رواية أحببت مصارع الفصل السابع عشر والثامن عشر والتاسع عشر والعشرون بقلم يوستينا سامي
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
رواية أحببت مصارع البارت السابع عشر والثامن عشر والتاسع عشر والعشرون بقلم يوستينا سامي
![]() |
رواية أحببت مصارع الفصل السابع عشر والثامن عشر والتاسع عشر والعشرون بقلم يوستينا سامي
احببت_مصارع
(17)
هنا بدهشة :انتوا مين. ......
نور وشمس 😲😲😲
ادهم برعب : لا ازاي يعني يا هنااا ...ركزي انا ادهم ..ادهم مش معقول مش فكراني
عمر رجع للحيطة بخيبة أمل وصدمة
فاجأه دكتور شكله جميل اووي وهادي ..دخل بهدووووووء
لوسمحتوا كلكوا براااااا
ادهم بدهشة : أيوة يا دكتور بس
الدكتور: من فضلك ..اطلع برااا
وفعلا كلهم طلعوا برااا
__________________________&&
في غرفة هنا
الدكتور قعد علي الكرسي الي جنبها وبدأ يتكلم ببتسامة هادية : اديهم خرجوا يا ستي ...انا الي خرجتهم ممكن بقي تهدي شوية مافيش داعي لخوفك ده خالص
هنا : هو انت مين ..
الدكتور ببتسامة : انا يا ستي اسمي هيثم عندي ٢٩ سنة ودكتور هنا في المستشفي ..ادي كل المعلومات عني
هنا : طب انا بعمل اي هنااا ... وجيت هنا ليه هو انا عيانة ...والناس الي برا دول الي بيقولوا ان هما اهلي ..بس انا مش فاكرة اي حد خالص
هيثم بهدوء: عادي خالص ..هل الانسان لازم يبقي فاكر كل حاجة يعني مش ممكن ينسي شوية حاجات ويرجع يفتكرهااا ..عادي صح بتحصل مش كدة
هنا : طب وانا ناسية اي ...وهفتكر الحاجات دي امتي
هيثم: بصي يا هنا انت اتخبطتي جامد في دماغك وده الي مخليكي مش فاكرة لكن اول ما تخفي هتفتكري كل حاجة علطول بإذن لله
هنا : واهلي ..فعلا الناس الي برا دول اهلي .مش كدة
هيثم: ولله نسالهم ونتعرف عليهم من جديد اي المشكلة
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
هنا ابتسمت :انا بجد ارتاحتلك اوي يا دكتور
هيثم : ابتسم وانا كمان ...اوي
استني عشر دقايق اخليهم يدخلوووه
هيثم خرج من أوضة هنا :مساء الخير
ادهم بعصبية : مساء النور ممكن افهم ليه خرجتنا يا دكتور
هيثم :طب ممكن بس تهدي شوية وانا هقولك كل حاجة ...بس لو سمحت اهدي
ادهم: ماشي وانا هادئ اهوووو
هيثم :كل الحكاية أن الانسة هنا جالها فقدان مؤقت للذاكرة ومكنش ينفع تشوفكوا وانتوا مصدومين كدة لانها هتخاف وهتقلق وده مش في صالحهااا
علشان كدة كنت لازم اخد رد فعل وهو اني اخرجكم براااا
عمر :طب دلوقتي اي الحل بس يا دكتور
ادهم: انا تكلمت معاها وهي حاليا متقبلة تشوفكم وتسمعكم وتتعرف عليكم كمااان
نور بدموع: طب كدة ذاكرتها هترجع امتي
هيثم :صدقيني ده فقدان مؤقت وبإذن لله هترجع ذاكرتها متخفووش بس اهم حاجة الهدوء في التعامل...عمتا اتفضلوا جواااه الاوضة بتاعتهاا
وفعلا كلهم داخلين الاوضة لكن نور مسكت ايد فهد
فهد بيبص لنور بدهشة : مالك يا نور انت كويسة .
نور : يوسف فين...هو مشي يا فهد
فهد: اه شوفتوا مشي
نور: راح فين يا فهد طيب
فهد :مش عارف ولله ممكن يكون راح علشان المحضر والقسم تحبي اكلمووه
نور: لا ابدا انا بس بسال ..يلا ندخل
________________________________&&
منال في التليفوون: مالها بنتي يا يوسف
يوسف: هما كويسين يا طنط صدقيني بس احنا لاقينا شمس
عادل :بجد يا يوسف فعلا لقيتوا شمس يا ابني
ابراهيم: جدع يا يوسف بجد راجل
يوسف: لا يا عمي ده فهد الي عمل كل حاجة .هو الي لقاها وهو الي أنقذها لكن...
منال: لكن أي يا ابني ..انا قلقت اوي
يوسف :جوز امها و والولد الي كان عايز يتجوزها ده راحوا الفيلا واحنا مش موجودين وحصلت خناقة جامدة جدا جدا
منال :وبناتي حد حصله حاجة ..رد يا يوسف ماتسكتش
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف بحزن :اممم هنا في المستشفي ونور وشمس إصابات خفيفة
منال بصرخة :عيااااااالي
عادل :طب يا يوسف احنا جايين حالا بس قولي المستشفي دي فين الاول
يوسف: حاضر هبعت لحضرتك اسمها والعنوان علي الواتس ..حاضر
وفعلا يوسف قفل معاه المكالمة وبعتله العنوان و قرر يطلع علي الفيلاااا علشان يشوف الي حابسهم
وفعلا وصل الفيلا ولقي علي موجود وكان عامل معاهم احلي واجب بس يوسف كمل مع عدلي و مع عاصم اكتر لان هو الي ضرب نور .
عدلي بوجع :اوعي تكون فاكر أن كدة خلصت يا ابن المنشاوي لااا ده انت هتشوف الويل والي بتعمله ده حسابه عسير جوي
يوسف بستفزاز :انا معنديش حاجة اخاف عليها انت اخترت الشخص الغلط ..انا لا عندي اب او أم أو حتي اخ .حتي حياتي انا شخصية مستغني عنها ..عمرك شوفت ضابط باقي علي حياته يا عدلي
عدلي بغل: لا فيه ...نور
يوسف مجرد ما سمع ان حد بس نطق اسمها غيره اتجنن وهجم علي عدلي واتكلم بغل :
انت عارف انا ممكن اقتلك مش علشان خايف عليها منك انت اتفه من كدة بكتير .. لاااا انا ممكن اقتلك لو اسمها جيه علي لسانك ..نور دي لو فكرت مجرد تفكير انك تيجي بس جمبها ورحمة امي وابويا عندي لاقتلك ..
علي بيبعد يوسف عنه: كفاية يا يوسف هيموت في ايدك سيبه بقي ...انا كلمت القسم وهيجووه هيخدوهم بتهمة التعدي علي نور وهنا وشمس. متخفش انا مظبط كل حاجة حتي مع الفراشين والأمن.. يلا نخرج برااا
عاصم بضحكة استهزاء: وانت فاكر أن احنا لو اتحبسنا زي ما انت بتقول ..ده الي هيحميكم منينا
يوسف مسك عاصم من زوره :عندك حق الي هيريحنا منك هوو اني اقتلك واخلص الناس من شرك
عاصم: هههه بالعكس يا حضرت الظابط ده انت كدا هتعيش عمرك كله عليك تار ومحدش هينام غير لما يخلصووو عليك
يوسف بيضربه برجله: قولتلك مش انا الي اخاف يا روح ....
عاصم بستفزاز رغم وجعه: بس عندك الي تخاف عليه .ههههه
علي بيشد يوسف برا الاوضة : يلا بقي يا يوسف أخرج ..يلاااا احنا عايزينه حي ..أخرج كدة وياريت تتحكم في اعصابك شوية مش معقول كدة ...انت مكنتش كدة ده لو مليون واحد في الإدارة بيحاولوا يعصبوك عمرك ما كنت بتتهزلك شعراية ..مالك كدة
يوسف بغل : كله الا نور ...انا ممكن استحمل اي حاجة
في الدنيا يا علي ..غير أن حد ينطق بس اسمها انا شوفتها بعيني وابن .... بيضربها
ده انا لما بشوف حد بيضرب واحدة معرفهاش بتجنن وانت عارف كويس انا بعمل معاه اي
علي :عارف يا يوسف ...عارف
يوسف بوجع: مابالك نور ...خوفها في المستشفي و عياطها في حضني واجعني ..انا مش متخيل أن انا سايبه اصلا عايش ...بيحاول يوسف يقوم يروحله تاني
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
علي بيمسكه: بس بقي ... اقعد ..اقعد يا يوسف مش كدة بجد الواد ممكن يموت في ايديك
عم خيري وحياتك هاتله اي حاجة تهديه شوية
يوسف : علي انا عايز امشي اروح المستشفي اطمن عليهم وعلي هنا كمان
علي: طب استني لما يجوو وياخدوهم وكدة كدة هنطلع علي المستشفي علشان التقارير الطبية
بس صحيح عايز اسالك سؤال كدة علي الماشي بس والنبي يا اخي ماتتعصب عليا احسن بجد ايديك دي طارشة
يوسف ضحك: هو انا ناقصك يا علي ما تقول هو انا قافل بوقك يعني
علي :هي نور دي حلوة اوي كدة علشان توقعك الواقعة دي يا برووو
يوسف بغل وبيشده من القميص: اولا ملكش دعوة حلوة ولا وحشة ..ثانيا اوعي تجيب اسمها تاني علي لسانك سامع ولا اطرشت مثلا
علي بيشيل ايد يوسف: يالهووي عليك يا يوسف انت لازم تلحق نفسك ولله يا ابني مش كدة.. الحق اتجوزها بسرعة 😉 ..
يوسف بتحذير: علي ..اتلم هاااه واخد بالك
علي: حاضر يا عم ..بس ولله يا يوسف ومش قاصدي اسخف عليك انا فعلا عايز اشوف البنت الي وقعت اخويا الواقعة الرهيبة دي
يوسف ببتسامة وتنهيدة ..بس يا علي انا مش عارف هي فعلا بالجمال الي شايفها بيه ده ولا فعلا الحب بيعمي ...اول مرة قلبي يشتغل بجد... ياراجل ده فكرته وقف ولله
علي ببتسامة : واضح انك وقعت بجد ...هنيالوا يا عم ..بس المهم بقي هي هل فعلا بتحبك ولا كان وقت خوف وقلق ولجاتلك وبس علي كدة
يوسف بندم :انت عارف انا في غلطة في حياتي من تمن سنين كافية انها تنهي علاقتنا اصلا من قبل ما تبدأ يا علي
علي : ياااه للدرجة دي يا يوسف
يوسف فاق من كلامه: ولا حاجة يا علي ولا حاجة
علي بفهم: لا واضح انها حاجة وحاجة كبيرة اوي يا يوسف كمان ...بس عمتا براحتك ..بس انت متاكد انك كويس
يوسف بيبص لعلي لانه مش عشرة يوم وعارف كويس أن علي هيعرف هو متغير ولا لااء: ليه بتقول كدة يا علي
علي بهدوء: مش عارف بس حاسس انك مكسور يا يوسف ..حاسس أن في حاجة مخبيها ومش قادر تقولها
يوسف بيحاول يتهرب من الموضوع : يسلام قصدك علي نور علشان بقولك ....
علي قاطعه في الكلام: لا يوسف مش بتكلم علي نور خالص بتكلم عليك انت ..في حاجة كسراك كدة مخلياك هادي وساكت وكلامك تقيل برغم أن الي حصل النهاردة والي شوفته جوااه وغيرتك.. يقول انك المفروض تقعد علي ناار مش ساكت كدة ..فيك حاجة غلط ....اي كلامي صح
يوسف ساكت ...: فيا يا علي فيا كتير اوي كمان
علي بخوف : طب ما تتكلم في ايه يا ابني
يوسف : اول مرة احس اني غبي ....
علي : غبي ..انت يا يوسف غبي ليه بتقول كدة بس
يوسف ..اصل....
وفجاه جيه البوكس والضابط من القسم علشان التحريااات
يوسف ضحك :لا وكمان طلعت فقر هههه
علي: اصبر بس يخلصووه وولله لاقررك يا كلب اصبر بس
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف: تقررني يا عسل ماشي اما نشوف بقي يا حلووو ..
اهلا يا عمار باشا
___________________________________&&&
في المستشفي ..
هنا قاعدة في حضن نور ..
هيثم: هنا انت عارفة مين الي انت حضناها دي
نور :انا نور يا هنا اختك الكبيرة
هنا ببتسامة: مش فاكرة اوي بصراحة بس شكلك كنت خائفة عليا اوي وشكلك طيبة اوي
نور بدموع حضنتها اكتر: خايفة بس ده انا كنت ميتة من رعب عليكي يا هنا ولله
عمر :هنا وانا عمر برضو اخوكي
هنا: عمر ... انت اكبر مني صح
عمر بضحك: اه طبعا انت مش شايفة الأحجام يا ماما ولا اي
كلهم ضحكواااا علي كلام عمر
هنا بتبص علي ادهم حست بنظرة خوف وحنية في عينوو وقربت من ودن نور واتكلمت بصوت واطي: نور مين ده
نور بتبص علي ادهم :.ده ادهم ده يبقي قريب فهد الي واقف هناك ده
هنا : طب والعسولة الي واقفة بتعيط هناك دي
نور ضحكت وبصت لشمس الي لحد دلوقتي عمالة تعيط ...عجبك كدة يا ست شمس اهي هنا بتقولك بتعيطي ليه بقي
شمس بتمسح دموعها وبتبتسم : لا ولله دي دموع فرحة انك قومتي بالسلامة يا احلي هنوووون
نور : هههه هنوووون علفكرة انت بتحبي الدلع ده اووي ..هي دايما بتقولوا ليكي
هنا :ههههه ولله طب هما يقربوا ليا اي يا نور
نور: امممم طيب شمس تبقي قريبتنا وفهد
هنا :ابو عيون عسلي ده
ادهم :ههههه
نور: يخربيتك يا هنا ....لا ده ادهم احفظي بقي فضحتينا
فهد بهزار : اي الاحراج ده لا ولله انا عيوني بني غامق شوية
هنا: ههههه بقي دي شمس وده جوزها فهد
ومين بقي ادهم ده
ادهم بضحك :ابو عيون عسلي أيوة
نور :ههههه ده يبقي قريب فهد ويوسف
هنا :يوسف ..مين بقي ده كمان انا توها
نور: ده بقي ابن عم فهد ده بس هو مش موجود دلوقتي ..ومش عارفة هو فين
ادهم بتفكير : هو يوسف راح الشغل ولا الفيلا يا فهد
فهد :مش عارف ولله يا ادهم ..هو ماقلش بس هو مع علي تقريبا ..هو فين حمزة
ادهم :حمزة مشي
وفجاه دخل ابراهيم وعادل ومنال
منال: هناااا حبيبتي ....
هنا خافت من اندفاع منال وحضنت نور جامد
نور مين دي
منال 😳😲😳😳
#احببت_مصارع
(18)
في فيلا ابراهيم
يوسف لعلي : تقررني يا عسل.. ماشي اما نشوف بقي يا حلووو ..اهلا يا عمار باشا
عمار :اهلا يا يوسف
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف :اتفضل يا فندم انا حابسه جواه المخزن ..اتفضل
علي: اتفضلوا ...
وفعلا قبضوا عليهم بس كان عاصم بيبص ليوسف بصة غدر .. يمكن يوسف فعلا أتأثر بيها مش لانه خايف علي نفسه لاااا بسبب خوفه علي كل الي حواليه
ويمكن دي اول أن الخوف يعرف قلب يوسف
عمار: يا يوسف ...يوسف
علي: يوسف ....مالك انت كويس
يوسف فاق من سرحه :اه خير يا علي في اي
عمار: يوسف شكلك تعبان شوية
يوسف: لا ابدا يا فندم بس اليوم كان طويل اوي علياااا ...بس الحمدلله انا كويس
علي بصوت واطي: ولله كداب
يوسف خبطه في أيده ..احم تمام يا فندم احنا هنجيب لحضرتك كل التقارير الطبية لحالتهم علشان المحضر
عمار: كدة كدة هيحبسوا النهاردة.... معاك لحد بكرة عادي يا يوسف ...ربنا معاك وانت يا علي هتيجي معايا
علي: لا انا هطلع مع يوسف علي المستشفي
عمار: تمام ..اه يوسف.. اللواء سراج كان عايز يقابلك ضروري النهاردة بس انا فهمته الوضع
يوسف: بجد طب ماشي ..حاضر اكيد هروح بكرة علطووول
عمار: تمام بعد اذنكواااا
وفعلا مشي عمار ويوسف اول ما اتاكد أنه مشي ضرب علي في بطنه جامد
علي بوجع: اه ...اي يا عم الغباء ده بتضرب ليه بقى
يوسف: انت بتستهبل يا علي ..انت بتستظرف قدامه يعني ....خفيف اوي انت كدة
علي بضحك :يا ابني لااا مش بهزر بس انت فعلا باين عليك اوي انك قلقان وتعبان ومرهق كمااان
يعني انا مش محتاج اوضك يا يوسف
يوسف :ماشي يا علي ..ممكن يلا بقي نطلع علي المستشفي لأن بجد انا هموووت وارتاح علشان فعلا
اليوم جامد صعب اوووي واعصابي تعبت
علي :طيب يلا انا هسوق وانت ممكن تريح شوية
يوسف بتعب :ماشي هحااااول ...يللاااا
________________________________&&
في المستشفي
منال :هناااا حبيبتي ....
هنا خافت من اندفاع منال وحضنت نور جامد
نور مين دي
منال 😳😳😳😳😲
الدكتور هيثم: انتوا مين اصلااااا
فهد: اهدي شوية يا دكتور ..طنط منال تعالي معايا لوسمحت وحضرتك يا اونكل يلا تعالوا
وفعلا فهد خرج معاهم برا الاوضة
&____&&&&&&&&&&&&&&&__________&
في الاوضة
نور بتحضن هنا: متخفيش يا حبيبتي دي ماما
هنا ببتسامة: ماما ..دي مامتي
نور :اممم ...وتلاقيها مخضووضة بس عليكي
هنا: طب فرد خدها فين بس
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
شمس ضحكت جااامد ..فرد اي بس .
ادهم بضحك: الحمدلله انو برا ..ربنا ستر
هنا ضحكت ..فهد صح
هيثم ببتسامة :حمدالله علي سلامتك يا آنسة هنا
هنا ببتسامة إعجاب: لله يسلم حضرتك يا دكتور
بجد انا تعبت حضرتك ..مش كدة
هيثم : تعبك راحة ولله يا آنسة هنا ....
شمس هتموت وتضحك بس بتحاول تمسك الضحك
ادهم بعدم وعي بيبص لشمس الي وشها احمر من الضحك هو بيسبلها مش كدة يا شمس
نور غصب عنها ضحكت جامد
هيثم اتكسف ..احم طب بعد اذنكوا انا مضطر استاذن علشان ورايا شغل
ادهم بغل: ياريت حضرتك فعلا تاخد بالك انك وراك شغل ...هاااه شغل .مش اكتر
هيثم بص لادهم ببرود: بعد اذنك يا هنا ...
ادهم بيبص لنور الي بتحاول تشاورله علشان يهدي
ادهم بحدة : ده انت مصمم بقي ..
هيثم بصله بعد اهتمام وخرج
هنا بزعل: أي يا ابني انت ...أو ادهم انت مالك بيه عملك اي بس ...بتعامله وحش كدة ليه ..هاااا
ادهم بغيرة :نعم يا اختي .. هو عاجبك يا هنا ولا ايه
نور بتحاول تهدي الدنيا :اكيد لا ..ده الدكتور الي بيعالجك .صح يا هنااا هو الدكتور وبس
هنا ابتسمت:. شوفتي شكله يا نور ..كيووووووت
ادهم بيمسك الكوباية ..شمس بتحاول تمسك أيده
علشان تهديه لكن كان فهد وعادل وابراهيم و منال
داخلوا وفهد شاف شمس وهي ماسكة أيده
هنا ..ماما
منال بفرحة :حبيبه ماما ..يا قلب ماما وجريت عليها وحضنتها وحضنت نور
منال: شمس يا حبيبتي تعالي ده انت وحشتيني اوي يا بنتي اووي
هنا: ليه هي كانت مسافرة ولا ايه يا شمووس
نور :هقولك اول ما نخرج من هنا كل حاجة
هنا :مااشي يا نونو.
منال :عاملة اي يا شمس يا حبيبتي ..انتةا كلكوا متعورين ومتجبسين
شمس بدموع :كله بسببي انا يا طنط ...اسفة
منال حضنتها : اوعي تقولي كدة انت ضحية زيك زيهم يا حبيبتي ... كفاية عيااط بقي
انت من بكرة هترجعي معانا اسكندرية وهتبقي في حمايتناااا وتحت عينينا متخفيش انا مش هسيبك تاني ابدا
هنا :ايه ده وهتسيبي فهد يا شموس ..وغمزتلها
منال بصت لشمس: فهد ومال فهد بيناااا
ابراهيم: ايه يا فهد ما تتكلم يا ابني
فهد: احم طنط منال في حاجات كتير اوي بصراحة انتوا متعرفهااش ..حصلت مفاجاه بس مش وقته احكيها هنا ..
عادل: ماشي يا ابني ...خلاص يا منال نتكلم بعدين
منال: طب هو فين عمر ..راح فين
نور: أيوة هو مش كان موجود برضووو
فهد :انا هكلمه ممكن يكون بيتكلم في التليفون أو راح حمام أو حاجة هكلمه ..
ادهم بغل واضح بيبص لهنا وهنا مش فاهمة هو بيبص عليها كدة ليه ...
هنا :في حاجة يا كابتن انت بتبصلي ليه كدة حساك عايز تكلني مثلا .
شمس ضحكت :لا ده انت مصممة بقي ....
ادهم بيتكلم في ودن شمس .الحقيها احسن ولله هقتلها هي والدكتور الكيووت اوي ده
شمس ابتسمت وفهد شافه كان هيمووووت من غيظه ..ازاي يقرب عليها ازااي ...
فهد بغيظ: شمس تعالي عايزك برا شوية
شمس بصت لفهد حست أنه مضايق اوي ومن نظرته حست أن في مصيبة ..طيب يلا يا فهد
وفعلا فهد سندها وخرجه برا الاوضة وبعد عنها شوية .
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
شمس بقلق : في أي يا فهد مالك شكلك مضايق اوي
فهد مسك ايديها جامد وبدأ يتكلم بغل :كان بيقولك اي في ودنك يا شمس وانت ضحكتي
شمس اتخضت من كلامه ومن طريقته حتي مسكته لايديها وبصتله بدهشة :مين ده يا فهد مالك انت ماسكني كدة ليه ....ايدي يا فهد
فهد :شمس ردي عليا ادهم كان بيقرب منك ليه .انا شوفته وشوفتك وانت بتمسكي ايديه
شمس باستغراب :امسك أيده .لا انت فاهم غلط ولله
فهد بيضغط اكتر علي ايديها: ماشي يا شمس انا هكدب عيني وفهميني انت الصح ..يلا
شمس بوجع: .فهد انت بتوجعني
فهد بغيظ :شمس اتكلمي ..مش هسيبك غير لما افهم
شمس: طيب ادهم وهنا كانوا هيتخانقوا جواه بس دي الحكاية لأنها عمالة تعاكس في الدكتور وكان هيمسك الكوباية فأنا لحقتها منه مش اكتر ولله
فهد بدأ يهدي شوية :طب كان بيقولك اي في ودنك وانت ابتسامتي اوي ...
شمس بخوف :ولا حاجة كان بيقولي عن هنا أنه عايز يقتلهاا انا الي ضحكتي اصلا بصاتهم لبعض ولله يا فهد ...مش اكتر ممكن بقي تسيب ايدي
فعلا فهد شال أيده بس اتفاجاه أن كل صوابعه معلمة
جامد علي ايديها بس برضو غيرتوا هي الي سيطرت
فهد: شمس بس برضو حتي لو كلامك صح اوعي تقربي من حد تاني او تمسكي أيده أو اي حاجة من الكلام ده كله ...سامعة
شمس بشجاعة: انا شايفة أن خلاص مابقاش في داعي لكل ده لان خلاص طنط منال وعمو عادل موجودين وانا هعيش معاهم فخلاص انت ممكن تطلقني وكدة تبقي مهمتك انتهت ..وياريت في اسرع وقت لو ينفع
فهد بصدمة: انت بتقولي اي اطلقك
عمر: فهد ..هو يوسف فين ....مالكوا انتوا بتتخانقوا ولا اي
شمس: لا ابدا علفكرة مامتك وعمو برضو جوا عند هنا
عمر بحزن: بجد طب انا رايح عندهم ..فهد
فهد: أيوة يا عمر ..
عمر :اهدي شوية صوتكوا كان عالي والدكاترة بصوا عليكم ..ممكن تتكلموا لما نروح
شمس :ده رأي برضو يلا يا عمر خدني معاك
عمر: طب يلا يا فهد تعالي ..ندخل جواه
فهد :لا ادخل انت أنا قاعد شوية ..هعمل مكالمة شغل
عمر: ماشي ماتتاخرش ...يلا يا شمس
وفعلا دخلوا الاوضة. ..ومنال جريت علي عمر وحضنته وكذلك عادل
______________________&&
منال :كدة يا عمر تخبي علينا اخس عليك ...ازاي جالك قلب تقولي أن اخواتك كويسين وهما حالتهم كدة
عمر: غصب عني يا ماما ولله مكنتش عايز اقلقكم
ابراهيم: حمدالله علي سلامتك يا هنا يا حبيبتي والحمدلله جات سليمة
هنا: وحضرتك مين بقي يا عمو
عادل: ده عمو ابراهيم صاحبي من زمان .اوي
هنا: اي ده بجد اهلا يا عمو .. بس هو انا اعرف حضرتك ....
ادهم: اه ما هو عمو ابراهيم يبقي والد فهد
هنا بهزار : واضح أن فهد هو حلقة الوصل بين كل الناااس
وكلهم ضحكواااا .ماعدا عمر
عمر: طب بعد اذنكوا هعمل تليفووون وفعلا خرج من الاوضة وادهم لاحظ ده وخرج وراااه
___________________________&&&
خارج الغرفة
فهد قاعد مضايق من كلام شمس ومن فكرة انها طلبت الطلاق اصلااا ومش متخيل فكرة أنه ممكن يخسرهاااا اصلا ...
عمر خرج وشاف فهد :مالك قاعد هنا ليه ..مدخلتش ليه
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
ادهم :عمر ...مالك يا فهد ساكت ليه كدة انت تعبان ولا اي ....ماله يا عمر
عمر: ولله ما اعرف انا كنت خارج شوية برا الاوضة اشم هوااااا لقيته قاعد كدة
ادهم: فهد انت كويس يا ابني
فهد قام وقف: اه يا جماعة انا كويس بس محتاج اقعد لوحدي شوية ...وفعلا خرج فهد برا المستشفي خااااالص ...وركب عربيته ومشي
ادهم: انا مش فاهم اي حاجة ..هو ماله .... انت عارف
عمر بسرحان .......
ادهم: اففف بجد مالك انت التاني ....
عمر ضحك بتريقة: مالنا كلنا مش مالي ...الدكتور قال اي عن هنا تخرج امتي
ادهم بعصبية :معرفش ويكون في علمك بقي الدكتور ده لازم يتغير ..ده بيعاكسها وهي مبسوووطة اوي
عمر ضحك: وانت مالك يا رخم مايمكن يكون معجب
ادهم :ولا يا عمر بلاش ترخم عليا ..ماشي انا قولت هيتغير يعني هيغير يا اغير المستشفي كلهااا
وفاجاه جيه صوت حد ..ادهووووم
ادهم بيبص للصوت :علي ازيك يا ابن ايه واحشني اوي ..تعالي
علي: انا برضو الي واحشك اومال لو كنت مش واحشك يا منافق كنت ولعت فيا بقي
ادهم ضحك: لا بجد واحشني جدا يا ابن الايه
يوسف واقف مش بيتكلم ..
عمر :يوسف كنت فين يا ابني من الصبح كنت بسال عليك ....يوسف هو انت كويس صح
يوسف بضحك: هو في اي النهاردة وهو كل ما حد يبص في وشي يقولي انت كويس اه ..يا عم كويس
المهم هنا اي أخبارها بقت كويسة دلوقتي
عمر :اه الحمدلله بس عم ابراهيم وبابا وماما جوا
يوسف :ما انا عارف ..انا اصلا الي قايلهم كل حاجة
عمر: ليه يا ابني كدة ..مش انت قولت بلاش نقلقهم
يوسف: أيوة بس بعد ما اتطمنا كانوا لازم يعرفوا اصلا ..علشان يبقوا جمبكوااا
علي: طب انا عايز ادخل اسلم عليهم علشان نروح للتقارير الطبية يا يوسف
يوسف :اه طب يلاااا
ادهم: ولا يا علي البنت المصابة دي ملكش دعوة بيها
علي: اشمعنا يعني المصابة ..
ادهم :تخصني يا غبي ...اه والنبي ما ترد عليها حتي لو هي الي عاكستك ..هااا
علي: هههههههه ايه ده بجد الكلام ده
عمر: ماتتلم يا حيوان انت ...دي اختي
ادهم: اسكت يا عمر ولله انت ما شفت حاجة ..اسكت
______________________________&&&
وفعلا دخلوا غرفة هنااا
يوسف :مساء الخير
نور اول ما سمعت بس صوته حست أن قلبها ردت فيه الروح من جديد ولقت نفسها تلقائي بتبتسم
ابراهيم. يوسف كدة برضوو عمال ارن عليك من الصبح
علي: معلش يا عمو هو الاستاذ من أمتي بيمسك موبايله
يوسف : بس يلااا ازيك يا طنط منال. ..ازيك يا عمو
عادل :أزيك يا حبيبي ..انا متشكر اوي يا يوسف يا ابني ولله انا مش عارف منغيرك كان ممكن يحصل أي لبناتي بس
يوسف :انا معملتش حاجة دول اخواتي ..وصدقني كل حاجة حصلت كان عمر وفهد و علي ..ادهم كمان كلنا مش انا لوحدي
علي حب يعرف نفسه :انا علي يا عمووو
كلهم ضحكوا عليه جامد
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
ابراهيم بضحك : اعرفك يا عادل ده علي صاحب يوسف وزميله في الشغل ..بس حتة ظابط ..انما ايه كوفئ
علي: ربنا يسترك ولله
ادهم: انت جاي تشحت يا عم انت
علي: لا انا جاي اطمن علي الانسة وامشي علطول
هنا :ميرسي ولله يا حضرت الظابط
ادهم بصوت واطي: ابتدينا بقي
يوسف :سلامتك يا هنوون
هنا :ميرسي اوي ..بس هو انت اسمك اي
يوسف بصدمة: افندم ....
نور :احم لا عادي اصل هنا عندها فقدان مؤقت واحنا بنفكرها بينا ...
يوسف بصدمة بس حاول يداري :اه الف سلامة
انا يا ستي اسمي يوسف وتقدري تقولي كنا صحاب
هنا : بجد كنا صحاب اوي
يوسف :اه ولله ...اوي
علي: الف مليون سلامة ولله عليكم كلكهم
بس سؤال وكان بيبص لنور
نور: اتفضل. ..خير
علي :معلش انت نوور مش كدة
نور ابتسمت لأنها كانت متأكدة أنه عرفها من كلام يوسف عليهااا : اه انا نور
علي: اهلا وسهلا ...حمدالله علي السلامة
يوسف ضربه علي ضهره جاامد :ودي بقي شمس
علي اتكلم بصوت واطي من أثر الضربة: اهلا وسهلا
وبص لهنا وانت بقي هناا مش كدة
هنا ببتسامة: اهلا وسهلا
ادهم تلقائى: اهلا بيكي يا اختي ..انت يلا مش سلمت عليهم يا اخويا ..يلا برا منغير مطرود يلاااا
علي: الا اي ده يا يوسف الحق انا بطرد في وجودك
يوسف :ياريت ولله فعلا تتكل علي لله الاوضة بقت زحمة
علي ضحك: ماشي ..انا كدة كدة ماشي .. سلام
بعد اذنكوا يا جماعة
يوسف بضحك: استني يللا انا جاي معاك
هو الدكتور قال هنا هتقهد هنا ولا هنطلع علي الفيلاااا ....
عمر: ماقلش حاجة ..بس انا هروحله
يوسف: تمام بعد اذنكواااا
علي :باي يا نور ....اعاااااااا
يوسف كعبله ..مش تحاسب قوم يلاااا .
علي بكسوف :يخرابي علي الوقعات بتيجي من السما
يوسف: طب يلا يا خفيف ...يلااا
برا الاوضة
علي: كدة برضو يا يوسف توقعني قدامهم ..كدة برضووو
يوسف: أيوة علشان بتستخف ...باي نور ..انت مالك اصلا بنووور ..مش فاهم مش انا محزرك
علي بضحك: طب كلم بقي
يوسف بيبص وراه :لقه نور واقفة منزلة رأسها بكسوف
يوسف بكسوف: نور ..كنت عايزة حاجة
نور رفعت وشها :كنت عايزة بس اقولك حاجة لوسمحت
يوسف ببتسامة :طبعا تعالي نقف بعيد عن الواد ده
علي بضحك: ماشي يا عم هنيااااوا
يوسف بضحك بعد عن علي :خير يا نور ..كنت عايزاني
نور :انا متشكرة اوي بجد يا يوسف
يوسف: علي أي يا نور
نور :علي ايه قصدك مش علي اي ...انت وقفت جنبنا زي اخونا الكبير واكتر
يوسف بيحك في دقنه: بصي هو شعور جميل بس ليه اخونا دي ولله حتي بايخة شوية ..بس قوليلي الاول أخذتي مسكت ولا الحمدلله كويسة
نور :لا الحمدلله كويسة ..احسن من الصبح
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف: هو كان فيه زيك الصبح اصلااااا وبيغمزلها
نور ضحكت واتكسفت :هو انا ممكن اسالك سؤال يا يوسف
يوسف: ده انت براحتك يا عم ..اسال
نور :انت من ساعة ما روحت الصبح مع فهد وعمر علشان ادهم وبعد كدة موضعونااا فاليوم كان بجد صعب عليك اوي
يوسف :أيوة واي المشكلة في حاجة ولا اي
نور: هو انت وادهم متخانقين ..صح
يوسف :عرفتي ازاي هو قال حاجة عني
نور :لا لا إطلاقا بس انا حسيتك انك بتحاول تتجنبه
يوسف: اه يا نور للاسف وعلفكرة انت اول حد أقوله
نور :طب ليه يا يوسف ..انتوا شكلكوا قالبين علي بعض اوي
يوسف: عادي بقي المهم انا لازم امشي دلوقتي ولله ورايا شغل كتير
نور بخوف : بس انت لازم ترتاح يا يوسف مش كدة انت تعبت اوي النهاردة
يوسف ابتسم :حاضر ولله هجيب التقارير وأروح ارتاح شوية
.....ترن ترن
يوسف :ثانية واحدة ...الو عمار باشا ....اي 😳😳
١٩،٢٠
#احببت_مصارع
(19)
نور بخوف : بس انت لازم ترتاح يا يوسف مش كدة انت تعبت اوي النهاردة
يوسف ابتسم :حاضر يا نور ولله هجيب التقارير وأروح ارتاح شوية انا اصلا مش قادر أقف علي رجلي
.....ترن ترن
يوسف :ثانية واحدة ...الو عمار باشا ....اي 😳😳
نور بخضة : اي يا يوسف مالك في حاجة حصلت
يوسف بيشاور بايدي يمنعني استني : طب يا فندم حاضر ..حاضر ...سلام
نور : أي مالك ...
يوسف : اهدي يا نور مافيش حاجة خطيرة دي القضية الي كنت ماسكها انسحب مني .
علي بحدة : ازاي الكلام ده ..وليه اصلا تنسحب
يوسف بخنقة : معرفش يا علي معرفش بس عارف بقي الانقح أن ادوها لسامح
علي بزعيق : سامح ...ده موافقش اشغله معايا مساعد يمسك هو قضية زي دي .....
طب ليه ....واشمعنة هو يعني
يوسف : معرفش يا علي هروح بكرا للواء سراج اعرف منه التغيرات لأن عمار يا سيدي هو الي بلغني منغير ما حد يعرف علشان ما اتفاجاش بكرة في المدرية
علي : هي وصلت لكدة ..معقول ده الموضوع كبير بقي
يوسف : انا لازم امشي يا علي ..جيب التقارير انت
علي بحزن: حاضر يا يوسف ..امشي انت .احسن ولله اليوم ده بجد غريب
وفعلا يوسف مشي وخرج برا المستشفي بس نور جات وراه وركبت العربية قبل ما يتحرك بثواني
يوسف بدهشة : أي يا نور في حاجة حصلت ولا اي
نور بتنهج من الجري : لا قولت لبابا اني هروح معاك علشان تعبانة ....
يوسف : وعمو وافق
نور: اه ما عمر و ادهم و شمس هيحصلونا بعد شوية
يوسف :ومتجتيش معاهم ليه
نور بضحكة :كدة ....انا حرة
يوسف ابتسم :طبعا حرة ...وبدأ يسوق
________________&_________________
فهد كان بيتحرك بالعربية زي المجنون كان كل همه أن الهواء يخليه ينسي كلام شمس وفعلا بعد حوالي ساعة قرر يرجع تاني المستشفي بس مقرر أنه مش هيخلي قلبه هو الي يسوقه وأنه لازم ياخد قرار الي يحافظله بجد علي كرامته
وفعلا رجع فهد المستشفي
طق طق
عادل :ادخل
فهد: مساء الخير
ابرهيم: اي فهد اختفيت فين يا ابني
فهد بتعب :معلش كنت مرهق شوية ..هو يوسف ماجاش ..
منال :لا يا حبيبي يوسف جيه وروح واخد نور ..
ابراهيم: يلا انت كمان خد شمس وعمر و ادهم روحوا
وانا وعمك عادل قاعدين معاهم
عمر: لا عمو روح انت وبابا وانا هقعد مع ماما
ابراهيم :يا ابني كفاية الي شفتووه النهاردة انتوا لازم ارتاحوا شوية ...
كدة كدة انا وابوك هنقعد نحكي ونتسلي مش هناام
يلا يا حبيبي ..
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
ادهم :عمو عنده حق يا عمر يلا انت امشي...
ابراهيم: لا وانت كمان معاهم يا ادهم
ادهم بغيرة :أيوة يا عمو بس الدكتور ده ...الي مايتسماش ابدا ..
عادل: ماخلاص يا ادهم هنا نامت يا ابني
ادهم اتحرج :لامؤخدة يا عمو ...اصل هنا زي اختي
منال بضحك :طب يلا يا ولاد علشان تلحقووه ارتاحوا شوية .
فهد يلا ..... وفعلا فهد سند شمس
ونزلوا كلهم ركبوا العربية.
________________________________________________
في المستشفي هنا كانت نائمة
ابراهيم ضحك جامد
عادل :مالك يا ابراهيم بتضحك علي اي
ابراهيم :علي الولاد انت مش ملاحظ ادهم وهنا
منال ضحكت :لا انت مخك راح لبعيد اوي اكيد هزار أو بيرخموا علي بعض
ابراهيم: لا اصلك متعرفيش ادهم مش بسهولة كدة ميعرفش يتحكم في كلامه ...شكله فعلا معجب بهنا
عادل ضحك ...طب يوسف
ابراهيم سرح: يوسف بص مش عارف بس نور صعبة مش بسهولة توقع في حد .. ويوسف كمان مش بسهولة يبان عليه
ضابط بقي ...بس انت عارف ان فهد وشمس شكلهم في حاجة بينهم
عادل: أيوة دي حقيقي ..انت سمعت هنا قالت اي
منال: أيوة انا اخدت بالي ...ربنا يقدم الي فيه الخير يا عادل
___________________________________$$$
في الفيلا نور ويوسف وصلوووه
ويوسف اول ما وصل طلع علي اوضته علطول كان تعبان ومحتاج يفصل من كل الي شافه ..بس لقه الباب بيخبط ....ادخل
نور بحرج : احم يوسف انا عملتك ساندوتشات ..يلا قوم كل اي حاجة ..يلا
يوسف كان نايم علي السرير حاول يقوم يقعد علي السرير برضو بعد ما قفل القميص
يوسف: طب تعالي اقعدي كلي معايا انت كمان ماكلتيش حاجة من الصبح ...علشان دواكي
نور قعدت علي السرير: يلا اتفضل كل
يوسف اخد منها الساندوتش ومسك ايديها
نور اتفاجات
نور: يوسف مالك سيب ايدي علشان اكل
يوسف بيقرب منها ....
نور بكسوف :يوسف في اي
يوسف حضنها جامد ونور كانت متفاجاه بس كانت برضو مستسلمة اوي بحضنه كانت حاسة أن الحضن ده كانت محتاجاه من تمن سنين
يوسف وهو حاضنها :مسمحاني يا نور مش كدة
مابقتيش تخافي مني .
نور اتنهدت وهي في حضنه :ولو لسه بخاف منك هبقي في اوضتك وعلي سريرك وكمان في حضنك يا يوسف
يوسف خرجها من حضنه :نور انا بحبك ...
نور ضحكت بكسوف ..طب ليه انا يوسف
يوسف ضحك :علشان انت الوحيدة الي عرفتي تفتحي ده وتدخلي فيه بصراحة ..مجرمة
نور: متأكد أن انا اول واحدة افتح ده ..وادخل فيه
وبنشاور علي قلبه
يوسف ببتسامة ساحرة :وحياتك انت عندي
نور: يوسف هي مين زهرة دي
يوسف بضحك :زهرة انت اتعرفتي عليها
نور بخبث :اهاااا
يوسف بخبث اكتر: دي الفرس الي تحت يا نور مالك في اي
نور مسكته من لياقه قميصه وقربته منها: يوسف مين زهرة متضحكش عليا ...اعترف يلا
يوسف وهو قريب من نور: علفكرة الي بتعمله ده مش في مصلحتك ..وغمزلها
نور اتكسفت وسابته وحاولت تقوم لكن يوسف مسك ايديها
يوسف بضحك: خلاص هقولك بس بشرط
نور :شرط ...شرط اي ده بقي يا حضرة الضابط
يوسف بوجع :انت لما تخرجي من الاوضة دي انا مش هعرف انام ...النهاردة حصلت مليون حاجة بجد تعباني اوي
نور بقلق وقرب عليه :مالك يا يوسف بس .
يوسف: متخفيش وهحكيلك ..بس توعديني انك متسبنيش غير لما انام
نور: حاضر يا يوسف اوعدك ..بس تاكل الاول وفعلا
اكلوااا ...
يوسف ببتسامة: هاه هتعملي اي علشان انام
نور بقلق :مالك بتضحك ليه كدة ..هقعد علي الكرسي هنا لحد ما تنام بس كدة
يوسف بزعل اطفال: لا كدة ظلم بقي....طب انا عندي فكرة حلوة
نور: امممم خير يا يوسف
يوسف :انام علي رجليكي وتلعبيلي في شعري
انا بنام علطول من الحركة دي
نور: نعععععععم ...رجل مين يلاااا انت ما تظبط كدة اظبط
يوسف بصدمة: اي شبح مالك خلاص يا ستي حطي مخدة ايه المشكلة
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
نور :ممكن اقعد جمبك علي السرير .. وبس هاا وبس
وفعلا قعدت جمبه علي السرير وفات اكتر من عشر دقايق ويوسف مش عارف ينام
يوسف بتعب : طب اي ولله ما عارف اغمض عيني طيب ..افففف
نور :طب العبلك في شعرك طيب يمكن تمام
يوسف: ينفع ...
نور :هحاول يا يوسف لو مش مرتحالك .. نام ...
يوسف نام فعلا ونور بدأت فعلا تلعب في شعره بس
فعلا كانت مكسووفة اوي اوي
يوسف بوجع :نور
نور :أيوة يا يوسف
يوسف بوجع :زهرة دي امي يا نور ...بس ماتت من زمان اوي... وسابتني لوحدي ...وسابت معايا العادة دي أن لازم حد يلعب في شعري وقت ما اكون مخنوق علشان اعرف انااام
نور بحزن: لله يرحمها يا يوسف ..معلش مكنتش اعرف يا ح...... ...
يوسف مسك ايد نور وقربها منه: نور انا محتاجك اوي جنبي ..اول مرة احس أن محتاج واحدة في حياتي بجد ...خليكي جنبي انا حاسس اني لوحدي .
نور :حاضر يا يوسف ..بس انت مش لوحدك ولا حاجة .في انا وفي ادهم وفهد وعمو
يوسف بوجع : ادهم ...ادهم
نور: لو علي الخناقة الي بينكم هتتصلح انتوا الاتنين اخوات بجد وأصحاب اوي ومافيش اي حاجة هتخسركم بعض ابدا
يوسف ضحك بستهزاء :ولما اخوكي يجي يقولك أن انت السبب في حرق شغلي وافلاسي وسجني كمان
يبقي اخوكي يا نور
نور بصدمة: اي ..ادهم عمل كدة ..معقول اكيد في حاجة .....
يوسف: كفاية يا نور انا تعبانة ومحتاج انام.. كفاية أن انت جنبي ...
نور قربت من يوسف : وانا جمبك اهوووو
وفعلا نور فضلت جمب يوسف تلعبله في شعره لحد فعلا ما ناام واتاكدت أنه نام وقررت تخرج من الاوضة وفعلا خرجت ودخلت اوضتها غيرت هدومها ونامت
___________________________________&&
في الفيلا
فهد و عمر وادهم وشمس رجعوا الفيلا
عمر :افف الطريق كان زفت ..انا هطلع ارتاح شوية
ادهم :استني اجي معاك انا علي اخري
وفعلا طلعوا هما الاتنين
شمس بصت لفهد :طب انا هنام فين
فهد بجمود: ولله حابة تنامي في اوضتي تمام لو لا انت حرة
شمس بحرج: انا هنام في أوضة نور
فهد اتغاظ :ماشي ...براحتك وسابها ودخل اوضته
شمس قعد علي الكنبة في الصالة وفضلت تعيط جامد وتكلم نفسها :انا ليه بيحصلي كل ده .ولانها مكنتش قادرة تقوم بسبب رجلها قررت تنام علي الكنبة في الصالة وفعلا ناامت
. أما فهد دخل أوضة في غاية العصبية وقرر يدخل ياخد شاور يمكن النار الي فقلبه تهدي شوية
وفعلا خرج من الحمام .وكان قاعد مغلول اوي وقرر أنه يناام
بعد مرور حالي ساعتين
فهد قام من السرير بعصبية : في ايه بس هو انا ليه حاسس اني بقالي سنة متجوزها ...ده دول يومين عمي
ليه بقي مش عارف انام انا مش فاهم بجد .
ورجع تاني يحاول ينام لكنه فشل تاني ..
فهد :طب انا لو روحت اوضه نور اطمن بس عليها فيها حاجة يعني ......أوضة نور اي ميصحش طبعا لو حد شافني هتبقي كارثة ...
لا انت هروح واشيلها هناااا دي مراتي وفعلا خرج من الاوضة واتفاجاه انها نايمة في الصالة علي الكنبة
فهد بصدمة: اي العبث ده ..ولله مجنونة فعلا
ايه الي نيمك هنا بس يا شمس ...وشالها واخدها اوضته وهي كانت في سابع نومه وفعلا نام جمبها
وحضنهااا.....وبعدها بحوالي نصف ساعة نام فهد اخيرااااا.
____________________________________________&&
في أوضة ادهم
ادهم كان صاحي في اوضته بس كان في البلكونة علشان عمر مايصحااش كان عمال يقلب في كل الأدلة الي معاه والفيديوهات الي ادهالو حمزة
ادهم قفل الاب بصدمة : اي ده.. ده في ساعات ممسوحة من الفيديو ده ...بس حمزة مأكد عليا أن دي كل الفيديوهات ..معقول بيكدب ولا فعلا في حد ماسحهم ...انا لازم اروح اشوف بنفسي
واخيرا قرر ينام وفعلا دخل ناااااااااااااااااام
______________________________________&&
تاني يوم الصبح ...نور صحيت من بدري
وقررت تجهز مع الدادة الفطار
في المطبخ
الدادة: يا حبيبتي انت تعبانة اطلعي انت ارتاحي أو صحيهم و انا هجهزه كفاية ايديك دي
نور :بساعدك يا دادة بصراحة أنا فاشلة حتي مش بعرف اسلق بيض ...فبتعلم
الدادة بضحك :تعيشي وتتعلمي يا حبيبتي .
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
وفعلا نور ساعدتها في حاجات قليلة بحكم ايديها وقررت انها تطلع تصحيهم
عند أوضة يوسف ..خبطت ..لارد
ففتحت الباب ولقته لسه نايم فضلت واقفة من بعيد مكسوفة تقرب ....بس ..بس ..بس يا يوسف قوم
لكن لما لقته كدة قالت تروحاه وخلاص وفعلا قربت منه ولسه بتمسك أيده علشان تصحيه
لكن لقت ايد بتشدهااااا ...😳😳
مين بيشدهااااااا!!؟
#احببت_مصارع
(20
)
وفجاه نور حسن أن في ايد بتشدهااا جامد
نور بخوف : اعاااا ...
ادهم ضحك: بس بس ...انا ادهم يا بنتي مالك
نور بصوت واطي: اشششش تعالي أخرج احسن يصحي يوسف ..تعالي
ادهم بضحك: لا متخفيش نومه تقيل اوي ...تعالي
وفعلا نور وادهم خرجوا برا الاوضة ونور كانت حاسة أن قلبها هيقف من الخوف والخضة الهبلة دي
نور بحرج : عرفت ازاي اني في اوضة يوسف
ادهم بضحك: شوفتك وانت داخلة ..طلاما انت خايفة حد يشوفك بتدخلي ليه اصلا .. وبعدين اي بس بس ..يعني في واحد نايم هيصحي من بس بس
نور :تقصد اي ...لا انت فاهم غلط خالص انا كنت هعدي عليكم كلكوا اصاحيكم لا اكتر ولا اقل بس دي كل الفكرة ...انت مخك راح لبعيد اووي يعني يا ادهم ...وبعدين ما انا مكسوفة ادخل اصلا
ادهم بضحك :لا ازاي ودي تيجي تقفي علي باب الاوضة ..بس يا يوسف ..كدة بقي هو صحي
نور ضحكت من قلبها: وانت اي صحاك بدري اوي كدة
ادهم :علشان اقفشك وانت بتصحيه ..😂😂
نور اتكسفت اكتر : ما بس يا ادهم بقولك كنت هصحيكوا كلكوااا..
ادهم بضحك : خلاص بلاش احرجك اكتر من كدا احسن وشك بقي الطماطم خالص يا عيني ...عمتا انا صاحي بدري علشان انا نازل عندي مشوار .. علفكرة ممكن تطلعي تكملي مهمتك يا وحش عادي
نور: بس يا رخم انت
.. ادهم انت فعلا عندك مشوار ولا مش عايز تشوف يوسف .. بص يا ادهم انا مش فاهمة اي الي وصلكوا لكدة
بس الي انا اعرفه انكم بجد اكتر من اخوات .
.ممكن طلب بجد يا ادهم بجد بلييز تفكر مليون مرة قبل ما تاخد خطوة بجد تندم عليها بعدين
ادهم ،:يوسف حكالك حاجة عن موضعنا يا نور
نور :ماقلش حاجة ولله يا ادهم ..هو اصلا مصدووم
ومقدرش حتي يتكلم معايا ..
ادهم :علشان كدة انا نازل دلوقتي ...ادعيلي يا نور
نور بقلق :هو انت رايح فين بدري كدة يا ادهم ...ده انت حتي مفطرتش
ادهم ......
نور :مالك يا ابني ماتتكلم ..مبلم ليه كدة ...وبدأت تبص اتجاه ما ادهم باصص ووجدت ...😊
نور بصدمة: يوسف ...
يوسف بغيظ :نور ..تعالي عايزك
نور بقلق :يوة ..حاضر
ادهم :نور انا نازل ..سلام
.نور: سلام يا ادهم
يوسف بغل نزل من علي السلالم ومسك ايديها :سلام يا ادهم ...ادهم اي وقرف أي انت بتتكلمي معاه ليه اصلا بقي
نور بصت بايديها واتلمت بعصبية : وانت بتكلمني كدة ليه اصلا.و ازاي تسمح لنفسك انك تعلي صوتك عليا وتمسك ايدي كدة ..وفعلا نور بعزم قوتها زقت أيده جامد
يوسف اتصدم من رد فعلها كان متخيل انها فعلا بتبادله نفس الاحساس والمشاعر وقرر أنه يسيبها ويمشي وفعلا يوسف سابها وطلع اوضته وهو متعصب اوي وقرر أنه ياخد شاور وينزل لشغله
.نور برضو اضايقت اوي وقررت تطلع اوضتها وفعلا طلعت اوضتها وكانت متغاظة ومضايقة اوي
كانت مضايقة انها فعلا زعلته ومكنش وقته خالص انها تبقي حمل تاني عليه ...هو مشاكله كتير اوي الفترة دي
ومتغاظة لأنها متعودتش أن حد يتحكم فيها كدة ..وبقت قاعدة مضايقة اوي
وكانت شايفة أن قرارها صح وإن محدش يتحكم فيهاااا ابدا ....
____________________________________
في المستشفي عند هنا
الباب بدأ يخبط ..منال صحيت من النوم وراحت فتحت الباب
هيثم :صباح الخير يا مدام منال
منال: صباح النور يا دكتور هيثم
هيثم: انا كنت جاي اطمن علي هنا ..هي فاقت
منال :هي لسه نايمة ولله ... بس لو في اي تحاليل أو اشاعات أو اي حاجة تفوق عادي ...
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
هيثم ببتسامة جميلة :اهدي يا طنط مافيش اي حاجة خالص ..انا كنت جاي اطمن عليها بس ..متخافيش
خالص ..الي عند هنا فقدان مؤقت وبالتدريج هترجع زي الاول واحسن كمان
منال :ربنا يستر يا دكتور ..ربنا يخليك بجد ويبارك فيك انت ونعمة الدكاترة فعلا
هيثم فرح اوي: ربنا يخلي حضرتك ..بعد اذنك هروح انا شغلي وهبقي اجي اطمن علي هنا ...بعد اذنك
منال: اتفضل ..ميرسي يا دكتور
ودخلت الاوضة بس لقت عادل صحي ..
عادل :في اي يا منال .
منال: ده الدكتور هيثم كان جاي يطمن علي هنا ..علفكرة بقي ذوق جدا بجد يا عادل
عادل: بصراحة هو ذوق بس كويس أن ادهم مش هنا
ولا اي رايك
منال: هههه ادهم عصبي اوي اوي يعني
ابراهيم: صباح الخير ... شغال كلام جمب ودني يا عادل
منال: هههه صباح النور ..اصل الدكتور هيثم جي من عشر دقايق يطمن علي هنا فكنا بنتوقع شكل ادهم لو كان موجود دلوقتي بصراحة
ابراهيم: ههههه يا خبر ده كان ظبطه ..المهم انا هقوم اروح الفيلا.. علشان اكلم فهد علشان الصفقة الجديدة و اطلع الشركة وارجع تاني
عادل: يا ابراهيم انا مش عارف اقولك اي انت من امبارح مش سايبنا خالص ونمت علي الكنبة واتبهدلت ...انا راي انك تطلع الفيلا تشوف فهد وتقوله وهو يعمل كل حاجة وانت تطلع ترتاح انت تعبت اوي معايا
ابراهيم: اولا الكلام ده انا مش حابب اسمعه تاني يا اخي ده احنا عشرة اكتر من ١٥ سنة عيب عليك دي هنا دي بنتي الصغيرة ..ما انت عارف طول عمري كان نفسي في بنت بس النصيب ...ثانيا بقي انا اصلا مكنتش عايز امشي انا ماشي علي عيني بس علشان الشغل . فزي قولتلك هروح لفهد واظبط كل حاجة وهرجع تاني ...تمام هقوم بقي علشان انا الحق
عادل بفرحة :ربنا يخليك ليا يا ابراهيم ...
ابراهيم: ماشي يا سيدي ..يلا بعد اذنكوا .وفعلا استاذن ابراهيم ومشي من الاوضة والمستشفي
عادل بفرحة :شايفة عادل ..عمري ما تخيلت أنه جدع كدة ومعاه حبه رجالة ..رجالة بجد يملوا العين فعلا
منال: عندك حق ..بس بصراحة يا عادل كله كوم ويوسف في حتة تانية خالص ..راجل كدة بجد
جابهم المستشفي و راح شغله علشان المحضر ورجع ويعيني بيلف حوالين نفسه
عادل :عندك حق لا وشوفتي نور ..شوفتي بقت تتكلم ازاي ..دي كان اي حد يتكلم معاها تزعق فيه وتتكلم وحش ..الواد فعلا جامد وشخصية بجد
وعلفكرة ادهم كمان شخصيته قوية ..لكن فهد انا معرفووش متعملتش معاه
منال: بص هما تلاتة زي العسل بجد .. ربنا يحميهم
عادل : ربنا يحميهم يارب ..حتي صداقتهم حلوة
هنا بدأت تفوق: احم ماما ... اعاا
منال بقلق :مالك يا حبيبتي انت كويسة يا هنا
هنا :مش عارفة حاسة بصداع جامد اوي وتعبان...اه
عادل: طب خلاص اهدي يا حبيبتي انا هنادي الدكتور
حالا ....وفعلا طلع عادل يشوف هيثم علشان يلحق هنااا
____________________________________
في شركة ادهم
ادهم دخل الشركة بكامل هيئته وهيبته بس كان متعصب اوي ودخل مكتبه وهو واثق أن في حاجة بتحصل من وراه
السكرتيرة: احم صباح الخير يا بشمهندس ادهم
ادهم: نيرة قولتلك الف مرة مبحبش حد ينادي عليا بشمهندس في الشركة ..تمام
نيره :حاضر يا فندم ..
ادهم: فين حمزة بكلمه غير متاح ..هو لسه ماجاش
نيرة: هو مكنش عارف ان حضرتك جاي ...
ادهم بعصبية قام من مكتبه: نععم يعني اي مش عارف اني جاي هو ده مش شغله برضووو ولازم يجي في مواعيده ولا انت اي رايك
نيرة: طب وانا مالي يا فندم ..هو ماجاش لكن أنا
جيت في ميعادي .
ادهم :نيرة كلمي حمزة قوليه ادهم بيقولك تكون عنده في ظرف ساعة بالكتير ...وعيب أما تقفل موبايلك واحنا في الظروف الزفت دي
نيرة بقلق :حاضر يا فندم حاضر
وفعلا خرجت نيرة وسابت ادهم هيتجنن من التفكير وفعلا كلم بتوع الأمن و طلب أن هو يشوف تفريغ الكاميرات الأصلية لكن ماقلش لاي حد حاجة خالص
وفعلا راح هناااك وبدوا يشوفوا الكاميرات وطلب برضو أن كل الناس الي شهدت أن يوسف هو الي حرضهم أنهم يجوا وراحوا المخزن
وهنا بقي ادهم شاف لقطة مهمة جدا في التسجيل كانت فعلا ممسوحة من الفيديوهات الي حمزة بعتهاا
تفتكروا حمزة فعلا هو الي مسح الفيديوهات
.وان يوسف فعلا اتقابل مع أعداء ادهم في السوق علشان يبوظلوا الصفقة طب لو فعلا لاااا طب قابلهم ليه وليه الي جابهم مكتب ادهم وهو مش موجود
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
_________________________________&&
في الفيلا ...ابراهيم وصل الفيلا حسن بهدوء عكس العادة كدة ..و قرر أنه يدخل يصحي فهد الأول وبعد كدة يطلع يطلع يغير هدومه ....😳🙄
___________________________&&&&&
في أوضة يوسف خلص لبس ولسه هيفتك الباب لقه نور واقفة قدام باب اوضته وكانت لسه هتخبط ..
يوسف بتجاهل :بعد اذنك عايز أخرج ..
نور بعصبية :ما براحة علي نفسك يا عم الحلو انت
انا غلطانة اني جاية افهم ...
يوسف بعصبية أكبر: تفهميني اي تفهميني هزارك وضحكك مع ادهم تحت واحنا كلنا نايمين
نور اتفاجات من كلامه وتلميحاته ..انت بتقول أي يا بني ادم انت ...انت اتجننت ولا. اي
يوسف: اي مش فاهمة كلامي ...طب وياترا كنتوا تحت بس ولا دخلتيله اوضته ..اه نسيت اصل عمر نايم في الاوضة ....طب ما كنت جبتيه اوضتك انت
نور كانت مصدووومة وهي بتسمع الكلام ده من يوسف وكانت بتحاول علي قد ما تقدر ماتعيطش
واتكلمت بكل ثبات / انت عارف كل كلمة طلعت من بوقك دلوقتي ليا هنتني بيها ورحمة جدتي الي عمري ما حلفت بيها كدب لاندمك علي كل كلمة طلعت منك ... واخلاقي انت هخليك تحلف بيها
ومن النهاردة قابل بقي يا يوسف يا منشاوي والي سمحتك عليه زمان من تمن سنين هخده منك تالت ومتلت..... استعد .. وسابته ودخلت اوضتهاااا و اول ما دخلت اوضتها كان بركان انفجر من العياط ووجع القلب لدرجة أن فعلا يوسف سمعهاااا...
_____________________________ ______________
المشكلة أن في نفس الوقت الي كان يوسف ونور بيتخانقوا كان ابراهيم دخل اوضة فهد وشاف مشهد غبي ....شاف فهد قالع التيشيرت ونايم و شمس في حضنه علي السرير
ابراهيم بصدمة يا ابن.... يا فهم
وقرب من السرير وفضل يخبطه جامد بس براحة علشان شمس متصحاش
فهد قام مفزوع اي في اي ... بابا
ابراهيم بغل: تعالي بسرعة يا حيوان ..يا ابن ...ورايا بسرعة ..وفعلا ابراهيم خرج الاول .وبعد كدة فهد لبس قام وراها وخرج الجنينة ...
فهد بتردد بابا ..حضرتك ........
وفتحته قلم جامد اوي من ابراهيم علي وش فهد
لدرجة أن فهد اتصدم واتخض من قوة القلم
ابراهيم مسكه من تيشرت واتكلم بعصبية: البنت عندك في الاوضة ليه يا زبالة ..البنت جواة ليه عملت فيها أي ...انطق يا فهد
فهد بصدمة: اي يا بابا الكلام ده ...حضرتك فاهم غلط ..ولله
ابراهيم بحدة :طب ماتتكلم .هتفضل ساكت كدة ..
فهد بحرج: يا بابا شمس مراتي علي سنة لله ورسوله
ابراهيم بصدمة :ايه ايه الي بتقوله ده ....ازاي اصلا .
فهد :صدقتي يا بابا ولله دي الحقيقة فعلا شمس مراتي من يوم ماسافرنا ..شمس مكنتش هربانة شمس كانت في شقة انا أجرتها ليها واحنا في اسكندرية
ابراهيم :لا انا توهت ...انت تقعد كدة تفهمني اي الحكاية بالضبط ...سامع ولا لااء
فهد: حاضر بص..الموضوع بدأ لما روحت اسكندرية ونور رخمت عليا فقررت انزل شوية وفعلا نزلت اتمشي شوية وقولت اقعد قدام البحر وفاجاه وانا كنت قاعد لقيت بنت بترمي شنطة هدومها في المية ورايحة ترمي نفسها
ابراهيم بصدمة: معقول دي شمس يا فهد الي كانت هترمي نفسها في البحر
فهد: للاسف اه ومكنتش اعرف اي حاجة اصلا ولأن كمان لما قررت اساعدها كدبت عليا وماقلتيش اسمها الحقيقة قالتلي اسمها جميلة ولحد ما عدلي جيه عند عم عادل انا مكنتش اعرف ان جميلة هي شمس الي عندي في البيت
ابراهيم: طب اي الي خلاك تتجوزها بقي وازاي ماتقوليش هو انا مش ابوووك ولا اي ....... يوسف تعالي .. ولاااه
يوسف نازل مضايق علي آخره بسبب خناقته مع نور ورايح شغله فمردش علي حد ...
ابراهيم بصدمة: اي ده مالوا التاني ده الآخر خارج واخد في وشه ليه كدة
فهد: ممكن يكون مضايق لانه مش عايز يكلم حد علشان كدة
ابراهيم :طيب يا اخويا كمل يا جلاب المصايب انت.
فهد :مافيش أجرت شقة وعاشت فيها وبس
ابراهيم :يا ابن الصايعة ولما كنت بتنزل كل شوية كنت بتبقي عندها مش كدة ...ماشي يا فهد كمل
فهد :مافيش كنت المفروض واعدها اني ارجعها مصر بعيد عن اسكندرية وعن أهلها واساعدها تلاقي شغل بس طبعا كل حاجة اتغيرت لما عرفت انها شمس
واليوم الي كنا مسافرين فيه هي كانت معايا بس الي حصل أن علي كلم يوسف وقاله أن أهلها عملوا محضر وان صورها متوزعة علي كل اللجان فملقتش حل تاني غير اني اتجوزها يا بابا ...دي كل الحكاية
ابراهيم: وانت ازاي ماتقوليش حاجة زي كدة .. مش انا ابوك برضووو
فهد: اقولك ازاي بس وانتي إذا كان انا قررت اتجوزها واحنا جايين واول ما وصلنا يادووب نمت شوية عمر صحاني علي مصيبة ادهم دي ..رجعت الفيلا لقيت مشكلة هنا وشمس ونور .. دول كانوا اسود ايام حياتي كلهاا بجد
ابراهيم: هو اي مشكلة ادهم دي كمان
فهد بتريقة: هو انت متعرفش مش الصفقة والشركة الي بقاله فوق السنة ببجهز فيها ومستقبله كله متوقع عليها...ولعت
ابراهيم بصدمة :يا نهار اسود اي الكلام ده ..ازاي
فهد: لا معرفش تفاصيل اصلا ..شوفت الحلاوة الي انا عايش فيها يا بابا
ابراهيم: يا ساتر يا ربي وادهم دلوقتي حالته ازاي ..انا هكلمك اطمن عليه ...انا كنت ضربتك من شوية
صح
فهد: عادي انت ابويا برضو يا حج ..
ابراهيم: حج في عينيك ...وقرب عليه وحضنه
حقك عليا يا فهد غصب عني انا اتصدمت من المنظر
فهد: خلاص يا بابا عادي بقي...متزعلش نفسك
ابراهيم :بس قولي يا فهد انت فعلا بتحبها يا ابني
فهد بحزن ؛ هي طالبة الطلاق يا بابا من ساعة ما عم عادل رجع هو وطنط منال وشايفة انها مش عايزة تبقي تقيلة عليا وكفاية اوي الي حصل
ابراهيم: انا سؤالي واضح جدا يا فهد انت بتحبها
فهد: اوي يا بابا ..بس متسالنيش ازاي وامتي ..ده انت متعرفهاش والجو ده ...انا مجرد ما بصيت في عينيها لقيت نفسي بحبهاا
ابراهيم ضحك: ..يبقي خلاص تعمل كل حاجة علشان تثبتلها فعلا انك تستاهلها ..تمام يلا اجهز علشان عندك شغل مهم في الشركة ....يلاااا
.فهد بضحك وهو بيبوسه: حاضر هووووووااااا
_____________________________________________
في شغل يوسف
علي: يوسف اتاخرت ليه كدة ..يلا تعالي
ودخلوا عند اللواء سراج المكتب
علي ويوسف :صباح الخير يا فندم
اللواء سراج :اهلا ...اي يا يوسف .كنت بسال عليك من امبارح
يوسف: اسف يا فندم كان عندي مشاكل ..
اللواء: اه ما انا شوفت المحضر ..طيب المهم انت مسكت القضية دي بدل قضية المجرم بتاع إمبابة ده ..تمام
يوسف اخد منه الملف ..اه يا فندم ده المجرم الهربان قبل كدة من علي قبل كدة ..صح
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
اللواء :صح ..ودي الاماكن الي عرفنا أن هو بيتردد عليها ..يلا ورونا همتكوا ...انت وعلي هتبقوا مع بعض يلا ربنا معاكوا .
علي: تمام يا فندم بعد اذن حضرتك لكن يوسف كان ماسك الملف وسرح
اللواء سراج: خير يا يوسف انت كويس
يوسف ..اه يا فندم بعد إذن حضرتك. ..واستاذن وخرج
______&&&_____________&&&
علي ويوسف في مكتبهم
علي بقلق : مالك يا يوسف انت كويس
يوسف: لا .واكيد مش هنتكلم دلوقتي المفروض أن نطلع دلوقتي حالا علشان الواد هيبقي موجود في .... يلا انا عايز اجيب الواد ده النهاردة يا علي ...النهاردة
علي :طب خلاص يلا انا كدة كدة مجهز كل حاجة
وكمان كل الدعم جاهز ...
يوسف: انا الي هدخل العمارة الي متواجد فيها يا علي
علي بقلق: ليه يا يوسف ما تستني لما يخرج منها
الواد ده خطر لو حس أن احنا وراه ممكن يهرب ومش بعيد يولع في العمرة الي انت فيها ...ده مجنون
يوسف :لا متقلش بس يلاااا....الواد هجيبه ..يعني هجيببه
علي بخوف: ربنا يستر ..احسن انا عارف دماغك كويس بس والنبي يا يوسف بلاش تهوورك ده
يوسف: سيبها علي لله
________________________________&&
في مستشفي ..هنااا كانت تعبانة اوي
وفعلا عادل بلغ هيثم أن هنا بتعيط من وجع رأسها
وراح هيثم أوضة هنا وبدأ يكشف عليها
هيثم :مافيش حاجة متخفيش كل الحكاية أن المسكن مفعولة خلص وانت دماغك مفتوحة برضووو ..عمتا انا هديكي مسكن حالا ..بس كفاية عياط ..
هنا بتمسح دموعها وبتبص لهيثم: بس انا دماغي وجعاني اوي
هيثم :معلش ولله دي حاجة طبيعية ..وفعلا بدأ هيثم يدي هنا إبرة مسكن علشان وجعهاااا
وبدأت هنا ترجع تاني تنااام
عادل :انا متشكر اوي يا دكتور ...
هيثم: انا الي متشكر انكم جيتوا المستشفي هنا ...انا عارف ان اكيد المستشفي مكان مش شاعري خالص
عادل: ههههه كنت لسه هقولك كدة ولله بس خير في حاجة عايز تقولهاا
هيثم :بصراحة اه ..وجدا كمان
عادل :طب خير يا دكتور قول ..انا سامعك
هيثم :يعني لو مش هضايق حضرتك ممكن نتكلم برا شوية ...ومتقلقش ولله مش هعطلك .
عادل بتفكير :اه طبعا ..طبعا اتفضل يا دكتور
وفعلا خرجوا برا الاوضة وبدأ هيثم أنه يتكلم ....
عادل :ها يا ابني خير ..كنت عايزني
هيثم :بصراحة يا عمي انا كنت طالب ايد هنااا من حضرتك.... واتمني ان حضرتك توافق
عادل بصدمة :اوافق علي اي يا ابني هو انا اعرفك
هيثم: أيوة يا فندم انا فاهم ولله بس انا كنت عايز حضرتك توافق علي المبدأ يعني علي الفكرة نفسها.
عادل بصدمة: ولله يا ابني انا ما عارف اقولك اي.....
بس.......
تفتكروا تي ممكن يحصل بقي ......
وهل شمس فعلا هتطلق من فهد !!!!
وتفتكروا ادهم عرف مين الي وراه كل ده ولا لسه
وياترا هنا هتوافق علي هيثم ولا لا !؟ طب رد فعل ادهم اي !؟
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️