مصدق أن الطفلة دي كانت انت
نور بوجع وكسرة: كنت انا يا يوسف أيوة انا ..انا البنت الي عندها ١٧ سنة شافت لاعب مصارعة حبت انها تبقي شبه مش اكتر ....طفلة كل تصرفاتها كانت طفولية بس ملقتش قدامها غير حيوان ..زيك ....انا عمري ماهسمحك سامع
وخرجت برا البلكونة
يوسف بوجع: لا يا نور هتسامحيني انا واثق ...انا هعمل كل حاجة علشان سامحيني يا نور وانا وانت والزمن طويل
--------------_---------------_-----------
وبعدها كلهم اتجمعوا علي السفرة يفطروا
يوسف: عمي انا كنت طالب منك طلب وارجوك متكفنيش
عادل :قول يا ابني
يوسف ......
تفتكروا طلب ايه !!!؟؟
انا عارفة اني اتاخرت عليكم
بصوا يا جماعة انا ثانوية عامة وانا حاليا منتظرة نتيجتي
واحتمال مقدرش انزل كل يوم انا عليا ضغط صعب اوي
بس غصب عني ..بليييز ادعووولي
#احببت_مصارع
(10)
يوسف: عمي كنت عايز اطلب من حضرتك طلب واتمني متكسفنيش
عادل :امر يا ابني
يوسف وهو بيبص لنور: ..انا هسافر انا وفهد القاهرة عندي شغل هناك .فكنت بتمني لو توافق اخد نور وهنا وعمر كمان نقضي يوم في القاهرة وهنرجع بليل قولت اي
ادهم :وانا هقعد استناكوا مثلا
يوسف: اوبس ولله نسيتك 😂😂
عادل بضحك :ولله يا يوسف انا معنديش مانع خالص
نور: أيوة يا بابا بس ....
يوسف بيرخم عليها: بس طبعا موافقة اكيد انا واثق 😂😂
هنا :وانا كمان موافقة جدا جدا انا زهقانة اوي
عمر: وانا كمان ولله وبعدين ده يوم واحد صد رد
نور: يا جماعة.....
فهد بيقاطع نور: حد يجيب السلطة دي ولله احسن عيني هتطلع عليهااا من الصبح
يوسف بضحك لانهم بيرخموا 🙈: اصم لله عليك يا حبيبي خد
نور بغل: انت يا بابا اانا مش بتكلم ولا مش بتسمع ولا بتشوف........انا مش موافقة يا بابا ...
يوسف: ليه بقي يا طنط كخة انت لو علي التدريب يا نور انا هدربك متخفيش يا ستي
ابراهيم: أيوة يا نور يوسف كان بطل في المصارعة يا حبيبتي وهيبقي احسن واحد يدربك وتروحي كمان تغيري جو
نور بتبص ليوسف بوجع بنظرة تأنيب
أما يوسف حاول أن عينه تهرب من النظرة التانيب دي
عادل : تدريب اي وبتاع اي لا طبعا انت مش شايف يا ابراهيم ايديها... انتوا تروحوا معاهم تغيروا جو .لحد كمان ما ندور علي شمس
يوسف : اه وانا كمان هكلم حد من صحابي الي في اسكندرية يقلبلك اسكندرية عليها بس عايز صورتهااا
نور بفرحة :بجد هديلك الصورة حاضر
يوسف :يبقي جهزوا نفسكوا يا جماعة هنتحرك علي الساعة ٥ مثلا
فهد بتفكير :طيب انا هروح مشوار واجي مش هتاخر يا يوسف تمام
عادل :طب كمل اكلك يا حبيبي
فهد بضحك: معلش تتعوض بقي ..اكمل اكل ايه يا عمو ده انا خلصت السفرة كلهاا
منال: حبيبي بالهنا
فهد: ربنا يخليكي يا طنط بعد اذنكوا
وفعلا فهد نزل راح عند جميلة أما بقي يوسف وادهم وهنا ونور وعمر بعد ما خلصوا اكل يوسف جمعهم وقرر أنه يحكي عن مغامراته في الشرطة 😂🙈
_________________&&
في بيت فهد
فهد بخوف: احنا هنسافر بكرة باذن لله
جميلة بفرحة :بجد يا فهد بجد ميرسي اوي ميرسي علي كل الي انت عملته علشاني
فهد بغيرة :معلش بقي سؤال هو انت ليه فرحانة اوي كدة ..هو انت موعدة حد انك تروحي له أو عارفة مكان تقعدي حتي فيه أو اي حاجة ..انت رايحة بلد غريبة مع ناس غريبة ولله اعلم هنعرف نعدي ولا اهلك هيكونوا مبلغين علينا وبعد ده كله لو عدينا هتعيشي فين ومع مين ......
فهد في سره :ومش هشوفك تاني يا جميلة
جميلة فضلت تعيط جامد وبحرقة :ياريتك ماانقذتني ياريتني كنت موت ياريتني ياربي خدني بقي انت كل ما اقول انها بتتصلح بتبوظ اكتر انا باذي كل الي حواليااا
ده حتي نور زمانها قالبة الدنيااا عليا
فهد بوجع قرب منها ورفع رأسها: اوعي تقولي كدة ربنا ليه حكمة في كل حاجة بتحصل يا ......
شمس ...مش كدة
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
جميلة بصت :بذهول ..ازاي عرفت ازاي
فهد ضحك جامد: يا خبر بقي انت شمس ..ههههه سبحانك يارب... أما حتة صدفة هههههه
شمس اخيرا 😂😂: عرفت ازاي يا فهد هو جوز امي بلغ ولا ايه
فهد بضحك : انا مش مصدق ولله ...لا يا شمس انا معرفش ابوكي بلغ ولا لاااء كل الي اعرفه هو أن لو في فيلم كرتون مش هيحصلي كدة
شمس: طب هو انا هعمل ايه
فهد: اهااا هقولك بكرة ...انا جبتلك النقاب كدة ..لازم تلبسيه بكرة
شمس :حاضر ..هو انت هترجع معايا صح
فهد: اكيد اه يلا هسيبك ترتاحي بكره هنتحرك من ٥ الصبح
______________________&&&
في البلكونة
عمر: وانت عملت ايه مع البنت يا يوسف
يوسف :مافيش دخلت الحجز ولما خرجت اعترفت من نفسهاااا علطول يا بني قاموا بالواجب معاها جواه
هنا :يا خبر ابيض .. يعني ضربوها يا حرام
ادهم :حرام اي انت هبلة ولا ايه ..دي قتلت جوزها يا ماما
عمر بهزار : انا بجد مش عارف ايه موضوع القتل والواحد ولله بقي ينام مش مطمن في بيته
يوسف بضحك: لا وايه قتلته وقطعتيه ..تقوم قايلة اه بس مارميهوش في الزبالة حرام ده روح
عمر: هههههه دي روح امها ولله ..
ادهم: هي الستات جرالها ايه ولله ..واخد بالك يا كابتن نور
نور: هههه اومال لازم تتعلمووه الادب يا ابني اومال سهلة كدة لازم تبقوا نايمين صاحين مرعوبين مننا
عمر: اه يا أماااا 😂😂😂
صحيح انا قولت لبابا اني هخطب
ادهم: اوباااا بقي يا جامد انت
يوسف: بجد ولله مين ...
هنا :فريدة 🙈😂
عمر: ياستي سيبيني اعمل تشويق حتي
هنا: 😜😜😜
يوسف :طب ايه هتروح امتي بقولك اي وقت هتروح كلمني اجي معاك ماليش فيه
عمر: ياسلام هو انا أطول يا برنس
فهد دخل : مساء الخير
ادهم: فهودة أخيرا جيت ..اموت واعرف بتختفي فين
عمر: لله انت أخذت بالك ...تصدق انا كمان اخدت بالي
فهد بخنقة: ماشي يا خفة منك ليه ...بقول ايه انا رايح انام ..تصبحوا علي خير
يوسف :ايه الرخامة دي منك ليه لازم يعني الظرف
ادهم: يا عم بنهزر ..بنهزر ايه كفرنااا
عمر: لا شكله اضايق بجد ولله ..طب اروح اعتذرله
يوسف :لا يا عم مافيش حاجة حصلت ..انتوا روحوا ناموا علشان بكرة وأنا كمان ....تصبحوا علي خير
_____________________________&&
في أوضة فهد ويوسف
يوسف لقه فهد قاعد سرحان جيه جمبه: اممم انا فاهم القاعدة دي ...هتوحشك صح
فهد بسرحان :اووي ....يوسف عايز اي
يوسف :هعوز اي مثلا ..ولا حاجة انت بتحبها يلااا
فهد: هههه انت طيب اووي الموضوع اكبر من كدة يا يوسف
يوسف :موضوع اي.. هربت من أهلها وهنوديها مصر بتحبها اتجوزها وساعتها محدش هيقدر ياخدها منك يا حلو
فهد :يوسف تصور أن لما روحت النهاردة البيت اكتشفت اكتشاف بسيط اوي
يوسف: اي هربت وسألت البيت ولا اي
فهد :لا خالص اصل اسمها طلع شمس مش جميلة
يوسف :اهاااا.....ايييه 😲 ...هي ...شمس هي
فهد :اكيد هي اومال هتبقي برضوو صدفة
يوسف: مش مصدق ولله ..بس عارف نور كدة هتتبسط اووي بقولك اي.... الخلاصة جميلة أو شمس مش فارقة بتحبها وشكلك باين اووي وهتتحل متخفش
فهد: تفتكر ممكن تتحل يا يوسف
.يوسف : اه والي عايز حاجة يا فهد بيتعب اوي علشان يوصلها وانت لازم تتعب .. ويلا بقي ننام وفعلا يوسف نام لكن فهد معرفش ينام فقرر يطلع يقف في البلكونة
__________________________&&
في البلكونة
فهد : لله نور صاحية يعني
نور :فهد ايه الي مصحيك انت بقي لحد دلوقتي
فهد: بفكر في حاجات كتير اوي يا نور وانت
نور :انا كنت بجهز هدوم ليا بس لقيت أن أغلب هدومي عندكم في الاوضة
فهد بضحك: هي دي اوضتك هههههههه
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
نور :اممم بدئنا تريقة بقي
فهد: لا ولله ابدا بس يوسف عمال يقولي أن تصميم الاوضة شبه المقبرة
نور :يا خفة ... ما انتوا كانوا هتقعدوا في أوضة هنا بس حظي بقي انكم قعدتوا عندي انااا
فهد: خلاص متزعليش تعالي ادخلي جيبي هدومك كدة كدة يوسف نايم
نور بحرج: لا ميصحش هو نايم
فهد: عادي يا ماما ماهو نايم ..هدخل اشوفه وادخلي هاتي هدومك وانا هقفلك برا أو في البلكونة زي ما تحبي عادي
نور بفرحة :ماشي
نور لنفسها : هو انا فرحانة اوي ليه كدة ..علشان هشوفه وهو نايم ...طب ليه وانا مالي بيه اصلااا
فوقي يا نور ده لو في عدو ليكي هيبقي هووو أكبر عدو
فهد يلا يا نور ادخلي
وفعلا نور دخلت الاوضة .......
وحصل ....ياترا حصل ايه ...؟؟
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️