رواية أحببت مصارع الفصل الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر والسادس عشر بقلم يوستينا سامي
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
رواية أحببت مصارع البارت الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر والسادس عشر بقلم يوستينا سامي
![]() |
رواية أحببت مصارع البارت الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر والسادس عشر بقلم يوستينا سامي
احببت_مصارع
(11)
نور بفرحة ماشي
نور لنفسها :هو انا فرحانة اوي ليه كدة ..علشان هشوفه وهو نايم ...طب ليه وانا مالي بيه اصلااا
فوقي يا نور ده لو في عدو ليكي هيبقي هووو
فهد: يلا يا نور ادخلي
وفعلا نور دخلت الاوضة ......
نور شافت يوسف نايم بتيشرت كت (مش فانلة بلاش عفانة 😂😂😂) وبنطلون شروال رصاصي وكان شكله حلو اوي
بدأت تبص عليه بحب وتأمل اوي
نور في سرها: يخربيت جمالك ..اي ده يا اخي بقي
بصتله بحسره : يا خسارة يا يوسف بجد يخسارة
وبدأت تطلع هدومهااا وهي بتطلع هدومها حست بايد بتتحط علي وسطها اتخضت اوي وفاجاه يوسف حط أيده علي بوقهااا
يوسف بنظرة حب : جاية عندي برجليكي ..ليه
نور بتبص في عينيه: انت كنت صاحي مش كدة ..ده مش شكل حد نايم
يوسف بيقرب من ودنها :هو انا عارف انام... انا من ساعة ماشوفتك والنوم طاير من عيني
نور بهدوء: يوسف ...ابعد عني
يوسف بوجع:... لسه خايفة مني يا نور ... انا مكنتش في وعي صدقيني انا يومها كان معمول عليا فخ علشان اخسر المباراه ووقعتي انت في طريقي ...ولله يا نور انا عمري ما عملت كدة ..ويوم ما احاول اعتدي علي حد هعتدي علي طفلة
نور اتوجعت اوي لأنها افتكرت الي بتحاول تنسااه
وزقت يوسف بكل قوتها: ..ابعد عني يا يوسف ..ابعد
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف قلق من رد فعلها ؛ نور اهدي ...
نور بحدة : اوعي انا عايزة أخرج ..وعلفكرة انت كنت صاحي ...يا كداب انت وصاحبك
يوسف مسك ايديها جامد وراه ضهرها
نور بتحاول تبعده : اوعي يا يوسف انت اتجننت ولا ايه ..سيب ايدي
يوسف: لا يا نور والاخر مرة بقولهالك انت لازم تسامحيني...
نور بتريقة: لازم ....ليه بقي إنشاءالله
يوسف : أيوة لازم ..لازم يا نور علشان انا مظلوم ...نور انا من يوم ماجيت وشوفتك وانا حاسس اني اعرفك ....نور انا بحس ...اعاااااااا
نور ضربته برجليها 🙈🙈
يوسف بوجع: يابنت ......
نور بفرحة : معلش بقي يا دنجوان زمانك ...الكلام ده يتقال لحد غيري حد ممكن يصدقك فعلا ...جتك القرف
اه وعلفكرة الضربة دي يا شبح علشان تفكرك بيااا هاااه
نور خرجت من الاوضة وسابت يوسف بيتوجع يا عين امه وراحت البلكونة لفهد
نور: انت عارف انك واطي شبه بالظبط بقي بتقولي أن هو مش صاحي وادخل الاقيه مستنيني اصلا يا كداب
فهد بكدب :لا والنبي يا شيخة قولي كلام غير ده
نور مسكته من التيشيرت: ولاه انت كداب يلااا
فهد: ماتهدي يا شبح صلي في قلبك الواد كان عايز يتناقش معاكي ....قوليلي بس لو ضايقك ولله افرمه
نور :ههههه ادخل اطمن علي صاحبك ..انا رايحة انام
الهي وانت جاهي أصحي الاقيكي انتوا الاتنين اتقلبتوا جوز شبشب يا رب
فهد بصوت واطي: يارب لاااا.....يوسف الواد تلاقيها بلعته ولله
___________________________&&
في أوضة يوسف
يوسف بوجع: لا متفقناش علي كدة يا نور حرام عليكي كان نفسي في عيل يشيل اسمي ...اعااا
فهد :يوسف انت عايش الحمدلله ...مالك يا واد انت كويس ولا ايه بنت المجنونة دي عملت فيك اي
يوسف بوجع : غشيمة اوووي يا فهد
فهد :فهم قصده ههههه كراكتر نور دي بجد
ؤالهوووي دي الساعة ٤ عجبك كدة يا عم الحنين اخلص. بقي انا رايح اجهز علشان اجيب شموستي
يوسف :ياه هتلاقي حد بيبيع شمسيات دلوقتي
فهد رمي عليه المخده: خفة دم امك دي مش مستحملهااا يا اخي ممكن اموت منك
وفعلا فهد جهز نفسه وكانت نور خرجت من أوضتها بتعمل فطار ليها
فهد بخضة : ياماااا
نور: ايه يا عم شوفت عفريت
فهد بضحك: طبعا انت كمان بتسالي ..غريبة
نور: فهد خد بالك من نفسك احسن تحصل صاحبك هااه
فهد فهم قصدها :طب ليه ما الطيب احسن ده انا حتي وحيد ابويا وامي .....علفكرة يا نور ليكي عندي مفاجاه هتعجبك اوي
نور :لا بجد ايه
يوسف بغل :انا هقولك
نور بخضة :انت افففففف
فهد بضحك: طب اسيبكم انا بقي وفعلا فهد نزل ومافيش حد معاهم
يوسف برخامة: اعمل فيكي ايه
نور بتوتر :بقولك ايه هزعلك ..خاف مني وبتحاول تجري لكن يوسف بيمسكها وبيشدها لاوضته
نور :اوعي يا يوسف انت موديني فين اوعي سيبني بقولك احسن ولله اضربك
يوسف قفل الباب بالمفتاح : مش هتخرجي من هنا يا نور غير لما تسامحيني غير كدة لااااااااا
وكمان هتتعاقبي علي الي حصل من شوية واظن فكراااه
فاجأه طق طق
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
عمر :يوسف ..اصحي يا ابني يلااااااا
نور 😲😲😲😲😲
يوسف احمس 😜😂
______________________________&&&
فهد كان مستني شمس تنزل وفعلا نزلت وهي لابسة النقاب وكان شكلها ملائكي اوي انبهر بيه جدا
شمس كانت ماسكة العكاز وبتحاول تمشي بيه وخصوصا انها اول مرة تنزل الشارع
فهد: تعالي حسبي ...علي مهلك
شمس :ايه اتاخرت عليك انا اسفة بس ولله مش عارفة البس النقاب ....شكلي كويس
فهد بعدم وعي :اووي ...اقصد أيوة حلوو
شمس بكسوف : ميرسي يا فهد
فهد تليفونه رن: الوو
علي :الو يا فهد فين يوسف
فهد: يوسف في البيت في أي مالك ياض
علي :اصلي بكلمه من بدري ومش بيرد يا فهد اوعوا ترجعوا مصر جوز ام البنت الي يوسف بعتلي اسمها قدم بلاغ وهيوقفوكم ومش بعيد يقبضوا عليكم
فهد بصدمة : ايييييه ...طيب يا علي تمام اقفل دلوقتي
شمس بخوف: ايه يا فهد مالك ايه حصل
فهد :شمس انت لازم تتجوزيني
شمس: ايييه .....
فهد : زي ما انت سمعتي جوز امك قدم بلاغ وكدة هيجيبوكي بسهولة جدا وانا مش هقدر اعمل حاجة لازم تبقي قدام الحكومة مكتوبة علي اسمي حتى لو في الحقيقة مش كدة ...فاهمة يا شمس
شمس بخوف: بس اهلي مش هيسيبوك يا فهد انا خايفة عليك اوي
فهد ببتسامة : متخفيش عليا يا شمس ..المهم انت موافقة .
شمس بفرحة : اه موافقة يا فهد
وفاجاااااه
شمس بخضة : حاسب يا فهد
اولا تفتكروا ايه الي حصل !!!؟
بصوا البارت ده قديم وانا نزلتوا علشان الناس زعلانة بس بجد غصب عني
#احببت_مصارع .
(12)
في أوضة يوسف .
عمربيخبط علي أوضة يوسف : يلا يا يوسف ...هنتاخر يلااااا ..انت قافل الباب ليه يا مهزأ
يوسف بصوت واطي: اخوكي هيشلوحك
نور بتوتر :كلوا منك يا بوز الأخص
يوسف ببرود :طب ما تجيبي حضن طيب
نور :افففف منك يا يوسف ولله هضربك ..اتصرف يا بني ادم انت
يوسف قرب من نور اكتر: يعني مش هتجيبي بوسة
نور :باسك عقرب يا بعيد ..ابعد يا يوسف عني
يوسف :اشششش وطي صوتك .... عمر
عمر: اي صحيت اخيرا ..افتح الباب
يوسف: لا الباب معلق واضح أن المفتاح اتحشر ولا ايه مش عارف
عمر: يا خبر ..طب انا هجيب سكينة من المطبخ
وفعلا عمر راح المطبخ
يوسف :يلا بسرعة وخرجت نور من الاوضة وجريت علي اوضتهااا
عمر خرج من المطبخ ومعاه سكينة :ايه ده خرجت
يوسف: اه فتح اخيرا
عمر: غريبة اول مرة يعمل كدة
يوسف: اي طيب مش هنجهز انا هدخل البس
عمر بشك :ماشي يا يوسف
بس عمر شك دخل أوضة نور بس لقه نور في الحمام
وخرج يغير هدومه واخيرا كلهم جهزوا
___________________&&&&&&&
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
في العربية
شمس :اعاااا حاسب
فهد بص لقه كلب كبير ساند علي العربية
فهد قفل الشباك :حرااام عليكي ولله قطعتيلي الخلف يا حماارة انت
شمسبخوف : بخاف منهم يا فهد اووي
فهد مسك ايديها :اوعي تخافي من حاجة وانا معاكي ....فجاه سمعوا صوت كلاب
فهد بهزار: يا نهار مش فايت يلا نهرب
شمس :هههههه .... هو احنا هنكتب الكتاب امتي
فهد بصلها بحب :هروح عند صحابي ونطلع علي اقرب مأذون بس المشكلة أن الساعة ٥ فليه كلوا قافل
يلا بينااااا
شمس بحب : ماشي يلا بيناااا
وفعلا فهد وصل عند منطقة نور
شمس بوجع: فهد انت جايبني هنا ليه... انت عارف ان هنا صحبتي واختي ساكنة ...
فهد: ياه بجد ..مش معقول الصدفة
شمس :كان نفسي اشوفها يا فهد اووي...
فهد ضحك ومسك ايديها :معلش بقي تتعوض
وفاجاااه جيه يوسف ونور وهنا وعمر وادهم بس شمس كانت لابسة النقاب
نور: ايه يا ابني انت اتاخرت ليه كل ده
شمس فضلت باصة مصدومة ....نوور
فهد: لا لا اهدواااا كدة ... ادهم خد هنا وعمر معاك العربية وانا ويوسف ونور معايا. يلااااا
هنا :استني بس هي مين دي يا فهد
شمس قلعت النقاب :انا شمس
هنا: اعاااا ..يوسف حط أيده علي بوقها اششش هتفضحينااا. يلا يا ادهم روح العربية بسرعة هنتفضح ..وفعلا هنا راحت معاهم بعد ماحضنت شمس ونور كانت واقفة بتعيط وخائفة اوي
يوسف ونور ركبوا العربية
شمس باصة لنور: نور مسلمتيش عليااا
نور بعياط :وحشتيني اووي وحضنتها جامد
كنت خايفة يلاقوكي يا شمس. كنت فين يا بنتي ليه مكلمتنيش حرام يا شمس انا كنت بموووت من الخوف عليكي
شمس بخوف :غصب عني يا نور.. بعد ماعرفت من البيت قررت انتحر وفعلا حاولت
نور بصدمة وحده : ازاي تفكري في كدة اصلا ..انت غبية
شمس بوجع: غصب عني يا نور انا شوفت كتير اوي اوي ..انا اتبهدلت وكنت بتضرب كل يوم وحاول يعتدي عليا اخووه وبعد كل ده عايز يبيعني اللي يدفع اكتر وبعد ده كله ..بتقولي ازاي افكر في الانتحار .... ازاي اعيش اصلا وانهارت فجاه
نور حضنتها وفضلت تعيط معاها
فهد كان بيسمع الكلام ده لأول مرة وكان موجوع اوي عليها وحلف جواه أنه يجيب حقها وخليهم يندموا علي الي عملوووه
نور :طب مكلمتنيش ليه يا شمس
شمس: علشان انت اول مكان هيفكروا فيه يا نور
نور :طب روحتي فين
شمس :مع فهد ...بجد انسان جميل اوي يا نور
نور بصدمة: فهد ..انت كنت مخبيها ومتقوليش يا حيوان ومسكنته من القميص
فهد: اهدي يا وحش مش كدة ..الموضوع غير ما انت فاهمة نهائي ..انا مكنتش اعرف حاجة ماتقوليلها يا جميلة هانم
نور: ايه جميلة دي كمان
يوسف: لا ده موضوع كبير اوي اوي بعدين احنا الطريق طويل يلا نطلع وبعد كدة احكوا براحتكم
شمس بصدمة: انت مين ....
يوسف: ..نعم اه انا... اسمي يوسف
شمس باندفاع : انت يوسف المنشاوي انت المصارع صح
يوسف بتوتر :اه صح
شمس فاجأه مسكت في قميصة: اه يا ابن.. يا واطي يا زباله انا ماصدقت شوفتك يا كلب ولله لافضحك
فهد بيحاول يفك الاشتباك: بس يا شمس نزلي ايديك
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
شمس :لا هو ده الي حاول يغتصبهااا ..ولله لافضحك يا زبالة
نور :بس يا شمس بس اسكتي
شمس :اسكت انت ازاي سيباه اصلا منغير ماتقوليش لاهلك علي الكلب ده
فهد بحدة: شمس اسكتي بقولك ...واضح أن احنا محتاجين نتكلم ونفهم بعض كل حاجة ... وانت يا يوسف احنا مش هينفع نرجع مصر غير لما اتجوز شمس
يوسف بصدمة: تتجوزها ازااي يا فهد
فهد: اممم علي قالي أن والدها قدم بلاغ وممكن يتقبض علينا لو نزلنا مصر وانا مش هسيبهم يخدوها
نور: لا طبعا وليه تتجبر عليها ..انا مش موافقة اكيد
فهد: بت اسكتي خالص انت التانية ..وياريت تخلي رايك لنفسك انا عمري ما هعمل حاجة وانا مجبور وبعدين انا قولتلها دي هتبقي مجرد ورقة بس .يعني مافيش حاجة هتحصل بينا...فياريت تسكتي بقي
يوسف بحزن :طب نعمل اي لحد ما اي مأذون يفتح
فهد :نروح نقعد علي البحر أعتقد أن كلنا محتاجين نتكلم.......
____________________________________&&
وفعلا راحوا علي البحر
ادهم وهنا نزلوا يقعدوا يتكلموا شوية ..وعمر اتصل بفريدة وفضل يتكلم معاها
نور ويوسف وفهد وشمس فضلوا في العربية قدام البحر بس كلهم ساكتين خالص محدش قادر يتكلم
يوسف فاجأه بدون مقدمات: بصي بقي يمكن انا عارف انت شايفاني ازاي ...بس انا مش كدة وعمري ما كنت كدة .. وربنا وحده عالم أن الي حصل ده مكنش بارادتي
شمس بتريقة : طبعا مبرر لكن في الحقيقة انك واط. ......
يوسف: لا مش مبرر ..وماتقوليش في الحقيقة وانت متعرفينيش اول مرة نور دخلتلي الاوضة انا كنت بهزر عادي وكنت شايفها عيلة صغيرة جريئة انها تدخل اوضتي. ... بس تاني مرة انا مكنتش يوسف انا يومها اتحطلي مخدرات وحاجات تانية يومها انا دخلت المستشفي علشان كنت واخد نسبة منشطاتعالية الي كان حاططها كان هدفه اني اموت
فهد : الكلام ده بجد علفكرة يوسف ولله مظلوم انا ابن عمه واكتر واحد عارفه
يوسف بص لشمس بخنقة : بعد كدة ماتتهميش حد غير لما تتأكد الاول لانك متعرفيش حاجة ..وخرج من العربية
شمس لفهد: انا منحقي اعمل كدة علفكرة نور اختي. هو مش عارف نور حصلها اي بعد الحادثة دي
فهد : نور انت مصدقااه. صح ..انت لو مش مصدقاااه انا ممكن اوريكي التقرير الطبي لأن عملنا بيه محضر صدقيني هو مش بيكدب يا نور ولله يوسف مش كدة خالص
نور سمعت فهد ونزلت من العربية ليوسف ....
يوسف كان واقف قدام البحر بدأ الصبح يطلع والمنظر كان تحفة
نور 'منظر البحر دلوقتي تحفة ...صح
يوسف بصلها: مصدقاني يا نور
نور: أعتقد أن مالوش لازمة دلوقتي يا يوسف ولا يهمك
يوسف ومسكها من ايديها : لا يهمني يا نور يهمني ويهمني اوي كمان وليه لأزمة ...انا ظلمتك ووجعت وانا غصب عني ..مين قالك اني مكنتش عايش بذنبك ...مين قالك اني لما بفتكر مش بضايق أن استقويت عليكي
نور شدت ايديها : ومين قالك أن كلمة اسف أو مكنش قصدي هتفرق معايا يا يوسف ..انت خلتني من واحدة كانت بتخاف من كل الناس خلتني واحدة بترعب من اي حد خلتني بخاف من اخويا لما يقرب مني ...انت عارف عملت فيا اي... حاولت تغتصبني وضربتني ومكنتش عارفة ابعدك عني خالص ..خالص ...مستني مني اي مستني اقول يا حرام ده مظلووم ...انا سمحتك ..طب وانا طب خوفي ..طب وجعي وخوفي من الناس ..انا بسببك اتعلمت مصارعة علشان اعرف ادافع عن نفسي من الي زيك ..اول مرة احس اني مش عارفة ادافع عن نفسي برغم اني كنت ضعيفة اصلااااا
والنبي تسكت يا يوسف ...اسكت ...
وسابته راحت العربية وفعلا كلهم ركبوا وقرروا أنهم يروحوا يدوروا علي مأذون.
_____________________$$$$.
عند المأذون في الساعة ١١
المأذون: فين والدك يا بنتي أو اي حد من أهلك
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
فهد بتوتر: اي اصل ....
يوسف ببتسامة : اصل هي اسكندرانية والعريس من القاهرة وانت عارف الشباب مستعجلين عايز يكتب الكتاب بسرعة وينزل مصر والأهل بتحضر في الفرح في القاهرة ..فللأسف محدش موجود وفعلا المأذون اقتنع بس كان شاكك!!!
وفعلا بدوا يكتبوا الكتاب ❤️❤️🎉🎉🎉
هنا :مبروك يا شمس الف مبروك
شمس بفرحة :لله يبارك فيكي
يوسف :يلا يا شباب عقبال ما نوصل هيبقي فات كتير يلااااا وراح للعربية بس شمس راحت ورااه
شمس :حضرت الظابط
يوسف :نعم يا مدام شمس
شمس بضحك: انا اسفة بس غصب عني انت مش عارف نور حصلها اي بجد
يوسف :ولله يا شمس بحاول اصلح الي اتكسر ده بس فعلا انا ماليش ذنب
شمس :عموما انا اسفة اني ظلمتك
فهد بغيرة :شمس
شمس :ايوة يا فهد ..
فهد بغيرة: واقفة ليه مع يوسف وعيزاه في اي بقي
شمس :عادي يا فهد بعتزرله علي سوء ظني وأسلوبي
فهد: طيب يلا علشان نلحق نوصل القاهرة
يلاااااا
وفعلاااااا اتجهواااا للقاهرة بس حصلت حاجة يا ترا اي !!!
١٣،١٤
#احببت_مصارع
(13)
فهد بغيرة: واقفة ليه مع يوسف وعيزاه في اي بقي
شمس :عادي يا فهد بعتزرله علي سوء ظني وأسلوبي مكنش لطيف
فهد :طيب يلا علشان نلحق نوصل القاهرة
يلاااااا
وفعلا ركبوا ويوسف الي كان بيسوق ووصلوا القاهرة بس حصلت مشاكل
كميين
الضابط :الرخص لو سمحت
يوسف: اتفضل
الضابط بتوتر :اهلا وسهلا يا حضرت الظابط معلش يا فندم
يوسف :لا عادي ولا يهمك ..بس خير في حاجة ليه القلق ده كله
الضابط: اصل في بلاغ متقدم لبنت مخطوفة في اللحظة دي شمس مسكت ايد فهد جامد بس فهد ضغط علي ايديها بمعني اهدي
يوسف :والبنت دي اسمها اي بقي
الضابط طلع صورة شمس: اسمها شمس ..احنا ولله مش بنعدي اي عربية غير لما تتفتش حتي الي لابسين نقاب لازم نشوف وشهم
فهد بخوف: لا طبعاااا مينفعش وميصحش
ضابط: دي أوامر ولله بس حضرت الرائد معاك انا مقدرش اتكلم ... افتح يا ابني
يوسف :بس العربية الي ورانا تبعي برضوووو
ضابط: تمام يا فندم .مع السلامة
وفعلا عدواااا
نور قاعدة جمب يوسف :يا نهار ابيض هي لو كانت كشفت وشها كان اي ممكن يحصل يا يوسف
يوسف فرح انها اول مرة تنطق اسمه بالشكل ده
:ولا حاجة كنا رحنا القسم
شمس :طب ما احنا هنقول أننا متجوزين ..صح
يوسف :أيوة عادي المسئلة القانونية احنا تمام لكن لا انت ولا فهد من مصلحتكوا أن اهلك يعرفوا انت فين
وخصوصا دلوقتي
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
شمس بتوتر :ربنا يستر
فهد قرب من شمس ومسك ايديها : متخفيش يا شمس محدش هيقدر يقربلك وانا موجود وفي اللحظة دي شمس سندت علي كتف فهد
يوسف بص لنور الي عملت نفسها مش واحدة بالهاا
وبتبص من الشباك
يوسف في سره: ياه يا نور ياما نفسي اخدك في حضني انا كمان وتنسي كل الي فاات بقي
______$____________$
في عربية ادهم
عمر قاعد مضايق اوي
ادهم : مالك يا عمر مدايق ليه كدة ..
عمر بخنقة : انا وفريدة شدينا مع بعض
ادهم : عادي يا عم بتحصل ..بس ليه يعني
عمر : علشان اتخانقت معاها بسبب انها متصورة مع ابن خالها في الصورة وقريب منها اووي يعني
وانا بصراحة مش بستحمل الهبل ده ...لا واي زعلانة اني زعقتلهاااا
ادهم : يا ابني وطي صوتك اختك نايمة وبعدين اهدي كدة واتقل وكل حاجة بالعقل كويسة يا عمر
عمر :معرفش انا في الكلام ده يا ادهم ..انا بحبها وبغير عليها بجد بحس أن لو حد قرب منها أن انا هولع
ادهم بحسرة: اه لو عرفوا أن العصبية دي خوف قد اي وحب قد اي ولله ما هيعملوا كدة
عمر :بس لا وتخيل في اخر الحوار بتقولي أن مش عايزة تعرفني تاني والي مابينا انتهي وعملتلي بلووك
ادهم: اوباااااا هي وصلت للبلوك ..لا خاف منها دي متابعة رضوي الشربيني وهتقرفناااا بقي
عمر :انت عرفت ازاي .دي علطول بتشير فيديوهاتهااا
ادهم :لا من حكم خبرتي يا صاحبي البت دي متنفعكش ابداااا
عمر :يا سلام يا خوياااا ...هو احنا هنروح فين اصلاا يا عم الناصح
ادهم ركز كدة : تصدق بالله ما اعرف بجد
عمر : لله يطمنك انا هنام شوية عقبال ما نكون وصلنا
ادهم بتريقة : اهم حاجة أن الخدمة تكون عاجبة سعادتك
عمر :هههههه بصراحة انت رغاي اوي
ادهم :يا خبر انا اسف يا فندم يلا حزمة .. تنام مين يلا انت هتسوق شوية انا تعبت يلا انزل
عمر :ههههه ماشي تعالي .
___________________________&&
واخيررررررا وصلوااااا القاهرة
وقرروا يروحوا مطعم يفطرواااا
هنا :هو احنا هنقعد فين يا فهد ..
فهد: ايه السؤال ده هتيجوا عندنا الفيلااا طبعااا
نور: طب ما ناجر شقة يا جماعة ولا اي يا عمر
فهد :يعني هتاجروا شقة من يوم لا اقعدي في اوتيل احسن .. ايه يا نور الفيلا كبيرة اوي وكدة كدة انتوا هتريحوا شوية وهنصيع بليل ولا اي يا شباب
عمر :أيوة بقي دلعني يا عم فهد يا جامد ...دلعني انا منزلتش القاهرة إلا مرتين أو تلاتة بالكتير
ادهم: سيبلي نفسك انت بس وانا ولله هدلعك يا عمووري هخليك تنسي فريدة خالص
يوسف :طيب بقول اي انا لازم امشي ورايا شغل
فهد :خلاص خد عربيتي انا وشمس ونور هنركب مع ادهم
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف: كدة كدة هخدها ورايا كذا مشوار ...سلام
نور في سرها :ربنا يستر مش عارفة ليه خايفة عليك كدة يا يوسف
ادهم :اففف يعني هتزنقونا يا ساتر
فهد :خلاص انا هخد نور و شمس ونركب تاكسي
ادهم :فكرة حلوة برضووو يبقي احسن
فهد :واطي بجد ...
ادهم :مش انت يا خويا الي مضحي اوووي البس بقي وتركي تاكسي
فهد :ماشي يا خفيف
وفعلا كلهم اتحركوا ...ادهم و هنا وعمر وهنا ونور في عربية وفهد وشمس راحوا بتاكسي
____________________________&&
في الفيلاااااااا
فهد بيفرج شمس الجنينة
شمس شالت النقاب :لله بجد تحفة اووي
فهد :طيب تعالي اقعدي علشان رجلك ..علفكرة هنروح النهاردة المستشفي ..اطمن علي رجلك والجبس
شمس بسعادة .. ماشي
فهد :ماتيجي يا شمس افرجك اوضتي
شمس اتكسفت :لاا وانا مالي باوضتك اصلا يا عم انت الااا
فهد بضحكة :لا والنبي ..يعني أوضة جوزك لو مش واحدة بالك
شمس ضحكت
فهد :اوبا بقي بجد ..ماتيجي يا بنت الحلال افرجك الاوضة ...
شمس: هههههههه
____________________$$$
ادهم بيفرج عمر ونور وهنا علي الاسطبل والكلاب
هنا: لله يا ادهم حلو اوي الحصان ده ..اسمه اي
ادهم :دي تبع يوسف ومسميها زهرة
نور :زهرة ...
ادهم : امممم
هنا :لله حلو اوي بجد ..انا نفسي اتعلم اركبوا
ادهم :خلاص اشطة هعلمك
نور :طب وده يا ادهم اسمه ايه
ادهم :ده فهد ..لان عم إبراهيم الي مسميه
تعالوا اتفرجوا علي الكلاب
نور: كلاب لا ماليش فيهااا
هنا: انا ليااا ..فرجني ...بليز
عمر :طب بعد اذنكوا وخرج برااا
ونور فضلت تبص علي زهرة :وانت بقي مين يا ست زهرة ...يا ترا حبيبته ولا ايه
ادهم :بصي بقي ده ماكس حسبي
ده شقي جدا ...وبيحب البنات الحلوة
هنا اتكسفت: طب وانا مالي
ادهم :هههه دي البعيدة حولة بقي
هنا :انت رخم علفكرة ..جاية تخرج
ادهم مسك ايديها :استني بس انا مقصدش ولله ..انا بهزر معاكي مش اكتر
هنا :يسلااام ...
ادهم: هنااا ...
نور : هنا يلا بقي انا زهقت
هنا بضحك: يلااااا يا نور جاية اهووو
ادهم في سره : ماشي يا نور الكلب ...يلااا
كلهم دخلوا الفيلااا
ادهم بص لقه عمر قاعد ساكت بيقلب في موبيله
مالك ياض ساكت كدة ليه
عمر :وحشتني ومش عارف اعمل اي يا ادهم
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
ادهم :يقطع الحب وسنينه طب تعالي انا هقولك تعمل اي ....تعالي
شمس وهنا قاعدين يتكلموا ......
شمس :ههههه أيوة صح يا هنا
هنا :لا وكله كوم يا شمس وخناقات نور ويوسف كوم تاني خالص ...اموت واعرف ايه العداوة دي بجد
شمس :احم ..
فهد: طب اي لازم ننام شوية ..علشان نخرج بليل
هنا :وهنام فين
فهد: تعالي أوضة الضيوف اهي انت ونور ...و عمر هينام مع ادهم أو لو يحب أوضة يوسف موجودة
شمس :طب اناااا
فهد :اوضتي اهي .
شمس اتكسفت اوي ووشها احمر
نور :طيب انا هطلع انام .
هنا :استني اجي معاكي وغمزت لشمس قبل ما تطلع
شمس بحرج: كدة برضو تكسفني قدامهم
فهد: لله ما انت مراتي ..هو انا عملت حاجة غلط
عمر :اوبا اقفش عملت اي مع البت غلط يلا ..لا اوعي دي اختي اوعي
فهد حط أيده علي كتف شمس : ولله يا عم عمر انا غرضي شريف ...اووي
ادهم بضحك: لا ما هو واضح .. طب اتكل انا وأروح انام ولا انت ايه رايك يا عمر ..وغمزله
عمر بضحك :اه طبعا .طبعا يلا بيناااا
شمس بحرج: كدة برضو يا فهد يقولوا اي عليا دلوقتي
فهد :يقولوا راجل ومراته وهما احرار
شمس: طب ممكن بقي تقولي بجد هنام فين انا تعبانة ..
فهد: طب يلا ندخل الاوضة ..يلااا متخفيش كدة انا برضو زي اخوكي
شمس :ههه
وفعلا دخلوااا الاوضة
فهد قرب من شمس :هاه اي رايك في اوضتي بقي يا شموووس
شمس: حلوة اوي بجد يا فهد
فهد :لا بس مش احلي منك انت
شمس اتكسفت : احم. طب هتنام فين انت
فهد: ايه ده انت حولة ولا اي ...ما هنام علي السرير اهووو
شمس بحرج :طب وانا ....انا مينفعش انام في سرير معاك
فهد: يا خبر ..هو انا مجنون اقولك كدة ولا مثلا معنديش اخوات بنات مثلااا
شمس : طب اومال هنام فين
فهد بيقلع القميص ..
شمس لفت وشها : انت بتعمل أي يا عم انت عيب كدة ...
فهد: ما انا هقولك ..انت هتنامي في حضني
شمس لفت ليه: ... نعععععم ..يا عم البس بقي
فهد: لا متعود انام كدة ....يلا بقي غيري هدومك يلاا
شمس: معيش هدوم ..حتي الطقم الي انت جبتهولي عايز يتغسل
فهد ببتسامة : ولا يهمك يا عم ننزل بليل نجيب احلي هدوم لاحلي شمس ....بس دلوقتي تلبسي اي
شمس :مش عارفة ...انا هقول لنور تجيبلي هدوم أو هنا
فهد: وليه التعب خدي اي ترنج من عندي أناا
شمس : من عندك انت
فهد: هو انت ليه بتبصيلي كدة هو انا جربان مثلا
شمس ضحكت: لا ولله ما اقصد
فهد :طب يلا ادخلي غيري في الحمام
وفعلا دخلت غيرت هدومهااا وخرجت من الحمام
وكانت قمر
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
فهد :يا خرابي يا ناااس علي الي خارج منغير بنطلون
شمس بكسوف: اعمل اي يعني ما انت بنطلونك كبير وطويل اوي وكدة هقع
فهد: ههههه ماشي يا عم انت يلا ننام
شمس :وبعدين بقولك اي البس بقي تيشيرت بتاعك عيب كدة
فهد: بت انت .بقولك اي انت ناسية بنطلونك وانا ساكت
شمس :يوووووه بقي ..بطل تحرجني
فهد ضحك وشدها ناحية السرير ..طب يلا ننام يا لمضة هانم وفعلا اخدنا في حضنه رغم كسوفها ورفضها لكنها استسلمت في الاخر ونامت فعلا
وفعلا كلهم نامووووو ..بس نور قامت من الاوضة وخرجت من اوضتهاااا وقررت تنزل الجنينة شوية وفعلا راحت عند الاسطبل وفضل قاعدة مع زهرة شوية بس قررت انها تطلع أوضة يوسف
نور طلعت عند أوضة يوسف وكانت خايفة اوي تفتح الباب
نور لنفسها :مالك خايفة ليه ..هو كدة كدة مش جوا وفعلا اتجرات وفتحت الباب واتفاجات باوضته
نور: لله دي حلوة اووي ..وبدأت تبص علي الصور والأجهزة الجيم الي في اوضته لكنها كمان اتجرات وفتحت الدولاب تتفرج علي هدومه ..بس وهي بتقفل الدولاب ...
يوسف : ايه حلوة هدومي
نور 😳😳😲😲
ياترا اي الي حصل ..!!!!😜😜
#احببت_مصارع
(14)
نور: لله دي حلوة اووي ..وبدأت تبص علي الصور والأجهزة الجيم الي في اوضته لكنها كمان اتجرات وفتحت الدولاب تتفرج علي هدومه ..بس وهي بتقفل الدولاب ...
يوسف ببتسامة : ايه حلوة هدومي
نور 😳
يوسف برخامة ..انت اي الي جابك اوضتي بقي ..
نور بتوتر وحرج : مكنتش اعرف انها اوضتك اصلا
يوسف: اممم والصورة الي متعلقة دي ..ماخدتيش بالك منها مثلا ...قرب منها طب والالبوم ده وبدأ يقرب اكتر
نور حطت ايديها علي صدرة علشان تقدر تتكلم وغمضت عينيها واتكلمت بخوف : لا.... وبعدين انا كنت زهقانة وفضلت .....اتمشي لحد ما جيت هنااا
يوسف مسك ايديها وابتسم: ياااااه للدرجة دي ..انت لفيتي الفيلا كلهااا
وبرضوو فتحتي كل دولاب في الفيلا علي كدة تعبي اوي يا نور ...وطلعتي كل الالبومات ..لا ده انت كدة جبارة بقي . ..تؤتؤ عمتا انا جاي اخد ورق مهم واغير هدومي وماشي تاني
يعني براحتك زي اوضتك برضووو. او هتبقي اوضتك وغمزلهاااا
نور بتوتر : علفكرة بقي ...انت فاهم غلط...و..انا ماشية اصلا ...رخم
يوسف مسك ايديها : استني بس ماشية ليه ..ماانت قاعدة
نور: يووه يا رخم اوعي
يوسف : طب استني بس ولله ..اي رايك تطلعي ليا طقم علي ذوقك
نور : ذوقي اناااا
يوسف قرب منهااا: ياريت يبقي بذوقك انت
نور بزعل: بس انت قولت أن زوقي وحش واوضي زي السجن
يوسف قرب أيده لوشها : كنت برخم عليكي ..بحب اناغشك ايه ...
نور: طب ....انت ...
يوسف ضحك : اي مالي
نور بعدت أيده عنها : انت عايز كاجول ولا كلاسيك مثلااا
يوسف : اممممم بصي بنطلون وقميص
نور: بس .... حاضر
يوسف اتفاجاه بكلمة حاضر وقرب منها :يا خرابي علي كلمة حاضر دي انا لازم ادخل اخذ شاور احسن اعمل حاجة هخليكي تكرهيني اوي
نور اتكسف ولفت علشان تمشي لكن يوسف مسك ايديها
يوسف :خلاص داخل ...داخل ...وفعلا دخل الحمام
نور اول ما تأكدت أنه دخل الحمام حطت ايديها علي قلبها
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
نور :مالك بتدق ليه كدة مابس بقي انا حاسة أن قلبي هيقف ..هو انت ازاي كدة يا يوسف ليه بحس كدة معاك انت ...ازاي اصلا بعد كل الي عملته فيااا
وبدأت تطلع ليه هدووم
_______________________________$$$
أوضة فهد وشمس
شمس بدأت تقلق وفعلا فاقت وبدات تفتح عينيهااا
ولقت انها نايمة في حضن فهد
شمس لنفسها :معقول انت جوزي معقول انا في حضنك ..طب واخرتها ايه يا شمس ماهو هيسيبك هو قالك كدة
شمس بإصرار : بس لااا انا بحبك اوي يا فهد ومستحيل اخليك تضيع مني... ورجعت تاني حضنته جامد وبدأت تعيط وتتكلم بصووت
شمس بدموع : اوعي تسيبني يا فهد انا عمري ما اطمنت غير في حضنك ..اوعي يا فهد انا بحبك اوي
وبصت عليه ولقته نايم قرب منه باسته في خده ونامت تاني في حضنه
فهد حس بحضنها وضمها ليه اكتر كأنه خايف انها تهرب منه
_____________________________________&&&
في أوضة عمر وادهم
عمر صحي ومسك موبيله وفتح الفيس فريدة من موبيل ادهم . واتصدم اي ده اي الصورة دي اصلا
عمر: ادهم
ادهم بنوم :امممم
عمر: يا ابني قووووووم بقي
ادهم: اففف منك ومن قرفك خيييير. عايز اي من امي
انا عايز انام يا عمر
عمر: لا قووم بص كدة
ادهم : اي ده تليفون جديد لله حلوو
عمر: تليفون اي ده بتاعك
ادهم: اي يعني بتسرقني ولا اي
عمر : يا زفت ركز بص فريدة نزلت اي
ادهم بزهق: نععععم ما انا خلاص مش هخلص من فريدة خير وريني ...اووووه دي مزة ياض
عمر بعصبية: وحياه امك يا ادهم
ادهم ضحك :خلاص اهدي بقي اهدي
عمر: لا بقي انا ولله ما اقعد معاك
ادهم :ولله بهزر.. بس أي الي عملااه ده بجد
عمر بغل : بتغيظني انا عارف ..الزبالة
ادهم : هههههه طب اهدي ..اهدي عادي غيظها انت كمان
عمر :ازاي بقي يا فالح
ادهم :ليك عليا يا باشا اخرجك النهاردة مع حبة مزز ولله هتضرب البنت دي بالجزمة
عمر : ماتتلم يا حيوان انت اوعي تشتمها تاني
ادهم :ماشي يا اخويا تولع انت وهي في يوم واحد يارب
هههه .استني تليفوني بيرن ..الوو يا حمزة خير...........😲😲
اييه حصل امتي الكلام ده ..لا خليك عندك انا جاي
عمر بخوف : اي يا ابني في اي
ادهم :حصل عندي مصيبة انا لازم امشي حالا
عمر: طب اجي معاك ...
ادهم: لا مش هينفع ...لبس بسرعة وجري
عمر :يا خبر ابيض .. انا لازم اقول ليوسف .....
ياترا يوسف جيه ...
وفعلا قرر أنه يروح أوضة يوسف لانه شاف عربيته تحت 😂😂
_________________________&_________
في أوضة يوسف
نور لله : القميص ده جامد ..هيبقي حلو عليه
وفاجااه الباب بيخبط
عمر: يوسف
نور بصدمة :..عمر يا نهار اسووود ..وفضلت واقفة مش عارفة اعمل اي
نور: يادي الفضيحة يالهوووي انا الي تستاهل أيوة انااا....لسه ذي ما انااااا ..وفاجااه
عمر :ولاااه انا هدخل بقي شكلك نايم ..تولع
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
نور 😳😳😳 وبدون اي مقدمات جريت علي الحمام وفتحته ودخلت الحمام 😂😂😂 😉.
ياترا ايه ممكن يحصل !!!!؟
____________________________$$$
في شركة ادهم وصل ادهم اخيرا
ادهم بعصبية: حمزة اي الي حصل ..بيت اي الي ولع
حمزة :ادهم الحق العمارة بعد ما اتشطبت وخلاص هنسلمهاااا اتفاجانا كلنا انها ولعت
ادهم بهستيرية :ازاااي دي فيها انزارات ازاي تولع ومحدش يحس بيهاااا ...ازاي ...حد يرد عليا
حمزة :انا مش عارف حاجة
ادهم بدأ يفقد توازنه :انتوا عارفين المبني ده احنا قعدنا في قد ايه .....جمعلي كل الموظفين وعايز تفريغ الكاميرات بسرعة ..قسم بالله الي أتدخل في الموضوع ده لادفنه حي
حمزة: المشكلة دلوقتي يا ادهم سمعتنا في السوق انت عارف مصيبة زي دي ممكن تعمل ايه والشرط الجزائي يا ادهم
ادهم قعد علي المكتب وسند رأسه: بس يا حمزة بس
كفاية .. وفعلا جمع كل الموظفين والعمال لكن موصلش لحاجة معاهم
_________________________$$$
في مكااان تاني
شخص عرفت مكانها يا بيه
...فين
الشخص في ......
...اييييييه ماشي يا ابن المنشاوي
١٥،١٦
#احببت_مصارع
(15)
نور دخلت الحمام عند يوسف وعمر فعلا فتح باب الاوضة ودخل
نور شافت يوسف عاري الصدر لكن لابس فوطة وكان لسه هيشيل الفوطة لكنها دخلت فاجأه
نور بحرج وبتدير وشها: انا اسفة ولله غصب عني ..عمر برااااا يا يوسف
يوسف رجع لف ألفوطة عدل: عمر براا طيب خليكي هناا اوعي تخرجي ...وانا هخرج
نور بخوف وهي بتداري وشها منه: طب هتخرج كدة
يوسف ضحك: اه بتغير عليا يا قمر ده عمر زي اخويا
نور: انت بتهزر ده وقتو يا يوسف
يوسف: طب اصبري هنا اوعي تخرجي ... وخرج
_______________&&&
عمر: يوسف انت في الحمام يبني وانا عمال انادي عليك ...ناقص ادخلك الحمام
يوسف: في اي يا عمر ..هو انت مراتي وانا معرفش
عمر: يا ابني مش وقت استخفاف ..ادهم
يوسف بتوتر :ماله ادهم
عمر بدأ يحكي كل الي حصل
يوسف بوتور : طب رن عليه ..نشوف اي الي حصل
عمر: ما انا حاولت كتير مش بيرد يا يوسف وبعد كدة قفل تليفونه
يوسف : ربنا يستر طب انا هكلم حمزة المساعد بتاعه وصاحبه اووي
وفعلا بدأ يوسف يرن علي حمزة ومافيش حد بيرد
يوسف :لا انا بجد قلقت فعلا بقولك اي روح صحي فهد وانا هغير ونروح الشركة بس بسرعة علي الاقل نفهم منهم
عمر :طيب حاضر يا يوسف وفعلا عمر خرج
ويوسف فتح باب الحمام لنور
نور :في أي يا يوسف ماله ادهم ...
يوسف: مش وقته يلاا اخرجي بسرعة وفعلا خرجت نور ودخلت الاوضة تغير هدومهاااا
_____________________&&&
في أوضة فهد وشمس عمر بيخبط علي البااب
عمر واقف قدام الباب : يا فهد ...اصحي يا ابني
شمس صحيت وسمعت صوت عمر: ..فهد قووم ...يافهد
فهد :امممم أي يا مني سيبيني شوية طيب
شمس اتصدمت من رد فعله وبعدت عنه وبدأت تصحيه ببرود : ...قوووم يا فهد يلااااا
فهد :في اي يا شمس ...
عمر: يا ابني انت ميت جواااه ولا اي ....قووووم
فهد :أيوة حاضر ....وفتح الباب ايه يا زفت عايز اي مني
عمر: غير هدومك بسرعة هنروح لادهم الشركة
فهد: في اي ياض قلقتني ماله ادهم
عمر: مش وقته هفهمك في الطريق يلااااا بسرعة يوسف بيجهز فوق
فهد بخوف :حاضر هغير هدومي بسرعة ودخل فعلا الاوضة
شمس :في أي يا فهد ماله ادهم
فهد: مش عارف يا شمس انا هلبس وأروح معاهم
شمس ببرود :ماشي بس ابقي طمني
فهد: حاضر يا شمس ...بس طلعيلي قميص أو تيشرت
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
شمس: حاضر
________________________&&&
في أوضة يوسف كان جهز خلاص ولله الباب بيخبط
يوسف أيوة ...فتح الباب ..نور اي في حاجة
نور: هاجي معاكوا
يوسف: معانا فين انت هبلة
عمر :نور انت صحيتي ..انت لابسة ليه كدة يا نور
نور: هاجي معاكوا
عمر: هتيجي فين يا نور احنا عارفين احنا رايحين فين اصلااااا
نور :واي المشكلة
يوسف بحدة: لا مشكلة احنا مش عارفين رايحين فين وكمان سواء الشركة أو المكتب أو في المخزن فكل دول فيهم عمال وانا مش فايق اركز معاكي ولا في مليون حاجة
عمر بحدة :يوسف اولا انت مالك بيها تركز معاها بتاع اي اصلااا ..وبعدين اوعي تزعق ليها كدة تاااني
وانت يا نور يلا يا تروحي تنامي أو اقعدي مع شمس
يوسف اضايق من طريقة عمر ولأن كلام عمر كله صح مقدرش يتكلم وقرر ينزل وفعلا اخد مفاتيحه وموبيله ونزل بغضب
نور بعد ما يوسف نزل: ليه كدة يا عمر هو ميقصدش حاجة
عمر بحدة: نور بعد اذنك قللي التعامل معاه ..لوسمحتي .... انا مقدر انك اختي الكبيرة بس انا فعلا خايف عليكي والي اسمه يوسف ده بقي يتدخل في حياتك اوفر ..وانت بالاخص
نور اتوترت ..تفتكر كدة
عمر: اه يا نور افتكر... انا نازل علشان فهد خرج من اوضته
نور: ماشي يا عمر
وفعلا عمر وفهد ركبوا مع بعض و يوسف ركب في عربية لوحده وقرروا يروحوا للشركة الاول لكن يوسف قرر يروح المخزن
___________________________&&
في الفيلا
نور نزلت لشمس اوضتهاااا بس شمس كانت قاعدة ساكتة خالص
نور :لا بقي انا مش جاية اقعد مع الصمت اومال لو مكناش بقلنا فترة ماشفناش بعض
شمس :طب ما انت كمان من ساعة ما جيتي وانت ساكتة ...ليه بقي
نور: بصراحة يا شمس بفكر
شمس ببتسامة :في يوسف مش كدة
نور بكسوف : شمس بس بقي لله
شمس : يا بت ما دام تحب بتنكر ليه ...ده الي يحب يبان في عنيه
نور : يسلام يختي فهد عارف ان صوتك حلو كدة
شمس بتنهيدة: لاا يا نور
نور: ايه ده التنهيدة دي تنهيدة زعل علفكرة بقي مش حب خالص ....مالك
شمس :بصراحة زعلانة ..واكيد لازم ابقي زعلانة
نور :اكيد ليه بقي خير
شمس: بصي يا نور هقولك كل الي حصل من يوم ما سبت البيت
نور بدأت تنام جمبها علي السرير ..احكي بقي بس بالتفصيل الممل
شمس اسمعي بقي......
وفعلا بدأت تحكي ونور بتسمعهااااااا
______________________&&&
يوسف وصل المحزن ودخل مكتب ادهم وفعلا لقته موجووود بس واضح أنه متبهدل اوي
يوسف بخوف :ادهم ..ادهم مالك
ادهم رفع رأسه من المكتب وبدأ يمسح اثار دموعه
يوسف بخضة :انت يا ادهم ...انت بتعيط ليه علشان الصفقة ..متغور في ستين داهية ..ليييييه
ادهم بص ليوسف بوجع وحضنه : كنت عارف انك الوحيد الي هتبقي عارف مكاني
يوسف: كلهم جاين احنا بس قسمنا نفسناا .ه عمر هيموت عليك من القلق
ادهم بكسرة : بجد يا يوسف
يوسف بيهديه وبيقعدوا علي الكنبة في المكتب : .....
مالك يا ادهم مش صفقة الي تكسرك كدة ولو علي اسمك في السوق انت قادر تبنيه من اول وجديد
ايه الي كسرك كدة يا صاحبي
ادهم بيرفع وشه ليوسف : عارف يا يوسف انا مش اول مرة اقع بس المرة دي الوقعة الي كسرتني بجد....ومش قادر اتكلم حتي
يوسف : طب انا اهووو احكيلي يا ادهم وانا سامعك
ادهم بكسرة : عارف يا يوسف حمزة جبلي اثباتات أن الي أمر العمال انهم يوقفوا جهاز الانزارات ومش بس كدة أمرهم كمان انهم يولعوا في المبني كله
يوسف بغل: مين ابن الجزمة ده
ادهم بنظرة وجع :انت يا يوسف
يوسف 😲😲😲
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
___________________________$$
في الفيلا
نور: اممم دي الحكاية ولا فيلم هندي ولله
شمس :عندك حق ...اتكررت اوي في الروايات ..بس مش النهايات زي بتاعة الروايات يا نور لان فهد مش بيحبني لانه بيحب يا نور
نور : بيحب مين ..وعرفتي ازاي اصلا
شمس : وانا بصحيه وقالي استني يا مني
واضح أنه بيحب بنت اسمها مني
نور بتفكير : ولله يمكن ..بس برضو يا شمس لازم تعرفي أن فهد بقي جوزك وبرضو ليه احترامه
شمس: نععم وبقي انت بتقولي احتراام ..فاكرة سامر ولا افكرك
نور بضحك : اوبا انت معرفتيش الي حصل مش عمل فيا محضر
شمس بخضة: ايه انت بتتكلمي جد يا نور
نور :أيوة ولله وعمل محضر عدم تعرض ومش بس كدة مكنش عايزني اروح النادي تاني خالص
شمس: يالهووي وعملتي اي يا نور ده مؤذي زبالة
نور ببتسامة هبلة : ولله مش انا الي عملت ده يوسف
هو الي عمل وعمل اووي كماان
شمس بتهزري مش كدة ..يوسف هو الي أتدخل بجد
نور : أيوة بجد وجد الجد كمان ...ده علمه الادب
شمس: بت يا نور انت سمحتيه
نور: بصراحة .....اه يا شمس بس خايفة اني اكون غبية و سيبت حقي ..وكمان حصلت حتة شدة ما بين عمر ويوسف من شوية ..إنما اي عنب
شمس :ههه ماهي ناقصة عمر كمان ..هو عمر مش عارف صح
نور بتوتر : انت هبلة مافيش حد يعرف غيرك اصلا اي حاجة
شمس: جدعة.. بس بصي ..يمكن يوسف يكون فعلا مظلوم بس انت لازم تتقلي اوي علفكرة
نور: امممم عارفة يا بت يا شمس طول عمري الي بس يفكر يقرب مني اكله بسناني الا هو أول ما يقرب مني بحس أن الدنيا مش سيعاااااني
شمس بفرحة وبتسقف : اوباااا بقي يا نور انا بجد مش مصدق وان انت بتقولي كدة علي يوسف ولله
نور :ولا أنا حتي بس انا بقي جاتلي حتة خطة محترمة ولله لاربيه وهتشوفي ......
بس انت عارفة اي الي مخوفني ...أننا نرجع اسكندرية بكرة ويبقي خلاص كل حاجة اتقطت ما بينا
شمس :اكيد لاااا ممكن حد من الشباب يكلمهم في اسكندرية و تقعدوا هنا تاني
نور: مش لما نشوف الاول موضوع ادهم ده
وفجاه سمعه صوت زعيق جامد برااااا
شمس بخوف : اي ده
نور تعالي بسرعة نطلع براااا نشوف
شمس ونور 😳😳😳
ياترا شافوا ايه
يا جماعة الرواية بعد كدة يوم اه ويوم لااا
#احببت_مصارع
(16)
ادهم بحزن :عارف يا يوسف حمزة جبلي اثباتات أن الي أمر العمال انهم ميركبوش جهاز الانزارات ومش بس كدة أمرهم كمان انهم يولعوا في المبني كله
يوسف بغل: مين ابن الجزمة ده
ادهم بنظرة وجع :انت يا يوسف
يوسف سكت لثواني من الصدمة ورد بوجع وصدمة
....وانت يا ادهم تصدق اني ممكن اعمل كدة ..انا اعمل فيك كدة
ادهم :لاااا يا يوسف..... بس بص وفعلا بدأ يوريله أن الكاميرات جيبااه وهو بيدخل أوضة إدارة والمكتب بتاعه ..ومش بس كدة يا يوسف الناس الي جات وقالت انك اتفقت معاها
يوسف بوجع : وبعد ده كله يا ادهم صدقت مش كدة
ادهم: ما ده الي واجعني اني برضو مصدقتش
يا يوسف ..انت مش بس تقربلي لاااا انت اخويا الي عمري ما خبيت عليه حاجة انت كنت عارف المشروع ده وعارف ازاي هو مهم بالنسبة لياااااا.... ..انا يوم ما اقول لنفسي انك خاين وخلاص ارمي ذكرياتي معاك هلاقي نفسي رميت عمري كله ...انت وفهد مش صحاب انتوا اخواتي وخصوصا انت .....بس..
يوسف بوجع لكن بثبات : اهي هي دي المشكلة يا ادهم ..بس
انا ماشي يا ادهم ووقت ما تلاقي انك اتاكدت اني فعلا مش انا الي عملت كدة ابقي تعالي لأن بينا حساب كبير اووي حساب ممكن يخليني ادوس علي عمري الي انت مشاركتي فيه وابني حياه جديدة بس بنضافة
ادهم مسك أيده :استني يا يوسف ..ده بدل ماتقوليش نحط أيدينا في ايد بعض ونعرف مين عايز يوقعنا في بعض يا يوسف انا حاسس......
يوسف نزل أيده: الكلام ده لو مكنتش قلتلي كدة يا ادهم لكن انا دلوقتي في نظرك متهم ولحد ماتتاكد اني ماليش علاقة بكل ده انا لساني مش هيخاطب لسانك
وفجاه دخل فهد وعمر
عمر :مش تطمنا يا يوسف أنه هناااا
فهد بقلق:ادهم انت كويس مالك
يوسف بستهزاء: كويس ...كويس اوي انا لازم امشي ورايا شغل ....وفعلا يوسف مشي
فهد: مالك يا ادهم في اي طمني
ادهم: سيبني يا فهد انا بجد مخنوووق اوي
عمر :لا طبعا مش هنمشي قووم يلاا .تعالي اغسل وشك يلااااا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
__________________________$$
في الفيلا
نور وشمس خرجوا يشوفوا اي الصوت ده
نور وشمس اتفاجوا بناس بيزعقوا جامد للخدامين وعايزين شمس وبيدوروا عليها فنور وشمس جريوا علي جوا بسرعة قبل ما حد يشوفهم ودخلوا الاوضة وقفلوا الباب
شمس بخوف: اعمل اي يا نور انا خايفة
نور: اهدي بس اهدي...انا هكلمك يوسف
شمس: رجلي ..اعااا
نور: استني وبدأت ترن علي يوسف لكن مردش لكن فضلت ترن اكتر وهي سامعة أنهم بيتخنقوا برااا وهي قفلت باب الاوضة عليهم لحد مايوسف قرر يرد
يوسف بارهاق: اي في اي يا نووور
نور بصوت واطي وبخوف: الحقني يا يوسف
في اللحظة دي يوسف وقف العربية بفزع وخوف: نووور مالك يا حبيبتي
نور: أهل شم....اعاااااااا
يوسف سمع صوت حاجة بتتخبط جامد: نووور ردي علياااا ..وفعلا غير اتجاه علشان يرجع الفيلااا وكلم فهد وعمر وقالهم علي الي حصل
لكن عند نور كانوا قدروا يكسروا الباااب
شمس بفزع صووتت واستخبت وراه نور
نور بخوف: انت عايز اي يا اخي حرام عليييك
جوز امها: بقي انت يا مجصوفة الرجبة جاية اهني عند راجل تعيشي معاه صحيح قليلة الرباية
نور :اخرس دي اشرف منك انت والثور الي جمبك ده
واطلعوا براااا
قرب عاصم من نور بغل :بقي انت ربع متر بتكلمينا كدة
وكمان بتطردينا ..طب اي رايك بقي ان الشرع محلل أربعة وانت هتكوني مراتي التانية ومسك شعرها جاامد وقربهاا منه جامد
شمس بخوف: ابعد عنها يا مقرف ..سيبهااا لكن شمس اخدت قلم وقعت بسببه جامد علي الارض
نور بدموع وهي بتحاول تقاوم :ابعد عنها اوعي بقي سيبني ....ولله يوسف مش هيسيبك هيجي ويشرب من دمك ولله ..اوعي بقي
ومع كل الصوت ده قامت هناااا ..ايه ده اوعي سيب اختي يا عاصم ..نور ملهاش دعوة سيبها حرام عليك
عاصم :اوعي ايدك دي
هنا: لاااا سيب اختي بقولك
عاصم حاول يبعد هنا عنه راح زقها جامد واتخبطت في الطربيظة جااامد واغم عليهااا
نور: اوعي يا اخي ....هنا قوومي بت هناااا .يا هناااااااا ..ولله يا عاصم لتشوف يا عرة الرجالة
عاصم ضربها بالقلم جامد: بقي انا عرة الرجالة وفضل يضرب فيها بالاقلام لدرجة أن منخيرها وفمها بقي يجيب دم جامد ..وعاصم بعد عنها وجاب شمس من شعرها
شمس: اعااااااااااا سيبني ابوس رجلك يا عاصم سيبني وكان بتحاول تمسك في اي حاجة
عاصم كل شوية يضربها في رجليها المتجبسة
فاجأه شمس وقعت علي الارض بسبب رجلهااا : مش قادرة امشي رجلي ..اعاااا
جوز امها حاول أنه يشدها جامد بس لقه انهم بيسحبوها من الأرض : شيلها يا عاصم
وفعلا بدأ عاصم يشيل شمس لكن نور جات من وراه وضربته في رجله جامد اووي
عاصم: اعاااااا يا بنت ..... طيب تعالي بقي وبدأ يضرب نور بالبوكس في وشها وشمس تصوووت
علي نور ولأنها اتفاجات أن دماغ هنا انفتحت والأرض كلها دم .
شمس بفزع وخضة : هناااااا فوقي يا هنااااا
واخيرا في اللحظة دي دخل يوسف الاول وجري علي الاوضة واتفاجاه بالمنظر ده
يوسف جري علي عاصم الي بيضرب نور وبدأ يضربه بمنتهي الغل يا ولاد .... يا ولاد .....
عدلي حاول يبعد يوسف لكن يوسف كان شبه الأسد الهايج وضرب عدلي بالبوكس جامد
وفي اللحظة دي دخل ادهم وفهد وعمر جري
فهد،: ....شمس
لكن شمس ونور كانوا جمب هنااا
عمربخوف: هنااااا اي الدم ده ايه ده
ادهم بخوف: طب بسرعة هاتوا علي العربية
فهد: كفاية يا يوسف سيبه لازم نطمن عليهم
يوسف وهو ماسك عاصم وعدلي واقع علي الارض : روحوا انتوا المستشفي وانا هجيلكم... وفضل يضرب فيهم و اخدهم وحبسهم في المخزن لحد ما يرجع من المستشفي
اتصل بعلي يتصرف ........
________________________&&&
في المستشفي
هنا دخلت علي العمليااات لان دماغها انفتحت واغم عليها أما شمس فهد اخدها للدكتور بسبب الجروح ورجليها وللاسف اضطر يفك الجبس ويجبس ورجليها تاني لأن رجليها اتكسرت وكان للاسف الموضوع صعب جدا علي شمس لأنها كانت تعبانة اوي
فهد بخوف: اهدي يا شمس والنبي اهدي
شمس بدموع ووجع: رجلي يا فهد وجعاني اووي
فهد ضمها لحضنه : اهدي يا حبيبتي ولله هتبقي كويسة باذن لله اهدي بس
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
وفعلا الدكتور بدأ يهديها وفعلاا فكت الجبس وبدأ يعمل جبس جديد وشمس كانت في حضن فهد
_______________________&&&
قدام العمليات نور وعمر وادهم واقفين مستنين هنا تخرج
عمر: نور تعالي نروح لاي دكتور نطمن عليكي
نور بتعب: لاااا مش هتحرك غير لما اطمن علي هنا يا عمر
عمر: يا بنتي انت مش قادرة تحركي ايدك ووشك كله دم ..تعالي
ادهم :أيوة يا نور لازم تروحي معاه لاازم انت وشك كله دم
نور بدموع: لاااااا مش هتحرك من هنااا
يوسف جيه بيجري: أي يا عمر خير
عمر بتعب : هنا في العمليات و نور مش عايزة تروح لاي دكتور يكشف عليها
نور بعند : انا قولت لا يعني لااااا
يوسف بحدة :هو اي الي لاا قدامي تعالي لازم تكشفي يلااا
نور بعصبية: ملكش دعوة بيااا يا اخي انت مالك بياااا
يوسف بحدة: عمر خدها غصب عنها بسرعة يلااااا روحي معاه وإلا يا نور ولله العظيم اكون مكتفك وموديكي غصب عنك ...هااااه قولتي اي
نور بخوف: خلاص انا هروح بس خليك يا عمر علشان هنااا
عمر واقف مستغرب ازاي نور سمعت كلامه وعمال يبص عليهم : هااا لا لازم اجي معاكي ..مسبكيش كدة
يوسف : متخفش انا هروح معاها يا عمر...هو فين فهد
ادهم : فهد مع شمس علشان رجليها
يوسف مهتمش بكلام ادهم وحتي مابصش عليه
طب يا عمر احنا هنروح لاي دكتور لو هنا خرجت كلمني
عمر بقلق : ماشي يا يوسف... ماشي
ادهم قرب من عمر ..اهدي بقي مالك يا عمر اهدي وحياه اغلي حاجة عندك لتهدئ ..صدقني كل حاجة هتمشي كويس بس انت قول يارب
عمر : يارب يا ادهم بجد انا مرعوووب اوي اول مرة احس اني ممكن اخسر حد من اخواتي ..وبدأ عمر يعيط بجد وادهم قرب عليه وحضنه
ادهم: عمر انشف كدة مش وقتوا الزعل ..اجمد
عمر بيمسح دموعه: لأول مرة يا ادهم احس أن اني بجد بحبهم اوي كدة ..طول عمري مش بحب أسلوب نور الهجومي علينا وبحس انها أنانية بس بعد الي شوفتوا النهاردة طلعت انا الي اناني وكنت بعيد عنهم
ادهم حضنه وبدأ يهديه ..تعالي اقعد يا عمر اقعد
_______________________________$$$
يوسف ونور دخلوا لدكتور وبدأ الدكتور ينضف الجروح لنور وكل ما كانت تحس بوجع كانت بتمسك ايد يوسف جامد اوي كأنها بتستمد منه الأمان والاطمئنان
وبعد ما الدكتور نضف الجروح بدأ يكشف علي ايديها
الدكتور: للاسف يا استاذ المدام ايديها فيها تمزق ولازم نركب
نور بخوف ودموعها خانتها وهي ماسكة ايد يوسف : جبس
الدكتور :لا مش جبس حاجة شبه الجبس متخفيش اوي كدة ..خير
يوسف كان حزين اوي علي نور وقلبه محروق كل ما يتخيل أن حد يمد أيده عليها دموعها كانت بالنسبة ليها صعبة اوي وخصوصا انها في عز ما كانت بتضرب مكنتش بتعيط علشان كدة اتاكد انها مش بتظهر ضعفها قدام اي حد غيره هو
يوسف قرب منه ومسك ايديها ومسح دموعها :متخفيش يا نور انا جمبك ولله لاخليه يعيط بدل الدموع دم وحياتك عندي
نور: يوسف ..هنا اختي الاهم دلوقتي عندي
يوسف : متخفيش ولله خير يا نور
فهد دخل الاوضة الكشف فاجاااه: يوسف
يوسف بخضة : ايه يا فهد خير
فهد : سلامتك يا نور الدكتور قالها اي
نور: قولي انت شمس اي أخبارها اي
فهد تعب وإرهاق: فكلها الجبس وركب واحد تاني
وانت يا نور
يوسف: الحمدلله حبة الجروح في وشها و تمزق في ايديها ....مالك في مصيبة تاني
فهد: أمم.. تعالي عايزك علي جمب
يوسف: تعالي .....في ايه يا فهد قلقتني خير
فهد: بابا رن عليا وطبعا قلق علينا جدا
يوسف بخضة: حد من الخدم قالوا حاجة عن الي حصل
فهد : لا لا. بس عمو عادل عمال بيرن عليهم التلاتة مش بيردوا واحنا كذلك فخافوا اوي
يوسف: طب اي قولت انت اي الأهم
فهد :كنا سهرانين هقول أي يا يوسف ده في احنا كارثة
وكلوا كوم وهنا كوم تاني خالص ...ده ادهم برا هيمووت
يوسف باستغراب: اشمعنا يعني ..ادهم
فهد: لا يا راجل انت مش ملاحظ
يوسف :ألاحظ اي
فهد: يا ابني فيه اعجاب متبادل
يوسف: بين مين ومين انت عبيط يا ابني ده اكبر منها ب اكتر من ١٠ سنين ..انت اكيد اهبل
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
فهد: بس ولله انت الي عبيط ..المهم دلوقتي هتعمل اي مع عمك عادل ده مصمم أنهم يرجعوا لانه خايف عليهم اوي
يوسف: طيب استني اطمن علي نور وهنا واكلمه أهديه انااااا. وافهمه كل الي حصل
نور بخوف: يوسف
يوسف جري علي نور وكذلك فهد :مالك يا نور في أي
الدكتور: المدام بتخاف اوي من الحقن الظاهر... وفي حقنه عضل لازم تخدها
فهد غصب عنه ضحك: عضل وحقنة ..ومدام
يوسف نزل لمستوي نور: حبيبتي لازم تاخدي الإبرة دي علشان ترتاحي شوية
نور ببرائة :بخاف منهم يا يوسف بلاش علشان خاطري
فهد : واضح أن العيلة كلها كدة شمس برضو كانت بتعيط لما عرفت انها لو تعبت هتاخد حقنة
يوسف: طب يا نور ما انت لازم تاخديها مافيش حل تاني
نور بعند اطفال: لا مش عايزة ..مش عايزة انا مش تعبانة
الدكتور: يلا يا مدام ...
نور غمضت عينيها ...ويوسف وقفها من السرير
الدكتور لفهد: لو سمحت اطلع برا من فضلك
فهد بص ليوسف :هطلع برا لوحدي ولا اي يا يوسف
يوسف بتوتر:: لا انا طالع معاك
الدكتور اتفاجاه و نور اخدت الإبرة
الدكتور بصي: يا مدام نور
نور بصتله باهتمام: افندم ..نعم يا دكتور
الدكتور :حضرتك جاية وواضح جدا انك اتعرضتي لضرب مبرح ..فأنا ضميري المهني يحتم عليا افهم منك انت زي بنتي وصدقيني هساعدك
نور .....
الدكتور : طب هل جوزك هو الي ضربك الضرب ده
نور ببتسامة :يوسف ...لا ولله .
الدكتور: طب انت لازم تعملي محضر
طق طق
الدكتور :ادخل
يوسف دخل: ايه يا دكتور خلاص
الدكتور :استاذ يوسف لو سمحت سؤال
يوسف اتوتر: اتفضل يا دكتور
الدكتور: ممكن اعرف هو حضرتك الي ضربتها بالشكل ده ..اصل هي لازم تعمل محضر لأن الي حاصل ده مش طبيعي يعني
يوسف بحد: ة اولا اكيد مش همد ايدي عليها ..ثانيا انا الرائد يوسف المنشاوي ..مش مجرم
الدكتور : اهلا وسهلا بيك لكن انت عارف القانون والضرب ده مش طبيعي
يوسف: عارف بس انا مستني اطمن عليهم لأن اختها في العمليات ثم دي كانت حادثة هما بلطجية طلعوا عليهم هما التلاتة بنات وضربوهم
الدكتور: يا ساتر يارب ربنا ينتقم منهم يارب
_________________&&
فهد جاي بيجري : يوسف هنا خرجت من العمليات
يوسف ونور جريوا عند هنااااا وفعلا لقوها خرجت من العمليات و دخلت أوضة تانية
نور مسكت في دراع الدكتور بلهفة :يا دكتور اختي كويسة صح والنبي قول صح
الدكتور: اهدي بس ...اهدي
يوسف بيمسك نور بعيد عن الدكتور : اهدي يا نور اهدي
الدكتور : دماغها انفتحت وعندها ارتجاج بسيط وان شاءالله لما تفوق هنشوف حالتها بس متقلقوش خير .
عمر قرب من نور وحضنها:. الحمدلله يا نور الحمدلله .
شمس بعياط هستيري: نور ..انا بجد اسفة اوي ولله
مكنتش عارفة ان وجودي ممكن يعمل كل ده ولله حقك عليااااا
نور بعدت عن عمر : شمس اوعي تقولي كدة انت اختي زيهااا وحضنتها وبعدين خلاص ...ولله هي هتبقي كويسة بأمانة بطلي بس عيااط والنبي بقي
.فهد قرب من شمس : يا شمس حرام عليكي كفاية عياط بجد ...مش كدة يا حبيبتي
يوسف : يا جماعة نور وشمس لازم يروحوا يرتاحوا شوية
عمر: أيوة وانا هقعد مع هنا متخفوووش
نور :علي جثتي لو اتحركت من هنا منغير اختي مستحيل سامعين
___________________________
يوسف ياس من الكلام معاها و خرج برا الاوضة قعد علي الكرسي وسند رأسه بتعب وإرهاق من اليوم الي بدأ بشغل وضرب نار وبعدها اتهام أخوه ليه بأنه خاين وختم بالمستشفي بس حس بايد حد علي كتفه
يوسف: حمزة
حمزة: ازيك يوسف
يوسف قرب من حمزة : بقي انا يا حمزة الي اعمل كدة في ادهم ...انا
حمزة :صدقني قلتلوا بس الكاميرات يا يوسف هو غصب عنه وكمان شهادة الناس .
يوسف بضحكة تريقة: الناس دي انا ممكن اجيبها دلوقتي تشهد عليك انك انت الي عملت كدة
جرا ايه يا حمزة
حمزة: معرفش بقي يا يوسف ...ولله ما اعرف اي حاجة
يوسف: خلاص يا حمزة انا همشي رايح مشوار
ادهم شاف يوسف وحمزة بيتكلموا: حمزة انت جيت امتي
يوسف اول ما شافه :سلام يا حمزة . ومشي
ادهم بخنقة :اي يا ابني جيت امتي
حمزة: لسه واصل طمني قرايبك كويسين
ادهم: اه الحمدلله ..هو يوسف قالك اي
حمزة :مافيش يا ادهم كلام الي هو انك ندل وكدة تعالي عايزك في موضوع مهم اوي
ادهم: ماشي تعالي
_________________________________::
في اوضة عند هنا
شمس ونور قاعدين مع بعض بيدعوا لهنا وعمر كان بيكلم باباه وبيطمنه زي ما فهد فهمه
وفجاه سمعه صوت هنا بتتالم ..جريوا عليها
ونور جريت تقول لاي حد ينده الشباب فادهم عرف انها فاقت فجري علي أوضة هنا
عمر: هنا يا حبيبتي وانت فوقتي ..حضنها الحمدلله يارب ده انا كنت هموت عليكي
نور: الحمدلله يارب ...هنا انت كويسة صح
هنا ببصات استغراب .......
ادهم: هنا انت سمعانا طيب ...مالك يا هنا انت كويسة
هنا بدهشة :انتوا مين. ......
نور وشمس 😲😲😲
ادهم برعب : لا ازاي يعني يا هنااا ...ركزي انا ادهم ..ادهم مش معقول مش فكراني
عمر رجع للحيطة بخيبة أمل وصدمة
فاجأه دكتور جميل اووي دخل بهدووووووء
لوسمحتوا كلكوا براااااا
__________________________________&&&
في اسكندرية
عادل: ما عمر كلمك وطمنك اهدي بقي يا منال
منال بخوف: بقولك لاااا بناتي فيهم حاجة
ابراهيم :لا يا ام عمر اكيد لو في حاجة كانوا قالوا
وفجاه جيه اتصال 😳😉😉
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️