القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية خادمه الصقر الفصل الثاني والخمسون 52بقلم يوستينا سامي كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات

 



رواية خادمه الصقر الفصل الثاني والخمسون 52بقلم يوستينا سامي

 

روايه خادمه الصقر البارت الثاني و الخمسون 


روايه خادمه الصقر الجزء الثاني و الخمسون



روايه خادمه الصقر الحلقه الثانيه و الخمسون


في اوضة صقر ❤️

معاذ كان بيتفرج علي التليفزيون و مستمتع اوي و قمر قاعدة جمبه زهقانة و اتفاجوا بباب الاوضة بيتفتح و صقر دخل 

معاذ بفرحة / صققققر ..وحشتني اووي 







صقر نزل علي ركبته و معاذ جري و حضنه بفرحة / وحشتني يا حبيبي ، قولي عملت ايه لعبت مع الحصنة ولا لاء 

معاذ بز*عل / لااا قمر كانت خا*يفة عليا و قالتلي اول ما صقر يوصل يلاعبك .. صقر انت هتر-كب معايا بقي المره دي 

صقر ضحك من قلبه/ طول عمري بخا*ف من الخيل من وانا في عمرك ، بس عمري ما هخليك شبهي هخليك احسن مني في اي حاجة ..ووعد مني هنركب انا و انت بس عمك يعلمناا 

معاذ حضنه / اتفقنا يا صقر يا عسل .. جبتلي حلويات 

صقر بفكير / اممم لا بصراحة مجبتش حاجة خالص 

بس لو نزلت قعدت مع جدو تحت شوية صغيرين هغير هدومي و ننزل نلعب و اجيبلك اللي نفسك فيه 

معاذ بفرحة / انا نازل تحت بسرعة ..بس اوعي تتاخر يا صقر انا مراقبك 

و نزل معاذ و صقر قام وقف تاني و قرب من قمر و مسك ايديها / وحشااااني اوووي يا حاجة .. يعني مافيش حضن او بو*سة كدة زي معاذ 

قمر بدمو*ع فرحة / انت اتغيرت اوي يا صقر .. بجد اتغيرت ، معاذ بيحبك اوي و طول الليل بيقول اسمك 

انت كنت مخبي كمية حنية رهيبة 

صقر شد*ها لحضنه /  الحنية اللي انتي بتتكلمي عليها دي ليكوا بس... انتي و معاذ و اخويا 

علفكره في اقل من اسبوع احلى فرح في البلد كلها هيبقي ليكي انتي ،  عشان تعرفي بس اني عمري ما كنت بقلل منك ولا قصدي .. انت امراه صقر الحديدي واللي هيتكلم هادوس عليه برجلي 










قمر ضحك / عشت كثير قوي مستنية اللقب ده حرم صقر الحديدي ...ووصلتله علشان تعرف اني مش سهلة علفكره 

صقر بضحك / انتي مافيش اطيب منك .. عرفتي تسيطري عليا بطيبة قلبك و حبك ليا علشان كدة ملكتيني العمر كله يا قمر 

و حضنها صقر ..

_____________________________________

عند كريم و ياسمين ❤️

ياسمين واقفة في المطبخ بتجهز الاكل و بتسمع اغنية شيرين و بتغني معاها بهدوء 

انا كلي ملك .. انا كل حاجة حبيبي فيا بتنديك 

اناا مش بحبك .. الحب كلمة قليلة بالنسبة ليك 

و فاجاه كريم قرب منها و مسكها من ضهرها و با*سها من خدها بحب / لا ده واضح ان الباشا هر*مونات الحمل عاملة معاه جو رومانسي اوي

ياسمين بار*هاق / خض*تني يا كريم ، انت جيت من الشغل امتي ، و ازاي محستش بيك خالص كدة 

كريم / الهانم سرحانة في شرين ، و بعدين هو انا مش منبه عليكي بلاش قصير و العريان ده لحد الشهور الاولي الز*فت تعدي علي خير يا بت الناس 

ياسمين ضحكت / الله الجو حر ..و انا بحب اقعد براحتي ، ولا انت عندك مانع 

كريم شدها ناحيته اكتر / تؤ تؤ خالص معنديش اي مانع بس اللي مايجيش يعي*ط في الاخر .. اتفقناا 

ياسمين/ احم ..اسد يلا في ايه ، قولي عملت اي في الشغل عارف تتاقلم مع المدير اللي هناك .. انت قولتلي انه با*يخ اوي 

كريم بز*عل / هو با*يخ جدا اه .. بس متشغليش بالك انا كويس و الامور هتتظبط هي بس الفتره الاولي , هو انتي مش بتردي علي سهيلة أصلها بعتتلي ع الفيس و فأكره انك ز*علانة منها 

ياسمين بحز*ن / لا ابدا بس انا عايزة انسي مصر بكل اللي فيها و باي حاجة تربطني هناك .

كريم حط ايده علي وشها / طب انا هقولك حاجة بس مش عايز دمو*ع . جابر اتحكم عليه ب ١٥ سنة وحجزوا علي كل فلوسه بسبب القوا-ضي اللي عليه  مراة ابوكي رافعة فض*ية خ*لع 










ياسمين حضنت كريم / مش عايزة اعرف اي حاجة تاني عنه يا كريم ارجوك ..و انا اصلا مش قادرة اعيش حياتي بسببه .. مش قادرة اكر*ه بعد كل اللي عرفته عنه 

كريم و هو بيهديها /  اوعي تكر*هيه ده ابوكي .. ادعيله يا ياسمين ، ادعيله ان ربنا يهديه و يسامحه 

و يتقبل توبته ... يلا نكمل الغداء انا جعااان .. يلا قدامي 

و بدا كريم يساعد ياسمين علشان يتغدوا وهو بيجهز الاكل جيه في دماغه ذكرياته وهو عساف و خالد في المطبخ ..

فلاش بااااك ❤️

في الفيلا بليل كانوا متجمعين 

كريم بضحك / عساف ركز معايا دي طريقه الست المصريه في عميل المكرونه بالشعرية ..ركز معايا 

عساف ضحك جامد / يا حلاوتك يا كريم ياللي هتقعد الشيف الشربيني في البيت .. بص يا كريم عليا و انا بحط الزبادي في البطاطس ..اراهنك انها هتو*لع 

كريم ضحك / خالد لو شافك هيو*لع فيك .. بقاله ساعة عمال يجهز فيها و يحط التوابل ..اتقي شر*ه 

احسن ده لو قلب بيبقي ازبل من صقر 

عساف بجر*ائه / هو انا هخا*ف ولا ايه اصبر بس عليا احط الزبادى .. هو قال اخط الخل امتي قبل ما تستوي ولا بعد ما تستوي احسن نسيت . و انا اهم حاجة عندي الدقة 

كريم بفكير / اعتقد الموضوع مافيهوش خل اصلا يا عساف .. بس اقولك حط بالبركة احنا معدتنا هتهضم الز*لط و بس سمي الله 

عساف بشجاعة / بسم الله ..و حط الزبادة و الخل و حطها علي البطاطس

و فاجاه لقه حاجة بتو*لع عساف وطي علي ركبته  /الحق يا كريم الصانية عاملة انتقلا*ب واضح انها معترضة علي الكمية بتاعة الخل 

كريم وهو حاطط ايده علي راسه / تفتكر يا عساف ..

و مسك الازازة بتاعة الخل / يا راجل متقولش كده ده انت حطيت نص الازازة بتاعة الخل بس خد كملها

دخل خالد  و هو مبسوط / انا قط*عت الكبدة و جهزت كل حاجة ناقص التسوية 

و بص علي الاكل و هو بيو-لع / يا ولاد الكل*ب ايه الي انتوا عملتوه ده .. الاكل بيو*لع انتوا عملتوا ايه

عساف/ انا معملتش حاجة..انا فضلت اقوله بلاش زبادي علي البطاطس قالي لا حط علشان الحموضة 











خالد / وحياه ا*مك .. انا عارف ان انت اللي خراب اصلا ..والله ما هسيبك بجد ..انت اللي هتعزمنا بقي 

فاق كريم و فضل يضحك جاامد و بص لياسمين 

ياسمين / اي ده ..اي الفرحة دي كلها يا ابني 

كريم / الشلة السوو وحشتني اوي .. و خصوصا عساف و خالد .

ياسمين/  معلش فتره و اتعدي و ركز في المكرونة بدل ما تش*يط 

______________________________________

عساف كان قاعد  مكتبه مضا*يق جدا من بعد همس عنه و قرر انه يروح الفيلا و يحاول يدخلها زي اول مره و دخل اوضتها .. بس شااااف عدلي قاعد علي السرير مستنيه 

عدلي / اهلا وسهلا بحضرة الظابط ، ولا اقول الحر*امي

          تكملة الرواية من هنا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close