القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية جميله في قلب الاسد الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم شهد هاني

 رواية جميله في قلب الاسد الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم شهد هاني


رواية جميله في قلب الاسد الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم شهد هاني


رواية جميله في قلب الاسد الجزء التاسع والثلاثون


رواية جميله في قلب الاسد البارت التاسع والثلاثون


رواية جميله في قلب الاسد

رواية جميله في قلب الاسد الحلقة التاسعة والثلاثون


عزام:انا مش متعلم انا ببيع طماطم.


عمار بصدمه:عزام ابن اسد بياع طماطم ازاي.


عزام:ضحك وحط ايده علي كتفه اخوه قال شغل ولا عيب ولا حرام ياخويا بالعكس دا يخلي الواحد يحمد ربنا علي نعمه الصحه واني أصبر أن شاء الله خير وكمان ربنا عوضني عن غيابكم بي أب حنين جدا احتواني اوعا ي عمار تفتكر الفلوس وسلطه دي الي بتعمل البني ادم لا بالعكس الي هتُقف بيه قدام ربنا هو دا الشئ الوحيد الي تشرف انه يكون معاك .


عمار بحب: حضن عزام قال وحشتني وحشتني اوي يا عزام ياخويا.


عزام ضحك بمرح: خلاص بكل احضان ل اطلع وقول بتتمحرش بيا يامرسي.


عمار ضحك:لي اول مره من قلبه وقال ماشي ي خويا خد شور كدا رايق وتعالي.


عزام:اشطا ياصاحبي.


 

أما جميله:واقفه في المطبخ رايحه جايه بتقول اها اها اعمل بشاميل هو كان بيحبه هو صغير اه ولحمه كمان.


أسد:دخل عليها مطبخ بي حب حضنها من ضهرها وقال مالك يروح قلبي في اي الداده هي الي بتعمل.


جميله بحب:لفت وحضنت أسد حطت رأسها علي كتفه وقالت ابني رجع لي حضني من التاني انا مش مصدقه نفسي يا أسد بجد.


أسد بحب:ادعمك وانا كمان حاسس اني في حلم أخيرا اتحقق وخدت ابني من حضني رجع التاني.


جميله:طلعت من حضن أسد بخوف وقالت ماجد أنا خايفه يعمل حاجه لي عيالي.


اسد’حط ايده علي وشها وقال متخافيش انا هوري النجوم في عز ضهر دخلت حوريه.


حوريه بحب: بابا يابابا ي حتت سكره ماما يا ماما ي حتت سكره باردوا.


أسد بحب:حضنها وقال عايزه اي ي آخره صبري.


حوريه:عمو زين وطنط ليالي وقمر وجوريه جاين في سكه عشان يشوفه عزام اخويا القمر الي شوفته.


جميله بفرحه:طب تعالي معايا يلا سعدني في المطبخ بسرعه.


حوريه:ضربت برجلها علي الارض بتذمر وقالت ليه يالمبي وانا مالي م في داده


جميله:مسكتها من ودنها وقالت اخوكي هياكل من ايدنا احنا انتي فاهمه يلا انجري.


حوريه بصت: لي اسد وقال عجبك اجوزت الولاية القرشانه دي علي اي وأسد ضحك جامد وقال بنت عيب.


هنا كانت جميله:مطيره الشبشب في ضهر حوريه.


حوريه:صوتتت قالت اعااااااااااااااااااا ياماما بقا.


انا عمار: لبس ترينج رياضي تيشرت كان اسود بارز عضلاته واقف في الجنينه بيشرب قهوه فرحان برجوع عزام اخوه وهو سرحان شاف قدامه الملاك الي داخل.


كانت جوريه بنت زين:حببته من طفوله كانت فرده شعرها البني مع النمش البني عيونها الخضراوات الي بتنير مع اشعه الشمس وكانت لبسه فستان رقيق.


جوريه: اخدت بالها هي قمر من نظرات عمار.


قمر:خبطتها في درعها وقالت بت اتقلي عاوزين نعلمه الأدب يجي راكع تحت رجلينا.


حوريه: حاضر يا معلمه ونزل زين وليالي معاه.


زين:,واقفين ليه بأولاد روحه سلمه علي ابن عمكم يلا.


حوريه قمر:دخله.


قمر:قالت ازيك يا ابو عضلات مقويه قلبك.


عمار ضحك: وقال بخير يا بت.


جوريه:هاي عمار مش استنت رد وقالت عن اذنك هخش اشوف عزام ومشيت.


قمر:هنا ضربت كف علي كف وقالت ولله وعملها رجاله.


عمار:اتغاظ من جوريه بس بص لي قمر الي فرحانه راح مسكها من ودنها وقال بت انتي ليكي يد في الموضوع.


قمر بخوف:عليا طلبات أبدا وطلعت ترجي علي الفلا هي بتجري خبطت.


عزام:لقه الي وقعت في حضنه



تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close